ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - ארבעת מוקדי הקשב - סטיפטהנה
... כלפי העולם. הוא מתבונן בתודעה כתודעה במרץ, במודעות ובהכרה בהירה, לאחר שהניח לתשוקות ומאווים כלפי העולם. הוא מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות מנטליות במרץ, במודעות ובהכרה בהירה, לאחר שהניח לתשוקות ומאווים כלפי העולם. (הבנה של הגוף) וכיצד, נזירים, נזיר מתבונן בגוף כגוף? ... והוא חי מנותק, לא אוחז בדבר בעולם. וכך נזירים, נזיר מתרגל הבנה נכונה של תודעה כתודעה. (הבנה של תופעות מנטליות) וכיצד, נזירים, נזיר מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות מנטליות? (חמשת ההפרעות [i] ) הנה, נזיר מתבונן בתופעות מנטליות ביחס לחמשת ההפרעות. כיצד הוא עושה זאת? הנה, נזירים, אם תאווה חושית נמצאת בו, הנזיר יודע שהיא נמצאת בו. ... והוא יודע כיצד לנטוש ספק שכבר הופיע, והוא יודע כיצד לא יופיע בעתיד ספק שננטש. כך הוא מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות מנטליות פנימית... (חמשת המצרפים) ועוד, נזירים, נזירים, נזיר מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות מנטליות ביחס לחמשת מרכיבי האחיזה. כיצד הוא עושה זאת? הנה נזיר חושב: כך הוא חומר, כך ההופעה של חומר, כך ... הרגשה, כך ההעלמות של הרגשה, כך הוא זיהוי, כך ההופעה של זיהוי, כך ההעלמות של זיהוי, כך הן תופעות מנטליות, כך ההופעה של תופעות מנטליות, כך ההעלמות של תופעות מנטליות, כך היא הכרה, כך ההופעה של הכרה, כך ההעלמות של הכרה. כך הוא מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות מנטליות פנימית... (ששת בסיסי החושים הפנימיים והחיצוניים) ועוד, נזירים, נזיר מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות מנטליות ביחס לששת בסיסי החושים הפנימיים והחיצונים. כיצד הוא עושה זאת? הנה נזיר יודע את העין, יודע מראות, ויודע כל ... צלילים... הוא יודע את האף ויודע ריחות... הוא יודע את הלשון ויודע טעמים... הוא יודע את התודעה ויודע תופעות מנטליות, ויודע כל כבילה המופיעה כתלויה בשניהם. והוא יודע כיצד כבילה כזו שעדיין לא הופיעה מופיעה, והוא יודע כיצד לנטוש כבילה כזו שכבר הופיעה, והוא יודע כיצד לא תופיע בעתיד כבילה כזו שננטשה. כך הוא מתבונן בתופעות מנטליות... (שבעת גורמי של ההארה [iii] ) ועוד, נזירים, נזיר מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות מנטליות ביחס לשבעת גורמי ההארה. כיצד הוא עושה זאת? הנה נזירים, אם גורם ההארה מודעות נמצא בו, הוא יודע שהוא ... השתוות שעדיין לא הופיע מופיע, והוא יודע כיצד מתבצע פיתוח מלא של גורם איזון נפשי. כך הוא מתבונן בתופעות מנטליות... (ארבע אמיתות האציליים) ועוד, נזירים, נזיר מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות מנטליות ביחס לארבע אמיתות האציליים. כיצד הוא עושה זאת? הנה, נזיר יודע כפי שזה באמת: זה סבל, הוא יודע כפי ... לא נעימה, הרגשת כאב או אי נעימות כתוצאה ממגע גופני, זה נזירים, נקרא כאב. ומה זה עצב? כל הרגשה מנטלית מכאיבה, הרגשה מנטלית לא נעימה, הרגשת כאב או אי נעימות כתוצאה ממגע מנטלי, זה נזירים, נקרא עצב. ומה זה יאוש? בכל פעם בו, כתוצאה מחוסר מזל כלשהו, מישהו מושפע מדבר בעל טבע ... להיות קשור למה שאינו אהוב? הנה, כל מי שבא במגע עם מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף או תופעות מנטליות לא רצויים, לא אהובים, לא נעימים, או מי שבא במגע עם רוחשי רעה, רוחשי פגע, הגורמים לחוסר נוחות, חוסר ... שאהוב? הנה, כל מי שיש לו את מה שרצוי, אהוב - מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, או תופעות מנטליות נעימים, או מי שבא במגע עם אלו שרוצים בטובתו, המאחלים לשלומו, לנוחות, לביטחון, אם או אב, או אח או ... סבל? הנה כך: מרכיב האחיזה שהוא חומר, מצרף האחיזה שהוא הרגשה, מצרף האחיזה שהוא זיהוי, מצרף האחיזה שהוא תופעות מנטליות, מצרף האחיזה שהוא הכרה, אלו, בקיצור, חמשת מצרפי האחיזה שהם סבל. זוהי נזירים אמת הסבל האצילית. ומהו, נזירים, המקור ... תודעה בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תפיסה של מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה למראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור חוזר ונשנה אודות מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. וזו, נזירים, נקראת אמת המקור לסבל האצילית. ומהו, נזירים, קץ הסבל ... תודעה בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תפיסה של מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה למראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור חוזר ונשנה אודות מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. וזו, נזירים, נקראת אמת קץ הסבל האצילית. ומהי, נזירים, דרך התרגול ... נכון? הנה, נזירים, נזיר מחזק את רצונו, עושה מאמץ, אוסף אנרגיה, מחדד את תודעתו ונלחם למנוע הופעה של מצבים מנטליים מזיקים שעדיין לא הופיעו. הוא מחזק את רצונו, עושה מאמץ, אוסף אנרגיה, מחדד את תודעתו ונלחם להתגבר על מצבים מנטליים מזיקים שכבר הופיעו. הוא מחזק את רצונו, עושה מאמץ, אוסף אנרגיה, מחדד את תודעתו ונלחם ליצור מצבים מנטליים מועילים שעדיין לא הופיעו. הוא מחזק את רצונו, עושה מאמץ, אוסף אנרגיה, מחדד את תודעתו ונלחם לשמר מצבים מנטליים ...
תאוותנות נפש פעילויות מיניות יחסים איך להתאמן הפרעות רצון למין בודהה
בודהיזם - הסוטה הארוכה על סיבתיות
... מגע נוצר בשל תנאי מסויים? יש לומר: כך הדבר. אם נשאלים: בשל איזה תנאי יש מגע? יש לומר: עם מנטליות - חומריות כתנאי יש מגע. אננדה, אם נשאלים: האם מנטליות - חומריות נוצרת בשל תנאי מסויים? יש לומר: כך הדבר. אם נשאלים: בשל איזה תנאי יש מנטליות - חומריות? יש לומר: עם הכרה כתנאי יש מנטליות - חומריות. אננדה, אם נשאלים: האם הכרה נוצרת בשל תנאי מסויים? יש לומר: כך הדבר. אם נשאלים: בשל איזה תנאי יש הכרה? יש לומר: עם מודעות מנטליות - חומריות כתנאי יש מודעות. כך, אננדה, עם מנטליות - חומריות כתנאי יש הכרה, עם הכרה כתנאי יש מנטליות - חומריות, עם מנטליות - חומריות כתנאי יש מגע, עם מגע כתנאי יש הרגשה, עם הרגשה כתנאי יש הישתוקקות, עם הישתוקקות כתנאי יש ... בכל מקום שהוא - כלומר, לא הישתוקקות למראות, הישתוקקות לצלילים, הישתוקקות לריחות, הישתוקקות לטעמים, הישתוקקות לתחושות מגע, הישתוקקות לתופעות מנטליות - אז, בהיעדרות מוחלטת של הישתוקקות, בהפסקה של הישתוקקות, האם היקשרות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, ... כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של הרגשה, קרי, מגע. (מגע) כך נאמר: עם מנטליות - חומריות כתנאי יש מגע. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם איכויות, תכונות, מאפיינים וסימנים אלו באמצעותם נוהגים לתאר את הגוף המנטלי לא היו קיימים האם תיאור - מגע היה יכול להראות בגוף החומרי? כמובן שלא, אדון נכבד. אם איכויות, תכונות, ... וסימנים אלו באמצעותם נוהגים לתאר את הגוף החומרי לא היו קיימים, האם רושם - מגע היה יכול להראות בגוף המנטלי? כמובן שלא, אדון נכבד. אם איכויות, תכונות, מאפיינים וסימנים אלו דרכם נוהגים לתאר את הגוף המנטלי והגוף החומרי לא היו קיימים, האם תיאור - מגע או רושם - מגע היו יכולים להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. אם איכויות, תכונות, מאפיינים וסימנים אלו דרכם נוהגים לתאר את המנטליות - חומריות לא היו קיימים, האם מגע היה יכול להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של מגע, קרי, מנטליות - חומריות. (מנטליות - חומריות) כך נאמר: עם הכרה כתנאי יש מנטליות - חומריות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם הכרה לא הייתה עוברת לרחם האם, האם מנטליות - חומריות היתה נוצרת ברחם? כמובן שלא, אדון נכבד. אם, לאחר שעברה לרחם, ההכרה היתה עוזבת, האם מנטליות - חומריות הייתה נולדת לתוך מצב הקיום הנוכחי? כמובן שלא, אדון נכבד. אם ההכרה של ילד או ילדה צעירה היה נקטעת באיבה, האם מנטליות - חומריות היתה גודלת, מתפתחת ומגיעה לבגרות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של מנטליות - חומריות, קרי, הכרה. (הכרה) כך נאמר: עם מנטליות - חומריות כתנאי יש הכרה. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם הכרה לא היתה מוצאת אחיזה במנטליות - חומריות, האם היה נראה מקור לסבל העצום - ללידה עתידית, הזדקנות, ומוות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של הכרה, קרי, מנטליות - חומריות. אננדה, בהיקף זה נולדים, מזדקנים, ומתים, חולפים מהעולם ונולדים מחדש, בהיקף זה יש דרך לכינוי, בהיקף זה ... יש דרך לתיאור, בהיקף זה יש תחום לחוכמה, בהיקף זה שהמחזור נע לתיאור מצב יצור זה, כלומר, כאשר יש מנטליות - חומריות יחד עם הכרה. (תיאורים של עצמי) אננדה, באילו דרכים, מי שמתאר עצמי מתאר אותו? לתיאור עצמי כבעל ...
רוחניות היעלמות נזירים חיצוניות תחושת העצמי נזירות לשאול שאלות גוף מנטלי
בודהיזם - סיבתיות
... שואלים אותך: האם יש תנאי למגע? עליך לומר: אכן כן. אם שואלים אותך: מה התנאי למגע? עליך לומר: עם מנטליות - חומריות [5] כתנאי נוצר מגע. [6] אננדה, אם שואלים אותך: האם יש תנאי למנטליות - חומריות? עליך לומר: אכן כן. אם שואלים אותך: מה התנאי למנטליות - חומריות? עליך לומר: עם הכרה כתנאי נוצרת מנטליות - חומריות. אננדה, אם שואלים אותך: האם יש תנאי להכרה? עליך לומר: אכן כן. אם שואלים אותך: מה התנאי להכרה? עליך לומר: עם מנטליות - חומריות כתנאי נוצרת הכרה. I.כך, אננדה, הכרה מותנית במנטליות - חומריות ומנטליות - חומריות מותנית בהכרה, מגע מותנה במנטליות - חומריות, הרגשה מותנית במגע, השתוקקות מותנית בהרגשה, היקשרות מותנית בהשתוקקות, קיום מותנה בהיקשרות, לידה מותנית בקיום, ועם לידה ... ולשום דבר - כלומר, לא השתוקקות למראות, השתוקקות לצלילים, השתוקקות לריחות, השתוקקות לטעמים, השתוקקות לתחושות מגע, השתוקקות למחשבות ותופעות מנטליות - אז, בהיעדרות מוחלטת של השתוקקות, בהפסקה מוחלטת של השתוקקות, האם היקשרות תוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, ... כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, מגע הוא הגורם, המקור, הסיבה, והתנאי של כל הרגשה. מגע I.כך אמרתי: עם מנטליות - חומריות כתנאי נוצר מגע. וזו הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם איכויות, תכונות, מאפיינים וסימנים אלו באמצעותם נוהגים לתאר את הגוף - המנטלי [17] לא היו קיימים, האם תפיסת המושג הגוף - החומרי [18] היתה יכולה להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. או ... מאפיינים וסימנים אלו באמצעותם נוהגים לתאר את הגורם - החומרי לא היו קיימים, האם תפיסת תגובה חושית בגורם - המנטלי היתה יכולה להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. אם איכויות, תכונות, מאפיינים וסימנים אשר באמצעותם מתארים את הגורם - המנטלי והגורם - החומרי - לא היו קיימים, האם תפיסת המושג או תגובה חושית היו יכולים להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. אם איכויות, תכונות, מאפיינים וסימנים אלו באמצעותם מתארים את המנטליות - חומריות לא היו קיימים, האם מגע היה יכול להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, מנטליות - חומריות היא הגורם, המקור, הסיבה והתנאי של כל מגע. מנטליות - חומריות I.כך אמרתי: עם הכרה כתנאי נוצרת מנטליות - חומריות. וזו הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם הכרה לא הייתה נכנסת לרחם האם, האם מנטליות - חומריות היתה מתפתחת שם? כמובן שלא, אדון נכבד. אם, לאחר שנכנסה לרחם, ההכרה היתה עוזבת, האם מנטליות - חומריות הייתה נולדת לתוך מצב הקיום הנוכחי? כמובן שלא, אדון נכבד. ואם ההכרה של יצור עדין שכזה היתה נקטעת באיבה, האם מנטליות - חומריות היתה גדלה, מתפתחת ומגיעה לבגרות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, הכרה היא הגורם, המקור, הסיבה, והתנאי של מנטליות - חומריות. הכרה I.כך אמרתי: עם מנטליות - חומריות כתנאי נוצרת הכרה. וזו הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם הכרה לא היתה מוצאת אחיזה במנטליות - חומריות, האם היה נראה מקור לסבל העצום - ללידה עתידית, הזדקנות, ומוות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, מנטליות - חומריות היא הגורם, המקור, הסיבה, והתנאי של הכרה. אננדה, במידה זו [אנו יכולים להתחקות] אחר לידה, הזדקנות, מוות ... ההמשגה, בטווח זה משתרעת מידת יכולת ההבנה, עד היכן שהמעגל מגיע וסובב עד כמה שניתן להבחין בחיים אלו, קרי, מנטליות - חומריות יחד עם הכרה. הסברים לגבי טבע העצמי (attapaatti) I.אננדה, באילו דרכים, אנשים מסבירים את טבע העצמי? ישנם ... בהם כל אורך זמן שהוא רוצה, והוא הגשים באמצעות תבונת - העל שלו כאן ועכשיו גם את הרס הנגעים המנטליים, וגם את שחרור הלב חסר - הפגמים דרך חוכמה, [33] אז נזירים, הוא מכונה משוחרר בשתי הדרכים [34] ואננדה, ... גאטה, Guguhika-jta. [4] מילולית: עם א כתנאי, ב מתהווה. מתורגם לעיתים גם - ב מותנה ב - א. [5] מנטליות - חומריות: נאמה - רופה, nma-rpa. [6] ששת בסיסי החושים המהווים חלק משרשרת ההתהוות המותנית מושמטים משום מה בסוטה ... [16] שני ההיבטים של השתוקקות: (1) השתוקקות ראשית, כבסיס ללידה מחדש (2) והשתוקקות כחלק מהפעולה (samudcratah). [17] הגוף - המנטלי: נאמה - קאיה, nma-kya. המרכיב המנטלי מהצמד נאמה - רופה (nma-rpa) מנטליות - חומריות, או גוף ותודעה. [18] הגוף - החומרי: רופה - קאיה, rpa-kya. זהו המרכיב החומרי מהצמד נאמה - רופה (nma-rpa) מנטליות - חומריות, או גוף ותודעה. שני המונחים רופה ו - קאיה מתורגמים כ - חומר ו - גוף ויש ... לכאורה עם מצרף - הגוף (kaya-khandha). [21] מזהה את העצמי לכאורה עם מצרף - הזיהוי / תפיסה, מצרף התגובות המנטליות ומצרף ההכרה (על פי הפרשנות). [22] מותנית: סנקהטה, sankhata. (בניגוד ליסוד הבלתי - מותנה, שהוא ניבאנה). [23] הוא מגשים ... והבוהק של הקסינה. [32] חידלון - התפיסה - וההרגשה: נירודהה - סמאפתי, sa-vedayita-nirodha או nirodha-sampatti. מצב תודעה בו הפעילות המנטלית מושהה, אליו ניתן לפרוץ ממצב של לא - חוזר או ארהנט. מידע נוסף: Nyaponika, Abhidhamma Studies, עמוד 113. [33] ...
איך להאמין בעצמי הגוף שכנים להזדקן היעדרות מוחלטת לשים לב the secret שקרים
בודהיזם - השושלת - 2
... להתהוות... השתוקקות היא התנאי להאחזות... הרגשה היא התנאי להשתוקקות... מגע הוא התנאי לתחושה... ששת בסיסי החושים הם התנאי למגע... מנטליות - חומריות היא התנאי לששת בסיסי החושים... הכרה היא התנאי למנטליות - חומריות. [31] ואז חשב הבודהיסטה ויפסי: מהו הדבר בעקבותיו מופיעה ההכרה. מהו התנאי להכרה? ואז, כתוצאה מהחוכמה שנבעה מתוך ההתבוננות העמוקה, עלתה בו ההבנה: מנטליות - חומריות היא התנאי להכרה. 2.19 אז, נזירים, חשב הבודהיסטה ויפסי: ההכרה הזו פונה בחזרה למנטליות - חומריות, היא איננה הולכת עוד הלאה. במידה זו יש לידה ודעיכה, יש מוות ונפילה למצבים אחרים של לידה מחדש, כלומר: מנטליות - חומריות היא התנאי להכרה, וההכרה היא התנאי למנטליות - חומריות, מנטליות - חומריות היא התנאי לששת בסיסי החושים, ששת בסיסי החושים הם התנאי למגע, מגע הוא התנאי להרגשה, הרגשה היא ... בא חדלון ההשתוקקות... עם חדלון המגע בא חדלון ההרגשה... עם חדלון ששת בסיסי החושים בא חדלון המגע... עם חדלון המנטליות - חומריות בא חדלון ששת בסיסי החושים... עם חדלון ההכרה בא חדלון המנטליות - חומריות... עם חדלון המנטליות - חומריות בא חדלון ההכרה. 2.21 אז חשב הבודהיסטה ויפסי: מצאתי את נתיב התובנה להתעוררות, כלומר: בחדלון המנטליות - חומריות חדלה ההכרה, בחדלון ההכרה חדלים המנטליות - חומריות, בחדלון המנטליות - חומריות חדלים ששת בסיסי החושים, בחדלון ששת בסיסי החושים חדל המגע, בחדלון המגע חדלה ההרגשה, בחדלון ההרגשה חדלה ... ההרגשה, כך היא מופיעה, כך היא נעלמת, כך הוא הזיהוי, כך הוא מופיע, כך הוא נעלם, כך הן התגובות המנטליות, כך הן מופיעות, כך הן נעלמות, כך היא ההכרה, כך היא מופיעה, כך היא נעלמת. ובעודו שוהה בהתבוננות בהופעתם והעלמותם של חמשת מצרפי ההאחזות, תוך זמן לא רב, התודעה שלו הפכה חופשיה מהנגעים המנטליים ללא שארית. [32] [סוף חלק שני] החלק על בקשתו של ברהמא (brahmaycanakath) I. 3.1 אז, נזירים, האדון המכובד, הארהנט, ... הטבע המותנה של הדברים, [35] או התהוות מותנית. [36] ובאותה מידה יהיה קשה לראות את ההדממה של כל התגובות המנטליות, [37] זניחת כל התשתיות של לידה חוזרת, [38] הרס ההשתוקקות, אי - תשוקה, חידלון וניבאנה. אם הייתי מלמד את ... המותנים ואת התועלת שבניבאנה. [48] ובשל ההשראה, ההתלהבות והשמחה מהדרשה, לא עבר זמן רב לפני שתודעתם השתחררה מכל הנגעים המנטליים ללא כל שארית. היציאה לפרישות של ההמונים (mahjanakyapabbajj) 3.14 וקהל גדול של שמונים וארבעה אלף איש מבנדהומטי שמע שהבודהה ... הדברים המותנים ואת התועלת שבניבאנה. ובשל ההשראה, ההתלהבות והשמחה מהדרשה, לא עבר זמן רב לפני שתודעתם השתחררה מכל הנגעים המנטליים ללא כל שארית. הפורשים הראשונים מגשימים את הדהמה (purimapabbajitna dhammbhisamayo) 3.18 אז שמונים וארבע אלף האנשים הראשונים שיצאו לפרישות ... ומלמד דהמה. 3.19 -21 והכל קרה כפי שקרה קודם... כך לא עבר זמן רב לפני שתודעתם השתחררה מכל הנגעים המנטליים ללא כל שארית. היציאה אל הדרכים להפצת הלימוד (crikanujnana) 3.22 באותה עת, בבירה המלכותית בנדהומאטי, נאסף קהל עצום של ... התהוות: בהבה, bhava: תהליך ההתהוות. בדומה לשני הקישורים שלא מוזכרים כאן, אשר מייצגים את תהליך ההתהוות בחיים קודמים. [31] מנטליות - חומריות: נאמה - רופה, nmarpa. מתורגם גם כגוף - ותודעה (וגם באופן מוטעה כשם - וצורה) הפרשנות מסבירה שהסקירה של ויפסי הלכה אחורה רק עד תחילת החיים הנוכחיים. [32] נגעים מנטליים - אסווה (sava). חופשי מהם - משוחרר לגמרי, כלומר ארהנט. [33] חשיבה בלבד: אטקאבצרו, Atakkvacaro: מעבר להסקה לוגית ולהמשגה. ... מותנה בזה, כלומר, העובדה שלכל דבר יש סיבה מסויימת. [36] התהוות מותנית: פטיצה - סמופאדה, paicca-samuppda. [37] תגובות - מנטליות: סנקהארה, sakhr: מתורגם גם כדפוסי התודעה, דפוסים מנטליים, צורות התודעה, תצורות מנטליות, תופעות מנטליות, רגשות ועוד. [38] התשתיות ללידה חוזרת: אופדהי, upadhi. כל הגורמים התורמים להיקשרות, ומכאן ללידה מחדש. [39] ברהמא סהמפטי מזוהה ...
יגון ביטחון מוחלט שמח רוחני סגפנות לראות את האמת פחד מוות
בודהיזם - ביסוס הקשב - 4
... דווקא את ההסבר של גואנקה. [9] הרגשות: ודנא, vedan. על פי גרסתו של וולש ורבים אחרים הכוונה להרגשות ממקור מנטלי או פיזי נעימות, לא נעימות ונייטרליות. גואנקה טוען בנחישות שהכוונה במונח זה היא לתחושות פיזיות המתחוללות בגוף בלבד ולא הרגשות מנטליות נעימות או לא נעימות. בחרתי להיות נייטרלי כלפי העמדה הזו ולהמשיך להשתמש בהרגשות באופן בלתי מתחייב לאף אחד מהפירושים האלו. [10] תודעה: ציטה, citta. האלמנט המנטלי, לעיתים גם מופיע בתרגום לב באופן מטאפורי. התרגום השכיח באנגלית הוא mind ומסיבה מסתורית יש רבים שמתעקשים שאין למילה ... תודעה מתאימה לגמרי. [11] תכני - תודעה: דהמא, dhamm. צורת רבים של דבר, במקרה זה הכוונה היא לכל אלמנט מנטלי בתודעה בכלל זה רגשות, מחשבות, משאלות וכו. [12] מקום שומם: לחילופין קרחת יער, אולם שומם, או חדר שומם. [13] שומר על מודעות ערנית. [14] המונחים המקוריים הינם אססטי ופססטי (assasati, passasati). הנזיר ניאנמולי מציין שהתרגיל המתואר הוא בהתבוננות מנטלית ולא פיתוח גופני או שליטה בנשימה כמו הטהה - יוגה. [15] מבין היטב: פגאנאטי, pajnti. ידיעה מעמיקה באמצעות חוכמה. ... ודנם, sukha vedana. שוב, בגרסתו של וולש ועל פי חלק גדול מהמסורת הכוונה כאן היא להרגשה טובה, גופנית או מנטלית. גואנקה עושה הפרדה ומפרש זאת כתחושה נעימה בגוף בלבד. [30] הרגשה לא - נעימה: דוקהם ודנם, dukkha vedana. גם כאן על פי גרסא אחת מדובר בהרגשה לא - נעימה גופנית או מנטלית לעומת גרסא שניה בה מדובר בתחושה לא נעימה בגוף. [31] הרגשה שאינה - נעימה - ואינה - לא - נעימה: אדוקהמסוקהם ודנם, adukkhamasukha vedana. על פי גרסת וולש מדובר בהרגשה מנטלית בלבד ובכך שפשוט מודעים להמצאות ההרגשה המסויימת באותו רגע בו היא מתרחשת. על פי גרסת גואנקה מדובר שוב בתחושה ... לא מורחבת: לא הפכה גדולה, תודעה שלא פיתחו אותה באמצעות הגהאנות. [40] תודעה נעלית: סה - אוטרם, sa-uttara. שמצבים מנטליים אחרים נעלים עליה, וולש מפרש זאת כתיאור נרדף ל - תודעה לא - מפותחת, תודעה לא - מורחבת. [41] תודעה לא נעלית: אנ - אוטרם, an-uttara. תודעה שאין מצבים מנטליים אחרים הנעלים עליה. נראה כאילו יש כאן התייחסות להכרה על - ארצית (טרנסדנטלית) אך הפרשנות מיחסת אותה להכרה של ... (פטי - פסדהי, pai-passaddhi) ומפלט סופי (ניסרנה, nissaraa). [45] תכני - תודעה: דהמא, dhamm. במקרה זה הכוונה היא לדברים מנטליים ולהבדיל מסנקהארה (sankhra). בחרתי ללכת עם התרגום של גואנקה. הפרשנות מסבירה את ההתאמה של ארבעת בסיסי הקשב לחמשת המצרפים: ... מקושרת למצרף ההכרה (ויניאנה - קהנדהה, via-kkhandha). והתבוננות בתכני - תודעה מקושרת למצרף הזיהוי (תפיסה, הזכרות) ולמצרף התגובות - המנטליות (sa-kkhandha, sankhra-kkhandha). [46] הפרעות - ניברנה, nivarana, באנגלית: hindrances. מכשולים מנטליים. [47] תאווה חושית: קאמה - צהנדה, kma cchanda. זהו מונח שונה מזה שבפסקה 12 ביחס לתודעה אחוזת תשוקה (sarga ... או חשיבה מוטעה ביחס לאובייקט המוצא - חן בעיני החושים. בפסקה 12 התרגול היה פשוט לשים לב להמצאות מצב מנטלי כזה, אך כאן יש גם לחקור כיצד המצב המנטלי הזה הופיע וכיצד ניתן להיפטר ממנו. [48] הפרשנות מציגה שש דרכים להפטר מתאוות חושים: (1) תשומת לב או חשיבה ... גם כחמשת מרכיבי האחיזה, או חמשת מצרפי ההיאחזות. אלו חמשת ההיבטים בהם הבודהה סיכם את כל התופעות הפיזיו - מנטליות של יצור חי, אשר נראים לאדם הבור כעצמי שלו, האישיות שלו או האגו שלו. [55] חומר: רופה, rpa. מוגדר ... מתורגם גם כתפיסה והיזכרות (אנגלית: perception, recognition, recollection). מוגדר כהבחנה בדבר על פי מאפיניו. (SN 22.79) [57] תגובות - מנטליות: סנקהארה - קהנדהא, sankhra-kkhandha. מתורגמות גם כתופעות מנטליות, התניות מנטליות, תצורות מנטליות (אנגלית: mental formation). למונח סנקהארה יש משמעויות ותרגומים רבים ושונים, במקרה זה ההתייחסות היא לקבוצת התגובות המנטליות. מקובל להתייחס ל - 50 גורמים מסוג זה שרובם מכונים בשפה פשוטה רגשות והם תגובות קרמתיות לפעולות בין אם ... ויציה, dhamma-vicaya. לעיתים יכול להתפרש גם כחקר לימוד הדהמה, אך במקרה זה הכוונה היא לחקר התופעות החומריות - גופניות והמנטליות. [65] מאמץ: וירייה, viriya. מונח זהה למאמץ נכון בדרך בעלת שמונה האיברים. [66] תחושת התעלות: פיטי, pti. [67] שלווה: ... [70] בסיסי החושים: איטנאנם פטילאבהו, aytanna pailbho. על פי נוסחת ההתהוות המותנית, ששת בסיסי - חושים אלו מופיעים בתלות במנטליות - חומריות. [71] עצב: דומנסה, domanassa. גואנקה מציין שכאן ניתן לראות את ההבדל באופן ברור בין דוקהה ודומנסה, דוקהה ... [84] חשיבה נכונה: סמא סנקפה, samm sankappa. מתורגם גם כוונה נכונה. חשיבה במובן של כוונות, ראיית עולם, כיוונון הפעילות המנטלית. [85] דרך חיים נכונה: סמא אגיבה, samm jiva. מתורגם גם אורח חיים נכון ו - פרנסה נכונה. דרך חיים ...
רגש מיני פעילויות מיניות תחושות נעימות יחסי מין החלטיות התניה לזכור התעוררות
בודהיזם - השיחה הקצרה על שאגת האריה
... מוצאו...? מקורו של מגע הוא ששת הבסיסים... באשר לששת הבסיסים, מהו מקורם, מהו מוצאם...? מקורם של ששת הבסיסים הוא מנטליות - חומריות [5]... באשר למנטליות - חומריות, מהו מקורה, מהו מוצאה...? מקורה של מנטליות - חומריות הוא הכרה... באשר להכרה, מהו מקורה, מהו מוצאה...? מקורה של הכרה הוא תופעות מנטליות... באשר לתופעות מנטליות מהו מקורן, מהו מוצאן...? מקורן של תופעות מנטליות הוא בורות, מוצאן של תופעות הוא בורות, הן נולדות ונוצרות מבורות. נזירים, כאשר בורות ננטשת וידיעה אמיתית מופיעה בנזיר, ... (anurodha-paivirodha) להגיב במשיכה באמצעות תאווה ובדחייה באמצעות שנאה. [3] שגשוג - (papaca), על פי הפרשנות, בדרך כלל מיוחס לפעילות מנטלית הנשלטת על ידי הישתוקקות, יוהרה והשקפות, אך כאן הכוונה היא רק להישתוקקות ולהשקפות. [4] השקפת הקיום והשקפת האי - קיום - bhavadihi, vibhavadihi (באנגלית: the view of being, the view of non-being). האמונה באינטרנליזם והאמונה באניהיליזם. [5] מנטליות - חומריות (nama-rupa), באנגלית: mentality and corporeality
מחיר של מוצר שיטה בודהיזם אמון במורה מצביעים שנאה שלמות התאמצות
בודהיזם - החיפוש האצילי
... גם כן מה שנתון למוות, בעוד עצמו נתון לצער, מחפש גם כן מה שנתון לצער, בעוד עצמו נתון לזיהומים מנטליים [i], מחפש גם כן מה שנתון לזיהומים מנטליים. ועל מה ניתן לומר שהוא נתון ללידה? רעיה וילדים נתונים ללידה, עבדים ושפחות, עיזים וכבשים, תרנגולות וחזירים, פילים, בקר, ... לחלוטין, בעוד הוא עצמו נתון לצער, מחפש גם כן מה שנתון לצער. ועל מה ניתן לומר שהוא נתון לזיהומים מנטליים? רעיה וילדים נתונים לזיהומים מנטליים, עבדים ושפחות, עיזים וכבשים, תרנגולות וחזירים, פילים, בקר, סוסים ואתונות נתונים לזיהומים מנטליים. דברי היקשרות אלו נתונים לזיהומים מנטליים. והוא אשר קשור לדברים אלו, אשר מוקסם מהם, ומסור להם לחלוטין, בעוד הוא עצמו נתון לזיהומים מנטליים, מחפש גם כן מה שנתון לזיהומים מנטליים. זהו החיפוש הנחות. ומהו החיפוש האצילי? הנה אדם אשר הוא עצמו נתון ללידה, לאחר שהבין את הסכנה במה שנתון ... הסכנה במה שנתון לצער, הוא מחפש את האל - צער הביטחון העילאי משיעבוד, ניבאנה. מאחר שהוא עצמו נתון לזיהומים מנטליים, לאחר שהבין את הסכנה במה שנתון לזיהומים מנטליים, הוא מחפש את הבלתי - מזוהם הביטחון העילאי משיעבוד, ניבאנה. זהו החיפוש האצילי. (החיפוש אחר הארה) נזירים, טרום ההארה ... בעוד הייתי נתון ללידה, חיפשתי אחר מה שגם כן נתון ללידה, בעוד הייתי נתון להזדקנות, חולי, מוות, צער, וזיהומים מנטליים, חיפשתי אחר מה שגם נתון להזדקנות, חולי, מוות, צער, וזיהומים מנטליים. אז שקלתי את העניין באופן הבא: מדוע, בעוד אני עצמי נתון ללידה, אני מחפש גם כן מה שנתון ללידה? מדוע, בעוד אני עצמי נתון להזדקנות, לחולי, מוות, צער, וזיהומים מנטליים, אני מחפש מה שגם כן נתון להזדקנות, לחולי, מוות, צער, וזיהומים מנטליים? נניח שבעוד אני נתון ללידה, לאחר שאבין את הסכנה במה שנתון ללידה, אחפש את הלא - נולד הביטחון העילאי משיעבוד, ניבאנה. נניח שבעוד אני נתון להזדקנות, חולי, מוות, צער, וזיהומים מנטליים, לאחר שאבין את הסכנה במה שנתון להזדקנות, חולי, מוות, צער, וזיהומים מנטליים, אחפש את הבלתי מזדקן, האל - חולי, האלמוות, האל - צער, הבלתי - מזוהם, הביטחון העילאי משיעבוד, ניבאנה. לאחר ... [xi]. תוך שסקרתי את העולם בעין הבודהה, ראיתי יצורים עם מעט אבק בעיניים ועם הרבה אבק בעיניים, עם יכולות מנטליות חדות ועם יכולות מנטליות קהות, עם איכויות טובות ועם איכויות רעות, כאלו שקל ללמד וכאלו שקשה ללמד, וגם כאלו שחיים ביראה מאשמה ויראה ... גם כאשר סקרתי את העולם בעין הבודהה, ראיתי יצורים עם מעט אבק בעיניים ועם הרבה אבק בעיניים, עם יכולות מנטליות חדות ועם יכולות מנטליות קהות, עם איכויות טובות ועם איכויות רעות, כאלו שקל ללמד וכאלו שקשה ללמד, וגם כאלו שחיים ביראה מאשמה ומהעולם ... הביטחון העילאי משיעבוד, ניבאנה, הם השיגו את הלא - נולד הביטחון העילאי משיעבוד, ניבאנה, בהיותם נתונים להזדקנות, חולי, וזיהומים מנטליים, לאחר שהבינו את הסכנה במה שנתון להזדקנות, חולי, מוות, צער, וזיהומים מנטליים, בחיפוש אחר הבלתי - מזדקן, הלא - נולד, האלמוות, האל - צער, והבלתי - מזוהם, הביטחון העילאי משיעבוד, ניבאנה, ... ללא פחד, שוכב ללא פחד. מדוע? מפני שהוא מחוץ לתחומו של הצייד. כך גם, מנותק מתאוות חושים, מנותק ממצבים מנטליים מזיקים, נזיר נכנס ושוהה בגהאנה הראשונה, בה יש חשיבה והרהור, הנולדת מהינתקות, מלאה בהנאה ושמחה. ניתן לומר על נזיר ... פחד. מדוע? מפני שהוא מחוץ לתחומו של מארה הרשע. כך אמר הבודהה. והנזירים היו מרוצים ושמחים מדבריו. [i] זיהומים מנטליים, תחלואים מנטליים, רעלים מנטליים (kilesa). גורמים מנטליים מזיקים. הם מכונים כך משום שהם עצמם מזוהמים ומזהמים גורמים מנטליים אחרים בסביבתם. [ii] היקשרות - באנגלית: attachment. [iii] בודהיסטה (bodhisatta), יישות המועדת להארה, בודהה לעתיד. [iv] אלארה קלמה (Alra ...
חוויה עצמית מיהו מנהיג לראות את האמת עצבות מרוצים ושמחים תחושת העצמי החושים למידה
בודהיזם - רשימת מושגים
... (akusala): לא מיומן (אנגלית: unskillful). לא טוב או לא מועיל, פעולה שאינה יוצרת תוצאה קרמתית חיובית. אסווה (sava): נגעים מנטליים, תחלואים, שחיתויות (אנגלית: mental corruptions). אוטפה (ottappa): מורא מוסרי. רתיעה מעשיית רע. אופקהה (upekkha): איזון נפשי. אופקילסה (upakilesa): חוסר ... (mudit): שמחה לזולת, אמפתיה (אנגלית: sympathetic joy). שמחה בהצלחת האחר. נירייה (niraya): גיהנום. ניברנה (nvaraa): הפרעות (אנגלית: hindrances). תופעות מנטליות מזיקות המונעות הבנה של המציאות. נאגה (nga): נאגה. שם לסוג של שד בדמות נחש. סילה (sla): מוסר. קוד ההתנהגות ... (Sagha): סנגהה. קהילת הנזירים והתלמידים של הבודהה. סנייה (sa): זיהוי, תפיסה או הזכרות (אנגלית: perception, recognition). סנקהארא (sankhr): תגובות מנטליות. מתורגם גם כדפוסים מנטליים, תצורות מנטליות, התניות מנטליות ועוד. סאמנרה (smaera): נזיר חניך. סוטה (sutta): שיחה, דרשה. סוקהה (sukha): הנאה. מתורגם גם כהרגשה טובה או תחושה נעימה. ... ציטה (citta): תודעה (אנגלית: mind). קהטייה (khattiya): שם מעמד בני - הלוחמים והשליטים. קילסה (kilesa): מזהמים (אנגלית: defilements). זיהומים מנטליים. קמה (kamma): פעולה. פעולה מכוונת או פעולה רצונית. קסינה (kasia): קסינה, סימן. אמצעי עזר המשמש למדיטציית ריכוז בדמות דיסקים ...
הרגשת התעלות שינוי מוות הוויה אמת אבסולוטית כוחות על אמת אובייקטיבית תורה
בודהיזם - סוטרת האש
... השנאה, באש הבורות. אני אומר שכל זה בוער בלידה, בהזדקנות ובמוות, בעצב ובמרירות, במכאוב, ביגון ובייאוש. התודעה בוערת, תופעות מנטליות בוערות, הכרת - תופעות - מנטליות בוערת, מגע התודעה בוער, וכמו כן, כל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע התודעה, אף היא בוערת. ... ולכל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - גוף. הוא הופך חסר תשוקה לתודעה, להכרה של תופעות מנטליות, להכרת - תופעות - מנטליות, למגע - תודעה, ולכל הרגשה נעימה, מכאיבה או נייטרלית, הנוצרת כתוצאה ממגע - תודעה. בהיותו נטול תשוקה הוא הופך ...
שנאה תשוקה הזדקנות הרגשה של הגוף תודעה למידה חופש תוצאות
בודהיזם - ביסוס הקשב - 2
... ההעלמות של הרגשה, כך הוא זיהוי, [56] כך ההופעה של זיהוי, כך ההעלמות של זיהוי, כך הן תגובות - מנטליות, [57] כך ההופעה של תגובות - מנטליות, כך ההעלמות של תגובות - מנטליות, כך היא הכרה, [58] כך ההופעה של הכרה, כך ההעלמות של הכרה. כך הוא מתבונן בתכני - תודעה כתכני ... הרגשת כאב פיזי או אי נעימות כתוצאה ממגע גופני - זה נזירים נקרא כאב. ומהו עצב? [71] כל הרגשה מנטלית מכאיבה, כל הרגשה מנטלית לא נעימה, כל הרגשת כאב מנטלי או אי נעימות כתוצאה ממגע מנטלי - זה נזירים, נקרא עצב. ומהו יאוש? [72] כל פעם בה, כתוצאה מהפסד או אסון כלשהו, נגרם מצב נפשי ... היקשרות למצרף החומר היא סבל, היקשרות למצרף ההרגשה היא סבל, היקשרות למצרף הזיהוי היא סבל, היקשרות למצרף התגובות - המנטליות היא סבל, היקשרות למצרף ההכרה היא סבל. וכך, בקצרה, הסבל בשל ההיקשרות לחמשת המצרפים. וזו, נזירים, נקראת אמת האציליים ...
עתיד הרגשה של התעלות התאמצות נפש איזון נפשי תוצאות ספק הקשבה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטליות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מנטליות, למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנטליות, איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לפתח שיחה בזוגיות האם לעשות שיחת יחסינו לאן? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? לעבוד בעבודה האכילה של הצדיק שכל אלוהי איך לא להיכנס לפחד? פחד בתת מודע איך להתמודד עם חרדה חברתית קשה? איך לדעת אם למישהו יש ביטחון עצמי? סימני התאהבות אצל גבר אני אוהבת אותו למרות שרע לי איתו להפוך כסף לאושר עצבות גדולה לתת את המאה אחוז שלך בזוגיות אקס בעיות איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? החלטה להתחיל תהליך שינוי לא לפחד מהתמודדות להתמודד עם התנגדויות מכירה הגדרת מדדי הצלחה איך להצליח בלי להתאמץ? לשכנע מישהו להרגיש טיפש איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? למה ילד רגיש? הילדה עצבנית כל הזמן החדרת מסרים לתת מודע תודעה רוחנית איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית? איך יוצאים מדה פרסונליזציה? איך להפסיק להתגעגע לאקס? אני זוכר את האקסית למרות שאני בזוגיות שריר התלת ראשי התנגדות המשקל מה התכונות של אלוהים? אלוהים הוא המהות לשחזר רגע של הארה רוחנית איך להגיע להארה רוחנית? להיות אלוהים ולגלות שאני השטן כתיבת הספר להיות אלוהים שיטות להתעשר השקעות קטנות עם רווח גדול מטרת החיים בעולם הבא מטרת החיים בימות המשיח חיוביות איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? ביטול הבחירה סוד הבחירה החופשית איך הצורה של העולם נוצרה? הסיכוי שאלוהים ברא את העולם עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מטפל אישי מומלץ, אימון אישי לקשב וריכוז בתחום מנטליות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 17_09_2025 השעה 11:55:02 - wesi4