ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






אהבת הלמידה - על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים
... הלמידה - על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים התינוק לומד כמעט בעל כורחו. מהר מאד הוא נוכח שבכיו מביא אליו מישהו שעומד לידו, מלטף אותו, מחליף את חיתוליו הרטובים או נותן לו לאכול. זוהי למידה אוטומטית ומכאנית, שעוברת דרך האינסטינקטים ולא דרך המוח. מרגע שהתינוק או הילד השתלטו על היכולת התקשורתית (לשמוע, להבין ולדבר), הם לומדים בדרך של הפקת לקחים מהניסיון האישי, מהנעשה בסביבתם, מהפעולות של גמול ועונש הננקטות כלפיהם, ממה שמבקשים מהם או מורים להם לעשות. אחר כך מגיעים הילדים לגן. זהו עולם חדש של חוויות למידה, רובן בדרך של משחק ושעשוע. בתקופה זו ניתן כבר לעקוב אחר הידע החדש שנרכש, המונחים, המושגים והמילים שנלמדו, המנגינות והשירים שהוטמעו. עקב כך ניכרת בילדים אהבת הלמידה ושביעות הרצון שהם חשים כלפי הגילויים החדשים בעולמם. המעבר לכיתה א' מסב התרגשות רבה ואמיתית להורים ולילדים. נכון שזהו שער לשתים עשרה שנות לימוד לפחות, במהלכן יהיו מעלות ומורדות, אבל ההתחלה תמיד מרגשת ונחרטת בזיכרון. המסע הארוך אל ארץ הדעת מתחיל בעצם כאן, בשערי כיתה א'. המורה תעצב לא מעט את הצימאון ללמידה ואת האהבה אליה אצל כל אחד מתלמידיה. פה ייחרצו במידה רבה גורלותיו של הרומן הארוך והמסובך בין העולם הקסום ... עורך דין או איש היי טק, סוחר או טייס, כלכלן או פילוסוף, יתבונן לאחור ויאמר בליבו: "אכן, הייתה זו היא שחיבבה עלי את הלמידה, שהבעירה בי את התשוקה לדעת, שהסעירה בי את הסקרנות לגלות עולמות נסתרים, שליבתה בי את השמחה על כל דבר חדש שלא ידעתי ושלפתע אני יודע". בשחר תלמודו ייקבע אם יהיה הילד למדן מופלג או לומד בעל כורחו, האם יהיה תאב דעת או שטחי בידיעותיו, האם עצם הלמידה תהיה עבורו תהליך מרנין או מצוות אנשים מלומדה. אף שנכונו לו עוד שנים הרבה של נפתולים ומעקשים בעולם הדעת, תהיה זו המורה הזאת שתחת ידה והשגחתה, התלהבותה ומסירותה, ידיעותיה וניסיונה, תוצת אותה להבה שתלווה את הילד עד יום מותו. יש אמרה הגורסת שאנו לומדים כל חיינו ולבסוף מתים בורים גמורים. חייבים להודות שיש באמרה זו יותר מגרעין של אמת. כמה שלא נקדיש ללימודים, להרחבתו ולהעמקתו של הידע האישי שלנו, תמיד יקדים אותנו הידע האנושי הכללי, המתפתח במהירות מטורפת ומאיץ ... עובדה שלא הכרנו, עם תגלית קטנה שהפתיעה אותנו. ככל שצובר האדם שנות חיים נוכח הוא עד כמה אינו יודע ועד כמה עליו להוסיף וללמוד. האתוס היהודי מדבר על אותם זקנים חכמים שהוסיפו דעת גם בימי זיקנתם. חרף אמרתו הצינית של מחבר קהלת "מרבה דעת מרבה מכאוב" גורסת היהדות שיש לשמור על גחלת הלמידה עד שמגיע האדם לסוף דרכו ממש. ראוי לכן לשאול עד מתי יכול האדם ללמוד? האם יש גבולות בתחום זה? מה על יכולת הקליטה ויכולת החשיבה? איזה תפקיד ממלא הזיכרון בהקשר זה? שאלות אלה חוזרות ונשאלות על ידי גברים ונשים בגיל המבוגר (גיל הזהב / גיל השלישי), המבקשים לגוון את הפנאי העומד לרשותם על ידי שילוב למידה כלשהי בסדר יומם. רובם נרתעים מעצם המחשבה לשוב אל ספסל הלימודים, חלקם רואים את המהלך באור מגוחך וחוששים מן התגובות הלא אוהדות במשפחה ובקרב החברים. בצידם ישנם כבר לא מעטים שגילו את חדוות הלמידה והאהבה אליה גם בגיל הזהב. האם באמת יש מקום לחששותיהם ודאגתם של אלה שעודם נרתעים? האם יכולת הלמידה שלנו אכן נקטעת אי שם בשנות החמישים לחיינו? האמת, מסתבר שונה לחלוטין. בשנים האחרונות הצטברו יותר ויותר ... מחקריים על יכולותיו של המוח האנושי בגיל המבוגר, נתונים שהדהימו בחלקם אפילו את החוקרים עצמם. נערכו מעקבים אחר הישגי הלמידה של אנשים מבוגרים שהחליטו לשוב וללמוד, אפילו במסגרות אקדמיות רשמיות ותובעניות. גם כאן חיכתה הפתעה לחוקרים שהניחו (באופן מסורתי) שיכולתם של המבוגרים בגילם להגיע להישגים בלימודים תהיה קטנה משמעותית מזו של הצעירים והסתבר שההיפך הוא הנכון. ...
חשק יהודים לשפר את החשיבה תרגילים לפיתוח חשיבה רומן הלא נודע אהבת ה מדענים
לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה
... למידה - המשגה - על לקויות למידה בעולם שלנו כאנשים ללא לקות למידה, קשה לנו לקבל, להבין ולהכיל ילד לקוי למידה, בפרט כהורים שיש להם מעורבות ריגשית ... לבעיה מותנה בתהליך בזבזני של ניסוי וטעייה ורוב מרצנו היה יוצא בהפסד, היינו צריכים להתחיל כל פתרון לבעיה כביכול מאפס, ואז הפתרון היה רחוק וקשה. ליקוי בכושר הלמידה מחבל ביצירת מושגים מופשטים וביישומם ... במרחב, ולא משמעותם הפנימית והמהותית. מילים זהות המודפסות בצבעים שונים או באותיות בעלות גודל שונה, אינן נתפסות כזהות בגלל השוני החיצוני שלהן. הילד לקוי הלמידה טועה בגלל הגילוי החיצוני קשה לו ... "עמדה מוחשית" לעומת "עמדה מופשטת" שהיא עמדה של חשיבה התקינה. כושר העיבוד של חוויות העבר והשימוש בו לגבי ההווה הוא אחד התיפקודים העלולים להשתבש בעקבות ליקויי למידה. לכן כדי לקדם את יצירת המושגים של הילד הלקוי והכללתם נבליט בהרבה אופנים, בדוגמאות וניסוחים, את הצד המשותף שבין שני מצבים, אחרת החוויה בעבר תהיה קטועה וחלקית. למשל: הילד למד את המושג חמש ביחס למחברות אדומות ... פגומה של העבר אין הילד מסוגל להבין כראוי את ההווה, לכן צריך לתרגל עמו תרגילים של קשירת קשרים בין עבר להווה, בין הידוע לו לבין המציאות המתחדשת. ילדים לקויי למידה נתבקשו לשים על יד כל תמונה את כל ...
פסיכולוגיות שימוש ב להתמודד עם בעיה לפתור בעיות סיבתיות בעולם דוגמא מרחב
קשיי למידה
... למידה השבוע העברתי הרצאה למורי בית הספר בנושא קשיי למידה בקרב התלמידים. אני מניחה שמידע זה עשוי לתרום לכל הבאים איתם במגע והרי הוא ... ראשית ידע תיאורטי בתחום הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה, שנית, טכניקות יעלות לשימוש בעת הצורך, שלישית אמונה - אידיאולוגיה, תפיסת ... שלל ההתמודדות היומיומיות תחילה - הבנה שהפרעות קשב ולימוד מובנות על בסיס מולד אשר באות לידי ביטוי בעיקר מול הצורך להתרכז - להפנות את ... הוא - שלתלמידים אלו בכיתה קיים קושי גדול בזמן הלמידה, להפריד גירויים של עיקר וטפל. הם שומעים את כל הגירויים החיצוניים ביחד: את ... רוקעים ברגלים באופן בלתי נשלט. עבור מורים הבאים ללמד, עושים תלמידים אלו רושם כאילו הם באו לעשות צרות, אך למעשה עקב הפרעתם - הם אינם מסוגלים להתרכז ליותר ממספר דקות, והלמידה בבית הספר עבורם היא סבל מתמשך. בנוסף להפרעות אלו ישנם קשיים נוספים הקשורים ללקויות למידה. גם כאן הבסיס הוא מולד. לקויות אלו עלולות להופיע יחדיו עם הפרעות הקשב או בנפרד אצל תלמידים שונים. לקויות למידה הם הקושי ברכישת מיומנויות הלימוד האקדמיות: הן באות לידי ביטוי כגון בדיסלקציה באיטיות הקריאה, הדיסגרפיה ... מתאימות ללמידתם. כך או כך, תלמידים אלו במהלך הלמידה בבית הספר - במידה ואינם מאובחנים ומטופלים כראוי, עלולים לצבור תסכולים רבים; ... לעצמם מדוע הם שונים מהאחרים? מדוע הם אינם מצליחים בלימודים? וישנה פגיעה בדימוי העצמי שלהם. משם הדרך שלהם להפרעות התנהגות בכיתה היא קצרה ביותר. מה יעזור להם להצליח בלמידה? ראשית קיומם של חוקים / כללים ברורים, רצוי שיהיו מעט חוקים אך חוקים אלו ... שבו. שנית - תלמידים אלו לא מסתדרים עם הפתעות בלמידה. בראש שלהם יש הפתעות תמיד. הם זקוקים שלפחות הסביבה החיצונית שהם נמצאים בה ... לטפח יחסי אמון עמוקים. כדי שניתן יהיה להיות פנוי ללמידה, התלמיד צריך להרגיש תחילה אהוב, נחוץ ויכול. לרוב לתלמידים אלו אין את התחושה ... הטובות. לסיכום, להתמודד עם תלמידים בעלי קשיי למידה הוא אתגר רציני ורב, לכל הבאים איתם במגע ואף להם עצמם. כל שעת למידה בבית הספר עלולה להיות מכשול ועשויה להיות מקפצה, וכל מפגש בין השניים הוא ...
נוכחות הערכה עצמית מציאות עקביות דימוי עצמי מטפל בניית אמון היפראקטיביים
פמיניזם - ללמוד פמיניזם: מקראה, מאמרים ומסמכי יסוד במחשבה פמיניסטית - חלק 2
... - ללמוד פמיניזם: מקראה, מאמרים ומסמכי יסוד במחשבה פמיניסטית - חלק 2 פמיניזם - ללמוד פמיניזם: מקראה, מאמרים ומסמכי יסוד במחשבה פמיניסטית - חלק 1. בטי פרידן מגלה מהסטטיסטיקות שגיל הנישואין ירד אל סוף גיל העשרה. הייתה ירידה משמעותית במספר הסטודנטיות לעומת העבר. נשים הלכו לאוניברסיטאות לא כדי לקבל השכלה כמו בימים שהיה להן קשה להתקבל, אלא כדי לצוד בעל ולנשור מהלימודים. בתי ספר תיכוניים נאלצו להכניס לתכנית הלימודים הדרכה לחיי נישואין. חלק מהמתחתנות היו תלמידות תיכון. נשים הולידו מעל ארבע ילדים בממוצע. דבר שקשר אותן לבית לשנים ארוכות. מידותיהן של נשים בבגדים ירדו ... יודע מה קורה לנשים בימינו, אבל ברור לי שמשהו אינו כשורה. רוב לקוחותיי הן נשים ובעייתן אינה מינית". בטי פרידן רואה גם בחיפוש הבעיה המינית הכתבה גברית, כי כך לימדו באוניברסיטה. ומועקת הנשים הלכה והתגברה ולא היו להן מלים לתאר מה עובר עליהן. זו הפכה להיות הבעיה חסרת השם של רבות מנשות אמריקה. "תופעת עקרת הבית הלכודה" ...
חינוך טיפול בהפרעה פסיכיאטרית סיפוק מיני חולי נפש מטרה מיסטיקה חולה נפש אינני יודע
ללמוד מכל דבר - איך ומה ללמוד מכל דבר?
ללמוד מכל דבר - איך ומה ללמוד מכל דבר? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על ללמוד מכל דבר - איך ומה ללמוד מכל דבר?. הפעם אני רוצה לדבר על הנושא איך אפשר ללמוד מכל דבר. איזהו החכם הלומד מכל אדם, ומי שיותר חכם, לומד לא רק מכל אדם, אלא מכל דבר ודבר. מי שרוצה להתקדם בחיים, ומי שרוצה להתפתח, ברמה האישית, ומי שרוצה לחיות יותר טוב ומי שרוצה להפוך להיות יותר חכם, עליו לנסות ללמוד מכל דבר, ומה ז"א לנסות ללמוד מכל דבר? זה מאד פשוט, במשך היום של חיי האדם, הוא רואה ושומע כל מיני דברים, קורים לו כל מיני דברים, ומצד האמת, האדם יכול ללמוד מכל דבר ודבר שקורה לו. מה זאת אומרת? ברגע שהאדם שמע משהו, הוא אמור לשאול את עצמו, מה אני אמור ללמוד מהדבר הזה ששמעתי, אני יכול ללמוד להרגיש שיותר טוב, איזה שכל אני יכול לקבל ממה ששמעתי ששני אנשים מדברים? כי האדם רוצה להרגיש יותר טוב, ועליו להסתכל על השכל שיש ... תהליך יש בו לוגיקה מסוימת וככל שאדם יבין טוב יותר את המציאות, הוא ירגיש יותר טוב, ולשאול את עצמו, מה אני יכול ללמוד מהדבר הזה, בעצם להסתכל על משהו שקרה, ולהיות בתוך התהליך וללמוד ממנו. לבחון איך זה רלוונטי לגבי החיים שלך? לדוגמא עץ שנופל, ללמוד מהתהליך, נאמר כמה עצים נפלו, והפילו אחריהם עוד דברים. נאמר עץ הפיל משהו אחריו, והוא בעצמו נפל, ואם הוא יפול על קיר, הוא יעצר ומה האדם יכול ללמוד מזה על עצמו שאם מופעל כוח מסוים חזק, אז הכוח יתגבר אבל אם הכוח יהיה יציב, הוא יתגבר על הכוח שנפל עליו, והאדם יכול לראות וללמוד איך ההשפעה בחיים שלו, כמו לדוגמא, כוח הרצון ללמוד מהתהליך שראית, ולראות איך זה משפיע בחיים שלך, מה עומד מאחורי, מה מוסר ההשכל שאפשר ללמוד ומה מוסר ההשכל שרלוונטי לגבי החיים שלך, איפה אתה מוצא את עצמך בדבר דומה? וההתמקדות היא איך בסופו של דבר אתה יכול להרגיש יותר טוב. ואם אתה לומד ממישהו להרוויח יותר כסף, אז תרוויח יותר כסף, אבל המטרה היא להרגיש יותר טוב, ומהלימוד איך היתה החשיבה של איך להרוויח יותר כסף, תהיה לימוד באותו אופן איך אפשר להיות יותר מאושר, ליהנות יותר תעבוד יותר קשה כדי להיות מאושר, ולא כסיל של לעבוד יותר קשה כדי להרוויח כסף. אם ... עליך להבין שאם תעבוד יותר קשה להבין את עצמך כדי להיות מאושר, לעבוד קשה בכדי להבין את השכל של המציאות, להבין וללמוד מכל דבר. בסופו של דבר שאדם מבין את המציאות, זה מזכיר לו את האהבה האמיתית, וכמה החיים טובים ויפים, וכדי להגיע לזה על האדם ללמוד מכל דבר, ואז הוא לומד את השכל של המציאות והחיים שלו נהפכים לטובים באמת, כי כל דבר נהפך להשתקפות של המציאות שעושה לו חיים טובים באמת. ...
איך להרוויח לדבר להרוויח חשיבה תהליכים אני יכול לקבל מבין את המציאות כוח הרצון
כיצד אפשר ללמוד מנסיון העבר בלי לחזור אחורה?
... אפשר ללמוד מנסיון העבר בלי לחזור אחורה? כפי שכבר התבאר, אין לו לאדם אלא את הרגע הזה בלבד ואסור לו לאדם ... וצריך לעשות בו התחלה חדשה וכולי. אך מצד שני יש גם את עניין הלימוד מהנסיון, שהאדם ילמד גם מהנסיון של העבר שלו כדי לדעת מה לעשות בעתיד. ונשאלת השאלה כמובן, כיצד ומהו האיזון בין שני הדברים האלו? והתשובה לכך היא, כי לימוד מהנסיון של העבר שלך הוא הכרחי בדיוק כמו לימוד מניסיונם של אחרים ובדיוק כמו שרצוי מאוד שתלמד מכל מה שאתה יכול. אבל לימוד מהנסיון של העבר שלך, צריך להיות זהה לחלוטין ללימוד מניסיונם של אחרים או קריאת ספר מההיבט הרגשי . ז"א הלימוד שלך מנסיון העבר שלך, צריך להיות זהה לחלוטין לצורה שבה אתה קורא ספר או לומד מניסיונו של אדם אחר, אך אסור לך לחזור אחורה ברמה הרגשית. הכל צריך להתבצע בשכל בלבד. עליך ... מידע שיש לך כרגע, אך לא לחזור לשם ברמה הרגשית. ז"א כאשר אתה לומד מטעות שעשית אתמול, עליך לעשות זאת ברמה השכלית בלבד אך לא ברמה הרגשית. עליך להתייחס לכך בדיוק כפי שהיית לומד מניסיונו של אדם אחר שאתמול עשה טעות X. האם היית כועס על עצמך בגלל שמישהו אחר עשה אתמול טעות? ... קורא בספר על מישהו אחר שעשה משהו? תשובה: לא. כך גם כאשר אתה לומד מהנסיון של עצמך בשביל העתיד, עליך לעשות זאת רק ברמה השכלית, אך לא הרגשית. לסיכום: עליך ללמוד מניסיונך האישי בעבר, על ידי זה שתתייחס לאירועים שקרו לך בעבר, רק כאינפורמציה וכמידע שיש לך בהווה. עליך ללמוד מניסיון העבר שלך רק דרך התבוננות שכלית, אך לא לחזור לשם רגשית ולהישאר שם. עליך להסתכל אחורה על העבר וללמוד מנסיון העבר רק בשביל העתיד בלבד. בהצלחה. ...
לא לכעוס על עצמך להבין כל מה שאתה יכול אני לא אוהב את עצמי שונאת את עצמי אני שונאת את עצמי האם היית נשאלת השאלה
שינה + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 1
... + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 1 שינה + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? וכיצד יש ללמוד מהם על עצמנו? במאמר הזה נדבר על שינה, חלומות, זיכרון החלומות, פירוש חלומות, ... ידי זה ניתן לזכור את החלומות ולשמור על רמת עירנות מסוימת גם תוך כדי השינה. אך מהי משמעות החלומות? מהם אומרים על האדם? מה ניתן ללמוד מהם? לשם כך כמובן צריך להבין מה גורם לנו לחלום חלומות מסוימים וממילא נבין מה ניתן ללמוד מהחלומות שלנו ככל שנזכור אותם יותר. ומה בעצם יוצר את החלומות? כידוע לתודעה ... מודחק ולא מחודד. ולכן הדברים האלו פשוט באים לידי ביטוי בשעת השינה. שינה + חלומות. מה יוצר אותם ? כיצד לזכור אותם ? וכיצד יש ללמוד מהם על עצמנו ? חלק 2. ...
פחד וחרדה שינויים לישון התעמקות התת מודע של להתאושש בתת מודע של בחינוך ילדים
כיצד ללמוד מאנשים מצליחים? למה חשוב להימצא בסביבת אנשים חיוביים?
... ללמוד מאנשים מצליחים? למה חשוב להימצא בסביבת אנשים חיוביים? ברגע שאתה נמצא עם אנשים חיוביים ואתה מתבונן בצורת ההתנהלות שלהם אתה לומד מהם גם אם אינך מבין לעומק מה בדיוק עומד מאחורי מה שהם עושים. לכן מומלץ להתחבר עם אנשים חיוביים, כי על ידי זה שתראה מה הם עושים תוכל ללמוד מהם גם אם לא תבין את הלוגיקה שעומדת מאחורי ההחלטות שלהם. אך דע כי למרות שאתה נמצא עם אנשים מצליחים וחיוביים בכל זאת אל לך לחקות אותם בכל דבר שהם עושים בצורה ... זה חיובי מאוד לראות מה אנשים חכמים וגדולים אחרים עושים וללמוד את מה שהם עושים כדי לעשות כמוהם. אבל צריך לעשות זאת בזהירות, כי יתכן שלך עדיין אין את היכולות לפעול כמוהם. בהצלחה. ...
השקעה חברים התנהלות מצליחים להרוויח כסף בשוק ההון שכחה הצלחה שוק ההון
שינה + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 2
... + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 2 שינה + חלומות. מה יוצר אותם ? כיצד לזכור אותם ? וכיצד יש ללמוד מהם על עצמנו ? חלק 1. ונקודה מעניינת למחשבה. ישנם חלומות שכאשר אדם חולם ... מודעות אישית כי הדברים האלו אמורים לקרב אותו לתכלית, כך העשייה שלו נהיית חיובית יותר. בחינוך ילדים כאשר ילד לומד משהו, אומרים לו תחזור על התרגיל הזה כ"כ הרבה פעמים עד כדי כך שגם אם יעירו ... בוודאות כי החלום המפחיד הוא אינדיקציה על כך שמשהו מציק לו כאשר הוא בטוח שטוב לו במשך היום. ומכאן כמובן שצריך ללמוד מוסר השכל גדול ולהסתכל על הדברים בעין אמיתית, כי כשם שהחלומות הם אינדיקציה ...
למה באמת חוסר הנאה רצינות חלום רע מטרות רע הרצון
עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש אחרי מה ששמעת / קראת? חלק 1
... כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש אחרי מה ששמעת / קראת? חלק 1 עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש ביחס לעצמך אחרי מה ששמעת? מי היה טוב יותר, המרצה או ההרצאה? האומר או הנאמר? אם נתבונן נראה כי בעולמנו ישנם שני סוגי מרצים / מורים / מאמנים / יועצים ... באמצע). כך גם כאשר אתה לומד משהו ממישהו, ככל שהוא מבין טוב יותר, כך הוא יסביר לך טוב יותר מה לעשות, כדי שגם אתה תבין. וככל שהוא מבין פחות, כך הוא ישתמש (לא מתוך כוונה רעה, אלא בגלל שזה מה יש) בכל מיני ... להשתפר כל הזמן וכל אדם לומד כל הזמן המון דברים שאמורים לקדם אותו. ומהו כלל האצבע שלפיו ניתן לדעת האם להמשיך באימון / סדנא / יעוץ וכולי? הדרך היא מאוד פשוטה, אם אחרי ששמעת את הנאמר אם לאחר מכן הרגשת קרוב ... המשך: עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה ? ואיך אתה מרגיש ביחס לעצמך אחרי מה ששמעת ? חלק 2. ...
דימוי עצמי שלילי טוב יותר לשפר דימוי עצמי מכוער טעויות פיזיקה אפשרי חכם יותר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈2 ב 200  👈4 ב 250     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למידה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לדיאטה, מאמן אישי להפרעות קשב, אימון אישי קשב וריכוז פסיכולוגית קלינית מומחית בתל אביב בנושאי למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1260 שניות - עכשיו 28_11_2021 השעה 02:25:19 - wesi4