ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה
לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה בעולם שלנו כאנשים ללא לקות למידה, קשה לנו לקבל, להבין ולהכיל ילד לקוי למידה, בפרט כהורים שיש להם מעורבות ריגשית והם אינם נקיים בראייתם את הילד חמד שלהם, שהוא בוודאי מוכשר כמו אמא ... מרצנו היה יוצא בהפסד, היינו צריכים להתחיל כל פתרון לבעיה כביכול מאפס, ואז הפתרון היה רחוק וקשה. ליקוי בכושר הלמידה מחבל ביצירת מושגים מופשטים וביישומם במצבים חדשים. הילד הלקוי עלול להתקשות בהבנת היחס הסיבתי והמהותי שבין מושאים ותופעות אשר ... מילים זהות המודפסות בצבעים שונים או באותיות בעלות גודל שונה, אינן נתפסות כזהות בגלל השוני החיצוני שלהן. הילד לקוי הלמידה טועה בגלל הגילוי החיצוני קשה לו לקלוט שיש משמעות פנימית לתופעה. אדם הכבול לגילוי חיצוני תפיסתי של דברים במקום ... של חשיבה התקינה. כושר העיבוד של חוויות העבר והשימוש בו לגבי ההווה הוא אחד התיפקודים העלולים להשתבש בעקבות ליקויי למידה. לכן כדי לקדם את יצירת המושגים של הילד הלקוי והכללתם נבליט בהרבה אופנים, בדוגמאות וניסוחים, את הצד המשותף שבין שני מצבים, אחרת החוויה בעבר תהיה קטועה וחלקית. למשל: הילד למד את המושג חמש ביחס למחברות אדומות וקצרות, אם נציב לפניו חמש מחברות בצבע שונה ובגודל שונה, לדוגמה חמש מחברות ... לכן צריך לתרגל עמו תרגילים של קשירת קשרים בין עבר להווה, בין הידוע לו לבין המציאות המתחדשת. ילדים לקויי למידה נתבקשו לשים על יד כל תמונה את כל הצעצועים השייכים לה, אבל למרבה הפלא רוב הילדים שמו חפצים שלא ...
פתרון לבעיה ניסוי וטעייה כעס תכונות לקות למידה להתמודד עם בעיות הפשטה מוח
סוגים של אימון: אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים / אימון תעסוקתי
... המסייע למתאמן להבין דפוסי התנהגות וקשיים ומאפשר למתאמן למצוא ביחד עם המאמן את הדרכים והכלים המתאימים להתמודד עם לקויות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז. מטרת האימון נקבעת בשיתוף המתאמן תוך התייחסות לצרכיו ולמאפייני הקשיים שלו. בתהליך האימון אנו משלבים הקניית ידע והבנה על לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז ובונים תהליך של טכניקות ואסטרטגיות מותאמות למתאמן. לכל מתאמן נבנית תוכנית אימון ייחודית לו. אימון לקשב וריכוז מסייע בתחומים הבאים: הכרת מאפייני לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. רכישת כלים להתמודדות עם בעיית הקשב והריכוז. ניהול זמן - רכישת כלים ... ומצבי רוח, תוך כדי הקפדה על גישה חיובית. מיומנויות חברתיות - קריאה נכונה של מצבים חברתיים, הסתגלות לפעילויות קבוצתיות ולמידה על דרכים לקבלת תשומת לב בצורה חיובית ויעילה. הנושאים המרכזים באימון ילדים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. הקניית כלים לעידוד והפנמה של כללים, הקשבה ושליטה עצמית. פיתוח ושיפור הרגלי למידה ללמידה יעילה יותר. הקניית כלים לניהול זמן והתארגנות. בניית תוכנית שמסייעת לטפל בדחיינות. אימון בגירוש מחשבות שליליות (שדונים) ומצבי רוח ... מן הצד השני. ההתפתחות הפיזית וההורמונאלית שעובר המתבגר בתקופה זו מחוללת שינוי בדימוי העצמי ובתדמית שהוא מנסה ליצור. לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז הופכות את גיל ההתבגרות לקשה ומורכב אף יותר. האימון עוזר למתבגר לגבש זהות אישית, לפתח מיומנויות חברתיות, להתמודד עם דרישות לימודיות גבוהות יותר ולפתח יחסים משפחתיים תקינים בד בבד עם שאיפותיו להיות עצמאי יותר. הנושאים המרכזים באימון מתבגרים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. קביעת מטרות והשגתן בדרך היעילה ביותר. מודעות לערכים ולמטרות של המתבגר, גילוי ... מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. הגברת המוטיבציה ויכולת ההתמדה, גמישות בפתרון בעיות. אסטרטגיה וארגון הלמידה. הבנת קודים וכישורים חברתיים. שיפור ההרגשה והתפקוד בחיי היום יום. אימון סטודנטים מהו אימון סטודנטים לקשב וריכוז? האם את/ה ... להתארגן ולעמוד בזמנים? האם את/ה מחפש/ת פתרון, מותאם לך אישית, שיאפשר לך להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז? לרוב, לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז מפריעים גם בחיים האקדמיים. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובעת מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק מתאמצים. האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות ולנהל את עצמו בצורה יעילה וטובה יותר. הנושאים המרכזים באימון לסטודנטים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה. ניהול זמן - בניית תכנית מעשית ... ההתנהלות. יצירת שיטות תזכורת ומעקב עצמי אחר מטלות שונות. זיהוי והתמודדות עם מכשולים. חיזוק המוטיבציה והביטחון העצמי. גילוי סגנון הלמידה האישי. שילוב נכון בין לימודים, עבודה, משפחה ובלויים. יצירת הרגלי למידה. ישנם שלושה מעמדות של בני אדם: אלו שרואים, אלו שאינם רואים כשמראים להם ואלו שאינם רואים בכלל לאונרדו דה ... ילדו בצורה הטובה ביותר, ויכול לתמוך בילד בחיי היום יום לאורך זמן. הנושאים המרכזים באימון להורים לילד עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. הגדרת מטרות וזיהוי הערכים החשובים למשפחה. הקניית כלים המסייעים להתמודד עם ילד בעל לקויות למידה ו/או קשיי קשב וריכוז בבית ובביהס. העמקת הקשר עם הילד. העצמת המנהיגות והסמכות ההורית. הקניית כלים לזיהוי יעדים חינוכיים ... ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. סדנאות הורים סדנאות להורים לילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז בסדנאות הורים, ההורים לומדים להבין את הקשיים של ילדם וכן את הקשיים שלהם עצמם בהתמודדות עם הילד. ההכרה כי הורים נוספים מתמודדים עם ... האקלים המשפחתי ונתינת כלים להורים שיאפשרו להם לעזור לילדם עי יצירת מרחב תומך להורים. הנושאים המרכזיים בסדנאות: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום ניהול עצמי: ניהול זמן, קביעת סדר יום, מניעת דחיינות ושיפור יכולת ההתארגנות ארגון הלמידה גילוי יכולות, כישורים ונכסים קביעת מטרות ויעדים ברורים ומציאותיים. ארגון סדרי עדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל. רכישת ... גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק מתאמצים. האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות אישיות והמקצועיות ולנהל את עצמו בצורה יעילה וטובה יותר. הנושאים המרכזים באימון מבוגרים הפרעת קשב וריכוז ו/או עם לקויות למידה: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום. קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה. ניהול זמן - בניית תכנית מעשית ...
התמודדות עם שינויים חיוביות טיפול בהערכה עצמית לימודים אקדמיים דימויים לשפר את השכל הישג חוסר הצלחה
הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא
... להתאים את הטיפול לכל אדם באופן אישי. הפרעת קשב יכולה לבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים. היא עלולה להפריע בלמידה, בעבודה, ביחסים בין אישיים ובפעילויות הטיפול העצמי. אף על פי שהתפקוד האקדמי עלול להיפגע בעקבות הפרעת קשב, היא אינה מוגדרת על ידי המדריך האבחוני DSM כלקות למידה. זאת משום שהתפקוד בתחום זה לא בהכרח מושפע מהפרעת הקשב ומשום שהיא יכולה לפגוע גם בתחומים שאינם אקדמיים. כמו כן, אין קשר בין המנגנונים העומדים בבסיס לקות הלמידה דיסלקציה, דיסגרפיה ודיסקלקוליה לבין אלו של הפרעת קשב. עם זאת, יש המכלילים גם מיומנויות הקשבה כתחומי למידה שנפגעים בלקות למידה, ולפיכך הם כוללים בהגדרת לקויות הלמידה גם קשיים כגון הפרעת קשב. מונחים ותתי סוגים למרות קיומו של השם העברי - הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטביות, לעתים ... . מבוגרים רבים עם הפרעת קשב אינם מודעים לבעיה, משום שהם חשים שהצליחו להתגבר עליה, במיוחד אם הצליחו לסיים לימודי בית ספר תיכון או להגיע ללימודים אקדמיים למרות ההפרעה. לעתים ההרגלים שאדם עם הפרעת קשב מפתח לעצמו על מנת לפצות על ההפרעה ולהסתירה, מונעים ממנו ... עיקריות קשב וריכוז, היפראקטביות ואימפולסיביות. תסמיני הליבה הללו עלולים לפגוע בתחומים רבים שיכולים להשפיע על תפקוד האדם בבית, בקהילה, בלימודים או בעבודה. על פי רוב, הביטוי הראשוני של התסמינים מתרחש בגילאי הילדות כבר מתקופת גן הילדים והם יכולים להופיע ... להתמודד מול ההשלכות המשניות שלהם היא טובה יותר. ניתן לתת מענה יעיל לקשיים משניים רבים על ידי הקניית אסטרטגיות למידה ופיתוח סגנון למידה מותאם. לדוגמה, את הקושי להתרכז באופן רציף לאורך זמן ניתן לעקוף על ידי עבודה עם הפסקות מרובות וקצרות, ניתן ... האדם יכול למקד את המשאבים הקוגניטיביים העומדים לרשותו במשימה מסוימת. בהתאם לכך, הקשב הוא תהליך המווסת היבטים רבים של למידה והתנהגות. הקשב הכרחי לפעולות המודעות והלא אוטומטיות הנעשות בזיכרון העבודה ומשפיע על הקיבולת שלו - המספר הקסום שבע, פלוס ... שכחנים בפעילות יומיומית. הקשיים הראשוניים בקשב וריכוז עלולים לפגוע באופן משני גם ביכולות גבוהות ומורכבות יותר המתבססות עליהם, כגון למידה והתארגנות. במקרים אלו ההישגים הלימודיים לא יהיו תואמים את היכולות של הלומד. אומנם במקרים רבים תכונות אלו יוצרות קושי בכל תחומי הלימודים וההתארגנות לבית הספר, אך יש להן גם השפעות בתחומי חיים אחרים. חוסר תשומת לב עשוי להוביל לעתים קרובות למצבים ... עצמו לקראת מצב מסוים. לדוגמה, אי הקשבה להודעות שנמסרו בעל פה במהלך שיעור או ישיבת צוות. לצד הפגיעה ביכולת הלמידה של ידע ומיומנויות חדשים, ההשפעה של ההנמכה ביכולות הקשב והריכוז פחות משמעותית עבור תהליכים אוטומטיים שהאדם כבר מיומן בהם ... השונות בזמן התגובה. מחוננות קיים קושי משמעותי לאבחון מחוננות אצל אנשים בעלי הפרעת קשב וריכוז בהשוואה לאנשים בעלי לקות למידה, סוגים שונים של נכות, מחלות כרוניות או מוגבלות פיזיות אחרת. קושי זה פועל לשני הכיוונים, משום שאנשים עם אינטליגנציה ... פסיכולוגיות והתפתחותיות מגוונות אשר באופן תדיר מתקיימות איתה בכפיפיה אחת. אנשים בעלי הפרעת קשב לעתים קרובות סובלים גם מלקויי למידה, הפרעות שינה, דיכאון, חרדה, הפרעת מצב רוח, הפרעת התנהגות, הפרעות נוירולוגיות שונות ועוד. לשליש מהאנשים המאובחנים כבעלי הפרעת קשב ... אנשים בעלי הפרעת קשב יכולים לקלוט מידע באופן נכון, אך להתקשות בדיכוי את התגובות התנועתיות האימפולסיביות לגרויים. להבדיל מלקות למידה אשר משפיעה בעיקר על האדם עצמו, חלק מהתסמינים של הפרעת קשב עלולים להפריע באופן ישיר גם לסביבה ולהקשות את ... להיתקל בקושי ליצור קשרים חברתיים, לעתים הם נוטים להסתכסך ובמקרים הקיצוניים יותר אף לנקוט באלימות. גם במקרים בהם כישורי הלמידה של האדם תקינים, תגובות שליליות של החברה על הקושי לתפקד בהתאם לדרישות המערכת ולשמור על הגבולות במצבים מובנים עלולות ... יתפסו את תשומת הלב של המורה. זאת משום שבקרב תלמידים אלו הפרעת הקשב יכולה לבוא לידי ביטוי רק בהשגים הלימודיים ולא לפגוע כלל ביכולת התלמיד להתנהג כנדרש. בהקשר זה בעיות ההתנהגות שיוצר התלמיד מעלות את הסיכוי לכך שהוא יאותר ... נפגע מהפרעת הקשב. אנשים עם הפרעת קשב מתונה ויכולות חברתיות טובות לעתים בוחרים להשקיע הרבה בצד החברתי על חשבון הלימודים. כמו כן, תקשורת חיובית עשויה לעזור לעצור את הסחרור של המעגלים החברתיים - התנהגותיים השליליים, להקטין את עוצמת התגובות ... לסייע ולבנות תחושה של מסוגלות עצמית להתמודדות. התחום האקדמי אחת הבעיות היותר בולטות אצל אנשים עם ADHD היא בעיית הלמידה במסגרות החינוך הפורמליות. היא באה לידי ביטוי בחוסר יכולת לתפקד בהתאם לרמה השכלית האמיתית בלימודים, הן בבית הספר והן באוניברסיטה. עם זאת, ADHD אינה מוגדרת כלקות למידה משום שהיא אינה מוגבלת רק לתחום האקדמי, ולא בהכרח תוביל לקשיים בלמידה. בתחילת המאה ה - 21 הדרישות של ... יכולים גם הם לפגוע בזיכרון ומכאן גם ביכולת הלמידה שמתבססת עליו. כמו כן, גם במצב שבו התלמיד שולט בחומר הלימוד הפרעת הקשב יכולה למנוע ממנו להפגין את ידיעותיו ולפגוע בציונים שלו. לדוגמה, בעיות בתשומת לב לפרטים יכולות להוביל להבנה ... שלהם ביחס לבני גילם. לכן, ילד עם הפרעת קשב נמצא בסיכון גבוה לפיתוח ערך עצמי נמוך בכל הנוגע ליכולותיו הלימודיות. הערכה עצמית נמוכה יכולה להוביל להימנעות מאתגרים ולחרדת בחינות, אשר מקשים על התלמיד לממש את יכולותיות. בעיה בולטת היא ... פי קושיין, דחיפותן וחשיבותן. תלמיד כזה עשויי להגיע למבחן כאשר הוא מגלה התמצאות מרשימה ביותר בחלקים טפלים של חומר הלימוד וידע לא מספק בפרקי הלימוד החשובים. התמודדות מערכת החינוך תפקידה של מערכת החינוך הוא לספק לתלמיד חוויה מתקנת בבניית העצמי. המורים אחראים על סיוע ... עצמי ירוד שקשה מאוד לתקן בהמשך. תלמיד עם הפרעת קשב שאינו מקבל את העזרה הנכונה בשלב מוקדם צובר פערים לימודיים, בעיקר בתחומי לימוד בהם ההתקדמות היא בשלבים. בשונה ממצבים כרוניים אחרים, עבור הפרעת קשב למערכת החינוכית יש תפקיד חשוב בטיפול ומעקב. לא ... את היכולת של בתי הספר הרגילים להתמודד עם תלמידים אלו. השאיפה היא למנוע הדבקת תוויות שליליות כבר עם התחלת הלימודים, משום שעלולה להיות לכך השפעה על כל המסלול ההתפתחותי העתידי. היועץ החינוכי הוא גורם זמין להנחיית הצוות החינוכי. אחד ... קבוצתי. זאת משום שבמקרים רבים בזמן השיעור בכיתה הם חולמניים או מוסחים ונוטים לאבד את הקשר עם המורה והחומר הלימודי. שעורי עזר הם האמצעי החשוב ביותר לא רק להשלמה של חומר לימודי אלא גם לביסוס תחושת מסוגלות וערך עצמי, משום שהם מאפשרים לתלמיד חוויות הצלחה לימודיות ואפשרות להאמין ביכולותיו. עולם העבודה במקרים רבים אנשים בעלי הפרעת קשב מגיעים לגיל הבגרות עם מטען כבד של כישלונות, ... הוא חיוני לצורך בניית תוכנית טיפול מתאימה ומניעת בעיות נלוות בהמשך. זאת בשל הנזקים האפשריים של הפרעת קשב להישגים בלימודים, לתפקוד בתחום החברתי והפסיכו - התפתחותי ונזקים פוטנציאליים לחברה. חייו של אדם הסובל מהפרעת קשב וריכוז אשר לא טופל ... - האדם עצמו, הורים, מורים או גורמים אחרים במערכת החינוך. בין המצבים הנפוצים שבעקבותם מפנים לאבחון נמצאים הנמכה בהשגים הלימודיים, בעיות התנהגות המפריעות לסביבה, קשיי ריכוז, בעיות חברתיות, הערכה עצמית נמוכה ועוד. על פי משרד הבריאות שני אנשי המקצוע ... הפרעת קשב יש שימוש עצמי בממריצים כמו קפה וקוקה - קולה במקום מתילפנידאט). הפרעת קשב עלולה גם ליצור קשיים לימודיים, העלאת הסיכון לנשירה ממערכת החינוך ולעיסוק בפעילות עבריינית, כמו גם קשיים בעבודה, קשיים חברתיים, תסכול ועוד. משום שבמקרים רבים ... הצוות הטיפולי, הצוות החינוכי, ההורים והילד. תפקיד המורה ובית הספר הוא לעזור לתלמיד להתמודד עם ההפרעה, כך שהישגיו בתחום הלימודי והחברתי לא ייפגעו. לכן יש להדריך בנוסף להורים גם את צוות המורים בבית הספר. מידע אודות ההפרעה יכול לשפר ... כל פעילות, יכולים לעזור לאדם לנהל את זמנו. לצורך סיוע בניהול זמן, ניתן להעמיד לרשות התלמיד חונך מטעם מוסד הלימודים, או שהאדם עם הלקות יכול לשכור שירותי אימון אישי. טכנולוגיה שיקומית ואימונים בעזרת טכנולוגיה טכנולוגיות טיפוליות אלה הן ממוחשבות ... לאדם ולשנות את תדירות השימוש בהתאם ליעדי הטיפול. לדוגמה, ניתן להשתמש בתרופה בימי חול לצורך הקלה בתסמינים רק בזמן הלימודים או העבודה, אך לצורך שיפור התפקוד בבית יש להשתמש בתרופה במשך כל ימות השבוע. התרופות הממריצות הנמצאות בשימוש כיום ...
טיפול עצמי רגישות גבוהה תזמון הוראה מתקנת חרדת בחינות איך לחשוב בהיגיון איכות חיים רגשות מודחקים
קשיי למידה
קשיי למידה השבוע העברתי הרצאה למורי בית הספר בנושא קשיי למידה בקרב התלמידים. אני מניחה שמידע זה עשוי לתרום לכל הבאים איתם במגע והרי הוא לפניכם. כפי שידוע, כדי להצליח ... הנושא לעומקו - חשוב שיהיו בידי האדם / מורה כלים - ראשית ידע תיאורטי בתחום הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה, שנית, טכניקות יעלות לשימוש בעת הצורך, שלישית אמונה - אידיאולוגיה, תפיסת עולם בנושא חינוך שתעזור לו לחבר ולשמר את יכולתו מול שלל ההתמודדות היומיומיות תחילה - הבנה שהפרעות קשב ולימוד מובנות על בסיס מולד אשר באות לידי ביטוי בעיקר מול הצורך להתרכז - להפנות את הקשב אל מול גירוי יחיד. מה שקורה הוא - שלתלמידים אלו בכיתה קיים קושי גדול בזמן הלמידה, להפריד גירויים של עיקר וטפל. הם שומעים את כל הגירויים החיצוניים ביחד: את התלמיד שיושב מאחור, את התלמיד שיושב ... קוצים בישבן, הם זזים בלי להפסקה, לרוב מתופפים עם הידיים ו/או רוקעים ברגלים באופן בלתי נשלט. עבור מורים הבאים ללמד, עושים תלמידים אלו רושם כאילו הם באו לעשות צרות, אך למעשה עקב הפרעתם - הם אינם מסוגלים להתרכז ליותר ממספר דקות, והלמידה בבית הספר עבורם היא סבל מתמשך. בנוסף להפרעות אלו ישנם קשיים נוספים הקשורים ללקויות למידה. גם כאן הבסיס הוא מולד. לקויות אלו עלולות להופיע יחדיו עם הפרעות הקשב או בנפרד אצל תלמידים שונים. לקויות למידה הם הקושי ברכישת מיומנויות הלימוד האקדמיות: הן באות לידי ביטוי כגון בדיסלקציה באיטיות הקריאה, הדיסגרפיה בשיבושים בכתיבה, בדיסקלקוליה הקשורה בחוסר הבנה של מושגים מרכזים ... לעבור אבחון וישיבה פדגוגית בית ספרית ובה ניתן להעניק להם התאמות מתאימות ללמידתם. כך או כך, תלמידים אלו במהלך הלמידה בבית הספר - במידה ואינם מאובחנים ומטופלים כראוי, עלולים לצבור תסכולים רבים, הם אינם יודעים להסביר לעצמם מדוע הם שונים מהאחרים? מדוע הם אינם מצליחים בלימודים? וישנה פגיעה בדימוי העצמי שלהם. משם הדרך שלהם להפרעות התנהגות בכיתה היא קצרה ביותר. מה יעזור להם להצליח בלמידה? ראשית קיומם של חוקים / כללים ברורים, רצוי שיהיו מעט חוקים אך חוקים אלו יהיו ברורים מאוד ואותם יאכפו בעקביות. במידה והחוק לא יאכף בעקביות הנזק שלו גדול מהתועלת שבו. שנית - תלמידים אלו לא מסתדרים עם הפתעות בלמידה. בראש שלהם יש הפתעות תמיד. הם זקוקים שלפחות הסביבה החיצונית שהם נמצאים בה תתנהל בשקט תוך שמירה על שיגרה ... ומובנת. שלישית - חשוב עם כלל התלמידים ועם אלו בפרט, לטפח יחסי אמון עמוקים. כדי שניתן יהיה להיות פנוי ללמידה, התלמיד צריך להרגיש תחילה אהוב, נחוץ ויכול. לרוב לתלמידים אלו אין את התחושה הזו, מהר מאוד מתחילים להעיר להם ... על כל דבר שאינו טוב, נעשה מאמץ רב לראות ולהאיר על ההתנהגויות הטובות. לסיכום, להתמודד עם תלמידים בעלי קשיי למידה הוא אתגר רציני ורב, לכל הבאים איתם במגע ואף להם עצמם. כל שעת למידה בבית הספר עלולה להיות מכשול ועשויה להיות מקפצה, וכל מפגש בין השניים הוא הזמנות לחדש את הקשר. המציאות ודאי ...
חסר ערך עצמי בעיית קשב וריכוז קיום דמות רצינות מאמץ קשיים חוסר ערך עצמי
אושר או סבל - הסבל שבאושר - השעבוד לאושר - חלק 2
אושר או סבל - הסבל שבאושר - השעבוד לאושר - חלק 2 האושר שבלימוד. והגית בו יומם ולילה (יהושוע א ח) קיימות רמות שונות של למידה למידה עצמית, קריאת ספרים. למידה מפי מורים למידה מהניסיון למידה מחכמים (הלמידה החשובה ביותר) ולמידה מהכל (מכל מלמדי השכלתי) למידה מהמקור למידה של חומר חדש לגמרי כאשר למידה מהמקור מתרחשת באזור ללא מילים, שלא ניתן לתיאור מילולי. המידע זורם מהאינטליגנציה האין סופית לעברו של הפרט בצורת אור ... לחוויה. החוויה היא ההפנמה של המידע שהתקבל כאור, והפיכתו לטבע שני או אינסטינקט. כל התהליך הזה נקרא הגות, שהיא למידה עם כל הגוף. שיטת הלמודים האחרונה הייתה נהוגה אצל תלמידי רבי עקיבא והיא חולקה לשלושה חלקים. הכנעה, הבדלה והמתקה. 1.חלוקה לקבוצות חשיבה או דיון. ... ההתכנסות לעבר התשובה. והתשובה מתוקה ומרגשת וכדאי לנסות תהליך מקסים זה. יש לציין כי מעט מאוד אנשים מחוברים, והידע הנלמד חרוב היינו ידע ישן. ככל שהחיבור לחכמה ישתפר ההתפתחות העולמית תשתפר פלאים. במקום לתת לאגו ללמד תנו לאינטליגנציה לדבר וכך תשתפר הכימיה בין החכמה לבינה והשחרור יימצא בהבנה שלכל אחד יש יכולת להקשבה מלאה יש ... ולא בינונית. הקשב בצורה מלאה, ללא תגובה. אתה מרכז האושר אספר לכם על בחור שהיה בהודו 20 שנה, והסכים ללמד אותי. יום אחד הוא אמר לי השען עלי, אבל השען באופן מוחלט, סמוך עלי לגמרי... נשענתי ואז הבחור זז ואני נפלתי על הרצפה.. (בן זונה אמרתי בלבי) : הקשב - כל אחד צריך ללמוד לעמוד על רגליו מבחינה מנטלית. לא יתכן שמישהו יזוז ואתה תאבד את שווי משקלך ותיפול בגללו. לא סביר שאתה ... זה שאתה מעביר לו את המושכות כשאתה חולה או פגוע הוא טיפל בך עד היום, חדש אתו את הקשר ולמד להקשיב לו. כי המצוה הזאת, אשר אנכי מצוך היום - לא - נפלאת הוא ממך, ולא רחקה הוא. לא ... אנוכי זה האני שלך. האני ההוא שלוחש לך ברגעים הקשים. הוא נמצא אצלך בפנים ולא בשום מקום אחר. רק תלמד להקשיב לו. הוא לא מפסיק לעזור לך, כאותו עמוד אש וענן. הוא הטבע שלך. הבריחה שלך, הפחד לאבד את ... כל הדברים מופיעים ונעלמים, גם ההרים הגבוהים ביותר וגם הימים והאוקיאנוסים. התמקד ברגע הזה כי הוא כל מה שיש. ותלמד לבטוח בעצמך כך תישאר תמיד בבית. הבית הוא היכן שאתה נמצא, והאושר הוא פנימי לא משנה מה תעשה, את ...
אינטליגנציות קונפליקט פסיכולוג לגמגם להעלות ביטחון עצמי להיות בטוח בעצמך חוסר מימוש חומרנות
אנרגיה - איך לנהל את המשאב הכי יקר שלך? חלק ה'
... על רמת מוטיבציה פנימית גבוהה. הסוד הראשון היה הכרת תודה וכעת ברצוני לחשוף בפניכם סוד נוסף, שאני בטוח שאם תלמדו אותו היטב ותיישמו אותו בחייכם, תוכלו להגביר בצורה משמעותית את רמת האנרגיה שבה אתם חיים וכמובן לשמור על רמת ... הצלחה דורשת מכם תחזוקה שאומרת ביצוע הרגלים שונים לשמירה על מוטיבציה ואנרגיה גבוהות. אז הנה לכם הסוד השני: 2. למידה עקבית בחלק א בסדרת מאמרים זו, הזכרתי חמישה מקורות מוטיבציה עיקריים, אשר מניעים את בני האדם בחברה המודרנית: אתגרים, תגמול, פחד, הכרה, וצמיחה ולמידה. שימו לב לאחרון מביניהם - צמיחה ולמידה. כשאני מדבר על למידה עקבית, אני מתכוון ללמידה של ידע טרנספורמטיבי, ידע שמעורר השראה, ידע שמניע לפעולה, ידע שמחולל מוטיבציה, ידע שמעצים אתכם, ידע שמסייע לכם להכיר את עצמכם טוב יותר ולהבין ממה אתם עשויים וכמה פוטנציאל יש לכם. אני נוהג ללמוד 3 שעות בממוצע ביום באופן עצמאי, זה אומר שאני מקפיד ללמוד כל יום דבר חדש. ברגע שהתודעה שלנו נחשפת לרעיון חדש, היא לעולם לא תחזור ותסתפק בגודלה המקורי (הקודם). מכאן, שאנחנו על מסלול של צמיחה מתמשכת שמדגיש את היותה של הלמידה כל כך קריטית לקיומנו. אני לא כל כך מעריך אדם שאינו חכם יותר היום, משהיה אתמול (אברהם לינקולן) אך לא תמיד הלמידה שלי עוסקת בחשיפה לידע חדש, המון פעמים אני עוסק בשינון של ידע שאני כבר מכיר על מנת לרדת לעומקם של דברים ולהטמיע רבדים כמוסים ונסתרים יותר של למידה והתבוננות. אני מאוד מאמין בכוח העצום של למידה לעומק ומי שהיה בהרצאות ובסדנאות שלי או עבר תהליך מנטורינג אישי איתי, ודאי שמע אותי אומר לא פעם אחת, ... 5 ספרים, 3 פעמים כל אחד, מאשר לקרוא 15 ספרים. כיום, ישנם מחקרים שמוכיחים כי מבחינה רפואית, אנשים שרגילים ללמוד ולצמוח באופן עקבי, הם אנשים בריאים יותר. אותה למידה מעוררת השראה ומגרה את המוח שלנו לשחרור חומרים והורמונים שמגבירים רגשות חיוביים, כגון: תענוג, אושר ועוד. ומפחיתים מצד שני לחצים ורגשות שליליים, כגון: פחד, כעס וכדומה. בשורה התחתונה, מי שמסגל לעצמו הרגלי למידה קבועים ומחויב ללמידה והתפתחות אישית, לא רק חי ברמת אנרגיה גבוהה הרבה יותר ושומר על מוטיבציה גדולה שמאפשרת לו להתקדם מהר יותר אל מטרותיו, אלא הוא גם בפירוש אדם בריא יותר. מעבר לכך, עלינו להבין שאותה למידה מעוררת השראה מגבירה באופן עקבי את רמות המודעות שלנו. וככל שאנחנו חיים ברמת מודעות גבוהה יותר, איכות החיים שלנו ... מהמרכיבים העיקריים יהיו: רמת המודעות הגבוהה שבה הם חיים ורמת האנרגיה שלהם. ושני אלה מוזנים באופן יומיומי על ידי למידה עקבית. האדם הממוצע בארהב קורא ספר אחד בשנה, אחרי סיום הלימודים בקולג. האדם המצליח והעשיר בארהב קורא ספר אחד בחודש אחרי סיום הלימודים בקולג. רוצים לדעת מהו הסוד השלישי לשמירה על רמת מוטיבציה גבוהה? לחצו כאן למעבר לחלק האחרון של אנרגיה - ...
סדנה תגמול מחויב איכות חיים רצון קשה למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח הורמונים
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 3
... המתאימים במיוחד עבור נקודות החוזק והחולשה של הפרעת קשב. שיעורי עזר פרטניים: שיעור פרטי הוא שיטת הוראה שבה המורה מלמד תלמיד יחיד, ולעתים קבוצה קטנה מאוד של תלמידים, כך שביכולתו להעניק תשומת לב רבה לתלמיד ולצרכיו. לעתים קרובות ילדים ... קבוצתי. זאת משום שבמקרים רבים בזמן השיעור בכיתה הם חולמניים או מוסחים ונוטים לאבד את הקשר עם המורה והחומר הלימודי. שעורי עזר הם האמצעי החשוב ביותר לא רק להשלמה של חומר לימודי אלא גם לביסוס תחושת מסוגלות וערך עצמי, משום שהם מאפשרים לתלמיד חוויות הצלחה לימודיות ואפשרות להאמין ביכולותיו. הוראה מתקנת: ללומדים רבים עם הפרעת קשב נדרש מענה ספציפי המתייחס באופן ישיר למיומנויות למידה. הוראה מתקנת היא תחום בחינוך העוסק בטיפול בבעיות למידה, על ידי שימוש בשיטות וטכניקות הוראה אישיות. זו מועברת על ידי מומחים ללקויות למידה, בעלי תואר שני בלקויות למידה, ופסיכולוגים חינוכיים ועוסקת בין היתר בפיתוח של מיומנויות למידה. שיפור היכולות החלשות: אלקטרודות שמחוברות לראש במסגרת טיפול של נוירופידבק ביופידבק היא שיטת טיפול המנטרת מדדי גוף להפרעת קשב ... ישנן מספר דרכים בהן ניתן להוביל לשיפור ביכולות החלשות של אנשים עם הפרעת קשב. דוגמאות: נוירופידבק - שיטה שנועדה ללמד ולאמן מטופל לשלוט בגלי המוח שלו באמצעות מדידת פעילות המוח בזמן אמת. המדידה נעשית באמצעות אלקטראנצפלוגרפיה (EEG) או מכשיר ... לסייע באופן משמעותי להתמודדות עם היבט זה. ניתן לפתח סגנון עבודה יעיל יותר על ידי הוראה מתקנת, הקניית מיומנויות למידה ופיתוח מטא - קוגניציה לצורך גיבוש אסטרטגיות למידה. בנוסף, העשרה אינסטרומנטאלית עוסקת בשיפור ופיתוח תפקודים ניהוליים כגון: תכנון, ארגון, תהליכי בקרה, הסטת קשב, גמישות מחשבתית, רכישת כללים, ... מטיפול בהפרעת קשב, במיוחד לצורך התארגנות בזמן ובמרחב. במסגרת הכיתתית ניתן להנחות תלמידים עם הפרעת קשב לדרג את ההתנהלות הלימודית וההתנהגותית של עצמם ולהשוות אותה לדירוג המורה, כך שככל שהתלמיד לומד להעריך את עצמו באופן מדויק יותר הוא פחות תלוי במשוב החיצוני. אימון אישי הוא תהליך המכוון לסייע לאנשים להציב ... להתעקש דווקא על דרכים שהומלצו על ידי אנשים אחרים. היעילות של פיתוח סגנון עבודה מותאים אישית נובעת מכך שהכלים שנלמדים עוזרים לאדם לרכוש מיומנויות החסרות לו לצורך התנהלות יעילה יותר בחיי היומיום. יש לעשות זאת בהתאם לצורת החשיבה של ... עזר וטכנולוגיה מסייעת: שימוש בעזרים מתחום הטכנולוגיה המסייעת נכללות ברוב מערכי הטיפול בהפרעת קשב. קיימת גם טכנולוגיה מסייעת לשילוב לימודי, התומכת בתפקוד האקדמי. דוגמאות לשימוש בכלי עזר וטכנולוגיה מסייעת עבור אנשים עם הפרעת קשב: יומנים אלקטרוניים כמו יומן גוגל ... המצב הרגשי או דפוסי המחשבה של האדם. הטיפול הרגשי כולל טיפול בוויסות התנהגות של האדם, ומכשירו אט - אט ללמוד לווסת את התנהגותו בעצמו. טיפול פסיכולוגי להפרעת קשב יכול לכלול פיתוח של כישורים חברתיים, ניהול כעסים ופתרון בעיות. לעתים ... לאוורר רגשות מודחקים מהעבר, לתקן את הדימוי העצמי וההרגשה של האדם כיום מול החברה. יש לכך חשיבות רבה משום שהלמידה של יכולות חדשות היא תמיד טובה יותר, כאשר היא נעשית מתוך עמדה של דימוי עצמי חיובי. דימוי עצמי חיובי ...
העלאת הערכה עצמית תחושת ערך עצמי העלאת ביטחון עצמי התנהגות טיפול בהפרעת קשב תקשורת בין אישית ביטחון עצמי חזק תגובות שליליות
אבחון פסיכודידקטי - מה זה אבחון פסיכודידקטי?
אבחון פסיכודידקטי - מה זה אבחון פסיכודידקטי? במהלך השנים ישנה עלייה במספר הילדים שסובלים מליקוי למידה. מדובר בליקויים בדברים בסיסיים לכאורה: שפה וחשיבה, ביצעו תרגילים פשוטים בחשבון, תפיסה של כמות, קריאה וכתיבה ליקויים שלא פעם מובילים להימנעות מכך, קושי ביצירה והבנתה קשר בין אותיות, כתב לא קריא, זיכרון, קשב וריכוז. אלה רק חלק מליקוי הלמידה שמוכרים לנו. אחת הדרכים לגלות האם ילדנו סובל מליקוי למידה היא באמצעות אבחון פסיכו דידקטי, אבחון שנעשה במהלך לימודיו של הילד, בעיקר בגיל צעיר, על מנת לאבחן האם הוא סובל מליקוי למידה שונים. התלמידים או הילדים בגן נשלחים לאבחון זה, כאשר מתגלים אצלם קשיים שונים ברמה חמורה. לא מדובר רק בציונים נמוכים אלא במצב שבו הם ממש לא מסוגלים להתמודד עם החומר באופן רוחבי, למשל, אם מדובר בליקוי למידה בקריאה או כתיבה, זה לא רק במקצוע אחד אלא לאורך מקצועות שונים שהם לומדים. מה זה אבחון פסיכודידקטי השאלה מה זה אבחון פסיכודידקטי מתחלקת לשניים. למעשה האבחון מתחלק לשניים. מצד אחד נעשה אבחון דידקטי שבו בוחנים אם קיים אצל הילד לקות למידה כלשהי. בוחנים את תפקודי הלמידה והמנגנונים שלה, כמו כן בוחנים את יכולת הזיכרון והקשב שלו. במידה ויש צורך אז בוחנים האם קיימת לקות מסוימת. ... קוגניטיבית של הילד. כאן בודקים את רמת האינטליגנציה שלו, וכן יכולות רגשיות, חברתיות ועוד. הרעיון הוא לוודא שמדובר בלקות למידה שעומדת בפני עצמה או שמא היא קשורה לאלמנטים אחרים, רגשיים ותפקודיים. יש הסבורים שאבחון זה מיותר כי אין בינו ... לא לדחות את זה. ברגע שהגננת או המורה קוראת לכם לשיחה ומציגה בפניכם ממצאים שמראים, שייתכן והילד סובל מלקות למידה, וכן אם אתם שמים לב לכך כשאתם יושבים עם הילד בבית על השיעורים או על דברים אחרים, ואתם מגלים ...
למידה קוגניטיבי ילד יכולת זיכרון הפרעת קשב המלצות פסיכולוגיות בגיל צעיר
מוטיבציה - זה לא כל כך נעים לראות גן סגור
... מבקש שתאמינו לי, לפחות לא סתם כך לפני שאני מסביר את עצמי. קודם כל מי שהגן שלו סגור, לא לומד כלום ואם הוא לא לומד כלום, הוא אינו מתפתח וגם אינו מקבל מוטיבציה. מחקרים הוכיחו כי למידה (צמיחה) היא אחת מבין חמישה מקורות בסיסיים של מוטיבציה. איך זה עובד? ראשית, חשוב להבין מהי צמיחה. צמיחה מנטאלית ... למשל, מוליכים עצביים מקבוצת המונו אמינים: כמו סרוטונין ונוראפינפרין (הורמוני האושר והשמחה) ודופמין (הורמון התענוג). כלומר, במילים פשוטות, צמיחה ולמידה מוסיפות לרמות האושר, השמחה והתענוג הטבעיות של האדם ובכך מעלות את רמת ה - מוטיבציה שלו. חושבים שמדובר בחדשות ... הרבה יותר מוטיבציה לפעול וליהנות מפעולותיו. ברגע שאדם משאיר את הגן פתוח ומייצר לו הרגלים ששמים אותו על מסלול למידה מתמשך ועקבי, לא רק שיש לו מוטיבציה גבוהה, אלא הוא גם מצליח לשמור על רמה גבוהה מאוד של מוטיבציה. ... ליהנות מרמות גבוהות של מוטיבציה, אושר ושמחה, וכמובן להגשים את הפוטנציאל שלכם, את החלומות והמטרות שלכם, עליכם להיות פתוחים ללמידה ולבסס הרגלי למידה מתמשכים. ואני לא מדבר כאן על למידה פורמאלית, אני מדבר על למידה עצמאית. למידה פורמאלית בהחלט חיונית, אך הוכח אינספור פעמים בהיסטוריה שהיא אינה מספיקה. הלימודים לא מסתיימים אחרי שמסיימים ללמוד, שם הם רק מתחילים!
חופש להביא הוכחות האושר והשמחה העברת מסרים פסיכולוגים ממי ללמוד להגשים מנטליות
מנטורינג - גם למנטור יש מנטור
... העובדה שהם אינם מבינים את מטרת החיים גורמת להם להמון תסכול, בין אם במודע ובין אם לא במודע. כשאתה לומד שאין דבר כזה שלמות, אתה מגיע לאחת התובנות המשמעותיות ביותר במסע של חייך. שלמות לא יכולה להיות, מכיוון שתכלית החיים היא למידה, ואם תהיה שלמות, לא יהיה ממה ללמוד יותר... ללא למידה אנחנו נשארים מאחור, אנחנו מתים, אנחנו נותרים עם ציוד מתאים לעולם שכבר לא קיים. העולם הוא דינאמי ומשתנה, שום דבר לא נח, כל דבר הוא אנרגיה וזה מחייב אותנו להסתגל ולהתעצב בהתאם. האם החיים מלמדים אותך שיעורים לפעמים? האם אתה לומד מהשיעורים האלה וממשיך הלאה? אומרים שהיקום הוא הגורו הגדול מכולם ובסוף כולם מבינים זאת. אבל למה לחכות לסוף אני אומר, הסתכלו עכשיו על הטבע, הסתכלו על החיים שלכם מלמעלה ושאלו את עצמכם: מה אני לומד מזה? בכל אירוע, בכל מקרה, תחזרו על השאלה בתוככם: מה אני לומד מזה? החיים הם מנטור לכולנו, מנטור שנגיש וזמין לכל אחד מאיתנו, אם רק נהיה מודעים לו ונקשיב לו. מטרת החיים היא חיים עם מטרה ומה שמהווה את התכלית, את התמצית, את הדבר שעומד מאחורי כל זה, הוא למידה מתמשכת. המלמד הכי טוב הוא זה שאינו מפסיק ללמוד בעצמו, לכל מנטור מצליח יש מנטור מצליח משל עצמו. אלוהים ברא כל אחד מאיתנו בצורה שונה מהאחר, אין אף ... ועולות לי כל מיני תשובות אפשריות... אחת מהן היא התשובה הבאה: כדי שנוכל לתת ולקבל! כדי שכל אחד יוכל ללמד מישהו משהו וההיפך. האם ידעתם שאתה יכולים לסגל לעצמכם תכונה מסוימת רק עי כך שתשהו במחיצתו של האדם בעל אותה תכונה. אתם אפילו לא חייבים לשהות במחיצתו, מספיק שתלמדו אותו, את אורח חייו, את הרגליו, את דפוסי המחשבה שלו. תוך תקופה לא ארוכה, התכונה הזו יכולה לגור גם בתוככם אם תרצו, כמו מחלה מדבקת, רק בקטע חיובי... לפעמים החיים מזמנים אלינו אנשים שצריכים ללמד אותנו משהו, אנשים שיש להם משהו שאיתו אנחנו מפחדים להתמודד, אבל במרבית המקרים (אם לא בכולם)... יש מאחורי זה מטרה בעלת משמעות. השאלה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו, היא: מה האדם הזה בא ללמד אותי על עצמי, למה דווקא האדם הזה הוא שהגיע אליי? ועוד שאלה חשובה - למה דווקא עכשיו? מה החיים רוצים ללמד אותי בכל הסיפור הזה? ובחזרה לנושא של מנטור, מנטור גדול ככל שיהיה ומצליח ככל שיהיה, תמיד יהיה לו מנטור ... אני גיליתי שלוש מסקנות חשובות: האחת - אף אחד מהם לא מושלם, השנייה - אף אחד מהם לא מפסיק ללמוד, והשלישית - לכל אחד מהם יש מנטור. אחד השיעורים החשובים ביותר שהחיים מלמדים כל מצליחן במסע ההצלחה הוא שאי אפשר לעשות הכל לבד, ההצלחה שלנו תמיד תלויה באנשים אחרים. זה שיעור אמיתי וחשוב, זו למידה במיטבה וזה בהחלט לא משהו שמובן מאליו. כאשר אתה חולה, ברור לחלוטין שתיגש לרופא. כאשר אתה בסיכון של תביעה, ... שאלות מתשובות והנתיב שלו לא בהכרח ברור, אבל מה שבטוח הוא שיש לו רוח מסוימת ולרוח הזו אני קורא למידה. כולי תקווה שהרוח הזה תיגע בכם, הקוראים. למידה היא תכלית חיינו והיא גם זו שתשחרר אותנו מהמאבק המתסכל בדרך לחיפוש שלמות. החיים הם מנטור לכולנו, מה אתם בוחרים ללמוד מהם?
לבד חשבון להסביר מה משמעות החיים ללמוד תכונות מטרה בחיים חיים עם מטרה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם הפחד בשורשו רעש של לעיסה הרגשת אושר אינטליגנציה מה אלוהים רוצה? לגרום למישהו לאהוב אותי איך לא לפחד מהלבד? הצלחה יוצרת פחד מה רע באמונה עצמית? ביטחון עצמי נמוך אהבה של ידיעה אוהב את הילד שלך אושר אינסופי איך אדם מאושר חושב? החזרת אקסים כתהליך מכירה איך להתמודד עם לחץ בגלל גירושין? פחד להחליט להיפרד או להילחם איך להחליט לשנות הרגלים? איך להתמודד עם סבל של אדם קרוב? התמודדות עם חזרה בתשובה איך לנסח מטרות? מותג מצליח לשכנע לקוח לשכנע מישהו לא להיפגע למה ילד חרדתי? איך לחנך ילד שלא ירצה להתאבד? בתוך התת מודע תרגילי מודעות עצמית טיפול בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים כולם משוגעים תהליך החזרת אקס מחשבות על האקסים בלבול שרירים סוגים של פול אובר הוכחות לאלוהים אחד אחדות אלוהית להיות מואר נגד שימוש בסמים להארה רוחנית להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה האם יכול להיות אלוהים? כסף מביא אושר אמונות מגבילות לכסף למה הוא משמעות החיים שלי? ביטול הרצון ומשמעות החיים ללא רצון למה אני לא חושב חיובי? ליהנות לתת הגדרת בחירה אולי אין בחירה חופשית? אלוהים לא ברא אנדרלמוסיה בעולם עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מאמן לחיים, גישור בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 17_09_2025 השעה 23:38:29 - wesi4