ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






אהבת הלמידה - על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים
... הלמידה - על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים על אהבת הלמידה והשתנותה לאורך החיים התינוק לומד כמעט בעל כורחו. מהר מאד הוא נוכח שבכיו מביא אליו מישהו שעומד לידו, מלטף אותו, מחליף את חיתוליו הרטובים או נותן לו לאכול. זוהי למידה אוטומטית ומכאנית, שעוברת דרך האינסטינקטים ולא דרך המוח. מרגע שהתינוק או הילד השתלטו על היכולת התקשורתית (לשמוע, להבין ולדבר), הם לומדים בדרך של הפקת לקחים מהניסיון האישי, מהנעשה בסביבתם, מהפעולות של גמול ועונש הננקטות כלפיהם, ממה שמבקשים מהם או מורים להם לעשות. אחר כך מגיעים הילדים לגן. זהו עולם חדש של חוויות למידה, רובן בדרך של משחק ושעשוע. בתקופה זו ניתן כבר לעקוב אחר הידע החדש שנרכש, המונחים, המושגים והמילים שנלמדו, המנגינות והשירים שהוטמעו. עקב כך ניכרת בילדים אהבת הלמידה ושביעות הרצון שהם חשים כלפי הגילויים החדשים בעולמם. המעבר לכיתה א' מסב התרגשות רבה ואמיתית להורים ולילדים. נכון שזהו שער לשתים עשרה שנות לימוד לפחות, במהלכן יהיו מעלות ומורדות, אבל ההתחלה תמיד מרגשת ונחרטת בזיכרון. המסע הארוך אל ארץ הדעת מתחיל בעצם כאן, בשערי כיתה א'. המורה תעצב לא מעט את הצימאון ללמידה ואת האהבה אליה אצל כל אחד מתלמידיה. פה ייחרצו במידה רבה גורלותיו של הרומן הארוך ... שיהיה כבר מדען או עיתונאי, עורך דין או איש היי טק, סוחר או טייס, כלכלן או פילוסוף, יתבונן לאחור ויאמר בליבו: "אכן, הייתה זו היא שחיבבה עלי את הלמידה, שהבעירה בי את התשוקה לדעת, שהסעירה בי את הסקרנות לגלות עולמות נסתרים, שליבתה בי את השמחה על כל דבר חדש שלא ידעתי ושלפתע אני יודע". בשחר תלמודו ייקבע אם יהיה הילד למדן מופלג או לומד בעל כורחו, האם יהיה תאב דעת או שטחי בידיעותיו, האם עצם הלמידה תהיה עבורו תהליך מרנין או מצוות אנשים מלומדה. אף שנכונו לו עוד שנים הרבה של נפתולים ומעקשים בעולם הדעת, תהיה זו המורה הזאת שתחת ידה והשגחתה, התלהבותה ומסירותה, ידיעותיה וניסיונה, תוצת אותה להבה שתלווה את הילד עד יום מותו. יש אמרה הגורסת שאנו לומדים כל חיינו ולבסוף מתים בורים גמורים. חייבים להודות שיש באמרה זו יותר מגרעין של אמת. כמה שלא נקדיש ללימודים, להרחבתו ולהעמקתו של הידע האישי שלנו, תמיד יקדים אותנו הידע האנושי הכללי, המתפתח ... עם פיסות של מידע חדש, עם עובדה שלא הכרנו, עם תגלית קטנה שהפתיעה אותנו. ככל שצובר האדם שנות חיים נוכח הוא עד כמה אינו יודע ועד כמה עליו להוסיף וללמוד. האתוס היהודי מדבר על אותם זקנים חכמים שהוסיפו דעת גם בימי זיקנתם. חרף אמרתו הצינית של מחבר קהלת "מרבה דעת מרבה מכאוב" גורסת היהדות שיש לשמור על גחלת הלמידה עד שמגיע האדם לסוף דרכו ממש. ראוי לכן לשאול עד מתי יכול האדם ללמוד? האם יש גבולות בתחום זה? מה על יכולת הקליטה ויכולת החשיבה? איזה תפקיד ממלא הזיכרון בהקשר זה? שאלות אלה חוזרות ונשאלות על ידי גברים ונשים בגיל המבוגר (גיל הזהב / גיל השלישי), המבקשים לגוון את הפנאי העומד לרשותם על ידי שילוב למידה כלשהי בסדר יומם. רובם נרתעים מעצם המחשבה לשוב אל ספסל הלימודים, חלקם רואים את המהלך באור מגוחך וחוששים מן התגובות הלא אוהדות במשפחה ובקרב החברים. בצידם ישנם כבר לא מעטים שגילו את חדוות הלמידה והאהבה אליה גם בגיל הזהב. האם באמת יש מקום לחששותיהם ודאגתם של אלה שעודם נרתעים? האם יכולת הלמידה שלנו אכן נקטעת אי שם בשנות החמישים לחיינו? האמת, מסתבר שונה לחלוטין. בשנים האחרונות הצטברו יותר ויותר נתונים מחקריים על יכולותיו של המוח האנושי בגיל המבוגר, נתונים שהדהימו בחלקם אפילו את החוקרים עצמם. נערכו מעקבים אחר הישגי הלמידה של אנשים מבוגרים שהחליטו לשוב וללמוד, אפילו במסגרות אקדמיות רשמיות ותובעניות. גם כאן חיכתה הפתעה לחוקרים שהניחו (באופן מסורתי) שיכולתם של המבוגרים בגילם להגיע להישגים בלימודים תהיה קטנה משמעותית מזו של הצעירים והסתבר שההיפך הוא הנכון. ...
מחשבות פיתוח חשיבה הפתעה האם יכול פילוסופיה מרחב מיומנות שכלית התפתחות החשיבה
לקות למידה - המשגה - על לקויות למידה
... למידה - המשגה - על לקויות למידה בעולם שלנו כאנשים ללא לקות למידה, קשה לנו לקבל, להבין ולהכיל ילד לקוי למידה, בפרט כהורים שיש להם מעורבות ריגשית והם אינם נקיים בראייתם את הילד חמד שלהם, שהוא בוודאי מוכשר כמו אמא שלו, מוצלח כמו אבא שלו ועוד תכונות שההורים מייחסים לילדיהם, ... של ניסוי וטעייה ורוב מרצנו היה יוצא בהפסד, היינו צריכים להתחיל כל פתרון לבעיה כביכול מאפס, ואז הפתרון היה רחוק וקשה. ליקוי בכושר הלמידה מחבל ביצירת מושגים מופשטים וביישומם במצבים חדשים. הילד הלקוי עלול להתקשות בהבנת היחס הסיבתי והמהותי שבין מושאים ותופעות אשר הדמיון ביניהם אינו בולט לעין. הילד ... הפנימית והמהותית. מילים זהות המודפסות בצבעים שונים או באותיות בעלות גודל שונה, אינן נתפסות כזהות בגלל השוני החיצוני שלהן. הילד לקוי הלמידה טועה בגלל הגילוי החיצוני קשה לו לקלוט שיש משמעות פנימית לתופעה. אדם הכבול לגילוי חיצוני תפיסתי של דברים במקום ניתוחם על פי משמעות ותוכן מכונה ע"י גולדשטיין כאדם ... מופשטת" שהיא עמדה של חשיבה התקינה. כושר העיבוד של חוויות העבר והשימוש בו לגבי ההווה הוא אחד התיפקודים העלולים להשתבש בעקבות ליקויי למידה. לכן כדי לקדם את יצירת המושגים של הילד הלקוי והכללתם נבליט בהרבה אופנים, בדוגמאות וניסוחים, את הצד המשותף שבין שני מצבים, אחרת החוויה בעבר תהיה קטועה וחלקית. למשל: הילד למד את המושג חמש ביחס למחברות אדומות וקצרות, אם נציב לפניו חמש מחברות בצבע שונה ובגודל שונה, לדוגמא חמש מחברות צהובות וארוכות, יתכן והילד לא יצליח להעביר את המושג חמש ... מסוגל להבין כראוי את ההווה, לכן צריך לתרגל עמו תרגילים של קשירת קשרים בין עבר להווה, בין הידוע לו לבין המציאות המתחדשת. ילדים לקויי למידה נתבקשו לשים על יד כל תמונה את כל הצעצועים השייכים לה, אבל למרבה הפלא רוב הילדים שמו חפצים שלא היתה להם כלל שייכות לתוכן התמונה. איך יתכן הדבר? מסתבר שגילויים ...
פנימיות שימוש ב טעויות ארגון צמצום לקויות למידה פסיכולוגיות תורת הצמצום
קשיי למידה
... למידה השבוע העברתי הרצאה למורי בית הספר בנושא קשיי למידה בקרב התלמידים. אני מניחה שמידע זה עשוי לתרום לכל הבאים איתם במגע והרי הוא לפניכם. כפי שידוע, כדי להצליח להתמודד עם הנושא לעומקו - חשוב שיהיו בידי האדם / מורה כלים - ראשית ידע תיאורטי בתחום הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה, שנית, טכניקות יעלות לשימוש בעת הצורך, שלישית אמונה - אידיאולוגיה, תפיסת עולם בנושא חינוך שתעזור לו לחבר ולשמר את יכולתו מול שלל ההתמודדות היומיומיות תחילה - הבנה שהפרעות קשב ולימוד מובנות על בסיס מולד אשר באות לידי ביטוי בעיקר מול הצורך להתרכז - להפנות את הקשב אל מול גירוי יחיד. מה שקורה הוא - שלתלמידים אלו בכיתה קיים קושי גדול בזמן הלמידה, להפריד גירויים של עיקר וטפל. הם שומעים את כל הגירויים החיצוניים ביחד: את התלמיד שיושב מאחור, את התלמיד שיושב ... בישבן", הם זזים בלי להפסקה, לרוב מתופפים עם הידיים ו/או רוקעים ברגלים באופן בלתי נשלט. עבור מורים הבאים ללמד, עושים תלמידים אלו רושם כאילו הם באו לעשות צרות, אך למעשה עקב הפרעתם - הם אינם מסוגלים להתרכז ליותר ממספר דקות, והלמידה בבית הספר עבורם היא סבל מתמשך. בנוסף להפרעות אלו ישנם קשיים נוספים הקשורים ללקויות למידה. גם כאן הבסיס הוא מולד. לקויות אלו עלולות להופיע יחדיו עם הפרעות הקשב או בנפרד אצל תלמידים שונים. לקויות למידה הם הקושי ברכישת מיומנויות הלימוד האקדמיות: הן באות לידי ביטוי כגון בדיסלקציה באיטיות הקריאה, הדיסגרפיה בשיבושים בכתיבה, בדיסקלקוליה הקשורה בחוסר ... אבחון וישיבה פדגוגית בית ספרית ובה ניתן להעניק להם התאמות מתאימות ללמידתם. כך או כך, תלמידים אלו במהלך הלמידה בבית הספר - במידה ואינם מאובחנים ומטופלים כראוי, עלולים לצבור תסכולים רבים; הם אינם יודעים להסביר לעצמם מדוע הם שונים מהאחרים? מדוע הם אינם מצליחים בלימודים? וישנה פגיעה בדימוי העצמי שלהם. משם הדרך שלהם להפרעות התנהגות בכיתה היא קצרה ביותר. מה יעזור להם להצליח בלמידה? ראשית קיומם של חוקים / כללים ברורים, רצוי שיהיו מעט חוקים אך חוקים אלו יהיו ברורים מאוד ואותם יאכפו בעקביות. במידה והחוק לא יאכף בעקביות הנזק שלו גדול מהתועלת שבו. שנית - תלמידים אלו לא מסתדרים עם הפתעות בלמידה. בראש שלהם יש הפתעות תמיד. הם זקוקים שלפחות הסביבה החיצונית שהם נמצאים בה תתנהל בשקט תוך שמירה על שיגרה קבועה ומובנת. שלישית - חשוב עם כלל התלמידים ועם אלו בפרט, לטפח יחסי אמון עמוקים. כדי שניתן יהיה להיות פנוי ללמידה, התלמיד צריך להרגיש תחילה אהוב, נחוץ ויכול. לרוב לתלמידים אלו אין את התחושה הזו, מהר מאוד מתחילים להעיר להם ... על כל דבר שאינו טוב, נעשה מאמץ רב לראות ולהאיר על ההתנהגויות הטובות. לסיכום, להתמודד עם תלמידים בעלי קשיי למידה הוא אתגר רציני ורב, לכל הבאים איתם במגע ואף להם עצמם. כל שעת למידה בבית הספר עלולה להיות מכשול ועשויה להיות מקפצה, וכל מפגש בין השניים הוא הזמנות לחדש את הקשר. המציאות ודאי תכיל ...
נוכחות שליטה עידוד היפראקטיבי יחסים לשים לב בעיות קשב למידה
פמיניזם - ללמוד פמיניזם: מקראה, מאמרים ומסמכי יסוד במחשבה פמיניסטית - חלק 2
... - ללמוד פמיניזם: מקראה, מאמרים ומסמכי יסוד במחשבה פמיניסטית - חלק 2 פמיניזם - ללמוד פמיניזם: מקראה, מאמרים ומסמכי יסוד במחשבה פמיניסטית - חלק 1. בטי פרידן מגלה מהסטטיסטיקות שגיל הנישואין ירד אל סוף ... משמעותית במספר הסטודנטיות לעומת העבר. נשים הלכו לאוניברסיטאות לא כדי לקבל השכלה כמו בימים שהיה להן קשה להתקבל, אלא כדי לצוד בעל ולנשור מהלימודים. בתי ספר תיכוניים נאלצו להכניס לתכנית הלימודים הדרכה לחיי נישואין. חלק מהמתחתנות היו תלמידות תיכון. נשים הולידו מעל ארבע ילדים בממוצע. דבר שקשר אותן לבית ... בימינו, אבל ברור לי שמשהו אינו כשורה. רוב לקוחותיי הן נשים ובעייתן אינה מינית". בטי פרידן רואה גם בחיפוש הבעיה המינית הכתבה גברית, כי כך לימדו באוניברסיטה. ומועקת הנשים הלכה והתגברה ולא היו להן מלים לתאר מה עובר עליהן. זו הפכה להיות הבעיה חסרת השם של רבות ...
לרצות להיות המוכר חברים פמניסט התחלה מחלות נפש תשובה בגידה זוגית
ללמוד מכל דבר - איך ומה ללמוד מכל דבר?
ללמוד מכל דבר - איך ומה ללמוד מכל דבר? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על ללמוד מכל דבר - איך ומה ללמוד מכל דבר?. הפעם אני רוצה לדבר על הנושא איך אפשר ללמוד מכל דבר. איזהו החכם הלומד מכל אדם, ומי שיותר חכם, לומד לא רק מכל אדם, אלא מכל דבר ודבר. מי שרוצה להתקדם ... להיות יותר חכם, עליו לנסות ללמוד מכל דבר, ומה ז"א לנסות ללמוד מכל דבר? זה מאד פשוט, במשך היום של חיי האדם, הוא ... דברים, ומצד האמת, האדם יכול ללמוד מכל דבר ודבר שקורה לו. מה זאת אומרת? ברגע שהאדם שמע ... לשאול את עצמו, מה אני אמור ללמוד מהדבר הזה ששמעתי, אני יכול ללמוד להרגיש שיותר טוב, איזה שכל אני יכול לקבל ממה ששמעתי ... ולשאול את עצמו, מה אני יכול ללמוד מהדבר הזה, בעצם להסתכל על משהו שקרה, ולהיות בתוך התהליך וללמוד ממנו. לבחון איך זה רלוונטי לגבי החיים שלך? לדוגמא עץ שנופל, ללמוד מהתהליך, נאמר כמה עצים נפלו, והפילו אחריהם עוד ... קיר, הוא יעצר ומה האדם יכול ללמוד מזה על עצמו שאם מופעל כוח מסוים חזק, אז הכוח יתגבר ... שנפל עליו, והאדם יכול לראות וללמוד איך ההשפעה בחיים שלו, כמו לדוגמא, כוח הרצון ללמוד מהתהליך שראית, ולראות איך זה משפיע בחיים שלך, מה ... מאחורי, מה מוסר ההשכל שאפשר ללמוד ומה מוסר ההשכל שרלוונטי לגבי החיים שלך, איפה אתה ... יכול להרגיש יותר טוב. ואם אתה לומד ממישהו להרוויח יותר כסף, אז תרוויח יותר כסף, אבל המטרה היא להרגיש יותר טוב, ומהלימוד איך היתה החשיבה של איך להרוויח יותר כסף, תהיה לימוד באותו אופן איך אפשר להיות יותר מאושר, ליהנות יותר ... את השכל של המציאות, להבין וללמוד מכל דבר. בסופו של דבר שאדם מבין את המציאות, זה ... ויפים, וכדי להגיע לזה על האדם ללמוד מכל דבר, ואז הוא לומד את השכל של המציאות והחיים שלו נהפכים לטובים באמת, ...
חכם לשאול התמקדות אושר מבין את המציאות איך להיות עשיר בחיים על האדם ל
כיצד אפשר ללמוד מנסיון העבר בלי לחזור אחורה?
... אפשר ללמוד מנסיון העבר בלי לחזור אחורה? כפי שכבר התבאר, אין לו לאדם ... להסתכל אחורה על העבר אלא רק קדימה. כי כל רגע הוא חדש וצריך לעשות בו התחלה חדשה וכולי. אך מצד שני יש גם את עניין הלימוד מהנסיון, שהאדם ילמד גם מהנסיון של העבר שלו כדי לדעת מה לעשות בעתיד. ונשאלת השאלה כמובן, כיצד ומהו האיזון בין שני הדברים האלו? והתשובה לכך היא, כי לימוד מהנסיון של העבר שלך הוא הכרחי בדיוק כמו לימוד מניסיונם של אחרים ובדיוק כמו שרצוי מאוד שתלמד מכל מה שאתה יכול. אבל לימוד מהנסיון של העבר שלך, צריך להיות זהה לחלוטין ללימוד מניסיונם של אחרים או קריאת ספר מההיבט הרגשי . ז"א הלימוד שלך מנסיון העבר שלך, צריך להיות זהה לחלוטין לצורה שבה אתה קורא ספר או לומד מניסיונו של אדם אחר, אך אסור לך לחזור אחורה ברמה הרגשית. ... בחיים. ולכן עליך להתייחס לעבר רק ברמה השכלית, כפיסת מידע שיש לך כרגע, אך לא לחזור לשם ברמה הרגשית. ז"א כאשר אתה לומד מטעות שעשית אתמול, עליך לעשות זאת ברמה השכלית בלבד אך לא ברמה הרגשית. עליך להתייחס לכך בדיוק כפי שהיית לומד מניסיונו של אדם אחר שאתמול עשה טעות X. האם היית כועס על ... אחר עשה אתמול טעות? האם היית כועס על עצמך בגלל שאתה קורא בספר על מישהו אחר שעשה משהו? תשובה: לא. כך גם כאשר אתה לומד מהנסיון של עצמך בשביל העתיד, עליך לעשות זאת רק ברמה השכלית, אך לא הרגשית. לסיכום: עליך ללמוד מניסיונך האישי בעבר, על ידי זה שתתייחס לאירועים שקרו לך בעבר, רק כאינפורמציה וכמידע שיש לך בהווה. עליך ללמוד מניסיון העבר שלך רק דרך התבוננות שכלית, אך לא לחזור לשם רגשית ולהישאר שם. עליך להסתכל אחורה על העבר וללמוד מנסיון העבר רק בשביל העתיד בלבד. בהצלחה. ...
התחלות חדשות על העבר בהצלחה תשובה צריך אפשר ללמוד השכל לא לחזור
שינה + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 1
... + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 1 שינה + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? וכיצד יש ללמוד מהם על עצמנו? במאמר הזה נדבר על שינה, חלומות, זיכרון ... להיות פחות עמוקה ועל ידי זה ניתן לזכור את החלומות ולשמור על רמת עירנות מסוימת גם תוך כדי השינה. אך מהי משמעות החלומות? מהם אומרים על האדם? מה ניתן ללמוד מהם? לשם כך כמובן צריך להבין מה גורם לנו לחלום חלומות מסוימים וממילא נבין מה ניתן ללמוד מהחלומות שלנו ככל שנזכור אותם יותר. ומה בעצם יוצר את ... מצליח לשים לכך לב מאחר שזה מודחק ולא מחודד. ולכן הדברים האלו פשוט באים לידי ביטוי בשעת השינה. שינה + חלומות. מה יוצר אותם ? כיצד לזכור אותם ? וכיצד יש ללמוד מהם על עצמנו ? חלק 2. ...
במקום העבודה לחנך ילדים ההרגשה של חרדה ופחד הרגשה לשלוט בחלומות יעוץ הורים עומק
כיצד ללמוד מאנשים מצליחים? למה חשוב להימצא בסביבת אנשים חיוביים?
... ללמוד מאנשים מצליחים? למה חשוב להימצא בסביבת אנשים חיוביים? ברגע שאתה נמצא עם אנשים חיוביים ואתה מתבונן בצורת ההתנהלות שלהם אתה לומד מהם גם אם אינך מבין לעומק מה בדיוק עומד מאחורי מה שהם עושים. לכן מומלץ להתחבר עם אנשים חיוביים, כי על ידי זה שתראה מה הם עושים תוכל ללמוד מהם גם אם לא תבין את הלוגיקה שעומדת מאחורי ההחלטות שלהם. אך דע כי למרות שאתה נמצא עם אנשים מצליחים וחיוביים בכל זאת אל לך לחקות אותם בכל דבר ... מכספו, כי יש לו משכנתא והמון התחייבויות שונות וכיו"ב. נמצא אם כן כי כנ"ל, זה חיובי מאוד לראות מה אנשים חכמים וגדולים אחרים עושים וללמוד את מה שהם עושים כדי לעשות כמוהם. אבל צריך לעשות זאת בזהירות, כי יתכן שלך עדיין אין את היכולות לפעול כמוהם. בהצלחה. ...
חיוביים יכולת טעות השקעה למידה ללמוד מאנשים מצליחים אתה צריך מצליחים
שינה + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 2
... מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 2 שינה + חלומות. מה יוצר אותם ? כיצד לזכור אותם ? וכיצד יש ללמוד מהם על עצמנו ? חלק 1. ונקודה מעניינת למחשבה. ... חיובית יותר. בחינוך ילדים כאשר ילד לומד משהו, אומרים לו תחזור על התרגיל הזה כ"כ הרבה ... שטוב לו במשך היום. ומכאן כמובן שצריך ללמוד מוסר השכל גדול ולהסתכל על הדברים בעין אמיתית, ...
להבין טיפולים סטיות הצורה זוגי באמת העשייה של האדם תכלית
עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש אחרי מה ששמעת / קראת? חלק 1
... כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש אחרי מה ששמעת / קראת? חלק 1 עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה? ואיך אתה מרגיש ביחס לעצמך אחרי מה ששמעת? מי היה טוב יותר, המרצה או ההרצאה? האומר או הנאמר? אם נתבונן נראה כי בעולמנו ישנם שני סוגי מרצים / ... באמצע). כך גם כאשר אתה לומד משהו ממישהו, ככל שהוא מבין טוב יותר, כך הוא יסביר לך טוב יותר מה לעשות, כדי שגם אתה תבין. וככל שהוא מבין פחות, כך הוא ישתמש (לא מתוך כוונה רעה, אלא ... להשתפר כל הזמן וכל אדם לומד כל הזמן המון דברים שאמורים לקדם אותו. ומהו כלל האצבע שלפיו ניתן לדעת האם להמשיך באימון / סדנא / יעוץ וכולי? הדרך היא מאוד פשוטה, אם אחרי ששמעת את ... בטעות. המשך: עד כמה שיטת הלימוד שלך טובה ? ואיך אתה מרגיש ביחס לעצמך אחרי מה ששמעת ? חלק 2. ...
פיתוח הערכה עצמית תפיסת חיים חוויות להיות טובים לא מבין להרגיש שאתה הערכה עצמית נמוכה סדנה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 100  👈2 ב 150  👈4 ב 200     📞 050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מאמן שיווקי, ייעוץ נפשי פסיכולוגית קלינית מומחית בתל אביב בנושאי למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 12_06_2021 השעה 21:10:04 - wesi4