ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






השתמשות של הורים בילדים
... של הורים בילדים בתוך מערכות יחסים בין הורים וילדים ניתן לאתר מניעים לא מודעים. נכנה אותם, אינטרסים נפשיים. מאמר זה מציע כי מעבר לקשר הפורמאלי הקיים במישור הגלוי בין הורים לילדים, קיימים גם מניעים נפשיים, מודעים או לא, התומכים ומחזקים את הקשר והופכים אותו למשמעותי ביותר. הבנת מניעים אלו ומקומם המרכזי בעולמו הרגשי של ההורה מפריכה את האמונה כי קשרים מסוג זה מייצגים דוגמה לאהבה ללא תנאי. אהבה ללא תנאי אפשרית, אך ברוב המקרים, כדי להשיגה יש הכרח לפתח מודעות אצל ההורה לעולמו הנפשי. פרק זה מביא מספר רווחים נפשיים המתקבלים בתוך יחסים בין הורים וילדים: הורים נוטים לצפות כי הילד שיוולד להם, ידמה להם, ולא רק מבחינה חיצונית. אינטרס נפשי ראשון שיכול להיות קיים ביחסים בין הורה וילדו, הוא האנטרס להרחיב את עצמי על ידי שכפול העצמי. אישור עצמי עי שכפול עצמי המחשבה יכולה להיות מנוסחת כך: אני אוהב את עצמי, אני ביחס לאחרים הכי טוב שאני מכיר, ולכן טוב לי וטוב ... מחשבות, רצונות וכיוונים ייחודיים, שפחות מקובלים על הוריו. הורים שמצפים שילדם יהיה משהו שהם מכירים מעצמם, מקבלים סיפוק רב מהאפשרות למצוא בתוך ילדם סימנים וביטויים של עצמם. הוא כמוני בזה ובזה.. , אני והבת שלי חושבות אותו דבר.. בכל פעם שמתגלה ... אנטרס נפשי זה דואג לכך שהילד ירחיב את האני של ההורה. שכפולו של ההורה עוזר לו לראות שיקופים של עצמו סביבו הנה עוד כמוני והוא מקבל מכך אישור חיזוק לקיומו שלו. אחת הסיבות לכך שהורה אוהב יותר ילד מסוים, יכולה להיות קשורה בזה. מול ילד אחד יש להם תחושת תאומות כזו, ומול אחר לא. הורה שמחפש תאומות יכול להיות מאוכזב, מול ילד שכאילו לא שייך אליו.. בשל שונותו. ילד עם אופי אחר, טמפרמנט, תחומי עניין, בחירות שונות, עשוי לזכות בהצבעת אי אמון מצד הורה מאוכזב. אכזבה זו מלווה בשכנוע להיות אחר ממה שהנך, אז נשמע תלונות כמו למה אתה פשוט לא יכול להיות כמו... לוותר על.. לעשות את.. למה שלא.. . אם גם אחרי 20 שנה, עדיין מחזיק ההורה בציפיות שילדו יהיה משהו עבורו שהוא לא, יורגש מרחק רב וניכור ביחסים. הורה בעל חשיבות עצמית במקרים קיצוניים יתנכר ויתנתק מילדו שכל פשעו בכך שבחר להיות מי שהוא באמת. יחסים בין הורים וילדים נמשכים תקופת חיים שלימה, מניעיהם הנפשיים של הורים בתוך הקשר עשויים להשתנות עם הזמן, ולהתאים את עצמם לפחדים לא מודעים שעולים ביתר שאת ככל שעוברות השנים. הרגעת הפחד מפני המוות מעבר לרעיון המשכיות הקיום של היחיד שמושגת בהקמת זרע, ... בי וידאג לי. הציפיה מהילדים, כי יטפלו במסירות ובאהבה בהוריהם קשורה גם בפחד להיות תלוי באחרים. ככל שאדם חש עצמו מתבגר, ככל שסימני הזמן ניכרים בפניו, הוא מבין שגם דרכו יום אחד תגיע אל קיצה, כנגד הפחד מהזדקנות, פחד מאי המשכיות = מהמוות, יש ... שלנו להשקיע ולגדל את הילדים לכל אורך הדרך: לכל הורה מן היישוב, הציפייה לקבל בבוא היום מילדיו השקעה בדומה להשקעתו שלו בגידולם. בפועל, התמודדות ילדים בגילאי 50-60 עם סוגיית הוריהם המזדקנים, לא תמיד תואמת ציפיות אלו. הרבה פרמטרים משפיעים על התוצאה, ולא יכולים להילקח מראש בחשבון.. פרמטרים הקשורים באהבה? אולי. בעוד שאהבת אם לילדיה נתפסת כאהבה ללא תנאי אהבת ילדים להוריהם נתפסת כבעלת אנטרס. למה שילדים בגילאי 60 יאהבו מתוך אנטרס את הוריהם מולידיהם ויאהבו אחרת לגמרי את ילדיהם שלהם? עמדתי היא, כי אדם מנהל יחסים מתוך אותה מודעות שיש ברשותו. ואם יחסיו עם העולם מושתתים על אנטרס, יהיו כל יחסיו או רובם נובעים מאותו בסיס נפשי. לפי עמדה זו, הורים שמגדלים ילדים מתוך אנטרס, יהיו באותו זמן בהכרח ילדים שמטפלים בהוריהם שלהם מתוך אנטרס. אשליית אהבת האם במקרים מסוימים של קשישים המאושפזים היום בבתי אבות, מתגלית במלא הדרה. מעניין יהיה לבדוק, כמה מהקשישים מרוצים מאופן טיפול ילדיהם בם בזקנתם? זה זמן טוב לבצע סקר שביעות רצון.. ולשאול הורים אם היו עושים אחרת.. אם בהינתן אחרית שכזו, עדיין היו בוחרים להביא את אותם ילדים לעולם (או לפנות זמן ומשאבים לעצמם ולדאגה אחראית לאחריתם). ניתן גם לשאול, האם באמת אפשר לצפות כי ... ילדים או אנשים אחרים, ימלאו אחר התחייבות כזו ויטפלו בהוריהם? האם המניע אני נתתי ולכן עלי לקבל בתמורה תקף? יתכן ומשום שהחוזה הלא כתוב הזה נחתם בידיעת צד אחד בלבד, וללא הסכמה מודעת ומפורשת מהצד השני.. הוא לא תקף. נכון שזה פייר לקבל חזרה ... מול בני זוג: הרגעת הפחד להיות לבד טיעון מקובל של הורים לילדיהם הרווקים: למה שלא תעשי ה ילד, עדיף לך להזדקן לבד? עדיף להיות ערירי ת? אנשים רבים נכנסים לתוך מערכות יחסים מחייבות יותר או פחות, מתוך פחד להישאר לבד. לערב הזה, למשך החורף ... ומצטמצמים על הפלנטה וכד. שימושים פונקציואנלים בילד הורים לפעמים מתוודים בהזדמנויות שונות בהר
כל מה שקורה שכנוע פנטזיה ביטוח להשיג מהות בעיית תקשורת אלוהות
סוגים של אימון: אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים / אימון תעסוקתי
... של אימון: אימון אישי אימון ADHD אימון ילדים אימון נוער אימון סטודנטים אימון הורים סדנאות הורים אימון מבוגרים אימון תעסוקתי אימון אישי מהו אימון? האימון הוא תהליך המתמקד בהשגת יעדים. מטרתו להעצים תחומים שהמתאמן בוחר לעשות בהם שינוי. המאמן מאפשר למתאמן ... (שדונים) ומצבי רוח משתנים. עידוד ופיתוח הכישורים הייחודיים של הילד במטרה להובילו לחוויות של הצלחה. פיתוח כישוריים חברתיים ושיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים וחברים. חיזוק הביטחון והדימוי העצמי של הילד. שיפור התפקוד היומיומי של הילד. הקניית כלים להתמודדות עם מעברים ושינויים המתרחשים בחייו של הילד. ... ובלויים. יצירת הרגלי למידה. ישנם שלושה מעמדות של בני אדם: אלו שרואים, אלו שאינם רואים כשמראים להם ואלו שאינם רואים בכלל לאונרדו דה וינצי אימון הורים אימון הורים לילדים עם קשיי קשב וריכוז האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות? האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים? האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה? האם קשה לילדך ... וריכוז מתמודדות עם מצבים שלא קיימים בדרך כלל בבתים אחרים. הקשיים נובעים מהפרעות הקשב והריכוז המשפיעים על כל התא המשפחתי. האימון, במקרה זה, עוזר להורים לפתח מיומנויות שיאפשרו להם להתמודד עם קשיי הילד מצד אחד, ומצד שני לאפשר להם לטפח את ילדם בפיתוח הכישורים הדרושים לו, מתוך ההבנה שההורה מכיר את ילדו בצורה הטובה ביותר, ויכול לתמוך בילד בחיי היום יום לאורך זמן. הנושאים המרכזים באימון להורים לילד עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. הגדרת מטרות וזיהוי הערכים החשובים למשפחה. הקניית ... ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. סדנאות הורים סדנאות להורים לילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה ו או הפרעת קשב וריכוז בסדנאות הורים, ההורים לומדים להבין את הקשיים של ילדם וכן את הקשיים שלהם עצמם בהתמודדות עם הילד. ההכרה כי הורים נוספים מתמודדים עם קשיים דומים, נותנת תמיכה הדדית וחשיפה לדרכי חשיבה אחרות. מטרת הסדנה היא לשנות את האקלים המשפחתי ונתינת כלים להורים שיאפשרו להם לעזור לילדם עי יצירת מרחב תומך להורים. הנושאים המרכזיים בסדנאות: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום ניהול עצמי: ניהול זמן, קביעת סדר יום, מניעת דחיינות ושיפור יכולת ...
כישורים שכליים הרגשת חוסר להיות מודעים צורות חשיבה גישה חיובית טיפולים חוויות שליליות בטוח בעצמך
הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים
הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים. כיצד להגיע למצב ... סבל, הרי שאינו באמת יודע שאין מה לפחוד. אם להורה נדמה שהוא פוחד כי הוא דואג לילד, הרי זה שקר. כי באמת ההורה דואג לעצמו. כי הרי לא יטריד אותו מה שיקרה לילד ... דהיינו שהאדם אינו מסוגל לראות שמכאיבים לו. ההורה מזדהה עם הילד שלו. האדם מחליף את זהותו עם זהות הילד. הילד הוא הופך להיות ההורה. הההורה נותן הכל עבור הילד. הוא ... שהסבל של הילד הופך לסבל של עצמו. ונכון שההורה חושב שהוא אוהב את הילד, אך זהו דבר עצמי. אהבה ...
חרדות בילדים ילדים עם פחדים לאהוב את עצמך בלי תנאים הסיבה האמיתית פחד משום דבר הסיבה של כל הסיבות עד הסוף אמיתי עם עצמי
עבודת המחנך עם הורים - כתה ה עד ח
... המחנך עם הורים - כתה ה עד ח שם המאמר מרמז שהוא מיועד למורים שהם מחנכי כתה. אני ממליצה גם להורים לקרוא אותו, כך כהורים יוכלו להבין מה היא משימתו של המחנך ועד כמה לא פשוט ליצור קשר עם הורים ולשמר אותו לאורך שנים. ההורה הוא הדמות שמתוכה שואב הילד את יראת הכבוד הנכונה למורה, את אהבתו למחנך שלו. במידה וההורה אינו רוצה או אינו מאפשר למורה להתקרב אליו ולהראות לו עד כמה הוא אוהב את ילדו אז לא יוכל המורה לקבל את יראת הכבוד שחש אליו ההורה, את היחס החם שיכול לחיות ביניהם - ואז לא יוכל המחנך גם לעבוד עם ילדי הכתה. שכן הילד מגיע לכתה ובליבו מה שחי בלב הוריו ומה שחשים הוריו למחנך. במידה וההורים חשים את יראת הכבוד, את האהבה שמביא המחנך לילדם אז גם הילד חש זאת כלפי המחנך שלו ומשם המחנך יכול לעבוד ולבנות עולם שלם של יחסי אהבה וכבוד בינו לבין הילד. על ההורה להבין כי ליבו, מחשבותיו ומעשיו כלפי המורה, בין אם הילד רואה אותם ישירות או לא, הם אלו המניחים את הבסיס והשורש ליחסי המחנך והילד שלהם. לכן מאמר זה מיועד להורים ומורים כאחד. כמחנך, יש הורים שהיחסים שלהם עם המחנך נשארים יציבים וטובים מכתה ד, וכאשר עולים לכתה ה היחסים ממשיכים להיות חמים ותומכים בילד. אך שמתי לב, שיש הורים שלפתע נעלמים, יש להם פתאום תגובות שאינן מובנות לי, הם פחות משתפים פעולה ולא ... נובעות ממקום של חוסר אמון בדרכו החינוכית של המחנך, ביקורתיות, הגנת יתר על הילד, מעורבות יתר בחיי בית הספר והכתה (כן יש כזה דבר) בהתבוננות זהירה ניתן לשים לב שההורים נוטים לדבר יותר בינם לבין עצמם פתאום, הם מנסים ללבן בעיות שהם חווים בכתה או עם ילדם דרך שיחות עם הורים אחרים ולא ישירות מול המחנך. מדוע? משום שזוהי תכונה אנושית כללית של קושי ... שלנו מחנך, לעיתים דווקא משום שמעריכים אותו ולעיתים משום שיש לפתע קונפליטה עקב חוסר הסכמה חינוכי, קשיים בהערכה למורה ולדרכו, כפי שציינתי קודם לכן. התקשורת בין הורה למחנך זקוקה לטיפוח מתמיד. לכן כאשר אני שומעת סטודנטים שסיימו סמינר למורים והם ... להיות מחנכים ולקחת כיתה אני מבינה מניין מגיעים הפחדים, ואני יודעת כיצד להתגבר עליהם בהכוונה וליווי נכון של מורה וותיק. אם כן, סביב כתה ה נראה כי אצל חלק מההורים יש קושי ביחסים עם המחנך. מנסיונות שונים, מוצלחים יותר או פחות, נכון להביא אוביקטיביזציה של הדברים. כלומר, מצד אחד על המחנך לנסות בכל ישותו להביא אווירה של רכות ויחס אישי נעים ומכבד להורה ומצד שני בשיחה להביא כל עניין שהוא רוצה לדון בו עם ההורה על ילדו באופן אובייקטיבי כמה שיותר. על המורה וההורה לעבוד על אחד על שלא לקחת את הדברים הנאמרים באופן אישי. את רוב עבודה של המחנך בשיקום ופיתוח יחסים ראויים ונכונים עם ההורה עליו לעשות באופן עקיף, בדומה לדרך שבה הוא עובד עם הילד. כלומר, ליצור קשר חם עם ההורה לא כאשר מתגלים קשיים אצל ילדו אלא להתחיל ברקימת המרקם העדין הזה לפני כן. אני מצאתי כמה דרכים עקיפות כאלה. דרך ראשונה היא להרים טלפון להורים אחת לחודש, לשוחח עם כל אחד מהם. נכון, זה נשמע קשה ועוד דבר מה שאנו המחנכים ... אפשרות ליחסים בריאים. בכל ערב יש להתקשר ל - 2 -3 משפחות, לעשות רוטציה. רק כדי לומר שלום, להתעדכן. ניתן להתחיל זאת גם בכתה ד. הכוונה היא לא להיות חברים של ההורים או לספר להם את ענייני האישיים, את זה לא נכון לעשות. הכוונה היא לטפח קשר אחד ... באחת השיחות אני מגלה או שומעת דבר מה חשוב שעבר על הילד ומשפחתו ומבינה מדוע הוא מתנהג בכתה כפי שמתנהג ואז יודעת גם כיצד לתמוך בו. גישה נוספת ליצירת קשר חם עם הורים היא דרך וועד הכתה. אין מילים לבטא את עוצמת וחשיבות הוועד הכתתי. יש דברים שלא נכון שהמחנך יעסוק בהם, משום שמדובר בבקשות מההורים שלא תמיד נעים לבקש וזה אינו מקומו של המחנך לבקש - כמו ארגון ארוחות כתתיות, טיולים וכו. הוועד הכתתי הוא הלב הפועם של הכתה. ממש כפי שקולגיום המורים (המקום בו נפגשים כל המורים לשיחות) הוא הלב הפועם של בית הספר. מחנך בעל תושיה ישכיל לבקש מהורים מסויימים בכתתו לשמש כוועד הכתתי, הורים שהוא מוצא שקל לו ליצור עמם קשר, שהם קשובים לרחשי ליבם של שאר ההורים בכתה ומכירים היטב את הצרכים והרגשות של כל אחד מהם,
יועץ מוסריות בבית הספר ביטחון להוציא מהראש משבר לשכוח בחור אנושיות
הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא
... ולרוב ההפנייה נעשית בשלב מוקדם יותר בחייהם. הביטויים החיצוניים של היפראקטיביות עלולים להפריע לסביבה ולגרום לעימותים מול עמיתים ודמויות סמכות, כגון הורים ומורים. במקרים מסוימים עימותים אלו ופגיעה ביחסים עם ההורים עשויים להוביל לקשיים בין אישיים בבגרות. באופן ... המפריע למורים ועשוי לעורר את התנגדותם ולנתב אותם לעמדת כישלון ותיסכול לעומת הילדים האחרים בכיתה. עלולה להיווצר לגבי התלמיד תווית של ילד רע בעיני המורים, ההורים והתלמיד עצמו, והחברה עלולה להגיב בדחייה ... שונים. עם זאת, כנראה בעקבות המרכיב הגנטי החזק של שתי התופעות, במשפחות רבות יש יותר מילד אחד שהוא בעל תווית כפולה זו. מצב זה מקשה מאוד את ההתמודדות על ההורים והילדים כאחד. לחברה ישנו קושי להבין מצב זה ממספר סיבות. חוסר המודעות של הורים ואנשי חינוך רבים, לאפשרות שלאדם בעל יכולת ... האופי, הנכונות והיכולת הבסיסית של האדם יכול לגרום לכך שיואשם באופן אישי ושגוי על מעשים או מחדלים שלא בשליטתו. לצד זאת, המבוגרים המשמעותיים (כמו מורים והורים) יכולים להיות מקור הגנה לילדים עם הפרעת קשב ... תמיכה חיצונית בתהליכים של ארגון ובקרה הם נוטים להשמיט פרטים חשובים, להגיב באימפולסיביות ולפעול ללא תכנון. בחיים הבוגרים קשיי הארגון יכולים להפריע לתפקוד ההורי של האדם במסגרת המשפחה. הורים בעלי הפרעת קשב עלולים להתקשות במעקב אחרי לוח ... לתפקד בהתאם לדרישות המערכת ולשמור על הגבולות במצבים מובנים עלולות לפתח בעיות התנהגות משניות. בגילאים צעירים בעיות התנהגות עלולות לפגוע בקשר שבין הילד להוריו. זאת משום שילד עם הפרעת קשב קשה הוא אתגר לא קל, הגורם למצוקה אצל ההורים ועלול ליצור ביניהם חילוקי דעות בנוגע לאופן חינוך הילד. ללא הדרכה מתאימה ההורים עשויים להשתמש בשיטות ענישה קיצוניות או תגובות סמויות של לעג וזלזול תוך נסיון להשתלט על הילד. בנוסף, הורים רבים מצמצמים את המגע שלהם עם ילד סוער ובעייתי ... אופן ההשתלבות של תלמיד במערכת החינוך מושפע גם מההיבטים ההתנהגותיים, חברתיים והרגשיים שהוזכרו קודם. כמו כן, שנות בית - הספר הן התקופה שבה עובר מרכז הכובד מההורים לבני הגיל בכל הנוגע לקביעת הערך העצמי. בסביבות ... החינוך הוא לספק לתלמיד חוויה מתקנת בבניית העצמי. המורים אחראים על סיוע בעצוב הסביבה הבית ספרית כך שתהייה מותאמת לצורכי התלמיד וליצירת דיאלוג משותף עם ההורים. כיתות קטנות ומורים טובים יכולים להגן על תלמיד ... לרוב נמוכים. לכן יש לפנות לאבחון בכל מקרה בו מועלה חשד כלשהו לקיומה של הפרעת קשב. החשד הראשוני לרוב מתעורר בעקבות גורמים לא מקצועיים כגון - האדם עצמו, הורים, מורים או גורמים אחרים במערכת החינוך. בין ... של תוכנית הטיפול צריך לנבוע מתוך התסמינים המרכזיים שאותרו ומהפגיעות התפקודיות הספציפיות שהם יוצרים תוצאות רצויות של הטיפול יכולות להיות שיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים ועמיתים. הפחתה בהתנהגויות ... יכול לפנות משאבי ריכוז שהושקעו בהתמודדות עם קשיי הקריאה, ובכך להקל על יכולת הלמידה מחומר כתוב גם ללא שינוי ברמת הריכוז המקורית. קבלת מידע אמין והדרכת הורים העברת מידע אמין ומובן אודות ההפרעה אל אנשים עם הפרעת קשב והורים לילדים עם הפרעת קשב, היא חשובה ותורמת ... - יום. על איש המקצוע המטפל להסביר כיצד יכולה הפרעת קשב להשפיע על היבטים כמו יכולת הלמידה, ההתנהגות, הערכה עצמית, כישורים חברתיים והתנהלות במסגרת המשפחה. הורים לילדים עם הפרעת קשב מתמודדים עם אתגרים לא קלים וחווים מצוקה, אך במקרים רבים אין להם כתובת לתמיכה. לכן, על המטפל לאתר גופים קהילתיים המספקים מידע ותמיכה, ולדעת כיצד יש להפנות אליהם. הורים צריכים הכוונה והדרכה גם כאשר אין כל בעיה בקשר שלהם עם הילד, וגם כאשר התפקוד ההורי שלהם טוב. מחסור בידע מקצועי ואמין גורם לכך שכאשר מתעורר חשד להפרעת קשב, מוכנים הורים רבים לשלם סכומים גבוהים עבור אבחונים חוזרים ונשנים, מבלי שיבינו את הכתוב בהם. כמו כן, הורים שונים מגיבים לתוצאות האבחון בדרכים שונות הנעות ... להתחיל לבנות את המערך הטיפולי. אך גם במקרים שבהם האבחון הובן כהלכה, לעתים אין הוא מכיל המלצות טיפוליות מפורטות מלבד הפנייה כללית לטיפול תרופתי או רגשי. להורים תפקיד מרכזי בעיצוב ההתנהלות בסביבה הביתית, בניהול המפגש מול מערכות הרפואה ובהתמודדות מול המערכת הבית - ספרית. מחסור בידע מקצועי עלול גם לגרום להורים המנסים לסייע לילדם לפעול בדרכים הפוגעות בילד. בעיות התנהגות עלולות ליצור תגובות שליליות קיצוניות מצד ההורים, בעקבות הנסיון להשתלט על הילד, ולהוביל לצמצום המגע שלהם איתו. במקרים אחרים הורים נוטים לוותר לילדם ולחסוך ממנו התמודדויות שהוא לא יוכל לעמוד בהן, כדי שלא ייפגע. למרות הרצון לגונן על הילד, מצב זה עלול לפגוע בביטחון העצמי שלו, משום שהילד חש שהוריו מאמינים שהוא לא יכול להתמודד בכוחות עצמו. אחד הגורמים שיכולים להגן על ילד עם הפרעת קשב מפני היווצרות של דימוי עצמי נמוך ובעיות תפקוד שונות, הם הורים שמשקיעים בהורות שלהם ומשתדלים לתפקד ברמה גבוהה. עם זאת, לעתים ...
להתמודד עם קשיים התמודדות עם קשיים דחוי רצון לסקס להפסיק לאהוב את האקס עובדים לקבל החלטות טיפול בהפרעה פסיכיאטרית
אלטרנטיבה ליחסי הורים וילדים
... ליחסי הורים וילדים לפני שנציג אלטרנטיבה כלשהי לקיים, נחדד כי קשה להבין השלכות של ... גידול ילדים. חברה בה לאנשים יש ילדים לא כי כך יצא וזה במקרה גם מה שמקובל. כדי שאנשים יוכלו לתמוך בקיומם של אחרים, עליהם להבין קודם את הסיבה לקיומם שלהם. הורים שברורה להם מטרת קיומם הייחודית, שעושים קודם כדי להגשים את עצמם, וגם ... יותר. איך מפתחים עצמאות רגשית? איך מרחיבים את המודעות לאופן בו אנו מתנהלים ביחסים? אולי נפרט עוד בהמשך. מאמר זה, פרס באופן מפורט מחשבות הקשורות ביחסי הורים וילדים, במושג ההורות, בשימוש הנפשי שעושים באופן לא מודע רוב ההורים בילדיהם, ובתנאים הנכונים להתפתחות אנשים בכל גיל. מתוך הבנות אלו עשויות לצמוח הבנות או מוסכמות שונות לגבי האופן בו בני אדם גדלים, וגדלים להיות הורים. מעבר לכך, הרחבה נוספת, פתוחה לדמיונו הער של כל אחד. ...
להגשים את עצמי תבניות חברויות הנפש תהליך נשים שלא רוצות ילדים הורים מושגים
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
... ילדים מערכת החינוך הורים וילדים לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על חינוך ילדים מערכת החינוך הורים וילדים. הרצאה על חינוך ילדים ומערכת החינוך. איך לגרום ... אנשים משקרים את עצמם להסתכל רק על חצי הכוס המלאה? למה להודות על הדברים הטובים שיש בחיים, למה זה יוצר רע? כיצד ההורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? למה הלימודים מאמללים את ... למה הילדים חווים את הלימודים כסבל? מה יקרה אם לא יפרגנו לילד בכלל? איך נוצרת חוסר הערכה עצמית אצל ילדים? מדוע הורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? האם את ה באמת אוהב את ... של תלמידים בבתי ספר. ראה גם: אימון אישי חינוך ילדים יכולת הכלה - מהו אימון אישי וחינוך ילדים עם יכולת הכלה?. הורות חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ...
לבנות ערך עצמי פיתוח הערכה עצמית איך להגיע לאיזון ראוי ביטחון עצמי אמיתי ביטחון לשנוא את עצמי תכונות שונות
הורים וילדים - להרגיל ילדים לגן
הורים וילדים - להרגיל ילדים לגן הם נכנסים לגן ואתם מוזמנים לצאת מהקופסה להרגיל ילדים. מילה מעניינת. הבנין הפעיל בעברית מתיחס בדכ לפעולה ... בימים אלה. בגנים עירוניים (בחיפה לפחות) מותר להורים להשאר בגן עד השעה 8: 30 בבוקר. הגן נפתח ב - 7: 30, כך שבעצם יש שעה שבה מותר להורים לשהות בגן. אחכ אסור, החל מהיום השלישי. לא אכנס כרגע לסוגיה אם סביר או לא סביר שילד בן 3 או 4 ישאר ביום השלישי במקום לא מוכר, 5 שעות. מי שבחר בגן עירוני בחר בבחירה הזו, שמוצהרת מראש. יש הורים שמביאים את הילדים בשעה 7: 30 לגן ואצים טסים לעבודתם שאי אפשר לאחר אליה. אחרים מגיעים בשעות מאוחרות יותר, וממהרים לעבודה, ואחרים מגיעים ... מושיבים את הילד באיזשהו מקום, ושלום. אני שואלת הורים בגן: למה אתם עוזבים מהר כל כך? או למה לא מגיעים מוקדם יותר ונשארים קצת? הרי זה רק השבוע השני בגן. אנשים מסבירים לי שהם רוצים להרגיל את ...
יעוץ הורים הורה לחנך ילדים צבעים לשאול שאלות להרגיש יותר עצוב לוותר
אימון הורים ומתבגרים - ספרציה - תהליך ההיפרדות של המתבגר/ת מההורה...
אימון הורים ומתבגרים - ספרציה - תהליך ההיפרדות של המתבגר ת מההורה... הורים יקרים האם מצאתם את עצמכם יום אחד שואלים את עצמכם: מה קורה לילד ה שלי? מדוע הוא היא מסתגר ת בחדר? האם יש לו לה משהו להסתיר? ובכן, אין ספק שזה מפחיד, מלחיץ ולא נעים... אבל הבשורה הטובה היא כי התנהלות שכזו היא מאד טבעית. הזהות שלכם כהורים משתנה, יש הרגשה של חוסר שליטה, כהורים אתם רגילים לקחת אחריות, וכך לאט לאט אתם חשים כי הילד הקטן מנווט את עצמו לבד. אין ספק כי התחושות קשות, קשה לסמוך על הילדים, יש הרבה מאד פיתויים סביבתיים שיכולים להזיק ... את החבל, לתת לילדים אט אט לעשות דברים באופן עצמאי, כדי להכין אותם לחיים כבוגרים עצמאים ובעלי ביטחון עצמי. המתבגר שהופך לאינדיבידואל, צריך את השחרור מההורה, כמובן תוך כדי ליווי, הצבת גבולות ותמיכה בדרך החדשה שבה הולך. הוא בודק את ההורים, מפתח זהות עצמית, חוקר את עולמו החדש, ולפעמים בועט גם בסביבה הקרובה. הילד פתאום מתחצף, מתמרד, מזלזל, לא אכפתי.. התהליך הוא טבעי, המרד בריא ומבורך... להורים זהו תהליך קשה, אך תמיד יש לזכור כי הוא זמני. מאד חשוב לעשות את ההפרדה בין מה שההורים חווים, מרגישים, לבין תחושות הילד. מדובר פה על שני עולמות שונים עם צרכים מנוגדים לפעמים, אך שני עולמות שצריכים להשתלב זה ליד זה כדי שבסוף יוכלו ליצור מציאות חיובית, נעימה והרמונית. מומלץ להורים לא לקחת את ההתנהלות של המתבגר באופן אישי, וכדאי להפנים כי מדובר בתהליך שצריך לעבור, ולא לפחד להתמודד איתו. לא לחשוש לדבר עם המתבגר ואף להתעמת כשצריך - זה מאד חשוב לילדים: רואים הורה אמיתי, ישיר, אמיץ, לא מניפולטיבי, מראה על אכפתיות... השיח, ההקשבה ואף העימות, מראים לילד כי הוא חשוב. הנוסחה פשוטה: מקשיבים לי, משמע אני קיים... עדיף שהשיחות עם המתבגר ... יהיו כמה שיותר ממוקדים, לא כדאי לדוש ביותר מידי דברים, עדיף לנסות לפתור נושא אחד או שניים וכמובן לתת למתבגר את התחושה שהוא בוגר ואין יחס מתנשא מצד ההורה. כהורים - מילת המפתח היא הרבה אהבה, זמינות, הקשבה אמיתית, עדינות בהתנהלות, הבנה לשינויים ההורמונליים, שינויי החשיבה של המתבגר, כבוד וכמו כן לא לשכוח את הסמכות ההורית, הצבת ...
מחיר גבוה מידי מניפולציה ביטחון עצמי בחיים ניהול להיות בטוח בעצמך לשפר את הביטחון העצמי סמכותיות להיות בטוח בעצמי
תרגיל קצר בדמיון
... לעצום עיניים ולדמיין את ההשלכות... כי כל כיוון אפשרי. השלכות אפשריות לדוגמה: איכות הקשר עם ההורים ראשית, אנשים בעולם כזה, יחיו יותר זמן כ לא הורים מאשר כ הורים. יש יותר זמן ללמוד, לחשוב, להתפתח כיחידים, פחות זמן להיות עם ההורים! הורים שיולדים אותנו בגיל 50-60 מגדלים ... 80.. מה קורה אז? בשלב זה, אנו כבר באמת עצמאים, רכשנו מקצוע, שני תארים.. ואז מה? נפרדים מההורים? הורים מתפנים להמשך חייהם כעצמאים? בלי ההכרח להיות סבתא וסבא ב 20 השנים הקרובות.. בלי הצורך לגור בצמוד להורים כדי לעזור עם הילדים.. כיצד זה ... יותר אנשים יחידים, אם זה יכול להשתנות רק אחרי גיל 50.. כמה יבחרו לשנות זאת ולהיכנס לשלב של הורות? אנו לא מספיק מכירים את ... ימשיכו להיות ביחד גם אחרי שהילדים גדלו? כשאין ילדים נכדים ברקע.. יש יותר חופש לבחור. ציפיות הורים מילדיהם למה הורים אלו יצפו מאיתנו? מה יבחרו לראות ... חיינו שלנו ועל הגשמה. מה יתקבל מכך לחברה שזה המבנה שלה? ללא תחרות על תשומת לב אם יהיו לנו הורים שכבני אדם עברו כברת דרך, שהם ... הופך למיותר הצורך בגן ילדים? בבית ספר שמתפקד כמו ביביסיטר? אולי אופי בתי הספר ישתנה? אולי הורים ישמחו לשמש כמורים במערכת החינוך ... הלב שנקבל מהם ועל איכות הקשר? הגשמה עצמית איזה סוג של בטחן עצמי יקבלו ילדים אלו שגדלו להורים בוגרים? כמה חברות יוקמו על ידם? ... במקצועות שונים, כמה לא מסוכן יהיה לעזוב מקום עבודה שלא מאפשר לי להגשים את עצמי (כשאני לא הורה וחי למען עצמי), איך שינוי זה ... משקיעים בהתאמת כל עובד לתפקידו ומאפשרים התפתחות אישית כחלק מהתרבות הארגונית? עתיד בטוח כמה הורים כאלה, שהם בני 50, שהתבססו בחיים ירגישו שעתידם לא בטוח? הורים אלו לא הוציאו הוצאות על קניית ... ולא כי לא נעים.. אולי הילדים לא יצאו מהבית בגיל 20 וגם לא בגיל 30.. ואולי בזכות הבדל זה, הורים יזכו לנחת ולאושר בלתי נתפס ... טכס יומולדת, ניתן יהיה להחליף בני זוג בקלות כיוון שיותר שנים חיים ללא ילדים כבוגרים, מאשר כהורים.. מצד שני, חגיגה משפחתית להולדת ...
התקדמות לחיות בלי ילדים תשוקה מינית נשים שלא רוצות ילדים אנשים מפחדים למען עצמך אנושיות קשיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הורים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הורים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הורים, איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, ייעוץ אישי, מאמן אישי לקשב וריכוז בנושא הורים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0859 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 19:12:12 - wesi4