ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא
... של התסמינים מתרחש בגילאי הילדות כבר מתקופת גן הילדים והם יכולים להופיע גם אצל ילדים מתחת לגיל שלוש שנים. ההבדל בין התסמינים הישירים לגורמים אחרים העלולים לפגוע בתפקוד התפתחות מהלכה של הפרעת קשב אינה מבוססת על גורם יחיד, אלא ... האדם. לכן, ככל שהאבחון נערך בשלב מוקדם יותר, קיימות פחות השפעות משניות והיעילות של המערך הטיפולי גדלה. לכן חשוב להבדיל בין הקשיים הנובעים ישירות מהפרעת הקשב לבין הקשיים המשניים את התסמינים הישירים של הפרעת הקשב ניתן להפחית באופן זמני ... בנוסף, בעקבות האופי הכרוני של הלקות, תסמינים אלו אינם חולפים עם הגיל והם ילוו את האדם למשך כל חייו. להבדיל מתסמיני הליבה הראשוניים, אשר יכולים להשתפר רק באופן חלקי או זמני - היכולת להתמודד מול ההשלכות המשניות שלהם היא ... זו והוא יכול לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות אצל אנשים שונים. למשל קושי בשמירה על הריכוז והקשב לאורך זמן, להבדיל מתסמינים אחרים של הפרעת קשב, יכולת זו אינה נחשבת לאחת מהתפקודים הניהוליים. קושי להתמקד בגירוי בודד. מוסחות וקושי להתעלם ... שמפריעה למהלך השיעור, אך כאשר רמת הפעילות אינה מפריעה לזולת, גם אם היא גבוהה מאוד, הדבר אינו דורש טיפול. ההבדל בין היפראקטיביות לאימפולסיביות היפראקטיביות ואימפולסיביות הן תופעות שונות, אשר יכולות להופיע ביחד או לחוד. כלומר, עבור אדם מסוים הנטייה ... בלתי רצויות עשויות להיראות דומות, משום ששתיהן עשויות לפגוע באדם או בסביבתו חרף נסיונות כנים ומאומצים מצידו להימנע מכך. ההבדל הוא בתזמון של הפעלת שיקול הדעת אנשים אימפולסיביים לרוב לא מבצעים פעולה כלשהי אם הם כבר יודעים שיש להימנע ... נוסף של היפראקטיביות, אך לאחרונה מתחילים להתייחס אליה כאל תסמין נפרד ועולות השערות שהיא קשורה למנגנונים מוחיים אחרים מקור ההבדל מהנורמה הוא בעוצמת הסמפטומים הפרעת קשב קרובה לנורמה ונטולת מאפיין מזהה ברור. כלומר, הסימפטומים של ההפרעה משקפים התנהגויות הקיימות ... כל אדם. אנשים רבים חווים קושי להתרכז לפרקי זמן ממושכים ביותר ולכן לא יתפסו תלונה מסוג זה כאירוע חריג. ההבדל הוא שאנשים בעלי הפרעת קשב עם קשיי ריכוז יחוו קושי חריג מדרגה גבוהה הרבה יותר, אשר יצריך מהם מאמץ ... רק מהמורכבות הרבה של ההפרעה, אלא גם משילוב של מספר מאפיינים אשר יכולים לעורר אי - הבנה ובלבול. הקושי להבדיל בין התסמינים של הפרעת הקשב לבין האופי, הנכונות והיכולת הבסיסית של האדם יכול לגרום לכך שיואשם באופן אישי ושגוי ... על פיה. אנשים בעלי הפרעת קשב יכולים לקלוט מידע באופן נכון, אך להתקשות בדיכוי את התגובות התנועתיות האימפולסיביות לגרויים. להבדיל מלקות למידה אשר משפיעה בעיקר על האדם עצמו, חלק מהתסמינים של הפרעת קשב עלולים להפריע באופן ישיר גם לסביבה ... טכנולוגיות טיפוליות אלה הן ממוחשבות על פי רוב ושימוש בהן לתקופה מוגבלת משפר את תפקודו של האדם לטווח ארוך (להבדיל מטכנולוגיית נגישות שהתלות בה אינה מצטמצמת). דוגמאות ביופידבק, נוירופידבק, ואימון מוחי. כמו כן, טכנולוגיה פשוטה יכולה להיות לעזר. נמצא ... שבמידה מסוימת גם סרוטונין ונוראדרנלין. תרופות מעוררות, כמו רטלין, המגרות שחרור דופמין ונוראפינפרין, מביאות להקלה בתסמינים של ההפרעה. קיים הבדל נוירולוגי מובהק בין מוחות של אנשים הסובלים ממנה למוחות של אנשים בריאים. הבדל זה מתבטא בשוני במטבוליזם של חומרים שונים, בעיקר דופמין ונוראדרנלין, באזורים שונים של המוח, בעיקר באונה המצחית. ההשערה היא שהבדל זה גורם לבעיה בוויסות מרכיבים שונים תנועה (היפר קינטיות), תגובה (אימפולסיביות) והכרה (הפרעת קשב וריכוז). ישנן תאוריות נוספות להסברת ...
פיתוח המוח רמאות ארגון להדחיק טיפול במחלות נפש חוסר ביטחון עצמי בית ספר איך משחררים מישהו מהלב
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 3
... שכמות הצירופים של שניות פונמית וגרפית (4) תהייה גדולה מאוד כך בהשוואה לעברית יהיו מקרים בעייתיים רבים יותר. כיצד מבדילים בין שניות בתוך המערכת המילולית האוטונומית? כמו שרואים בדוגמאות הדרך להבדיל בין הצירופים של האותיות או הפונמות מוצגות בסוגריים. בדוגמה הראשונה יש הבדלה ברורה גם מבחינת כתב וגם מבחינת פונמות כך שאין צורך של תיאור נוסף. בדוגמה השניה, כאשר צירופי פונמות זהות מייצגות שתי משמעויות שונות, ניתן להבדיל ביניהן בעזרת הכתיבה שלהן, בה כל צירוף אותיות מייצג משמעות שונה. בדוגמה השלישית, כאשר צירופי אותיות זהות מייצגות משמעויות שונות, ניתן להבדיל ביניהן בעזרת תיאור גרפי פונמי (אותיות לטיניות), בה כל צירוף פונמות מייצג משמעות שונה. בדוגמה הרביעית מצאנו צירופי פונמות זהות שצירופי האותיות המקבילות להן זהות, כך שאי אפשר להבדיל ביניהן בייצוג פונמי או גרפי ועל כן היה עלינו לתת דוגמאות של משפטים בהם הצירופים מופיעים, לחילופין אפשר להשתמש ... שתפס או היחידה השניה. הוא בוחן את שניהן ולא מצליח להחליט איזו היא המתאימה (הקונטקסט המצטבר הנוכחי לא מאפשר הבדלה ביניהן). לרגע הוא בטוח שהראשונה מתאימה ולרגע הוא בטוח שהשניה נכונה. נבחן מספר תגובות אפשרויות להמשך: 1. הוא מחליט לחכות עד שהקונטקסט יאפשר הבדלה וממשיך ברצף הפענוח. 2. הוא מנסה להרכיב יחידות מילוליות מזיכרונו ובוחן בהשוואה מה המשמעות הסבירה ביותר. 3. המפענח מניח ... או קורא - כתב). כמו כן בהקשר למשפטים בהם נמצא שניות מבנית (תחבירית) נוכל להראות שבפענוח ליחידות מילוליות, אין הבדל בניתוח של התהליך. ולכן בכל המקרים הללו המפענח עובר תהליך דומה. B. תקשורת והבנה מצב קונפליקטואלי הוא מקרה יחיד ... התרגום הוא היכולת לבדוק את התגובה של המפענח הטובה ביותר לניסוי כיוון שמשתמשים בשתי מערכות שפתיות מקבילות וכך אפשר להבדיל בין שתי משמעויות של מילה מסוימת. נשתמש במשפטים הבאים: 1. כל שנולד בסוף ימות 2. לא כל משפט הוא ...
אומנות טלויזיה בנק איך לכתוב ותרנות לתכנן מה זה תודעה פסיכולוגיות
טוב אמיתי - מבין אך לא מרגיש - מה לעשות?
... כאן קיר, אולי זה דמיון? אבל האדם יכול לנסות ונתקל בקיר, כך שמבחינתו יש קיר. כל זמן שאדם מסוגל להבדיל בין יש קיר או לבין אין קיר, הוא יודע עדיין להבדיל בין טוב לרע, הוא שפוי לחלוטין. ואם אדם לא יודע להבדיל בין יש קיר או אין קיר, הוא משוגע, ומשוגע אינו יודע להבדיל בין טוב לבין רע, בין יש קיר ובין אין קיר. וגם המצב הזה של שיגעון הוא טוב לחלוטין, כי אין הבדל בין הטוב לרע. והמשוגע אינו יודע שהוא משוגע, וזה מצב מצוין. אני לא חושב שאדם צריך להשתגע, אלא אדם ...
הבדל בין רע לטוב מאה אחוז להרגיש טוב סבל הכחשה משוגעים לשאול שאלות למה אני רוצה לדעת
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 1
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 1 יד ויאמר אלהים, יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה, והיו לאתת ולמועדים ולימים ושנים. טו והיו למאורת ברקיע השמים, להאיר על - הארץ, ויהי ... הקטן לממשלת הלילה, ואת הכוכבים. יז ויתן אתם אלהים ברקיע השמים, להאיר על - הארץ. יח ולמשל ביום ובלילה, ולהבדיל בין האור ובין החשך, וירא אלהים כי - טוב. יט ויהי - ערב ויהי - בקר, יום רביעי. נתקלנו ... את המסגרת הזו עם החופן הראשון שלו מחבילת המידע: מכוח החופן הזה נוצרה מסגרת וירטואלית המכונה בלשון התורה רקיע שמבדיל בין המידע שמתחת לחופן לבין המידע שמעליו, בלשון התורה: בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע. ... בהגדלת התמונה המקורית בפעם הרביעית (יום רביעי), וזו היא התמונה הנשקפת מהגדלה זו: ויאמר אלהים, יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה, והיו לאתת ולמועדים ולימים ושנים. אנחנו דנים בתמונה שנגלתה לעיני התודעה האנושית כאשר נפגשה לראשונה ... 2 לתמונה המקורית (יום שני), שתשליך אור על נקודת השליטה בערימת המידע: ויאמר אלהים, יהי רקיע בתוך המים, ויהי מבדיל בין מים למים: זו למעשה האימרה המקבילה לזו שהופיעה בתמונה המקורית: ויאמר אלהים יהי אור, וכך נקלטה על ידי: ... להלן אמירת התודעה האנושית המעודכנת ביותר ברגע פגישתה עם המידע: 1.נוסח החזון: יהי מארת ברקיע השמים 2.קביעת נקודת מיקום: להבדיל בין היום ובין הלילה 3.ההכנה המעשית: והיו לאתת ולמועדים ולימים ושנים. יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה: ברגע זה ממש מתחילה תוכנית התודעה האנושית להוצאת חזונה אל הפועל, וזה נוסח החזון שלה: ...
לחשוף תכליתיות שאיפות מהות מדע טכנולוגיות תודעה אנושית הרגשה של תודעה
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 3
... כהכר לשליטתו הבלעדית בחלקה הזו. מחיצה זו וכאמור, תפריד בין המידע שכבר זיהיתי ובין יתר המידע הנמצא בשרשרת האם: להבדיל בין היום ובין הלילה: יום זה המידע המואר שכבר זוהה על ידי לאור היום, לילה זה המידע הנמצא בחשכה ... משרשרת המידע חוליות רצופות, לזהות את הרצף של החוליות. ובמקבילה השניה נחשפנו למשמעות הזיהוי ברמה כללית ביותר: לזהות - להבדיל בין מידע למידע, היינו להבדיל בעזרת הקטע הקטן שזיהיתי את רצף חוליותיו - בין משפחת המידע שעתידה להופיע תחתיו ולגדול מיום ליום (הגלגל ויתר ... את - שני המארת הגדלים: את - המאור הגדל לממשלת היום, ואת - המאור הקטן לממשלת הלילה, ואת הכוכבים. ההבדל היחיד כאמור בין המקבילה הרביעית לשניה הוא בתווים הדקיקים שאינם נראים לקצרי הראיה במקבילה השניה ומוגדלים באופן מלאכותי עבורם ... תכלית העשיה האנושית מסתכמת בזיהוי המידע, ועצם הזיהוי - (לדוגמה, זיהוי רצף החוליות של שרשרת מידע חלקית) מאפשר לנו להבדיל בין המידע הנמצא מתחת לרצף החוליות אשר זוהו לבין יתר המידע שעוד לא זוהה למעלה, ואלה הם הגבולות המדויקות ... למקבילה השניה בה השתמש המחבר ב - רקיע - אחד ויחיד, היינו חוליות רצופות שזוהו עי התודעה ויצרו רקיע שהבדיל בין שני רובדי המידע. להזכירכם, במקבילה השניה עוד לא הבחנו במאור)... ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: זיהוי ...
הגדרות עבודה מגידי עתידות אוניברסיטה כמה זמן עבר מסקנה איך לשלוט אלוהים
אחדות המציאות - איך מסבירים אותה בצורה פשוטה?
... אחד. שניים שהם כאחד. למה זה שאומר אחד טועה? שאתה אומר שהכל אחד הגעתי לאחדות טעית כי באחדות אין הבדל בין אחדות לנפרדות. האמת היא שהכל אחד זה עצמו סותר את האחדות. זה אחד - זה לא נפרד. עצם ... האמת? אמרת בעצם שהאחדות והנפדות הן אחד, אדם חושב, האדם קולט נפרד אחכ הכל אחד, כי הוא חושב שיש הבדל בין המאחד לללבושים שלה, והשכל מעליו שכל מה שנכון לגבי האחדות נכון לצמצומים ומה שנכון לגבי הצמצומים נכון לגבי ... יישות אחת ששני הדברים נכונים. כל מה שנכון לגבי החלקים נכון לגבי השלם. האדם בסופו של תהליך לא יהיה הבדל בין אחדות לנפרדות, שהוא אומר הכל אחד הוא מפריד. השכל תמיד יש גדול ממנו. עצם זה שאתה אומר אני ... החכמה מי שאחראי לסבל זה החכמה. השיפוטיות לומר זה טוב וזה רע. הסבל נוצר בגלל החכמה טיפש לא יודע להבדיל בין טוב לרע. בפועל גם הטיפשים סובלים. השלמות להיות כביכול טיפש. צריך להיות בהשתוות לפני הטוב והרע, אדם עם ... אותו דבר שלא יכול להיות לא להיות קיים, אחכ תחווה את זה על האחדות. יש פה טווח באחדות אין הבדל בין יש לאין. הדבר הכי לא הגיוני בעולם שהאחדות והנפרדות הן דבר אחד. ולמה בכל זאת זה הכי הגיוני? ... שיש לו דעת. אתה משוגע בגלל זה אתה חושב שזה עץ הדעת, אבל זה עץ הטיפשות. למרות שכן צריך להבדיל בין טוב לרע, אל תבדיל בין להבדיל ללא להבדיל. לגבי היציבות הרגשית, יש את הרובד של הדברים החיצוניים ויש את הרובד של הדברים הפנימיים. כדור הארץ מסתובב כל ...
דברים משתנים רוחני אני ולא אני מסקנות להבדיל אמת בלתי תלויה כולם טועים מה זה טעות
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... יכולת שמיעה. 2. גירוי במרחב השמיעה. 3. מגע - האוזן קולטת צליל. במרחב השמיעה ישנם צלילים רבים ושונים, כיצד מבדיל השומע בין צליל שהוא דיבור לבין צליל שאינו חלק מדיבור? אורגניזם השמיעה קולט צלילים ממרחב השמיעה, לאורגניזם זה מגבלות אקוסטיות שונות כדוגמת הפונקציה של עוצמת הקול ומרחק ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצלילים הנקלטים, יש כאן תהליך של פענוח השפה המדוברת מתוך כמות עצומה של גירויים קוליים. בדרך ... לאורגניזם זה מגבלות שונות (בדומה לאורגניזם השומע), כדוגמת הפונקציה של גודל האובייקט ומרחק ממנו, ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצורות הנקלטות, יש כאן תהליך של פענוח השפה הכתובה מתוך כמות עצומה של גירויים ויזואלים. מתחייב ... חיסול, הכל בחצי מחיר, מכאן והלאה בדומה למקרה העץ יכולות לעלות מחשבות שונות הקשורות או שאינן קשורות במחשבה זו. ההבדל הוא שבמקרה השלט נוצר תהליך פענוח שבסופו המשפט נקרא - נוצרה משמעות. ב אוטומטיות התפיסה של שפה התהליך שתואר ... בקונספט זה מקובצים הרגשות והכוונות החיוביים, הטובים והמועילים - הלב של אמא גדול, היא אוהבת את כל ילדיה. יש להבדיל תוצרים אלו מאנאלוגיה בה יש השוואה בין אובייקטים במציאות. תוצרים מילוליים אלו יוצרים אמביוולנטיות במילים. משמעויות נוספות למילים המייצגות ... המהוות מילים). זיהוי המילה מתוך שלל הגירויים מעלה את ההבחנה שזוהי מילה, וכתגובה עולה ייצוג המילה. ב דימויים ((images להבדיל מדימויים בשפה כמערכת אוטונומית שנידונו קודם. אנו נוטים לחשוב שמילה המתארת אובייקט ויזואלי אמורה להעלות ייצוג ויזואלי, מילה המתארת ... את תהליך פענוח השפה באופן מודולרי, ההתנהגות של הפענוח היא של לתפוס מה שאפשר ולא ניתוח אנליטי של הצלילים. להבדיל, כאשר מתכנתים מחשב לפענח קול אדם, הדרך היחידה היא ניתוח דיגיטלי של צלילים, חלוקה לפונמות, מילים, משפטים וכו אך ...
תאווה למתוק גוף נחש מחפש משמעות ערך עצמי מה זה תודעה הרגשה של כאב שעמום
תוצאות מכלום - כיצד שטות מתורגמת למשמעותית?
... לא מוצא את הסיבה לחוסר הבנת הקיצוניות של עצמו, הוא לא יודע במה להתחיל, הוא חושב למה הוא לא מבדיל בין הדברים כפי שצריך, אבל הוא שוכח דבר שיישמע הזוי, אבל הוא חינך את עצמו לא להבדיל בין הניואנסים שיש. ואיך הדבר קרה? הוא היה בסיטואציה מסויימת, והוא במקום לקחת את הדברים כפי שהם באמת, הגזים ... את הבעיה על האחרים, אפילו מתוך שקר פנימי, ולא זכר זאת מאז. כמובן שיש להתייחס לכל מקרה לגופו יש להבדיל אלפי הבדלות מקרים אחרים שבהם באמת אנשים נהגו עוול באחרים, והם צריכים לדעת להתמודד בדרך אחרת. אבל בסיטואציה עליה דובר, האדם ... אותה סיטואציה לא עזרה לו, והוא מושלה שהיא עזרה לו. כמובן שהוא הבין שהוא יודע באותו הזמן שהוא יודע להבדיל בין הדברים. אבל הדבר הלא הגיוני שקרה אחכ הוא השתמש באותה חשיבה של לא יודע מה ההבדלים בין X ל - Y ממה כן לחשוש וממה לא לחשוש הוא לקח את זה ברצינות לאירועים לא קשורים ...
לשלוט כועס לקיחת אחריות להיות מאושר לחקור לעומק אושר אינסופי שקרנים לטעות
מחשבות על החיים ומה שמעבר - 1
... איזון = מה זה משנה... כלום - זמן / מקום, יש / אין, קיים / לא קיים = אין הבדל. מצב רובוט / בורא. חוויה בלא משנה - איזון חוויה במגיע לא מגיע לכלום - מצב בו לא משנה ... / מקטין כל תחושה / סיטואציה כפי רצוני. מטה ולא מטה - מגיע ולא מגיע כדוגמת רצוא ושוב אין הבדל אם יש הבדל או אין הבדל, לא - אין הבדל או יש הבדל או אין הבדל. לא משנה אם משנה או לא משנה, לא - לא משנה או משנה או לא משנה. אני יודע שאני ... להראות לרשע שהוא הכי צדיק ולצדיק שהוא הכי רשע. מה זה אומר? אם יש צדיק שמושך עצמו רק לאין הבדל, הוא לא יכול להיות מסוגל להסביר את זה לאחרים. למה? כי אחרים מדברים שפה אחרת והוא כבר דובר שפה אחרת. אבל, אם זה צדיק שגם מבין את האין הבדל אבל הוא גם מתעסק בזה, והוא לא כאילו לצאת ידי חובה. נוקם ונוטר פרושו שהוא נהנה מהמשחק, הוא לא ... שאני לא חכם ולא טיפש, אני כלום בכלל. רבי נחמן מסביר שבתחיית המתים השיפלות תחייה, זא שהמקום של האין הבדל יחייה, שזה האור אין סוף שמאיר בכל העולמות. שזה ניקרא שמי שלא מבין את זה אינו יודע מפני מה ... מה הוא שמח? כי מי שמבין את זה יודע שבכל פעם שאני שמח אני שמח להתקרב למקום של האין הבדל. מי שמבין את זה יודע שהשמחה נובעת מכך שאני מגלה את האין הבדל שבתוך היש הבדל. לגלות את השקט שברעש. לנקום ולנטור זה השג, הצדיק אומר, טוב לי מזה שאני נוקם ונוטר ואני רוצה להמשיך ... ברעב, אני משמיד אותו, זה רע לרעב וטוב לשובע. כל פעולה טובה למה שיצא ממנה ורעה למה שנזוק ממנה. ההבדל בין הקבלה לרבי נחמן: שרבי נחמן אומר, רק מי שהוא נוקם ונוטר הוא יכול ללמד ורק בזכות זה הוא ... הוא לא נוקם ונוטר הוא לא יכול ללמד. למה? כי הנוקם ונוטר מבטא דבר והיפוכו - שהוא גם באין הבדל וגם ביש הבדל. אם הוא בורח לאין הבדל הוא לא יכול ללמד / לעזור. כי מי שאין אצלו באמת הבדל גם לא הכפת לו להיות ביש הבדל. צריך להיות גם וגם. איך לחקור אם אין הבדל בין יש הבדל לאין הבדל? לקחת דבר שאני מבדיל ולשאול האם אני בטוח שיש הבדל, אולי אין הבדל? לדוגמה: פה יש לי, פה אין לי ואז אני אומר: איך אני בטוח? אולי זה אותו דבר? ואז אגיד, ... זה כן יכול להיות? אם אעשה את זה מספיק זמן ואגיד, מה האמת? מה האמת? אני באמת בטוח שיש הבדל? לא יודע. אז ללא יודע הזה קוראים אין הבדל. זה לא אומר שאין הבדל, זה אומר שאני לא יודע שיש הבדל. זה לא - אני יודע שאין הבדל, אין הבדל. זה - אני לא יודע שיש הבדל. אז יכול להיות שיש, יכול להיות שאין, לא יודע כלום. זה כאילו יצאתי מהידיעה, זה כאילו אני לא יודע כלום. אז אני גם יודע שאין הבדל, שזה נקרא - יודע שאין הבדל. זה שאני רואה שאני לא באמת יודע להוכיח לעצמי שיש הבדל זה משחרר אותי מההבדל. נניח שעכשיו אני נכנס לחדר ומישהו אומר לי: עכשיו ניתן לך פקודות, ואז משמיעים לי קלטת במונגולית ואני שומע ... את השכל האנושי ויתאמץ עד הסוף, מה הדבר שהוא בסוף יגלה? הוא בסוף יגלה שהכל טוב ושהכל אחד, אין הבדל הכל טוב. אבל רבי נחמן אומר לי, מה שאני גיליתי לך לגבי מה שאתה תגלה בקצה של השכל של ... אני חייב להגיד לך מה תגלה, אז אני יכול להגיד לך שבסוף אתה תגלה שהכל טוב והכל אחד ואין הבדל בין דבר להיפוכו ואין הבדל בין יש לאין, אבל זה לא מה שבאמת אתה תגלה, כי אחרי שתגלה את זה, אז אתה תגלה משהו ... אז הוא רע. כלומר במקום להצמד לשקר שאלוהים הוא טוב נצמדים לשקר שאלוהים הוא רע. מצד האמת, בהנחה שיש הבדל בין טוב לרע, אלוהים הוא כל הטוב וכל הרע. בהתאם לחוקי הפיזיקה אלוהים מחוקק החוקים, הוא כפוף לחוקים שלו ... הכוונה, השכלים שיש שם. עכשיו, אם בנאדם הוא מספיק חכם, אז זה לא משנה מה הוא עושה, אין שום הבדל מבחינתו בין להתעסק בזה או בזה, אין שום הבדל, זא זה אותו דבר לגמרי. עכשיו, אם האדם לא חכם, שיזהר לא ליפול ללבוש החיצוני ומצד שני שלא יומר ...
לא לדמיין סובייקטיביות מספיק שכל אלוהים הוא הכל לתרגל חקירות להבדיל סתימאה
תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) 1
... שזה קרה בגלל שאין סיבה, אנשים חושבים שהכל קורה בלי סיבה אבל זה לא נכון, בנקודת ההתחלה עוד אין הבדל בין יש סיבה לאין סיבה, להגיד שהכל קורה בלי סיבה ולהגיד שהכל קורה עם סיבה זה אותו הדבר. אבל ... משמעות דע לך שיש לזה הרבה משמעות. אין תכלית ויש תכלית זה אמור להביא אותך לחוויה שלא תהיה מסוגל להבדיל בין סיבה לבין אין סיבה. זה לא מצב שבו אתה חווה העדר סיבה, זה מצב שבו אתה חווה שבאמת ... אחד. זה לא שמהיום אין סיבה, הכוונה היא שאין משמעות לזה. זה לא שאתה חווה שהכל אקראי, אתה לא מבדיל ביניהם, אין לזה משמעות בעיניך. אתה לא יודע מה זה אקראי, אתה לא יודע מה זה סיבתי, אתה כל כך נמצא באחדות, כשאתה אומר לזה יש סיבה ולזה אין סיבה ואתה לא מבדיל ביניהם. אתה כל כך לא מבדיל בין אין סיבה ליש סיבה שאתה אפילו לא מבדיל בין להבדיל ללא להבדיל, אתה בנפרדות לגמרי, אבל בתוכך אתה לא מבדיל ביניהם. זה כמו את זה אני רוצה ואת זה אני לא רוצה אבל בתוכך אתה רוצה את שניהם. אבל ...
האני הגדול לשנות משהו האמת הבלתי תלויה מטרה חזרה בשאלה שינוי לצאת בשאלה סבל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להבדיל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להבדיל, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להבדיל, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תקשור עם התת מודע כוונת שכנוע לשמור על אווירה טובה תחרותיות והישגיות לעזור לבחורה טוב מוחלט פחד מפרידה חרדה חברתית זה גם טוב להגיע לאהבה עצמית רכישת ביטחון עצמי אם לא תאהב אותי יהיה לך רע? לשכנע מישהו לאהוב דברים אושר חולף להיות לא מאושר חרדה בגידה איך לסיים דייט ראשון? לקבל החלטה מושכלת איך לקוח מחליט? פתרון בעיות ללא פתרון להתמודד עם ילד מתבגר מתחצף האנשים הכי מוצלחים בעולם להצליח בעסקים איך לשכנע בבית המשפט? תמחור מוצר ללקוח קונפליקט בחינוך ילדים ילדים כראי של ההורים קיצור דרך רוחנית התת מודע משפיע הפרעות דיכאון איך לרפא סכיזופרניה? לגרום לאקס להתאהב האם כדאי לחזור לאקס? הברכיים גב זקוף בקלות נפגעי כתות ואתאיזם למה אלוהים השתגע? הארה רוחנית הארה שנעלמה להיות אלוהים עצמו לימוד הספר להיות אלוהים באושר ועושר עד עצם היום הזה תזרים כספי בעסקאות נדלן בעקבות אובדן משמעות החיים פרדוקס מטרת החיים האם אפשר ליהנות מהסבל? להשיג הנאה בחיים העדר בחירה להתייחס למישהו כמו לחסר בחירה חופשית האם העולם נוצר? איך הצורה של העולם נוצרה? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, מאמן אישי בסקייפ, מומחה בתחום להבדיל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 21:01:29 - wesi4