ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... הגירויים החושיים, זרם החשיבה, המצב התודעתי, היחסים בין האדם לרעיונותיו ולדעותיו, ושאר ההתניות. תהליך פענוח השפה הוא תהליך מאוד דינמי, מהיר, עמוס באינפורמציה ומלא סתירות שבסופו עוברת משמעות מהדובר לראשו של השומע או מהכתב לראשו של הקורא. אנו נבחן את התהליך הזה תוך התייחסות לקונטקסט זה בלבד. III. תהליך התפיסה של שפה A. גירויים מהם הגירויים המשתתפים בתהליך פענוח והבנת שפה? 1. גירויים חושיים הגירויים החושיים הם: ... מחשיבה ראשונית וחשיבה בוחנת. חשיבה ראשונית היא תפיסת אובייקט החשיבה בתודעה ולאחר מכן מתחיל תהליך חקירת ובחינת האובייקט (Exploring) בתודעה. דיבור מתחיל לאחר ... השפה לוקחת חלק בחשיבה ובדיבור כצורות מנטליות. חשיבה מילולית יכולה מצד אחד להיות תוצר של תהליך חשיבה ומצד שני חשיבה מילולית יכולה להוות גירוי חדש המעלה ... דוגמה לפריצה לפעולה - המחשבה: אני רוצה לשתות יין תגרום לי להושיט יד לעבר כוס היין שעל השולחן. B. תהליך הבנת שפה 1. התניות ודרישות מה אדם כקורא או שומע שפה צריך ... ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצלילים הנקלטים, יש כאן תהליך של פענוח השפה המדוברת מתוך כמות עצומה של גירויים קוליים. ... אובייקט חדש, אחר. ב תגובות והבחנות שפה מדוברת נתאר תגובות ראשוניות אפשריות לשפה מדוברת (לפני תהליך הפענוח): = ההבחנה או ההכרה זוהי שפה אלו צלילים מובנים (בעלי ... מילים או משפט שלם. ברגע שהתודעה תזהה את אובייקט קול הדיבור כבעל משמעות היא תעבור אליו, ואז יתחיל תהליך העיבוד לפענוח והבנת השפה. שפה כתובה ננסה לתאר כיצד הקורא ... ומרחק ממנו, ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצורות הנקלטות, יש כאן תהליך של פענוח השפה הכתובה מתוך כמות עצומה של גירויים ויזואלים. ... של צירוף זה כיחידה שפתית (מילולית, וורבלית) אחת. נתאר תגובות ראשוניות אפשריות לשפה כתובה (לפני תהליך הפענוח): = ההבחנה ההכרה זהו כתב זהו איור גרפי מובן (בעלי ... כדוגמת ההבחנות האלו או דומה להן, תיווצר עירות למרחב הראייה, אובייקט התודעה יהיה הכתב, ויתחיל תהליך עיבוד לפענוח והבנת השפה. א בניית משמעות - פענוח השפה. פענוח ... העץ יכולות לעלות מחשבות שונות הקשורות או שאינן קשורות במחשבה זו. ההבדל הוא שבמקרה השלט נוצר תהליך פענוח שבסופו המשפט נקרא - נוצרה משמעות. ב אוטומטיות התפיסה של שפה התהליך שתואר נכון במקרה שההתניות המקדימות מאפשרות לו לקרות. מתחייב ... הכל בחצי מחיר למרות שעדיין קיימת אפשרות שתעלה ההבחנה זהו כתב או זוהי שפה שאני לא מכיר. כלומר תהליך הפענוח יפסק בשלב מסוים או ימשיך באופן שונה. אם כך, הידע מתנה את התהליך - בהתאם לידע של הקורא תעלה התגובה. תהליך זה הנו אוטומטי - הלימוד של השפה, התרגול והניסיון הרב שהצטבר ... לכך גם המילה טלויזיה (Tele-vision) שהיא אמנם צירוף של שני מילים אך היא מייצגת אובייקט בעולם. זהו תהליך טבעי כאשר יש צורך לתאר אובייקט שלא היה קיים עד כה ולכן ... נקלטים גירויים רבים אחרים - גירויים חושיים ומנטליים שאינם קשורים לשפה, ותגובות לגירויים אלו. כך שתהליך הרכבת המשמעות או המשמעויות בעייתי ומוגבל. ו רצף הפענוח קיימת ... הפענוח משתנה בהתאם להתניות שונות היוצרות יחד את הקונטקסט הפנימי. לכן אין אפשרות לתאר או לנתח את תהליך פענוח השפה באופן מודולרי, ההתנהגות של הפענוח היא של לתפוס מה ... חלוקה לפונמות, מילים, משפטים וכו אך האדם אינו מחשב, הוא מנסה למצוא ולפענח את המשמעויות ולכן התהליך כאן שונה לחלוטין. אם כך, כאשר בפענוח מורכבים שני יחידות ... היכולת של דובר או שומע לזכור את המילים ששמע או שאמר אפילו רגע לאחר מכן. מה שנזכר הם התוצרים של תהליך הפענוח. אם יש משמעויות שאינן מתיישבות אם הקונטקסט הנצבר מרצף הפענוח נוצרת בעיה - קונפליקט, ולכן ייצוגים שאין תהליך הפענוח מצליח להרכיב אל תוך הקונטקסט נשמרים כפי שהם. כמו כן, ... או ייצור שרשרת תגובות של ייצוגים (אסוציאציות) לייצוג מרצף הפענוח. לסיכום, בניית המשמעות היא תהליך של הרכבת ייצוגים (חושיים מנטליים, קונספטים ודימויים - images) של יחידות מילוליות דינמיות - משתנות. התהליך הזה מאוד מורכב, בו הייצוגים והתגובות המילוליות (הקונטקסט המילולי) מהווים חלק מקונטקסט רחב של קליטה חושית ומנטלית לא מילולית. התוצר לתהליך זה הוא בדיוק אותם תגובות ושינויים בקונטקסט המילולי והלא - ... של התוצר, היא הדבר המכונה בדרך כלל משמעות, והיא חלק נפרד ולא הכרחי. יצירת קונספט מתוך התוצר של תהליך הפענוח (קונספטואליזציה) היא פעולה (action) ובדומה ליכולת ... שני אנשים שונים, וכרגיל בהתאם להתניות המסוימות. 5. קונספטואליזציה לא נכנס לנושא זה כיוון שהוא תהליך נפרד אך נסביר אותו בקווים כלליים.
פסיכולוג תרבויות נשימה להקשיב הקלה אין משמעות פחד נעלם השוואה
מנטורינג - העוצמה של מנטורינג
... בכל תחומי החיים, גם הם נמצאים בתהליך מנטורינג ונעזרים במנטור שמוציא מהם את הטוב ביותר שלהם. מנטורינג זה תהליך של טרנספורמציה מנטורינג זה תהליך של טרנספורמציה, לא במובן של לשנות את האדם. האדם שמגיע לתהליך מנטורינג לא צריך להשתנות, הוא פשוט בוחר להיות יותר ממי שהוא באמת, מי שהוא אמור להיות. הטרנספורמציה היא במובן של יצירת העתיד, יצירת יש מאין, היות ובסופו של תהליך מנטורינג, האדם מוצא את עצמו במציאות אחרת של מה שהיה אפשרי עד כה עבורו. מנטורינג עוסק הן בנראה לעין והן בבלתי נראה לעין ... הן בהוויה של האדם והן בעשייה שלו, זה תהליך מעצב, תהליך של התפתחות אישית. תהליך מנטורינג כולל שילוב מתמשך בין למידה ועשייה, זה תהליך של צמיחה אישית שלמה. מנטורינג מבוסס על מערכת יחסים של אמון והתמסרות בין המנטור לחניך, מערכת יחסים כזו בה מצד אחד - החניך ... נע ופועל בהשפעת הדמויות החשובות בחייו. תהליך מנטורינג עלול להיות המסגרת היחידה שבה רואים את החניך כגדול מצד שני, המנטור רואה את גדולתו של החניך ובמקרים רבים הוא היחיד ... את גדולתו ומקשיב לזהב שלו. במקרים רבים, תהליך מנטורינג עלול להיות המסגרת היחידה שבה רואים את החניך כגדול, מאחר ובסביבה הרגילה של חייו כולם מסתכלים עליו כקטן. הזהב של ... ומקורות האנרגיה שלו. מנטורינג הוא תהליך של הכלה המנטור מעניק לחניך מרחב שבו הוא יכול להתפתח, לצמוח ולפעול בביטחון. מנטורינג זה תהליך שבו המנטור מכיל את החניך בתוך מסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו ויוצר את האנרגיה המתהווה שמובילה להצלחה ולהגשמת מטרות החניך. ... ובהירות אל תוך חיי היומיום מנטורינג זה תהליך שמכניס המון מודעות ובהירות אל תוך חיי היומיום של החניך. מדובר בתהליך חיובי, חווייתי ומעצים. התהליך הזה יוצר מסגרת שלמה של התפתחות אישית מאחר והוא נוגע בכל ארבעת האלמנטים של האדם השלם: האלמנט המנטאלי (המוח, המחשבות, הדמיון, ... פיזיות בחיים). למידה היא מרכיב קריטי בתהליך מנטורינג תהליך מנטורינג לעתים עושה המון שכל ולעתים נוגע עמוק בפנים ברגשות, לעתים הוא מורגש כמו רוח שנמצאת בכל מקום שאתה הולך, ובסופו של ... שלו בחיים. הלמידה היא מרכיב קריטי בתהליך מנטורינג, כבר הוכח מחקרית שברגע שהמוח של האדם נחשף לרעיון או ידע חדש, הוא לעולם לא יחזור לגודלו המקורי (לא מבחינה פיזית ... להיות יותר - זו המטרה הראשית של תהליך מנטורינג תהליך מנטורינג יוצא מנקודת הנחה בסיסית שבכדי להשיג יותר, צריך להיות יותר ולעשות יותר ואין קיצורי דרך. להיות יותר זו המטרה הראשית של תהליך מנטורינג, לאפשר לאדם להיות מי שהוא רוצה להיות. המילה לאפשר מתפרשת בשני מובנים בתהליך מנטורינג: מצד אחד, זוהי אפשרות - הדיאלוג של מנטורינג הוא דיאלוג של אפשרויות ולא של בעיות. מצד שני, זה אפשרי! תהליך מנטורינג מחזק את אמונתו של האדם בכך שמה שהוא רוצה בהחלט אפשרי. כאשר האמונה שזה אפשרי מתבססת היטב, המציאות משתנה ללא היכר. תהליך מנטורינג אינו תמונה ורודה חשוב לי לציין שלא בכוונתי להראות רק את התמונה הורודה של תהליך מנטורינג, שכן תהליך כזה, למרות היותו מעצים ומעשיר, הוא תהליך שמזכיר נסיעה ברכבת הרים. לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה ומה שחשוב זה להיות מוכן גם לרגעים שבהם אתה למטה, מתמודד אם אי ודאות, ... פחדים, עם ספקות, עם קשיים ועם מכשולים. תהליך מנטורינג דורש ממך לקפוץ לאזור הסכנה תהליך מנטורינג דורש ממך מחויבות ויכולת להפיק למידה מכל מה שקורה בדרך, זה דורש ממך לצאת מאזור הנוחות ולקפוץ לאזור הסכנה כפי שמכונה ...
העלאת ערך עצמי אושר לקחת סיכון להיות מוכן חיי היום יום עוצמה יש ואין שיפור דימוי עצמי
דלקת מפרקים - לפי ההבנות של הרפואה החדשה - חלק 1
... ביותר בין דלקות המפרקים הם אלה: 1. דלקת מפרקים ניוונית (Osteoarthritis) 2. דלקת מפרקים שגרונית (Rheumatoid Arthritis) מהי דלקת? דלקת היא ביטוי לתהליכי ריפוי שנוצרים בגוף כתוצאה מפגיעה ברקמה או רקמות בגוף. הפגיעה ברקמה יכולה להיות כתוצאה מחבלה חיצונית, זיהום או גורם שמוגדר עי הרפואה המקובלת ... לסוג הקונפליקט וסוג הרקמות בהן זה קורה. אובדן התאים יוצר חללים או כיבים מיקרוסקופיים, אשר בחלק מהמקרים עלולים לגדול גם לכיבים נראים לעין. כל התהליך נשלט ומבוקר עי המוח וכאשר נפתר הקונפליקט דואג המוח לכך שיתחיל תהליך ריפוי הכולל את שיקום הרקמות. תהליך שיקום הרקמות כולל בתוכו בדכ גם התפתחות של דלקת. מה גורם להתפתחותה של דלקת מפרקים לפי הרפואה החדשה? לפי הרפואה החדשה, בעיות בעצמות נגרמות בדכ ... של הסחוס, דלקת, כאבים, קישיון והגבלות בתנועה של המפרק. במקרים רבים מתפתחות בליטות עצם (אוסטיאופיטים) בעצמות המפרק, מה שמגביר את הבעיה ואת הכאבים. תהליך התפתחות המחלה הוא כלהלן: כל עוד נמשכת השפעת הטראומה קונפליקט הגורמים לירידה קלה עד בינונית בתחושת הערך העצמי, מתרחש תהליך של נמק חלקי בסחוס הגורם לאובדן תאי סחוס ויצירת חורים ברקמת הסחוס (כמו גבינה שוויצרית). ברגע שחולפת השפעת הטראומה או נפתר הקונפליקט (במודע או שלא במודע), מתחיל שלב הריפוי בו הגוף משקם את הסחוס. תהליך זה מלווה בנפיחות במפרק עם אפשרות לכאבים. ההשערה היא שמטרתו של הטבע בכל התהליך הנל היא לגרום למצב בו הסחוס יהיה בסופו של דבר חזק יותר ממה שהיה לפני הופעת הטראומה קונפליקט. עד כאן זה היה תאור כללי של התהליך במידה והכל מתנהל כשורה ובאופן טבעי. אך בדכ הדברים אינם פשוטים ומתעוררות שתי בעיות עיקריות: 1. אם החולה לא מודע לכך שהבעיה נגרמה כתוצאה מאותו ... לנפיחות וכאבים במפרק), אך אז, בגלל הכאבים, או מסיבה אחרת, חוזרת השפעתו של הקונפליקט המקורי, יש שוב פגיעה בסחוס, שוב נפתר הקונפליקט ושוב מתחיל תהליך הריפוי וחוח. כאשר תהליכי הריפוי ממושכים וחזקים יותר מתהליכי ההרס, נקרא מצב זה (של פגיעה בסחוס - שיקום - פגיעה וחוח) - ריפוי תלוי. כאשר קורה שהתקופות של השפעת הקונפליקט ארוכות ומשפיעות יותר מאשר התקופות בהן יש תהליכי ריפוי, כלומר, תהליכי ההרס חזקים יותר מתהליכי הריפוי, התוצאה היא תהליך ניוון הדרגתי של הסחוס במפרק. זהו המצב הנפוץ ביותר מבין מחלות המפרקים, במיוחד אצל מבוגרים מעל גיל 65. 2. כאשר תהליך השיקום והריפוי תקין ומתבצע במלואו, הוא מלווה בנפיחות זמנית בתוך המפרק. נפיחות זו עלולה להיות מלווה בכאבים, לפעמים חזקים, אשר עלולים להדאיג את החולה. כאן עלולים לקרות מספר תרחישים: א. הדאגה עצמה, אם היא עוברת סף מסויים, עלולה לגרום לכך שתהליך הריפוי ייעצר. כדי להבין זאת צריך לזכור שכל מצב של סטרס מעורר את השפעתה של מערכת העצבים הסימפתטית, בעוד שתהליכי ריפוי יכולים להתבצע רק כאשר יש השפעה דומיננטית של מערכת העצבים הפאראסימפתטית. הדאגה היא אחד הביטויים לסטרס, וכל עוד היא קיימת בעוצמה מספיק ... להרגיש שהוא חסר תועלת או חסר יכולת, מה שעלול לגרום שוב לתחושה של ירידה בערך העצמי. ג. החולה ילך לבית חולים ושם יעשו לו בדיקות אשר עלולות לפגוע בתהליך הריפוי (למשל בדיקת ארתרוסקופיה). ד. החולה ייקח תרופות אשר עלולות לעצור את תהליך הריפוי (כגון תרופות ממשפחת המורפיום או סטרואידים או תרופות נוגדות דלקת ללא סטרואידים). ב. דלקת מפרקים שגרונית (Rheumatoid Arthritis) מאופיינת ... בגוף. במפרק עצמו יש אובדן תאי סחוס, אובדן תאי עצם, דלקת בקרום הסינובי ונפיחות בקופסית המפרק. לפי הרפואה החדשה, דלקת מפרקים שגרונית היא ביטוי לתהליך ריפוי של העצם, במקרים בהם היה דלדול של העצם קרוב למפרק מסויים או מספר מפרקים. כאשר מתרחש תהליך של שיקום העצם מתרחבת העצם קצת והתרחבות זו מותחת את הפריוסטאום (שכבת העור העוטפת את העצם). מתיחה זו של הפריוסטאום היא בדכ מקור הדלקת ומקור הכאבים. ההשערה היא שמטרתו של הטבע בכל התהליך הזה היא לגרום לכך שבסופו של התהליך העצמות תהיינה יותר חזקות מאשר היו לפני הופעת הקונפליקט טראומה. תהליך התפתחות המחלה: תהליך של דלדול העצמות (בריחת סידן אוסטיאופורוזיס) נגרם כתוצאה מטראומה או קונפליקט או מצב כלשהו שגרמו לאותו אדם להרגיש תחושה חזקה של ירידת ערך עצמי (יעע) או ירידה בדימוי העצמי. כל עוד הטראומה קונפליקט לא נפתרו והשפעתם נמשכת - יש אובדן תאי עצם וייתכן גם אובדן תאי מח העצם. מיקום אובדן התאים וקצב התהליך תלוי בסוג ועוצמת הקונפליקט. ברגע שנפתר הקונפליקט או עברה השפעת הטראומה, נפסק תהליך פרוק תאי העצם ומתחיל שלב הריפוי הכולל תהליך בניה מחדש של העצם או העצמות שנפגעו. השחקנים העיקריים ב
להעריך את עצמי ירידת ערך תהליכים יחסים נמשך להאשים הוא פגע בי רגשות חזקים
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 3
... מזיכרונו, שהוא רוצה להעביר באמצעות השפה. עליו להרכיב מהייצוגים המנטליים שיש לו מסר מילולי, תהליך מורכב לכשעצמו (שלא נעסוק בו). בחקירת תהליך זה נמצא שהדובר עצמו הוא אדם מבולבל שאינו יודע בדיוק מה הוא רוצה לומר, כיוון שבייצוגים החושיים, המנטליים, בקונספטים ובדימויים אין סדר. כתוצאה מכך גם המסר המילולי לא יבטא ... (המסומנים ב - X) כאשר שומע או קורא תופס צירוף פונמות או צירוף אותיות גרפי מסוג זה כמילה תהליך הפענוח של היחידה המילולית, בין אם זו המילה האחת המסוימת או מבנה רחב יותר, לא מופרע כיוון שאין במילה זו שניות - היא ברורה, ואם יש את הידע וההתניות המתאימות לגביה היא ... מקרה א הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - א, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות כפי שתואר קודם. היחידה הפונמית (a-ni) (אני) דומיננטית כיוון שהיא מייחסת את התיאור או הפעולה (במקרה זה יכול להיות לדובר עצמו) ולכן משמשת כעוגן ... שיהיה חסר שניות לגבי הצירוף הפונמי (sho-te) (המילה הבעייתית). גורם הזמן - יש מקרה בו יווצר תהליך פענוח נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ב הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - ב, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות. עוגן ההתייחסות נמצא בצירוף (tit-na-heg) (תתנהג - אתה תנהג), התיאור או הפעולה מיוחסת לאדם לו נאמר המשפט. הצירוף (al) שולל את התיאור או הפעולה. ... סביר שיהיה חסר שניות לגבי הצירוף הפונמי (sho-te) גורם הזמן - בדומה למקרה א, יש מקרה בו יווצר תהליך פענוח נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ג הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - ב, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות. עוגן ההתייחסות נמצא בצירוף (ha-ish-ha-ze) (האיש הזה), התיאור או הפעולה מיוחסת לאיש מסוים. מצופה מהיחידה הפונמית (sho-te) לייצג את התיאור או ... לגבי הצירוף (sho-te). מקרה 3 מתאר את המצבים בהם: עולה משמעות אחרת מ (שותה) או (שוטה) (עקב תהליך פענוח לא נכון, לדוגמה יעלה ייצוג למילה שוטר) לא עולה כל משמעות ברגע זה אך הצירוף נשמר והחיפוש אחר משמעות ממשיך. (כמו התחושה אני יודע מה המילה הזאת רק לא מצליח להיזכר... ... זה מסיבות שונות: השומע לא מכיר את הצירוף כמילה עקב חוסר ריכוז רגעי צירוף הפונמות לא נקלטו בתהליך הפענוח (כאילו הם לא נקלטו כלל) עקב חלוקה לא נכונה של פונמות בתהליך הפענוח, הפונמות התקבלו כרעש ולא שפה מילולית. מקרה 4 מתאר את המצב בו עולה השאלה: האם צירוף הפונמות (sho-te) מייצג שותה או שוטה? ברגע שעולה שאלה זו באופן זה או אחר נאמר ... לב שההתייחסות כאן היא למקרה 4 המקרה האחרון בו דנו הביא לקונפליקט, זהו מקרה ייחודי וספציפי בתהליך הפענוח אשר מקורו בשניות בשפה כמערכת אוטונומית. שניות שאינה ניתנת ליישוב מובילה לקונפליקט. זוהי אינה רב משמעות בשפה כמערכת אוטונומית אלא רב משמעות בתהליך הפענוח - קונפליקט מנטלי של הקולט. מהו הקונפליקט המנטלי? נהפוך את התהליך שתואר עד כה על ראשו ונעקוב אחר השתלשלות העניינים שהביאה לקונפליקט. תהליך הפענוח מתמודד עם שניות כאשר גורם הזמן מחייב שתעלה משמעות אחת, אחר - כך השניה וכך הלאה. התהליך בזמן במקרה זה יתואר באופן זה: ניסיון להרכיב את משמעות ראשונה לקונטקסט (במקרה שהיא עולה) - ניסיון ההרכבה נכשל. ניסיון להרכיב את משמעות שניה לקונטקסט (במקרה שהיא עולה) - ... יש עוד גירויים מילוליים (וכמובן גם גירויים חושיים ומנטליים בנוסף). חיפוש פתרון לשניות קוטע את תהליך הפענוח ואת הערות לקונטקסט המצטבר, המפענח חוזר רק לאחר מספר רגעים לרצף הפענוח - הזמן בו יש חיפוש לפתרון הוא זמן פסיכולוגי, זמן מנטלי, במרווח זמן זה נוצר הקונפליקט. ... מהקונטקסט המילולי ויוצר נתק (קצר ככל שיהיה). חוסר העירות הרגעי לקונטקסט והבנה לא נכונה של תהליך הפענוח גורמות למפענח לעמוד בפני אתגר ללא מענה. המצב הקונפליקטואלי הוא ריצוד בין מספר משמעויות - מול תהליך הפענוח עומדות מספר אפשרות אשר לא נמצאת דרך להכריע ביניהן. המפענח עובר ממשמעות אחת לשניה ומנסה להרכיב אותן לקונטקסט שוב ושוב. יש לציין שבפועל, קונפליקט כמו זה המתואר יכול ... כן, יש תנועה של מעבר בין המקרים שתוארו בחלק הקודם (מקרים 1-4 מתוך מקרה ג), כך שקשה לעקוב אחר התהליך בזמן שהוא קורה. ג אנאלוגיה לדוגמת נחש - ענף נחזור לדוגמת הנחש - ענף. האם נוכל לקחת את הדוגמה הזו כאנאלוגיה למצב קונפליקטואלי בשפה? אדם הולך ביער ולפתע רואה נחש, בתגובה ... נרגע וממשיך בדרכו בשני השניות המילולית נפתרת ורצף הפענוח ממשיך. במקרה זה לא נוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח או בידע, הרצף נשמר. ניקח תסריט שונה: האדם מרוב בהלה נשאר קפוא על מקומו ומביט בנחש. לאחר רגע כשהוא בוחן את מה שהוא רואה עולה המחשבה בלבו אולי זה ענף עץ ולא נחש. ... לבעיות חדשות לעלות. שלושת התגובות הראשונות בסיפור המפענח מתארות תגובה שאינה יוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח, כלומר לא יוצרת קונפליקט מנטלי. לעומתן, שלושת התגובות האחרונות בסיפור האדם ביער מתארות אדם בהיסטריה, במצוקה, הפועל מתוך פחד, בהלה, חוסר אונים, אי ריכוז, אי הבנה ... הוא לא מתמודד עם הבעיה. שלושת התגובות האחרונות בסיפור המפענח מתארות תגובה שיוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח ועלולה להביא לקונפליקט מנטלי (פרגמנטציה תמיד מובילה לקונפליקט, בשלב זה או אחר). ד שניות גרפית, שניות פונמית וגרפית ושניות מבנית אמנם תארנו התמודדות עם שניות פונמית (שומע - פונמות), אך התהליך דומה גם לגבי שניות גרפית (קורא - כתב), או שניות פונמית וגרפית (שומע - פונמות או קורא - כתב). כמו כן בהקשר למשפטים בהם נמצא שניות מבנית (תחבירית) נוכל להראות שבפענוח ליחידות מילוליות, אין הבדל בניתוח של התהליך. ולכן בכל המקרים הללו המפענח עובר תהליך דומה. B. תקשורת והבנה מצב קונפליקטואלי הוא מקרה יחיד מתוך אפשרויות רבות, עם זאת, הוא שכיח במידה כזו שרוב הפעולות המילוליות הנעשות ביום יום מלאות קונפליקטים במידה זו או אחרת. כדי להימנע ממצב זה יש צורך בתרגול והקדשת מאמץ רב בזמן תהליך הפענוח (קריאה, שמיעה). האם יש סוף לקונפליקט? האם יש דרך ליצור תקשורת בה אדם אחד יבין את האדם השני? בשיחה בין אנשים השומע לא יודע איך להקשיב באמת, תמיד נוצרת איזושהי ... אדם השומע דיבור בשפה שהוא יודע מתחייב שיבין את הנשמע מיידית? חלק 1 הניסוי יבדוק את הטענה לגבי תהליך הקריאה - התגובה לגירויי תלויה בידע של המפענח. נבדקים הנבדקים יהיו קוראי אנגלית ושאינם יודעים קריאה של שפה סינית או שפה גרמנית. תאור הניסוי נציג מקרים שונים לנבדקים: 1. ...
עקשנות חוסר ריכוז לקבל החלטה שפה מדוברת סתירות להקשיב קונפליקט הסבר
אוסטיאופורוזיס - הבנות מפתיעות לפי הרפואה החדשה - חלק 2
... - חלק 2 אוסטיאופורוזיס - הבנות מפתיעות לפי הרפואה החדשה - חלק 1. מדוע האוסטיאופורוזיס הופך למחלה כרונית? לפי ההבנות של הרפואה החדשה, תהליך דלדול העצם אינו מחויב המציאות, וגם כאשר יש כבר אוסטיאופורוזיס, אפשר לגרום לכך שהעצם תתחזק ותשתקם מעצמה באופן טבעי, בכל גיל. הבעיה היא שרב החולים אינם מודעים לגורמים ... שמעוררים את השפעת הקונפליקט) לבין שלב ריפוי שלא הושלם וחוח. כך קורה שהאוסטיאופורוזיס מתקדם לאורך השנים במקום להתרפא. במקרים מסויימים תהליך זה גורם להיווצרות גיבנת, עקמת, עיוותים באצבעות הידיים ועוד. מאחר שרב האנשים לא יודעים ולא מודעים לקשר בין קונפליקט של יעע לתהליך דלדול העצמות, הם לא עושים תהליך מודע שמטרתו היא להתגבר על הטראומה או הקונפליקט שגרמו לירידה החריפה בדימוי העצמי או בתחושת הערך העצמי. משמעותו של תהליך כזה היא קודם כל לפתור את הקונפליקט, אחכ ללמוד כיצד לא לתת לו לחזור ולהשפיע עלינו, או למזער ככל האפשר את השפעותיו. זהו למעשה תהליך של התפתחות אישית במידה מסויימת ושל חיזוק תחושת הערך העצמי. תהליך זה אינו קל והוא דורש במקרים רבים לעשות שינויים בהרגלי החיים, שינוי בעיסוק, התחלה של דברים חדשים, מציאת מטרות חדשות ומשמעויות חדשות ולפעמים אפילו שינויים בתפיסת העולם. ככל שתחושת הערך העצמי האמיתי עולה ומתחזקת (ואין הכוונה כאן לניפוח האגו), כך צפוי ששיקום העצמות יהיה מהיר יותר. בדיקת צפיפות עצם תהליך דלדול העצם אינו תהליך רציף, והוא משתנה בהתאם להשפעת הקונפליקט של יעע על החולה. בדיקת צפיפות עצם מראה את מצב העצמות ביום הבדיקה, ועי השוואת התוצאות לבדיקה הקודמת ניתן לראות את המגמה הכללית לאורך זמן. אך בדיקה זו אינה אומרת אם עכשיו (ביום הבדיקה) מתרחש בנו תהליך של דלדול עצם, בניית עצם או ללא שינוי. צפיפות העצם נמדדת בדרך כלל בזרוע, בעמוד השדרה ובצוואר הירך. כפי שהוסבר למעלה, תהליך של דלדול עצמות עשוי להיות מקומי בלבד, כך שיתכן מצב בו יש דלדול עצמות במקומות אחרים, אך הבדיקה לא תמצא כל בעיה. ישנה בדיקת מעבדה פשוטה אשר יכולה להראות לנו אם אכן מתרחש כעת תהליך של בריחת סידן. זוהי בדיקת שתן בה אוספים את כל השתן במשך 24 שעות ובמעבדה בודקים את הכמות המוחלטת של הסידן בשתן. לפי חלק מהמחקרים גוף האדם יכול לספוח בממוצע 150 - 200 מג ... כמות הסידן בשתן תהיה מעל 320 מג, יפורשו התוצאות כמצב של בריחת סידן. דלקת מפרקים דלקת מפרקים שגרונית (Rheumatoid Arthritis) היא ביטוי לתהליך ריפוי ושיקום של העצם, באותם מקרים בהם דלדול העצם קרה קרוב למפרק מסויים או מספר מפרקים. כאשר מתרחש תהליך של שיקום העצם מתרחבת העצם קצת והתרחבות זו מותחת את הפריוסטאום (שכבת העור העוטפת את העצם). מתיחה זו של הפריוסטאום היא בדכ מקור הכאבים. שיגדון (Gout) היא דלקת מפרקים הקורית כאשר מתרחש באותו זמן גם תהליך של אצירת נוזלים בגוף כתוצאה מפגיעה באבוביות הכליה. תהליך זה גורם לעליה ברמת חומצת שתן בדם וגבישים של חומצת השתן עלולים להצטבר במפרקים. (מידע מפורט יותר על דלקות מפרקים ניתן למצוא במאמר נפרד על נושא זה). המלצות טיפוליות: ... לאפשר לאותם טריגרים להשפיע עליו שוב, או לפחות להקטין את השפעתם ככל האפשר. אם משהו גורם למתרפא שוב לתחושה חזקה של יעע זה עוצר או מעכב את תהליך הריפוי ועלול לגרום לו להתארך מאד. המלצות כלליות נוספות לטיפול: לנוח ככל האפשר כאשר מרגישים עייפות רבה, ובמיוחד כאשר מתחילים כאבי העצמות. לא לעשות בשלב זה שום פעילות ... רצוי מאד לשכב במיטה בשלב זה כדי למנוע כל אפשרות של שברים בעמוד השדרה. להיזהר מדימומים בשלב הריפוי. להימנע ככל האפשר מביופסיה בעצם. בעת תהליך בניית העצם מחדש נוצרים תאי עצם חדשים (callus) הנמצאים במצב נוזלי כדי שיוכלו להגיע ולהיבנות במקומות הדרושים בעצם. כדי לעשות ביופסיה יש צורך לנקב חור בפריוסטאום. אם זה ... שונות), פסיכולוגיה קלינית ועוד. לפי הרפואה החדשה, ריפוי מלא יכול להיות מושג רק עי החולה עצמו, וזאת בעזרת הבנת הגורמים למחלה, הבנת והכרת תהליכי המחלה ועבודה פנימית של מודעות. תפקיד המטפלים הוא בעיקר לעזור, לחזק, לכוון ולתמוך. תזונה: חשוב להתאים לכל אדם את התזונה המתאימה לו באותו זמן. לכן, ההמלצות שלהלן הן ... סוכר לבן או קמח לבן. - להימנע ככל האפשר משתיית משקאות מוגזים. - להימנע משתיית קפה. הקפאין ממריץ את מערכת העצבים הסימפתטית ומאיט לכן את תהליכי הריפוי (אשר יכולים להתבצע רק תחת השפעה דומיננטית של מערכת העצבים הפאראסימפתטית). שתיית מים: חשוב לשתות מספיק מים. החישוב המקובל הוא כ - 30 מל מים לכל 1 קג משקל הגוף. ... מגנזיום, ויטמין K, בורון, אבץ, נחושת, סיליקון (באצה אדומה). הילינג: עוזר בניקוי, איזון וחיזוק המערכות האנרגטיות בגוף, ועשוי לזרז מאד את תהליכי הריפוי. טיפול בעזרת ביו - מגנטים: עוזר בחיזוק כללי, הורדת רמת החומציות בגוף, שיפור חילוף החומרים בגוף, העלאת לחץ החמצן בתאים, האצת תהליכי הוצאת רעלים מהגוף וזרוז תהליכי הריפוי. זהו טיפול פשוט שכל אחד יכול לעשות בעצמו בבית, במקום העבודה או בכל מקום אחר. הטיפול המומלץ במקרה זה דורש 2 ביו - מגנטים קטנים (שבבי - עוצמה), 4 ביו - מגנטים ...
הרמת משקל נלפ שיטת טיפול תכלית הגוף לרדת במשקל דימוי חשיפה
אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
... אישי - הקוד האתי של המאמנים מקצוע האימון אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי משמעותי ובר - קיימא. התהליך מוגדר בזמן, והוא מושתת על מערכת יחסים ... ועיקרו הנחיית המתאמן למימוש עצמי מיטבי ולהשגת היעדים המבוקשים על ידו - בהתאם לערכיו, לשאיפותיו ולכישרונותיו. תהליך האימון מאפשר למתאמן להכיר בעוצמותיו ובדפוסי ... מטרתו. המאמן יוצר מרחב שבו המתאמן יכול לעצב את חזונו בתחומים אותם בחר לקדם, ולפעול להגשמתו. האתיקה של המקצוע תהליך האימון מטבעו, מביא לחשיפה אישית של המתאמן ... הקוד האתי - מטרות וכללי התנהגות 1. כבוד האדם א. מטרות 1. לטפח סביבת אימון המאפשרת למתאמן להפיק את המרב מתהליך האימון. 2. כיבוד הזכות לסודיות ופרטיות של ... לקוחותיו כממליצים או לכל צורך אחר ללא קבלת הסכמתם בכתב. 9. מאמן המשתמש בשירותי סופרוויזר, חייב לקבל בתחילת תהליך ההתקשרות עם המתאמן, את הסכמת המתאמן לחשיפת ... מידע שמאפשר שיקול דעת). 13. ויתור כנזכר בסעיף 12 יהיה חד פעמי ולמטרה ספציפית בלבד. 14. מאמן השוקל השתתפותו בתהליך אימוני בשידור פומבי יוודא שהתנאים הבאים ... מבקשים. המשתתפים והנזכרים בהקלטה יאשרו את השידור ואת הויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכתב. 15. מאמן המשתתף בתהליך אימוני בשידור כנזכר בסעיף 14 יבדוק שגם הגוף ... בכתבה מלבד השידור עצמו. 16. מאמן הרוצה להקליט או לצלם מפגש אימון עם מתאמן יעשה זאת רק אם: הדבר נדרש לצרכי תהליך האימון ו או לצורך למידה של המאמן. המאמן ... והמקצועי. באופן הצגתם לא תהיה משום הטעיה. 2. מאמן יסכם מראש עם המתאמן את תנאי ההתקשרות. 3. מאמן ייקח על עצמו תהליכי אימון תואמים להכשרתו, יכולתו וכישוריו. 4. מאמן לא יפעל מתוך ניגוד אינטרסים לתהליך האימון וללקוח ספציפי. במקרה ונוצר ניגוד אינטרסים, יבהיר המאמן את המצב למתאמן, והמשך התהליך יקבע על פי שיקול דעת משותף. 5. נאמנות כפולה היא מצב שלמאמן ולמתאמן יש קשר מקצועי עסקי או אחר בנוסף לקשר מאמן - מתאמן. במצב זה שעלול לפגוע בתהליך האימון, יחליט המאמן האם לקיים את התהליך. אם יחליט המאמן שיש באפשרותו לקיים את התהליך , יבהיר המאמן את מורכבות המצב למתאמן ואת עמדתו, ויחד יחליטו האם לקיים את תהליך האימון. 6. במצב בו מתאמן משתמש לרעה בקשר עם המאמן, יפסיק המאמן את תהליך האימון לאחר שיידע את המתאמן על כך. 7. מאמן יפסיק תהליך אימון שלפי דעתו המיקצועית, אינו מקדם את ... של גורמים משפיעים, של גבולות בקשרי אימון ושל ישום נכון של מחויבויות המאמן. 4. זיהוי מצבים בהם יש לשקול הפסקת תהליך האימון ונקיטת דרכי פעולה. ב. כללי התנהגות ... ישתף המאמן פעולה עם בעלי מקצוע אחרים במטרה לשרת את הלקוח בצורה מיטבית, וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות. 4. תהליך אימוני במקביל לתהליך טיפול פסיכולוגי פסיכיאטרי אחר: על המאמן לברר האם המתאמן נמצא בתהליך של טיפול פסיכולוגי פסיכיאטרי במקביל לתהליך האימון. אם כן, המאמן ינקוט בפעולות שמטרתן לוודא שהתהליכים במקביל של טיפול ואימון אישי לא יסבו נזק למתאמן. המאמן יסביר זאת למתאמן וידרוש ממנו לידע את המטפל על כוונתו להתחיל תהליך אימון אישי ולקבל את ברכתו. 5. מאמן לא יקיים תהליך אימון אם יש חשש לנזק למתאמן כתוצאה מהתהליכים המקבילים. 6. במצב בו המתאמן עלול להינזק כתוצאה מתהליך האימון, המאמן ינסה למצוא פתרון לבעיה שנוצרה. אם לא ימצא פתרון כזה, ישקול המאמן את הפסקת התהליך. 7. כאשר מאמן מחליט להפסיק תהליך אימון לפני סיומו, יבהיר המאמן למתאמן את ...
השגת יעדים אימונים סקס טיפול דחפים מיניים כיבוש מיני מהות ניגוד אינטרסים
תהליך אימון אישי - משנה חיים
תהליך אימון אישי - משנה חיים המציאות של ... בעיה בריאותית שנוצרה עקב המרוץ האינסופי אחר הבלתי נודע, המרתון של החיים! ובכן, בתהליך אימון אישי, טיפול ממוקד, קצר מועד, ... חיים אחרים, טובים יותר, מאוזנים יותר, וכל זאת בעזרתו של המאמן וארגז הכלים שברשותו. התהליך בריא וטוב לכל אחד שרוצה באמת לחיות ... שתואמים לו בלבד. רק כך ירגיש שלם עם עצמו, איזון מושלם בין גוף לנפש. חשוב להבין כי בתהליך האימון המאמן עובד על ההווה והעתיד ... את המתאמן לפסיכולוג. ולסיכום: בימים טרופים אלו, ימי מיתון, מומלץ לכל אחד להתפנק עם תהליך אימון שימלא אותו בעוצמות וכוחות מחודשים, תהליך שבו יגלה את עצמו מחדש ואף ישנה את ...
איזון מטפל פרידה מבת זוג להיות חבר להיפרד מבן זוג אוטומט פסיכולוגים להבין
סרטן העצמות - הבנות מהפכניות לפי הרפואה החדשה - חלק 2
... ברגע שנפתר הקונפליקט או עברה השפעת הטראומה נפסק תהליך פרוק תאי העצם ומתחיל שלב הריפוי, הכולל תהליך בניה מחדש של העצם או העצמות שנפגעו. השחקנים העיקריים בתהליך שיקום העצם הם חיידקים וכן תאי דם לא בשלים (בתחילה לויקוציטים ואחכ גם אריתרוציטים) המיוצרים בכמויות גדולות עי מח העצם. ... הריפוי יש מחסור אמיתי בטסיות (תאי דם החיוניים לצורך תהליך קרישת הדם במקרה הצורך) ולכן יש בשלב זה סיכון מוגבר לדימומים פנימיים וחיצוניים. סכנת הדימומים קיימת גם בהמשך שלב הריפוי ... היחסי של הטסיות בנוזל הדם המורחב הוא נמוך מהרגיל. התהליך הטבעי התקין של שיקום העצם עשוי גם לכלול עיבוי של השכבה החיצונית של העצם מתחת לפריוסטאום (קרום העצם - זוהי ריקמה חיבורית ... שברים ספונטניים גם לפני התחלת שלב הריפוי. כאשר מושלם תהליך שיקומה של העצם מסולקים אל מחוץ לגוף כל תאי הדם הלא בשלים שנשארו במחזור הדם, כלי הדם חוזרים לנפחם הרגיל וכל מערכת הדם ... טוב. ייתכן חום ייתכנו גם סימפטומים זמניים הקשורים לתהליכים הקורים במקביל במוח כמו כאבי - ראש, סחרחורות, בחילות אפשרות להופעה זמנית של דלקת פרקים - כאשר הפגיעה בעצם קורית קרוב ... שלב הריפוי העצמות נמצאות במצב המדולדל ביותר בכל התהליך, ולכן זהו השלב המסוכן ביותר מבחינת האפשרות להיווצרותם של שברים. ההסבר לכאבים החזקים בעצמות גם הוא פשוט והגיוני: תהליך שיקום העצם ובנייתה מחדש גורם לעצם להתרחב. התרחבות זו מותחת את הפריוסטאום (קרום העצם) ולכן אנחנו מרגישים את הכאבים. ככל ... בדכ כחודש וחצי עד 3 חודשים (אם אין הפרעה כלשהי בתהליך הריפוי כתוצאה מהישנות או התלקחות מחדש של הקונפליקט טראומה). בדומה לתחושת העייפות, גם הכאבים נועדו להכריח אותנו לנוח ... עלול להיכנס למצב חרדה חדש, דבר אשר עלול לעצור את תהליך הריפוי ואף לגרום לנסיגה בתהליך. פניקה מגבירה את הרגישות לכאבים. במרבית המקרים אדם כזה יחפש כל דרך אפשרית להפסיק את הכאבים והוא עלול להחליט לקבל טיפולים ... צילומי רנטגן ניתן לעקוב בקלות אחר שיקומה של העצם ותהליך התגבשותם של תאי העצם החדשים. לפי הנקודות הלבנות המופיעות בצילום הרנטגן של העצם עלולים הרופאים לאבחן זאת כגרורות ... שידוע שהאוסטיאובלסטים הם תאים בוני עצם החיוניים בתהליך הריפוי או השיקום של העצם. לפעמים מאבחנים הרופאים את החורים בעצם כגרורות אוסטאוקלסטיות (האוסטאוקלסטים הם תאים מפרקי עצם ... אלא שבמקום גידול יש חורים בעצם... כאשר העצם נמצאת בתהליך בניה ושיקום נוצרת בה רקמת עצם רכה (callus) המתיישבת במקומות הדרושים ומתגבשת בהדרגה. אם עושים ביופסיה בעצם בשלב הריפוי, ... דבר ההופך את הביופסיה למיותרת במקרה זה. לאור התהליך הקורה במח העצמות ובדם, כפי שתואר למעלה, עשויות בדיקות דם בשלב הריפוי להראות סימנים הזהים למה שמאובחן עי הרופאים ... (סרטן הדם). לפי הרפואה החדשה סימנים אלה מצביעים על תהליך ריפוי תקין. אך אם רופא אומר לנבדק שנתגלו אצלו סימנים של לוקימיה, זה עלול ליצור טראומה חדשה, עצירה של תהליך הריפוי ואולי אף התפתחותה של מחלת סרטן חדשה אצל אותו אדם. בשלב הריפוי, במקביל להתרחבות ברמה הפיזית של כלי הדם, העצמות ... אחרות, נוצרת גם נפיחות באותו אזור במוח השולט על כל התהליך הקשור למחלה זו. בצילום CT של המוח ניתן לראות נפיחות זו ככתם שחור עמוק והאבחון הרפואי יהיה בצקת במוח. בצקת זו, החשובה לתהליך ריפוי הרקמה במוח, הולכת ופוחתת ככל שתהליך שיקום העצמות מתקדם. משבר הריפוי (באמצע שלב הריפוי) : זהו מצב בו עלולים להופיע בצורה מרוכזת כל הסימפטומים של הטראומה ... לגרום להוצאה מהירה של שאריות הבצקת שנוצרה במוח כחלק מתהליך הריפוי. החלק השני של שלב הריפוי (לאחר משבר הריפוי) : נמשך תהליך הריפוי עד להחלמה מלאה. ההשפעה הדומיננטית היא עדיין של מערכת העצבים הפאראסימפתטית, אך היא הולכת ומתמתנת עד לחזרה מלאה ... הטבעיים והייחודיים לנו ולהיות שמחים בחלקנו, תוך כדי תהליך מתמיד של שיפור ועידון. בשלב ה - CA (השלב האקטיבי של הקונפליקט), גם אם לא ניתן לפתור את הקונפליקט, חשוב לנסות להקטינו עד ... לגרום לדימומים. להימנע ככל האפשר מביופסיה בעצם. בעת תהליך בניית העצם מחדש נוצרים תאי עצם חדשים (callus) הנמצאים במצב נוזלי כדי שיוכלו להגיע ולהיבנות במקומות הדרושים בעצם. כדי ... גורם לנו שוב לתחושה חזקה של יעע זה עוצר או מעכב את תהליך הריפוי ועלול לגרום לו להתארך מאד. יש חשיבות רבה לתמיכה אמיתית מצד קרובי משפחה וחברים. צריך לעזור לחולים אלה לחזק את ... ומפחיתים מצבי דלקת. הביו - מגנטים מזרזים ומשפרים את תהליך הריפוי. חשוב להקפיד על המיקום הנכון והקוטביות הנכונה של המגנטים, לפי הנחיות של מטפל המתמצא בתחום זה. פעילות גופנית: חשוב ... שנבנה על העצם. אך מאחר וגידול זה הוא למעשה חלק מתהליך הריפוי, השיקום וחיזוק העצם, פוגעת הכימותרפיה בתהליך הריפוי. הכימותרפיה גם פוגעת בחיידקים שתפקידם לעזור בשיקום העצם, כך שהנזק הוא כפול, וזאת עוד לפני שלוקחים בחשבון את ...
בקלות החלטיות נמשך קונפליקט צבעים מוח ביטחון עצמי נמוך אמונה
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר ... בדבר מה אחר? האם הטמפרטורה שבה נמצא החומר ששרפנו חשובה? וכו. השאלה שאלות שאני בוחרת לשאול בשלב 3 בכתה הן חשובות שכן כעת אנו נמצאים בשלב מתקדם של תהליך הלמידה יצירה, שלב הקשור בחשיבה. בשלב השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע את דעתו בכתה. דעות וחשיבה מגוונת ומקורית היא המטרה כאן. ... והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך הגילוי המדעי דרך התרכזות בילדים: חושיהם, רגשותיהם ומחשבותיהם. זאת בניגוד לאפשרות של יצירת אנטיפטיה למדע דרך התרכזות בהעברת ידע. ...
צחוק שאלה סימפטיות תגובות הרצון תוצאות משחקים חיים בעולם
עידן הפאסט ואמא רוח הטובה - תהליך של חיבור לקיום האלוהי, ממקום של חילוני
... הפאסט ואמא רוח הטובה - תהליך של חיבור לקיום האלוהי, ממקום של חילוני בעידן הפאסט, שם הכל משתנה בדקה, שכל טרנד חדש חוזר לארון אחרי יומיים של ... צריכה להוכיח כלום לאף אחד. ולא, אין לה קצב כמו שלנו, היא מפעם. רעיון ההתחברות מהו תהליך ההתחברות פנימה? התחברות היא בראש ובראשונה הבנת המרכיבים של חיינו, המטרות, והחיבור לכח המניע אותנו, האהבה. ... צומחת ומתפתחת. לכל אלו אמא רוח נותנת יד, ומראה את הדרך. הדרך לעצם הקיום שלנו. התהליכים הללו, לעיתים, מתקשים לעלות בקנה אחד עם תרבות הפאסט שם גם תוכנית כמו זהו זה לא הצליחה לשרוד את הקצב אחריי 20 שנה. אז למה דווקא שתהליכים ורוח פתאום יחזרו לתודעה? הלוא שום סדנא או קורס לא באמת ישנו את העובדה שהקצב היום מאוד מהיר, הידע מתחלף, ספריי ...
לעזור לתת ערך אהבה סבלנות קיום אלוהים סדנה אמא טובה מראה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תהליך, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, טיפול אישי, מאמן אישי לפרישה בתחום תהליך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 12_07_2025 השעה 12:06:31 - wesi4