ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... בכלל זה הידע הקודם, הרצונות, זרם הגירויים החושיים, זרם החשיבה, המצב התודעתי, היחסים בין האדם לרעיונותיו ולדעותיו, ושאר ההתניות. תהליך פענוח השפה הוא תהליך מאוד דינמי, מהיר, עמוס באינפורמציה ומלא סתירות שבסופו עוברת משמעות מהדובר לראשו של השומע או מהכתב לראשו של הקורא. אנו נבחן את התהליך הזה תוך התייחסות לקונטקסט זה בלבד. III. תהליך התפיסה של שפה A. גירויים מהם הגירויים המשתתפים בתהליך פענוח והבנת שפה? 1. גירויים חושיים הגירויים החושיים הם: מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף. בקריאה נעשה פענוח לגירויים ... וכדומה. ישנה חשיבה מילולית המורכבת מחשיבה ראשונית וחשיבה בוחנת. חשיבה ראשונית היא תפיסת אובייקט החשיבה בתודעה ולאחר מכן מתחיל תהליך חקירת ובחינת האובייקט (Exploring) בתודעה. דיבור מתחיל לאחר חשיבה ראשונית וחשיבה בוחנת, לכן חשיבה ראשונית וחשיבה בוחנת נחשבות צורות ... מוגדרים כצורות מחשבה מילוליות. השפה לוקחת חלק בחשיבה ובדיבור כצורות מנטליות. חשיבה מילולית יכולה מצד אחד להיות תוצר של תהליך חשיבה ומצד שני חשיבה מילולית יכולה להוות גירוי חדש המעלה אובייקטים נוספים באם תחושות, רגשות, וצורות מחשבה אחרות כגון ... דוגמה לפריצה לפעולה - המחשבה: אני רוצה לשתות יין תגרום לי להושיט יד לעבר כוס היין שעל השולחן. B. תהליך הבנת שפה 1. התניות ודרישות מה אדם כקורא או שומע שפה צריך לדעת כדי שיוכל להבין אותה? ישנם דרישות ... של עוצמת הקול ומרחק ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצלילים הנקלטים, יש כאן תהליך של פענוח השפה המדוברת מתוך כמות עצומה של גירויים קוליים. בדרך כלל האדם משתמש בקולו כדי לדבר, כלומר השימוש ... וכתוצאה מכך התודעה מחפשת אובייקט חדש, אחר. ב תגובות והבחנות שפה מדוברת נתאר תגובות ראשוניות אפשריות לשפה מדוברת (לפני תהליך הפענוח): = ההבחנה או ההכרה זוהי שפה / אלו צלילים מובנים (בעלי משמעות). = ההבחנה זוהי מילה / פונמות ... צירוף מילים או משפט שלם. ברגע שהתודעה תזהה את אובייקט קול הדיבור כבעל משמעות היא תעבור אליו, ואז יתחיל תהליך העיבוד לפענוח והבנת השפה. שפה כתובה ננסה לתאר כיצד הקורא מבין שפה כתובה. מקור הקריאה (הכתוב) הוא כל איור ... הפונקציה של גודל האובייקט ומרחק ממנו, ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצורות הנקלטות, יש כאן תהליך של פענוח השפה הכתובה מתוך כמות עצומה של גירויים ויזואלים. מתחייב שהקורא יכיר את הסימנים הגרפיים הנכונים (הכתב) בכדי ... או משפט, תהיה תפיסה של צירוף זה כיחידה שפתית (מילולית, וורבלית) אחת. נתאר תגובות ראשוניות אפשריות לשפה כתובה (לפני תהליך הפענוח): = ההבחנה / ההכרה זהו כתב / זהו איור גרפי מובן (בעלי משמעות). = ההבחנה אלו אותיות / ... ידועה ברגע שעולה ההכרה כדוגמת ההבחנות האלו או דומה להן, תיווצר עירות למרחב הראייה, אובייקט התודעה יהיה הכתב, ויתחיל תהליך עיבוד לפענוח והבנת השפה. א בניית משמעות - פענוח השפה. פענוח השפה מתחיל בהבחנה שהקלט הויזואלי או השמיעתי הוא ... והלאה בדומה למקרה העץ יכולות לעלות מחשבות שונות הקשורות או שאינן קשורות במחשבה זו. ההבדל הוא שבמקרה השלט נוצר תהליך פענוח שבסופו המשפט נקרא - נוצרה משמעות. ב אוטומטיות התפיסה של שפה התהליך שתואר נכון במקרה שההתניות המקדימות מאפשרות לו לקרות. מתחייב שהאדם יודע לקרוא, כלומר, מכיר את הסימנים של הכתב, ומבין ... חיסול, הכל בחצי מחיר למרות שעדיין קיימת אפשרות שתעלה ההבחנה זהו כתב או זוהי שפה שאני לא מכיר. כלומר תהליך הפענוח יפסק בשלב מסוים או ימשיך באופן שונה. אם כך, הידע מתנה את התהליך - בהתאם לידע של הקורא תעלה התגובה. תהליך זה הנו אוטומטי - הלימוד של השפה, התרגול והניסיון הרב שהצטבר יצרו מבנה ידע המתנה את תגובות האדם לשדה ... במציאות. בדומה לכך גם המילה טלויזיה (Tele-vision) שהיא אמנם צירוף של שני מילים אך היא מייצגת אובייקט בעולם. זהו תהליך טבעי כאשר יש צורך לתאר אובייקט שלא היה קיים עד כה ולכן ממציאים מילה שתייצג אותו, לעומת זאת ביחסים ... הגורם של הזמן, בו נקלטים גירויים רבים אחרים - גירויים חושיים ומנטליים שאינם קשורים לשפה, ותגובות לגירויים אלו. כך שתהליך הרכבת המשמעות או המשמעויות בעייתי ומוגבל. ו רצף הפענוח קיימת בעיה מגבלה בסיסית של תפיסת הקולט - החוש המנטלי ... (לגבי הקולט). הפענוח משתנה בהתאם להתניות שונות היוצרות יחד את הקונטקסט הפנימי. לכן אין אפשרות לתאר או לנתח את תהליך פענוח השפה באופן מודולרי, ההתנהגות של הפענוח היא של לתפוס מה שאפשר ולא ניתוח אנליטי של הצלילים. להבדיל, כאשר ... דיגיטלי של צלילים, חלוקה לפונמות, מילים, משפטים וכו אך האדם אינו מחשב, הוא מנסה למצוא ולפענח את המשמעויות ולכן התהליך כאן שונה לחלוטין. אם כך, כאשר בפענוח מורכבים שני יחידות מילוליות הן הופכות ליחידה מילולית אחת אם יש להן ... של דובר או שומע לזכור את המילים ששמע או שאמר אפילו רגע לאחר מכן. מה שנזכר הם התוצרים של תהליך הפענוח. אם יש משמעויות שאינן מתיישבות אם הקונטקסט הנצבר מרצף הפענוח נוצרת בעיה - קונפליקט, ולכן ייצוגים שאין תהליך הפענוח מצליח להרכיב אל תוך הקונטקסט נשמרים כפי שהם. כמו כן, ישנם סיבות אחרות לשמור על ייצוגים למרות שהם ... רגשית (משיכה, דחייה) אל הייצוג, או ייצור שרשרת תגובות של ייצוגים (אסוציאציות) לייצוג מרצף הפענוח. לסיכום, בניית המשמעות היא תהליך של הרכבת ייצוגים (חושיים / מנטליים, קונספטים ודימויים - images) של יחידות מילוליות דינמיות - משתנות. התהליך הזה מאוד מורכב, בו הייצוגים והתגובות המילוליות (הקונטקסט המילולי) מהווים חלק מקונטקסט רחב של קליטה חושית ומנטלית לא מילולית. התוצר לתהליך זה הוא בדיוק אותם תגובות ושינויים בקונטקסט המילולי והלא - מילולי. הקונספטואליזציה של התוצר, היא הדבר המכונה בדרך כלל משמעות, והיא חלק נפרד ולא הכרחי. יצירת קונספט מתוך התוצר של תהליך הפענוח (קונספטואליזציה) היא פעולה (action) ובדומה ליכולת שונה של תיאור (כמו בדוגמת העץ, שאפשר לתאר במשפט או בספר ובאופנים ... אחד ובטח בהשוואה בין שני אנשים שונים, וכרגיל בהתאם להתניות המסוימות. 5. קונספטואליזציה לא נכנס לנושא זה כיוון שהוא תהליך נפרד אך נסביר אותו בקווים כלליים. תהליך הקונספטואליזציה אינו הכרחי, התפיסה ביום יום לא מחייבת אותנו ליצור קונספט לכל מה שנתפס. בדרך כלל נעשה תהליך הקונספטואליזציה כאשר יש דרישה לכך, כתגובה לאתגר. לדוגמה, אם שואלים אותי מה דעתך על... - כדי להשיב, עלי לייצר ... ונוצר ניתוק מהעולם. IV. רב - משמעות דו משמעות או רב משמעות - נתייחס לשני המונחים באופן זהה כיוון שבתהליך זה יש השוואה בין אובייקטים, והשוואה נעשית תמיד בין שניים. A. מהי רב - משמעות 1. תפיסה ופענוח ניקח ...
אין משמעות פסיכולוגיות מרגיש רגשות דקדוק יצירת תקשורת ידע ניתוקים הגדרה
מנטורינג - העוצמה של מנטורינג
... אחרות בתחתית. כמו כן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהרבה אנשים שנחשבים כבר למצליחנים בכל תחומי החיים, גם הם נמצאים בתהליך מנטורינג ונעזרים במנטור שמוציא מהם את הטוב ביותר שלהם. מנטורינג זה תהליך של טרנספורמציה מנטורינג זה תהליך של טרנספורמציה, לא במובן של לשנות את האדם. האדם שמגיע לתהליך מנטורינג לא צריך להשתנות, הוא פשוט בוחר להיות יותר ממי שהוא באמת, מי שהוא אמור להיות. הטרנספורמציה היא במובן של יצירת העתיד, יצירת יש מאין, היות ובסופו של תהליך מנטורינג, האדם מוצא את עצמו במציאות אחרת של מה שהיה אפשרי עד כה עבורו. מנטורינג עוסק הן בנראה לעין ... מנטורינג עוסק הן בנראה לעין והן בבלתי נראה לעין, הוא עוסק הן בהוויה של האדם והן בעשייה שלו, זה תהליך מעצב, תהליך של התפתחות אישית. תהליך מנטורינג כולל שילוב מתמשך בין למידה ועשייה, זה תהליך של צמיחה אישית שלמה. מנטורינג מבוסס על מערכת יחסים של אמון והתמסרות בין המנטור לחניך, מערכת יחסים כזו בה ... לדמות חשובה עבור החניך ואז החניך נע, פועל ומפיק תוצאות. זאת מכיוון שהאדם נע ופועל בהשפעת הדמויות החשובות בחייו. תהליך מנטורינג עלול להיות המסגרת היחידה שבה רואים את החניך כגדול מצד שני, המנטור רואה את גדולתו של החניך ובמקרים רבים הוא היחיד בחייו של החניך שבאמת רואה את גדולתו ומקשיב לזהב שלו. במקרים רבים, תהליך מנטורינג עלול להיות המסגרת היחידה שבה רואים את החניך כגדול, מאחר ובסביבה הרגילה של חייו כולם מסתכלים עליו כקטן. הזהב של החניך זה הכישרונות, החוזקות, החלומות, התשוקות, האהבות, המוטיבציות, הערכים, החלומות, היכולות ומקורות האנרגיה שלו. מנטורינג הוא תהליך של הכלה המנטור מעניק לחניך מרחב שבו הוא יכול להתפתח, לצמוח ולפעול בביטחון. מנטורינג זה תהליך שבו המנטור מכיל את החניך בתוך מסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו ויוצר את האנרגיה המתהווה שמובילה להצלחה ולהגשמת מטרות החניך. מנטורינג מכניס המון מודעות ובהירות אל תוך חיי היומיום מנטורינג זה תהליך שמכניס המון מודעות ובהירות אל תוך חיי היומיום של החניך. מדובר בתהליך חיובי, חווייתי ומעצים. התהליך הזה יוצר מסגרת שלמה של התפתחות אישית מאחר והוא נוגע בכל ארבעת האלמנטים של האדם השלם: האלמנט המנטאלי (המוח, ... הנשמה, האינטליגנציה הרוחנית והחיבור לתבונה האינסופית) והאלמנט הפיזי (בריאות פיזית, חוויות פיזיות, תוצאות פיזיות בחיים). למידה היא מרכיב קריטי בתהליך מנטורינג תהליך מנטורינג לעתים עושה המון שכל ולעתים נוגע עמוק בפנים ברגשות, לעתים הוא מורגש כמו רוח שנמצאת בכל מקום שאתה הולך, ובסופו של דבר רואים את התוצאות שלו בחיים. הלמידה היא מרכיב קריטי בתהליך מנטורינג, כבר הוכח מחקרית שברגע שהמוח של האדם נחשף לרעיון או ידע חדש, הוא לעולם לא יחזור לגודלו המקורי ... מבחינה פיזית כמובן), אלא רק יתרחב עוד ועוד - זוהי צמיחה מנטאלית. להיות יותר - זו המטרה הראשית של תהליך מנטורינג תהליך מנטורינג יוצא מנקודת הנחה בסיסית שבכדי להשיג יותר, צריך להיות יותר ולעשות יותר ואין קיצורי דרך. להיות יותר זו המטרה הראשית של תהליך מנטורינג, לאפשר לאדם להיות מי שהוא רוצה להיות. המילה לאפשר מתפרשת בשני מובנים בתהליך מנטורינג: מצד אחד, זוהי אפשרות - הדיאלוג של מנטורינג הוא דיאלוג של אפשרויות ולא של בעיות. מצד שני, זה אפשרי! תהליך מנטורינג מחזק את אמונתו של האדם בכך שמה שהוא רוצה בהחלט אפשרי. כאשר האמונה שזה אפשרי מתבססת היטב, המציאות משתנה ללא היכר. תהליך מנטורינג אינו תמונה ורודה חשוב לי לציין שלא בכוונתי להראות רק את התמונה הורודה של תהליך מנטורינג, שכן תהליך כזה, למרות היותו מעצים ומעשיר, הוא תהליך שמזכיר נסיעה ברכבת הרים. לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה ומה שחשוב זה להיות מוכן גם לרגעים שבהם אתה למטה, ... אם אי ודאות, עם אי נוחות, עם אזורים חדשים ולא מוכרים, עם פחדים, עם ספקות, עם קשיים ועם מכשולים. תהליך מנטורינג דורש ממך לקפוץ לאזור הסכנה תהליך מנטורינג דורש ממך מחויבות ויכולת להפיק למידה מכל מה שקורה בדרך, זה דורש ממך לצאת מאזור הנוחות ולקפוץ לאזור ... מאפשר לך ערך יוצא דופן שילווה אותך כל החיים לא רק שהוא מאפשר לך להשיג תוצאות בלתי רגילות, אלא תהליך מנטורינג גם מאפשר לך ללמוד איך להשיג תוצאות בלתי רגילות ובכך אתה מקבל ערך יוצא דופן שילווה אותך כל ...
התלהבות להסתפק במה שיש חיוביות הישגים חיזוק ערך עצמי לוזרים למידה רצון
דלקת מפרקים - לפי ההבנות של הרפואה החדשה - חלק 1
... המפרקים הם אלה: 1. דלקת מפרקים ניוונית (Osteoarthritis) 2. דלקת מפרקים שגרונית (Rheumatoid Arthritis) מהי דלקת? דלקת היא ביטוי לתהליכי ריפוי שנוצרים בגוף כתוצאה מפגיעה ברקמה או רקמות בגוף. הפגיעה ברקמה יכולה להיות כתוצאה מחבלה חיצונית, זיהום או גורם ... זה קורה. אובדן התאים יוצר חללים או כיבים מיקרוסקופיים, אשר בחלק מהמקרים עלולים לגדול גם לכיבים נראים לעין. כל התהליך נשלט ומבוקר עי המוח וכאשר נפתר הקונפליקט דואג המוח לכך שיתחיל תהליך ריפוי הכולל את שיקום הרקמות. תהליך שיקום הרקמות כולל בתוכו בדכ גם התפתחות של דלקת. מה גורם להתפתחותה של דלקת מפרקים לפי הרפואה החדשה? לפי ... קישיון והגבלות בתנועה של המפרק. במקרים רבים מתפתחות בליטות עצם (אוסטיאופיטים) בעצמות המפרק, מה שמגביר את הבעיה ואת הכאבים. תהליך התפתחות המחלה הוא כלהלן: כל עוד נמשכת השפעת הטראומה / קונפליקט הגורמים לירידה קלה עד בינונית בתחושת הערך העצמי, מתרחש תהליך של נמק חלקי בסחוס הגורם לאובדן תאי סחוס ויצירת חורים ברקמת הסחוס (כמו גבינה שוויצרית). ברגע שחולפת השפעת הטראומה או נפתר הקונפליקט (במודע או שלא במודע), מתחיל שלב הריפוי בו הגוף משקם את הסחוס. תהליך זה מלווה בנפיחות במפרק עם אפשרות לכאבים. ההשערה היא שמטרתו של הטבע בכל התהליך הנל היא לגרום למצב בו הסחוס יהיה בסופו של דבר חזק יותר ממה שהיה לפני הופעת הטראומה / קונפליקט. עד כאן זה היה תאור כללי של התהליך במידה והכל מתנהל כשורה ובאופן טבעי. אך בדכ הדברים אינם פשוטים ומתעוררות שתי בעיות עיקריות: 1. אם החולה לא ... בגלל הכאבים, או מסיבה אחרת, חוזרת השפעתו של הקונפליקט המקורי, יש שוב פגיעה בסחוס, שוב נפתר הקונפליקט ושוב מתחיל תהליך הריפוי וחוח. כאשר תהליכי הריפוי ממושכים וחזקים יותר מתהליכי ההרס, נקרא מצב זה (של פגיעה בסחוס - שיקום - פגיעה וחוח) - ריפוי תלוי. כאשר קורה שהתקופות של השפעת הקונפליקט ארוכות ומשפיעות יותר מאשר התקופות בהן יש תהליכי ריפוי, כלומר, תהליכי ההרס חזקים יותר מתהליכי הריפוי, התוצאה היא תהליך ניוון הדרגתי של הסחוס במפרק. זהו המצב הנפוץ ביותר מבין מחלות המפרקים, במיוחד אצל מבוגרים מעל גיל 65. 2. כאשר תהליך השיקום והריפוי תקין ומתבצע במלואו, הוא מלווה בנפיחות זמנית בתוך המפרק. נפיחות זו עלולה להיות מלווה בכאבים, לפעמים חזקים, ... להדאיג את החולה. כאן עלולים לקרות מספר תרחישים: א. הדאגה עצמה, אם היא עוברת סף מסויים, עלולה לגרום לכך שתהליך הריפוי ייעצר. כדי להבין זאת צריך לזכור שכל מצב של סטרס מעורר את השפעתה של מערכת העצבים הסימפתטית, בעוד ... לגרום שוב לתחושה של ירידה בערך העצמי. ג. החולה ילך לבית חולים ושם יעשו לו בדיקות אשר עלולות לפגוע בתהליך הריפוי (למשל בדיקת ארתרוסקופיה). ד. החולה ייקח תרופות אשר עלולות לעצור את תהליך הריפוי (כגון תרופות ממשפחת המורפיום או סטרואידים או תרופות נוגדות דלקת ללא סטרואידים). ב. דלקת מפרקים שגרונית (Rheumatoid Arthritis) ... תאי סחוס, אובדן תאי עצם, דלקת בקרום הסינובי ונפיחות בקופסית המפרק. לפי הרפואה החדשה, דלקת מפרקים שגרונית היא ביטוי לתהליך ריפוי של העצם, במקרים בהם היה דלדול של העצם קרוב למפרק מסויים או מספר מפרקים. כאשר מתרחש תהליך של שיקום העצם מתרחבת העצם קצת והתרחבות זו מותחת את הפריוסטאום (שכבת העור העוטפת את העצם). מתיחה זו של הפריוסטאום היא בדכ מקור הדלקת ומקור הכאבים. ההשערה היא שמטרתו של הטבע בכל התהליך הזה היא לגרום לכך שבסופו של התהליך העצמות תהיינה יותר חזקות מאשר היו לפני הופעת הקונפליקט / טראומה. תהליך התפתחות המחלה: תהליך של דלדול העצמות (בריחת סידן / אוסטיאופורוזיס) נגרם כתוצאה מטראומה או קונפליקט או מצב כלשהו שגרמו לאותו אדם להרגיש ... לא נפתרו והשפעתם נמשכת - יש אובדן תאי עצם וייתכן גם אובדן תאי מח העצם. מיקום אובדן התאים וקצב התהליך תלוי בסוג ועוצמת הקונפליקט. ברגע שנפתר הקונפליקט או עברה השפעת הטראומה, נפסק תהליך פרוק תאי העצם ומתחיל שלב הריפוי הכולל תהליך בניה מחדש של העצם או העצמות שנפגעו. השחקנים העיקריים בתהליך שיקום העצם הם חיידקים וכן תאי דם לא בשלים (בתחילה לויקוציטים ואחכ גם אריתרוציטים) המיוצרים בכמויות גדולות עי מח ... גורם למתיחת הפריוסטאום (שכבת העור העוטפת את העצמות) ומתיחה זו היא המקור העיקרי למה שנקרא כאבי עצמות. כאשר מושלם תהליך שיקומה של העצם מסולקים אל מחוץ לגוף כל תאי הדם הלא בשלים שנשארו, כלי הדם והלימפה שהתרחבו מאד עם תחילת תהליך הריפוי, חוזרים לנפח הרגיל שלהם וכל מערכת הדם חוזרת לתפקוד רגיל. תהליך שיקום העצמות והמפרקים עשוי להימשך חודשים רבים. תהליך זה עלול להיות רצוף בעצירות ונסיגות, אם חוזרת מדי פעם השפעת הקונפליקט המקורי או קונפליקט חדש הקשור ביעע או ... אחד מאיתנו, אשר מופעלת כתגובה לטראומה או קונפליקט של יעע, מתוך מטרה להביא לכך שאותן רקמות תהיינה בסופו של התהליך חזקות יותר ממה שהן היו בתחילתו. האם זוהי מחלה תורשתית? מאחר שהרפואה המקובלת לא מצאה עדיין את הגורמים לדלקת ... את עוצמת הכאב. לפי הרפואה החדשה שיגדון קורית כאשר אצל אדם הסובל מדלקת מפרקים ניוונית או שגרונית מתרחש גם תהליך של אצירת נוזלים בגוף כתוצאה מפגיעה באבוביות הכליות. הגוף מחפש כל מקום אפשרי לאכסן את הנוזלים שבו, וחלק מהנוזלים ... המפרקים הפגועים כפי שבולט בעיקר באצבעות הידיים. מאחר שרב האנשים לא יודעים ולא מודעים לקשר שבין קונפליקט של יעע לתהליך דלדול העצמות או פגיעה בסחוס, הם לא עושים תהליך מודע שמטרתו היא להתגבר על הטראומה או הקונפליקט שגרמו לירידה החריפה בדימוי העצמי או בתחושת הערך העצמי. משמעותו של תהליך כזה היא לפתור את הקונפליקט וללמוד כיצד לא לתת לו לחזור ולהשפיע עלינו, או למזער ככל האפשר את השפעותיו. זהו למעשה תהליך של התפתחות אישית הכולל בתוכו חיזוק תחושת הערך העצמי. תהליך זה אינו קל והוא דורש במקרים רבים לעשות שינויים בהרגלי חיים, שינוי בעיסוק, התחלה של דברים חדשים, מציאת מטרות ...
ספורטאים מטרות שיפור דימוי עצמי לבנות ערך עצמי סובל מדימוי עצמי בית חולים אישיות דומיננטיות
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 3
... לדובר יש איזשהו מסר, חוויה מזיכרונו, שהוא רוצה להעביר באמצעות השפה. עליו להרכיב מהייצוגים המנטליים שיש לו מסר מילולי, תהליך מורכב לכשעצמו (שלא נעסוק בו). בחקירת תהליך זה נמצא שהדובר עצמו הוא אדם מבולבל שאינו יודע בדיוק מה הוא רוצה לומר, כיוון שבייצוגים החושיים, המנטליים, בקונספטים ... בעייתיים (המסומנים ב - X) כאשר שומע או קורא תופס צירוף פונמות או צירוף אותיות גרפי מסוג זה כמילה תהליך הפענוח של היחידה המילולית, בין אם זו המילה האחת המסוימת או מבנה רחב יותר, לא מופרע כיוון שאין במילה ... ha-ish-ha-ze-sho-te מקרה א הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - א, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות כפי שתואר קודם. היחידה הפונמית [a-ni] (אני) דומיננטית כיוון שהיא מייחסת את התיאור או הפעולה (במקרה ... וברור ולכן סביר שיהיה חסר שניות לגבי הצירוף הפונמי [sho-te] (המילה הבעייתית). גורם הזמן - יש מקרה בו יווצר תהליך פענוח נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ב הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - ב, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות. עוגן ההתייחסות נמצא בצירוף [tit-na-heg] (תתנהג - אתה תנהג), התיאור או הפעולה מיוחסת לאדם לו נאמר ... ולכן סביר שיהיה חסר שניות לגבי הצירוף הפונמי [sho-te] גורם הזמן - בדומה למקרה א, יש מקרה בו יווצר תהליך פענוח נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ג הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - ב, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות. עוגן ההתייחסות נמצא בצירוף [ha-ish-ha-ze] (האיש הזה), התיאור או הפעולה מיוחסת לאיש מסוים. מצופה מהיחידה הפונמית ... חסר שניות לגבי הצירוף [sho-te]. מקרה 3 מתאר את המצבים בהם: עולה משמעות אחרת מ [שותה] או [שוטה] (עקב תהליך פענוח לא נכון, לדוגמה יעלה ייצוג למילה שוטר) לא עולה כל משמעות ברגע זה אך הצירוף נשמר והחיפוש אחר ... לצירוף פונמות זה מסיבות שונות: השומע לא מכיר את הצירוף כמילה עקב חוסר ריכוז רגעי צירוף הפונמות לא נקלטו בתהליך הפענוח (כאילו הם לא נקלטו כלל) עקב חלוקה לא נכונה של פונמות בתהליך הפענוח, הפונמות התקבלו כרעש ולא שפה מילולית. מקרה 4 מתאר את המצב בו עולה השאלה: האם צירוף הפונמות [sho-te] ... קונפליקט יש לשים לב שההתייחסות כאן היא למקרה 4 המקרה האחרון בו דנו הביא לקונפליקט, זהו מקרה ייחודי וספציפי בתהליך הפענוח אשר מקורו בשניות בשפה כמערכת אוטונומית. שניות שאינה ניתנת ליישוב מובילה לקונפליקט. זוהי אינה רב משמעות בשפה כמערכת אוטונומית אלא רב משמעות בתהליך הפענוח - קונפליקט מנטלי של הקולט. מהו הקונפליקט המנטלי? נהפוך את התהליך שתואר עד כה על ראשו ונעקוב אחר השתלשלות העניינים שהביאה לקונפליקט. תהליך הפענוח מתמודד עם שניות כאשר גורם הזמן מחייב שתעלה משמעות אחת, אחר - כך השניה וכך הלאה. התהליך בזמן במקרה זה יתואר באופן זה: ניסיון להרכיב את משמעות ראשונה לקונטקסט (במקרה שהיא עולה) - ניסיון ההרכבה נכשל. ... לחיפוש פתרון. בזמן זה יש עוד גירויים מילוליים (וכמובן גם גירויים חושיים ומנטליים בנוסף). חיפוש פתרון לשניות קוטע את תהליך הפענוח ואת הערות לקונטקסט המצטבר, המפענח חוזר רק לאחר מספר רגעים לרצף הפענוח - הזמן בו יש חיפוש לפתרון ... מחשבות), מסיח את התודעה מהקונטקסט המילולי ויוצר נתק (קצר ככל שיהיה). חוסר העירות הרגעי לקונטקסט והבנה לא נכונה של תהליך הפענוח גורמות למפענח לעמוד בפני אתגר ללא מענה. המצב הקונפליקטואלי הוא ריצוד בין מספר משמעויות - מול תהליך הפענוח עומדות מספר אפשרות אשר לא נמצאת דרך להכריע ביניהן. המפענח עובר ממשמעות אחת לשניה ומנסה להרכיב אותן לקונטקסט ... כן, יש תנועה של מעבר בין המקרים שתוארו בחלק הקודם (מקרים 1-4 מתוך מקרה ג), כך שקשה לעקוב אחר התהליך בזמן שהוא קורה. ג אנאלוגיה לדוגמת נחש - ענף נחזור לדוגמת הנחש - ענף. האם נוכל לקחת את הדוגמה ... טוב - בראשון האדם נרגע וממשיך בדרכו בשני השניות המילולית נפתרת ורצף הפענוח ממשיך. במקרה זה לא נוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח או בידע, הרצף נשמר. ניקח תסריט שונה: האדם מרוב בהלה נשאר קפוא על מקומו ומביט בנחש. לאחר רגע ... את המצב, חכם, וכך לא גורם לבעיות חדשות לעלות. שלושת התגובות הראשונות בסיפור המפענח מתארות תגובה שאינה יוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח, כלומר לא יוצרת קונפליקט מנטלי. לעומתן, שלושת התגובות האחרונות בסיפור האדם ביער מתארות אדם בהיסטריה, במצוקה, הפועל מתוך ... לא מונע מבעיות חדשות לעלות, הוא לא מתמודד עם הבעיה. שלושת התגובות האחרונות בסיפור המפענח מתארות תגובה שיוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח ועלולה להביא לקונפליקט מנטלי (פרגמנטציה תמיד מובילה לקונפליקט, בשלב זה או אחר). ד שניות גרפית, שניות פונמית וגרפית ושניות מבנית אמנם תארנו התמודדות עם שניות פונמית (שומע - פונמות), אך התהליך דומה גם לגבי שניות גרפית (קורא - כתב), או שניות פונמית וגרפית (שומע - פונמות או קורא - כתב). כמו כן בהקשר למשפטים בהם נמצא שניות מבנית (תחבירית) נוכל להראות שבפענוח ליחידות מילוליות, אין הבדל בניתוח של התהליך. ולכן בכל המקרים הללו המפענח עובר תהליך דומה. B. תקשורת והבנה מצב קונפליקטואלי הוא מקרה יחיד מתוך אפשרויות רבות, עם זאת, הוא שכיח במידה כזו שרוב ... ביום יום מלאות קונפליקטים במידה זו או אחרת. כדי להימנע ממצב זה יש צורך בתרגול והקדשת מאמץ רב בזמן תהליך הפענוח (קריאה, שמיעה). האם יש סוף לקונפליקט? האם יש דרך ליצור תקשורת בה אדם אחד יבין את האדם השני? ... האם אדם השומע דיבור בשפה שהוא יודע מתחייב שיבין את הנשמע מיידית? חלק 1 הניסוי יבדוק את הטענה לגבי תהליך הקריאה - התגובה לגירויי תלויה בידע של המפענח. נבדקים הנבדקים יהיו קוראי אנגלית ושאינם יודעים קריאה של שפה סינית ...
קושי תהליך משמעות המילים לשים לב איך לשמור סיפור חוסר אונים ליצור תקשורת
אוסטיאופורוזיס - הבנות מפתיעות לפי הרפואה החדשה - חלק 2
... - הבנות מפתיעות לפי הרפואה החדשה - חלק 1. מדוע האוסטיאופורוזיס הופך למחלה כרונית? לפי ההבנות של הרפואה החדשה, תהליך דלדול העצם אינו מחויב המציאות, וגם כאשר יש כבר אוסטיאופורוזיס, אפשר לגרום לכך שהעצם תתחזק ותשתקם מעצמה באופן טבעי, ... את השפעת הקונפליקט) לבין שלב ריפוי שלא הושלם וחוח. כך קורה שהאוסטיאופורוזיס מתקדם לאורך השנים במקום להתרפא. במקרים מסויימים תהליך זה גורם להיווצרות גיבנת, עקמת, עיוותים באצבעות הידיים ועוד. מאחר שרב האנשים לא יודעים ולא מודעים לקשר בין קונפליקט של יעע לתהליך דלדול העצמות, הם לא עושים תהליך מודע שמטרתו היא להתגבר על הטראומה או הקונפליקט שגרמו לירידה החריפה בדימוי העצמי או בתחושת הערך העצמי. משמעותו של תהליך כזה היא קודם כל לפתור את הקונפליקט, אחכ ללמוד כיצד לא לתת לו לחזור ולהשפיע עלינו, או למזער ככל האפשר את השפעותיו. זהו למעשה תהליך של התפתחות אישית במידה מסויימת ושל חיזוק תחושת הערך העצמי. תהליך זה אינו קל והוא דורש במקרים רבים לעשות שינויים בהרגלי החיים, שינוי בעיסוק, התחלה של דברים חדשים, מציאת מטרות ... העצמי האמיתי עולה ומתחזקת (ואין הכוונה כאן לניפוח האגו), כך צפוי ששיקום העצמות יהיה מהיר יותר. בדיקת צפיפות עצם תהליך דלדול העצם אינו תהליך רציף, והוא משתנה בהתאם להשפעת הקונפליקט של יעע על החולה. בדיקת צפיפות עצם מראה את מצב העצמות ביום הבדיקה, ... הקודמת ניתן לראות את המגמה הכללית לאורך זמן. אך בדיקה זו אינה אומרת אם עכשיו (ביום הבדיקה) מתרחש בנו תהליך של דלדול עצם, בניית עצם או ללא שינוי. צפיפות העצם נמדדת בדרך כלל בזרוע, בעמוד השדרה ובצוואר הירך. כפי שהוסבר למעלה, תהליך של דלדול עצמות עשוי להיות מקומי בלבד, כך שיתכן מצב בו יש דלדול עצמות במקומות אחרים, אך הבדיקה לא תמצא כל בעיה. ישנה בדיקת מעבדה פשוטה אשר יכולה להראות לנו אם אכן מתרחש כעת תהליך של בריחת סידן. זוהי בדיקת שתן בה אוספים את כל השתן במשך 24 שעות ובמעבדה בודקים את הכמות המוחלטת ... תהיה מעל 320 מג, יפורשו התוצאות כמצב של בריחת סידן. דלקת מפרקים דלקת מפרקים שגרונית (Rheumatoid Arthritis) היא ביטוי לתהליך ריפוי ושיקום של העצם, באותם מקרים בהם דלדול העצם קרה קרוב למפרק מסויים או מספר מפרקים. כאשר מתרחש תהליך של שיקום העצם מתרחבת העצם קצת והתרחבות זו מותחת את הפריוסטאום (שכבת העור העוטפת את העצם). מתיחה זו של הפריוסטאום היא בדכ מקור הכאבים. שיגדון (Gout) היא דלקת מפרקים הקורית כאשר מתרחש באותו זמן גם תהליך של אצירת נוזלים בגוף כתוצאה מפגיעה באבוביות הכליה. תהליך זה גורם לעליה ברמת חומצת שתן בדם וגבישים של חומצת השתן עלולים להצטבר במפרקים. (מידע מפורט יותר על דלקות ... להקטין את השפעתם ככל האפשר. אם משהו גורם למתרפא שוב לתחושה חזקה של יעע זה עוצר או מעכב את תהליך הריפוי ועלול לגרום לו להתארך מאד. המלצות כלליות נוספות לטיפול: לנוח ככל האפשר כאשר מרגישים עייפות רבה, ובמיוחד כאשר ... זה כדי למנוע כל אפשרות של שברים בעמוד השדרה. להיזהר מדימומים בשלב הריפוי. להימנע ככל האפשר מביופסיה בעצם. בעת תהליך בניית העצם מחדש נוצרים תאי עצם חדשים (callus) הנמצאים במצב נוזלי כדי שיוכלו להגיע ולהיבנות במקומות הדרושים בעצם. כדי ... לפי הרפואה החדשה, ריפוי מלא יכול להיות מושג רק עי החולה עצמו, וזאת בעזרת הבנת הגורמים למחלה, הבנת והכרת תהליכי המחלה ועבודה פנימית של מודעות. תפקיד המטפלים הוא בעיקר לעזור, לחזק, לכוון ולתמוך. תזונה: חשוב להתאים לכל אדם את ... להימנע ככל האפשר משתיית משקאות מוגזים. - להימנע משתיית קפה. הקפאין ממריץ את מערכת העצבים הסימפתטית ומאיט לכן את תהליכי הריפוי (אשר יכולים להתבצע רק תחת השפעה דומיננטית של מערכת העצבים הפאראסימפתטית). שתיית מים: חשוב לשתות מספיק מים. החישוב ... K, בורון, אבץ, נחושת, סיליקון (באצה אדומה). הילינג: עוזר בניקוי, איזון וחיזוק המערכות האנרגטיות בגוף, ועשוי לזרז מאד את תהליכי הריפוי. טיפול בעזרת ביו - מגנטים: עוזר בחיזוק כללי, הורדת רמת החומציות בגוף, שיפור חילוף החומרים בגוף, העלאת לחץ החמצן בתאים, האצת תהליכי הוצאת רעלים מהגוף וזרוז תהליכי הריפוי. זהו טיפול פשוט שכל אחד יכול לעשות בעצמו בבית, במקום העבודה או בכל מקום אחר. הטיפול המומלץ במקרה ...
מושגים נלפ הרמה לא נכונה של משקל כבד התמודדות להרים משקל אוסטיאופורוזיס להרים נכון משא כבד כל אחד יכול
אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים מקצוע האימון אימון - על כל תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי משמעותי ובר - קיימא. התהליך מוגדר בזמן, והוא מושתת על מערכת יחסים מקצועית, ועל בסיס של פתיחות ושל אמון בין המתאמן למאמן. האימון ממוקד תוצאה מעשית, ועיקרו הנחיית המתאמן למימוש עצמי מיטבי ולהשגת היעדים המבוקשים על ידו - בהתאם לערכיו, לשאיפותיו ולכישרונותיו. תהליך האימון מאפשר למתאמן להכיר בעוצמותיו ובדפוסי המחשבה המנהלים אותו, וכן ליצור רעיונות ותפיסות לקידום השגת מטרתו. המאמן יוצר מרחב שבו המתאמן יכול לעצב את חזונו בתחומים אותם בחר לקדם, ולפעול להגשמתו. האתיקה של המקצוע תהליך האימון מטבעו, מביא לחשיפה אישית של המתאמן ועל כן נדרש אמון מלא של המתאמן במאמן. הקוד האתי נועד למסד ... האתי - מטרות וכללי התנהגות 1. כבוד האדם א. מטרות 1. לטפח סביבת אימון המאפשרת למתאמן להפיק את המרב מתהליך האימון. 2. כיבוד הזכות לסודיות ופרטיות של המתאמנים ושל עמיתים למקצוע. 3. אי שימוש לרעה בכוחו וסמכותו של המאמן ... של לקוחותיו כממליצים או לכל צורך אחר ללא קבלת הסכמתם בכתב. 9. מאמן המשתמש בשירותי סופרוויזר, חייב לקבל בתחילת תהליך ההתקשרות עם המתאמן, את הסכמת המתאמן לחשיפת עניינו. 10. בכל התייעצות מקצועית בין מאמנים בסוגיות של אימון, לא יחשוף ... מידע שמאפשר שיקול דעת). 13. ויתור כנזכר בסעיף 12 יהיה חד פעמי ולמטרה ספציפית בלבד. 14. מאמן השוקל השתתפותו בתהליך אימוני בשידור פומבי יוודא שהתנאים הבאים יתקיימו: השידור יהיה מוקלט (לא שידור חי). ההקלטה תעבור עריכה לפני השידור. המתאמנים ... לשינויים שהם מבקשים. המשתתפים והנזכרים בהקלטה יאשרו את השידור ואת הויתור על הפרטיות והסודיות שלהם בכתב. 15. מאמן המשתתף בתהליך אימוני בשידור כנזכר בסעיף 14 יבדוק שגם הגוף האחראי לשידור שבידיו המידע לא יוכל לחשוף כל מידע על המתאמנים ... השידור עצמו. 16. מאמן הרוצה להקליט או לצלם מפגש אימון עם מתאמן יעשה זאת רק אם: הדבר נדרש לצרכי תהליך האימון ו/או לצורך למידה של המאמן. המאמן יידע מראש את המתאמן בשימוש הספציפי שיעשה בהקלטה. התקבל אישור מפורש לכך ... הצגתם לא תהיה משום הטעיה. 2. מאמן יסכם מראש עם המתאמן את תנאי ההתקשרות. 3. מאמן ייקח על עצמו תהליכי אימון תואמים להכשרתו, יכולתו וכישוריו. 4. מאמן לא יפעל מתוך ניגוד אינטרסים לתהליך האימון וללקוח ספציפי. במקרה ונוצר ניגוד אינטרסים, יבהיר המאמן את המצב למתאמן, והמשך התהליך יקבע על פי שיקול דעת משותף. 5. נאמנות כפולה היא מצב שלמאמן ולמתאמן יש קשר מקצועי / עסקי או אחר בנוסף לקשר מאמן - מתאמן. במצב זה שעלול לפגוע בתהליך האימון, יחליט המאמן האם לקיים את התהליך. אם יחליט המאמן שיש באפשרותו לקיים את התהליך, יבהיר המאמן את מורכבות המצב למתאמן ואת עמדתו, ויחד יחליטו האם לקיים את תהליך האימון. 6. במצב בו מתאמן משתמש לרעה בקשר עם המאמן, יפסיק המאמן את תהליך האימון לאחר שיידע את המתאמן על כך. 7. מאמן יפסיק תהליך אימון שלפי דעתו המיקצועית, אינו מקדם את המתאמן. 3. מקצועיות א. מטרות 1. שיפור מתמיד של יכולות מקצועיות. 2. ... גורמים משפיעים, של גבולות בקשרי אימון ושל ישום נכון של מחויבויות המאמן. 4. זיהוי מצבים בהם יש לשקול הפסקת תהליך האימון ונקיטת דרכי פעולה. ב. כללי התנהגות 1. מאמן יפעל לשפר באופן מתמיד את היכולת, הידע, המודעות העצמית והמיומנות ... המאמן פעולה עם בעלי מקצוע אחרים במטרה לשרת את הלקוח בצורה מיטבית, וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות. 4. תהליך אימוני במקביל לתהליך טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי / אחר: על המאמן לברר האם המתאמן נמצא בתהליך של טיפול פסיכולוגי / פסיכיאטרי במקביל לתהליך האימון. אם כן, המאמן ינקוט בפעולות שמטרתן לוודא שהתהליכים במקביל של טיפול ואימון אישי לא יסבו נזק למתאמן. המאמן יסביר זאת למתאמן וידרוש ממנו לידע את המטפל על כוונתו להתחיל תהליך אימון אישי ולקבל את ברכתו. 5. מאמן לא יקיים תהליך אימון אם יש חשש לנזק למתאמן כתוצאה מהתהליכים המקבילים. 6. במצב בו המתאמן עלול להינזק כתוצאה מתהליך האימון, המאמן ינסה למצוא פתרון לבעיה שנוצרה. אם לא ימצא פתרון כזה, ישקול המאמן את הפסקת התהליך. 7. כאשר מאמן מחליט להפסיק תהליך אימון לפני סיומו, יבהיר המאמן למתאמן את הסיבות להחלטתו. 8. מאמן שמפסיק תהליך אימון לפני סיומו עקב נסיבות אישיות של המאמן, יעשה מאמץ למצוא פתרון שיתאים למתאמן. 9. מאמן יפעל להפסקת תהליך אימון שנוצרו בו יחסי תלות של המתאמן במאמן.
יצר מיני מחלת רוח יחסי תלות אמפתיה פסיכולוגיות ערכים לקיחת אחריות אישית תלותיות
תהליך אימון אישי - משנה חיים
תהליך אימון אישי - משנה חיים המציאות של היום היא מציאות שוחקת, אנו חיים במרוץ נגד הזמן, השגרה סוחפת אותנו ... משפחתי, פרידה מבן זוג, או לחלופין בעיה בריאותית שנוצרה עקב המרוץ האינסופי אחר הבלתי נודע, המרתון של החיים! ובכן, בתהליך אימון אישי, טיפול ממוקד, קצר מועד, ענייני, עם מטרות ועבודה של המתאמן והמאמן כצוות, המתאמן מרשה לעצמו סוף סוף ... ממרוץ החיים שלו ולבנות לעצמו חיים אחרים, טובים יותר, מאוזנים יותר, וכל זאת בעזרתו של המאמן וארגז הכלים שברשותו. התהליך בריא וטוב לכל אחד שרוצה באמת לחיות את החיים הללו על פי הרצונות הכי עמוקים שלו, הצרכים שלו וערכים שתואמים לו בלבד. רק כך ירגיש שלם עם עצמו, איזון מושלם בין גוף לנפש. חשוב להבין כי בתהליך האימון המאמן עובד על ההווה והעתיד של המתאמן, האגנדה היא של המתאמן בלבד והמאמן עומד לצידו לאורך כל תקופת ... פסיכולוג, במקרים מסויימים יפנה המאמן את המתאמן לפסיכולוג. ולסיכום: בימים טרופים אלו, ימי מיתון, מומלץ לכל אחד להתפנק עם תהליך אימון שימלא אותו בעוצמות וכוחות מחודשים, תהליך שבו יגלה את עצמו מחדש ואף ישנה את חייו מחיים מעורפלים לחיים בהירים, מלאי אור וחזון. אשמח לעמוד לרשותכם:
אימון אישי שמח אימונים ישראל בין גוף לנפש עתיד אימון אישי טיפול ממוקד בתהליך האימון
סרטן העצמות - הבנות מהפכניות לפי הרפואה החדשה - חלק 2
... - הבנות מהפכניות לפי הרפואה החדשה - חלק 1. שלב הריפוי: ברגע שנפתר הקונפליקט או עברה השפעת הטראומה נפסק תהליך פרוק תאי העצם ומתחיל שלב הריפוי, הכולל תהליך בניה מחדש של העצם או העצמות שנפגעו. השחקנים העיקריים בתהליך שיקום העצם הם חיידקים וכן תאי דם לא בשלים (בתחילה לויקוציטים ואחכ גם אריתרוציטים) המיוצרים בכמויות גדולות עי מח ... הדם (האנמיה שמתגלה בשלב זה היא אנמיה מדומה). בתחילת שלב הריפוי יש מחסור אמיתי בטסיות (תאי דם החיוניים לצורך תהליך קרישת הדם במקרה הצורך) ולכן יש בשלב זה סיכון מוגבר לדימומים פנימיים וחיצוניים. סכנת הדימומים קיימת גם בהמשך שלב הריפוי מאחר והריכוז היחסי של הטסיות בנוזל הדם המורחב הוא נמוך מהרגיל. התהליך הטבעי התקין של שיקום העצם עשוי גם לכלול עיבוי של השכבה החיצונית של העצם מתחת לפריוסטאום (קרום העצם - ... רב, יהיה אובדן רב של תאי עצם ובמקרה כזה ייתכנו שברים ספונטניים גם לפני התחלת שלב הריפוי. כאשר מושלם תהליך שיקומה של העצם מסולקים אל מחוץ לגוף כל תאי הדם הלא בשלים שנשארו במחזור הדם, כלי הדם חוזרים לנפחם ... (בעיקר לקראת סוף שלב הריפוי) תחושה של מחלה, חולשה, לא מרגישים טוב. ייתכן חום ייתכנו גם סימפטומים זמניים הקשורים לתהליכים הקורים במקביל במוח כמו כאבי - ראש, סחרחורות, בחילות אפשרות להופעה זמנית של דלקת פרקים - כאשר הפגיעה בעצם ... לשיקום וחיזוק העצמות. 2. כדי להימנע ככל האפשר משברי עצמות. בתחילת שלב הריפוי העצמות נמצאות במצב המדולדל ביותר בכל התהליך, ולכן זהו השלב המסוכן ביותר מבחינת האפשרות להיווצרותם של שברים. ההסבר לכאבים החזקים בעצמות גם הוא פשוט והגיוני: תהליך שיקום העצם ובנייתה מחדש גורם לעצם להתרחב. התרחבות זו מותחת את הפריוסטאום (קרום העצם) ולכן אנחנו מרגישים את הכאבים. ... כך תהיה עוצמת הכאבים גדולה יותר. כאבים אלה נמשכים בדכ כחודש וחצי עד 3 חודשים (אם אין הפרעה כלשהי בתהליך הריפוי כתוצאה מהישנות או התלקחות מחדש של הקונפליקט / טראומה). בדומה לתחושת העייפות, גם הכאבים נועדו להכריח אותנו לנוח ... אותם יותר בקלות. אדם שאינו מבין את סיבת הכאבים עלול להיכנס למצב חרדה חדש, דבר אשר עלול לעצור את תהליך הריפוי ואף לגרום לנסיגה בתהליך. פניקה מגבירה את הרגישות לכאבים. במרבית המקרים אדם כזה יחפש כל דרך אפשרית להפסיק את הכאבים והוא עלול להחליט ... הכאבים באופן זמני, אך עלולים לגרום להחמרת המצב בהמשך. בעזרת צילומי רנטגן ניתן לעקוב בקלות אחר שיקומה של העצם ותהליך התגבשותם של תאי העצם החדשים. לפי הנקודות הלבנות המופיעות בצילום הרנטגן של העצם עלולים הרופאים לאבחן זאת כגרורות אוסטאובלסטיות למרות שידוע שהאוסטיאובלסטים הם תאים בוני עצם החיוניים בתהליך הריפוי או השיקום של העצם. לפעמים מאבחנים הרופאים את החורים בעצם כגרורות אוסטאוקלסטיות (האוסטאוקלסטים הם תאים מפרקי עצם לצורך ... סרטני משני, ובמקרה הזה לא רק שלא מוצאים תאים סרטניים, אלא שבמקום גידול יש חורים בעצם... כאשר העצם נמצאת בתהליך בניה ושיקום נוצרת בה רקמת עצם רכה (callus) המתיישבת במקומות הדרושים ומתגבשת בהדרגה. אם עושים ביופסיה בעצם בשלב הריפוי, ... של המוח אמין כאן הרבה יותר מאשר המידע המושג בעזרת ביופסיה, דבר ההופך את הביופסיה למיותרת במקרה זה. לאור התהליך הקורה במח העצמות ובדם, כפי שתואר למעלה, עשויות בדיקות דם בשלב הריפוי להראות סימנים הזהים למה שמאובחן עי הרופאים כאופייניים ללוקימיה (סרטן הדם). לפי הרפואה החדשה סימנים אלה מצביעים על תהליך ריפוי תקין. אך אם רופא אומר לנבדק שנתגלו אצלו סימנים של לוקימיה, זה עלול ליצור טראומה חדשה, עצירה של תהליך הריפוי ואולי אף התפתחותה של מחלת סרטן חדשה אצל אותו אדם. בשלב הריפוי, במקביל להתרחבות ברמה הפיזית של כלי הדם, העצמות ורקמות אחרות, נוצרת גם נפיחות באותו אזור במוח השולט על כל התהליך הקשור למחלה זו. בצילום CT של המוח ניתן לראות נפיחות זו ככתם שחור עמוק והאבחון הרפואי יהיה בצקת במוח. בצקת זו, החשובה לתהליך ריפוי הרקמה במוח, הולכת ופוחתת ככל שתהליך שיקום העצמות מתקדם. משבר הריפוי (באמצע שלב הריפוי) : זהו מצב בו עלולים להופיע בצורה מרוכזת כל הסימפטומים של ... חזק אשר תפקידו העיקרי הוא לכווץ את כלי הדם כדי לגרום להוצאה מהירה של שאריות הבצקת שנוצרה במוח כחלק מתהליך הריפוי. החלק השני של שלב הריפוי (לאחר משבר הריפוי) : נמשך תהליך הריפוי עד להחלמה מלאה. ההשפעה הדומיננטית היא עדיין של מערכת העצבים הפאראסימפתטית, אך היא הולכת ומתמתנת עד לחזרה מלאה ... לא. אחת התרופות הפשוטות והעוצמתיות ביותר היא לדעת לראות את הדברים הטבעיים והייחודיים לנו ולהיות שמחים בחלקנו, תוך כדי תהליך מתמיד של שיפור ועידון. בשלב ה - CA (השלב האקטיבי של הקונפליקט), גם אם לא ניתן לפתור את הקונפליקט, ... כל אפשרות של שברים בעמוד השדרה. להיזהר בשלב הריפוי מדברים העלולים לגרום לדימומים. להימנע ככל האפשר מביופסיה בעצם. בעת תהליך בניית העצם מחדש נוצרים תאי עצם חדשים (callus) הנמצאים במצב נוזלי כדי שיוכלו להגיע ולהיבנות במקומות הדרושים בעצם. כדי ... לאפשר לאותם טריגרים להשפיע עלינו. אם משהו גורם לנו שוב לתחושה חזקה של יעע זה עוצר או מעכב את תהליך הריפוי ועלול לגרום לו להתארך מאד. יש חשיבות רבה לתמיכה אמיתית מצד קרובי משפחה וחברים. צריך לעזור לחולים אלה ... משפרים את חילוף החומרים בגוף, מעלים את לחץ החמצן בתאים ומפחיתים מצבי דלקת. הביו - מגנטים מזרזים ומשפרים את תהליך הריפוי. חשוב להקפיד על המיקום הנכון והקוטביות הנכונה של המגנטים, לפי הנחיות של מטפל המתמצא בתחום זה. פעילות גופנית: ... ליותר נזקים מאשר תועלת. הכימותרפיה אכן מכווצת את הגידול שנבנה על העצם. אך מאחר וגידול זה הוא למעשה חלק מתהליך הריפוי, השיקום וחיזוק העצם, פוגעת הכימותרפיה בתהליך הריפוי. הכימותרפיה גם פוגעת בחיידקים שתפקידם לעזור בשיקום העצם, כך שהנזק הוא כפול, וזאת עוד לפני שלוקחים בחשבון את ...
לעקוב צלילים טראומה ירקות הגברת הביטחון העצמי הרגשה של עייפות טריגר חברות
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו ... וכו. השאלה / שאלות שאני בוחרת לשאול בשלב 3 בכתה הן חשובות שכן כעת אנו נמצאים בשלב מתקדם של תהליך הלמידה / יצירה, שלב הקשור בחשיבה. בשלב השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע את דעתו בכתה. דעות וחשיבה מגוונת ... דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך הגילוי המדעי דרך התרכזות בילדים: חושיהם, רגשותיהם ומחשבותיהם. זאת בניגוד לאפשרות של יצירת אנטיפטיה למדע דרך התרכזות בהעברת ידע. ...
בבית הספר חינוך סיימו מטרות בית ספר חופש שינויים ניסיון
עידן הפאסט ואמא רוח הטובה - תהליך של חיבור לקיום האלוהי, ממקום של חילוני
עידן הפאסט ואמא רוח הטובה - תהליך של חיבור לקיום האלוהי, ממקום של חילוני בעידן הפאסט, שם הכל משתנה בדקה, שכל טרנד חדש חוזר לארון אחרי ... לכן היא לא צריכה להוכיח כלום לאף אחד. ולא, אין לה קצב כמו שלנו, היא מפעם. רעיון ההתחברות מהו תהליך ההתחברות פנימה? התחברות היא בראש ובראשונה הבנת המרכיבים של חיינו, המטרות, והחיבור לכח המניע אותנו, האהבה. לכולנו יש שורש, ... צומחים, ובו הסביבה שלנו צומחת ומתפתחת. לכל אלו אמא רוח נותנת יד, ומראה את הדרך. הדרך לעצם הקיום שלנו. התהליכים הללו, לעיתים, מתקשים לעלות בקנה אחד עם תרבות הפאסט שם גם תוכנית כמו זהו זה לא הצליחה לשרוד את הקצב אחריי 20 שנה. אז למה דווקא שתהליכים ורוח פתאום יחזרו לתודעה? הלוא שום סדנא או קורס לא באמת ישנו את העובדה שהקצב היום מאוד מהיר, הידע ...
לאהוב את עצמי ללא תנאים שמחה בחינם השלמות לשכוח איך להשקיע כלום אלוהות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תהליך, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
החלשת רצון לדבר בלי למצמץ תחושה של רצון עצמי הסתכלות פנימה לזכור את הסיבה מטרת השינה והחלומות איך לטפל בהתקפת דיכאון? התמכרות לסקס יוצרת דיכאון איך לגרום למישהו להאמין בעצמו? איך להרגיש טוב באמצעות שנאה עצמית? איך לא לאהוב יותר מידי? האם הוא באמת אוהב אותי? רגעי אושר אושר באופן מוחלט זוגיות עם הידיד הכי טוב המשיכה חייבת לרדת אפשרויות בחירה בקבלת החלטה איך להתמודד עם פחד להחליט? איך להתמודד עם חוסר תקשורת? להתמודד עם לחץ סוגים של מוטיבציה אז מה אם תיכשל השווי האמיתי של המוצר לקוח משלם כסף ילד שמסרב לאכול ירקות מחשבה טורדנית אצל ילדים הנאה רוחנית מודע לעצמי אישיות גבולית בזוגיות איך נוצרת אישיות פרנואידית? יש לה מישהו סבל מהאקסית שרירי הקיבורת ידע על תזונה אלוהים טוב או אלוהים רע מה זה יש אלוהים? הרגשת הארה לשמור על ההארה איך להבין את הספר להיות אלוהים? טיעונים בספר להיות אלוהים לעשות כסף בקלות במשבר הקרונה לעשות כסף ממכירות האם מטרת החיים היא ימות המשיח? פרדוקס מטרת החיים אין כזה דבר פרסום שלילי חשיבה חיובית אופטימיות חופש הבחירה וסבל הרגשה של בחירה מתי נוצר העולם? העולם נוצר מפיצוץ עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי למתבגרים, מאמן אישי לנוער בתחום תהליך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 18_09_2025 השעה 11:24:40 - wesi4