ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנטורינג - העוצמה של מנטורינג ✔איך להדגיש את העוצמה של מנטורינג? חשבתי לעצמי איך לפתוח את המאמר הזה שמטרתו ... - ידע להצליח, התפתחות אישית, מודעות ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מנטורינג - העוצמה של מנטורינג

איך להדגיש את העוצמה של מנטורינג?

חשבתי לעצמי איך לפתוח את המאמר הזה שמטרתו להדגיש את העוצמה של מנטורינג. מה שעלה לי בראש זה אותו מאפיין מוזר שלנו כבני אדם. אותו מאפיין מוזר שמתבטא בעובדה שקל לנו הרבה יותר לראות פוטנציאל אצל אחרים מאשר אצלנו. מרבית האנשים לא מאמינים בעצמם ולא מעריכים את עצמם מספיק, הם מוכרים את עצמם בזול, בכך שהם מסתפקים בחיים בינוניים ומשעממים. הם מוצאים להם "אזור נוח" לחיות בו, אזור שבו אין צורך להתאמץ כל כך, פשוט לעשות מה שכולם עושים ולהסתפק במה שיש לכולם. הם חולמים על כל מיני דברים שהם היו רוצים להיות, לעשות ולהשיג, אך לא עושים שום דבר בנידון. לו רק הם היו יודעים שיש כלי רכב שיכול לקחת אותם מאיפה שהם היום למקום שאליו הם רוצים להגיע - לו רק היו יודעים על מנטורינג!

מנטורינג יכול להתאים במקרים מגוונים

מנטורינג יכול להתאים במקרים מגוונים: הוא מתאים לאנשים שמאסו ב"אזור הנוחות" הזה ולעתים הוא מתאים גם לאנשים שנמצאים ב"אזור ההישרדות" או במילים אחרות בתחתית. כמו כן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהרבה אנשים שנחשבים כבר למצליחנים בכל תחומי החיים, גם הם נמצאים בתהליך מנטורינג ונעזרים במנטור שמוציא מהם את הטוב ביותר שלהם.

מנטורינג זה תהליך של טרנספורמציה

מנטורינג זה תהליך של טרנספורמציה, לא במובן של "לשנות את האדם". האדם שמגיע לתהליך מנטורינג לא צריך להשתנות, הוא פשוט בוחר להיות יותר ממי שהוא באמת, מי שהוא אמור להיות. הטרנספורמציה היא במובן של יצירת העתיד, יצירת יש מאין, היות ובסופו של תהליך מנטורינג, האדם מוצא את עצמו במציאות אחרת של מה שהיה אפשרי עד כה עבורו.

מנטורינג עוסק הן בנראה לעין והן בבלתי נראה לעין

מנטורינג עוסק הן בנראה לעין והן בבלתי נראה לעין, הוא עוסק הן בהוויה של האדם והן בעשייה שלו, זה תהליך מעצב, תהליך של התפתחות אישית. תהליך מנטורינג כולל שילוב מתמשך בין למידה ועשייה, זה תהליך של צמיחה אישית שלמה. מנטורינג מבוסס על מערכת יחסים של אמון והתמסרות בין המנטור לחניך, מערכת יחסים כזו בה מצד אחד - החניך מעריך את המנטור ורואה בו במידה מסוימת גם מודל לחיקוי. עצם היותו של המנטור מוערך על ידי החניך הופכת אותו לדמות חשובה עבור החניך ואז החניך נע, פועל ומפיק תוצאות. זאת מכיוון שהאדם נע ופועל בהשפעת הדמויות החשובות בחייו.

תהליך מנטורינג עלול להיות המסגרת היחידה שבה רואים את החניך כגדול

מצד שני, המנטור רואה את גדולתו של החניך ובמקרים רבים הוא היחיד בחייו של החניך שבאמת רואה את גדולתו ומקשיב ל"זהב" שלו. במקרים רבים, תהליך מנטורינג עלול להיות המסגרת היחידה שבה רואים את החניך כגדול, מאחר ובסביבה הרגילה של חייו כולם מסתכלים עליו כקטן. "הזהב" של החניך זה הכישרונות, החוזקות, החלומות, התשוקות, האהבות, המוטיבציות, הערכים, החלומות, היכולות ומקורות האנרגיה שלו.

מנטורינג הוא תהליך של הכלה

המנטור מעניק לחניך מרחב שבו הוא יכול להתפתח, לצמוח ולפעול בביטחון. מנטורינג זה תהליך שבו המנטור מכיל את החניך בתוך מסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו ויוצר את האנרגיה המתהווה שמובילה להצלחה ולהגשמת מטרות החניך.

מנטורינג מכניס המון מודעות ובהירות אל תוך חיי היומיום

מנטורינג זה תהליך שמכניס המון מודעות ובהירות אל תוך חיי היומיום של החניך. מדובר בתהליך חיובי, חווייתי ומעצים. התהליך הזה יוצר מסגרת שלמה של התפתחות אישית מאחר והוא נוגע בכל ארבעת האלמנטים של האדם השלם: האלמנט המנטאלי (המוח, המחשבות, הדמיון, האמונות, הפרדיגמות, יכולות היצירה והמחוללות של האדם), האלמנט הרגשי (רגשות, תנועות של אנרגיה, ביטויי האהבה של האדם בחייו), האלמנט הרוחני (החזון, הייעוד, כוחה של הנשמה, האינטליגנציה הרוחנית והחיבור לתבונה האינסופית) והאלמנט הפיזי (בריאות פיזית, חוויות פיזיות, תוצאות פיזיות בחיים).

למידה היא מרכיב קריטי בתהליך מנטורינג

תהליך מנטורינג לעתים עושה המון שכל ולעתים נוגע עמוק בפנים ברגשות, לעתים הוא מורגש כמו רוח שנמצאת בכל מקום שאתה הולך, ובסופו של דבר רואים את התוצאות שלו בחיים. הלמידה היא מרכיב קריטי בתהליך מנטורינג, כבר הוכח מחקרית שברגע שהמוח של האדם נחשף לרעיון או ידע חדש, הוא לעולם לא יחזור ל"גודלו" המקורי (לא מבחינה פיזית כמובן), אלא רק יתרחב עוד ועוד - זוהי צמיחה מנטאלית.

להיות יותר - זו המטרה הראשית של תהליך מנטורינג

תהליך מנטורינג יוצא מנקודת הנחה בסיסית שבכדי להשיג יותר, צריך להיות יותר ולעשות יותר ואין קיצורי דרך. להיות יותר זו המטרה הראשית של תהליך מנטורינג, לאפשר לאדם להיות מי שהוא רוצה להיות. המילה לאפשר מתפרשת בשני מובנים בתהליך מנטורינג: מצד אחד, זוהי אפשרות - הדיאלוג של מנטורינג הוא דיאלוג של אפשרויות ולא של בעיות. מצד שני, זה אפשרי! תהליך מנטורינג מחזק את אמונתו של האדם בכך שמה שהוא רוצה בהחלט אפשרי. כאשר האמונה שזה אפשרי מתבססת היטב, המציאות משתנה ללא היכר.

תהליך מנטורינג אינו "תמונה ורודה"

חשוב לי לציין שלא בכוונתי להראות רק את ה"תמונה הורודה" של תהליך מנטורינג, שכן תהליך כזה, למרות היותו מעצים ומעשיר, הוא תהליך שמזכיר נסיעה ברכבת הרים. לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה ומה שחשוב זה להיות מוכן גם לרגעים שבהם אתה למטה, מתמודד אם אי ודאות, עם אי נוחות, עם אזורים חדשים ולא מוכרים, עם פחדים, עם ספקות, עם קשיים ועם מכשולים.

תהליך מנטורינג דורש ממך לקפוץ ל"אזור הסכנה"

תהליך מנטורינג דורש ממך מחויבות ויכולת להפיק למידה מכל מה שקורה בדרך, זה דורש ממך לצאת מאזור הנוחות ולקפוץ ל"אזור הסכנה" כפי שמכונה ע"י בריאן טרייסי. אזור הסכנה מכריח אותך לקחת סיכון, הוא מכריח אותך לעשות דברים שאף פעם לא עשית, הוא מכריח אותך לפרוץ דרך. אם אתה לא לוקח סיכון אתה לא יכול לגדול ואם אתה לא יכול לגדול, אתה לא יכול להיות במיטבך ואם אתה לא יכול להיות במיטבך, אתה לא יכול להיות באמת מאושר ושלם עם עצמך ואם אתה לא יכול להיות מאושר ושלם עם עצמך, אז מה לעזאזל נשאר?!

מנטורינג מאפשר לך ערך יוצא דופן שילווה אותך כל החיים

לא רק שהוא מאפשר לך להשיג תוצאות בלתי רגילות, אלא תהליך מנטורינג גם מאפשר לך ללמוד איך להשיג תוצאות בלתי רגילות ובכך אתה מקבל ערך יוצא דופן שילווה אותך כל החיים. העוצמה של מנטורינג מתרחשת במיטבה כאשר הטיימינג מתאים, למנטור יש גם תפקיד רוחני בחייו של החניך והם בדרך כלל נפגשים לא סתם. "צירופי המקרים" שמביאים חניך אל מנטור מעידים על כך שכנראה שלשניהם יש משהו ללמוד אחד מהשני. על זה נאמר: כשהתלמיד מוכן, המורה יופיע...

מחויבות צריך מרחב לקחת סיכונים להצלחה נקודת מבט מנטאליות אינטלגנציה פחדים טוב לוקח סיכונים העוצמה של מנטורינג מנטור מנטורים מנטורינג עוצמה
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
...לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים הרצאה על המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים ועוד האם ללמד...
רחמנות ואכזריות, איך לא לרחם על אף אחד? איך לרחם על כל אחד? איך להיות אכזרי? איך להיות רחמן? איך לא לרחם על עצמך? איך לרחם על מי שפוגע בך? איך לסלוח? איך לנקום? איך לא לסלוח? איך לא לנקום? התעללות בחסרי ישע, התעללות בבעלי חיים
רחמנות ואכזריות, איך לא לרחם על אף אחד? איך לרחם על כל אחד? איך להיות אכזרי? איך להיות רחמן? איך לא לרחם על עצמך? איך לרחם על מי שפוגע בך? איך לסלוח? איך לנקום? איך לא לסלוח? איך לא לנקום? התעללות בחסרי ישע, התעללות בבעלי חיים
...אחד? איך להיות אכזרי? איך להיות רחמן? איך לא לרחם על עצמך? איך לרחם על מי שפוגע בך? איך לסלוח? איך לנקום? איך לא לסלוח? איך לא לנקום? התעללות בחסרי ישע, התעללות בבעלי חיים הרצאה על רחמנות ואכזריות, איך לא לרחם על אף אחד? איך לרחם על כל אחד? איך להיות אכזרי? איך להיות רחמן? איך לא לרחם על עצמך? איך לרחם על מי שפוגע בך? איך לסלוח? איך לנקום? איך לא לסלוח? איך לא לנקום? התעללות בחסרי ישע, התעללות בבעלי חיים ועוד איך לסלוח לעצמך? איך לא להאשים את עצמך...
אבחון הפרעות נפשיות והתנהגותיות, אבחון פסיכיאטרי, אוטיזם, סכיזופרניה פרנואידית, אבחון מחלות נפש קשות, אבחון הפרעה נפשית, טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לילד כמו לאדם בוגר, לוותר לילד, הוא רק ילד, אבחון DSM, לקטלג מישהו
אבחון הפרעות נפשיות והתנהגותיות, אבחון פסיכיאטרי, אוטיזם, סכיזופרניה פרנואידית, אבחון מחלות נפש קשות, אבחון הפרעה נפשית, טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לילד כמו לאדם בוגר, לוותר לילד, הוא רק ילד, אבחון DSM, לקטלג מישהו
...נפשיות והתנהגותיות, אבחון פסיכיאטרי, אוטיזם, סכיזופרניה פרנואידית, אבחון מחלות נפש קשות, אבחון הפרעה נפשית, טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לילד כמו לאדם בוגר, לוותר לילד, הוא רק ילד, אבחון DSM, לקטלג מישהו עכשיו הנושא הוא כזה האם יהיה נכון לומר האם זה יהיה משפט אמת לומר שהבעיה המרכזית שגורמת לאנשים עם הפרעות נפשיות כלשהן כגון סכיזופרניה פרנויה הפרעת אישיות אוטיזם כל מיני בעיות נפשיות בראש באופי מה שגורם להם להישאר בבעיה שלהם זה בגלל שמקטלגים אותם שיש...
התנהגות ילדים, טיפול פסיכולוגי לילדים, פסיכולוג ילדים, בעיית התנהגות אצל ילדים מתבגרים, בעיות רגשיות של ילדים, חינוך ילדים
...אצל ילדים מתבגרים, בעיות רגשיות של ילדים, חינוך ילדים ובו יתבאר העניין של: בעיות התנהגות של ילדים. ויתבאר, ממה נובעות בעיות התנהגות אצל ילדים? וכיצד צריך לטפל בבעיית התנהגות של ילדים? ועוד. וכאן יתבאר, העניין המרכזי שאליו צריך לשים לב, כאשר לילד יש בעיות התנהגות כאלו ואחרות. כי לחלק מהפסיכולוגים, יש תיאוריות כאלו ואחרות, לגבי בעיות ההתנהגות של הילדים. ויש כאלו שנדמה להם, שבעיות התנהגות של ילדים, שונות במשהו, מהפרעות התנהגות של אנשים מבוגרים. אך האמת...
שילוב חרדים בשוק העבודה
...העבודה כפי הנראה לעין הרי שבשנים הקרובות לא יחול שינוי משמעותי בשילוב החרדים בשוק העבודה. שאני מדבר על שוק העבודה כוונתי אינה לנשים חרדיות או חרדים מודרניים שנמצאים בשוק העבודה אלא לארדקור החרדי, לזרמים המרכזיים בו. ויש מספר סיבות לכך ואלו הם: תרבותית: הציבור החרדי רואה וחווה את העולם בצורה אחרת לגמרי מהציבור הכללי. אם בציבור החילוני העולם הוא מקום כדי להתפתח, ליהנות, ללמוד, לעשות כסף ולהגשים חלומות (כל סוג של חלום) הרי בציבור החרדי העולם הוא "פרוזדור...
למה אתם רוצים לאמן אותי
..."חוסר הוודאות שאתה מרגיש בקרבך הוא השער לחוכמה. " דיפאק צ'ופרה הטיול שלי כאן על הכדור הזה מרתק ומגוון. לא תמיד הייתי טיילת מוכשרת. בהתחלה הייתי צריכה לשפר את הכושר שלי - הגופני, הנפשי ובעיקר הרוחני. אח"כ רכשתי הרבה כלים וידע כי כך האמנתי שמתקדמים בדרך. ומעניין, הדרך היא ישות חיה. משתנה במהותה ובאנרגיה שלה בכל רגע. מתקילה אותי. כשאני כבר ממש בטוחה שיש באמתחתי את הכלים וה"חוכמה" הנדרשים כדי לצלוח את הנהר שלפני, בדיוק אז, הידע הנפלא שצברתי לא משרת אותי...
בקשת מלאכים
...זימונים לחיים שלנו. האדם הוא יצור בוחר, מעצם היותו כזה, הוא בוחר בכל רגע נתון לאיזו אנרגיה להתחבר. כשאנחנו רוצים ליצור בתוך חיינו, עלינו להבין שיש לנו כל מיני מחשבות - כאלו שנובעות מהמודע וכאלה שנובעות מהתת מודע. מתוך ההבנה שלכל מחשבה יש כוח בריאה, ושיש כוחות שמוציאים לפועל את כל המחשבות שלנו - המודעות והלא מודעות, החיוביות והלא חיוביות, על עצמי וגם על האחר כדי להפוך להיות היוצר היחיד והבלעדי של החיים שלי - אני צריך להיות מודע כל הזמן למחשבות שלי...
פנג שווי - כניסה לבית ברוח הפנג שווי
...- כניסה לבית ברוח הפנג שווי בתורת הפנג שווי, מקבלת כניסת הבית חשיבות רבה, היות וזהו הפתח הראשי של הבית. הפנג שווי מתייחס להשפעה שיש לתנועת האנרגיה עלינו ואיך אנחנו יכולים להשתמש בה וההמלצה לכניסה של בית היא שאנרגיה תעבור דרך שבילים מעוקלים, נוף יפה או במילים אחרות, שנקבל אותה בזרועות פתוחות, כמו כל אורח רצוי. מכאן, חשוב ליצור אווירה פותחת, מרחיבה ומזמינה פנימה באזור הכניסה הראשית. במידה וישנה חצר עם גדר, רצוי שהשביל המוביל אל דלת הבית יהיה מעוקל...
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 2
...- עקדת יצחק - חלק 2 תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 1. דנתי בחלק הראשון בשאלת קיום אלוהים מנקודת המבט החילונית והדתית, וגם הוספתי את ההערה הזו: עצם ההצהרה על "אמונה" במשהו מוכיחה שישנה בעיה עם דבר קיומו... כי אם הוא קיים - אין את הצורך להאמין בו... האמת היא שבכל הנוגע לשאלת קיום האלוקים - אין ולמעשה הבדל מהותי בין השקפת היהודי החילוני לבין אחיו הדתי, כי גם היהודי החילוני שכמעט ואינו מקיים שום מצווה מתריג המצוות - מאמין בתוכו בקיום ישות - על...
לא אכפת לי אם אמות / מוהו נולקה
...באנטאיז'י היו שונים מאד "מתרגול הזן" שדמיינתי לי עד אז. בחודש שעבר כתבתי על ההפתעה שציפתה לי כשגיליתי שהנזירים ישנים בזמן זאזן, כתבתי עד כמה הייתה העבודה קשה עבורי, וגם אודות גישה לתרגול, שהייתה חדשה לי לחלוטין ושלא חשבתי עליה קודם לכן: "אתה בורא את אנטאיז'י! " אני רוצה להמשיך ולהרהר עוד קצת אודות אותם רשמים ראשונים מאנטאיז'י. אומרים שהעבודה באנטאיז'י דורשת מאמץ גופני רב, וגיליתי שאכן כך הדבר. אין זה כיון שהעבודה היא חלק מן התרגול ולכן עליה להיות...
יסודות של אהבה לבניין הנישואין
...הבניין הבסיסית של נישואין היא אהבה. האהבה שתיצרו תשפיע גם על ילדיכם. מאת הרב נח אורלוויק אנחנו אוהבים מישהו כשאנו מרגישים שאותו אדם אוהב אותנו. ילד מרגיש אהבה כשהוריו דואגים לו ובאופן טבעי הוא ישיב להם אהבה. אנו מרגישים אהבה כשמישהו ממחיש את דאגתו לנו ומעניק לנו. כיצד ניתן להעניק אהבה? על ידי הקדשת מאמץ מיוחד להקשיב ולהבין. התרכזו באדם השני והגיבו לדבריו. לדוגמא, רצוי שבעל יעניק לאשתו 15 דקות ביום של הקשבה - בלי לתת פתרונות. הקשבה נטו, מלאת תשומת...
הצלחה - החלום חייב להיות גדול ממך
...שלך חייב להיות גדול ממך, הוא חייב לשקף משהו בעל חשיבות כל כך רבה בשבילך, עד שבאמת תהיה מוכן לעשות הכל בשבילו. בחיים אנו חייבים לחלום ויתרה מכך, אנחנו חייבים להילחם למען החלומות שלנו ולהגשים אותם. אחרת, לחלומות יש הרגל לרדוף אותנו עד סוף חיינו. אדם חייב שיהיה לו חלום בדיוק כמו שאונייה צריכה הגה ושעסק צריך חזון. בדיוק כמו שזוגיות צריכה אהבה ובדיוק כמו שאם היית הולך לאיבוד במדבר, היית צריך מצפן. ללא אותו חלום או חזון, אתה פשוט מת. אבל מעבר לכך, החלום...
אלוהים הוא לא אבא ולא אמא שלנו
...שאנו רוצים לעבור. שום דבר לא נכפה עלינו. הכל מרצוננו החופשי. והקבה, הוא הייקום, הוא הבריאה רק נמצא הווה זוהר באהבה, קורן בחמלה ותו לא. אין לו שום דרישות מאיתנו ושום ציפייה בכלל. המציאות שלנו היא שיקוף של האמונות שלנו, הערכים שלנו והייעוד שלנו, כל אחד וייעודו הוא. לרגעים מסויימים אנחנו מכוונים בדיוק לתדר הנכון והמדוייק ואז אנו מרגישים את הנוכחות של הכל. את האחדות. זהו זה. עברנו עידן. מעידן של מחשבה מבקשת ומתחננת לעידן של מחשבה יוצרת. אנחנו יוצרים...
בודהיזם - עצמי
...157 אם אדם יקר לעצמו עליו לשמור על עצמו היטב. החכם שומר על ערנות במשך שלוש אשמורות הלילה. 158 ראשית על אדם לבסס את עצמו במה שראוי ורק לאחר מכן להדריך אחרים. כך החכם לא יואשם. 159 כפי שאדם מלמד אחרים, כך עליו לפעול. כדי שאדם ייאמן אחרים עליו להיות ראשית מרוסן בעצמו. אכן, קשה היא שליטה עצמית. 160 אדם הוא אכן המגן של עצמו מי עוד יוכל להיות המגן? כאשר אדם בשליטה מלאה הוא משיג מגן הקשה להשגה. 161 הרע נעשה על ידי אדם בעצמו נולד מתוך עצמו, נוצר בעצמו הוא...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
לזמן מוגבל!     👈1 ב 100  👈2 ב 150  👈4 ב 200     📞 050-3331-331
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, מאמן אישי לעסקים, פסיכותרפיסט פסיכולוגית קלינית מומחית בתל אביב ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0313 שניות - עכשיו 14_06_2021 השעה 09:36:29 - wesi4