אילו שאלות לשאול בראיון עבודה? מה חשוב יותר לדעת על המרואיין?... מבין משהו לאשורו רק אחרי שהוא נכשל בו. אחרי שאדם נכשל המון פעמים, הוא יודע טוב יותר מאדם אחר מה לא לעשות וכיצד להשיג טוב יותר את מטרותיו. בנוסף חשוב שמנהל שעובד אצלך בארגון ידע להתנהג כאשר המצב בארגון קשה ולא מזהיר, לא פחות מאשר שידע להתנהג כאשר הכל טוב. כולם יודעים להצליח כאשר תנאי השוק טובים. הטובים ביותר הם אלו שמצליחים היכן שקשה לכולם, איפה שנדרשת אמביציה, יצירתיות והתמדה. אתה רוצה בשביל הארגון שלך שהעובד שלך ידע להסתדר בכוחות עצמו גם כאשר הכל הולך הפוך מהתוכניות, גם כאשר יקרה האסון הגדול ביותר, כי אתה צריך לדעת שאתה יכול לסמוך עליו. עובד ... זכור, כשהכל הולך טוב, זאת לא חוכמה גדולה לנהל. מנהל טוב הוא מי שיודע כיצד להתמודד כאשר הכל הולך שלא כסדר, שהכל הולך נגד התכנון והנחות היסוד שלו, כשהכל הולך הפוך. מנהל טוב ידע לשרוד כל משבר, מנהל טוב יהפוך כישלון להצלחה, מנהל טוב ילמד מכל דבר, מנהל טוב יהפוך את כישלון להזדמנות להשתפר ולהיות טוב יותר, ...