ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






התעללות פולחנית שטניסטית - מבוא
... (1980), אשר התבסס וצבר פופולריות במהלך העשור בעקבות משפט גן מקמרטין. עדויות, רשימת תסמינים, שמועות ושיטות חקירה שנועדו לחשוף זיכרונות של התעללות פולחנית שטנית הופצו בכנסים מקצועיים, פופולריים ודתיים. תוכניות אירוח, שהקדישו תשומת לב רבה לנושא, השאירו אותו על ... כת 5.2 פסבדו - שטניזם 5.3 שטניזם פלילי והזייתי 5.4 התנהגות מרדנית 6 ראיות 7 הפרעת זהות דיסוציאטיבית 8 זיכרונות כוזבים היסטוריה תקדימים היסטוריים הפאניקה סביב התעללות פולחנית שטנית כללה אלמנטים רבים מפאניקות מוסריות קודמות ותאוריות קשר, דוגמת עלילת ... הילד ומאבקם להכרה בהתעללות מינית בילדים כבעיה חברתית ופשע פלילי, וכן פופולריזציה במושגים כמו הפרעת דחק פוסט - טראומטית וזיכרונות מודחקים, שהביאה להקמת קבוצות של שורדי התעללות וכתות. מישל זוכרת ומשפט גן מקמרטין הספר מישל זוכרת נכתב על ידי ... בטקסים שטניים ושימוש בסמלים שטניים. תיקים אלו זכו בכותרת התעללות פולחנית שטנית הן באמצעי התקשורת והן בפי אנשי מקצוע. זיכרונות ילדות של מעשים דומים החלו להופיע בטיפולים פסיכולוגיים של מבוגרים. בשנת 1983 הוגשו האישומים במשפט גן מקמרטין, שכלל האשמות ... לטענתו, חברי הכת הם דמויות מוערכות וחזקות בחברה אשר השתמשו בכספים שנוצרו בעזרתה על מנת לקדם את האגנדה שלהם. זיכרונות חסרים אצל הקורבנות והיעדר ראיות הוצגו כראיות לכוחה ויעילותה של הכת בקידום תוכניותיה. טענותיו של המונד זכו לתשומת לב ... הראיות) באמצעות מגוון של סמינרים לעובדי רפואה, שבמהלכם הם נדרשו להאמין בקיומן של כתות שטניות ושל קורבנותיהן, ולא לפקפק בזיכרונות הקיצוניים והמשונים שנחשפו. כהוכחות שימשו פריטי מידע מנותקים כגון תמונות שציירו פציינטים, עטיפות תקליטי הבי מטאל, פולקלור היסטורי על ... שסגדו לשטן ותצלומים של חיות שעברו התעללות. במהלך הסמינרים, פציינטים העידו על התנסויותיהם והמנחים הדגישו את חשיבותו של שחזור הזיכרונות בתהליך הריפוי. ב - 1986 נערך באוסטרליה הסימפוזיון הגדול ביותר בהיסטוריה על התעללות בילדים, וכלל הרצאות מפי תומכים נמרצים ... והאסטרוביולוג קרל סייגן הקדיש פרק שלם בספרו האחרון, עולם רדוף שדים: המדע כנר בעלטה (1996), לביקורת על היומרות לשחזור זיכרונות על חטיפות בידי חוצנים והתעללות פולחנית שטנית, והביא כסימוכין לדבריו חומרים של האגודה לתסמונת זיכרון שווא. כמה מבקרות פמיניסטיות של אבחוני ההתעללות השטנית טענו שהפאניקה של שנות ה - 80 וה - 90, בניסיון ... קברים נוצריים. מעולם לא נמצאו כל ראיות לטענות הללו, רוב ההוכחות שהציגו חסידי התאוריה על התעללות שטנית פולחנית היו זיכרונות של מבוגרים על התעללות שעברו בילדותם, the testimony of young children וכן וידויים שהיו מאוד שנויים במחלוקת. הרעיון של ... פרשנות של אנשי מקצוע, אשר גילו בה רמזים להתעללות. ראיות הראיות העיקריות להתעללות שטנית פולחנית היו עדויות מפי ילדים וזיכרונות של מבוגרים שטענו כי הם זוכרים שעברו התעללות כזו, אשר במקרים רבים התבססו על שחזור זיכרונות בעת טיפול פסיכולוגי. הראיות היחידות שנמצאו מלבד עדויות אלה היו לפסבדו - שטניזם. הגם שמומחי טראומה טענו לא פעם ... הן זהות, בפועל טענותיהם של המבוגרים היו מורכבות יותר, חמורות יותר, וכללו התעללות ביזארית יותר. ב - 95% מהמבוגרים, זיכרונות ההתעללות שוחזרו בעת טיפול פסיכולוגי. הפרעת זהות דיסוציאטיבית התעללות פולחנית שטנית קושרה להפרעת זהות דיסוציאטיבית (DID), או פיצול אישיות, ... שהתלוננו על התעללות שטנית נמצאה גבוהה יותר מאשר קבוצת המדגם, ומתקרבת לרמה אצל פציינטים שאובחנו עם הפרעת זהות דיסוציאטיבית. זיכרונות כוזבים אחד ההסברים לטענות על התעללות שטנית הוא שהם מבוססים על זיכרונות כזובים שנגרמו משימוש מופרז בהיפנוזה ובטכניקות סוגסטיביות אחרות על ידי מטפלים, שלא העריכו נכונה את מידת ההשפעה שיש לסוגסטיה על לקוחותיהם. מצבי ההכרה שיוצרת ההיפנוזה עשויים כמסתבר לעורר בפציינטים יכולת לא רגילה להעלות זיכרונות כוזבים (קונפבולציות), לא פעם בעזרת המטפלים. התומכים בקיומה של תסמונת זיכרון שווא טוענים שהזיכרונות - לכאורה של התעללות פולחנית הם למעשה זיכרונות שווא שנגרמו על ידי מטפלים באמצעות סוגסטיה או כפייה.
שדים תלונה התמקדות הפרעת זהות דיסוציאטיבית איך לשאול שאלות רצח ילדים להקצין להוציא מפרופורציה
זיכרונות, זיכרון ואימון - מה תפקיד הזיכרון, ואיך משתמשים בו באימון?
זיכרונות, זיכרון ואימון - מה תפקיד הזיכרון, ואיך משתמשים בו באימון? ברצוני להביא סיפור של אימון עם אישה שאיבדה את ביתה בנסיבות טרגיות (האימון היה שלושה חודשים לאחר האסון), והאימון נועד על - מנת להנציח את זיכרה. אחד מתפקידיו של המאמן הוא להיות הזיכרון של המתאמן. זיכרון במובן של להיות זה שמזכיר למתאמן לאן פניו מועדות. מאחר והמתאמן שט לו בים החיים ולפעמים הים שקט, ולפעמים ... מגדלור לכיוון הארץ המובטחת, למקום המבטחים. והוא מזיז יחד עם המתאמן את אבני הנגף שיש בדרך. הזרקור הזה הוא הזיכרון. האור שמאיר את הדרך ולאורו אפשר לצעוד ולהגיע אל מטרה. בתהליך האימון עם האישה שאיבדה את ביתה הבקשה היתה להתאמן על הנצחת זיכרה. והנה יש כאן סתירה. היה ברור לחלוטין שאין באימון זה צורך להשתמש במיומנות של הזיכרון. המתאמנת זכרה היטב, וגם ידעה היטב מה עליה לעשות ואיך לעשות זאת. ובכל זאת, זאת היתה בקשתה. ועל - כן, נשאלות השאלות מה תפקיד הזיכרון כאן? ומה תפקידי כאן כמאמנת בהקשר לזה. תהליך האימון על ההנצחה, יצר אצל המתאמנת כוחות חיוביים ומניעם לפעולה. האימון להנצחה התייחס אל העתיד. מטרת האימון היתה ליצור את תכניו ואופיו של הזיכרון. בתהליך האימון עלו גם הזיכרונות מן העבר. המפגש עם הזיכרונות מהעבר, עם האנשים, המקומות והחוויות המשותפות הוא זה שעל - פיו נבנתה תוכנית ההנצחה והזיכרון. הזיכרונות שיש לה מהעבר, מהווים עבורה את אלומת האור ובזכותם יכולה ליצור ולשמר את הזיכרון בעתיד. ובעבור אלה כפי שאמרתי, כמובן לא היה צורך במיומנותי כמאמנת. אז, מה כן היה תפקידי? תפקידי היה להקשיב לזיכרון, ולזיכרונות. ההקשבה איפשרה, ונתנה את הזמן והמרחב להעלות את הזיכרונות באוטנטיות רבה. השקט של ההקשבה איפשר גם לבטא את מגוון הרגשות שקשורים בזיכרונות. אפשרות לבטא כאב, צער גדול וגעגועים לצד שמחה, גאווה ואושר. הזיכרונות הללו הביאו את המתאמנת למודעות ורצון להקיף את עצמה ביופי וטוב. תהליך יצירת הזיכרון היווה הזדמנות ליצור קשרים חדשים ודיאלוג אחר בתוך משפחה. לאורו של הזיכרון המתאמנת בוראת מחדש את עולמה. המפגש עם הזיכרון שלה, עורר אצלי זיכרון קשה שמלווה גם אותי, וגרם לי לחשוב שוב על משמעות החיים עבורי והעולם שאני רוצה לברוא לעצמי. ההקשבה לזיכרון יצרה קשר אינטימי וקרוב מאוד עם המתאמנת ועולמה, יחד עם קשר והתחברות לעולמי. כך, בלא להתכוון לכך, ומבלי להיות מודעת לכך, יצרה אצלי המתאמנת זיכרון והנצחה של ביתה.
מטרת החיים אימון משמעות החיים איך לבטא נשים אימונים מודעות מיומנויות
זיכרונות - כי מדי דברם בנו זכור אזכרנו עוד...
זיכרונות - כי מדי דברם בנו זכור אזכרנו עוד... א. חרטה מאוחרת כמה מאתנו, בני גיל הזהב המבוגר, לא נעצרים מדי פעם, משתוקקים לשמוע את קולם של הורינו? ככל שחולף הזמן נותר קולם כמו הד עמום בזיכרוננו. גם מראה פניהם מתרחק מאתנו, ממוסגר בתוך התמונות ההן, ההולכות ודוהות אל תוך השכחה. כמה מאתנו לא חשים רגשי חרטה על שאין בידינו משהו מוחשי יותר מן הזיכרונות עצמם, שיביא אותנו קרוב ככל האפשר לימים הרחוקים והיפים ההם של ילדותנו? מי מאתנו לא נסחף לפרקים או לבקרים ... המאמר בשינוי קל מן הפסוק המדבר באפרים. אין ספק שעצם הדיבור על או אודות אדם או מעשה מעמיקים את הזיכרון כלפיו ומציבים אותו במקום שונה בראייה המשפחתית. גם כאשר ייתם חלקו של הדור המבוגר, תישאר אחריו מורשת מרתקת, מהנה, מגוונת ואותנטית למענם של הדורות הבאים. כי מדי דברם בנו, זכור יזיכרונו עוד...
זוגיות יצירתיות דמיונות ילדה מסקנות פרוייקטים לזכור החלטות
מחשבות - דיבור פנימי - ראיית תמונות או סרט - חיובי, סוף טוב פעולה, שאיפה.
... דיבור פנימי>ראיית תמונות או סרט>שלילי, חוסר פעולה. מחשבות>דיבור פנימי>ראיית תמונות או סרט>חיובי, סוף טוב פעולה, שאיפה. סיטואציה> דיבור פנימי>תחושות. זיכרון להפעיל את הזיכרון לטובתנו ולהכיר בקיר. איך פועל הזיכרון? הזיכרון והכוח שלו עלינו! כוחו של הזיכרון. הכוח הטמון בזיכרון. אנחנו זיכרון ביולוגי. הפעלת הזיכרון. להכיר בקיר לכולנו יש זיכרונות. כולנו זוכרים דברים טובים ופחות טובים שקרו לנו (עניין של גמישות מחשבתית ושיפוט טוב או רע). זיכרון לטווח ארוך (פועל בתת מודע). זיכרון לטווח קצר (מודע). זיכרון לטווח ארוך מכיל גם זיכרונות טובים וגם בעצם את כל המחסומים והעקבות הפחדים הנסיון והקירות שבנינו לנו. אפשר לפרוץ את הקירות לשנות את התחושה שלנו כלפי אותם זיכרונות קשים שמעוררים בנו פחדים טראומות ודימוי עצמי נמוך. עבר משפיע על ההווה. ההווה משפיע על העתיד. כשנשנה את הגישה ונבין אחרת את אותם זיכרונות, כשנאפשר לעצמנו להתייחס ולבחור להגיב לאותם זיכרונות באופן שיוכל לשרת אותנו עכשיו בהווה ומכאן להשפיע על העתיד שלנו. אז בעצם אנחנו נאפשר לעצמנו את הבחירה. כל זיכרון שיש לנו פועל עלינו באופן חיובי או שלילי. צריך וכדאי לנקות את אותם זיכרונות שליליים ולשחרר את האנרגיה הכלואה בהם. להרפות ולאפשר לזיכרונות טובים יותר לגדול ולקבל יותר נפח בחיינו. המוח שלנו פועל בכיוון מסויים. אם הכיוון הוא זיכרונות שליליים מכאן שהפחדים, המתח, החרדות, הספקות יתעוררו ויקננו בנו ונקפא מתוכניותינו לפעול ולהתקדם לעבר חלומותינו. ברגע שנבין שאפשר ורצוי ונכון יותר לנו עכשיו בחיים לשחרר את אותם זיכרונות לא טובים ובמקומם להתחיל לבנות זיכרונות טובים יותר ומעצימים נדע שאנחנו בכיוון הרצוי להגשמת מי שאנחנו. גוף ונפש יחידה אחת הנשענת ונתמכת אחת בשניה. אנחנו בעצם מלאי זיכרונות רצוף. אנחנו זיכרון. ויש בנו אין סוף התניות שפועלות באופן אוטומטי. אפשר לקחת את המנגנון האוטומטי ולהפעיל אותו לטובתנו. ארוע > תגובה ...
חיובי או שלילי חוויית הזיכרון להתקדם תמונה שיפוטיות להפעיל את הזיכרון ספקות טראומה
הפרעת ריבוי אישיות בראי הגישה ההוליסטית
... בתוך התת מודע וללא ביצוע תהליכים מודעים, באמצעות מדיטציה, או בלתי מודעים בעת חלימה, אין לנו אפשרות גישה לאותם זיכרונות. אולם, ישנם אנשים שאותו מנגנון הגנה שחוסם את האישיות הקודמות מרמת המודע אינו מספיק חזק או בשל, וכתוצאה מכך ... את אותם התנהגויות משניות ככאלו שכבר ביצע בעבר. הצגה זאת מבהירה למטופל שאין שום דבר פסול או שגוי באותם זיכרונות, אלה הם זיכרונות לגיטימיים של הנשמה אשר פורצים מתוך התת מודע ללא שליטה, ודרך כך מושגת למעשה הפעולה ההפוכה, חיזוק ההגנה של התת מודע, בנייה מחדש של השער אשר מאפשר שליטה על אותם זיכרונות מלצוף באופן פתאומי ולא נשלט, ומתן שליטה הדרגתית לאישיות הראשית העכשוית עד שתתפוס את מקומה הטבעי והדומיננטי, והכנסת האישיות ...
למידה מדיטציה הנפש חרמנות הבדלה מפורסם הפרעות פסיכיאטריות הוליסטי
הרגלי תפיסה תוקעים
... לא יטופל ואינפורמציה הקשורה בא תלך לאיבוד. רוב התגובות שלנו מבוססות על קריאה של מפות פנימיות - תבניות אגורות בזיכרון של המרחבים בהם אנו נעים, פרצופים, דימוי הגוף שלנו, מחשבות, דפוסי רגש, דפוסי התנהגות, דפוסי אמונה, כללי התנהגות, נורמות ... שגוררת אחריה תשומת לב רבה וקשב פנימי. כמו כן קובע הדרוג הרגשי את רמת הלמידה והלקחים המופקים, על זמינות הזיכרון בעתיד ועל התוקף שיש למסקנות שהופקו בעקבותיו, אם זו אמונה, חשש או להיפך ציפייה לבאות. במקביל במסלול שהוא יותר ... האופטימאלית ותכנון הפעולות לקראת השגת המטרה ובכלל זה גם מטרות רגשיות. נעשית פעילות תת - ספית ענפה של שליפת זיכרונות, ומחשבות שאינן מגיעות בהכרח להכרה. האינפורמציה על האירוע מקבלת משמעות על סמך הקלט מהחושים וזיכרונות אגורים במוח. פעילות זו מביאה לכך שהתפיסה היא לא עיבוד טהור של הקלט מהחושים, המוח בונה את סיפור התמונה ... לסרב ללחוץ את ידו בלי שהייתה יכלה להסביר את התנהגותה. בשלב השלישי נעשית השוואה של האינפורמציה שהגיעה מהחושים עם זיכרונות מהעבר. האירוע מקבל פרשנות. על סמך פרשנות זו, מתקבלת החלטה מהן הפעולות הרצויות והמתאימות ביותר. למשל האם יש צורך ... שמא נראתה רק מכונית הסוטה לכוון נתיב היציאה מהדרך המהירה. בלוטת השקד (אמיגדלה) והאזור הסמוך לה משמשת כארכיון של הזיכרון הרגשי. היא מהווה מעין שכל רגשי שמארגן משמעות והשקפות משלו על הרגשות עצמם. החוקר לה - דו מצא כי ... ואנרגיה וגם משום שיש הרבה יותר נוירונים המזרימים אינפורמציה מבלוטת השקד לניאו קורטקס מאשר בכוון ההפוך. בנוסף לכך מאחר וזיכרונות של רגשות נשמרים באמיגדלה למעשה למשך כל החיים, כאשר עולה רגש חזק פעמים רבות הוא מציף את האדם באופן ... של חפץ מסוים, יפעיל פעמון אזעקה המסמל כביכול לאדם כי הוא נמצא בסכנה. למשל קול צעקה יכול לעורר באדם זיכרונות מילדותו מהתקופה בה אביו היה משפיל אותו וצועק עליו. לכן הוא יוצף מבחינה רגשית ברגשות של כעס או אימה ויגיב לאסוציאציה שמעורר הזיכרון ולא למציאות בה הוא נמצא. דפוסי מחשבה ודפוסי התנהגות אוטומטיים שחוזרים על עצמם מנציחים ומגבירים את הכאב. ברוב המצבים אנו מגיבים באופן אוטומטי בהתבסס על דפוסים ישנים שלא משקפים את המציאות בהווה. ההבחנה בין מציאות לבין זיכרון נעשית מטושטשת, והיא פוגעת ביכולת שלנו לפעול ביתר הצלחה ולשפר את מציאות חיינו. מעגלי התגובה האוטומטיים בעקבות הצפה הרגשית, ...
בעיות ביטחון עצמי איך להיות גאון אינסוף הורמון איך לרכוש ביטחון עצמי מיומנויות חשיבה תחושת העצמי בניית ביטחון עצמי
ספר השאלות - שאלות למודעות עצמית / שאלות על החיים
... האם תפיסת המציאות היא מחשבה? מה היא מחשבה? מה היא מחשבה? האם מחשבה היא חדשה? האם מחשבה היא גל בזיכרון? האם לגל יש התחלה ויש לו סוף? האם מחשבה היא תמיד ישנה? האם יש מחשבה חדשה? מה לא מחשבה? ... האם מחשבה חדשה היא רעיון? מה הוא רעיון? מה הוא רעיון? האם רעיון הוא מחשבה? האם מחשבה היא גל בזיכרון? האם רעיון הוא תמיד ישן? האם רעיון הוא הברקה? האם הברקה היא לא מחשבה? האם מה שלא מחשבה, ניתן ... החופש? האם חלל מאפשר דרך, ידע, למידה? אז: מה הוא ידע? מה הוא ידע? האם ידע הוא אוסף של זיכרונות? האם ידע הוא חדש? האם אפשר ללמוד דבר חדש? האם אתה יודע, אם הדבר הוא חדש? איך היודע יודע ... אני יש קיום למשהו? עולם הטבע נוצר עי אני? כל מה שלא טבע נוצר עי אני? אני זה אוסף זיכרונות מחשבות ורגשות? יש אני ללא זיכרונות מחשבות ורגשות? האני יכול לוותר על עצמו? אני ללא האני יכול קיים? האם זה סוג של מוות? מה הוא ... זה זה??? אז? האם זה האידיאל? מה הוא אידיאל? מה הוא אידיאל? האם אידיאל זה תדמית? האם התדמית מועלית מהזיכרון? אידיאל זה תמיד ישן? האם אנו שואפים לעבר? מה לא אידיאל? האם הכל בנו? אז? מה זה שאיפה? מה ...
רואה את אלוהים קונפליקט לשאול שאלות להשתחרר מהפחד פחד כישלון איך לשאול שאלות מראה
מיכאל שלי / עמוס עוז
... גשם יורד בספר. די מהר אומרת לעצמה חנה שמיכאל איננו איש שנון. היא יושבת מולו בבית קפה ועולה בה זיכרון שכשהייתה קטנה רצתה להיות איש ולא אישה. ליד ביתה עמד ביתם של חליל ועזיז, התאומים הערבים. היא קראה להם חלזיז והתאהבה בשניהם כשהייתה קטנה. זיכרונות עלו בה לכל אורך סיפור חייה. זיכרונות ממשיים, זיכרונות שהם הזיות. היא מרגישה שהיא חזקה ממיכאל. וכבר יש לנו את מרבית הנושאים שיעלו ויחזרו לאורך הרומן הזה. חנה ... היו שחשבו שהספר רומנטי, כי הוא בדיוק ההפך מזה. כמה וכמה שמות סופרים וספרים מוזכרים לאורך הספר. כל אחד וזיכרונו מאותם ספרים, ניסיונו של הקורא לרדת אל הרמזים של עוז. עוז הוא מבין חשובי סופרי הדור השני למדינה. לפני ...
אישה איך לכתוב איך לאהוב בחורה רומן להרגיש טוב רומנטי תינוק
פיזיקה / פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 5
... עובר? רק בגלל עליית האנטרופיה: גלי אור וקול חודרים לאברי החושים שלנו, ושינויים כימיים מתאימים נוצרים בנוירונים שלנו בצורת זיכרונות. אבל אם יתהפך כיוון האנטרופיה ביקום כולו, הוא יתהפך גם בסביבתנו, ובתוך גופנו, ובתוך מוחנו, וכך נלך וניעשה צעירים ... זאת ועוד, החוק השני גם קובע שאם רישום כלשהו (מראה, צליל) הוטבע במוחנו, הוא ישאיר אנטרופיה גבוהה במוחנו, בצורת זיכרונות, בעתיד ולא בעבר. מסיבה זאת, אם נזכור כי על פי תורת היחסות כל אחד מאתנו הוא רצף של אניים רגעיים דוממים, ברור למה בכל אני רגעי כזה טבועים זיכרונות האניים הרגעיים הקודמים, ומכאן האשליה שהזמן עובר. ובכן, לוותר? להודות שמעבר הזמן הוא אשליה? לא כדאי למהר, כי בתוך ...
אינטואיטיבי תורת היחסות התקדמות מהירות האור חומר איך לפתור בעיות חוקי פיזיקה פיזיקה
תסמונת קפגרא - מבוא
... מתבצע זיהוי הפנים, לבין המערכת הלימבית, וכי בשיבוש מעורבת גם מערכת הרגשות. מכיוון שהמטופל לא היה מסוגל לחבר יחדיו זיכרונות ורגשות, הוא האמין שהאובייקטים בתמונה שהוצגה לו היו חדשים בכל צפייה מחדש, למרות שבאופן נורמאלי אמורים היו האובייקטים לעורר ... אפילו הוא עצמו). על כן שיער ראמאצאנדראן שישנו קשר בין תסמונת קפגרא לבין יכולת כללית יותר בחיבור רציף של זיכרונות ארעיים, היות שהאמונה הרווחת היא שרגשות הם הכרחיים ליצירת זיכרונות. אלימות בקרב הלוקים בתסמונת: מחקר שנערך באוניברסיטת פארמה העלה שחולי קפגרא עלולים לחוש בעקבות הדלוזיה מאוימים או מפוחדים מבני ...
אפילפסיה תיאור מקרה תסמונת קפגרא מחלות נפש capgras delusion איומים התייחסות תמונה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זיכרונות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: זיכרונות, איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: זיכרונות, איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
החיים כמדע בדיוני מדיטציה לפני מבחן האם אני מנהל טוב? מסוכן תחושה של שלווה פנימית גין שין האם להאמין באלוהים יגרום לך לא לפחד? התקפי חרדה בזמן התקפת טילים קבלה עצמית ושינוי עצמי איך לא לשנוא את עצמך על טעויות? להתאהב שוב אחרי בגידה ליצור התאהבות לאורך זמן כמה אנשים מאושרים? הופך להיות מאושר לקבל מבחורה מספר טלפון האם גברים לא רוצים זוגיות? להרגיש רע כשלא מסוגל להחליט שלם עם החלטה התמודדות עם דברים התמודדות עם מצבי לחץ להשיג מוטיבציה למה קשה להצליח? איך לגרום למישהו לשמוח? ליצור אמון אחרי בגידה איך לגדל ילדים מחוננים? איך לגרום לילד לא להיות אגרסיבי? לשלוט בתת המודע לזרוק את הספרים הרוחניים לפח תסמונת ביפולרית הפרעה טורדנית לא הגיונית האם האקסית זוכרת אותך? האקס מתגעגע ירך אחורית איזה חלק בשריר נמתח יותר... האלוהים החזק ביותר אלוהים מחוץ למציאות תחושה של הארה הדרך היחידה להארה רוחנית להיות אלוהים עצמו להיות אלוהים האמיתי כסף קל איך לדעת כמה הדירה שווה? האם מטרת החיים היא גן עדן? הסוד של תכלית החיים מהות ההנאה ליצור מוניטין חיובי באינטרנט אין רצון אם אין בחירה איך להחליט כשאין בחירה? אולי יש יקום בתוך יקום? למה יש אנדרלמוסיה בעולם? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לחיים, אימון אישי בטלפון, מאמן אישי למציאת זוגיות בנושאי זיכרונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1416 שניות - עכשיו 18_09_2025 השעה 02:31:30 - wesi4