ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






סוגים של אימון: אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים / אימון תעסוקתי
... אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים / אימון תעסוקתי אימון אישי מהו אימון? האימון הוא תהליך המתמקד ... מודע להסחות ולשלוט בהם. אימון ילדים מהו אימון ילדים ADHD? האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות? האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים? האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה? האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? אימון ילדים לקשב וריכוז, מעניק לילד כלים לשיפור יכולות והישגים. האימון משפר את תחושת המסוגלות של הילד ואת יכולותיו בתפקודו ביום יום. בנוסף, האימון מעניק לילד כלים שיעזרו לו לקחת אחריות על חייו. במהלך האימון הילד רוכש מיומנויות שונות כגון: מיומנויות חשיבה המאפשרות לו התמודדות עם שינויים, יכולת התמדה, מציאת טווח של פתרונות וצורות חשיבה שונות. מיומנויות שפה ... ויעילה. הנושאים המרכזים באימון ילדים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. הקניית כלים לעידוד והפנמה של כללים, ... ופיתוח הכישורים הייחודיים של הילד במטרה להובילו לחוויות של הצלחה. פיתוח כישוריים חברתיים ושיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים וחברים. חיזוק הביטחון והדימוי העצמי של הילד. שיפור התפקוד היומיומי של הילד. הקניית כלים להתמודדות עם מעברים ושינויים המתרחשים בחייו של הילד. אימון נוער מהו אימון נוער לקשב וריכוז? האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות? האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים? האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה? האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? בגיל ההתבגרות המתבגר מחפש אחר זהותו. למתבגר יש כמיהה לעצמאות ולהכרה חברתית, גישושים ... וינצ'י אימון הורים אימון הורים לילדים עם קשיי קשב וריכוז האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות? האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים? האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה? האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? משפחות שבהן ילדים עם הפרעת קשב וריכוז מתמודדות עם מצבים שלא קיימים בדרך כלל בבתים אחרים. הקשיים נובעים מהפרעות הקשב והריכוז המשפיעים על כל התא המשפחתי. ...
שיטה מקצוע פירוק אימון אישי הוא לתכנן בתהליך האימון הוויה הביטחון העצמי
יצירת התקדמות והצלחה אצל ילדים
... התקדמות והצלחה אצל ילדים קל לומר, לא תמיד קל לעשות... אז מי שמחפש לו חיים קלים, נוחים, להשאר במקום ולא לעשות או להתקדם או להשיג שום דבר בשבילו או בשביל ילדיו, שלא יקרא את הפוסט הזה. באופן כללי: על מנת ליצור התקדמות אנחנו צריכים - בכל יום מחדש - לצאת מאזור הנוחות שלנו! לצאת מאזור הנוחות ... או כל דבר אחר שמוציא אותנו מאזור הנוחות, רק אז ניצור שינוי בחיים שלנו. שינוי שייצור התקדמות. אז איך זה עובד אצל ילדים? בהנחה שלילד שלכם יש לוז יומי קבוע בו הוא מגיע מבית ספר, נח, עושה פעילות שהוא אוהב, מכין שיעורי בית ואז נכנס למסדר לילה (ארוחת ערב, מקלחות וסיפור). הרי לכם שהילד שלכם נמצא באזור הנוחות שלו. כי הלוז הזה מוכר לו והוא שיגרתי. ובכך אנו נשארים באזור הממוצע ולא מתקדמים. (הרי ביננו, זה מה שרוב ... היום. יציאה מאזור הנוחות יכולה להיות גם פעולה שתיקח לנו 5 דקות או רבע שעה. לכן, בכל יום ניתן למצוא משימה נוספת שהילד לא מבצע בדר"כ ולתת לו לבצע אותה. אביא בפניכם 3 תחומים עיקריים בהם ניתן לשלב משימות יציאה מאזור הנוחות: 1. משימות כלליות: אלו הן ... רב, הרמת טלפון לדוד שלא ראינו ממזמן, או מפגש חברתי / משפחתי. חיזוק הקשרים עם הסביבה תורם רבות לביטחונו העצמי של הילד ולהתפתחותו הריגשית / פסיכולוגית. כמו כן משפר יכולות חברתיות שכידוע תורמות בעתיד לחיים. 3. אתגרים מחשבתיים. (את אלו אני אוהבת במיוחד) הן משימות בפן הלימודי. תנו לילדכם חידה קצרה או משימה פשוטה כגון כתיבת סיפור קצר המשלב רגש, תואר, אלמנטים שונים. או למדו אותו נושא חדש ברמה שהיא קצת גבוהה יותר מהנלמד בכיתה. במילים אחרות הציבו לילד אתגרים בפן ההשכלתי. הציבו לו רף גבוהה יותר! למדו אותו כיצד "לצאת מהקופסא". שימו לב: על המשימות להיות קצרות כי אין בכוונתנו לדכא את רצון הלמידה של הילד. יחד עם זאת המשימות צריכות להיות מאתגרות ומעניינות, בעיקר בשלב הראשוני בו אנו רוצים ללמד את הילד לצאת מאזור הנוחות. עם הזמן ניתן להעלות את רמת הקושי ולעיתים לתת משימות גם פחות מעניינות. לסיכום: התקדמות כרוכה בלמידה והעזה. וברוב הזמן, אלו לא נמצאים באזור הנוחות שלנו. הקניית הרגלים אלו תיצור אצל ילדכם ואצלכם: ביטחון עצמי תחושת הצלחה הרגלי למידה תחושת העצמה אישית קרבה הדדית משמעות המשפחתיות והבית יצירת חוויות משותפות הישגיות ... משמעות הנתינה והקבלה וכמובן יציאה מאזור הנוחות לשם ההתקדמות! הורים יקרים זכרו: אם אתם תצאו מאזור הנוחות גם ילדכם יעשו כן! אז הקדישו 5 דק ושיהיה בהצלחה... צפיות גבוהות - הובלת ילדים למצוינות אישית!!! ...
מחיר יקר מידי יכולות קושי להיות בטוח בעצמך לבנות ביטחון עצמי יכולה להיות חוויה פסיכולוגיה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 3
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 3 פרק 3 בנית תכנית טיפולית כיצד תוכלו לדעת אם ילדכם נמצא על הקשת האוטיסטית? באופן כללי מאד ניתן לאמר שכאשר יש לילד עיכוב בהתפתחות השפה כמו דיספרקציה או אפרקציה הוא יפצה על כך תקשורתית דרך ג'סטות ותנועות גוף, מבטים והבעות פנים. לעומת זאת, ילד על הקשת האוטיסטית הוא בעל פגיעה נרחבת יותר והליקויים שלו הם רחבים ועמוקים יותר. אם הוא אינו מדבר הוא כמעט ולא יפצה על כך בדרכים תקשורתיות אחרות כמו מחוות, מבטים והבעות. הילד לא מפתח דרכי תקשורת ואינו מתעניין, או שיש לו התעניינות מועטה מאד, בקשר ובתקשורת עם האחר. אם ההתנהגויות והסימפטומים האלה נשמעים לכם מאד מוכרים סביר להניח שילדכם עשוי לסבול מאיזה שהוא סוג של עיכוב התפתחותי עד הרמה של אוטיזם. כדאי לגשת כמה שיותר מהר לאיש מקצוע, מניסיוני נוירולוג המתמחה בבעיות שפה, תקשורת וויסות חושי יערוך לילדכם את האבחון הנכון ביותר. על פי כל המחקרים שנערכו בעולם עד היום נקבע כי התערבות בגיל כמה שיותר צעיר עוזרת לילד להגיע לתפקוד ברמה גבוהה יותר מרמתו ההתחלתית. כדאי לעשות אבחון מקיף אצל בעל מקצוע עם ניסיון של שנים רבות ולא לחסוך בעניין זה. המלצתי היא לא להסתפק באבחונים של המכון להתפתחות הילד בלבד ואם ניתן לגשת לאבחון פרטי אצל איש מקצוע המומלץ ע"י הורים שילדם כבר אובחן אצלו. אפשר גם להתייעץ עם אלו"ט או לקבל מידע מבית לורן. אבחון רציני ואמין כולל תצפית על הילד כשהוא משחק לבדו, משחק של המאבחן עם הילד וצילומו בוידיאו כדי שיוכל לצפות בו אח"כ אם יש לו ספק לגבי דבר מה, כדאי גם לצלם את הילד בסיטואציות חברתיות או בגן (אם הוא הולך לגן). שאלון התפתחות מובנה שממלא המאבחן יחד עם ההורים, שאלון לגננת, ראיון עם ההורים המספרים כיצד הם רואים את הילד והתפתחותו (חשוב בראיון שלא להגזים בבעיות הילד ובאותה מידה לא להפחית מעוצמת החומרה שלהם ולכן חשוב שיגיעו שני ההורים ויתנו שתי נקודות מבט המשלימות זו את זו ומציירות תמונת ילד שלמה יותר). בנוסף מבחן פסיכולוגי לילד, הערכה תפקודית ומילוי שאלון סנסו - מוטורי ע"י ההורים. לעיתים קרובות תימצאו בסיטואציה שנוירולוג מאבחן את הילד דרך כלי אבחון שונים מפסיכולוג או ממרפא בעיסוק וקשה למצוא מאבחן אחד שיאבחן בדרכי הערכה שונות הקשורות לליקויים השונים של הילד. ישנם אבחונים שונים דרכם מקובל להחליט האם ילדך נמצא על הספקטרום האוטיסטי אול לא, אולם אבחון מעמיק ונכון כולל בתוכו התייחסות ל - DSM, שהוא "התנך" של הפסיכולוגים המפרט בתוכו את כל מחלות הנפש והלקויות הידועים לנו כיום, ביניהם אוטיזם. לעיתים קרובות בכדי להקיף את כל יכולות הילד וצרכיו האישיים יש לגשת למספר בעלי מקצוע. לעיתים קרובות מי שיאבחן את ילדכם לא יאמר לכם לגשת לאבחון נוסף הקשור לתחום התפתחותי אחר שאותו הוא לא איבחן. עליכם כהורים לקחת את היוזמה לשאול, לחקור ולדרוש אבחונים נוספים הקשורים לתחומי הליקוי השונים הקשורים באוטיזם. לאחר כל תוצאת אבחון תוכלו לדעת האם ילדכם זקוק לעזרה בתחום זה. לדוגמא, נוירולוג לא יאבחן את ילדכם בד"כ דרך שאלון סנסו - מוטורי מפורט (יתכן שהוא ישאל שאלות כלליות על התפקוד הסנסורי שלו) ולכן יש לגשת למרפאת בעיסוק מקצועית המתמחה בבעיות סנסוריות ולאבחן את הילד אצלה ולבנות לו תכנית סנסורית המתאימה לו, זאת בנוסף לתכניות נוספות שימליץ עליהן הנוירולוג, הפסיכולוג, קלינאית התקשורת, טיפולי ABA ומטפל בשיטת ... שההורים יחושו שנעשתה מבחינתם ומבחינת המאבחן עבודה רצינית ושהאבחון מלא ומשקף את מצב הילד. כאשר הילד מאובחן כנמצא על הקשת (טווח) אוטיסטית כדאי לבנות תכנית טיפולית ביתית כמה שיותר מהר ובמידת הצורך והמלצת המומחים לשלוח את הילד לגן תקשורתי או טיפולי. במידה והילד הולך לגן רגיל כדאי להתייעץ ולשקול צירוף סייעת שתהיה צמודה לילד ותקבל הדרכה ממנחה התכנית כיצד לקדם את ה
מחלה נפשית לטפל בהפרעה פסיכיאטרית לא לחסוך פסיכולוג מחלות נפש הכלה להבין את חולי נפש
ילדים עם הפרעות התנהגות - מתי זה צומח וכיצד?
ילדים עם הפרעות התנהגות - מתי זה צומח וכיצד? לא מעט הורים נאלצים להתמודד עם ילדים שיש להם הפרעות התנהגות, הפרעות אלה יכולות להתפתח עם הזמן ולהחמיר במידה ואינן מאובחנות בזמן ואינן ... לא פעם, הטיפול שההורים מקבלים איננו מקצועי ולעיתים קרובות יש נטייה לחפש אפיקים לא נכונים של טיפול. ילדים עם הפרעות התנהגות, הם אינם ילדים "שובבים" במובן החמוד של המילה, ולא מדובר במעשה קונדס חסר אחריות שנובע מכך שמדובר בחוסר ידיעה או חוסר מחשבה. דברים שאפשר להכיל ולטפל בהם באופן עצמאי. הרבה פעמים מדובר בילדים שסובלים מבעיות שיוצאות מהתחום הזה ונוגעות לעניינים רגשיים ואחרים. ולכן הם מתנהגים בצורה אחרת, התנהגות ... אלים, תוקפני, אימפולסיבי, צעקני, הפרעת חוקים וסמכות באופן שיטתי, ווכחנות, אמירת שקר, חוסר אמפתיה ועוד. ילדים עם הפרעות התנהגות - מתי זה צומח וכיצד מחקרים רבים מראים שמדובר באקט מאוד נפוץ ולא מדובר בעניין מיוחד. ילדים רבים מתחילים לפתח בעיות התנהגות כבר מגיל צעיר, עוד לפני גיל חמש, ועל פי הנתונים מדובר באחוזים של קרוב לעשרים אחוז בקרב הילדים עד גיל 18 מתמודדים עם בעיות התנהגות. הפרעות התנהגות מתחילות לצוץ בדרך בגלל נסיבות שונות, למשל, בעיות רגשיות שונות, שנובעות בין היתר מלחצים וקונפליקטים בהם נמצא הילד, משברים משפחתיים שונים (בדרך כלל ילדים שמתמודדים עם גירושים קשים של הוריהם מגלים בעיות התנהגות שונות, בין היתר בשביל למשוך תשומת לב), בעיות פיזיולוגיות, תסכול, קשים חברתיים ועוד. כל הבעיות הנ"ל יוצרות מצב בו הילד מרגיש מאוים או שאיש לא שם לב לצרכיו, ולכן הוא מפתח התנהגות בעייתית לאורך זמן. חשוב להבין, בעיות התנהגות אינן קשורות באופן ישיר לטיפול בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, עם זאת, הפרעות אלו אכן עלולות ליצור לאורך זמן בעיות התנהגות שונות, כתוצאה ממאפיינים שונים של ההפרעות ...
חוויות תחושה אצל ילדים בעיות פיזיות עצמאים סמכותיות ריכוז בעיית קשב
פנג שווי - חדרי ילדים, המלצות מתורת הפנג שווי
... שווי - חדרי ילדים, המלצות מתורת הפנג שווי ילדים באופן טבעי מאוד מושפעים מסביבתם, למעשה זהו כלי עזר אדיר סידור נכון של מרחב המחייה של ילדכם יכול לעזור להם להיות יותר מרוכזים יותר נינוחים ולמצות את הפוטנציאל שלהם מנקודת המבט של הפנג שווי, אדם השולט על ... אלה כדי להגדיר מהי סביבת מחייה שתאזן ותוביל את האדם למקסימום מיצוי הפוטנציאל הטמון בו, לטובה. ואם זה עובד עבור מבוגרים, מדוע לא גם לילדים? באופן כללי, הבית כולו אמור לתת ביטחון ונוחות מרבית כשבתוכו אזורים שקטים ואזורים פעילים. אם אתייחס לחדרי שינה של ילדים (מטף ועד בוגרים), תורת הפנג שווי נותנת מספר עצות שיישומן יעזור לנינוחות הילד, ליכולת שלו להתרכז וללמוד וליכולת לישון באין מפריע, בלי לטול את השובבות החשובה מאוד בילדים (וגם במבוגרים).. בכל הנוגע לחדרי שינה ככלל, הפנג שווי הקלאסי ממליץ לא לישון מתחת לחלון, להוציא מכשירי ... שצריך להתאים את כללים אלו לחיי המערב: חלון ותריס סגור אינם נחשבים לפתח בעייתי, מודם או מחשב ניתן לכבות בלילה. בהתמקדות על נושא הילדים ישנם מספר קווי הנחייה ברורים, ולהלן כמה מהם: בכל הנוגע לצבעים הפנג שווי בוחן את הצבע הדומיננטי ששולט על חדר. יש לילדים נטייה לאהוב צבע אחד או שניים ולהפוך אותו לדומיננטי בחדר, לצבע יש יכולת השפעה חזקה מאוד, מהרמה המנטאלית ... וחריפים כמו לדוגמא, כחול כהה, צהוב בולט, ירוק או אדום, ככלל, בכל הנוגע לצבעי קיר, ההמלצה היא להשתמש בצבעים רכים ובהירים. בחדרים של ילדות קטנות, המצב הוא הפוך, יש את הנטייה להשתמש בעיקר בצבעים של ורוד, לילך ולבן, חשוב במצב כזה להכניס חפצים שיתנו טון כהה יותר ומאזן, כמו ארון, שטיח, מנורה וכו'. שולחן הלימודים לרובנו יש את הנטייה לסדר את שולחן הלימודים של הילד כך שפניו אל הקיר בזמן הכנת שיעורי בית. חלק מהחדרים מסודרים כך שבנוסף, גב הילד פונה אל דלת החדר. היות והגוף הוא סוג של מכונה קולטת, חשוב מאוד לשבת עם הפנים אל פתח הדלת, כך אדם יודע מי מגיע והגוף יכול להיות רגוע ולהתרכז. כשילד אמור להתרכז בהכנת שיעורים ודלת חדרו פתוחה והוא יושב עם הגב אליה, אין לגופו בעצם את היכולת להירגע והריכוז נפגם, ילד במצב כזה יעדיף להכין את שיעורי הבית שלו בסלון או בחדר האוכל. הפתרון במצבים כאלה הוא פשוט, לרוב, הטיה קלה של הכיסא לאלכסון השולחן יעשה את העבודה והילד יהפוך רגוע יותר ומכאן, מרוכז יותר. במידה וישנה אפשרות להזיז את השולחן כך שיפנה אל חלון, זה מבורך. בחדר עבודה של אדם מבוגר, לא נראה מצב ששולחן עבודה יעמוד עם הגב אל דלת הכניסה לחדר, אם כן, למה אנו מסדרים כך את חדרי הילדים? למה לדעתנו ילד יכול להתרכז כשגבו חשוף אל מה שקורה מחוץ לחדרו.. ? תיקון קטן כזה עושה פלאים ליכולת של הילד להתרכז. קושי לוותר ולהרפות ישנם ילדים שקשה להם לוותר על משחקי הילדות שלהם, ספרים מגיל צעיר וחפצים כאלו ואחרים שעבר זמנם. חשוב מאוד לא לתת לחדר של הילד להפוך למחסן. גיבוב של חפצים שעבר זמנם שנשפכים מכל תא בארון, חפצים המונחים מעל הארון, מתחת למיטה הוא עודף ויוצר אנרגיה תקועה, דבר כזה יכול להשפיע ברמות שונות על היכולת של הילד לשחרר, לנוע קדימה, להיות קליל יותר ושמח. אם הילד מראה קושי להרפות מאוסף גדול של חפצים ישנים שאינם בשימוש כבר שנים, התנהגות כזו מוכיחה את המצב בו הוא נמצא. ע"י שיחה עם הילד ודרבון נכון ניתן לגרום לילד לרצות לתת או להעביר חפצים שעבר זמנם, זה רצוי ומומלץ. סידור נעים ובהצלחה. ...
מבוגרים ויתור מנטליות שליטה אינטונציה להשתמש לוותר אנרגיה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7 פרק 5 כיצד לעזור לילד להתקדם כהורים נדמה לנו לעיתים קרובות שאין לנו מספיק ידע וניסיון כדי לעזור לילדנו להתקדם. במידה מסויימת הנחה זו עשויה להיות נכונה, אך יכולה להכשיל אותנו כהורים המעוניינים למצוא את הדרך לקדם את ילדינו באופן הטוב והנכון ביותר. לכן, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לשנות את האופן בו אתה תופש את עצמך ואת יחסיך עם הילד. הכוונה היא לשינוי התפישה מ"אני לא יודע מספיק ואין לי ניסיון שיכול לעזור לילד שלי" לתפישה אחרת הגורסת "אולי אין לי ניסיון ואני לא בעל מקצוע אבל אעשה כמיטב יכולתי ללמוד ולשנות את עצמי והסביבה כדי שאוכל לתקשר עם הילד שלי ולעזור לו". כהורה לילד עם בעיות כאלה או אחרות עליך להיות קשוב מצד אחד לצרכי הילד ולמקום בו הוא נמצא (הרחבתי על כך ... ופגישה עם הורים אחרים ואנשי טיפול שיכולים לכוון אותך לעוד מקורות ידע לגבי שיטות הטיפול שיכולות לעזור לילדך. כאשר פעלתי כך כמות המידע שקיבלתי ... לא להביא את עצמי להצפה רגשית או אפיסת כוחות. כל הידע שצברתי במהלך השנים עזר מאד לשינוי האישי שעברתי עזר לילדי לצמוח. ילד יכול להשתנות רק אם הוא רואה שהמבוגר שמוביל אותו מסוגל להשתנות. ילדים מחקים מבוגרים ברמה המודעת והלא מודעת ולכן בו בזמן שאנו פועלים נמרצות לשינוי אצל הילד עלינו להיות מוכנים להשתנות בעצמנו. ... ושאינני רוצה שיאבד מבלי שאוכל להעבירו הלאה להורים נוספים. אני מקווה שתוכלו להיעזר וליהנות בדרך. 1.יש ילדים שהמוטיבציה שלהם נמוכה מאד ונראה לנו שאין דרך לעניין אותם בשום דבר. אם תתעקשו למצוא מה מניע את ילדכם תגלו פתאום שהילד אוהב לשמוע מוסיקה (גם אם אינו מדבר על כך) או שמאכלים מסוימים מניעים אותו להיות פעיל יותר. עליכם להשתמש בנקודות מוטיבציה אלה כדי להניע את הילד לעשות בכל פעם מעט יותר ממה שהוא רגיל. ילדים אוטיסטים מתקשים ללמוד גם את הדברים שנראים לנו טריוויאליים. לעיתים קרובות צריך ללמד את הילד הכל - למשל: לדבר, להסתכל על אחרים ... לשחק עם חברים, להבין סיטואציות, לאכול בעצמו ולהתלבש. לימוד זה אורך הרבה זמן, בד"כ הרבה יותר זמן מאשר אצל ילד שאינו בספקטרום. הכי חשוב להבין שאתם לא יכולים להתמודד עם כל הצרכים של הילד לבד. צרו לעצמכם רשת תמיכה רחבה וחזקה של מטפלים מקצועיים שיטפלו בלקויות מסוימות של הילד תוך כדי כך שאתם מקבלים מהמטפל "שיעורי בית" ומיישמים אותם בביתכם במהלך השבוע. חלק מרשת התמיכה הם הורים נוספים לילדים על הקשת האוטיסטית. אל תתביישו ... אחרות חשוב עבורכם מאד. אם יש לכם משפחה רחבה תומכת תוכלו להיעזר גם בה. כל גוף או אדם שתוכלו להכניס כתומך בילד או בכם כאינדוודואלים או כמשפחה יקל ... של בניית תכנית טיפולית ועדיין אין לכם מספיק שעות טיפול בשבוע ואתם מרגישים ששעות השהיה שלכם במחיצת הילד הופכות להיות קשות ולא פרודקטיביות לאף אחד מהצדדים, כדאי לפרסם על לוחות המודעות באזורכם או באינטרנט שאתם מחפשים אדם שיהיה תומך לילד ולכם ויוכל להגיע כמה פעמים בשבוע בשעה שהילד בבית ולהיות איתו במקומכם. בשעות אלה צאו מהבית או לכו לנוח. לאחר מכן, כאשר אתם רעננים יותר תוכלו לשחק עם הילד באופן שנכון לשניכם. 2.ישנם ילדים שנראה שאינם מסוגלים לשבת רגע ...
דמיון עיכוב התפתחותי לא לחזק תשובות להשתמש אפשרות מידי פעם לא רוצה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 8
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 8 פרק 6 הצעות למשחקים ופעילויות 1."המלך אמר". משחק בו הילד אומר ואתם מבצעים "המלך אמר להרים ידיים" ואז עליכם להרים ידיים. בגרסה לפעוטות לא נצפה מהילד להבין שכאשר אין הוא אומר "המלך אמר" לא צריך לבצע את הפעולה שאמר. בגרסה לילדים מגיל 5-6 ומעלה אפשר לנסות זאת. 2.צאו לפיקניק. הכינו את כל האוכל לפיקניק ביחד, כריכים, פירות, או כל אוכל אחר שהילד אוהב. לכו לפארק ופרשו שמיכה על הדשא. הכריזו שזהו פיקניק. אפשר לבחור ביחד משחקים שונים ולהביאם. העיקרון הוא לתת לילד לבחור ולהעניק לו שליטה במה שמתרחש. לאחר הפיקניק ספרו מה עשיתם שם, אם יש צורך צלמו בפיקניק תמונות של הפעילויות (הגעה למקום, משחק, סידור השולחן, אכילה וכו') צרו אלבום תמונות של פעילויות האהובות על הילד וכך תוכלו לעבוד איתו על רצפים וללמד אותו לספר את חוויותיו באופן מובן. 3.קנו חבילת גירים. אם לילד קשה להחזיק גיר בקוטר רגיל כדאי לרכוש גירים בקוטר עבה יותר בצבעים שונים. אפשר לצייר על המדרכה, על לוח. מחקו את מה שציירתם עם הידיים, עם סמרטוט, עם ממחטת נייר. 4.הפריחו בועות סבון והראו לילד כיצד לפוצץ אותן. בתחילה מפוצצים עם היד, או במחיאת כף. אח"כ עוברים לפוצץ עם הרגליים, הראש, האף, הבטן, הגב. 5.קנו מספק חישוקים בגודל בינוני (קוטר של 40 ס"מ בערך). הניחו את החישוקים בשורה ועשו "מסלול" הראו לילד איך לעבור בו כשהוא מכניס כל רגל לחישוק וכך עובר את כל החישוקים, עודדו אותו, התלהבו מהצלחותיו - אפילו המזעריות ביותר. 6.קנו צינורות בקטרים שונים (יש בכל חנות לחמרי בניין) ונשפו דרכם, הפכו אותם לחצוצרות והשמיעו קולות, הראי לילד מה ארוך, מה קצר ומה בינוני דרך הצינורות באורכים השונים. 7.גלגלו את הילד בשמיכה או בתוך מזרון דק ורך כאשר רגליו וראשו מחוץ לשמיכה. (אנחנו קוראים לזה נקניקיה בלחמניה, זה משעשע את הילדים להיות הנקניקיה). 8.השכיבו את הילד על הספה הצמידו כרית גדולה של הספה לילד מתחתיו ומעליו ומיחצו אותו מעט (אנחנו צועקים "בננה מעוכה!" ומתפוצצים מצחוק מהמעיכה של "הבננה" מתחת לכרית), ... להכניס חיות משחק ולהרטיב את החול (החיות הולכות לים או מתרחצות). אפשר להכניס במקום חול - שעועית, אורז צבעוני (צובעים ע"י צבע מאכל, בתנאי שהילד אינו מכניס את האורז לפה), זרעים, קלקר (מהסוג הגדול והעבה ולא מהסוג הקטנטן שהילד עשוי להכניס לפיו), אפונה יבשה, אבנים בגודל בינוני שלא יכולות להזיק פיזית. תנו לילד לעזור לכם בהכנת שולחן החול. תנו לו לשפוך פנימה את החול / חומר אחר שבחרתם לעבוד איתו ותתמללו את כל הסיטואציה ("תכניס את החול לתוך הגיגית", "הנה השעועית", "הגיגית מלאה, תראה"). תנו לילד לסחוב פיזית את השולחן, גיגית. תנסו לעשות כמה שפחות עבורו במהלך המשחק. מבחינה סנסורית משחק זה עוזר מאד. אפשר ... בתוך החול ולחפש אותם, אפשר להכניס את הידיים והרגליים ולמשש, אפשר לבנות עם טרקטורים קטנים מבנים מחול. אפשר להוסיף מים לחול אז הוא הופך דביק ועל הילד להתמודד עם התחושה הזו תוך כדי משחק, הוא יכול ליצור נהרות והרים מהחול הרטוב. שימו לב עד כמה הילד מסוגל להכיל את המשחק הזה. כאשר אתם רואים סימנים של חוסר נחת הפסיקו את המשחק והציעו לו לסדר הכל במקום ולשטוף את ידיו. נסו לא להגיע למצב בו הילד מוצף סנסורית ומתחיל להביא התנהגויות שקשה לו ולנו להתמודד עימם. 10.עמדו עם הילד ליד חלון ואמרו: אני רואה משהו ירוק, גבוה עם עלים. הילד צריך לנחש שאתם רואים וחושבים על עץ. המשיכו כך בתחילה כשהמבוגר רואה משהו ואח"כ, כשהילד מסוגל, הפכו את המשחק למשחק בתורות. 11.ערכו לילד ספר שדומה מעט לספר קומיקס. כתבו או ערכו סיפור קצר שהילד כבר מכיר. הסיפור יהיה רובו באיורים או תמונות ופה ושם הצמידו "בועות מחשבה" מעל אחד הדמויות ובתוך בועת המחשבה הדביקו תמונה של מה שאותו אדם חושב (הוא צריך לחשוב משהו שונה מהסיטואציה המתרחשת בספר אבל קשור לסיטואציה בספר באופן כלשהו). כך הילד לומד שלבני אדם יש מחשבות שונות משלו, שמחשבות הן דבר שיכול להיות שונה ממה שקורה במציאות ושמחשבות אינן מוחשיות כמו חפצים. 12.ציירו ציורים פשוטים, או מספרים, על גבו של הילד ותנו לו לנחש מה ציירתם. אח"כ תורו לצייר עליכם. 13.קנו או הכינו בצק צבעוני וצרו ממנו צורות עם תבניות שונות. עשו ממנו צלחות מלאות "סוכריות" ועוגיות והכינו יום הולדת למישהו מהמשפחה בהפתעה. 14.צרו לילד אלבום ובו תמונות של רוב הצעצועים והמשחקים או אפשרויות הבידור שלו. תנו ל
בחירה יציבות לסבול ביטחון יחסים לשאוף הקצנה יום הולדת
הדרכת מורים - מיפוי נטיות אישיות / התנהגויות כלליות של ילדים
... מורים - מיפוי נטיות אישיות / התנהגויות כלליות של ילדים מחנך כתה עובד עם נפשות ועל כן עליו להתבונן היטב מה חי בנפשות הילדים, מה הם צרכים? מה הם רוצים? לכן בכל שנה (בין אם זו כתה חדש או כתה שאני ממשיכה איתה משנה שעברה) אני מכינה כמה ניתוחים של מפת הצרכים בכתה. בנוסף לניתוח קטן ואישי של הילד שאביא כאן ישנם ניתוחים ומיפויים אחרים, שאפרט במאמרים נוספים: מיפוי חוזקות והתנהגויות יפות של ילדים - כדי להחמיא להם ולהעצימם בכל פעם שאני צופה בהתנהגות כזו) מיפוי חברתי בכתה מצב הילד מבחינת קשרים חברתיים מיפוי פדגוגי - מצב הילד בתחומי הלימוד השונים מיפוי צרכים מיוחדים - מצב הילד מבחינת בעיות ולקויות במאמר קצר זה אתייחס למיפוי צרכים כלליים שהילד מביא וארצה לעבוד עימו עליהם באופן עקיף בכתה או בשיעורים פרטניים באמצעות סיפור מרפא (ביבליותרפיה), ציור ופיסול (תראפיה באמנות), שיחות ודיונים בכתה, דיון על הילד במפגשי מורים, דיון על הילד בשיחה עם היועצת, דיון על הילד בשיחה עם הוריו, שיחה אישית עם הילד. הנה דוגמא למיפוי נטיות אישיות / התנהגויות כלליים של ילדי כתה אלון - נגרר אחר אופק אביב - נגרר אחר אלון אופק - זלזול וחוסר כבוד לאחר, התנשאות, כוחות רצון חלשים, שאלה לגבי מוסריות ניר - קושי בלדעת להפסיד בכבוד, מתבייש להיות חבר של ילדים שנתפסים כחלשים בכתה שירה - מתרחקת מילדים שנתפסים כשונים, נטיה לכעסנות, גאווה נעמה - גאווה, מפונקות ונטיה להתלונן הרבה מיה - הקטנה והשפלה של אחרים, חוסר פרגון שירלי - רכלנות וחטטנות בעסקי אחרים ליאת - חוסר בטחון, קנאה, פרפקציוניזם דיקלה - ממהרת לצאת מהילדות, מתלבשת ומדברת כמו בגיל ההתבגרות לכל אחת מהתכונות הללו אפשר וטוב לצרף דוגמאות קונקרטיות מהמתרחש בכתה. עלי לזכור כי ההתנהגויות והנטיות הללו הן חלק קטן מהמכלול של נפש הילד. המיפוי נעשה כדי להביא סיפורים שיתמכו בילד באופן אישי או במארג החברתי שנוצר בכתה. המיפוי עוזר לי גם לראות האם יש שיפור בתחומים הללו במהלך השנים בנפשו של הילד והתנהגותו לאחר. המיפוי אינו נעשה כדי לשפוט את הילד אלא כדי למצוא ביום יום דרכים לתמוך ולעזור לילד להתגבר על נטיה טבעית שיש בו. לכל ילד אדבר אחרת ואסביר באופן אחר, ברגע שאני מתבוננת ויודעת מה הקושי שלו. קשיים אלה לא תמיד נכון לפתוח מול ההורים, במידה וההורים עשויים לתפוס זאת כביקורת. עם זאת הורים רבים שמחים לשמוע ויכולים לעזור לי להבין דרך דוגמאות שהם מביאים להתנהלותו של הילד בבית מול אחיו והוריו. עבודה עם ההורים היא חשובה ביותר, במידה והם מאפשרים זאת. דרכי עבוד עם הילד הם רבות ורשומות בראשית מאמר זה. במידה ומיציתי את כל דרכי העבודה הללו ועוד אני, לאחר תהליך של כמה שיחות במהלך השנה עם ההורים, מציעה להורה לגשת עם ילדו לטיפול משפחתי או אישי כדי לעזור לו להתבגר בשלווה. בקשה לגשת לטיפול היא לאחר לפחות שנה של התבוננות בילד, שיחות עם הוריו, שיחות עם חברי צוות אחרים, התיעצות עם היועצת והפסיכולוגית, שיחות אישות עם הילד, עבודה עקיפה עם הילד דרך אמנות ובבליותרפיה. ...
לפרגן לדעת לעזור בעיה להתבגר מתמודדים עם קנאה חוסר בטחון עצמי לימוד
הורים וילדים - מניפולציות של ילדים
... וילדים - מניפולציות של ילדים לפני שמאשימים אותם... מהי בכלל מניפולציה? "הילד עושה מניפולציות". בימים אלה של תחילת שנת הלימודים, אני שומעת סביבי הרבה את המשפט הזה. אם הילד לא רוצה להשאר בגן הלא מוכר, במקום שבו הוא מרגיש לא - בטוח, לא מכיר את הצוות ואת הילדים, ובוכה, או מסרב להפרד - הוא עושה מניפולציות. במילון אוקספורד הפועל "to ... או להשפיע ללא היסוס מוסרי". בתור מבוגרים, בעתיד, היינו רוצים שילדינו ידעו להשפיע על המציאות. שלא ישבו בחיבוק ידיים, חסרי אונים, ויתנו למציאות סביבם ... על המציאות. הינו רוצים גם שיבטחו בתחושותיהם ויפעלו על פיהן. בתור ילדים, זה לא נוח לנו. לא נוח שבן השנתיים, שלוש, ארבע או שש מנסה להשפיע על המציאות ... והוא פשוט יסכים להשאר שם, כי אנחנו אמרנו שבהמשך יהיה טוב. איך ילד קטן כל כך יכול להשפיע על המציאות? הוא לא יכול להגיש בכנסת הצעת חוק פרטית האומרת ... או הגננת לבטל את רוע הגזירה. מה לא לגיטימי בזה? מה לא רצוי בזה? הילד בוכה מסיבה מוצדקת לחלוטין. והוא אכן עושה מניפולציה, במובנה הטהור והענייני ביותר. הוא ... את המציאות. זה הבסיס לתיאוריה הפסיכולוגית ולשיטה של "יעוץ הדדי". ילדים בוכים לפעמים על מנת להשפיע עלינו, כידוע, ולפעמים על מנת להשתחרר מרגשות, וזה ...
לשכנע רגש אהבה להגשים לעזור הילד לא רוצה להשתחרר אפשרויות
ילדות - הארה רוחנית
ילדות - הארה רוחנית מדוע אתה טוען שחשוב לחקור את חווית הילדות? העלאת הנושא של שיבה לילדות עשויה להיראות לכם מוזרה, שהרי בהתעוררות עסקינן, והתעוררות היא לראות שאין ... להפסיק להרגיש כדי לשרוד? תוכל לחשוב ולהרגיש כל זאת, הו בהיקו, אם תסכים להיות שוב הילד שהיית. (קטע שיחה בין שני חברים בפורום האינטרנטי: ) השאלה שאת צריכה לשאול את עצמך ... ממנה. מדוע אתה אומר שסדנת ה"פריימל" (רגשות ראשוניים) היא סדנת חובה? טיבה של חוויית הילדות הוא הסוד השמור ביותר של האנושות. זהו סוד שמור הן ברמה הקולקטיבית (בשיח ... הדתי) והן עבור רוב בני האדם ברמה האישית. או במילים פשוטות: רוב בני האדם לא יודעים שילדותם המוקדמת, גיל 0 עד 4, היתה טראומה, ומה בדיוק היה טראומטי בה. אחרי סדנת ה"פריימל" ראיתי את האמת כך: האנושות היא שרשרת - ילדים נולדו להורים עיוורים לאהבה ואלימים (לא רק פיזית), ספגו את המהלומות אל ... את החוויה בדרכים שונות ומשונות. כך הם הפכו בעצמם לעיוורים לאהבה ואלימים, הולידו ילדים, ועשו להם את אותו הדבר בדיוק. הכפילו את זה בכמה מאות דורות - והרי לכם תרבות. הכפילו באלפי דורות - והרי לכם ציוויליזציה. פריימל הוא ההזדמנות לשוב אל הילד הפנימי שנפצע אנוש בשדה הקרב של הילדות המוקדמת, ועדיין שוכב על הרצפה במרתף חשוך ומדמם. זוהי הזדמנות לראות אותו ...
מתחרט חווית ילדות רוחנית דרך רוחנית לכתוב להמשיך לא יכול ילד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈2 ב 250  👈4 ב 300     📞 050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי קשב וריכוז, מאמן אישי בטלפון פסיכולוגית קלינית מומחית בתל אביב בנושאי ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 29_11_2020 השעה 15:57:21 - wesi4