עבור לדף > 1 2 3 4 ...5 6 7 RSS
תקציר⬅ ... נגרמים עקב תשוקה ורעב להתאחד עם האובייקטים החיצוניים, או האם הם נגרמים עקב נסיגה מהחוץ לעולם פנימי בטוח יותר שהוא מרשה לעצמו. הצורך בקשר הוא מניע רב עוצמה אצל סכיזואיד כפי שהוא אצל כל אדם. למרות זאת, מכיוון שאהבת האובייקטים של הסכיזואיד היא פנימית, הוא או היא מוצאים ביטחון מבלי ליצור קשר וחיבור עם אובייקטים בעולם האמיתי. דיות עצמית (self-sufficiency) גאנטריפ כותב: האינטרוברסיבי הנרקיסיסטי הזה המספיק לעצמו, נעדר יחסים אישיים בעולם החיצון בעוד שכל היחסים הרגשיים שלו נישאים על עולמו הפנימי, זה שומר כנגד חרדה הפורצת החוצה בהתמודדות עם אנשים אמיתיים." ככל שהסכיזואיד יכול להסתמך על עצמו, כך הוא פחות נאלץ להסתמך על אחרים ולהיחשף לסכנות פוטנציאלית וחרדות הקשורות ... קליין מציע ש"הסיכון המוגבל" חייב להיות מוצהר כדבר המצוי באחריותו הישירה של המטופל. "נראה לי שעל מנת לממש את יעדיך, יהא זה הכרחי לשים את עצמך במצב של סיכון" או, "נראה לי שנכונותך להגיע לכאן (לטיפול) ולהיאבק עם חרדותיך חייבת להשתקף בנכונותך לאתגר את עצמך מחוץ לטיפול", או "נראה לי שמאמציך ליצור קשר עימי הם רק חצי מאבק; החצי האחר חייב לקרות בזירה מסוכנת יותר של חייך מחוץ למשרד זה". המטפל מעביר תמיד את המסר שאלה הם רשמיו. הוא או היא אינם קוראים את מחשבותיו של המטופל או כופים אג'נדה, אלא פשוט מביעים עמדה. בנוסף, עמדת המטפל היא הרחבה של שאיפתו הטיפולית של המטופל ("יעדיך / מטרותיך", "נכונותך" ו"מאמציך"). לבסוף, המטפל מונחה להעניק תשומת לב מיוחדת לצורך לבצע פעולות אלה מחוץ ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... תמיד ויש לכבד את המחסומים, ההגנות והפחדים וללכת איתם יחד בהבנה ולא במלחמה. אם הדרך החוויתית להתחבר לעצמכם מתאימה לכם ואתם מוכנים לתת לעצמכם הזדמנות לקיצור דרך לחיבור למקור של יצירתיות, חיוניות ואושר שפועם בתוככם, ואתם כבר יודעים שמחר לא יגיע ועכשיו זה הרגע היחיד שישנו אז בואו במקום לדבר על זה פשוט נעשה את זה! מוזמנים בחום ליצור קשר ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ויוזמה, יצירת מוטיבציה, היכולת לשמור על המוטיבציה כדי לסיים פעולה. קשב - היכולת להיות מודע להסחות ולשלוט בהם. אימון ילדים מהו אימון ילדים ADHD? האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות? האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים? האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה? האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? אימון ילדים לקשב וריכוז, מעניק לילד כלים לשיפור יכולות והישגים. ... של הילד. שיפור התפקוד היומיומי של הילד. הקניית כלים להתמודדות עם מעברים ושינויים המתרחשים בחייו של הילד. אימון נוער מהו אימון נוער לקשב וריכוז? האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות? האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים? האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה? האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? בגיל ההתבגרות המתבגר מחפש אחר זהותו. למתבגר יש כמיהה לעצמאות ולהכרה ... של בני אדם: אלו שרואים, אלו שאינם רואים כשמראים להם ואלו שאינם רואים בכלל" לאונרדו דה וינצ'י אימון הורים אימון הורים לילדים עם קשיי קשב וריכוז האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות? האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים? האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה? האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? משפחות שבהן ילדים עם הפרעת קשב וריכוז מתמודדות עם מצבים שלא קיימים ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... של הילד והתקרבי אל ראשו מאד. (אם אפשר אז רצוי ליישם תכנית טיפולית זו על השטיח). כאשר הילד מבקש את הצעצוע במילים, תנועות או מחוות אל תתני לו את הצעצוע עד שהוא יוצר קשר עין איתך. אם הילד לא מצליח ליצור קשר עין לבדו סייעי לו ע"י אמירה: "תסתכל בעיניים שלי בבקשה". ברגע שהילד מסתכל לעיניך אפילו לשבריר שנייה אמרי "הסתכלת לי בעיניים! כל הכבוד, נעים לי לשחק איתך" ותני לו את הצעצוע בחיוך. התנהגות - תכנית לויתורים מטרה: הילד יוותר על צעצועים, רצון לקום מהשולחן וכו'. תהליך: שחקי עם הילד בצעצוע שאינו אהוב עליו באופן מיוחד, לדוגמא דובון. בקשי מהילד לשחק במשהו אחר, שאהוב עליו מעט יותר. "בוא נשחק ברכבת ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... למסע, יש בקרבנו רצון אלוהי, הסכמה, קבלה ותשוקה לנוע. כאן אנו מגיעים לשלב הרביעי, בניית היסודות. כדי לממש את הרעיון הרוחי בחומר אנו זקוקים לחומר, עלינו לבנות יסודות ולאסוף את החומרים למימוש. תרגול האיכות הרביעית "יסודות" מלמד יציבות, נחישות, התמדה ומאפשר יכולת מוגברת של בניה והתקרקעות. זה הזמן לקשור בין המרכיבים, ליצור קשרים עם הסביבה ולהיות חלק מהעולם בו אנו מבקשים לממש את הרעיון. תרגול האיכות החמישית שברצף "קשרים" מלמד ומעצים את היכולת לקשור קשרים, להיעזר בכוחות הסביבה, להעניק ולהיתמך. איכות זו מלמדת קבלה ונתינה. אם צעדנו את דרכנו באופן נכון תיווצר הרמוניה בין הרעיון, הקבלה, ההתלהבות, הקרקוע, והקשרים הנכונים למציאות. האיכות השישית שברצף "הרמוניה" מאזנת בין הדברים ותרגולה מלמד סבלנות, שיקול דעת ופעולה מתמשכת ובקצב ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... נסענו באוטו, אח"כ הגענו לגן ובסוף נכנסנו לגן ואמרתי שלום לאמא"). בעיות תקשורת ושפה. 97.גם אם הילד טופל בתחומים שונים ונראה שהוא התקדם, עדיין התחום החברתי נשאר לקוי. בעיות תקשורת. 98.הילד מעוניין ליצור קשר עם אחר אבל לא מסוגל. לדוגמא: הילד ניגש לילד אחר ושואל "איך קוראים לך", הילד השני עונה "עודד" ואילו הילד האוטיסט במקום לאמר "בוא נשחק" או להמשיך את השיחה באופן מקובל אחר יכול לשאול שוב "איך קוראים לך" או לאמר דבר מה אחר שאינו שייך לשיחה הנוכחית. בעיות שפה (אקולליה, פרגמטיקה) ותקשורת. 99.הילד קולט אינפורמציה שאין לה משמעות, לעומת זאת מה שיש ... שמיעה וראיה לשלול בעיות בתחום זה. במידה ולאחר סיום המסלול הזה הגעתם לאבחון והילד אובחן על הרצף האוטיסטי או עם עיכוב התפתחותי כלשהו כדאי לחפש מנחה שתתכנן, תכתוב ותיישם תכנית טיפולית. אני ממליצה ליצור קשר עם מנחה ותיקה משיטת ABA שתכלול בטיפול תכניות המיועדות להביא לשיפור והתקדמות בתחומים בהם יש לילד עיכוב, יש מחקרים בתחום שהוכיחו שבשיטת ABA מתקדמים 98% מהילדים כאשר כ - 50% מהם יוצאים רשמית מהספקטרום האוטיסטי. בנוסף, ישנן שיטות עבודה שונות ומגוונות בהן גם שיטת גרינספן שבה עובדים היטב על התחומים התקשורתיים וילדך עשוי להתקדם, לא מצאתי מחקרים ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... למזער בעיות התנהגות ועוד. מתחת לשלב זה ישנן המטרות המעשיות שיש להשיג בדרך כדי להגיע למטרה הראשית (המטרה כאן היא הגעה לגן רגיל עם סייעת). זו היא בעצם העבודה בשטח ברמה שבה הילד מצוי כעת - כדי שהילד יגיע בסופו של דבר לגן רגיל הוא צריך ללמוד ליצור קשר עין (עד כמה שניתן), ללמוד להיות לא מוסח, להבין הוראות, לראות במבוגר לידו מדריך ומורה, לרצות לשחק עם ילדים, ללמד את הילד לעמוד בתור, לשחק על פי תורות, לשבת ליד שולחן ולאכול, ללכת לשירותים לבדו, לבקש עזרה כשהוא זקוק לה וכו'. לכל אחת מהנ"ל יכתוב המנחה תכנית עבודה ספציפית שאמורה לסייע ולהביא להתקדמות אצל הילד בתחום הספציפי הזה. ככל שהילד יתקדם בתכניות העבודה שלו הוא יתקדם לעבר מטרת העל שהצבנו עבורו. דוגמא להכנת תכנית עבודה מטרת על: הילד ילך לגן רגיל עם סייעת. שלבים בהגעה למטרה: הילד ילמד - 1.ליצור קשר עין. 2.לדבר. 3.לעמוד בתור. 4.לשחק על פי תורות. 5.לפנות לאחרים כשהוא זקוק למשהו. 6.לפנות לאחרים בפניה תקשורתית שאינה דווקא למילוי צורך מיידי. 7.לשבת ליד שולחן ולאכול. 8.לעשות צרכים בשירותים. 9.לבקש עזרה כשהוא זקוק לה. על כל אחד מהסעיפים הנ"ל צריך המנחה ליצור ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... הגבול בין גופו לגוף שלי, המגע היה כ"כ עמוק וכואב כשהוא עשה זאת שלקראת סוף היום הייתי מרגישה שגופי כואב לי. אדם כמעט ולא הצביע וכאשר עשה זאת ההצבעה הייתה ללא שילוב תקין של המבט (ילד אמור להצביע על חפץ ואז ליצור קשר עין עם מבוגר ושוב להביט בחפץ ולסרוגין במבוגר, כך הוא מסמן למבוגר שהוא רוצה להראות לו דבר מה ומוודא שאכן המבוגר הבחין בכך. או שילד יצביע ויאמר "תראה!"). לאדם לא היו ג'סטות, הוא לא נענע בראשו לשלילה או חיוב, הוא לא נפנף לשלום, הוא לא הרים את ידיו כדי שנרים אותו. לפעמים הוא היה אומר "נו - נו" למישהו שהרגיז אותו (ללא שילוב של הג'סטה הנכונה באצבעו). הוא לא היה מגיב כאשר קראו לו. קשר העין של אדם לא היה ... הקוגנטיביים שיש באופן טבעי לילדים בעלי מח נוירוטיפיקלי (רגיל, נורמאלי). אוטיזם הוא קשת של תופעות שיכולות להיות שונות מאד זו מזו בהופעה אצל כל ילד וילד. הקשת היא מילדים בתפקוד נמוך שיכולים שלא לדבר, לא ליצור קשר עין בכלל, לא לתקשר ע"י תמונות או שפת סימנים ובעיקר כן להשמיע קולות באופן שנשמע לנו ביזארי, לבצע טקסים, תנועות ידיים וראש שנראות לנו מוזרות. בצד השני של הסקאלה יש את הילדים בתפקוד גבוה שחלק מהם נקראים גם אספרגר. אלה ילדים שחלק ממה שתיארתי קודם לגבי הילדים בתפקוד נמוך מצוי גם אצלם, אבל ברמות נמוכות יותר או "בווליום" נמוך יותר. יש ילדים שיראו קשר עין, אבל דל. יש ילדים שידברו, אבל דיבור מהדהד ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שלא רצויים ומקובלים. 10.אם אתם מרגישים שמשהו "תקוע" בתחום הזוגי שלכם ועל אף הניסיונות אתם לא מצליחים ליצור את הזוגיות הרצויה, בדקו האם קיימת בחייכם מערכת יחסים כלשהי שאינה פתורה, אשר מונעת בעדכם ליהנות בזוגיות הקיימת או ליצור קשר חדש. בכדי להתנקות עליכם לכתוב את כל מה שרציתם להגיד ולא העזתם, הביעו את הרגשות, הכעס, השנאה... וגם אם לא תתנו לו את המכתב לעולם, עבודת הכתיבה תאפשר לכם לנקות ולהשלים את היחסים מבחינתכם. אפילו אם זה חד צדדי כרגע. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... עוינות מהחברה והסביבה שגדל בה בגיל מוקדם עלול להיות אדם ביישן שסובל מחוסר יכולת להיפתח ולהתנהג באופן חופשי מול אנשים חדשים. הפוואנטה היא למצוא בדיוק את הנקודות שהאדם הדחיק שחסרות לו, ובכך לפתור את הבעיה. אחד הדברים שלעתים הכי יעזרו לכם במצבים הכי קשים זה לנסות ולדבר על הבעיה עם מישהו שיכול להבין, אל תתביישו ליצור קשר ולבקש עזרה כאשר אתם מרגישים שאתם כבר לא יכולים להתמודד עם הכאב בכוחות עצמכם. בסופו של דבר, אם נרצה להגיע לשלווה מוחלטת, נצטרך לעבור דרך הכאב עד סופו ולהכיל אותו בכל תא ובכל אספקט בגופנו ובתודעתנו, והשער שהוא מהווה - יאפשר לנו להיות עדים לאותו המקום ממנו העולם ממשיך לשאוב את האנרגיה שלו, "שורשי הקיום" \ "טבע הבודהא".. ועל האספקט הזה שבדבר ייכתב יותר בפוסטים הבאים. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על ליצור קשר - לחץ כאן...
עבור לדף > 1 2 3 4 ...5 6 7 RSS
לזמן מוגבל!  1 ספר 125 ש"ח 2 ספרים 200 ש"ח  4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ליצור קשר, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ליצור קשר, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?



נושאים מומלצים לעיונך... יכולת דמיון מטפל אישי שיקולים בבחירת יועץ ייעוץ נפשי הסיבה של הרצון שכיר או עצמאי הסוד של האין סוף שלמות נפשית מפחד לקבל סירוב פחד של ילדים אין לי ביטחון עצמי עם אנשים ביטחון עצמי בדייט מורה רוחני לקבל אהבה בלי תנאים המדריך לאהבה אושר וסבל קאוצינג מומלץ קשר מונוגמי מאושר אלימות רגשית בזוגיות להפוך את הידיד לבן זוג רציני יכולת קבלת ההחלטות צריך להחליט איך להתמודד עם האלימות? מתמודדים עם דמיון מטרות גדולות להצליח לקיים את העצות תרתי משמע בשתילת מחשבות לשתול מחשבות לאקסית איך לגרום לילד להאמין? טיפול בילדים אוטיסטים אונס רוחני גישות רוחניות שריר הירך הקדמית מה התרגיל הכי טוב? מציאות האלוהים למה אלוהים השתגע? להגיע להארה רוחנית מאמן אישי ועסקי מהי התעוררות והארה של מורים רוחניים? למה להיות אלוהים? להיות אלוהים חזק איך לעשות כסף? כסף ששוכב בבנק מה המשמעות של החיים? ...את משמעות החיים אני לא חושב חיובי לשנות רגש חיובי מתוך בחירה חופשית טיפול בלי בחירה חופשית נשמת היקום ...שיש בעולם עוד נושאים ...





עדכונים בערוץ ב: YouTube
עדכונים בדף ב: Facebook      עדכונים בקבוצה ב: Facebook
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, מאמן לכלכלת המשפחה, מורה רוחני מומלץ, טיפול הוליסטי, מנטורינג, מאמן שיווקי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר אישי, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בנושא ליצור קשר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 27_02_2020 השעה 21:57:24 - wesi4