ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מה יגרום לילדים שלנו להצליח? זה כל כך פשוט! חינוך ילדים / הדרכת ילדים
... בידיים. ואין זה משנה באם אתם אנשי חינוך, הורים או אנשים שנקרו בדרכם של אנשים אחרים. שלושה שבועות לערך לפני תחילת שנת הלימודים הנוכחית קיבלתי תלמידה חדשה. עוד בשיחת הטלפון שלי עם אמא של התלמידה התבשרתי כי התלמידה מאובחנת מזה מספר שנים בהפרעות קשב וריכוז ADHD ודיסקלקוליה (קושי במתמטיקה ופתרון תרגילים). כמו כן לתלמידה יש בעיות לב מינקות ובעקבות כך עברה מספר ניתוחים לא מצומצם. התלמידה כרגע עולה לכיתה ט ומשובצת בהקבצה ג. ויומיים לפני תחילת שנת הלימודים יש לה מבחן מעבר. אם תצלח מבחן זה היא תעלה הקבצה. כהרגלי בנוהג הגעתי לפגישת הכרות, ישבתי עם התלמידה ונוכחתי לדעת כי אכן הפער במתמטיקה הוא גבוה. שכן לפני ישבה תלמידה שאיננה יודעת לחשב 3+5 ללא שימוש באצבעותיה. עוד סיפרה לי התלמידה בעצמה כי מעולם לא סיימה מבחן במתמטיקה עד הסוף. וכי מעולם לא הוציאה מעל 55 במתמטיקה. לאחר מכן ישבתי לשיחת סיכום והתרשמות עם אמא של התלמידה. בשיחה זו ראיתי את האבחונים שביתה עברה וחשכו עיניי. שכן אין כל קשר בין התלמידה שישבה עמי לפני מספר דקות לבין האבחון שהנני קוראת ברגעים אלו. זה אינו המקרה הראשון בו אני נתקלת בחוסר תיאום מוחלט בין שני הדברים. הסברתי לאם כי לתלמידה אין שום בעיה מבין הבעיות שמצוינות בדוח שלפני. ההפך הגמור הוא הנכון. על פי ההתרשמות האישית שלי, התלמידה מחוננת במתמטיקה. יש לה יכולת אנליזה מעולה (השלב הגבוה ביותר בתורתו של בלום לתלמידי מתמטיקה) יש לה קליטה מעולה, הבנה ואבחנה ... שנות אור. (מיותר לציין כי יש היבטים נוספים ורבים לאבחון זה אך הנני מתמצתת). יחד עם זאת אמרתי לאם כי הבעיות היחידות שיש לתלמידה הן עצלנות וחוסר בטחון עצמי. בעצלנות, אנו יודעים כיצד לטפל. וחוסר ביטחון עצמי הוא תולדה של כל האבחונים והאנשים שלא האמינו ... הרי זה שנים מכבר שאומרים לה אחרת ומי אני בכלל שאבוא ואשלול את המוכר והידוע איתו היא חיה זה מכבר. לאחר שיעור ראשון עם התלמידה (כל שיעור הוא שעתיים) ישבתי שוב עם האם, עודני מחזיקה באותה הדעה. והיא המומה להפליא כפי שהייתה בראשונה. מאז ועד יומיים לפני תחילת שנת הלימודים נפגשתי עם התלמידה אחת לשבוע ולעתים אף פעמיים בשבוע. לאחר מכן התלמידה ניגשה למבחן המעבר. מיותר לציין כי היא עברה אותו ואכן עלתה להקבצה ב. (התלמידים לא מקבלים ציון רק תשובה האם עברו) שבועיים לאחר מכן היה מבחן נוסף, במבחן זה התבקשו התלמידים לדעת את כל החומר של כיתה ח. כלומר את כל החומר במתמטיקה של שנת הלימודים הקודמת. במבחן זה, שציוניו הגיעו לא מזמן, התלמידה הוציאה 87!!! זה היה הציון הגבוה ביותר בכיתה!!! והיא כמובן סיימה את כל המבחן. גם כאן מיותר לציין את הטלפונים וההודעות ... אך זהו לא העניין כעת. אתם בטח שואלים את עצמכם איך זה יכול להיות?! אז הרי לכם התשובה, בראש ובראשונה, בכל שיעור ושיעור התלמידה קיבלה ממני חיזוקים חיוביים. אך לא סתם חיזוקים כמו: כל הכבוד, יפה מאוד וכדומה התלמידה קיבלה חיזוק עם הסבר נלווה לחזוק. כמו לדוגמה: יפה מאוד ששמת לב לסימנים בתרגיל הזה. זה לא ברור מאליו. זה תרגיל ארוך וכל ... הדרך הקצרה כל הכבוד. דעי לך שלכך דרושה יכולת הבחנה חדה ביותר. כל הכבוד לך אני גאה בך. בנוסף לחיזוקים החיובים שאני נתתי לתלמידה הנחתי את הוריה כי עליהם רק לפרגן לפרגן ולפרגן עד שאומר אחרת. וזאת מכיוון שהיא עומדת כרגע בתחילת דרך חדשה. והדרך לא בהכרח ...
דימוי יכולת לטפל אישיות פשוט סובל מדימוי עצמי שידור ביטחון עצמי ביטחון עצמי בחיים
שלמות עצמית וזכרון רגשי טוב - מהו זיכרון רגשי טוב בשלמות?
... והאדם כל הזמן מתפתח, ודברים שקרו פעם, עכשיו מבין שזה דברים שלא צריך להילחץ מהם. וככה מתבגר האדם והוא לומד מה זה טוב ומה זה רע, ומשנה כל הזמן את התפישות שלו ואז הוא לומד שיטות רוחניות כדי להיות מאושר, ואז הוא ... בכל הדברים הרעים, ולחוות אותם כדבר טוב, וזה ממילא מתקן לו את זיכרונות העבר ואז הוא חי טוב באמת. ומי שלימד את האדם להדחיק את הדברים הרעים אין לו ...
מה זה תחושות סיבה ראשונה חיוביות להיזכר בך על האדם ל לא רוצה תחושה
וונדר וומן - גם חזקה וגם מלאת חמלה?
... מה שהלב אומר לי? מעבר לכך, האם כוח זה רק להגיד את מה שאני חושבת בצורה של התנצחות, החלטיות, או שמה יכולה להיות מעורבות בכך גם חמלה, סלחנות ועדיין יחד עם נחישות? האם יש פה סתירה בין כל התכונות הללו? עם הזמן למדתי שההגדרה של להיות "חזקה" פעמים רבות מכוונת בצורה אוטומטית להחלטיות, לנחישות תמידית, לאמירה מוחלטת של מה שחושבים, בלי הרבה הקשבה לאחר. בואו ניתן הגדרה ומשמעות ...
מציאות אחרת תהליכים לא מקבלים תחושות עניין באהבה חזק נאמנות
2012 - סוף עידן ההפרדה וראשית עידן ההארה - מתודעת ראש לתודעת לב
... צפון אמריקה ומרכזה כתקופת שיבת הבאפלו. תקופה שבה האדם הלבן יפנה אל אדומי העור ללמוד את חוכמתם ואת חכמתן של חברות ילידיות ששמרו על מסורות עתיקות שקדמו לדתות ... והלא נודע. האדם הלבן מצא מחדש את התרבויות הילידיות וגילה בהן עניין רב והתחיל ללמוד ולשמר את הידע שלהן. תחילה מתוך מצב של תפישה עליונית על היליד ולאט לאט פחות ... גדל מאוד ביחס למצב העולמי בתחום לפני שלוש מאות ואפילו מאה שנה. ילדים בבית הספר לומדים לצייר ולומדים מוסיקה. הם חשופים להרבה ידע, וגם אם החינוך אינו אידיאלי הרי שלילד היום ... הורינו שאלו פחות. היום צורך רגשי הפך לצורך בסיס שאינו חשוב פחות מתזונה ומחסה ואנו לומדים להכיר בשלמותו של הילד על אף מידותיו הקטנות ובכך יוצרים בסיס חדש להתרחבות ... של ילדים עם גנים שונים ומעורבבים. היפנים מנגנים בפסנתר ויהודים מתרגלים יוגה. ויש לימודי יהדות בודהיסטית, ונוצרים לומדים קבלה. בכך מתממשת נבואת האינדיאנים על "הקשת המסתחררת", נבואה שמתארת כיצד ... לבין העולם, גבולות שיעניקו לו זהות ויכולת לתפקד כבוגר. במחלקות אקדמיות לבלשנות לומדים כיצד אנו לומדים שפה באמצעות שונותן ונפרדותן של מילים אלו מאלו. על פי המיתוס האינדיאני ... ולא השארנו מקום לעתיד. הבאנו למיצוי דרך מסויימת ותהליכים מסויימים, וכעת על האדם ללמוד תנועה חדשה ועל אמא אדמה להתחדש כדי לאפשר בסיס חדש ונקי לדורות שיבאו. ...
חדשות שאלה החרדים רגישות בני אדם הפסיכולוגים חשוב ביותר התקשורת
היפוך עובר לא חייב להוות סכנת חיים
... מצב שבו כל הסימפטומים והסימנים נעלמים, הן הנפשיים והן הפיזיים, מצב רוחו של האדם משתפר והוא מרגיש חיוני יותר, יצירתי יותר והופך לחסין יותר לגורמי מחלה שהוא עלול לפגוש בעתיד. כלנית קלו כלנית קלו הנה הומאופתית קלאסית למדה והתמחתה במשך 6 שנים בבי"ס ע"ש הנמן של שמואל שלו ובמדיסין, עוסקת בהומאופתיה משנת 2004, מטפלת בקליניקה בנס ציונה ובתל אביב. מנחה חוגי בית ומעגלי נשים בנושאים: כיצד לגדל ...
ילד יעוץ להורים שינויים לגדל ילדים אפשרויות רופא נשים לטפל בבעיות כרוניות טיפול בשלבים
פרסברציה - המגמה לחזור על פעולה
... אך דורכת במקומה. כמו מכונית ששקעה בחול המנוע מוסיף לפעול והגלגלים מסתובבים סיבוב צירים בלי יכולת להתקדם. אין לילד לקוי הלמידה הסובל מפרסברציה יכולת לבלום את עצמו, הוא צריך גורם שישים ... הבאות בסמיכות זו אחר זו על מנת שהילד לא ייתפס לפרסברציה. המורה ישתדל להפריד בין הנושאים ע"י שיר או סיפור, או יתכנן את הלימודים כך שפעילות הכרוכה בתנועה תבוא אחרי שיעור בקריאה. קשה ...
כישלון הוראות לחשוש כאבים משחקים אמון המוכר להיכשל
התבוננויות פסיכודינמיות בחוויית ההתגלות ובאמונה הדתית - חלק 4
... ואמר: אוי לי כי נדמיתי כי איש טמא שפתים אנכי ובתוך עם טמא שפתים אנכי יושב כי את המלך יהוה צבאות ראו עיני! עוזיהו היה אחד הבודדים ממלכי יהודה שעשו את הטוב בעיני האל והנביא בודאי הכירו (בתלמוד מובאת מסורת לפיה היה בן - דודו). דווקא בשנה בה נפטר המלך ראה הנביא את האלוהים בדמות מלך. הנביא דניאל, כמשה, הופרד בילדותו מהוריו וגודל בבית ... המוקדמות של "בני הנביאים" ושל התלמיד עצמו באבדן הקרוב, ולבסוף בתנאי שמעמיד המורה כי רק אם יראה התלמיד בהילקחו ייעשה לנביא (המשך המעשה, בבקשתם של בני הנביאים לצאת ולחפש את גופת אליהו, מלמד כי הם לא ראו את עלייתו). דמות הנביא כאן היא "אובייקט מעבר" בין האב הממשי לבין האלוהים: מצד אחד הוא עולה חי השמיימה במרכבות אש, ומצד שני קורא לו ...
חוסר וודאות למה המוצר יקר גוסס הפסיכולוגים ייסורים בושה באהבה ילד
חתירה למגע - להגיע לעימות עם מה שמטריד אותנו
... חוויה מוכרת מאוד. הוא יושב במשרד, יש לו סוף סוף זמן ללמוד, הוא נתקל בסוגיה קשה וחשובה - ואז קם מהכסא. והולך הביתה. מחליט שהוא עייף מדי להמשיך ללמוד באותו היום. ראיתי שזהו דפוס של בריחה. בריחה מהתמודדות. בריחה מעימות. עימות של המוח עם סוגיה מורכבת. הבאתי בפניו את רעיון החתירה למגע, והוא התלהב מיד, גבר קרבי שכמוהו. וביום הלימודים הבא שלו הוא התסער על הסוגיה הקשה הזו בהצלחה. ...
קושי נשים החלטיות קוסם רגשות בשמחה בריחה מהתמודדות דיבורים
סרטן המעי הגס - לפי התגליות המפתיעות של הרפואה החדשה - חלק 2
... המקרים) הטיפול המשמעותי ביותר הוא ללמוד להתגבר על הטראומה הרגשית או לפתור את הקונפליקט הרגשי שגרם ... המחלה אם לא נהיה מודעים לו ואם לא נלמד לנטרלו. לכן חשוב לא רק לפתור את הטראומה הישנה, אלא גם לגלות מהם ... אשר יפעילו מחדש את מעגל המחלה וללמוד כיצד לא לאפשר להם להשפיע עלינו. המודעות לדברים היא המפתח לפתרון ...
נפרדים מאהבה להתמודד עם פרידה הרגשה של אהבה הערכה עצמית חיובית הקאות חושים פירוק להוציא אותו מהראש
אפיסטמולוגיה / תורת ההכרה - על המחשבה והתודעה 2
... כל דבר שקורא במציאות אם אנו רוצים לשלוט במציאות אנו צריכים ללמוד איך שולטים בתודעה האמת היא לא דבר ... שמחוללת אותה אבל מכיוון שאנו חיים בתוך ספקטרום רחב אנו צריכים ללמוד לשדר יותר חזק מהסביבה שלנו אחרת רעשי ...
צריך לא רוצה המחשבות שלנו אני חושב היקום לחשוב ריקנות קשיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, מאמן אישי למציאת זוגיות, מומחה בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 25_04_2024 השעה 02:47:19 - wesi4