ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... ושונות מקורא לקורא, כך שאין אפשרות להתחקות אחרי כולן. מתוך שלל הגירויים השומע או הקורא מנסים לפענח את האינפורמציה (משמעות). אל גירויים אלו נתייחס בשם השדה החושי או, המרחב החושי. אם כך אין קונטקסט אחר מלבד זה שבראשו של הקורא או השומע. הקונטקסט אליו אנו מתייחסים הוא מצבו הפיזי - מנטלי של הקורא או השומע ... או אחר), מגע בין חיישני התחושה בעור לאובייקטים פיזיים חיצוניים (או אף כתגובה לאובייקט מנטלי). אלו הם שלושת התנאים המחייבים לקליטה של אובייקט חושי, נאמר שזהו טווח או מרחב התפיסה החושי האנושי. 2. גירויים מנטליים מהם הגירויים המנטליים ומה מקורם? המרכיבים המנטליים הם: תפיסה (Perception), רגש (Feeling), צורות ... הדיבור יכול להיות אדם אחר, או אמצעי דיגיטלי כגון, רדיו, קול מוקלט, טלויזיה, טלפון או כל אמצעי אחר ואליהם נתייחס כמקור הצליל. דרישות לשמיעה: 1. יכולת שמיעה. 2. גירוי במרחב השמיעה. 3. מגע - האוזן קולטת צליל. במרחב השמיעה ישנם צלילים רבים ושונים, כיצד מבדיל השומע בין צליל שהוא דיבור לבין צליל שאינו חלק מדיבור? אורגניזם השמיעה קולט צלילים ממרחב השמיעה, לאורגניזם זה מגבלות אקוסטיות שונות כדוגמת הפונקציה של עוצמת הקול ומרחק ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ומבדיל ... אשר שומע ורואה כיצד הסובבים אותו מתקשרים באמצעות הדיבור, וכך מתוך ניסיון, מנסה לחקות את הדוברים. ההתייחסות המיוחדת לשפה מילולית מתבטאת בכך שקול אדם הנו דומיננטי במרחב השמיעה, ויש הכרה בחשיבותו כבעל משמעות - כנושא אינפורמציה לתקשורת בין - אישית. א תודעה ועירות בזמן קליטת גירויים מכל אמצעי הקלט (6 ... עוברת מתחנה לתחנה: (ראייה) - > (תחושה) - > (תפיסה) - > (הרגשה). נאמר שהתודעה עירה לאובייקטים שונים בהתאם לגירוי שהם יוצרים. נבדיל בין המצב שבו יש עירות (Attention) למרחב השמיעה (לקלט צלילי), לבין המצב שבו יש עירות למרחבים ולקלטים האחרים. כלומר, כאשר ישנה עירות למרחב השמיעה אין צורך בגירוי כלשהו כדי להעביר את התודעה למרחב השמיעה, לעומת זאת, כאשר אין עירות למרחב השמיעה יש צורך בגירוי כלשהו כדי להעביר את התודעה למרחב השמיעה. התודעה יכולה להשתנות באופן מכוון - לדוגמה, עולה המחשבה רוצה להקשיב לחדשות ברדיו, כתגובה, תעלה עירות לרצון זה, התודעה תעבור למרחב השמיעה, ויהיה ריכוז במה שנשמע. התודעה יכולה להשתנות באופן לא מכוון - לדוגמה, אני מתבונן בציפור עפה מבעד לחלון בשעת אחהצ שקטה ולפתע מישהו מדליק את הטלויזיה וממנה נשמע קול שידורי החדשות בקולי קולות. כתגובה, התודעה תעבור מהמרחב הויזואלי למרחב השמיעתי ותעלה עירות לכך ברגע המעבר. התודעה נוטה להתמקד באובייקטים ולא נפרשת לכל מרחב השמיעה (או מרחב הראייה וכו). באופן דומה למעבר התודעה ממרחב למרחב, ישנו מעבר בין אובייקטים במרחב מסוים. לדוגמה, ברגע אחד התודעה במרחב השמיעה יכולה להיות לציוצי ציפורים, ברגע שני לבכי תינוק, ברגע אחר למוזיקה ממערכת סטריאו, ולאחר מכן לרעשי הנשימה של השומע. המעבר של התודעה ... מבין שפה כתובה. מקור הקריאה (הכתוב) הוא כל איור גרפי של אותיות, מילים, משפטים, אותם נמצא בספר, עיתון, תמרור, מכתב וכדומה. דרישות לקריאה: 1. יכולת ראייה 2. גירוי במרחב הראיה (המרחב הויזואלי). 3. מגע - העין קולטת את הכתוב. במרחב הראיה ישנם עצמים ויזואלים רבים ושונים. כדי לקרוא יש להכיר את הסימנים הגרפיים הנקראים כתב. הכתב לא נלמד באופן אינטואיטיבי כפי שהשפה המדוברת נלמדת, אלא בעזרת לימוד שיטתי על - ידי אדם היודע לקרוא. אורגניזם הראייה קולט צבעים וצורות ממרחב הראיה, לאורגניזם זה מגבלות שונות (בדומה לאורגניזם השומע), כדוגמת הפונקציה של גודל האובייקט ומרחק ממנו, ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא ... = ההבחנה אלו אותיות אלו אותיות מובנות. = ההבחנה אלו מילים אלו מילים מובנות. = ההכרה זוהי שפה ידועה ברגע שעולה ההכרה כדוגמת ההבחנות האלו או דומה להן, תיווצר עירות למרחב הראייה, אובייקט התודעה יהיה הכתב, ויתחיל תהליך עיבוד לפענוח והבנת השפה. א בניית משמעות - פענוח השפה. פענוח השפה מתחיל בהבחנה שהקלט ... ניקח את הצירוף כלב גדול. המילה כלב מייצגת אובייקט בעולם הנתפס בראייה (גם בשאר החושים, אך במקרה זה הויזואל דומיננטי). המילה גדול מייצגת קונספט של יחס של מימדי (בדכ במרחב הויזואלי). התגובה לכל אחת מהמילים בנפרד תהיה שונה מהצירוף של שניהם. לדוגמה, התגובה למילה כלב יכולה להיות ייצוג ויזואלי של הכלב החי בביתו ... לשני המונחים באופן זהה כיוון שבתהליך זה יש השוואה בין אובייקטים, והשוואה נעשית תמיד בין שניים. A. מהי רב - משמעות 1. תפיסה ופענוח ניקח את המצב בו אדם מביט ויש עץ במרחב הויזואלי. במקרה בו הוא תופס עץ כאובייקט, נוצרת מייד תגובה פיזית ומנטלית היכולה לכלול רגש ו או ההבחנה זהו עץ ו או העירות לתפיסה ו או מעבר ...
חיזוק הערכה עצמית שפה מדוברת מבנה של משפט אני עובד קשה דמות לפחד אנליטי מה הוא יודע
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1
... אנחנו יודעים שיש לשפה השפעה גדולה על חיינו. אנחנו רואים שהשפה היא רק חלק מכל המרחב הפסיכולוגי שלנו לכן לא נוכל ליצור מחקר לוגי ... הן קונספט מופשט (Abstract) בלבד? במובן מסוים הדבר נכון כל עוד אין נגישות לכל מרחב המידע שנמצא במוחנו, כל עוד אין רגע עליו נוכל לומר שיש נגישות לכל הידע המאוכסן בזיכרון. מהו מרחב הידע? האדם הפשוט לא יכול לענות על שאלה כגון ... או, מה שקרה למה שיקרה, מה שקורה למה שיקרה, ולחילופין - כל התנועה הזו היא מרחב הזמן המנטלי. קליטת שפה באם בשמיעה או בקריאה ... ביחס מפענח - מפוענח). הפרעות של רעשים (צלילים) מקשים על פענוח דיבור מתוך המרחב השמיעתי, בדומה לכך, הפרעות ויזואליות (אובייקט שעובר במרחב הראייה לפתע) יפריעו לקריאה. באותה מידה כל ...
חברים כעס התנהגות להדחיק להפסיק לחשוב על האקס יכולות יחודיות מחמאות
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 4
... יצאתי לחפש אחר הטוב. כעת חמישים שנה חלפו מהיום בו יצאתי קדימה לנדוד במרחבי חוכמת הדהמה אשר מחוץ לה אין פרוש (מהדרגה הראשונה, השניה, השלישית והרביעית). תורות לימוד אחרות הינן ריקות אך אם נזירים יחיו כאן בשלמות לעולם ... לשלישית ולרביעית. לאחר מכן עזב את הגהאנה הרביעית ונכנס לגהאנה של בסיס מרחב אינסופי, אז לבסיס הכרה אינסופית, אז לבסיס האפסות, אז לבסיס לא - תפיסה - ולא - חוסר - תפיסה, ומשעזב אותה הגיע לחידלון - ההרגשה - והתפיסה. אז ... ולא - חוסר - תפיסה, ממנה נכנס לבסיס האפסות, לבסיס הכרה אינסופית, לבסיס מרחב אינסופי. מבסיס מרחב אינסופי הוא נכנס לגהאנה הרביעית, משם לשלישית, משם לשניה ולגהאנה הראשונה. משעזב את הגהאנה הראשונה, הוא נכנס לשניה, לשלישית, ולגהאנה הרביעית. ...
נתינה להיות סלב שמחה מצפון תלמיד רוחני נשימה רוחניים
פיזיקה / פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 1
... את מסקנתה הנוגעת ביותר לענייננו: הזמן, לצד ממדי החלל, הוא הממד הרביעי של היקום. כדי להסביר כיצד זמן וחלל שלובים ללא - הפרד בתורת היחסות, עלינו להסביר כאן מהו מרחב מינקובסקי, ותחילה נספר משהו על האיש שעל שמו קרוי מרחב זה. הרמן מינקובסקי היה מתמטיקאי ב - ETH בציריך בתחילת המאה ... גליל ומנסרה, וגם צורות תלת - ממדיות אלה מתמשכות מהעבר אל העתיד. עד כאן המשל, ועכשיו לנמשל. גם ביקום שלנו, אמר מינקובסקי, החלל התלת - ממדי שלנו הוא רק חתך מתוך מרחב ארבע - ממדי הקרוי חלל - זמן. כל הצורות התלת - ממדיות שאנו ... משמאל הם קווי - העולם של שמעון ולוי, ומהם ברור ששמעון נע ימינה ולוי נע שמאלה. אפשר גם לראות שבשלב מסוים חלפו שמעון ולוי זה על פני זה. תמונה 2 נקל לראות כי במרחב מינקובסקי אין זכר לזרימת הזמן: כל הרגעים קיימים יחד. בתמונה ... הקשיש והישיש - קיימים יחד לאורך הקו המפותל ממש כשם שכל המקומות קיימים מבחינתנו יחד. תאמרו: לא ייתכן! הרי ברור שיש רגע מיוחד הקרוי עכשיו. זו בדיוק הבעיה: במרחב מינקובסקי אין שום רגע מיוחס. אם יהיה רגע כזה, העובר על פני ...
מסקנות חשיבה מדעית לחשוב אפשרות ווינר שכל אלברט איינשטיין תינוק
שבעת ימי הבריאה - יום 3
... אחד: ויהי - ערב ויהי - בקר, יום אחד. בפרק הראשון עברתי על המונח הזה באופן כללי ביותר ופטרתי אותו במספר מילים כלליות... יום אחד: זו יחידת הזמן הראשונה שנוצרה במרחב התודעה האנושית, ולמעשה זהו היום השלם שמאפיין את השליטה בשרשרת מידע ... מערימת המידע את הרקיע שיבדיל בין המים אשר מתחת לרקיע לבין המים אשר מעל לרקיע. יוצר הגלגל רקע בעצם יצירתו רקיע בערימת המידע שיבדיל את שרשרת המידע לשניים: 1.מרחב המידע שעתיד להיווצר בעקבות רקיעת הרעיון שלו (הגלגל), זהו המרחב אשר מתחת לרקיע. זהו המרחב שעתיד להיווצר בו המנוע והמטוס והחללית וכל המכניקה של העידן שלנו. 2.זהו מרחב המידע שנוצר הלכה למעשה במרחב עקב רקיעת הרעיון של הגלגל, אך עדיין לא הואר. חוליות המידע המרכיבות את שרשרת המידע של המנוע והחללית נמצאות כבר במרחב, אך האדם עוד לא זיהה אותן, עוד לא אסף אותן למקום אחד וראה אותן ביחד, אבל, הן, החוליות, נמצאות ללא כל ספק במרחב בצירוף שהאדם עוד לא זיהה, לכן זהו המרחב אשר נמצא תמיד מעל לרקיע אך נוצרה עם הרעיון של הגלגל הזיקה אליו, זיקה שתשמש בעתיד כצינור למידע הבלתי מזוהה הנמצא במרחב הזה, מידע שיזרום דרכה בהדרגה אל מתחת לרקיע - אל מרחב המציאות מקום משכנה של התודעה האנושית, מי שתזהה את צירוף החוליות של ... לכל שרשרשת המידע של היקום, כאשר החצי הראשון שלה נמצא מעלה והשני מטה. זוהי התמונה השלמה, המלאה. אבל ברצוני להעמיק אל תוך התמונה הזו ולהתרכז בחלק המעשי שבה, במרחב אשר מתחת הרקיע, ברעיון עצמו, בדיעה בתיאוריה בתורה בגלגל, איך נוצר ... מהיכן בא המידע שממנו נוצרה המכונית אבל אינני יודע איך נוצרה המכונית, איך נוצר המנוע, הגלגל, איך נוצר הרעיון הגולמי שקדם לגלגל... איך התודעה האנושית קולטת מהמרחב רעיון תקני שיקשר אותה עם שני חלקי התמונה? וזו תשובת המחבר: ויאמר ... ויאמר אלהים, יהי אור ושל התמונה בשנית: ויאמר אלהים, יהי רקיע בתוך המים. יקוו המים מתחת השמים אל - מקום אחד: אנחנו מדברים על מקבץ המידע אשר מתחת לרקיע, זהו המרחב שעתיד להיווצר בו המנוע והמטוס והחללית וכל המכניקה של העידן שלנו. ... אליה בעתיד ויקפוץ ממנה הלאה... בלעדי הסדר והשמות היה הולך לאיבוד בים המידע שאסף... ולמקוה המים קרא ימים, וליתר החוליות שעוד לא זיהה את צירופן ונותרו מפוזרות במרחב קרא ימים: זה המידע הזמין שכבר גודר על ידי ועוד אשוב אליו... וירא ...
תודעה אנושית תחושת הנאה תכונות מחלוקות אסיר תודה החלטיות בחורות סיפור
הרפיה - הקשר בין מובן מאליו לבין ביטחון לבין הרדמות לבין בטוח
... ביכולות שלי ולאפשר לי לגדול וללכת בדרך... הדרך היא הרי ללא וודאות, אין שום ביטחון בדרך. אין שום ידיעה אמיתית חוץ מתחושה פנימית. הדרך היא איבוד שליטה ותנועה אין סופית למרחב, שהוא לא ידוע ולא מוכר. מרחב חדש שמתגלה לי כל רגע מחדש ואני בחוויה בתוך המרחב. האם המובן מאליו יכול להתקיים במרחב כזה? האם הוא לא מפריע לתהליך? או אם אני אמיר את המובן מאליו שמקנה לי ביטחון ואקח אותו למקום חיובי שאני רוצה לפתח בי... האם הוא יוכל להתקיים עם חוסר הוודאות המוחלט? האם עצם ... ולביטחון שבתוכי. אוכל ללכת בדרך הלא ידועה הלא מוכרת והלא בטוחה כביכול... ולהתחבר למהות. למקום ממנו אוכל לשאוב של כל היכולות מתוכי ולהתחבר אליהם. ולאפשר לעצמי שקט מרחב וידיעה אין סופית בדרך בה אני הולכת. הדרך מעניינת חדשה מרגשת מאפשרת לי ביטוי עצמי חדש... מאפשרת לי מרחב ראיה צמיחה ותחושה חדשים. דרך ירוקה. אני אוהבת את המובן מאליו שבתוכי, שכל הזמן חיפש עבורי מקורות חיצוניים של ביטחון ואהבה. ועכשיו הוא מקבל את המקורות הללו ממני. עד עכשיו הוא ...
לא מובן מאליו הרפיה הגברת ביטחון עצמי תהליכים העצמת הביטחון העצמי דפוס התנהגות התחברות הרגשה של חוסר ביטחון
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 6
... הטבע, אולם הוא העצם היחיד בטבע שיכול להבחין במלוא ממד המרחק הקיים במרחב - לא רק בחלקו, ובזאת מתגלמת הפוטנציה הטמונה בו שהבחין בקיומה, זיהה אותה ולמעשה התאהב בקיומה, ... הצבע הוורוד ללחיים, אך על חשבון הצבע של הלחיים שלי... הרגשתי אובדן במרחב הגוף העצום הזה ואף תחושת ניכור לבשה אותי: מי יזהה את ערכי כאדם בגוף האין סופי זה... ברגע מבוכה ... בו פוטנציה יחידה במינה שתאפשר לו להבחין במלוא שיעור ממד המרחק במרחב - לא רק בחלקו, והאדם הזה עמד על הפוטנציה הזו וביקש להפיק ממנה את התועלת המקסימלית, ללחוץ ... הכללה גדולה ממנה: למעשה כל הכוחות הפועלים ביקום - פועלים בו בזמן בכל מרחב היקום. אני מהנהן בראשי כאות להסכמה עם תהייה לצידה: כמובן שהכוחות הנמצאים ביקום - פועלים בו בזמן בכל מרחב היקום... מה החידוש? וכאן מחכה לי ההכללה הגורפת האמיתית: משמעות הדברים שכל המתרחש ביקום כתוצאה מהכוחות האלה, מתרחש בהבזק אחד בכל מרחב היקום ואין מעבר להבזק הזה מאומה, כי אילו היקום היה סופי - היה צורך בעוד הבזק ועוד הבזק בשביל ...
משמעות שינויים תפקיד טעם החיים מרחב רצון לעוף להסביר
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 19
... לה שאתם אוהבים אותה ואתם מרשים לה לעשות לכם כל מה שהיא רוצה... זו מפלצת כל כך מצחיקה שרק כך מנצחים אותה... ואז היא נעלמת (-: מרחב האהבה במרחב המחשבות העוטף אותנו אין חיים לאהבה. המרחב הזה מפריד אותנו אחד מהשני הוא הסיבה לכל הקונפליקטים הסבל והפחד. על המרחב הזה ניתן להתגבר רק בעזרת מדיטציה. המרחב הזה הוא האגו. ובו אהבת אמת לא יכולה להתקיים התגברות על האגו יוצר משמעות חדשה למערכת יחסים... במרחב החדש ללא האגו לא קיים אחר רק אחד. יצירת מרחב חדש שאליהם מחשבות לא יכולות להיכנס ואין להם קיום שם, הוא מטרת המדיטציה. והוא מרחב האהבה. ...
האני כאב להשתחרר פיצול תחושת חוסר לשקר יכולות חוויית חוסר
פיזיקה - סוגיות בתורת היחסות לאור פילוסופיית המדע של זאב בכלר - חלק 4
... אם כן, מסקנתנו הקודמת: שינוי מערכת - הייחוס של הצופה משנה את כל פני המרחב - זמן בו הוא נמצא, כולל סידורם המרחבי של אירועים בעבר. יא. הרחבה ליחסות הכללית מעצם העובדה ... יתרשם מתוצאה מופלאה זו. מכאן המשיך איינשטיין והגדיר את הכבידה כעיקום המרחב - זמן עצמו. במילים אחרות, המרחב הארבע - ממדי של מינקובסקי מתעקל בסביבת גוף בעל מאסה. ולכן ... ועד לאליפסה שמשרטט כוכב - לכת סביב השמש - כל אלה קווים ישרים הם, רק שהמרחב - זמן עליו הם משורטטים הוא עצמו עקום. פיסיקאים אחדים, ... ב) וגוף קטן אחר הרחק ממנו שאינו מושפע מכבידתו (קו - עולם ג). עיקום המרחב - זמן סביב גוף א מתואר עי קואורדינטות המרחב והזמן, שאינן רק נעשות מוטות כמו שעשינו בדיונינו הקודמים ... עקום. הכלל הוא זה: אם עיקום קו - העולם של הגוף הוא כעיקום קואורדינטות המרחב - זמן שסביבו, כמוהו כגוף באינרציה. הדבר חל באותה מידה על גוף ג, שעיקומו הוא כעיקום המרחב - זמן סביבו, שבמקרה זה הוא עיקום אפס. ההבדל בין עיקומי קו - העולם והמרחב - זמן שסביבו הוא - הוא התאוצה. נחשוב עתה על שני מצבים: גוף ... לפנינו: חוקי הפיזיקה אינם מבדילים בין גוף בעל קו - עולם ישר העובר בתוך מרחב - זמן זמן עקום, לבין גוף בעל קו - עולם עקום העובר בתוך מרחב - זמן ישר, אם מידת העיקום היחסי שווה. במילים אחרות: ביחסות ... יחסית בין המאסות ואילו התאוצה היא מוחלטת, אבל ביחסות הכללית, שבה גם המרחב - זמן הוא יישות פיסיקלית, גם התאוצה היא יחסית בין המאסה לבין המרחב - זמן. דיאגרמות - מינקובסקי המתארות עיקומים כאלה יכולות ... בתנועה יחסית וליישר מחדש את הקואורדינטות שלה כך שהזווית בין ממדי המרחב והזמן תהיה 90 מעלות, כך ניתן לנרמל מערכת - ייחוס בתאוצה יחסית כך שקו - העולם שלה יתיישר ואילו קואורדינטות המרחב - זמן שסביבה יתעקמו בהתאמה. יב. השערה: תאוצה רגעית ניתנת ... הערך בין כבידה לתאוצה. זו השערה שאם תתגלה כעקבית תוכל לסייע בהבנת טבע המרחב - זמן. נשוב אל הצופה מפרק י, שעבר פתאום ממצב מנוחה ביחס ... מינקובסקי ליחסות כללית נותנות תשובה חיובית: זה יהיה פשוט צופה נייח שהמרחב - זמן סביבו משתנה, פתאום או בהדרגה. דוגמה לצופה כזה היא ... העבר המוזר שתואר בפרקים הקודמים כעומד ביסוד האפקטים היחסותיים: העיוות במרחב - זמן שיוצר גל הכבידה גורם לכך שהעבר נראה שונה, בדומה ... בהשפעות הסיבתיות המגיעות מהעבר - אלקטרומגנטיות וכבידתיות, חלים שינויי מרחב וזמן בעוברן באותו אזור בו עבר גל הכבידה. פיזיקה - סוגיות ...
שאלה בחורות מערכות אהבה מפורסם מפרקים הקצנה לימוד
משמעות הצבעים במעגל החיים
... מנהיגות וכוח, עוצמה - שימוש לא נכון בעוצמה. מגן ותומך על הלב, מהחלק התחתון של הגוף. תקשורת של ידע וחוכמה. מרחב לעצמי ולאחרים. טבע - יער, עלים, דשא, צבע של ירוק עד. כוח והתחדשות בכל הרמות. היכול לעזור מן הלב, ערך עצמי, ... הגשר של מרכז הגוף שמביא את החלק הנמוך לגבוה בכל האספקטים של עצמנו. רגשות חיוביים. ירוק: איזון, יושר, הרמוניה, מרחב וכיוון, קבלת החלטות, יכולת לראות בכל מצב את כל האספקטים. הצד הרגשי של הלב, מציאת האמת, תקווה נצחית. הצל של הצבע - צורך במרחב , קשיים בלהגיע להחלטות, קנאה, וקנאי - לרצות להיות במרחב של אדם אחר ולרצות להיות משהו אחר. מרכז הלב - אהבה, רצון אלוהי, אמביציה ורצון, טבע, צמיחה וגדילה, חיים ואיזון, ביטוי מן הלב ונתינת אהבה ללא תנאים. מרחב , תקשורת והתעוררות מהלב. רגשות של אמון, יושר, איזון וכיוון. הרמוניה ויוצר הרמוניה, שלווה ושקט. הזנה של הטבע ... שמסמלת חיים בים. הדולפין מסמל - חופש, תנועה, יצירתיות ומשחק. צבע המחובר למלאכים, לישויות גבוהות, ולידע שמחוץ למרחב כדור הארץ. צבע המחובר לתקשורת מחשבים וטכנולוגיה. אחריות, תקשורת אוהבת, חופש. התורכיז של הים - כל זה מציע ...
צלילים לשקף התבודדות הרמוניה אהבה עצמית ללא תנאים יכולות איזון מערכת העצבים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מרחב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מרחב, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מרחב, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, מאמן פרטי, אימון אישי קואצ'ינג בנושאי מרחב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 22:18:43 - wesi4