ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... מתוך שלל הגירויים השומע או הקורא מנסים לפענח את האינפורמציה (משמעות). אל גירויים אלו נתייחס בשם השדה החושי או, המרחב החושי. אם כך אין קונטקסט אחר מלבד זה שבראשו של הקורא או השומע. הקונטקסט אליו אנו מתייחסים הוא מצבו ... חיצוניים (או אף כתגובה לאובייקט מנטלי). אלו הם שלושת התנאים המחייבים לקליטה של אובייקט חושי, נאמר שזהו טווח או מרחב התפיסה החושי האנושי. 2. גירויים מנטליים מהם הגירויים המנטליים ומה מקורם? המרכיבים המנטליים הם: תפיסה (Perception), רגש (Feeling), צורות ... קול מוקלט, טלויזיה, טלפון או כל אמצעי אחר ואליהם נתייחס כמקור הצליל. דרישות לשמיעה: 1. יכולת שמיעה. 2. גירוי במרחב השמיעה. 3. מגע - האוזן קולטת צליל. במרחב השמיעה ישנם צלילים רבים ושונים, כיצד מבדיל השומע בין צליל שהוא דיבור לבין צליל שאינו חלק מדיבור? אורגניזם השמיעה קולט צלילים ממרחב השמיעה, לאורגניזם זה מגבלות אקוסטיות שונות כדוגמת הפונקציה של עוצמת הקול ומרחק ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ... באמצעות הדיבור, וכך מתוך ניסיון, מנסה לחקות את הדוברים. ההתייחסות המיוחדת לשפה מילולית מתבטאת בכך שקול אדם הנו דומיננטי במרחב השמיעה, ויש הכרה בחשיבותו כבעל משמעות - כנושא אינפורמציה לתקשורת בין - אישית. א תודעה ועירות בזמן קליטת גירויים ... - > [הרגשה]. נאמר שהתודעה עירה לאובייקטים שונים בהתאם לגירוי שהם יוצרים. נבדיל בין המצב שבו יש עירות (Attention) למרחב השמיעה (לקלט צלילי), לבין המצב שבו יש עירות למרחבים ולקלטים האחרים. כלומר, כאשר ישנה עירות למרחב השמיעה אין צורך בגירוי כלשהו כדי להעביר את התודעה למרחב השמיעה, לעומת זאת, כאשר אין עירות למרחב השמיעה יש צורך בגירוי כלשהו כדי להעביר את התודעה למרחב השמיעה. התודעה יכולה להשתנות באופן מכוון - לדוגמה, עולה המחשבה רוצה להקשיב לחדשות ברדיו, כתגובה, תעלה עירות לרצון זה, התודעה תעבור למרחב השמיעה, ויהיה ריכוז במה שנשמע. התודעה יכולה להשתנות באופן לא מכוון - לדוגמה, אני מתבונן בציפור עפה מבעד לחלון בשעת אחהצ שקטה ולפתע מישהו מדליק את הטלויזיה וממנה נשמע קול שידורי החדשות בקולי קולות. כתגובה, התודעה תעבור מהמרחב הויזואלי למרחב השמיעתי ותעלה עירות לכך ברגע המעבר. התודעה נוטה להתמקד באובייקטים ולא נפרשת לכל מרחב השמיעה (או מרחב הראייה וכו). באופן דומה למעבר התודעה ממרחב למרחב, ישנו מעבר בין אובייקטים במרחב מסוים. לדוגמה, ברגע אחד התודעה במרחב השמיעה יכולה להיות לציוצי ציפורים, ברגע שני לבכי תינוק, ברגע אחר למוזיקה ממערכת סטריאו, ולאחר מכן לרעשי הנשימה של ... גרפי של אותיות, מילים, משפטים, אותם נמצא בספר, עיתון, תמרור, מכתב וכדומה. דרישות לקריאה: 1. יכולת ראייה 2. גירוי במרחב הראיה (המרחב הויזואלי). 3. מגע - העין קולטת את הכתוב. במרחב הראיה ישנם עצמים ויזואלים רבים ושונים. כדי לקרוא יש להכיר את הסימנים הגרפיים הנקראים כתב. הכתב לא נלמד באופן ... כפי שהשפה המדוברת נלמדת, אלא בעזרת לימוד שיטתי על - ידי אדם היודע לקרוא. אורגניזם הראייה קולט צבעים וצורות ממרחב הראיה, לאורגניזם זה מגבלות שונות (בדומה לאורגניזם השומע), כדוגמת הפונקציה של גודל האובייקט ומרחק ממנו, ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא ... אלו מילים מובנות. = ההכרה זוהי שפה ידועה ברגע שעולה ההכרה כדוגמת ההבחנות האלו או דומה להן, תיווצר עירות למרחב הראייה, אובייקט התודעה יהיה הכתב, ויתחיל תהליך עיבוד לפענוח והבנת השפה. א בניית משמעות - פענוח השפה. פענוח השפה ... הנתפס בראייה (גם בשאר החושים, אך במקרה זה הויזואל דומיננטי). המילה גדול מייצגת קונספט של יחס של מימדי (בדכ במרחב הויזואלי). התגובה לכל אחת מהמילים בנפרד תהיה שונה מהצירוף של שניהם. לדוגמה, התגובה למילה כלב יכולה להיות ייצוג ויזואלי ... תמיד בין שניים. A. מהי רב - משמעות 1. תפיסה ופענוח ניקח את המצב בו אדם מביט ויש עץ במרחב הויזואלי. במקרה בו הוא תופס עץ כאובייקט, נוצרת מייד תגובה פיזית ומנטלית היכולה לכלול רגש ו/או ההבחנה זהו עץ ...
שינויים הרגשת גירוד דקדוק תחושת ערך עצמי מכתב תרגול כעסים עובד קשה
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1
... ונהנים כאשר מחמיאים לנו. אנחנו יודעים שיש לשפה השפעה גדולה על חיינו. אנחנו רואים שהשפה היא רק חלק מכל המרחב הפסיכולוגי שלנו לכן לא נוכל ליצור מחקר לוגי אנליטי של השפה כי אנחנו חלק מזה. השפה לא קיימת מחוצה ... האם המושג ידע או זיכרון הן קונספט מופשט (Abstract) בלבד? במובן מסוים הדבר נכון כל עוד אין נגישות לכל מרחב המידע שנמצא במוחנו, כל עוד אין רגע עליו נוכל לומר שיש נגישות לכל הידע המאוכסן בזיכרון. מהו מרחב הידע? האדם הפשוט לא יכול לענות על שאלה כגון מה אתה יודע? או מה יש בזיכרונך? אמנם, יש אפשרות ... עכשיו למה שקרה קודם, או, מה שקרה למה שיקרה, מה שקורה למה שיקרה, ולחילופין - כל התנועה הזו היא מרחב הזמן המנטלי. קליטת שפה באם בשמיעה או בקריאה דורשת זמן. ברצף זמן זה כל החושים פועלים באופן סימולטני, ישנה ... נוצרים הפרעות בתהליך פענוח השפה (פגיעה ביחס מפענח - מפוענח). הפרעות של רעשים (צלילים) מקשים על פענוח דיבור מתוך המרחב השמיעתי, בדומה לכך, הפרעות ויזואליות (אובייקט שעובר במרחב הראייה לפתע) יפריעו לקריאה. באותה מידה כל גירוי אחר מששת החושים שיהיה מספיק דומיננטי יפריע לתהליך הבנת השפה. האם ...
תפקיד בעיות בתקשורת פסיכולוג מה זה תודעה תקשורת בינאישית להתגבר על אהבה למחוק מישהו מהראש נעלב
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 4
... בעולם. בן עשרים ותשע הייתי כאשר יצאתי לחפש אחר הטוב. כעת חמישים שנה חלפו מהיום בו יצאתי קדימה לנדוד במרחבי חוכמת הדהמה אשר מחוץ לה אין פרוש [מהדרגה הראשונה, השניה, השלישית והרביעית]. תורות לימוד אחרות הינן ריקות אך אם ... הראשונה. משעזב אותה הוא נכנס לגהאנה השניה, לשלישית ולרביעית. לאחר מכן עזב את הגהאנה הרביעית ונכנס לגהאנה של בסיס מרחב אינסופי, אז לבסיס הכרה אינסופית, אז לבסיס האפסות, אז לבסיס לא - תפיסה - ולא - חוסר - תפיסה, ... נכנס לבסיס לא - תפיסה - ולא - חוסר - תפיסה, ממנה נכנס לבסיס האפסות, לבסיס הכרה אינסופית, לבסיס מרחב אינסופי. מבסיס מרחב אינסופי הוא נכנס לגהאנה הרביעית, משם לשלישית, משם לשניה ולגהאנה הראשונה. משעזב את הגהאנה הראשונה, הוא נכנס לשניה, לשלישית, ...
מנהיגות מה זה אושר אמונות רוחני מה זה שלמות הפרעות אכילה תורה להיות סלבריטי
פיזיקה / פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 1
... הממד הרביעי של היקום. כדי להסביר כיצד זמן וחלל שלובים ללא - הפרד בתורת היחסות, עלינו להסביר כאן מהו מרחב מינקובסקי, ותחילה נספר משהו על האיש שעל שמו קרוי מרחב זה. הרמן מינקובסקי היה מתמטיקאי ב - ETH בציריך בתחילת המאה העשרים, והוא לא רווה נחת מאחד הסטודנטים שלו ... עד כאן המשל, ועכשיו לנמשל. גם ביקום שלנו, אמר מינקובסקי, החלל התלת - ממדי שלנו הוא רק חתך מתוך מרחב ארבע - ממדי הקרוי חלל - זמן. כל הצורות התלת - ממדיות שאנו רואים בעולמנו הן בעצם גופים ארבע ... נע שמאלה. אפשר גם לראות שבשלב מסוים חלפו שמעון ולוי זה על פני זה. תמונה 2 נקל לראות כי במרחב מינקובסקי אין זכר לזרימת הזמן: כל הרגעים קיימים יחד. בתמונה 1 ראינו את כל הרגעים בזמן נסיעתו של צופה ... כשם שכל המקומות קיימים מבחינתנו יחד. תאמרו: לא ייתכן! הרי ברור שיש רגע מיוחד הקרוי עכשיו. זו בדיוק הבעיה: במרחב מינקובסקי אין שום רגע מיוחס. אם יהיה רגע כזה, העובר על פני הזמן מהעבר לעתיד (כמו שאומר השעון הטלפוני: ...
רגעי הזמן מה זה שכל תינוקות איך להסביר נפש הגדרה פיזיקה תלמיד
שבעת ימי הבריאה - יום 3
... עברתי על המונח הזה באופן כללי ביותר ופטרתי אותו במספר מילים כלליות... יום אחד: זו יחידת הזמן הראשונה שנוצרה במרחב התודעה האנושית, ולמעשה זהו היום השלם שמאפיין את השליטה בשרשרת מידע אין סופית, בעלת חוליות מידע רצופות ומחוברות באופן ... לרקיע לבין המים אשר מעל לרקיע. יוצר הגלגל רקע בעצם יצירתו רקיע בערימת המידע שיבדיל את שרשרת המידע לשניים: 1.מרחב המידע שעתיד להיווצר בעקבות רקיעת הרעיון שלו (הגלגל), זהו המרחב אשר מתחת לרקיע. זהו המרחב שעתיד להיווצר בו המנוע והמטוס והחללית וכל המכניקה של העידן שלנו. 2.זהו מרחב המידע שנוצר הלכה למעשה במרחב עקב רקיעת הרעיון של הגלגל, אך עדיין לא הואר. חוליות המידע המרכיבות את שרשרת המידע של המנוע והחללית נמצאות כבר במרחב, אך האדם עוד לא זיהה אותן, עוד לא אסף אותן למקום אחד וראה אותן ביחד, אבל, הן, החוליות, נמצאות ללא כל ספק במרחב בצירוף שהאדם עוד לא זיהה, לכן זהו המרחב אשר נמצא תמיד מעל לרקיע אך נוצרה עם הרעיון של הגלגל הזיקה אליו, זיקה שתשמש בעתיד כצינור למידע הבלתי מזוהה הנמצא במרחב הזה, מידע שיזרום דרכה בהדרגה אל מתחת לרקיע - אל מרחב המציאות מקום משכנה של התודעה האנושית, מי שתזהה את צירוף החוליות של המידע הזה בהדרגה. בזאת סיים מחבר התורה ... נמצא מעלה והשני מטה. זוהי התמונה השלמה, המלאה. אבל ברצוני להעמיק אל תוך התמונה הזו ולהתרכז בחלק המעשי שבה, במרחב אשר מתחת הרקיע, ברעיון עצמו, בדיעה בתיאוריה בתורה בגלגל, איך נוצר הגלגל בתודעה האנושית? איך נוצרה המכונית? המנוע... אני ... אינני יודע איך נוצרה המכונית, איך נוצר המנוע, הגלגל, איך נוצר הרעיון הגולמי שקדם לגלגל... איך התודעה האנושית קולטת מהמרחב רעיון תקני שיקשר אותה עם שני חלקי התמונה? וזו תשובת המחבר: ויאמר אלהים יקוו המים מתחת השמים אל - ... בתוך המים. יקוו המים מתחת השמים אל - מקום אחד: אנחנו מדברים על מקבץ המידע אשר מתחת לרקיע, זהו המרחב שעתיד להיווצר בו המנוע והמטוס והחללית וכל המכניקה של העידן שלנו. התודעה במקור נמצאת במבול של מים, של מידע... היה הולך לאיבוד בים המידע שאסף... ולמקוה המים קרא ימים, וליתר החוליות שעוד לא זיהה את צירופן ונותרו מפוזרות במרחב קרא ימים: זה המידע הזמין שכבר גודר על ידי ועוד אשוב אליו... וירא אלהים: כי - טוב. זו המקבילה ...
לאהוב מה זה קיום ריכוז פיתוח יכולות חשיבה טיפוס מה זו אהבה שינויים לזכור
הרפיה - הקשר בין מובן מאליו לבין ביטחון לבין הרדמות לבין בטוח
... וודאות, אין שום ביטחון בדרך. אין שום ידיעה אמיתית חוץ מתחושה פנימית. הדרך היא איבוד שליטה ותנועה אין סופית למרחב, שהוא לא ידוע ולא מוכר. מרחב חדש שמתגלה לי כל רגע מחדש ואני בחוויה בתוך המרחב. האם המובן מאליו יכול להתקיים במרחב כזה? האם הוא לא מפריע לתהליך? או אם אני אמיר את המובן מאליו שמקנה לי ביטחון ואקח אותו למקום ... מוכרת והלא בטוחה כביכול... ולהתחבר למהות. למקום ממנו אוכל לשאוב של כל היכולות מתוכי ולהתחבר אליהם. ולאפשר לעצמי שקט מרחב וידיעה אין סופית בדרך בה אני הולכת. הדרך מעניינת חדשה מרגשת מאפשרת לי ביטוי עצמי חדש... מאפשרת לי מרחב ראיה צמיחה ותחושה חדשים. דרך ירוקה. אני אוהבת את המובן מאליו שבתוכי, שכל הזמן חיפש עבורי מקורות חיצוניים של ...
להשיג ביטחון עצמי מרחב אובדן שליטה תחושה פנימית ציורים להתחבר שקט רגשות אהבה
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 6
... חלק מהעצמים של היקום שפועלים עליו כוחות הטבע, אולם הוא העצם היחיד בטבע שיכול להבחין במלוא ממד המרחק הקיים במרחב - לא רק בחלקו, ובזאת מתגלמת הפוטנציה הטמונה בו שהבחין בקיומה, זיהה אותה ולמעשה התאהב בקיומה, התמכר לה... זאת ... ולצדדים... אומנם הגוף הזה החזיר למופשטת את הצבע הוורוד ללחיים, אך על חשבון הצבע של הלחיים שלי... הרגשתי אובדן במרחב הגוף העצום הזה ואף תחושת ניכור לבשה אותי: מי יזהה את ערכי כאדם בגוף האין סופי זה... ברגע מבוכה ... היקום, והתבונן בה... הוא ראה בתמונה אדם הטמונה בו פוטנציה יחידה במינה שתאפשר לו להבחין במלוא שיעור ממד המרחק במרחב - לא רק בחלקו, והאדם הזה עמד על הפוטנציה הזו וביקש להפיק ממנה את התועלת המקסימלית, ללחוץ באמצעותה על ... בהכללה הגורפת הזאת והדביק בזנבה עוד הכללה גדולה ממנה: למעשה כל הכוחות הפועלים ביקום - פועלים בו בזמן בכל מרחב היקום. אני מהנהן בראשי כאות להסכמה עם תהייה לצידה: כמובן שהכוחות הנמצאים ביקום - פועלים בו בזמן בכל מרחב היקום... מה החידוש? וכאן מחכה לי ההכללה הגורפת האמיתית: משמעות הדברים שכל המתרחש ביקום כתוצאה מהכוחות האלה, מתרחש בהבזק אחד בכל מרחב היקום ואין מעבר להבזק הזה מאומה, כי אילו היקום היה סופי - היה צורך בעוד הבזק ועוד הבזק בשביל ...
טבע להפיק זיהוי להמשיך אקראיות תמונה ליצור תיעדוף
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 19
... לעשות לכם כל מה שהיא רוצה... זו מפלצת כל כך מצחיקה שרק כך מנצחים אותה... ואז היא נעלמת (-: מרחב האהבה במרחב המחשבות העוטף אותנו אין חיים לאהבה. המרחב הזה מפריד אותנו אחד מהשני הוא הסיבה לכל הקונפליקטים הסבל והפחד. על המרחב הזה ניתן להתגבר רק בעזרת מדיטציה. המרחב הזה הוא האגו. ובו אהבת אמת לא יכולה להתקיים התגברות על האגו יוצר משמעות חדשה למערכת יחסים... במרחב החדש ללא האגו לא קיים אחר רק אחד. יצירת מרחב חדש שאליהם מחשבות לא יכולות להיכנס ואין להם קיום שם, הוא מטרת המדיטציה. והוא מרחב האהבה.
רגשות של פחד רגש פנימי מלחמות זיכרונות לתרגל מה זו אהבה אמיתית משיכה מתנות
פיזיקה - סוגיות בתורת היחסות לאור פילוסופיית המדע של זאב בכלר - חלק 4
... לנוע לפני הקדמיים. שוב מתאשרת, אם כן, מסקנתנו הקודמת: שינוי מערכת - הייחוס של הצופה משנה את כל פני המרחב - זמן בו הוא נמצא, כולל סידורם המרחבי של אירועים בעבר. יא. הרחבה ליחסות הכללית מעצם העובדה שבפרקים הקודמים עסקנו במקרים של שינוי מערכת - הייחוס, עברנו ... הטבע ציית, ושוב, לא נשלה את עצמנו שבכלר יתרשם מתוצאה מופלאה זו. מכאן המשיך איינשטיין והגדיר את הכבידה כעיקום המרחב - זמן עצמו. במילים אחרות, המרחב הארבע - ממדי של מינקובסקי מתעקל בסביבת גוף בעל מאסה. ולכן כל ההתעקמות של מסלולי הגופים סביב המאסה - מהפרבולה שמשרטט קליע במעופו ועד לאליפסה שמשרטט כוכב - לכת סביב השמש - כל אלה קווים ישרים הם, רק שהמרחב - זמן עליו הם משורטטים הוא עצמו עקום. פיסיקאים אחדים, הבולט שבהם דניס סיאמה, ניסו להכליל את היחסות הכללית ... חופשית לעברו (קו - עולם ב) וגוף קטן אחר הרחק ממנו שאינו מושפע מכבידתו (קו - עולם ג). עיקום המרחב - זמן סביב גוף א מתואר עי קואורדינטות המרחב והזמן, שאינן רק נעשות מוטות כמו שעשינו בדיונינו הקודמים ביחסות הפרטית, אלא מתעקמות ממש סביב קו - העולם א. ... ישר זקוף או אלכסוני אלא עקום. הכלל הוא זה: אם עיקום קו - העולם של הגוף הוא כעיקום קואורדינטות המרחב - זמן שסביבו, כמוהו כגוף באינרציה. הדבר חל באותה מידה על גוף ג, שעיקומו הוא כעיקום המרחב - זמן סביבו, שבמקרה זה הוא עיקום אפס. ההבדל בין עיקומי קו - העולם והמרחב - זמן שסביבו הוא - הוא התאוצה. נחשוב עתה על שני מצבים: גוף הנמצא במנוחה בשדה כבידה, כלומר מתנגד ... אם מישהו לא ניסח אותו לפנינו: חוקי הפיזיקה אינם מבדילים בין גוף בעל קו - עולם ישר העובר בתוך מרחב - זמן זמן עקום, לבין גוף בעל קו - עולם עקום העובר בתוך מרחב - זמן ישר, אם מידת העיקום היחסי שווה. במילים אחרות: ביחסות הפרטית התנועה היא יחסית בין המאסות ואילו התאוצה היא מוחלטת, אבל ביחסות הכללית, שבה גם המרחב - זמן הוא יישות פיסיקלית, גם התאוצה היא יחסית בין המאסה לבין המרחב - זמן. דיאגרמות - מינקובסקי המתארות עיקומים כאלה יכולות לסייע לנו בגישה בה נקטנו לעיל, דהיינו, תיאור המתרחש מנקודת ... כשם שביחסות הפרטית ניתן לנרמל מערכת - ייחוס בתנועה יחסית וליישר מחדש את הקואורדינטות שלה כך שהזווית בין ממדי המרחב והזמן תהיה 90 מעלות, כך ניתן לנרמל מערכת - ייחוס בתאוצה יחסית כך שקו - העולם שלה יתיישר ואילו קואורדינטות המרחב - זמן שסביבה יתעקמו בהתאמה. יב. השערה: תאוצה רגעית ניתנת לתיאור כגל כבידה. להלן נרשה לעצמנו להשתעשע בניסיון משלנו ליישם את שוויון - הערך בין כבידה לתאוצה. זו השערה שאם תתגלה כעקבית תוכל לסייע בהבנת טבע המרחב - זמן. נשוב אל הצופה מפרק י, שעבר פתאום ממצב מנוחה ביחס לשאר היקום למצב תנועה, ושעקב שינוי זה ... עתה צופה זה במערכת - ייחוס אחת? דיאגרמות מינקובסקי ליחסות כללית נותנות תשובה חיובית: זה יהיה פשוט צופה נייח שהמרחב - זמן סביבו משתנה, פתאום או בהדרגה. דוגמה לצופה כזה היא אדם הנמצא על לוויין הסובב את כדור - ... כבידה מהופך. תרחיש כזה יכול אולי להסביר את שינוי העבר המוזר שתואר בפרקים הקודמים כעומד ביסוד האפקטים היחסותיים: העיוות במרחב - זמן שיוצר גל הכבידה גורם לכך שהעבר נראה שונה, בדומה לעדשות הכבידה הידועות או אף לשינוי שיוצר גוף מאסיבי. יתרה מזאת: גם בהשפעות הסיבתיות המגיעות מהעבר - אלקטרומגנטיות וכבידתיות, חלים שינויי מרחב וזמן בעוברן באותו אזור בו עבר גל הכבידה. פיזיקה - סוגיות בתורת היחסות לאור פילוסופיית המדע של זאב בכלר ...
מה זו אהבה להיות מפורסם איך לבטא מפורסמים תהליכים טבע זהירות התאמה
משמעות הצבעים במעגל החיים
... וכוח, עוצמה - שימוש לא נכון בעוצמה. מגן ותומך על הלב, מהחלק התחתון של הגוף. תקשורת של ידע וחוכמה. מרחב לעצמי ולאחרים. טבע - יער, עלים, דשא, צבע של ירוק עד. כוח והתחדשות בכל הרמות. היכול לעזור מן הלב, ... הגשר של מרכז הגוף שמביא את החלק הנמוך לגבוה בכל האספקטים של עצמנו. רגשות חיוביים. ירוק: איזון, יושר, הרמוניה, מרחב וכיוון, קבלת החלטות, יכולת לראות בכל מצב את כל האספקטים. הצד הרגשי של הלב, מציאת האמת, תקווה נצחית. הצל של הצבע - צורך במרחב, קשיים בלהגיע להחלטות, קנאה, וקנאי - לרצות להיות במרחב של אדם אחר ולרצות להיות משהו אחר. מרכז הלב - אהבה, רצון אלוהי, אמביציה ורצון, טבע, צמיחה וגדילה, חיים ואיזון, ביטוי מן הלב ונתינת אהבה ללא תנאים. מרחב, תקשורת והתעוררות מהלב. רגשות של אמון, יושר, איזון וכיוון. הרמוניה ויוצר הרמוניה, שלווה ושקט. הזנה של הטבע לגוף. רוחניות ... מודעות. אנרגיה שמסמלת חיים בים. הדולפין מסמל - חופש, תנועה, יצירתיות ומשחק. צבע המחובר למלאכים, לישויות גבוהות, ולידע שמחוץ למרחב כדור הארץ. צבע המחובר לתקשורת מחשבים וטכנולוגיה. אחריות, תקשורת אוהבת, חופש. התורכיז של הים - כל זה מציע ומעלה ...
זיכרון קרירות רגשית תלות אהבה ללא תנאים תלותיות להנהיג אחרים תנך שלמה המלך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מרחב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מרחב, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מרחב, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לפתח חשיבה מעמיקה איך לגרום לאישה לאהוב אותי? איך לבשר בשורה שלילית? להיפרד מבן זוג מבוא לפנג שווי מתיחה של שריר לא סובל מהחרדה לא מפחד לטוס חוסר אהבה עצמית משפיע על חוסר אהבה חיצונית שיטות לאהבה עצמית מתאהב בקלות האם להראות לה שאתה אוהב אותה? איך לגדל ילדים מאושרים? האם דתיים מאושרים? לפתח שיחה עם בחורה יפה לגרום לבחורה לחשוב עליך איך מקבלים החלטה בקבוצה? לקבל החלטה בלי לפחד להתחרט בעתיד להתמודד עם לקוחות בעייתיים איך להתמודד עם בעיות משמעת? מטרות עסקיות מוטיבציה להפסקת עישון לדבר אל האמונה של הלקוח תקשורת שכנועית למה הילד לא שומע לי? ענישה בחינוך סבל בתת מודע בתוך תת המודע מחלות נפשיות גנטיקה איך מתמודדים עם סכיזופרניה? לגרום לאקסים לקנא לנקום באקסים חלק מסוים מהשריר כמה פעמים בשבוע להתאמן על אותו שריר? התפישה הדתית של אלוהים לחוות שאתה אלוהים חוויה של הארה מי הגיע להארה רוחנית? לחזור להיות אלוהים האם אפשר להיות אלוהים? רכישת נדלן להשקעה איך לעשות שאף פעם לא יחסר לך כסף? המשמעות של החיים אושר ומטרת החיים איך להתמודד עם תחושות שליליות? סיבות להנאה מסקס חוויית בחירה חופשית ביטול הבחירה יצירת יש מאין איך נוצר העולם יש מאין? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, מטפל, אימון אישי לימודים בנושא מרחב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0801 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 05:28:56 - wesi4