ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... מתוך שלל הגירויים השומע או הקורא מנסים לפענח את האינפורמציה (משמעות). אל גירויים אלו נתייחס בשם השדה החושי או, המרחב החושי. אם כך אין קונטקסט אחר מלבד זה שבראשו של הקורא או השומע. הקונטקסט אליו אנו מתייחסים הוא מצבו ... חיצוניים (או אף כתגובה לאובייקט מנטלי). אלו הם שלושת התנאים המחייבים לקליטה של אובייקט חושי, נאמר שזהו טווח או מרחב התפיסה החושי האנושי. 2. גירויים מנטליים מהם הגירויים המנטליים ומה מקורם? המרכיבים המנטליים הם: תפיסה (Perception), רגש (Feeling), צורות ... קול מוקלט, טלויזיה, טלפון או כל אמצעי אחר ואליהם נתייחס כמקור הצליל. דרישות לשמיעה: 1. יכולת שמיעה. 2. גירוי במרחב השמיעה. 3. מגע - האוזן קולטת צליל. במרחב השמיעה ישנם צלילים רבים ושונים, כיצד מבדיל השומע בין צליל שהוא דיבור לבין צליל שאינו חלק מדיבור? אורגניזם השמיעה קולט צלילים ממרחב השמיעה, לאורגניזם זה מגבלות אקוסטיות שונות כדוגמת הפונקציה של עוצמת הקול ומרחק ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ... באמצעות הדיבור, וכך מתוך ניסיון, מנסה לחקות את הדוברים. ההתייחסות המיוחדת לשפה מילולית מתבטאת בכך שקול אדם הנו דומיננטי במרחב השמיעה, ויש הכרה בחשיבותו כבעל משמעות - כנושא אינפורמציה לתקשורת בין - אישית. א תודעה ועירות בזמן קליטת גירויים ... - > [הרגשה]. נאמר שהתודעה עירה לאובייקטים שונים בהתאם לגירוי שהם יוצרים. נבדיל בין המצב שבו יש עירות (Attention) למרחב השמיעה (לקלט צלילי), לבין המצב שבו יש עירות למרחבים ולקלטים האחרים. כלומר, כאשר ישנה עירות למרחב השמיעה אין צורך בגירוי כלשהו כדי להעביר את התודעה למרחב השמיעה, לעומת זאת, כאשר אין עירות למרחב השמיעה יש צורך בגירוי כלשהו כדי להעביר את התודעה למרחב השמיעה. התודעה יכולה להשתנות באופן מכוון - לדוגמה, עולה המחשבה רוצה להקשיב לחדשות ברדיו, כתגובה, תעלה עירות לרצון זה, התודעה תעבור למרחב השמיעה, ויהיה ריכוז במה שנשמע. התודעה יכולה להשתנות באופן לא מכוון - לדוגמה, אני מתבונן בציפור עפה מבעד לחלון בשעת אחהצ שקטה ולפתע מישהו מדליק את הטלויזיה וממנה נשמע קול שידורי החדשות בקולי קולות. כתגובה, התודעה תעבור מהמרחב הויזואלי למרחב השמיעתי ותעלה עירות לכך ברגע המעבר. התודעה נוטה להתמקד באובייקטים ולא נפרשת לכל מרחב השמיעה (או מרחב הראייה וכו). באופן דומה למעבר התודעה ממרחב למרחב, ישנו מעבר בין אובייקטים במרחב מסוים. לדוגמה, ברגע אחד התודעה במרחב השמיעה יכולה להיות לציוצי ציפורים, ברגע שני לבכי תינוק, ברגע אחר למוזיקה ממערכת סטריאו, ולאחר מכן לרעשי הנשימה של ... גרפי של אותיות, מילים, משפטים, אותם נמצא בספר, עיתון, תמרור, מכתב וכדומה. דרישות לקריאה: 1. יכולת ראייה 2. גירוי במרחב הראיה (המרחב הויזואלי). 3. מגע - העין קולטת את הכתוב. במרחב הראיה ישנם עצמים ויזואלים רבים ושונים. כדי לקרוא יש להכיר את הסימנים הגרפיים הנקראים כתב. הכתב לא נלמד באופן ... כפי שהשפה המדוברת נלמדת, אלא בעזרת לימוד שיטתי על - ידי אדם היודע לקרוא. אורגניזם הראייה קולט צבעים וצורות ממרחב הראיה, לאורגניזם זה מגבלות שונות (בדומה לאורגניזם השומע), כדוגמת הפונקציה של גודל האובייקט ומרחק ממנו, ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא ... אלו מילים מובנות. = ההכרה זוהי שפה ידועה ברגע שעולה ההכרה כדוגמת ההבחנות האלו או דומה להן, תיווצר עירות למרחב הראייה, אובייקט התודעה יהיה הכתב, ויתחיל תהליך עיבוד לפענוח והבנת השפה. א בניית משמעות - פענוח השפה. פענוח השפה ... הנתפס בראייה (גם בשאר החושים, אך במקרה זה הויזואל דומיננטי). המילה גדול מייצגת קונספט של יחס של מימדי (בדכ במרחב הויזואלי). התגובה לכל אחת מהמילים בנפרד תהיה שונה מהצירוף של שניהם. לדוגמה, התגובה למילה כלב יכולה להיות ייצוג ויזואלי ... תמיד בין שניים. A. מהי רב - משמעות 1. תפיסה ופענוח ניקח את המצב בו אדם מביט ויש עץ במרחב הויזואלי. במקרה בו הוא תופס עץ כאובייקט, נוצרת מייד תגובה פיזית ומנטלית היכולה לכלול רגש ו/או ההבחנה זהו עץ ...
חדשות תועלת מערכת חוקים תשוקה מספר המילים גוף האדם הבנת הנשמע למידה
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1
... ונהנים כאשר מחמיאים לנו. אנחנו יודעים שיש לשפה השפעה גדולה על חיינו. אנחנו רואים שהשפה היא רק חלק מכל המרחב הפסיכולוגי שלנו לכן לא נוכל ליצור מחקר לוגי אנליטי של השפה כי אנחנו חלק מזה. השפה לא קיימת מחוצה ... האם המושג ידע או זיכרון הן קונספט מופשט (Abstract) בלבד? במובן מסוים הדבר נכון כל עוד אין נגישות לכל מרחב המידע שנמצא במוחנו, כל עוד אין רגע עליו נוכל לומר שיש נגישות לכל הידע המאוכסן בזיכרון. מהו מרחב הידע? האדם הפשוט לא יכול לענות על שאלה כגון מה אתה יודע? או מה יש בזיכרונך? אמנם, יש אפשרות ... עכשיו למה שקרה קודם, או, מה שקרה למה שיקרה, מה שקורה למה שיקרה, ולחילופין - כל התנועה הזו היא מרחב הזמן המנטלי. קליטת שפה באם בשמיעה או בקריאה דורשת זמן. ברצף זמן זה כל החושים פועלים באופן סימולטני, ישנה ... נוצרים הפרעות בתהליך פענוח השפה (פגיעה ביחס מפענח - מפוענח). הפרעות של רעשים (צלילים) מקשים על פענוח דיבור מתוך המרחב השמיעתי, בדומה לכך, הפרעות ויזואליות (אובייקט שעובר במרחב הראייה לפתע) יפריעו לקריאה. באותה מידה כל גירוי אחר מששת החושים שיהיה מספיק דומיננטי יפריע לתהליך הבנת השפה. האם ...
מסירות זיכרון תרגול בית ספר להשתחרר מהאקס התבטאות דמיונות למחוק
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 4
... בעולם. בן עשרים ותשע הייתי כאשר יצאתי לחפש אחר הטוב. כעת חמישים שנה חלפו מהיום בו יצאתי קדימה לנדוד במרחבי חוכמת הדהמה אשר מחוץ לה אין פרוש [מהדרגה הראשונה, השניה, השלישית והרביעית]. תורות לימוד אחרות הינן ריקות אך אם ... הראשונה. משעזב אותה הוא נכנס לגהאנה השניה, לשלישית ולרביעית. לאחר מכן עזב את הגהאנה הרביעית ונכנס לגהאנה של בסיס מרחב אינסופי, אז לבסיס הכרה אינסופית, אז לבסיס האפסות, אז לבסיס לא - תפיסה - ולא - חוסר - תפיסה, ... נכנס לבסיס לא - תפיסה - ולא - חוסר - תפיסה, ממנה נכנס לבסיס האפסות, לבסיס הכרה אינסופית, לבסיס מרחב אינסופי. מבסיס מרחב אינסופי הוא נכנס לגהאנה הרביעית, משם לשלישית, משם לשניה ולגהאנה הראשונה. משעזב את הגהאנה הראשונה, הוא נכנס לשניה, לשלישית, ...
אכילה כפייתית מושלם הקשבה מנהיגות ידיעה שלמה הנאה זוהר תודעה
פיזיקה / פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 1
... הממד הרביעי של היקום. כדי להסביר כיצד זמן וחלל שלובים ללא - הפרד בתורת היחסות, עלינו להסביר כאן מהו מרחב מינקובסקי, ותחילה נספר משהו על האיש שעל שמו קרוי מרחב זה. הרמן מינקובסקי היה מתמטיקאי ב - ETH בציריך בתחילת המאה העשרים, והוא לא רווה נחת מאחד הסטודנטים שלו ... עד כאן המשל, ועכשיו לנמשל. גם ביקום שלנו, אמר מינקובסקי, החלל התלת - ממדי שלנו הוא רק חתך מתוך מרחב ארבע - ממדי הקרוי חלל - זמן. כל הצורות התלת - ממדיות שאנו רואים בעולמנו הן בעצם גופים ארבע ... נע שמאלה. אפשר גם לראות שבשלב מסוים חלפו שמעון ולוי זה על פני זה. תמונה 2 נקל לראות כי במרחב מינקובסקי אין זכר לזרימת הזמן: כל הרגעים קיימים יחד. בתמונה 1 ראינו את כל הרגעים בזמן נסיעתו של צופה ... כשם שכל המקומות קיימים מבחינתנו יחד. תאמרו: לא ייתכן! הרי ברור שיש רגע מיוחד הקרוי עכשיו. זו בדיוק הבעיה: במרחב מינקובסקי אין שום רגע מיוחס. אם יהיה רגע כזה, העובר על פני הזמן מהעבר לעתיד (כמו שאומר השעון הטלפוני: ...
ייחודיות כאבים מהות להישאר איך להסביר ליצור עתיד למכור מוצר יקר
שבעת ימי הבריאה - יום 3
... עברתי על המונח הזה באופן כללי ביותר ופטרתי אותו במספר מילים כלליות... יום אחד: זו יחידת הזמן הראשונה שנוצרה במרחב התודעה האנושית, ולמעשה זהו היום השלם שמאפיין את השליטה בשרשרת מידע אין סופית, בעלת חוליות מידע רצופות ומחוברות באופן ... לרקיע לבין המים אשר מעל לרקיע. יוצר הגלגל רקע בעצם יצירתו רקיע בערימת המידע שיבדיל את שרשרת המידע לשניים: 1.מרחב המידע שעתיד להיווצר בעקבות רקיעת הרעיון שלו (הגלגל), זהו המרחב אשר מתחת לרקיע. זהו המרחב שעתיד להיווצר בו המנוע והמטוס והחללית וכל המכניקה של העידן שלנו. 2.זהו מרחב המידע שנוצר הלכה למעשה במרחב עקב רקיעת הרעיון של הגלגל, אך עדיין לא הואר. חוליות המידע המרכיבות את שרשרת המידע של המנוע והחללית נמצאות כבר במרחב, אך האדם עוד לא זיהה אותן, עוד לא אסף אותן למקום אחד וראה אותן ביחד, אבל, הן, החוליות, נמצאות ללא כל ספק במרחב בצירוף שהאדם עוד לא זיהה, לכן זהו המרחב אשר נמצא תמיד מעל לרקיע אך נוצרה עם הרעיון של הגלגל הזיקה אליו, זיקה שתשמש בעתיד כצינור למידע הבלתי מזוהה הנמצא במרחב הזה, מידע שיזרום דרכה בהדרגה אל מתחת לרקיע - אל מרחב המציאות מקום משכנה של התודעה האנושית, מי שתזהה את צירוף החוליות של המידע הזה בהדרגה. בזאת סיים מחבר התורה ... נמצא מעלה והשני מטה. זוהי התמונה השלמה, המלאה. אבל ברצוני להעמיק אל תוך התמונה הזו ולהתרכז בחלק המעשי שבה, במרחב אשר מתחת הרקיע, ברעיון עצמו, בדיעה בתיאוריה בתורה בגלגל, איך נוצר הגלגל בתודעה האנושית? איך נוצרה המכונית? המנוע... אני ... אינני יודע איך נוצרה המכונית, איך נוצר המנוע, הגלגל, איך נוצר הרעיון הגולמי שקדם לגלגל... איך התודעה האנושית קולטת מהמרחב רעיון תקני שיקשר אותה עם שני חלקי התמונה? וזו תשובת המחבר: ויאמר אלהים יקוו המים מתחת השמים אל - ... בתוך המים. יקוו המים מתחת השמים אל - מקום אחד: אנחנו מדברים על מקבץ המידע אשר מתחת לרקיע, זהו המרחב שעתיד להיווצר בו המנוע והמטוס והחללית וכל המכניקה של העידן שלנו. התודעה במקור נמצאת במבול של מים, של מידע... היה הולך לאיבוד בים המידע שאסף... ולמקוה המים קרא ימים, וליתר החוליות שעוד לא זיהה את צירופן ונותרו מפוזרות במרחב קרא ימים: זה המידע הזמין שכבר גודר על ידי ועוד אשוב אליו... וירא אלהים: כי - טוב. זו המקבילה ...
משפחה מרחב מיומנויות שכליות עצלות אני מודע לעצמי מקום או זמן תכונות תהליכים
הרפיה - הקשר בין מובן מאליו לבין ביטחון לבין הרדמות לבין בטוח
... וודאות, אין שום ביטחון בדרך. אין שום ידיעה אמיתית חוץ מתחושה פנימית. הדרך היא איבוד שליטה ותנועה אין סופית למרחב, שהוא לא ידוע ולא מוכר. מרחב חדש שמתגלה לי כל רגע מחדש ואני בחוויה בתוך המרחב. האם המובן מאליו יכול להתקיים במרחב כזה? האם הוא לא מפריע לתהליך? או אם אני אמיר את המובן מאליו שמקנה לי ביטחון ואקח אותו למקום ... מוכרת והלא בטוחה כביכול... ולהתחבר למהות. למקום ממנו אוכל לשאוב של כל היכולות מתוכי ולהתחבר אליהם. ולאפשר לעצמי שקט מרחב וידיעה אין סופית בדרך בה אני הולכת. הדרך מעניינת חדשה מרגשת מאפשרת לי ביטוי עצמי חדש... מאפשרת לי מרחב ראיה צמיחה ותחושה חדשים. דרך ירוקה. אני אוהבת את המובן מאליו שבתוכי, שכל הזמן חיפש עבורי מקורות חיצוניים של ...
איך להשיג ביטחון עצמי פחד משיגעון פחד מאובדן שליטה חוויות פנימיות בעיית ביטחון עצמי החזרת הביטחון העצמי תחושת מובן מאליו חוסר ביטחון
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 6
... חלק מהעצמים של היקום שפועלים עליו כוחות הטבע, אולם הוא העצם היחיד בטבע שיכול להבחין במלוא ממד המרחק הקיים במרחב - לא רק בחלקו, ובזאת מתגלמת הפוטנציה הטמונה בו שהבחין בקיומה, זיהה אותה ולמעשה התאהב בקיומה, התמכר לה... זאת ... ולצדדים... אומנם הגוף הזה החזיר למופשטת את הצבע הוורוד ללחיים, אך על חשבון הצבע של הלחיים שלי... הרגשתי אובדן במרחב הגוף העצום הזה ואף תחושת ניכור לבשה אותי: מי יזהה את ערכי כאדם בגוף האין סופי זה... ברגע מבוכה ... היקום, והתבונן בה... הוא ראה בתמונה אדם הטמונה בו פוטנציה יחידה במינה שתאפשר לו להבחין במלוא שיעור ממד המרחק במרחב - לא רק בחלקו, והאדם הזה עמד על הפוטנציה הזו וביקש להפיק ממנה את התועלת המקסימלית, ללחוץ באמצעותה על ... בהכללה הגורפת הזאת והדביק בזנבה עוד הכללה גדולה ממנה: למעשה כל הכוחות הפועלים ביקום - פועלים בו בזמן בכל מרחב היקום. אני מהנהן בראשי כאות להסכמה עם תהייה לצידה: כמובן שהכוחות הנמצאים ביקום - פועלים בו בזמן בכל מרחב היקום... מה החידוש? וכאן מחכה לי ההכללה הגורפת האמיתית: משמעות הדברים שכל המתרחש ביקום כתוצאה מהכוחות האלה, מתרחש בהבזק אחד בכל מרחב היקום ואין מעבר להבזק הזה מאומה, כי אילו היקום היה סופי - היה צורך בעוד הבזק ועוד הבזק בשביל ...
צרכנות מודעות ספק חשבון שינויים הפרכה טבע האדם כדור הארץ
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 19
... לעשות לכם כל מה שהיא רוצה... זו מפלצת כל כך מצחיקה שרק כך מנצחים אותה... ואז היא נעלמת (-: מרחב האהבה במרחב המחשבות העוטף אותנו אין חיים לאהבה. המרחב הזה מפריד אותנו אחד מהשני הוא הסיבה לכל הקונפליקטים הסבל והפחד. על המרחב הזה ניתן להתגבר רק בעזרת מדיטציה. המרחב הזה הוא האגו. ובו אהבת אמת לא יכולה להתקיים התגברות על האגו יוצר משמעות חדשה למערכת יחסים... במרחב החדש ללא האגו לא קיים אחר רק אחד. יצירת מרחב חדש שאליהם מחשבות לא יכולות להיכנס ואין להם קיום שם, הוא מטרת המדיטציה. והוא מרחב האהבה.
חושים ללמוד תשוקה ויתור כאבים מה זו אהבה איך לשקר הנאה
פיזיקה - סוגיות בתורת היחסות לאור פילוסופיית המדע של זאב בכלר - חלק 4
... לנוע לפני הקדמיים. שוב מתאשרת, אם כן, מסקנתנו הקודמת: שינוי מערכת - הייחוס של הצופה משנה את כל פני המרחב - זמן בו הוא נמצא, כולל סידורם המרחבי של אירועים בעבר. יא. הרחבה ליחסות הכללית מעצם העובדה שבפרקים הקודמים עסקנו במקרים של שינוי מערכת - הייחוס, עברנו ... הטבע ציית, ושוב, לא נשלה את עצמנו שבכלר יתרשם מתוצאה מופלאה זו. מכאן המשיך איינשטיין והגדיר את הכבידה כעיקום המרחב - זמן עצמו. במילים אחרות, המרחב הארבע - ממדי של מינקובסקי מתעקל בסביבת גוף בעל מאסה. ולכן כל ההתעקמות של מסלולי הגופים סביב המאסה - מהפרבולה שמשרטט קליע במעופו ועד לאליפסה שמשרטט כוכב - לכת סביב השמש - כל אלה קווים ישרים הם, רק שהמרחב - זמן עליו הם משורטטים הוא עצמו עקום. פיסיקאים אחדים, הבולט שבהם דניס סיאמה, ניסו להכליל את היחסות הכללית ... חופשית לעברו (קו - עולם ב) וגוף קטן אחר הרחק ממנו שאינו מושפע מכבידתו (קו - עולם ג). עיקום המרחב - זמן סביב גוף א מתואר עי קואורדינטות המרחב והזמן, שאינן רק נעשות מוטות כמו שעשינו בדיונינו הקודמים ביחסות הפרטית, אלא מתעקמות ממש סביב קו - העולם א. ... ישר זקוף או אלכסוני אלא עקום. הכלל הוא זה: אם עיקום קו - העולם של הגוף הוא כעיקום קואורדינטות המרחב - זמן שסביבו, כמוהו כגוף באינרציה. הדבר חל באותה מידה על גוף ג, שעיקומו הוא כעיקום המרחב - זמן סביבו, שבמקרה זה הוא עיקום אפס. ההבדל בין עיקומי קו - העולם והמרחב - זמן שסביבו הוא - הוא התאוצה. נחשוב עתה על שני מצבים: גוף הנמצא במנוחה בשדה כבידה, כלומר מתנגד ... אם מישהו לא ניסח אותו לפנינו: חוקי הפיזיקה אינם מבדילים בין גוף בעל קו - עולם ישר העובר בתוך מרחב - זמן זמן עקום, לבין גוף בעל קו - עולם עקום העובר בתוך מרחב - זמן ישר, אם מידת העיקום היחסי שווה. במילים אחרות: ביחסות הפרטית התנועה היא יחסית בין המאסות ואילו התאוצה היא מוחלטת, אבל ביחסות הכללית, שבה גם המרחב - זמן הוא יישות פיסיקלית, גם התאוצה היא יחסית בין המאסה לבין המרחב - זמן. דיאגרמות - מינקובסקי המתארות עיקומים כאלה יכולות לסייע לנו בגישה בה נקטנו לעיל, דהיינו, תיאור המתרחש מנקודת ... כשם שביחסות הפרטית ניתן לנרמל מערכת - ייחוס בתנועה יחסית וליישר מחדש את הקואורדינטות שלה כך שהזווית בין ממדי המרחב והזמן תהיה 90 מעלות, כך ניתן לנרמל מערכת - ייחוס בתאוצה יחסית כך שקו - העולם שלה יתיישר ואילו קואורדינטות המרחב - זמן שסביבה יתעקמו בהתאמה. יב. השערה: תאוצה רגעית ניתנת לתיאור כגל כבידה. להלן נרשה לעצמנו להשתעשע בניסיון משלנו ליישם את שוויון - הערך בין כבידה לתאוצה. זו השערה שאם תתגלה כעקבית תוכל לסייע בהבנת טבע המרחב - זמן. נשוב אל הצופה מפרק י, שעבר פתאום ממצב מנוחה ביחס לשאר היקום למצב תנועה, ושעקב שינוי זה ... עתה צופה זה במערכת - ייחוס אחת? דיאגרמות מינקובסקי ליחסות כללית נותנות תשובה חיובית: זה יהיה פשוט צופה נייח שהמרחב - זמן סביבו משתנה, פתאום או בהדרגה. דוגמה לצופה כזה היא אדם הנמצא על לוויין הסובב את כדור - ... כבידה מהופך. תרחיש כזה יכול אולי להסביר את שינוי העבר המוזר שתואר בפרקים הקודמים כעומד ביסוד האפקטים היחסותיים: העיוות במרחב - זמן שיוצר גל הכבידה גורם לכך שהעבר נראה שונה, בדומה לעדשות הכבידה הידועות או אף לשינוי שיוצר גוף מאסיבי. יתרה מזאת: גם בהשפעות הסיבתיות המגיעות מהעבר - אלקטרומגנטיות וכבידתיות, חלים שינויי מרחב וזמן בעוברן באותו אזור בו עבר גל הכבידה. פיזיקה - סוגיות בתורת היחסות לאור פילוסופיית המדע של זאב בכלר ...
קיצוניות שלווה חוקי הפיזיקה להבדיל מדי פעם תנועה פילוסופיה להכליל
משמעות הצבעים במעגל החיים
... וכוח, עוצמה - שימוש לא נכון בעוצמה. מגן ותומך על הלב, מהחלק התחתון של הגוף. תקשורת של ידע וחוכמה. מרחב לעצמי ולאחרים. טבע - יער, עלים, דשא, צבע של ירוק עד. כוח והתחדשות בכל הרמות. היכול לעזור מן הלב, ... הגשר של מרכז הגוף שמביא את החלק הנמוך לגבוה בכל האספקטים של עצמנו. רגשות חיוביים. ירוק: איזון, יושר, הרמוניה, מרחב וכיוון, קבלת החלטות, יכולת לראות בכל מצב את כל האספקטים. הצד הרגשי של הלב, מציאת האמת, תקווה נצחית. הצל של הצבע - צורך במרחב, קשיים בלהגיע להחלטות, קנאה, וקנאי - לרצות להיות במרחב של אדם אחר ולרצות להיות משהו אחר. מרכז הלב - אהבה, רצון אלוהי, אמביציה ורצון, טבע, צמיחה וגדילה, חיים ואיזון, ביטוי מן הלב ונתינת אהבה ללא תנאים. מרחב, תקשורת והתעוררות מהלב. רגשות של אמון, יושר, איזון וכיוון. הרמוניה ויוצר הרמוניה, שלווה ושקט. הזנה של הטבע לגוף. רוחניות ... מודעות. אנרגיה שמסמלת חיים בים. הדולפין מסמל - חופש, תנועה, יצירתיות ומשחק. צבע המחובר למלאכים, לישויות גבוהות, ולידע שמחוץ למרחב כדור הארץ. צבע המחובר לתקשורת מחשבים וטכנולוגיה. אחריות, תקשורת אוהבת, חופש. התורכיז של הים - כל זה מציע ומעלה ...
אישיות טיפול בנטיות אובדניות רצון האלוהים לאהוב את עצמנו אהבה עצמית ללא תנאים איך לאהוב את עצמי התגברות על קנאה כוח החיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מרחב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מרחב, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מרחב, כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חוסר חשק להתמיד איך עובד המוח שלך? שפת גוף הוצאת לשון לעשות לעצמי רע עלות שולית תכלית החיים לגרום לילד לא לפחד מהמוות לא לפחד לפנות לאישה להעריך את עצמך מלא בביטחון עצמי לאהוב אנשים איך להתמודד אם אני אוהב אותה אבל לא נמשך אליה? כעס או שמחה לחיות חיים מאושרים חוסר הדדיות בזוגיות חסרונות של בת זוג לקבל החלטה בלי לפחד להתחרט בעתיד לקבל החלטה המורכבת ממספר החלטות להתמודד עם אובדן רגשי התמודדות עם פחד וחרדה בחורה מצליחה להמשיך להתמיד nlp לילדים לעשות יותר כסף ממכירות נתינת יתר לילדים איך לגרום לילד לא להרגיש רע מחינוך נכון? חיפוש רוחני אמיתי חולה רוחני הפרעת אישיות קלינית חבר שלי סכיזופרן אני חושב על האקסית חזרתי לאקס רמאות בחדר כושר לכל שריר יש סוף והתחלה לזכור שאתה אלוהים אלוהים פירושו לא הגיע להארה מתקרב אל הארה האם כדאי להפוך להיות אלוהים? מה זה להיות אלוהים? ליצור הכנסה לעשות כסף ממניות מה התכלית של החיים? משמעות החיים של החילונים ליהנות מעבודה הנאה נפשית הוכחות שאין בחירה בחירה חופשית והתמכרויות רצון הבורא צורת היקום עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, מאמן אישי לנוער, מורה רוחני מומלץ בנושאי מרחב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 16_11_2025 השעה 07:27:22 - wesi4