... שונה ואישי, אנחנו לצורך תקשורת ולצורך התפתחות והבנה יוצרים לעצמנו מושגים
מוסכמים שלגביהם קיימת אחידות דעים שהם המציאות. לעומת זאת הדמיון נתפס פעמים רבות כטריטוריה פרטית ולא ציבורית, פחות מציאותי דהיינו - פחות
מוסכם על כולם, וככזה הוא הופך למשהו שלא קשור למידע, מחקר ואפילו תקשורת בין בני אדם. המדע עוסק בדרך כלל בחקר המציאות, ... וייחודו של הילד מקבלים התייחסות נמוכה יחסית לצורך שילד יבין ויפנים את
המוסכמות ואת הכללים הקשורים בחלקו השמאלי בלבד של מוחו ושל המוח של החברה כולה. החינוך הזה משפיע בהמשך והופך לדרך בה אנשים ... אולי, בעצם, ההמצאה אינה אלא גשר בין מציאות אחת, פחות נראית ופחות גלויה
ומוסכמת, אל המציאות שבה כולנו נסכים שמחשב הוא מחשב ושצבע ירוק אכן הוא צבע ירוק. דרך אחרת להתבונן בתופעה הזו היא שהעולם שלנו ... שתמיד היה קיים אך לא שמנו לב אליו. מהרגע שעלינו עליו הוא הפך למציאות חיינו
המוסכמת. לסיכום זמני של הנושא הענק הזה - ככל הנראה אנחנו חיים בכמה מישורים של מציאות. ישנה מציאות שפועלת לפי קודים מסוימים ... באותם קודים של הסכמה כללית למרות שמי שמעמיק וחוקר אותן יכול לגלות לא מעט
מוסכמות והישנות של תכונות ומבנים אצל אנשים שונים, בכל הנוגע לאיך מרגישים ואיך פועלים מתוך רגשות. הדמיון הוא ככל הנראה סוג ...