... ללא הרף. בגלל האב טיפוס הזה ששם עליו את ידו הוא יכול לזהות את עצמו
במרחב ולהגיד אני אדם, אני גבוה נמוך שמי פלוני... אני ישות. אגב זאת הוא יזהה בנוסף את כל העצמים שלידו ... לטובה אותה קיבל גוש המידע היחיד בטבע שנקרא אדם - על יתר גושי המידע
במרחב. גוש המידע היחיד בטבע שיכול לזהות את האדם הוא אחיו שעומד על ידו, אדם מזהה אדם. כלומר ולמרות ... או בלשון שהתרגלנו אליה - מזהה בו את האב טיפוס. זהו מין עקומה הנוצרת
במרחב התנועה ואפשר לעקוב אחריה
במרחב התנועה הזה ולזהות את הדגם המקורי שלה. לדגם המקורי הזה אני קורא אב - טיפוס שנגזר מהתנועה המתמדת ... הדמות שראיתי מולי הרחיבה את מעגל הזיהוי העצמי שלי ועזרה לי להתמקם
במרחב. וככל ואנעץ בדמות הזו יותר את עיני - כך אתמקם באופן מדויק יותר
במרחב, ואם אעבור לשלב מתקדם יותר בזיהוי העצמי ואחליף עם הדמות הזו כמה מילים - אזי המודעות שלי למיקומי
במרחב תשתפר לאין ערוך. אני רואה בהבחנה הזאת את מכלול מערכות היחסים הבין - אנושיים ובכל הרמות. טמוע באדם הצורך להתמקם
במרחב הדינמי, ומקור הצורך הזה בפוטנציה הבוערת בעצמותינו ומבקשת לפרוץ החוצה... רוצים לחיות, להכיר את ... ההנאה המרבית... את כל זה ועוד - לא ניתן להשיג ללא ידיעת המיקום שלנו
במרחב, כי ככל והמודעות למיקומינו
במרחב מדויקת יותר, כך הפוטנציה שבנו תשתרע על
מרחב גדול יותר. ובכן ביקשתי בעצם להגיע להגדרה המדויקת של יחסי הגומלין, בין גוש של מידע אנושי מלוכד שנע
במרחב, לבין גוש אחר הדומה לו, מה קורה כאשר שני הגופים הללו נפגשים. התשובה שהיגעתי אליה ברורה כשמש: כל אחד לוקח מהשני מידע ומשתמש בו בשביל לסלול את דרכו
במרחב. וכידוע
המרחב הוא אין סופי, לכן הנטיה של שני הגושים האלה היא להיפגש לאין סוף במטרה להמשיך במלאכת הסלילה עד ... נטיית האדם להתלכד ולחיות בקבוצה. אולם, וכאן אני מגיע לנקודה, פגשתי
במרחב עוד גוש של מידע שלא היה אמור לנהל איתי יחסי גומלין בשום צורה שהיא כי הוא צרור בקליפה סטטית ... פנים אלא במליארדי פנים של תורה, הנפוצים כמשבצות אין סופיות על פני
המרחב , כאשר כל אחד מהם הוא גוש מלוכד בפני עצמו שמשתנה במלואו ועל כל תכולתו בכל משבצת, ומאפשר לי לבחון ... אך המידע הנמצא בתוך קליפת התורה מתנהג כגוש של מידע אנושי מלוכד שנע
במרחב, פוגש גוש ממינו ומקיים איתו יחסי גומלין במלוא מובנה של המילה. אני שואב מהגוף של התורה מידע ... לכן אני יכול לעשות שימוש במידע הזה ולפרוץ בו את דרכי, להתקדם על פני
המרחב, להבין את המציאות, לשפר את רמת המודעות על מיקומי
במרחב, להגדיל את
מרחב הפוטנציה שלי... מכאן יוצא שגם גוף המידע המלוכד של התורה הנמצא בתנועה מתמדת קולט את המידע המשתנה שלי ללא הרף, אחרת לא היה מקרין לעברי את המידע שמשקף את זהותי העדכנית
במרחב. אם כן יש לגוף המזוהה של התורה ישות לכל דבר ועיקר, כי לא יתכן קיום גוף של מידע מלוכד ללא ישות. ... להציגה להלן. אני רוצה להוסיף שלמעשה לא עברו שש שעות אלא פשוט נסעתי
במרחב מרחק פיזי שאנו מודדים ביחידות זמן של שעות ודקות ושנים... מדוע היגעתי לתוכנית מסודרת? - כי פתחתי ... שלה. מה שאני מבקש להדגיש הוא כי אין בעצם מונח שנקרא מידע משתנה, יש
במרחב עקומות שהאדם מבחין בהם
במרחב, ובדכ העקומות האלה אינן משתנות כי הן מייצגות עצמים נייחים בחתך מסויים
במרחב, כמו אבן... אנו מלווים בעצם את המשבצות שעומדת עליהן האבן בחתך מסויים
במרחב שנמדד ללא ספק במטרים, מלווים במו עינינו את המשבצות האלה, מעבירים את הנתונים למוח שלנו שבונה מהם ... במו עינינו כי אנו מודדים בעינינו את מהירויות העצמים הנעים איתנו
במרחב, והמדידה הזו מתאפשרת כי המהירות שלהם אינה חופפת למהירות שלנו כי הרי אין להם את אותה המסה שלנו ... בשביל לפשט את עניין המשבצות, תאר את הגוף שלך ניצב על אבן קטנה
במרחב, וממש דבוק לו עוד גוף אחד שעומד על אבן קטנה וכך מצטופפות להם
במרחב גופות העומדות על אבן והדבוקות אחת לשניה לאורך כל
המרחב ולאין סוף. ובעצם לא מדובר באותו הגוף ממש אלא בגופים שונים המשתנים לפי אב טיפוס מסויים. יש לענות ...