... בתת - מודע, אי כשירות חברתית. המסר הלא מודע הוא: אם לפחות אדם אחד בחר בך ואוהב אותך, אתה כשיר. איש לא עוצר לחשוב, שבעוד שאת הרווק עשויים לבחור הרבה אנשים, משך הרבה פעמים.. אקט הנישואין מהווה בחירה אחת מכריעה. האם בחירה זו מעידה יותר על כשירות חברתית? על מהותו של האדם? נקודה למחשבה. חובת ההוכחה רווקים נתקלים בתדירות ... כי כמעט ואין פער בין רווקים לנשואים בקבוצת האנשים המאושרים ביותר מבחינה זו. עוד מעניין לגלות, כי במחקרים ממשלתיים שנעשו באוכלוסיה הבוגרת (מעל גיל 60), ושבדקו רמות אושר ואיכות חיים (well being), נמצא כי מבוגרים קשישים שחיו כיחידים (שמעולם לא נישאו) - מאושרים יותר, בריאים ועצמאים יותר מנשואים באותן קבוצות גיל. עד כמה אנו ...
... בה עשה את דרכו אלינו. מה אומר הניסוי הזה לגבי מעבר הזמן? הדברים אינם פשוטים וכאן יש מחלוקת אפילו בין שני המחברים של מאמר זה. אחד מאתנו (א. א). רואה בניסוי הזה תמיכה חזקה להשערת ההתהוות : הנה, לא רק העתיד נתון לשינוי, אלא גם העבר, הנחשב מעצם הגדרתו לעובדה מוגמרת, יכול, בתנאים מסוימים ובהגבלות מסוימות, להשתנות. השני (ש. ד). גורס אחרת: הנה, כל מצב ...
... אחר מה בעצם קורה? הוא מבין שהתודעה שלו היא לא מי שהוא חשב שהוא, אלא שהתודעה שלו היא אותה ישות ראשונה, שהיא בעצם מהווה את התודעה המצומצמת שלו. מה זאת אומרת? אדם חווה שיש לו רצון, שלב ראשון הוא חווה את הרצון כישות נפרדת בזכות עצמו, ושהוא שולט ברצון שלו ויש לו בחירה, זה מה ...
... בה להעלות את הרמה הרוחנית ויוצרת חיבור פנימי עמוק, באמצעות עוצמתה הויזואלית יוצרת כלי חזק בתהליכי ריפוי. ציור המנדלה מאפשר זרימה מהחוצה פנימה ומן הפנים החוצה, מהווה מעגל אנרגטי המצייר ויוצר את אנרגיית החיים. רבים השבטים שריפאו בעזרת המנדלה, על יד כך שהם מציירים מנדלה על האדמה, לדוגמה: ... התפרצויות זעם וחוסר שקט. מעצם הצביעה, המנדלה מעודדת ומפתחת את היצירתיות החבויה בתוכם ואת הכישרונות החבויים אצל ילדים ומבוגרים כאחד. התבוננות בציורי מנדלות וציורם עשוי להוות כלי עזר עוצמתי המסייע למורים ומחנכים, להורים ולכל הנמצאים בסביבתם. התבוננות בציורי המנדלות ככלי יצירה, פענוח וטיפול ...
... שבעזרתו היא לומדת ומפתחת את הבנתה ואת בגרותה והתקדמותה בסולם האסטרלי - רוחני. החוויה של להיות ברגע הזה מתייחסת לרוב למצב שבו האדם איננו נפרד ממרכז הוויתו ועצמיותו המקורית, והוא מודע לנצחיות ולאין סופיות שברגע הזה, במצב הזה תודעתו של האדם פתוחה לרווחה והוא מסוגל ... מהגדרות וכל ההגדרות אותן אנו מיחסים לדברים מקורן בתפיסתנו עצמה. החלל הריק שבין מרכז מהותנו לבין האובייקטים בהם אנו מבחינים המוקפים על ידי החלל הריק, מהווה את תפיסתנו עצמה. המון שינויים יכולים לחול על החלל הריק, אך אין אנו יכולים להבחין בהם בצורה ישירה, בדיוק מהסיבה ...
... רבות ממליצות להימנע מתשוקה מינית, שלדעתם מוליכה לשעבוד לייצר הרע ומהווה מכשול להשגת מודעות גבוהה יותר. הטנטרה, לעומת זאת, גורסת שעלינו לנצל את התשוקות הטבעיות ולהתמירן לדרגות רוחניות ...
... זאת אזור תגובה יצביע על קשר הדדי עם אזור הרפלקס. כלומר יחסי הגומלין יראו כך: הלב לדוגמה מהווה אזור תגובה לריאות ובעיקר לריאה השמאלית. האגן מהווה אזור תגובה לעמוד השדרה (ע. ש). בעיקר בחלקו התחתון. ברגל ישתקף האגן באמצעות העקב וע. ש. בקשת כף הרגל. ישנם בהשתקפות כף הרגל שני אזורי תגובה עיקריים והם הלב והגב או אם תרצו ע. ש. בעיקר בחלקו התחתון. אזור תגובה מהווה בעצמו אזור לרפלקסים אחרים בגוף ובשל היותו כזה הוא יכול להשפיע על איבר אחר אשר אינו עונה על עקרונות השתקפות הגוף בכף הרגל. לעיתים באמצעות ...
... והבעתם. קיימת הבחנה בספרות בין שני סוגים עיקריים של ויסות רגשי: ויסות רגשי המתמקד בשלבים הראשוניים של הופעת הרגש (antecedent-focused emotion regulation), המהווה שינוי או ויסות של הרגש הראשוני המתעורר, על ידי שינוי הסיטואציה או שינוי ההערכה הקוגניטיבית שלו לסיטואציה ויסות רגשי ממוקד - תגובה (response-focused emotion regulation), המתייחס ... של הרגשות הפנימיים. סוגים של עבודת רגשות: קיימת הבחנה בין שני אופנים של הצגה רגשית שבה נוקטים עובדים במטרה לייצר את הרגשות הרצויים לתפקיד: הצגה שטחית, מהווה מעין כיסוי בצבע או זיוף של ההבעה הרגשית הצגה עמוקה, מהווה שינוי פנימי של הרגש כך שיתאים להבעה הרצויה אף על פי ששני סוגי ההצגה הינם כוזבים בבסיסם, הם נבדלים מבחינת הכוונה העומדת מאחוריהם. כלומר, עובד הנוקט בהצגה עמוקה, ומנסה לשנות את ... ההצגה של הארגון. מאפיינים אישיותיים דיספוזיציונים של העובד ותחושותיו הפנימיות בתפקיד. כך למשל, יכולת ההבעה הרגשית (emotional expressiveness) של העובד, המהווה את היכולת להשתמש בהבעות פנים, בקול, במחוות ובתנועות גוף לצורך העברת רגשות, או מידת הזהות המקצועית של העובד (Career identity, המידה שבה הקריירה לוקחת תפקיד חשוב בזהות העצמית של ...
... של הסבל כפי שהאציליים חווים אותה ומבינים אותה. (70) בסיסי החושים: איטנאנם פטילאבהו, aytanna pailbho. על פי נוסחת ההתהוות המותנית, ששת בסיסי - חושים אלו מופיעים בתלות במנטליות - חומריות. (71) עצב: דומנסה, domanassa. גואנקה מציין שכאן ניתן לראות את ההבדל באופן ברור בין דוקהה ודומנסה, דוקהה ... שונים בכתבים. (74) כמיהה: טנהא, tah. מילולית: צמא. (75) המובילה ללידה מחדש: פונובהביקא, ponobhavik. מילולית: גורמת להתהוות נוספת. (76) שלושת סוגי הכמיהה: (1) קמה - טנהא, kama-tah, (2) בהבה - טנהא, bhava-tah (3) ויבהבה - טנהא, vibhava-tah. המשמעות של ויבהבה היא הפסקת הקיום, כלומר חידלון. אך ...
... דומה, למקום בו יכיר המתרגל את בסיס הדימוי שלו, זה המכיל בתוכו את כל התמונות המהוות את הכרת עולמו. מדיטציה מנקה את העולם הפנימי ... הוא המכיר את הדברים. רק מאוחר יותר, לומד התינוק להגיד רוצה או לא רוצה. המלים מהוות בסיס עמוק בחייו. גם הבודהיזם מכיר באני ככלי - ... מייצר. חלב בתהליך מסוים הופך לגבינה כשהחלב הוא הסיבה לקיום הגבינה והתהליך מהווה התנאים. הגבינה היא תוצאה. אך מה התשובה לשאלה ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: הוויה, איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: הוויה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, אימון אישי בסקייפ, אימון אישי לקשב וריכוז בתחום הוויה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331