... הרם של גופו - במוח. אדם כזה דומה לאין ערוך לחיה המוכרת לנו, שחייה על ידינו. לחיה הזאת ולאדם הזה (נטול הנשמה)
תכלית אחת בחיים: לשרוד, היינו לקלוט את המידע האפשרי ולנצלו
למטרת שרידותו. המדע של העידן האחרון חשף הרבה שיטות ומנגנונים מתוחכמים המתפתחים בגוף החיה, ותורמים באופן זה או ... מאה דולר, או אז הוא ירוץ לחטוף אותה... הוא לא יחפש בעצמו את המאה דולר! הוא לא יחפש בעצמו את המידע, אולי ולמען
התיעוד - נכון לדייק: הוא לא תמיד יחפש בעצמו את המידע... הרוב המוחץ של תושבי תבל מעדיף שהזדמנות בשלה תיפול בידו, ... מכאן אליה, והדבר תלוי רק בתכולת הסטל המונח לפנינו ו או בתכולת המוח המונח בראשינו - שאסביר לכם שוב מדוע? נמשיך
בתיעוד הבריאה: ט ויצמח ה אלקים מן - האדמה כל - עץ נחמד למראה וטוב למאכל ועץ החיים בתוך הגן, ועץ הדעת טוב ורע. ... הוא תיעד את כל המצבים האנושיים שעלול האדם להיקלע אליהם או להיתקל בהם במרחב מחייתו. הבה נתחיל להטיל אור על
התיעוד הזה מסופו של הפסוק: ועץ הדעת טוב ורע: מהי כוונת הדברים - שהשם יתברך ברא את הרע? בפעם הראשונה בהסטוריה ... - כאשר הטוב הולך לדרכו ומפנה לה את הבמה! וכך אני חוזר ברשותכם אל השאלה הבסיסית: מהיכן בא הרע? היתכן שהוא בא,
כתיעוד הפסוק, מאת השם יתברך? ישנם דיעות שמכנות את הגוף, את החומר - כדבר שלילי גשמי מגושם, בעל תכונות רעות... ... ונשמה נגעתי בנושא הזה, אך עם חריגה מהביטוי הציורי אל עבר הביטוי המציאותי ועטו התואם. אם כן, מה התכוון המתעד
בתיעודו את הרע בפסוק האחרון: ט ויצמח ה אלקים מן - האדמה כל - עץ, נחמד למראה, וטוב למאכל, ועץ החיים בתוך הגן, ועץ הדעת טוב ורע. - מאין צמח הרע? בשביל להגיע אל התשובה, יש לעמוד על יסודם של הדברים שבא הכתוב לתעדם, ואת הקטע
התיעודי הזה, ניתן לחלק לשניים:
תיעוד הגן - מהו מכיל,
ותיעוד המציאות האנושית שיכולה להתהוות בצל הגן הזה. החלק הראשון:
תיעוד נתוני הגן. ט ויצמח ה אלקים מן - האדמה כל - עץ, נחמד למראה, וטוב למאכל. השם יתברך לא ברא את המידע כי - אם ... משמעות לבריאת המידע, במילים אחרות, כל מה שאנחנו רואים ביקום הינו ווראציה של מידע קיים, שעובד באופן זה או אחר,
במטרה להתאימו לטבע אדם ולקליטת האדם ולשימוש האדם. למונח הנקרא מידע - קרא השם עץ, ואת המידע הזה הוא הצמיח עבור ...