... הרבה אירגונים ששיפרו את הפרודוקטיביות שלהם, נחשפו לסתירות בקשר בין הארגון לבין מנהליו הבכירים. המסובך ביותר היה השחיקה של הברית המסורתית בין הארגון והמנהלים שלהן.
פיתוח דרכים חדשות לעבודה משותפת של הארגון ומנהליו, הפכו למקור של ערך כלכלי. ארגונים שחיפשו מהירות ותחרות זריזה הבטיחו למנהיגים השפעה חסרת תקדים על ידי מתן ... ולדרבן עובדים תוך כבוד לרקע ממנו באו. למרות כל ההתקדמות שנעשתה עדיין מתקשים לפתור את כל הבעיות הקשורות בעובדים. למשל, הערכה אובייקטיבית ומשוב כנה נחשבים חיוניים להתפתחות המנהלים, אך עדיין מנהלים בכל רמות הניהול לא מספקים משוב כזה. למה לא? גילוי - לב מחולל רגשות, ורגשות עשויים להיות מפחידים. יש אירגונים שמצאו דרכים חדשות לבנות יחסים שמושתתים על שביעות רצון הדדית עם האנשים הטובים שלהם ולטפח את ההתפתחות האישית של העובדים במקביל למטרות האירגון. יש אירגונים שלא עושים זאת. אירגונים שעדיין מחפשים פתרונות, זקוקים למשהו שחסר במדעי הניהול: אמצעי שיטתי לקבל ... האימון מתיר להם להבין את האחריות בהשפעתם על העולם. אימון לא מסתיים במודעות עצמית. זו למידה אקטיבית שנותנת כישורי תקשורת וכישורים בינאישיים. אימון צריך לשלב בין
התפתחות אישית לצרכים האירגוניים. גישה זו יכולה לעזור למנהיגים לאמץ תחומי אחריות חדשים, להפחית התנהגות הרסנית, להגביר עבודת צוות, לחבר את האנשים למטרות ... בין המאמן, שמספק את השירות, המתאמן, שמקבל את האימון, והלקוח שמשלם את החשבונות. הלקוח הוא למעשה אוסף של אינטרסים שונים, שכוללים בדרך כלל את הבוס של המאומן - שחקן
מפתח - ואת מחלקת משאבי אנוש. העבודה מצליחה כאשר כל האנשים המעורבים מסכימים על מטרות ברורות שמצד אחד מקדמות את האינטרסים האישיים שלהם אך, מצד שני הן לטובת ... כדמויות חיקוי ותומכות, תוכניות האימון זוכות לאמון ואמינות. נעבור למאמן. מאמן יעיל עוזר למתאמן להשיג מטרות מוסכמות תוך כדי בניית ההכרה והכישורים הנדרשים כדי לאפשר
התפתחות מתמשכת. מאמנים טובים מוצאים אמיתות מוחבאות. הם נוטים להיות סקרנים ושואלים שאלות חודרניות. אבל אימון נשאר אומנות והוא מתורגל בידי אנשים עם יכולת אבחנה ... כשהוא הופך להיות סמל לבעיות בקריירה. כדי לזהות אם האדם מתאים לאימון יש לענות על מספר שאלות בסיסיות: האם למנהל יש מוטיבציה? האם אנחנו יכולים לזהות צורך מוגדר בהתפתחות? האם ניתן לאמן את המנהל? האם יש לו תמיכה? האם הוא חשוב מספיק כדי להצדיק את עלות האימון? בכל מקרה, במהלך אימון מנהלים, הלקוחות צריכים לוודא שהמנהל ...