... בפרק ב של בראשית, מצאתי שם ביטוי בהיר ומדוייק שעונה על המונח הגדרה. ומדוע איפוא קניתי דווקא את הגדרת מחבר
התורה לנשמה... - כי הוא לא הלך סחור סביב הנושא ונגע בו ישירות ... עצמה, אבל כן יש לה קיום במרחב הגוף האנושי, כי רק במרחב הגוף הזה ניתן לחוש בהעדרה או לחילופין בקיומה. מחבר
התורה נתן לנשמה האנושית את שם התואר מודעות המקביל בעצם לשם אד ... מודע לקיום המידע, להבחין בו. הבחנה זו תעמיד את המידע לרשותך הגם ואינך צורך אותו או את חלקו מיידית. מחבר
התורה עשה פחות או יותר את אותו התרגיל המחשבתי של כרטיס ... צורר אותו בחבילה וורטואלית ושם על החבילה הזאת את שם הזיהוי שאבחר: אד, נשמה, מודעות... ולא על שום מה... מחבר
התורה הניח שהיצור היחיד ביקום שיכול להיות מודע לקיום החבילה ... מוגבל, בעוד רדיוס ההבחנה של היצור האנושי אינו מוגבל וחולש על מלוא חבילת המידע של היקום, מכאן מקור הנחת מחבר
התורה כי האדם הוא היצור היחיד שיכול להבחין בתכולת המלאה של ... הנגזר כאמור מהתנודות ההן, לא היה ניתן לחבר שוב בין שני המונחים עמ להבין את תיפקודם במערכת האנושית. מחבר
התורה הוציא מתחת ידו ספר מדעי לכל דבר, בו הוא תיעד את הסטיה ... התודעה מהגוף, ומטרתו המוצהרת היתה להחזיר את התודעה לגוף - שיפעלו שוב כיחידה אחת כפי שפעלו במקור. בחיבור
התורה נרשם ליווי כרונולוגי לסטיה הווירטואלית בכל שלבי ... חסר כליות כי לא קיימת סיטואציה כזו, כל המערכת האנושית נולדה כיחידה אחת לעבוד כיחידה אחת. ובעצם, אומר מחבר
התורה, ניתן לתאר את פעולת הכבד בגוף חסר כליות כי ניתן ליצור ... בגוף אחר לגמרי שרק דומה לראשון, כי הגוף הראשון המקורי נוצר עם כבד וכליות לצידו שעבדו ביחד כיחידה אחת. מחבר
התורה לוקח איפוא את הגוף החדש שנוצר מתערובת מוזרה של נשמה ... גופות חדשות שאין לי את המספר המדויק שלהן אבל ניתן למנות אותם אם נמנה את הדמויות השונות שהופיעו לאורך כל
התורה. הגופות החדשות, או אם תרצה הדמויות החדשות הן בעלי אותו ...