... התמונה החשוכה מתבהרת ואם היא ברורה היא נעשית חדה יותר. וכפי שאותו מורה הוסיף, במקום שהטכני מתחיל שם נגמר
השכל. הוא דיבר על מצב של תרגיל מתמטי, כלומר מבינים תרגיל ואת הרעיון שלו, ומה שנשאר זה לפתור אותו, וכאשר מגיעים לשלב הטכני שם נגמר
השכל . והדברים ברורים יותר, כלומר, כאשר אדם מגיע להבנה מכאן נגמר
השכל , הרי הדבר הנכון לעשות הוא ללכת לפי ההבנה של אותו הרגע, ומכאן
השכל נגמר, ומתחיל שלב המעשה לזרום עם הדברים. ועי שהאדם מסתכל על המציאות כפי שהיא עי זה גם הוא מקבל שכל חדש ...