... מיהו הלקוח? התוכנית מסתכלת על הלקוח מזווית ראייה שלמה ורואה שלושה רבדים שלו: 1. מנהל הרכש כאדם. 2. מנהל הרכש כאיש מפתח
בארגון. 3.
הארגון עצמו. נותנים ללקוח חכה ולא דגים במסגרת התוכנית, מתרחש תהליך של עבודה משותפת בהבנת המקור ... לומדים איך להפיק תוצאות כאלה. במילים אחרות, התוכנית נותנת להם חכה ולא דגים. מטרות התוכנית o שיפור הביצועים של פונקצית הרכש
בארגון והתאמה מרבית של מטרותיה למטרות
הארגון. o פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור
הארגון. o יצירת ערך מוסף
לארגון עי יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה ... ישירה למנכל. ג - גודל המחלקה. ד - איום מחסור בחומרי גלם. ה - נתח הזמן היחסי המוקדש לרכש אסטרטגי. בדרך לבניית אסטרטגיית הרכש
בארגון, ישנן שאלות רבות שיכולות לשמש לנו כעזר. ראשית, עלינו לבדוק האם קיימת אסטרטגיה, ובמידה וכן ... איך נוכל להסתגל להקטנת מספר הספקים בשוק? איך על הרכש להשתנות, על מנת לתת מענה לדרישות עתידיות? האם האסטרטגיה מתאימה למטרות
הארגון? אילו הזדמנויות ואיומים קיימים מבחינת חומרי גלם ושירותים? באילו אסטרטגיות משתמשים מתחרינו? ... אליו: ייעוד, ערכים, שליחות ומשימה. המודל מנחה אותנו בתוכנית המנטורינג הייחודית, הן בהיבט האישי של מנהל הרכש כאדם והן בהיבט
הארגוני. העתיד הוא הזמן בו נבלה את מרבית חיינו ולכן חזון הוא אלמנט הכרחי ליחידים, לעסקים,
לארגונים, לחברות ואפילו לאומות. המון פעמים
ארגונים מגדירים חזון מאוד רחוק שהם יודעים שהם לא ממש יגיעו אליו, אבל הוא משמש דבק המאגד את כל החברים
בארגון ויוצר השראה לפעילות משותפת ורבת עוצמה. חזון (קודקוד המשולש) כולל בדכ משפט אחד או שניים ... עוצמה ומאפשר תנועה גמישה לעברו. להבדיל ממטרה או יעד, חזון הוא מתמשך ומכוון אותנו, גם לאחר שהשגנו את כל המטרות והיעדים. בחזון
ארגוני שמנוסח נכונה, כל עובד ועובד ירגיש את חלקו בחזון ויוכל להזדהות איתו. חזון חייב להיות חיובי ... הדבר שאני מרגיש שנקראתי על ידי העולם אלוהים לבצע? משימה (Mission) - עונה על השאלה: מהי המטרה המרכזית שלשמה אני חיי? אני
והארגון הנחות היסוד שלנו o האדם הוא ישות שלמה ולכל חלק בחייו יש השפעה על החלקים האחרים. o לא ניתן ... Being שלו ועדיין לצפות שיחייה חיים מאושרים ומלאי סיפוק. o החיים הם פאזל - ספק פנימי או מועקה אישית יפגעו בתפקודו של האדם
בארגון ובכך בהרמוניה של חייו. o עולמו החיצוני של האדם הוא שום דבר אחר מלבד השתקפות של עולמו הפנימי. o הרמוניה עדיפה על איזון. לא כל החלקים בחיים חייבים להיות באותו הגודל. o על האדם לתרום לחייו של
הארגון ועל הארגון לתרום לחייו של האדם. o תרומה בעניין זה משמעותה העשרת החיים של זה את זה. לאדם
ולארגון יש שאיפות משותפות o ליצור התאמה בין תפקידו של האדם
בארגון לבין הייעוד שלו בחיים. o ליצור תחושה אצל האדם שיש לו מה לתרום לחזון
הארגון, שהוא מזדהה איתו ומוצא בו את מקומו ואת עצמו. o על האדם למצוא גירויים מנטאליים ורגשיים בתפקידו
בארגון, על מנת להגיע בתפקידו לתוצאות יוצאות דופן. o על
הארגון לוודא יצירת סביבה ותרבות
ארגונית שמאפשרת קרקע פורייה לאותם גירויים. o אנשים מצליחים יימשכו
לארגון מצליח.
ארגון מצליח בגלל שהוא מעסיק אנשים מצליחים! כיצד ניצור ערך מוסך
לארגון? o על ידי פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור
הארגון. o על ידי יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת ... התפקיד המודרני של מנהל הרכש תפקיד הרכש המודרני מתבטא כיום בניתוח סיכונים והזדמנויות הכרוכים בהשגה יעילה ואפקטיבית של תשומות
לארגון. מנהל הרכש נדרש להפגין כישורים רבים: יכולת לעבודה סינרגטית עם כל הפונקציות
בארגון. ידע במנהל עסקים הכרוך במשימות פיננסיות, חוזיות, שיווקיות וניהוליות מתקדמות. רקע והבנה ... התוצאות ברות האימון. יתרה מכך, הם יוצרים קשר ישיר מחשבתי ומעשי אל הפעולות בהן ננקוט. מה הם המדדים להצלחתה של פונקצית הרכש
בארגון? לרכש יש 5 מטרות עיקריות: 1. כמות נכונה. 2. זמן נכון. 3. איכות נכונה. 4. מקור נכון. 5. ...