ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ארגון ✔יצירת שפע ומצוינות בארגון ✔נשאלת השאלה: איך אפשר להגיע ל 1 + 1 = 3 כלומר, לשפע בארגון? והתשובה: שיתוף... - ידע להצליח התחייבות! ל:...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨יצירת שפע ומצוינות בארגון
נשאלת השאלה: איך אפשר להגיע ל 1 + 1 = 3 כלומר, לשפע בארגון? והתשובה: שיתוף בידע.

ברצוני להציג במאמר זה תפיסה שונה מזאת האומרת: הידע = כוח. ואם ידע זה כוח אז, אני אשמור את הידע לעצמי ואז אני אהיה החזק בארגון. יתר על כן, גילוי הלב נתפס על - ידי המנהל כחולשה. מנהלים שומרים על הידע לעצמם כי זה מאפשר להם תחושת שליטה טובה יותר בעובדים שלהם. יש מנהלים שידע משמש להם כדי לנהל בשיטת: "הפרד ומשול". על - פי שיטה זו ניתן מידע מסוים לאחד, ומידע אחר למישהו נוסף.

אך, כיום, תפיסות אלו הולכות ומפנות את מקומן לתפיסות חדשות המדברות על שיתוף בידע. השיתוף בידע יצור בארגון את המצוינות האישית, והשפע.

אז מה קורה בארגון כאשר המידע לא גלוי?

1. הסכנות שבהסתרת מידע גובות מחיר כבד בארגון. ריק תקשורתי סופו להתמלא. אם לא יתמלא במסרים רשמיים אמינים, כי אז יתמלא בשמועות ורכילות. לא פעם מיתמם מנכ"ל ואומר: "זה לא שאני מסתיר משהו, פשוט אין לי מה לספר להם". אבל בארוחת הצהרים הוא מסתודד עם מנהל הכספים ושניהם "טוחנים" עד דק את המצב הכלכלי של החברה.

2. העובדים הופכים להיות חשדניים מאוד, כי הם מקבלים מסרים סותרים או מבלבלים. הם מנסים לפענח את מה שנאמר.

3. אי - אמון וחשדנות מתפתחת בין מנהלים וכפיפים, ובין עובדים לעמיתיהם.

4. טעויות בביצוע העבודה כי אין מספיק מידע, או התנהגות של "ראש קטן".

5. תחושת חוסר ביטחון לעובדים.

6. עוינות וניכור ביחסים החברתיים. כי עובד חושב שאם "יגלה את הידע" שיש לו, אז מישהו אחר "יצליח על חשבונו".

7. חוסר שביעות רצון של העובדים. הם מרגישים כמו משאבים ולא כמו אנשים.

8. יצירתיות שהיא משאב חשוב לארגון מצליח אינה פורחת בתנאים של העדר אמון.

9. בתנאים של חוסר אמון נפגעת גם הלמידה. כי אחד מעקרונות הלמידה הוא, שאנחנו לומדים יותר טוב ממי שיש לנו גישה חיובית כלפיו.

אז מה עושים כדי למנוע את כל התופעות השליליות הללו?

אנחנו כל כך מורגלים לחשוב, שהתמודדות עם בעיה מחייבת עשייה כלשהי, אלא שבעיית האמון בארגונים אינה נפתרת בעשייה. היא נמצאת בראש וראשונה ב"להיות". הדרך של מנהל ליצור אמון בסביבתו היא להיות ראוי לאמון. חשובה מאוד ההבנה והמעבר שלו מתפיסה של מחסור לתפיסה של שיתוף.

במנטליות של מחסור החיים נתפסים כעוגה: אם מישהו מקבל חתיכה גדולה, פירוש הדבר שלכל האחרים נשאר פחות. בגלל הקמצנות הרגשית, המנהל יתקשה להכיר בערך האחר, להעניק קרדיט, או לשתף בידע.

בעוד שאם פועלים מתוך התפיסה של שפע אז הסה"כ גדול מסכום החלקים.

ולכן אם מנהל יתרגל עם עובדיו את התפיסה הזו הרי שלא רק שהידע הכללי בארגון יגדל = שפע, אלא תיווצר מצוינות חברתית. ולא רק שכמות הידע בארגון תגדל בצורה משמעותית גם הידע האישי של המנהל יתחזק, כי הוא יהיה מודע לו.

מהם הכלים שהמנהל צריך להפנים ולהפעיל בארגון?

1. למסור מידע אמין, לומר את האמת.

2. לתת אמון, שתף בצורה מושכלת, עם בקרה טובה. לתת אמון אין פירושו להיות פתי.

3. להיות עקבי. אם אתה עובד לפי מערכת אמונות או ערכים קבועה ושקופה לאחרים, ואם דבריך ומעשים נובעים ממנה תיצור קוהרנטיות

4. להיות נדיב במידע ולספר ככל שניתן לספר. למסור מידע לכל מי שאתה רוצה כי יחוש הזדהות עם הארגון ומטרותיו.

5. בלי סודות ו"שושו". ממילא איש לא שומר את הסודות. "שושו" טוב למוסד ולא למוסד עסקי.

6. להודות שאתה לא יודע. מנהל שיודע להגיד לפעמים גם " אני לא יודע" או "אני מתלבט", נתפס כמנהל בעל ביטחון עצמי, אמין, וכאדם שאינו מסתתר מאחורי מסיכת ביטחון תמידי.

7. המנהל צריך לטפח גישת Win - Win בארגון. טיפוח גישה כזו בארגון יתרום לתרבות ארגונית של אמון וימחיש את מנטליות השפע: כשאני נותן לך, אני מקבל יותר.

8. לאמץ טכניקות ומנגנונים ארגוניים שמקדמים שיתוף בידע. סיעור מוחות לפתרון בעיות, תחקיר פתוח, ידידותי והוגן, למידה משותפת, קבוצות עמיתים, ניתוח מקרים, ניתוח הצלחות וכישלונות, ניהול קונפליקטים, ניהול ישיבות ודיונים בצורה פתוחה ויעילה.

9. הקשבה. הקשבה יוצרת תקשורת טובה, ותקדם אמון.

יצירת תרבות ארגונית שבה שיתוף הוא המרכיב העיקרי בה נקבעת ע"י המנהלים. זו דרך של מנהיגות. וכפי שאפשר לראות יש כלים שהמנהל צריך להפנים, ויש כלים קונקרטיים העומדים לרשותו לצורך כך. זהירות: אלה אינם פתרונות "זבנג וגמרנו" וגם אי אפשר להניח את "החבילה" על שולחנו של מנהל משאבי אנוש ולצפות שהוא יתמודד עם הבעיה. אי אפשר לנתק את המנהל מהארגון. המנהל בסופו של יום צריך, לעמוד מול הראי, ולשאול את עצמו האם יצרתי היום שפע ומצוינות בארגון?
רוצה ביטחון עצמי חדשות ליצור ביטחון עצמי תכלית חשד פתרון בעיות החזרת הביטחון העצמי שאלות נאמנות עובד לשאול את עצמי ארגון יצירת שפע מצוינות מצוינות בארגון שפע
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות וכאן נסביר לגבי תהליכים ... שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד. חומרי ... שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי ... לשתף פעולה עם התהליך. בגלל שברגע שכל המידע שיש לארגון על המוצר, כל המידע הזה הוא נחלת כלל אנשי המכירות, הרי שבמובן מסוים יותר קל להחליף את איש המכירות. כי איש מכירות טוב, ... אחר, ביכולת להעביר את המידע וכולי. ולכן יכול להיות שבארגון יהיה קשה לאסוף את כל המידע מהשטח, מאנשי המכירות, כי אנשי המכירות וכולי, אולי הם יעדיפו שלא לשתף את כל המידע, כדי לגרום ...
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
... ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? אליעד כהן מדבר בהרצאה זו על החשיבות של סדר וארגון בהשגת הצלחה בחיים. הוא מציין כי אושר אמיתי הוא מצב של תחושת שלמות שמתרחש ללא תנאים חיצוניים, כלומר, אדם יכול להיות ... כי הצלחה כזו דורשת סדר וארגון כי השגת מטרות מוגדרות לא יכולה להסתמך על מזל או אקראיות. מה ההבדל בין אקראיות לסיבתיות בהשגת מטרות? ישנם שני דרכים ... האם אפשר להצליח בלי סדר וארגון? לפי אליעד, אכן ניתן להצליח במקרה, למשל במקרה של זכיית לוטו או גילוי מקרה של אוצרות. אך כאשר מדובר בהצלחה מחושבת ... כלומר, תכנון מראש עם סדר וארגון. לדוגמה, אדם שמעוניין להקים עסק צריך לתכנן כל שלב, כמו חקר שוק, הכנת תוכנית שיווק, גיוס משאבים, כל אלה דורשים סדר וארגון בכדי לממש את מטרת העסק. מה קורה כשאין סדר יום? החיים ללא סדר יכולים להוביל לפיזור מחשבות והתמקדות במטרות לא ברורות. ... איך להוציא לפועל סדר וארגון בחיים? אם אדם מעוניין להצליח, עליו להחליט מראש מה הוא רוצה להשיג. לדוגמה, להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, או להשיג ... מדגיש את חשיבות הסדר והארגון בחיים להצלחה. מי שמעוניין להצליח בהשגת מטרות ברורות ומוגדרות צריך להפעיל סדר יום מסודר, להתמקד במטרות סיבתיות ולא ... הוא מעוניין. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה ... אפשר להיות מאושר בלי סדר וארגון? אושר אמיתי הוא מצב שלא תלוי בתנאים חיצוניים. אם המטרה היא להרגיש טוב בשלמות בכל מצב, לא נדרש סדר או ארגון מיוחד. אפשר להיות לא מסודרים לגמרי ובכל זאת לחוות אושר מלא. אושר כזה מוגדר כאושר בלי תנאים, משום שהוא אינו דורש שום ... נכנס לתמונה נושא הסדר והארגון: מי שרוצה להגיע ליעדים ברורים וספציפיים לא יכול להסתמך רק על אקראיות, אלא צריך לפעול מתוך סדר, שיטה ותוכנית פעולה ... רלוונטי. שמירה על סדר וארגון: מעקב אחרי המשימות, הגדרת משימות משנה, ומניעת בלבול בין פרטים. ניתוח תקלות ותיקונים: בדיקה מתמדת אם דברים עובדים לפי ... הרצויה. איך ליישם סדר וארגון בחיי היומיום? סדר וארגון פירושם בין השאר: להחליט מה המטרה: להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, להשיג סכום כסף מוגדר ועוד. להגדיר תתי - מטרות: אם ... להצליח. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
... להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ... איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל ... ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון , לנהל פרוייקט, איך ללמוד ... איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל סדר עדיפויות נכון בחיים ובקבלת החלטות באופן ברור ומסודר. ...
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
... תוצאה. לדוגמה, נניח שיש לך מטרה כלשהי כמו ללמוד נושא חדש או לסיים עבודה מסוימת. ככל שתמצא דרכים לבצע זאת בצורה יותר יעילה, למשל על ידי תכנון מוקדם, ארגון נכון של הזמן או שימוש בטכניקות עבודה יעילות, כך תגיע לתוצאה הרצויה מהר יותר ובתחושה טובה יותר. ההצלחה הזו, כשהיא חוזרת על עצמה, תגרום לך ... בצורה יותר יעילה. לדוגמה, אם אתה לומד חומר מסוים לבחינה, תוכל לייעל את תהליך הלמידה שלך על ידי תכנון מוקדם של החומר, שימוש בשיטות למידה יעילות יותר או ארגון סביבת לימודים נקייה ומסודרת שתסייע לך להתרכז טוב יותר. האם אפשר להיות יעילים ב - 100% ולהרגיש טוב באופן מוחלט? אליעד מבהיר שלא חייבים ... אליעד ממליץ למי שמעוניין לשפר את יעילותו בצורה משמעותית, להעמיק ולחקור את הנושא לעומק. אפשר להתחיל בלחפש מידע נוסף על שיטות התייעלות, ניהול זמן נכון, ארגון משימות בצורה אפקטיבית וטכניקות עבודה ממוקדות. המפתח הוא לא להפסיק לשאול שאלות כגון: האם יש דרך טובה יותר לעשות את מה שאני עושה כעת? אולי ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
... הפנימיים שלנו בצורה הטובה ביותר. מי שלא יודע לנהל את עצמו, לא יוכל לנהל אנשים אחרים או ארגון גדול. מה המשמעות של להתייחס לעצמך כאל עסק? כדי להפוך ממישהו שהוא שכיר רגיל לאדם שמסוגל להיות מנכל, אליעד מסביר שיש צורך ... אתה מוכר את הרעיון הזה לבוס או לעמיתים שלך. עליך לחשוב איך אתה מתמחר את הערך שאתה מביא לארגון שלך, איך אתה משווק את היכולות שלך ומפתח אותן. אליעד מדגיש שבלי היכולת לראות את התפקידים הללו בתוכך ולנהל אותם בצורה טובה, אין סיכוי שתצליח לנהל תפקידים דומים בארגון גדול. למה אי אפשר להצליח בניהול עסק גדול בלי לנהל את עצמך היטב? אליעד מסביר שאין שום הבדל בין לנהל עסק קטן, עסק גדול או ... יודע איך להשיג את המטרות שלך כבן אדם יחיד, אין סיכוי שתוכל לעשות זאת בצורה אפקטיבית עם ארגון גדול. לעומת זאת, אם תדע לעשות את זה עם עצמך, אתה יכול להיות מנכל מצליח ולנהל כל ארגון בכל סדר גודל. איך להפוך משכיר לעצמאי? איך לראות את עצמך כעסק? איך להצליח כמנכל? תכונות של מנהל מוצלח פיתוח קריירה ניהולית ...
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
... וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז למה סדר וארגון הם תנאי הכרחי להצלחה בחיים? כדי להבין מדוע סדר וארגון מהווים תנאי הכרחי להצלחה, חשוב קודם כל להגדיר ... המשקפיים גורם למוח לחשוב שוב ושוב אם מדובר בעצם חיצוני שצריך להתייחס אליו או סתם כתם שניתן להתעלם ממנו. סידור לא מאורגן של אייקונים במחשב או בטלפון: כשאין ארגון ברור, המוח צריך כל פעם מחדש לחפש ולזהות את ... סביבת העבודה שלו מבזבז משאבים רבים על חיפוש אייקונים, קבצים או פריטים שונים, וכתוצאה מכך מצליח פחות במשימות החשובות באמת. איך ליישם בפועל את העיקרון של סדר וארגון? אליעד מדגיש שחשוב לאמץ הרגלים של סדר בכל תחום: ... הבית והחדר: להבטיח שכל חפץ יהיה במקום ידוע וברור. ניקיון וסדר ברכב: לנקות שמשות ומראות כדי למנוע בזבוז משאבי קשב מיותרים במהלך הנהיגה. סדר במחשב ובטלפון: ארגון אפליקציות וקבצים באופן קבוע, מה שמאפשר ריכוז גבוה יותר במשימות העבודה עצמן. שמירה על נוחות אישית: להקפיד שהבגדים, הנעליים, והאביזרים יהיו נוחים ככל האפשר. מה המסקנה הסופית לגבי חשיבות הסדר והארגון? המסקנה הסופית היא שכל הפרעה קטנה, גם אם היא ... ונוחות. על ידי ניקוי והסרת ההפרעות הקטנות הללו, מתפנים המשאבים החשובים לריכוז מלא, ומאפשרים הצלחה יעילה יותר בכל תחומי החיים. השגת מטרות ריכוז ומיקוד סדר וארגון קשב וריכוז התייעלות ויעילות חלוקת קשב בחיים מהי ... החולצה קשור לתחומי חיים נוספים? ההמלצה להיות מסודר חלה לא רק על הבגדים, אלא גם על כל סביבת החיים: הרכב, הבית, המחשב, המקרר או הטלפון. בן אדם שיש לו סדר וארגון מפנה לעצמו משאבי ריכוז גדולים יותר למשימות ... קטנות לחדור למחשבה. במקום שהמוח יתעסק כל הזמן באי - נוחות או בלכלוך, עדיף להפנות את הקשב במלואו לפעולה שעליה עובדים. כיצד ניתן ליישם בפועל את רעיון הסדר והארגון? כל אדם יכול לאמץ שיטות סידור לפי צרכיו: סידור הבית כך שכל חפץ מונח במקומו, ניקיון קבוע של הרכב מבפנים ומבחוץ, ארגון הקבצים והמכשירים הדיגיטליים, וכן שמירה על נוחות ... כך מתפנה מקום לריכוז מלא ולמימוש יעיל של המטרות. במיוחד כאשר היעד גדול ודורש תשומת לב גבוהה, אין מקום לבזבוז על דברים טפלים. השגת מטרות ריכוז ומיקוד סדר וארגון קשב וריכוז התייעלות ויעילות חלוקת קשב בחיים איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ארגון, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ארגון, איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי מומלץ, מאמן אישי למציאת זוגיות, הדרכה בתחום ארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 18:07:33 - wesi4