ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ארגון ✔יצירת שפע ומצוינות בארגון ✔נשאלת השאלה: איך אפשר להגיע ל 1 + 1 = 3 כלומר, לשפע בארגון? והתשובה: שיתוף... - ידע להצליח התחייבות! ל:...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨יצירת שפע ומצוינות בארגון
נשאלת השאלה: איך אפשר להגיע ל 1 + 1 = 3 כלומר, לשפע בארגון? והתשובה: שיתוף בידע.

ברצוני להציג במאמר זה תפיסה שונה מזאת האומרת: הידע = כוח. ואם ידע זה כוח אז, אני אשמור את הידע לעצמי ואז אני אהיה החזק בארגון. יתר על כן, גילוי הלב נתפס על - ידי המנהל כחולשה. מנהלים שומרים על הידע לעצמם כי זה מאפשר להם תחושת שליטה טובה יותר בעובדים שלהם. יש מנהלים שידע משמש להם כדי לנהל בשיטת: "הפרד ומשול". על - פי שיטה זו ניתן מידע מסוים לאחד, ומידע אחר למישהו נוסף.

אך, כיום, תפיסות אלו הולכות ומפנות את מקומן לתפיסות חדשות המדברות על שיתוף בידע. השיתוף בידע יצור בארגון את המצוינות האישית, והשפע.

אז מה קורה בארגון כאשר המידע לא גלוי?

1. הסכנות שבהסתרת מידע גובות מחיר כבד בארגון. ריק תקשורתי סופו להתמלא. אם לא יתמלא במסרים רשמיים אמינים, כי אז יתמלא בשמועות ורכילות. לא פעם מיתמם מנכ"ל ואומר: "זה לא שאני מסתיר משהו, פשוט אין לי מה לספר להם". אבל בארוחת הצהרים הוא מסתודד עם מנהל הכספים ושניהם "טוחנים" עד דק את המצב הכלכלי של החברה.

2. העובדים הופכים להיות חשדניים מאוד, כי הם מקבלים מסרים סותרים או מבלבלים. הם מנסים לפענח את מה שנאמר.

3. אי - אמון וחשדנות מתפתחת בין מנהלים וכפיפים, ובין עובדים לעמיתיהם.

4. טעויות בביצוע העבודה כי אין מספיק מידע, או התנהגות של "ראש קטן".

5. תחושת חוסר ביטחון לעובדים.

6. עוינות וניכור ביחסים החברתיים. כי עובד חושב שאם "יגלה את הידע" שיש לו, אז מישהו אחר "יצליח על חשבונו".

7. חוסר שביעות רצון של העובדים. הם מרגישים כמו משאבים ולא כמו אנשים.

8. יצירתיות שהיא משאב חשוב לארגון מצליח אינה פורחת בתנאים של העדר אמון.

9. בתנאים של חוסר אמון נפגעת גם הלמידה. כי אחד מעקרונות הלמידה הוא, שאנחנו לומדים יותר טוב ממי שיש לנו גישה חיובית כלפיו.

אז מה עושים כדי למנוע את כל התופעות השליליות הללו?

אנחנו כל כך מורגלים לחשוב, שהתמודדות עם בעיה מחייבת עשייה כלשהי, אלא שבעיית האמון בארגונים אינה נפתרת בעשייה. היא נמצאת בראש וראשונה ב"להיות". הדרך של מנהל ליצור אמון בסביבתו היא להיות ראוי לאמון. חשובה מאוד ההבנה והמעבר שלו מתפיסה של מחסור לתפיסה של שיתוף.

במנטליות של מחסור החיים נתפסים כעוגה: אם מישהו מקבל חתיכה גדולה, פירוש הדבר שלכל האחרים נשאר פחות. בגלל הקמצנות הרגשית, המנהל יתקשה להכיר בערך האחר, להעניק קרדיט, או לשתף בידע.

בעוד שאם פועלים מתוך התפיסה של שפע אז הסה"כ גדול מסכום החלקים.

ולכן אם מנהל יתרגל עם עובדיו את התפיסה הזו הרי שלא רק שהידע הכללי בארגון יגדל = שפע, אלא תיווצר מצוינות חברתית. ולא רק שכמות הידע בארגון תגדל בצורה משמעותית גם הידע האישי של המנהל יתחזק, כי הוא יהיה מודע לו.

מהם הכלים שהמנהל צריך להפנים ולהפעיל בארגון?

1. למסור מידע אמין, לומר את האמת.

2. לתת אמון, שתף בצורה מושכלת, עם בקרה טובה. לתת אמון אין פירושו להיות פתי.

3. להיות עקבי. אם אתה עובד לפי מערכת אמונות או ערכים קבועה ושקופה לאחרים, ואם דבריך ומעשים נובעים ממנה תיצור קוהרנטיות

4. להיות נדיב במידע ולספר ככל שניתן לספר. למסור מידע לכל מי שאתה רוצה כי יחוש הזדהות עם הארגון ומטרותיו.

5. בלי סודות ו"שושו". ממילא איש לא שומר את הסודות. "שושו" טוב למוסד ולא למוסד עסקי.

6. להודות שאתה לא יודע. מנהל שיודע להגיד לפעמים גם " אני לא יודע" או "אני מתלבט", נתפס כמנהל בעל ביטחון עצמי, אמין, וכאדם שאינו מסתתר מאחורי מסיכת ביטחון תמידי.

7. המנהל צריך לטפח גישת Win - Win בארגון. טיפוח גישה כזו בארגון יתרום לתרבות ארגונית של אמון וימחיש את מנטליות השפע: כשאני נותן לך, אני מקבל יותר.

8. לאמץ טכניקות ומנגנונים ארגוניים שמקדמים שיתוף בידע. סיעור מוחות לפתרון בעיות, תחקיר פתוח, ידידותי והוגן, למידה משותפת, קבוצות עמיתים, ניתוח מקרים, ניתוח הצלחות וכישלונות, ניהול קונפליקטים, ניהול ישיבות ודיונים בצורה פתוחה ויעילה.

9. הקשבה. הקשבה יוצרת תקשורת טובה, ותקדם אמון.

יצירת תרבות ארגונית שבה שיתוף הוא המרכיב העיקרי בה נקבעת ע"י המנהלים. זו דרך של מנהיגות. וכפי שאפשר לראות יש כלים שהמנהל צריך להפנים, ויש כלים קונקרטיים העומדים לרשותו לצורך כך. זהירות: אלה אינם פתרונות "זבנג וגמרנו" וגם אי אפשר להניח את "החבילה" על שולחנו של מנהל משאבי אנוש ולצפות שהוא יתמודד עם הבעיה. אי אפשר לנתק את המנהל מהארגון. המנהל בסופו של יום צריך, לעמוד מול הראי, ולשאול את עצמו האם יצרתי היום שפע ומצוינות בארגון?
פתרון בעיות זהירות אני אשם חדשות הגדלת הביטחון העצמי בטוח בעצמך מנכל רצון זבנג וגמרנו כישלונות להתמודד עם בעיה ארגון יצירת שפע מצוינות מצוינות בארגון שפע
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס ... מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד ... של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים ... מכירות שיתנגדו לשתף פעולה עם התהליך. בגלל שברגע שכל המידע שיש לארגון על המוצר, כל המידע הזה הוא נחלת כלל אנשי המכירות, הרי שבמובן מסוים יותר קל ... חייב להיות אחר, ביכולת להעביר את המידע וכולי. ולכן יכול להיות שבארגון יהיה קשה לאסוף את כל המידע מהשטח, מאנשי המכירות, כי אנשי המכירות וכולי, אולי ...
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
... ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? אליעד כהן מדבר בהרצאה זו על החשיבות של סדר וארגון בהשגת הצלחה בחיים. הוא מציין כי אושר אמיתי הוא מצב של ... בעסקים, הסיפור הוא שונה לחלוטין. אליעד מסביר כי הצלחה כזו דורשת סדר וארגון כי השגת מטרות מוגדרות לא יכולה להסתמך על מזל או אקראיות. ... מסודר מגדיר מטרות ותוכנית פעולה כדי להשיגן. האם אפשר להצליח בלי סדר וארגון? לפי אליעד, אכן ניתן להצליח במקרה, למשל במקרה של זכיית ... ההצלחה לא תקרה במקרה. יש לבצע תהליך סיבתי, כלומר, תכנון מראש עם סדר וארגון. לדוגמה, אדם שמעוניין להקים עסק צריך לתכנן כל שלב, כמו חקר שוק, הכנת תוכנית שיווק, גיוס משאבים, כל אלה דורשים סדר וארגון בכדי לממש את מטרת העסק. מה קורה כשאין סדר יום? החיים ללא ... מה שמקטין את סיכוייו להשיג מטרה ברורה ומוגדרת. איך להוציא לפועל סדר וארגון בחיים? אם אדם מעוניין להצליח, עליו להחליט מראש מה הוא ... מטרותיו הספציפיות גדל. סיכום לסיכום, אליעד מדגיש את חשיבות הסדר והארגון בחיים להצלחה. מי שמעוניין להצליח בהשגת מטרות ברורות ... הוא יוכל למקסם את הסיכוי להצלחה בתחום שבו הוא מעוניין. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת ... לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה בעסקים האם אפשר להיות מאושר בלי סדר וארגון? אושר אמיתי הוא מצב שלא תלוי בתנאים חיצוניים. אם המטרה היא להרגיש טוב בשלמות בכל מצב, לא נדרש סדר או ארגון מיוחד. אפשר להיות לא מסודרים לגמרי ובכל זאת לחוות אושר ... יש צורך לפעול באופן שיטתי ומתוכנן. כאן נכנס לתמונה נושא הסדר והארגון : מי שרוצה להגיע ליעדים ברורים וספציפיים לא יכול להסתמך רק ... לאותה מטרה שלב אחרי שלב, ובהתאם לסדר עדיפויות רלוונטי. שמירה על סדר וארגון: מעקב אחרי המשימות, הגדרת משימות משנה, ומניעת בלבול בין ... יותר שאירועים מקריים יביאו אותו לתוצאה הספציפית הרצויה. איך ליישם סדר וארגון בחיי היומיום? סדר וארגון פירושם בין השאר: להחליט מה המטרה: להקים עסק, למצוא עבודה ... האפשרויות ובתכנון הדרך, מגדיל מאוד את הסיכוי להצליח. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
... סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי ... למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ניהול עובד בעייתי, תכונות של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? משרה של מנהל, משרה ניהולית, תפקיד ניהולי, ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות קודם ...
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
מוטיבציה להתייעלות, מוטיבציה להיות יותר יעיל, איך להרגיש יותר טוב ביעילות? איך להרגיש טוב באמצעות יעילות? איך יעילות תרגום לך להרגיש יותר טוב? למה להיות יותר יעיל? למה כדאי להתייעל? למה התייעלות טובה? איך להיות יעיל?
... חדש או לסיים עבודה מסוימת. ככל שתמצא דרכים לבצע זאת בצורה יותר יעילה, למשל על ידי תכנון מוקדם, ארגון נכון של הזמן או שימוש ... תוכל לייעל את תהליך הלמידה שלך על ידי תכנון מוקדם של החומר, שימוש בשיטות למידה יעילות יותר או ארגון סביבת לימודים נקייה ומסודרת ... להעמיק ולחקור את הנושא לעומק. אפשר להתחיל בלחפש מידע נוסף על שיטות התייעלות, ניהול זמן נכון, ארגון משימות בצורה אפקטיבית ...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
... אחרים, קודם כל צריך להצליח לנהל את עצמנו ואת התפקידים הפנימיים שלנו בצורה הטובה ביותר. מי שלא יודע לנהל את עצמו, לא יוכל לנהל אנשים אחרים או ארגון גדול. מה המשמעות של להתייחס לעצמך כאל עסק? ... וכן הלאה. לדוגמה, אם יש לך רעיון מסוים, עליך לחשוב כיצד אתה מוכר את הרעיון הזה לבוס או לעמיתים שלך. עליך לחשוב איך אתה מתמחר את הערך שאתה מביא לארגון שלך, איך אתה משווק את היכולות שלך ומפתח אותן. אליעד מדגיש שבלי היכולת לראות את התפקידים הללו בתוכך ולנהל אותם בצורה טובה, אין סיכוי שתצליח לנהל תפקידים דומים בארגון גדול. למה אי אפשר להצליח בניהול עסק גדול בלי ... אליעד מסביר שהיכולת הזו היא קריטית ביותר - כי אם אתה לא יודע איך להשיג את המטרות שלך כבן אדם יחיד, אין סיכוי שתוכל לעשות זאת בצורה אפקטיבית עם ארגון גדול. לעומת זאת, אם תדע לעשות את זה עם עצמך, אתה יכול להיות מנכל מצליח ולנהל כל ארגון בכל סדר גודל. איך להפוך משכיר לעצמאי? איך ...
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
הצלחה וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז
... וסדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח? איך להצליח בגדול באמצעות סדר וארגון? למה חשוב לסדר את סביבת העבודה שלך? איך להתייעל ולהצליח? איך לא לבזבז משאבים? איך להצליח להתרכז? למה אני לא מצליח להתרכז? קושי להתרכז למה סדר וארגון הם תנאי הכרחי להצלחה בחיים? כדי להבין מדוע סדר וארגון מהווים תנאי הכרחי להצלחה, חשוב קודם כל להגדיר מהי הצלחה. אליעד כהן מסביר שהצלחה ... לחשוב שוב ושוב אם מדובר בעצם חיצוני שצריך להתייחס אליו או סתם כתם שניתן להתעלם ממנו. סידור לא מאורגן של אייקונים במחשב או בטלפון: כשאין ארגון ברור, המוח צריך כל פעם מחדש לחפש ולזהות את האייקון או הקובץ הרצוי, מה שמבזבז ... מבזבז משאבים רבים על חיפוש אייקונים, קבצים או פריטים שונים, וכתוצאה מכך מצליח פחות במשימות החשובות באמת. איך ליישם בפועל את העיקרון של סדר וארגון? אליעד מדגיש שחשוב לאמץ הרגלים של סדר בכל תחום: סידור הבית והחדר: להבטיח שכל חפץ יהיה במקום ידוע וברור. ניקיון וסדר ברכב: לנקות שמשות ומראות כדי למנוע בזבוז משאבי קשב מיותרים במהלך הנהיגה. סדר במחשב ובטלפון: ארגון אפליקציות וקבצים באופן קבוע, מה שמאפשר ריכוז גבוה יותר במשימות העבודה עצמן. שמירה על נוחות אישית: להקפיד שהבגדים, הנעליים, והאביזרים יהיו נוחים ככל האפשר. מה המסקנה הסופית לגבי חשיבות הסדר והארגון? המסקנה הסופית היא שכל הפרעה קטנה, גם אם היא נראית שולית, מבזבזת משאבים מנטליים ... ניקוי והסרת ההפרעות הקטנות הללו, מתפנים המשאבים החשובים לריכוז מלא, ומאפשרים הצלחה יעילה יותר בכל תחומי החיים. השגת מטרות ריכוז ומיקוד סדר וארגון קשב וריכוז התייעלות ויעילות חלוקת קשב בחיים מהי המשמעות של להצליח בחיים? להצליח ... חיים נוספים? ההמלצה להיות מסודר חלה לא רק על הבגדים, אלא גם על כל סביבת החיים: הרכב, הבית, המחשב, המקרר או הטלפון. בן אדם שיש לו סדר וארגון מפנה לעצמו משאבי ריכוז גדולים יותר למשימות החשובות באמת. מה המשמעות של 100% ... במקום שהמוח יתעסק כל הזמן באי - נוחות או בלכלוך, עדיף להפנות את הקשב במלואו לפעולה שעליה עובדים. כיצד ניתן ליישם בפועל את רעיון הסדר והארגון? כל אדם יכול לאמץ שיטות סידור לפי צרכיו: סידור הבית כך שכל חפץ מונח במקומו, ניקיון קבוע של הרכב מבפנים ומבחוץ, ארגון הקבצים והמכשירים הדיגיטליים, וכן שמירה על נוחות הבגדים והנעליים. צעדים קטנים ... לריכוז מלא ולמימוש יעיל של המטרות. במיוחד כאשר היעד גדול ודורש תשומת לב גבוהה, אין מקום לבזבוז על דברים טפלים. השגת מטרות ריכוז ומיקוד סדר וארגון קשב וריכוז התייעלות ויעילות חלוקת קשב בחיים איך להצליח ולהיות מסודר? איך להעלות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ארגון, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ארגון, איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, מטפל רגשי, פסיכותרפיסט בנושא ארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1445 שניות - עכשיו 29_06_2025 השעה 12:06:46 - wesi4