ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






אליעד כהן - מהו חידוש השכל של האחדות על ידי אליעד כהן?
... אליעד כהן - מהו חידוש השכל של האחדות על ידי אליעד כהן. הפעם אני רוצה להשיב על השאלה שנשאלתי, והיא בעצם, מה ... נושא בעולם אם זה טוב או לא זה כבר עניין אחר, זה נושא חדש לדיון. אבל הרעיון הוא שכל שאלה שיש לבן אדם, נאמר אדם שואל האם יש לי בחירה חופשית? האם אני ... זה חידש משהו למישהו. לא, כי אם הן באותו מקום ובאותו זמן, אז ברור שהן אחד. עכשיו השאלה, בזמן שמפטרים את האדם מהעבודה ... אם אדם רואה אבן, אז הוא מבין שאבן זה אבן, הוא לא חושב יש פה שתי אבנים, אין לו את השאלה אם זה שתיים. ועל אדם לחוות כך את ... ימינה? זה לא משנה, הוא צריך לחוות את הדברים באחדות מלאה. ואני מבין שאם כך, אז תהיה שאלה, שאם הוא חווה כך אז למה בכלל הוא ... ומה היא החוויה הזו. בדיוק כך באחדות צריך להסתכל שאין הבדל בין המת לחי. ועכשיו השאלה הנשאלת היא, כיצד אדם ... לך זה לא אחד, זה שניים! הרגש שלך אומר שזה לא אחד, זה שניים, אתה מבין חלקית שזה אחד. השאלה עד כמה אתה מבין שזה אחד? עד כמה ... מגדיל את הבנת האחדות שלו בשכל ואיך מגדילים את הבנה, בכל תחום ובהבנת האחדות? על ידי, ששואלים שאלות! זה כל הסיפור כולו, וכל המרבה, הרי זה משובח. בניגוד לדת שאומרת לך שאסור לשאול דברים מסוימים, ואל תחקור בדברים שאתה לא מבין בהם ויש דברים נסתרים לא נבין לא נדע, ועוד משפטים כאלו, ואל תשאל שאלות, ואלו מעודדים את השקר והבורות. אני מעודד אותך לשאול שאלות , תשאל ותשאל, כי שאלת שאלות בסופו של דבר, תביא אותך להבנה שהכל אחד! ואני אסביר את העניין, אדם שואל, מה אתה מחדש? ואני מסביר שאני ... פעם שהוא בנפרדות, הוא רואה נפרדות, הוא מטיל ספק בנפרדות. אם הוא רואה משהו נפרד, הוא שואל את עצמו, מי אמר שזה שונה? מי אמר ... איך נוצרו סיבות בעולם, מה יצר את הסיבה הראשונה? ואיך נוצרה אקראיות? ועל ידי שאדם שואל ומרבה לשאול, על האדם בסופו של דבר לשאול את כל השאלות על הבנת המציאות, מה התכלית? תשאל ... תשאל מה התכלית של התכלית ומי אמר בכלל שזו תכלית? מי יצר את התכלית הזו, ולא לפחד לשאול, ואז השכל גדל, ואז השאלה הופכת לתשובה. ונוצר פרדוקס, כי ... מוחלט, אפשר להוכיח. ושאדם חוקר את הנפרדות, אז לצורך העניין הוא מגיע לאלוהים, ואז הוא שואל מה יוצר את הרצון של אלוהים ואז ... ומה שקורה זה שאדם מגיע למצב שבו זמנית שני הדברים נכונים, שהפרדוקס נכון, ועדיין לשאול לחפש רק את האמת, ואז השכל מתהפך, ... שלו זהה באופן מוחלט, ברגע שהוא מבין את זה, הוא ממילא חווה את זה כאחדות. ולא לפחד משאלות, ומה שאסור לשאול, ה בדיוק מה שצריך לשאול, לא לפחד מהטיפשות ומהשקר. ואם יש דברים שאתה לא מבין, אז זה בדיוק השאלות שאתה צריך לשאול כדי להבין ועל ידי זה בסופו של דבר האדם מקבל את השכל של האחדות, וחווה אחדות אמיתית. ושיהיה לכולם המשך יום של שאלת שאלות שמתהפכות לתשובות, של אחדות ...
צריך לחקור עד הסוף שמירת מצוות בעיות השכל של האחדות למה אני לא רוצה הוכחה לשמור מצוות
מי אני, מה אני, האני, אין או יש אני או לא אני, ביטול האני עצמי, ממה האני מורכב, מה היית לפני שהיית, חיפוש עצמי - 2
... זה האני שלך, לדוגמה, אני רוצה, אני חושב, אני שומע, אני ישן, האני תמיד נשאר, נכון? אין לך דבר שאין בו אני, בלי אני אין לך עניין בכלום. הבנת? אז מה זה אני? למה אנחנו שואלים את זה בעצם? זאת שאלת המפתח. הגענו בחקירה שאנו רוצים להרגיש טוב, טוב הוא אפשרי המציאות, כי אפשר להגיד שאני רוצה להרגיש טוב או להרגיש רע, ואז יש את המילה להרגיש, אני רוצה להרגיש או אני רוצה משהו אחר, ואז יש את האני רוצה, ונשאלת השאלה מה הוא רצון ומה הוא אני, ובסוף נשאר האני, למה? כי האני זה הדבר שאתה הכי בטוח בו, ... למישהו שרעב, יש כאן אוכל, והוא אומר, לא, לא, לא, אני לא רוצה לאכול, אני רוצה לחפש אוכל. האוכל כאן על השולחן, לא אני רוצה לחפש בחדר, להיות רעב שנה ואז לאכול. שאלה: אתה אומר דברים ואחר אתה אומר שזה לא נכון. אליעד: אתה לא אמור להאמין לי, עד כאן יש לך סתירה כל שהיא בתהליך הזה להבין מי זה אני? שאלה: לא, הכל הגיוני. אליעד: יופי, עד כאן הסתדרנו, אז בא נתקדם שאלה: אז מה זה אני? אני זה משהו קיים, משהו אליעד: שאתה אומר משהו, האם יש הבדל בינך לבין שולחן? הבדל בין קיר, אני, שולחן, תפוח? שאלה : לא אליעד: אז אין בעצם הבדל, אז איך נתקדם? אני זה חלק ממשהו, ממה עשוי האני? בא ננסה להבין מה זה ... זה חלק מחלום של מישהו אחר, לדוגמה, אז בא ננסה לחקור את האפשרות הזאת. למה אני לא חוקר אותה, כי היא לא אומרת כלום, כי אם אני חלום של מישהו אחר אז מי זה שחולם? שאני שואל מה זה אני, זה לא דווקא אני, זה מה התודעה שאומרת אני. כי אם אני חלום של מישהו אחר, אז מה היא התודעה שאומרת אני? אז כשאתה אומר אני, מה לדעתך זה אני? מה אתה יודע על עצמך? שאלה: אני זה חלק ממשהו, ממקום. אליעד: האם אני זה כל המציאות כולה? אולי אני זה המציאות? הבודהיסטים אומרים שהעולם הוא ההשתקפות של התודעה שלך, משהו כזה. אולי אני זה העולם? שאלה: אמרת שכדי להתקדם צריך לשאול שאלות אחרות, אז איך אפשר לשאול שאלה חדשה? אליעד: אני זה משהו, תחשוב מה זה משהו, במה תלוי קיומו של משהו? קיומו של הרצון ... רוצה להרגיש תלוי באני רוצה, קיומו של אני רוצה תלוי בקיומו של האני, קיומו של האני תלוי במציאות ובקיומו של משהו, וקיומו של משהו תלוי, מה צריך שיהיה משהו? מקום וזמן. שאלה: לא מבין מה זה תלוי? אליעד: מה יש מתחתיו שאלה: לשאול מה יש מתחתיו? אליעד: תשאל מהו, מה זה האני? תנסה להכנס פנימה, לתוך האני, תנסה לקלף ... שהם בתוכו, קשר כל שהוא. אם קיים אני וקיים גם לא אני, אז אנחנו חלקים של משהו, כבר מפה הגענו לסוף. אם אתה מבין שקיים אני, ואתה מבין שקיים לא אני, ואתה מבין שהאני.. שאלה: מה זה לא אני? אליעד: כשאתה אומר אני אתה מתכוון למשהו? אז הוא לא אתה, אחרת לא היית שואל. שאלה: כשאתה אומר אני קיים, אז למעשה יש גם משהו שלא קיים. אליעד: שהוא קיים שהוא לא אני, כל דבר. שאלה: אז אם זה אומר שקיים אני וגם לא אני אז יש משהו שאנחנו קיימים בתוכו. גם האני וגם הלא אני זה משהו. ... ממה עשוי האני? ממה עשוי הלא אני? ממשהו, שהוא לפני הגדרת האני והלא אני, זאת אומרת שהאני והלא אני המהות שלהם אין בה אני ולא אני, זאת אומרת שמצד האמת אני והוא זה אחד. שאלה: מה זה אני? אתה יכול לפרט את התהליך? אתה קיצרת את זה וזה נשמע יותר מדי מקוצר. מה זה אני? ממה אני ... אני, יש כאלה שאומרים שהאני זה העולם שחושב על עצמו, שאתה זה אלוהים, כל מיני תיאוריות יש בעניין, אבל מה שאני אומר זה משהו פשוט, יש אני, אם היה רק אני, האם היה אני? שאלה: לא אליעד: למה לא? אתה בטוח בכך? אם לא יכולת לחוות את מה שהוא לא אתה, האם היית חווה את עצמך? לא. אם ... לחוות זה אני, אם היית מסתכל לכל מקום ורואה אותו דבר, אז מי זה אני? אין הבדל, נכון? עכשיו העניין הוא שכשאתה אומר אני, פירושו שאצלך בתודעה יש אני ולא אני. עכשיו השאלה היא מה זה הדבר הזה, אני ולא אני, מה זה? אז מה אנחנו מבינים? שאלה: אני חייב להיות משהו אליעד: וגם לא אני חייב להיות משהו מסוים. האם אתה מסכים איתי שמבחינת המציאות אני ולא אני נמצאים על אותו רמה? שאלה: מה זאת רמה? אליעד: בסקלה של המציאות אתה לא יכול שתהיה לך חוויית אני בלי חוויית לא אני, יש אני ויש חוויית לא אני, זאת אומרת שחייב להיות אני ולא אני כאילו באותו רגע, כדי שיהיו שתי ישויות. שאלה: מבחינת הזמן? אליעד: אני ולא אני זה שני רגעים שונים, אם באותו רגע היית חווה אני ולא אני, לא היית ... שום דבר. אני ולא אני, אני ולא אני, כמה רגעים זה? אחת שתיים, אחת שתיים. אם הייתי באותו רגע חווה משהו שהוא גם אני וגם לא אני, לא הייתי חווה את עצמי ולא לא את עצמי. שאלה: הם כן קיימים באותו רגע, אבל אתה לא חווה אותם באותו רגע. אליעד: נכון שאלה: זאת ההפרדה שאני לא חווה אותם באותו רגע? אליעד: אתה מבחינתך חווה כל רגע אחר, אתה בו זמנית לא חווה שני רגעים, למרות שאתה חווה אותם דרך הזיכרון שלך, זה עניין אחר, בפשיטות יש אני, יש לא אני, זאת אומרת שזה חלק מדבר אחר, שבו אין אני ויש אני, זה הכל. שאלה: זה מסובך. אליעד: למה זה מסובך כל כך? יש כיסא, יש שולחן, זה אומר ששניהם עשויים ממשהו אחד, נכון? אתה אומר הכיסא עשוי מברזל והשולחן מעץ, אין בעיה, אז בא ניקח את כל העץ והברזל ונראה שהם עשויים מאטומים. שאלה: איך ההבנה הזאת משפיעה בראש שלי על זה שאני מצליח להבין מדוע אני רוצה להרגיש טוב? שאלה: הוא אמר משהו, אםמזה קשה באימונים אז זה קל בקרב, זה אומר שאם אתה מתחיל לשאול את עצמך שאלות ובהתחלה זה באמת קשה, אתה שואל את עצמך
לפני בריאת העולם לשכנע ולהעביר מסרים להאמין מוחלטות קיומו של האני למה אני רוצה להרגיש להבין למה אני שאלה
התאבדות - הצעה לטקסט למניעת התאבדות בזמן אמת - חלק 6
... למשל בפרק ההליכה בין מכוניתו של המציל למקום האירוע. כדאי לשאול: 1) מה שמו של המתאבד. 2) הסיבה שבגללה הוא רוצה להתאבד. 3) האם זו הפעם הראשונה שהוא נמצא במצב זה. 4) דברים ... חבר קרוב) שיהיה בקרבת המציל וייתן תשובות אינפורמטיביות לשאלותיו של המציל המופנות אל המתאבד. כך יוכל המציל להגדיל את טווח הזמן בו הוא יכול לקבל מידע על המתאבד. 2) ... טקסטים ארוכים למדי הכוללים מסרים מורכבים וברמה גבוהה. נשאלת השאלה מה מטרת הצורה הזאת של ניסוח הטקסט? נראה כי מסרים כאלה טובים לצורך העסקת תודעתו של המתאבד ... 6) דו - שיח מדומה: בטקסט שמביאים אליצור ועומר אין כמעט שאלות. ההנחה היא שהמתאבד לא יענה על שאלות. זה לא תמיד נכון. אבל גם אם מאמצים את ההנחה המחמירה הזאת יתכן שכדאי לשאול שאלות אמיתיות ורטוריות וגם לענות עליהן. זאת כשיקוף של הקונפליקט המתרחש בלבו (מוחו) של המתאבד. (אתה שואל את עצמך אם יש טעם לחייך במצב הזה?) וגם כאפשרות לענות במקומו תשובות שונות (מצד אחד אתה מרגיש שאין טעם, שזהו הסוף, אך מצד שני יש לך ספקות). כאשר המציל שואל שאלות הוא יכול לעקוב אחרי המתאבד ולראות מה מתוך הדברים מעורר הד בלבו ולהמשיך לעסוק בהם. 7) דיבור על ... במשך 24 שעות. לאחר זמן ממושך במצב נפשי קיצוני נוצרת התשה. נשאלת השאלה : האם יש לשאוף להארכה מכוונת של זמן השהיה על הגג כדי שבסופו של דבר המתאבד ירד מן הגג ולא יקפוץ ממנו? לא ברור שיש תשובה אחידה לשאלה הזאת ולכן חשוב לאתר את הסימנים שבמקרה מסוים זהו אכן המצב. אם יהיו בידי המציל סימנים כאלה (שהוא יוכל לקבל מראש ...
מוצרים יקרים עסק יתרונות לשאוף שיקוף לטפל באובדנות לשאול מחיר זול
הקוונטים, יקומים מקבילים, הזיכרון האנושי, סיבתיות, חלומות, ניסים, תודעת על, טוב אמיתי, אמת יוצרת סבל 2
... הבנת, למה לא הבנת. למשל האדם מתבונן במציאות ומגיע למסקנה שהיש נוצר מהאין, ואז אתה לא יודע איך להתקדם, תנסה להבין את מהות השאלה , מה לא הבנתי? לא הבנתי מה קורה, לא הבנתי את סיבת התהליך, מה לא הבנתי? וזה בסופו של דבר יוביל את האדם לחוויית האחדות. מה זה אומר, מה היא האחדות? האחדות היא ההבנה שהיש והאין הם אחד, ואיך אדם מבין שהיש והאין הם אחד, על יד זה שהוא שואל מספיק שאלות, ואז הוא מגיע בסוף התהליך לשאלה מאוד קשה, שאומרת לו שזה גם יש וגם אין בו זמנית, ואז כמובן האדם לא מבין את זה, אם הוא אומר לא הבנתי ועוזב את זה, אז הוא נתקע, אבל אם ... שונים? אולי זה רק דבר אחד ולי זה נראה כשני דברים שונים? ובסוף הוא מגיע למסקנה שזה בכלל אחד. זאת אומרת שרק ההתבוננות בשאלה היא זאת שמביאה את התשובה, את ההבנה. בסופו של דבר מי שרוצה לחוות את האחדות צריך להבין את השאלה. יש כאן שאלה, שהבנת השאלה היא השכל של האחדות. צריך לשאול מספיק שאלות, עד שמגיעים לשורש של השאלות של היש והאין, ואז אתה מגיע למסקנה שזה גם יש וגם אין, ואז אתה ממשיך להתבונן, מה לא הבנתי, לא הבנתי כי זה גם יש וגם אין, ואם אתה אומר את זה מספיק פעמים בסוף אתה מבין שזה גם יש וגם אין. ואז זה משנה לך את תפיסת המציאות שלך. כי השאלה איך זה יכול להיות שאני קיים ולא קיים? איך זה שיש לי בחירה ואין לי בחירה? איך זה שיש לי רצון ואין לי רצון? אם אתה שואל את זה הרבה פעמים למרות שאתה לא מבין, בסוף אתה מגיע לאמת שאתה גם רוצה וגם לא רוצה, זאת למעשה התשובה. ההתבוננות בשאלה מביאה את התשובה. שאלה: למשל אני רוצה לשתות כוס מים, בדרך יכולים לקרות הרבה דברים שימנעו ממני את הרצון לשתות כוס מים, אז למעשה הרצון הזה לשתות אין לו ... פקודה למוח לזוז, ובסוף בחלקיק שנייה אחר יש לנו נייר חתוך. זה בכלל סרט, הנייר החתוך לא קשור לבחירה שלך, מה אתה מבין מכך? שאלה: שלמשל חשבתי היום בבוקר, לבוא לכאן, והמחשבה בכלל לא קשורה לזה שבאתי לכאן. אני סתם חושב על כל כך הרבה דברים, ומשגע לעצמי את השכל. ... מבין את זה. הבחירה היא חוויה, אם אתה ממשיך לעשות את זה, זה המשוגע. כי אם אתה מבין שאין לך בחירה אז אתה מפסיק לעשות את זה. שאלה: מדוע התחושה שאני עושה ממשיכה? אליעד: יש לנו בעולם חוויה של סיבתיות, סיבה ותוצאה, כל העולם כולו מושתת על הרעיון של סיבה ותוצאה, וכל ... כאשר אתה מתכנן פעולה ואחר מבצע וחושב שזה בגלל שבחרת, גם זה עצמו נוצר כרגע. כרגע נוצרת לך חוויה של המשכיות מהרגע הקודם. שאלה: אבל זה מראה שכול החיים שלי סתם בוזבזו, כל מה שחשבתי לא היה שווה, כי אני אמור לעשות דברים כדי שיצא לי משהו מהעשייה. אליעד: אתה מדבר ... שפעם לא היית חכם. אין שום משמעות למה שהיה, אתה כרגע חווה את התמונה בזיכרון שלך עם חוויית העבר, אין שום משמעות למה שהיה. השאלה היא מה המשמעות שאתה נותן לתמונות שיש לך בראש, אתה למשל מדמיין את עצמך עכשיו עושה טעות לפני שנה, זה לא משנה מה היה, השאלה היא איך אתה חווה את התמונות של עצמך עושה משהו לפני שנה, אין משמעות למשפט איך עשיתי טעות בעבר, כרגע נוצרת לך חוויה של איך עשיתי ... כדי שתהיה משמעות גם לרגע הזה, כך שלכל רגע יש משמעות אחרת וזה לפי מה שנוצר לך בראש כל רגע. אבל כל הדברים נכונים בו זמנית. שאלה: ההבנה הזאת מפרקת את כל החוויות שלי. אליעד: נכון, זאת המטרה. שאלה: מה שההבנה הזאת עושה היא משחררת אותי מהחרדה ומהפחד, אם אני מפחד שמשהו יקרה, איך אני יכול לדעת מה יקרה? אליעד: כי הכל נעשה חסר ... ילד קטן חווה שלדומם יש תודעה, הוא חווה את המציאות בצורה אחת, אחר מלמדים אותו שלדומם אין תודעה, אז הוא חווה בצורה אחרת. שאלה: למה אי אפשר גם וגם? גם התפיסה הישנה וגם התפיסה החדשה? למה החדשה מחליפה את הקודמת? אליעד: היא תמיד מחליפה את הקודמת, אם זה גם וגם ... אתה אף פעם לא חסר שום דבר, יש לך את כל החוויות, אתה תמיד יכול לאזן את עצמך מכל הצדדים. הכל נכון, אבל אלו חוויות שמתפתחות שאלה: לי יש פחד, פחד לאבד את כל מה שיש לי. אליעד: יש כאן רק שתי אפשרויות, או שזה שלך או שזה לא שלך. אם זה שלך אז לא ייקחו לך את זה, אל ... של עצמך אבל יתנו לך משהו הרבה יותר טוב, יגלו לך מי אתה באמת. אני בהתלבטויות שלי פחדתי שאני אולי יעלם באמת, חשבתי שמרוב השאלות אני לא אהיה קיים, תמיד האדם משאיר איזה משהו להיאחז בו, אבל אם אתה רוצה אחת ולתמיד לעבור למוחלט אתה חייב לשחרר לגמרי, שם אין לך מושג מה יהיה. אני גם יחדד, מה זה נקרא לעבור למוחלטות? פירושו, להטיל ספק באמת. למשל אתה שואל האם אני באמת קיים או לא קיים? אם אתה שואל בחלקיות אז תקבל תשובה חלקית, אתה אומר קודם אני קיים, ואחר אני שואל אם אני קיים או לא. למשל אצל הדתיים מותר לך לשאול אם אלוהים קיים אבל רק אחרי שאתה מאמין שהוא קיים. למשל האדם שואל, האם אני קיים או לא, אבל בתוכו הוא מעדיף להיות קיים, אז הוא תמיד יקבל את התשובה שהוא קיים, ענו לך את מה שרצית. כדי לקבל את התשובה ...
סבל למה זה קורה רוצה לשתות החרדים למה אני רוצה להרגיש טוב יקומים מקבילים תחושת אחדות הבנת שאלה
הורות מודעת
... מלא חיים, מאוד עצמאי בדעותיו ובדרכו, אני מתמודדת לא פעם עם שאלות לגבי חינוכו ולגבי מערכת היחסים שאני ובן זוגי בנינו ... אישית ועסקית ומתוך ניסיון העבר שלי כיועצת חינוכית, התחלתי לשאול את עצמי שאלות מאוד חשובות שהביאו אותי לכתוב מאמר זה. אנו, שחונכנו ... חיובית ונכונה עבורם? באם לא, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לשאול את עצמנו כמה שאלות: איזה מן הורה אני רוצה להיות? איזה יחסים אני רוצה ... עובד ביחסים? מה אני רוצה להביא אל מערכת היחסים עם ילדיי? השאלות הללו אינן מתמקדות בעבר ובסיבות שהובילו למצב הנתון אלא מתמקדות בכאן ועכשיו ובעתיד שאנו רוצים ליצור. השאלה המרכזית היא מה החלק שלי בפאזל המשפחתי שנוצר? איך אני, ... זו? מה עומד בינינו ובין היחסים שאנו רוצים? כדי לענות על שאלה זו אתייחס למספר גורמים: כפתורי ההפעלה שלנו, ההקשבה ... אותנו להגיע לאן שאנו רוצים. לכן, כשאנו נתקלים בקושי, עלינו לשאול את עצמנו אילו אמונות אימצנו במהלך החיים שגורמות לנו ... עד כמה אנו מעצימים את עצמנו ומאפשרים לעצמנו לגדול? המון שאלות שדרכן אפשר לעשות שינוי! אימון (Coaching) הוא תהליך ...
שאלות להתבוננות ביטחון עצמי חלקי שמח עסק מחיר טיפול בקנאה ללמוד להקשיב פסיכולוגים
אל תפיל את המליון! איך להישאר בגן עדן ולחיות חיים טובים באמת?
... בישראל זה אל תפיל את המיליון. ומה הולך שם. בתכנית מביאים לך מיליון שקל - שואלים אותך שאלות, ואם ענית נכון על השאלות, לאחר מספר סבבים, אם נשאר לך כסף, קיבלת את המיליון. כמובן שבכל דבר בעולם יש שכל מסוים, וגם בתכנית הזו יש שכל. השאלות והתשובות ששואלים שם זה לא שכל, והאדם יכול להגיד כן זה שאלות של ידע, שכל, אבל המהות של הידיעות שם זה לא שאלות מהותיות. אנשים בודקים בעצם כמה דברים ומידע לא רלוונטיים יש לך בראש, בעצם כמה זבל יש לך בראש, אבל הפעם אני רוצה לדבר על הכיוון הפילוסופי ... שמצד האמת גן עדן זה כבר פה, מקום העידון זה פה, ומה שהאדם צריך לעשות, אדם שואל איך לעשות שהכל יהיה טוב, שהמציאות תהיה לי טובה? והתשובה היא שאתה לא צריך להפוך את המציאות לטובה, אתה רק צריך לוודא שאתה לא הורס את המציאות ... העולם, זה לא נוצר בזכות אף אחד, זה נתהווה יש מאין. ומה המהות של לא לאבד, אתה נשאל שאלות, וצריך להשיב את התשובה הנכונה. וברגע שאתה בספק, שאתה לא בטוח, שם אתה מפסיד. ומה שגורם לאדם להפסיד כמו שאמרתי הרבה פעמים, אל ... החליט שזה אמת וזה שקר? איך החלטת? ובכל מקרה יש בתכנית נקודה מעניינת נוספת, שואלים שאלה ו 4 אפשרויות לכל שאלה, כאשר אתה יכול לפצל את הכסף על האפשרויות, וככל שהמשחק מתקדם הקושי עולה ומצמצמים לך את האפשרויות, ולכן הלחץ שלך יותר עולה ואתה צריך, הרעיון שבסופו של דבר, המיקוד בשלב האחרון, נגיד שאדם עבר את כל המשוכות, הגיע לשאלה האחרונה עם המיליון, עכשיו יש לו שתי אפשרויות, הוא חייב לשים את כל הכסף או כאן או כאן, אין אפשרות לפצל, אתה חייב להיות מוחלט בתשובה שלך. ... ובמציאות האדם מגיע בסוף לשתי אפשרויות ששתיהן לא נכונות, זא, לדוגמה האדם שואל האם יש סיבה לכל דבר, והוא מגיע לשתי אפשרויות, הוא מגיע לתשובה שיש סיבה ותשובה שאין סיבה, והעניין ששתי התשובות לא נכונות, והאדם צריך להגיע ... התהליך הוא מגיע לשכל חדש, שלהגיד יש סיבה אן אין סיבה זה אותו הדבר. כי אם אדם שואל, רגע למציאות יש סיבה או אין סיבה? האם היא אקראית? אבל אם לאדם היה שכל להבין שלהכל יש סיבה, או להגיד שהכל אקראי זה בכלל אותו הדבר, אין שום ... אל תשקר, תטיל כל דבר בספק, וכך תגיע לנקודה הפנימית ביותר ששם אין לו כבר שום שאלה. ושיהיו לכולם חיים טובים אמיתיים, שנובעים מידיעת המציאות. ...
התבוננות תשובות מעשה בשבעת הקבצנים חשיבה שורש יש אין הרגלים אחדות המציאות
התפתחות רוחניות על ידי הפצה רעיונית - איך להתפתח רוחנית?
... חוש השמיעה. ועל האדם כל הזמן להסביר לאחרים, או לכתוב, ועל ידי האינטראקציה עם האחרים שישאלו אותו שאלות, והוא יהיה חייב לענות, ואם לא ידע לענות, ידע שיש לו נקודות נוספות להתבוננות. וכדי להתרחב ולהתפתח, לדבר עם ... על ידי מעוף הציפור, וכו. אבל עד שהאדם יגיע לרף הזה, לגבול שאין יותר צורך להתפתח, ואין חיפוש עליו לשאול את עצמו כל הזמן שאלות, להתבונן פנימה, והחשוב ביותר, להפיץ את הידע שיש לו להיות במה שיותר אינטראקציה עם אנשים אחרים, כדי להסביר ... שאפשר לשלם להם כדי שתסביר להם את הבנותיך וזה עבור ההתפתחות האישית שלך, כי ככל שאדם ישאל אותך יותר שאלות וככל שהשאלות יותר חכמות ויותר קשות, כך תתפתח יותר מהר ותלמד להבין את עצמך יותר טוב. אז תבין את המציאות, ואם מישהו שואל אותך שאלות שיש לך עליהן תשובות, זה לא מקדם אותך אלא במעט, אבל אם אין לך תשובה, תתקדם מאד אם תבחן את הדברים לעומק עד ...
תשובות התפתחות אישית להבין את עצמך אושר רעיונות הרגשה של טוב שאלה תרגיש טוב
פחדים / חרדות - שאל בני אם לא תשאל איך תדע?
... לחקור ולברר את האירוע הזה ולהבין אותו. אם נשאל למה אני מפחד?אז אנו סוטים ... עצמו לא ברור ואנו רוצים להבין אותו. כשאנו שואלים למה אני מפחד?האירוע אני ... מה הסיבה לכך שאני מפחד. כלומר בעצם ניסוח השאלה כ למה אני מפחד הפכנו את האירוע שברצוננו להבין ולברר לנתון ונשארנו עם שאלה שהיא אחרת לגמרי ממה שהתכווננו לשאול מלכתחילה. ובבונוס נכנסנו למבוך של שאלות שאין לו סוף והוא לא מוביל להבנת האירוע כי גם אם נמצא תשובה לשאלה למה אני מפחד לא נדע מה זה ... ברצוננו לברר את הרצון הזה ולהבין אותו. אם נשאל למה אני רוצה ללכת לפאב ... את האירוע הטעון ברור והבנה לנתון ונשארנו עם שאלה למה האירוע הזה קורה במקום ... הזה. כלומר יש לנקוט בזהירות רבה בניסוח שאלה שתעזור לנו להבין נושא כלשהוא כדי לא למצוא את עצמנו עם שאלה אחרת ממה שהתכוונו. נחזור לדוגמה אירוע של אני מפחד. במקום לשאול למה אני מפחד?צריך לחקור את ... לא נזהרים ושמים לב. ראשית יש להיזהר מניסוח שאלות שמניחות כבסיס הנחות יסוד לא ... ולברר אותן. כמו שאמרנו זה יסיט אותנו מהשאלה שברצונו לברר ויוביל אותנו ללופ בלתי נגמר של שאלות. שנית רואים שאפילו במשפט ... ולחשוב מה מתכוונים כל פעם שאומרים משהו או שואלים שאלה. ניסוח שאלה לא נכונה יכולה לגרום לכך שנסתבך באינסוף שאלות וגם אם נמצא תשובה התשובה לא ...
אינסוף טעות הבנה פיצול פחד מפחד מבוי סתום לשים לב דרך ללא מוצא
נישואין - 10 כללים לתקשורת יעילה בין בני זוג
... כלל, מומלץ לבדוק ישירות את מוכנות בן בת הזוג, על - ידי השאלה, את ה יכול ה להקשיב לי עכשיו? אם התשובה היא לא, אתם יכולים לשאול מתי הוא היא סבורים שיהיו מוכנים להקשיב לכם. גישה זו עלולה כמובן לדחות את השיחה, אבל היא תשפר את הסיכויים לכך שתישמעו כאשר ... ה לבקש, אני מעדיף ה לוותר על זה! אנשים אלה מטפחים את המשאלה שבני זוגם ימלאו את צרכיהם מבלי שיתבקשו. ברור שזה מאוד מספק כשהצרכים מתמלאים מבלי לבקש. אך אין זה מציאותי לצפות לרמת שירות ... הנושאים החשובים ביותר, בכל שיחה כזאת. 10. השאירו זמן לשאלות בסוף. רעיון טוב הוא להפסיק לדבר לפני שבני הזוג שלכם מאבדים את סבלנותם ולאפשר להם לשאול אתכם שאלות. רק באמצעות שאלות המאזין יובנו מילות הדובר באופן מלא. לא תלמדו רבות בשיעורים אם לא תורשו לשאול שאלות. באופן דומה, לא תוכלו לקיים תקשורת יעילה עם בני הזוג שלכם אם לא תתנו להם הזדמנות לשאול אתכם שאלות, כדי להבהיר מה אמרתם. ...
הצהרות תשובה בן זוג ויכוחים הגזמה דחפים סבלנות להקצין
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 5
... זה, רוצה, לא, כן וכו) הילד ילמד לשאול שאלות הילד, במידה ואינו מדבר, ילמד להשתמש בתמונות וסמלים כדי להביע את עצמו. 4.מוטוריקה עדינה - גזירה, אחיזת פינצטה, אחיזת עפרון נכונה ועוד. דוגמאות: הילד ילמד ... על עצמו (הילד חוזר כל הזמן על אותה שאלה או אמירה מסיבות נוירולוגיות שונות, בהסבר פשוט - משום שהוא לא יודע כיצד לתקשר מעבר לזה כי חסרים לו המנגנונים במח. אבל זכרו שבגיל צעיר אפשר להקים מנגנונים עוקפים במח לאילו ... הנכון תקשורתית). לימוד של שאילת שאלות - מה, איך, כמה, מתי, למה וכו. עבודה על טענות, פקודות, ברכות, בקשות והצהרות. לימוד רצפים בזמן (קודם הילדה טיפסה על המגלשה, אחכ ישבה בראש המגלשה למעלה ואחכ התגלשה והגיעה ... אחרות. למשל כדאי לספר סיפור קצר ולשאול את הילד שאלות לגביו, לתקן אותו אם הוא שם דגש על השולי במקום על הרעיון המרכזי. בתחום הויזואלי - לעבוד עם הילד על התרכזות במשימה העיקרית ולא בדברים שוליים מסביב שהוא תופש כנושא המרכזי. ... להיות קשוב מאד לקשב של הילד ולדעת לשאול אותו שאלות לגבי מה הוא עושה, למה עושה זאת, מה מעניין אותו בסיטואציה, כיצד הוא תופש את מה שנאמר או קורה וכו. ישנן עוד תכניות רבות, מה שהצגתי עד כה הן חלק מהתכניות הבסיסיות שבהמשך להן ...
יכולת לפתח את הביטחון העצמי מצויינות חיזוק ביטחון עצמי הסברים דמיון הישגים תחושה של ילד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאלות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שאלות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שאלות, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, מאמן אישי לנוער, אימון אישי להרזייה בתחום שאלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.2656 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 17:56:36 - wesi4