... יש תודעה וזה דבר חשוב לגוף המאמר עצמו אני רוצה לומר ככה בהוויה של
הצבע האדום יש תודעה באופן כזה שגם מי שלא יכול לחוות את
הצבע דרך חוש הראיה נוכל לגרום לו לחוש את
הצבע דרך חוש התודעה וכאן אני הולך צעד אחורה ומזכיר שאמרתי שיש קשר בל ינותק בן תודעה והוויה ואני רוצה בסופו של דבר להראות איך בעצם עצמו יש מספיק כוח הרמוני שנוכל להמציא מילים לתיאור הוויות שלכאורה אין להם תיאור כמו תיאור של
הצבע האדום. כאשר אנו מתבוננים על עצם בהוויה אנו מבינים שעצם היכולת שלנו לחוש את ההוויה היא מעצם כך שלהוויה עצמה יש תודעה בעצמה. כלומר אפשר לתאר צבא בתור התחושה של כמה אני חש אותו ביחס
לצבע אחר ובו נסביר אפשר לתאר לאדם עיוור שצבע כחול הוא
צבע שדומה לקדקוד של הסיכה בעוד
הצבע האדום הוא החלק הלא דוקרני נשמע לכם לכאורה מה שאני אומר דברים חסרי משמעות אבל בא נבין שיש מושג עמוק שנקרא סינסתזיה של החושים שזה אומר שכאשר אני לדוגמה רואה
צבע כחול אני חש בטעם של מתכת. כאשר הולכים עוד צעד אנו מבינים שלמעשה יש סינסתזיה בכל המציאות שזה אומר שי הרמוניה הולוגרמית באופן כזה שלא רק שכל חלק במציאות הוא מכיל ... היא עצמה לא יכולה היתה להוות מכשיר לחולל בו את התודעה. כשחושבי על
הצבע האדום או על צליל מסוים ומנסים לתאר אותו ברמה שכלית לא רק רגשית אנו מבינים שיש לנו מעט בעיה לפחות לכאורה דבר זה מונע להסביר את ההרגשה שלנו את
הצבע האדום לעיוור או את ההרגשה של קול לחירש אבל אם אנו מבינים שבכוח ההוויה יש לחולל תודעה אנו צריכים לשאול שאלה למה אנו לא יכולים לצייר את הוויה בנוקדה אחרת בתודעה ולהסביר מילולית לעיוור מה זה
צבע אדום ברמת ההרגשה והחוויה בנוסף אם אנו מבינים שלפני
שהצבע הוא דבר רגשי הוא למעשה בא ממקור שנוצר בתודעה אנו למעשה יכולים להבין שמחולל התודעה החזק ביותר שאנו מכירים זה המוח האנושי האני ולמעשה אני יכול לעקוף מנגנון דרך מנגנון ... נמצאות במקביל במוח אנו יכולים להתחיל לתת לעיוור הרצאה איך חווים
צבעים ללא שהעיוור אי פעם ירגיש בעין את טיפת האור המעטה ביותר. למעשה אנו מבינים שבעצם התודעה כל החושים הנפרדים מתאחדים לכלל חוש על שזה שלב אחד לפני תודעה שמנותקת מהשכל ... תוך השכל הגלוי בסופו של דבר. שאמרתי בתקציר המאמר שאפשר לתאר לעיוור
צבע זה היה בשיא הרצינו תלכן בא נעשה תרגיל מחשבתי פשוט ובשיא הרצינות נכון אתה חווה
צבע אדום באופן שלל חלל רחב בעוד
צבע כחול את חש כמו ממד זעיר את כל מה שאתה חש אתה צריך לזקק במחשבה ולהוריד את תוך משל שאפשר להבין דרך שכל את הנמשל הנעלם ללא צורך בתחושה של העצם דרך החוש. דבר נוסף יש ...