... עם נושא כואב כפי שהתבאר, כאשר האדם מדבר בעקיפין או מסביר את עצמו בעקיפין ולא מתמודד ישירות עם
הבעיה אזי
הבעיה נשארת. וכאן אפשר להוסיף ולומר
שהבעיה מתעצמת ומוסיפה על עצמה עוד
בעיות . אך, טרם נחקור את העניין הזה נברר את שורש
הבעיה. ובעצם האדם הזה שמדבר בעקיפין או מנסה להתמודד בעקיפין ולא ישירות עם
הבעיה, יש לעניין הזה שורש קדום יותר והשורש הזה הוא שהאדם הזה נכנע לרצון רגעי ונתן לו להשתלט עליו, יש כל מיני רצונות קטנים שאם מתייחסים אליהם, הם ... למחשבות הללו שהורסות לו, יכול לקחת אותן בצורה הבאה: על האדם לחשוב שהמחשבות הללו הם רק ענני נוצה והם יחלפו עי היצמדות האדם
לפתרון הבעיה, עי שהאדם יבדוק את הדברים לשורש. אז כאן נשאלת השאלה, כיצד אפשר לומר שיש צורך להתעמק בעוד נאמר הדבר ההפוך, לא להתבונן במחשבה? ... היה מבין הוא היה מפסיק להיות מודאג. אם האדם היה מבין, אז כל הרוח הייתה נשארת במפרשים. אבל מה הפעולה בעצם שעושה אדם שחושב על
הבעיה במהלך החיים התקין? הוא פשוט מכפיל את
הבעיה, והלחץ שלו לא עוזר לו ועושה חזקה בחזקה בחזקות גבוהות מאוד, ואז כמו שמחשבים במחשבון במחשב מספרים ללא פרופורציה, אז המחשב נתקע ביחד עם המחשבון. כלומר, מספיק תוכנית שפועלת ללא פרופורציה ואז המחשב ייתקע איתה ביחד. והדבר החשוב הוא לקחת את
הבעיה כמו ענני נוצה שעוד מעט יעברו ואינם עוד. ואז כשאדם פנוי לעסוק בדבר הוא יכול ללכת לאדם שהוא יכול לסמוך עליו איש מקצוע
ולפתור את הבעיה. אבל לעולם לא להסתבך עם אנשים שלא ניתן לסמוך עליהם ויכולים להביא רק נזק כפול. ולכן, כאשר האדם מודע
לבעיה ועושה PAUSE
לבעיה, והתוכנה באופן זמני לא פועלת, ואז הוא הוציא ניקח דוגמה מעולם המחשבים רק 24K במקום עשרות גיגבייטים מיותרים. ואז לאחר מכן, הוא משתמש בתוכנה עם הוראות איך להשתמש בה נכון ואז ממילא אין
בעיה. וכאשר הוא מתקין את התוכנה הוא מתקין רק את מה שצריך ולא דברים מיותרים כדי שהמשאבים שלו לא יתבזבזו לו, האנלוגיה חשובה במיוחד לעניין שכאשר ...