ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון 2
... משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון. אז בשלב הראשון אנו אומרים, מסקנה, יש משהו אחר שגורם לנו לרצות, ואז אנו מגלגלים את השאלה עליו. בואי נראה מה הבנת? אלו דברים שבחיים שלך לא חשבת עליהם. שאלה: רק עכשיו אני מתחילה. אליעד: אבל אלו שאלות הגיוניות שאלה: כן. אליעד: נגיד אני בוחרת את הרצון שלי, לא משנה למה אני ... לא הייתי בוחר לרצות את זה, הייתי בוחר לרצות אחרת, אבל זה לא נכון, כי אולי יש לך בחירה ובכל זאת אתה בוחר את זה מסיבה כלשהי, לכן לא מוכיחים דבר דרך שאלה, שאלה זו לא הוכחה לשום דבר, אתה אומר לא יכול ... כי יש אותי שאין לי רצון ועכשיו אני בוחר שיהיה לי רצון. למשל אומר שהאדם בוחר את הרצון שלו, למרות שזה לא הגיוני, למה? כי מדוע שאבחר רצון כזה, זאת שאלה אחרת, למה שהאדם יבחר להגיד זה טוב וזה רע? מה ההיגיון? אבל יכול להיות שהוא באמת בוחר את רצונו שאלה: הוא צריך רצון כדי לבחור. אליעד: צריך שתהיה תודעה שיש לה רצון ואז היא בוחרת את הרצון, והשאלה הנשאלת היא, שכאשר התודעה בלי רצון בוחרת שיהיה לה רצון האם לתהליך הזה נקרא לו בוחרת או לו? כי אם היא בחרה בלי רצון, זה לא נקרא שהיא בחרה. שאלה: זאת אומרת שלא היה לה רצון והיא בחרה אז זאת לא הבחירה ... ולא לגבי אלוהים. כי עליך אפשר להגיד או קי אם אני ללא רצון יצרתי את הרצון של עצמי, אז זה אומר שלפני זה לא היה לי רצון, אז אי אפשר להגיד שבחרתי. שאלה: איך אפשר ליצור רצון בלי רצון? אליעד: עובדה שאלה: חייב להיות רצון כדי ליצור משהו. אליעד: אל תניח הנחות שאלה: למה שיהיה דבר? אליעד: בלי סיבה, למה לא? אם אין רצון אז מה זה משנה אם זה לפה או לשם, אחרי שיש לך מנגנון של רצון אז אתה שואל מדוע שהוא יעשה משהו בלי רצון. אבל לפני שיש לך מנגנון של רצון, למה שלא יעשה משהו בלי רצון? עכשיו אחרי שאנחנו יודעים שיש רצון, אז אנו שואלים מדוע שיעשה דבר בלי רצון? שאלה: כל עשייה היא עם רצון. אליעד: אחרי שיש רצון אז אנו מניחים שישות פועלת כשהיא רוצה, אבל לפני שיש מושג כזה רצון, כשאנחנו אומרים שאין רצון, הכוונה לא שהוא לא רוצה, הכוונה שאין רצון. שאלה: אבל יש פוטנציאל אליעד: אם יש פוטנציאל, אז השאלה מי יצר את הפוטנציאל? אז מגיעים לנקודה שהפוטנציאל שיהיה ... פוטנציאל שאין רצון, ומי יצר את החילוק בין יש רצון לאין רצון. אבל אני רוצה לדבר על נקודה אחרת. עם אלוהים לדוגמה אנחנו הולכים בלוגיקה שונה, אנחנו שואלים את אותה השאלה, איך הוא יצר את רצונו, וכשהוא יצר את רצונו הוא היה במצב ... לו רצון, אבל אי אפשר שכפו את זה עליו, כי הוא זה שיצר, הוא באמת יצר, עליך אפשר לומר שזה לא את יצרת, המציאות יצרה את רצונך. אלוהים הוא הכוח הראשון. שאלה: מה זה הכוח הראשון? אליעד: המשהו הראשון, ה X הראשון, ... האפשריים האלה הם צורות שונות של משהו שתמיד נמצא שם. יש כאילו משהו שהוא תמיד שם והדברים השונים מתחלפים כל הזמן סביבו. כי משהו חייב להיות. ואז ישאל השואל מי אמר שמשהו חייב להיות, אולי אין זמן, אין בעיה, אפילו ... שאת לא חווה את זה, כי את לא מבינה מה זה הנהר, אבל אם את מתחילה להבין מה יש מאחורי הכל? אז את מבינה שאת בכלל אחד איתו, ואז אתה גם חווה את זה. הבנו? שאלה: ואז היא תבין שיש לה בחירה על הכל. אליעד: נכון, אז היא ... אני אלוהים יש לך בחירה, תלוי למי תתכווני. לכן רבי נחמן אמר, לעתיד לבוא אם יהיה לך שכל תתבטל הבחירה, לא תהיה בחירה. למה יש לך בחירה כי אין לך שכל. שאלה: למה? אליעד: כי אם היה לך שכל היית רואה שהכל נוצר מאותו ... מנקודת ההתחלה יש לך בחירה, תלוי מאיפה מסתכלים. כי רבי נחמן אמר, לי יש בחירה, ולכם אין בחירה. מה זה אומר? שאני חי בתודעה שאני בוחר, לכולם יש בחירה השאלה היא באיזה תודעה אתה. שאלה: או ככול שאתה מבין שאתה הכל או לא כלום, כך יש לך בחירה. ... לך בחירה מהצד של הכלום, או שלא הבנת שאתה כלום ואז אין לך בחירה. זה לא ככול שאתה יותר מבין, אין ככול, או שאתה עדיין הדמות הזאת שלך או שאתה הראשון. שאלה: כשהאדם מבין את אפסותו.. אליעד: למה את אפסותו? למה לא את גדולתו? תקרא לזה בלשון האמת, האנשים חושבים שלהיות כלום זה ביזוי. שאלה: כלום במובן הטוב. אליעד: טוב, שאלה. שאלה: דברנו בעבודה, האם צריך להביא ילדים לעולם. אליעד: אני בעד, מה אתה חושב? שאלה: אני שמעתי טיעונים שזה הטבע, וככה הטבע דוחף אותנו, וכך הטבע שומר על עצמו אליעד: הטיעונים האלה אומרים שבעצם אין לך בחירה, אז למה לשאול אם להביא ילדים, אם יש
הרצון הראשון עניין חוכמה בעל חיים כבוד הוא באמת חושב לא להיות קיים צריך להביא ילדים
פילוסופיה של הנפש - מבוא
... למרות זאת, הם רחוקים מלהיפתר. פילוסופים מודרניים של הנפש ממשיכים לשאול כיצד איכויות החומר והאינטנציונליות של מצבים נפשיים ותכונות יכולות להיות מוסברות במונחים נטורליסטים. mind בעברית ספרי ... ליחס הקיים בין נפש, תהליכים נפשיים ומצבים או תהליכים פיזיולוגיים. השאלה היא מהי מהות הנפש ומצבים תהליכים נפשיים ואיך, אם בכלל, הנפש משפיעה, או יכולה להשפיע, על הגוף. חוויות תפיסתיות תלויות ... וזה גורם לו להזיז את הגוף בכיוון מסוים כדי להשיג את מה שהוא רוצה. השאלה היא כיצד אפשר שחוויות מודעות יגיעו מתוך גוש חומר אפור בעלת תכונות אלקטרו - כימיות בלבד? בעיה קרובה היא כיצד האמנות ... נפשיים יש איכות סובייקטיבית שאין לאירועים פיזיקליים. אפשר למשל לשאול מישהו כיצד מרגישה אצבע חרוכה, כמו מה נראים שמיים כחולים וכיצד נשמעת מוזיקה נחמדה. אולם יהיה זה חסר משמעות, או לפחות מוזר, לשאול מה מרגיש גלוטומט בהיפוקמפוס? פילוסופים של הנפש מכנים את ההיבט הנפשי של אירועים קווליה (qualia) או תחושה גולמית. קווליה ... רדוקציה להתנהגות, מצבים מוחיים או מצבים פונקציונלים. בשל כך, עולה השאלה האם יכול להתקיים פיזיקליזם לא רדוקציוניסטי. המוניזם האנומלי של דונלד דיווידסון הוא ניסיון לנסח פיזיקליזם מסוג זה. ... מבלבול מושגי. על כן, הם דוחים את הבעיה כאשליה. לטענתם זוהי שגיאה לשאול כיצד מצבים מנטלים ומצבים ביולוגים מתיישבים יחד, במקום זאת עלינו לקבל שהחוויה האנושית יכולה להיות מתוארת במספר דרכים, הן ... לנפש כדי לכפול מספרים אולם האם זו תדרש לצורך ביצוע משימות אחרות? השאלה אם למחשבים תוכל להיות נפש נתונה במחלקת בשל המחקר המתקדם באינטליגנציה מלאכותית. גון סירל מבחין בין שני סוגים של ... עושה. סירל ביקר מודל זה בניסוי המחשבה של החדר הסיני. במילים אחרות, השאלה היא האם אפשרית קווליה של מחשבים או רובוטים? חלק סבורים שהתקדמות באינטליגנציה מלאכותית תתרום גם להבנת בעיית גוף - נפש. ... זה כל בסיס. מדען המחשב דיאקסטרה (Edsger W. Dijkstra) אמר בנושא כי: לשאול אם מחשבים יכולים לחשוב זה כמו לשאול אם צוללות יודעות לשחות. פסיכולוגיה הפסיכולוגיה חוקרת תהליכים מנטלים בצורה ישירה. לשם כך היא משתמשת בשיטות אימפיריות כדי ...
התודעה אנשים פסיכולוגית השכלה פילוסופיה מסירות שאיפות אקדמאי
מי ברא את אלוהים של היהודים? האם יש שני אלוהים? מי ברא את הבורא? וממה החרדים חרדים?
... וגם הנוצרים והאסלאם מכירים. ושואלים מה זאת אומרת שאתה אומר ... שהוא המציא אותו, לא עונה לשאלה, איך זה שיש שינוי בין היום ... ומה גורם לו לרצות ככה? כמו השאלה למה השמש והירח משתנים? ולמה הרצונות של אלוהים משתנים? וגם השאלה של אברהם, למה יש שינוי, גם השאלה זה שינוי, עצם זה שהרוח נושבת לידך אתה גם צריך לשאול למה הרוח נושבת? כל דבר שקורה זה שינוי! השאלה מה יוצר את השינויים ברצונות של אלוהים. וזו השאלה שהדתיים מפחדים לשאול יותר מכל: הם מפחדים לשאול מי ברא את אלוהים? או במילים ... אלוהים ברא את העולם? זה כן שואלים, אבל הם לא שואלים, מה גרם לאלוהים לרצות ... היא בריאת העולם, שעליה צריך לשאול מי ברא את השינוי הראשון, מי ... הצמצום הראשון? והדתיים פוחדים לשאול את הדברים האלו, כי א כל אין ... התחייב ר נחמן, שמי שישאל את השאלות האלה, יבין את המסקנה ... אליל לכל דבר ועניין. והתשובה לשאלה הזו מי ברא את הרצון של ... והוא שאחראי לשינויים שקורים. ונשאלת השאלה, מי ברא את ... והחרדה הגדולה ביותר שלהם היא לשאול, מי ברא את הרצון של ...
חרדים מפחדים לטעות היהודים חרדה מאד גדול יהדות רוצה חילוניות אהבה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... מתמיד שלך, שאילת שאלות ופגישה עם הורים אחרים ואנשי טיפול שיכולים לכוון אותך לעוד מקורות ידע לגבי ... אל תתביישו להתקשר, לשאול שאלות ואף לבקר זה אצל זה. בנוסף, קבוצות תמיכה להורים, אחים וסבים ... ניגש לילד אחר ושואל אותו איך קוראים לך? הילד האחר עונה לו ואילו הילד האוטיסט יכול להמשיך ולשאול אותו עוד מספר פעמים איך קוראים לך? למרות שהילד האחר ענה (בשפה מקצועית מצב ... לאמר ולכן חוזר על שאלה או משפט שהוא מכיר. במקרה של הדוגמה הנל, לאחר שהילד האוטיסט שאל פעמיים איך ... אולי אתה רוצה לשאול את הילד אם הוא רוצה לשחק איתך? תשאל אותו - רוצה לשחק איתי?. הרבה מאד פעמים ... המצולמת ושאלו אותו שאלות לגביה, בקשו ממנו להצביע ולהסביר כמיטב יכולתו. 30.ילדים רבים בספקטרום מגיעים ... בתמונות ושאלו אותו שאלות - מה קרה לילד? איפה הילד נמצא? למה הילד בוכה? מתי אבא של הילד חזר הביתה? ... שהילד יתחיל לשאול שאלות מומלצים ספרים של שאילת שאלות. אנו השתמשנו בסדרת ספרים הנקראת אור שואלת איפה, אור שואלת איך וכו. 33.אם הדבר אפשרי, בזמן שאתם נמצאים בטיפול עם הילד השמיעו לו קלטות ... לדבר איתו על כך, לשאול אותו שאלות. תמיד הביטו בילדכם כשהוא מדבר והתייחסו לדבריו גם אם הם לא נשמעים לכם ... אחכ שאלו את הילד שאלות וראו האם הוא עונה ומה תשובתו. התפעלו מאד מתשובותיו והחמיאו לו בקול מרוצה. ... אתם לא מבינים שאלו שאלות, לדוגמה האם אתה מתכוון שאתה רוצה את העוגייה?, הבהירו לילד שאתם מצפים ... אותו אז שאלו שאלות מנחות. איפה זה קרה? מתי? מי היה שם וכו. כך תעזרו לו לבנות את התמונה השלמה ... תלמדו אותו בעקיפין לשאול שאלות ולענות עליהן וכן לספר חוויה שלו באופן הגיוני של רצף ...
להירגע אני כועס הליכה להגיב תרגיל דימויים להיות קשוב התמכרות לאכילה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... מתוך שנות ילדותי שלי ועיצבתי אותם כך שיתאימו לאדם. רעיונות רבים קיבלתי לאחר התבוננות עמוקה בבני ומחשבה בלתי פוסקת על השאלה מה הילד מבקש ממני? מה הוא צריך עכשיו?. החשיבה על שאלות אלה אינה נפסקת וכשנדמה היה לי שמצאתי את מה שהילד זקוק לו כרגע, אז הוא עשה קפיצה התפתחותית, התקדם, ואז שוב היה צורך להתבונן היטב במקום בו הילד נמצא ולשאול את השאלות הללו ולהתעמק בהן על פי מה שהמציאות של הילד מכתיבה באותו רגע. מצאתי שהחשיבה על השאלות לוקחת זמן רב וריכוז, שהיה לי יכולת להקדיש להן זמן רק בשעות הלילה המאוחרות כשכולם ישנו. לעומת זאת, באופן פרדוכסלי, התשובות לשאלות אלה הן הרבה יותר פשוטות ממה שנדמה. גם אצל המטפלים המקצועיים והמוערכים ביותר ראיתי שהפתרונות הפשוטים עובדים מצוין ושאין לסבך את הילד. אנו כמבוגרים עלולים ... שלכם כאילו אינו שלכם, כביכול הוא ילד זר ורישמו הערות קצרות על מה שאתם רואים. אם קשה לכם לדעת מה לרשום נסו לענות על מילות השאלה - איפה, כמה, למה, מה היה קודם ואיך הילד הגיב לכך, מה, איך ומתי. אחכ כדאי לגשת לאינטרנט ולנסות לדלות מידע על מה שראיתם. אם ראיתם שילדכם אינו אוכל שום דבר ... לאינטרנט ולחפש מאמרים וכן דעות ופורומים שעוסקים בבעיות אכילה, ובטיפולים שיש בשוק המציעים פתרון לעניין. במקרים אחרים אפשר לשאול את השאלה מה הילד מבקש ממני. התשובה, שיכולה להיות ארוכה ומסובכת לעיתים (למרות שלרוב גם כאן התשובות היו פשוטות לאחר התבוננות עמוקה) אז אפשר לפרק את מה שראיתי לחלקים קטנים ולכל חלק ושלב להתאים משחק שיהלום את יכולת הילד וצרכיו. השאלה מה הילד מבקש ממני היא שאלה מעמיקה ולא פשוטה. לדוגמה, כאשר אדם היה מסתובב סביב עצמו ולא מפסיק או מבצע ניפנופי ידיים בלתי פוסקים לא ידעתי בתחילה כיצד להגיב לפעולות הללו. התבוננתי ... ואני מאמינה שתוכלו להזדהות עימו וללמוד מהדרך אותה עברנו, גם אם ילדכם סובל מבעיות אחרות ולא דווקא אוטיזם. הפרק השני עוסק בשאלות שהורה צריך לשאול את עצמו במידה והוא חושד שהתפתחות ילדו אינה תקינה וכן על איזה כיוון של בעיות התפתחות עשויות להצביע התשובות לשאלות. שאלות אלה יעזרו לכם כהורים להבין קצת יותר מה הן נקודות החוזק והחולשה של הילד וכך תוכלו להתכוונן לאיש מקצוע המתאים ביותר לאבחן את הילד. הפרק ... היו קלינאית תקשורת ופסיכולוגית. הן ניסו לשחק איתו ולדובב אותו, ניסו להעביר לו אבחון התפתחותי מובנה ללא הצלחה, שאלו אותי שאלות שמתוך תשובותי (היום אני יודעת זאת בבירור) היה אפשר להבחין מיד שלילד בעיה תקשורתית. אך כאשר קיבלתי את האבחון מסוכם, השורה התחתונה הייתה עיכוב בשפה. הן לא ... לעזור לו. האבחון התחלק לשלושה חלקים. בפעם הראשונה הגענו בעלי ואני בכדי לענות על שאלון מפורט הנוגע לילד (וכמה מפתיע - אף שאלה לא הייתה, אף לא במרומז, מפנה אצבע מאשימה - פסיכולוגיסטית פרוידיאנית ליחסי הורה - ילד!). לענות על השאלון לקח לנו כשעתיים. אנה ליה רבינוביץ שהעבירה את השאלון הייתה נעימה, לא שופטת, מכילה, עניינית ואף עזרה לנו להבין כמה מהשאלות שהיו לא לגמרי ברורות. למפגש השני, שנערך שבוע אחכ הוזמנו עם אדם. הוכנסנו לחדר משחקים, שרוב המשחקים בו הוסתרו בארונות. אנה ליה שחקה עם אדם וניסתה לגרות ... האוטיזם אדם הראה שישה. ישבנו המומים למדי, בעיקר בעלי. אני ניחשתי כבר, תוך כדי האבחון, שזו תהיה פחות או יותר התוצאה. שאלתי שאלות וקיבלתי תשובות מבוססות מחקרית ועל עבודת שטח (מרפאתה של דר צחור נמצאת במתחם בו מצוי גם גן אלוטף של ילדים מגיל שנתיים עד שש ודר צחור ואנה ליה עובדות ... הילד שלנו. לא הייתה לי כוונה לשבת ולרחם על עצמי ולתת לפסיכולוג לנתח את רגשותינו האישיים והמשפחתיים. שאלתי את עצמי את השאלה שאני עתידה לשאול מספר פעמים רב מהיום והלאה בנוגע לטיפולים שאדם יקבל. למה זה טוב ונכון לילד? במה זה עוזר לו? האם יש הוכחות מדעיות שטיפול זה עוזר לאוטיסטים? ואם אין הוכחות מדעיות, האם הטיפול בכל זאת עוזר לילד? כל טרפיסט ושיטה שהתשובות לשאלות אלה היו לא ברורות החלטתי שהטיפול לא התחיל כלל או שיופסק לאחר זמן מה (כשלושה חודשים) בהם נתתי הזדמנות לטיפולים שחשתי שאולי כן יתנו דבר מה להתפתחותו של ... בצפון הארץ העוסק בטיפול לילדים אוטיסטים. התקשרתי למרכז ושוחחתי עם המזכירה. ככל שביקשתי מידע לא קיבלתי אותו. תשובות לשאלות כמו האם יש ילדים שמחלימים, כלומר הולכים אחכ לביס רגיל, מסתדרים בעולם וכו, האם האבחונים שלהם מראים על התקדמות משמעותית, שאלות אלה לא זכו למענה אלא להתחמקות מתמשכת. כאשר שאלתי לעלותו של הטיפול נעניתי שעלי לשוחח עם מנהלת המרכז בכדי לקבל הצעת מחיר. ידעתי מבירורים אצל הורם אחרים ... מחזה קפקאי ועכשיו אני אחת הדמויות בו. היא נתנה לנו להבין שאין לנו מה לומר שיחדש לה או יהפוך אותנו לראויים בעיניה. היא שאלה שאלות שונות אך לא הקשיבה לתשובות. בעיקר אהבה לשמוע את עצמה ועד כמה המרכז שהיא עומדת בראשו חשוב ועוזר. ניסיתי לשאול אותה מה בדיוק הם עושים והיכן המחקרים המוכיחים התקדמות של ילדים אל מחוץ לטווח האוטיסטי אך לא נענתי, קיבלתי הסברים פסיכולוגיסטים. בעיקר היא הדגישה את ... זאת מוחצנת ודברנית לא קטנה. בעלי שתק במהלך רוב המפגש ואז היה עליו לצאת את החדר בכדי לקבל שיחת עבודה מחול. כאשר הוא יצא שאלה אותי מנהלת המרכז בטון מתנשא האם תמיד את מדברת במקומו? מה, הוא לא יודע לדבר?. הייתי המומה (ואני לא מסוג האנשים שקל להממם). אמנם נראיתי כלפי חוץ כאדם חזק ... הם, מה הם צרכים לעשות וכיצד היא תציל את ילדם ואותם ללא הוכחות מדעיות וללא הסברים מעמיקים. פשוט עליהם להאמין בה ובמרכז בלי לשאול שאלות. יצאנו משם מאוכזבים וכואבים. כל הדרך הביתה שתקנו. בשלב מסוים שאלתי את בן זוגי גם לך יש הרגשה שהיא פשוט הייתה גועלית נורא? הוא ענה לי ...
שונאת את עצמי להתקדם כעס עצמי כל רגע שברון לב איך משתחררים מאהבה לשכוח מישהו שאת אוהבת להפסיק לחשוב על האקסית
הספר להיות אלוהים - חיפוש האמת באשר היא, ללא העדפת צד אחד, יותר מאשר צד אחר, פלסבו, אפקט פלצבו, חלק 2
... אחר, פלסבו, אפקט פלצבו, חלק 2. שאלה: מהו אפקט פלסבו? אליעד: כדי שיהיה לך טוב, אתה צריך להיצמד לאמת. ולפעמים קשה לך להיצמד לאמת, אז עוטפים לך את האמת בשקר, ... חיפוש האמת באשר היא, עמוד 306. שאלה: מצד אחד אתה אומר לחפש את האמת ללא העדפות וללא אינטרסים. אליעד: לא, לא אכפת לי שיש לך העדפות, רק תהיי מודעת לכך. תשקרי את ... תהיי מודעת שאת משקרת את עצמך. שאלה: כל הלימוד שלך זה להגיע למסקנה שהכל אחד. אליעד: לא נכון, המטרה תגיעי למסקנה, מה היא האמת. כשאת מחפשת תשאלי, זה אחד או שתיים, ... תעדיפי שהאמת תהיה כך ולא אחרת. שאלה: מה שמושך אותי בלימודים שלך שזה אחד. אליעד: זה לא טוב, מה שצריך למשוך אותך זה לבדוק את האמת באשר היא, ללא הגדרה. אם את מגדירה ... הוא לא מחפש אמת שתעלים אותו. שאלה: למה האדם רוצה להישאר להיות קיים? אליעד: זאת עובדה קיימת. אם תתבונן לתוכך תראה שאתה מאוד רוצה להיות קיים. ואם תחפש ולא יהיה ... זה לבוש של לרצות להיות קיים. שאלה: איך מגיעים לזה? אליעד: אם תחקור את האמת, אתה תגלה שאתה גם רק לא קיים. ואז תיעלם לגמרי. שאלה: זה מפחיד. אליעד: בדיוק, המפחיד הזה הוא זה שמונע ממך לנסות לברר מה היא האמת. חיפוש אמיתי צריך להתחיל בבירור של מהות היש ... זה למשל המצב שלי שאני מדבר איתך. שאלה: איך מגיעים לזה? אליעד: תקראי בספר הזה כמה שיותר וזה יהרוג את התודעה שלך. כאשר האדם אומר, אני ולא אני, למעשה הוא בתוך חלום, ... הספר יראה לך את האמת ואתה תעלם. שאלה: אז בספר יש אינטרס. אליעד: את תמיד מונעת מאינטרסים. לא אמרתי שלא יהיה לך אינטרס, יש לך אינטרס, רק שתהיי מודעת אליו. אי אפשר ... אז למעשה הוא קיים וגם לא קיים. השאלה היא, האם הדמות שבתוך החלום, חווה שהיא גם לא קיימת? האם היא חווה את המציאות גם מהעיניים של זה שחולם או חושב אותה? ואם הישות ... נעלמת לגמרי, כי השורש הוא אחדות. שאלה: האחדות היא רק אין? אליעד: אם היא רק אין, אז היא קיימת. ולכן האחדות היא גם יש ואין. שאלה: אתה כאן מאכיל אותנו ידע, ואתה אמרת שהידע צריך לבוא מתוכנו. אליעד: אני נותן לך חומר למחשבה שאחר כך בבית תבדקי אם הוא נכון או ... כי זה לא מכניס אותך לחוויה. שאלה: אז אני צריכה לקרוא את זה בריכוז? אליעד: לא, את צריכה לקרוא את זה גם בריכוז. שימי לב לדפוס חשיבה, כל פעם שאת מצמצמת אני אומר ... את האדם, זה אירוע שנובע מהאני. שאלה: זה נשמע שהאני הוא זר. אליעד: נכון, מצד אחד הוא הכי אוהב אותך, ומצד שני הוא זה שאחראי לכל המחדלים. האני הוא משהו מופשט, ולא ... הוא שקרי ומטעה? לכן האדם צריך לשאול שאלות ולבדוק אולי כל מה שהוא חושב לא נכון. ואולי האדם יפחד להשתגע, אם הוא ישאל שאלות אלו, אז אם טוב לו שלא ישאל, אבל אם לא טוב לו, בסוף הוא יצטרך לשאול אותם. אם אף שיטה לא תעבוד לך, אז בסוף תצטרך לבדוק האם אתה משוגע או לא. לאדם יש בעיה בחיים בגלל שהוא יודע משהו, ולכן אתה צריך ... מושתת על חוקי הלוגיקה, ולכן לשאול, מה היא אותה חוקיות שלפיה אני מבין את המציאות? אם תתבונן בשאלה, מה היא מהות השכל ומהות התפיסה? אתה תראה לדוגמה, שהשכל לא יכול להבין שדבר והיפוכו זה אחד. ולכן הוא מוגבל לתפוס שדבר והיפוכו ... הוא שמזין את השכל ואת האני שלו. שאלה: מי הוא השטן? אליעד: השטן זה האני. האני הנפרד הוא השטן. שאלה: האם אין בנפרדות משהו טוב? אליעד: יש משהו טוב, רק אם את יודעת שאת אלוהים. השטן למעשה משרת את אלוהים. השטן פירושו, הרע, ... ולהיות קיים כישות נפרדת. האדם שואל את עצמו, מה מונע ממני להבין? האינטרס שרוצה לסבול ולהיות קיים כנפרד. ולכן האדם לא מחפש את האמת ללא אינטרסים, ולכן הוא גם לא ... אתה הוא האלוהים שפיצל עצמו, והשאלה היא, עם מי אתה מזדהה? או מה אתה יודע על עצמך בעצם? כי אם אתה מבין את מהות המלחמה, אז אין מלחמה, המלחמה הופכת להיות טובה. שאלה : האם אני יכולה לשלוט במשחק האלוהי? אליעד: כן, לא משנה מה את מגדירה, אני אומר שזה גם זה וגם זה. כעיקרון, כאשר את חווה צמצום, ... או לא, אז התשובה היא שאת יכולה. שאלה: האם יהיה מצב שאני יוכל לשלוט בסיטואציות החיצוניות? אליעד: כן ותמיד. אלא מה, שיקרה מצב שלא יהיה לך כוח לשלוט במה שקורה. קודם ... אבל אפילו שניתן לך לשלוט בכל, השאלה שצריכה לעלות לך, אבל מי שולט ברצון שלי? את צריכה להיות מסוגלת לכבות את הרצון שלך. ואז תביני למה את רוצה, ותביני שהכל כרצונך. ... קיים כישות נפרדת. ולכן הוא צריך לשאול, האם דרך אינטרס הפוך הייתי מגיע לאותה תוצאה? אם האינטרס שלי הוא להיות קיים, אז בא נבדוק מפרספקטיבה שאני לא אהיה קיים. תנסה ... איתם, ומתוכם תנסי לברר את האמת. שאלה: יש אינטרס להרגיש רע? אליעד: למה לא, לאלוהים יש אינטרס להרגיש רע. וחוץ מזה האדם צריך להשתחרר מהאינטרס שלו להרגיש רע. האדם ... בזה שהיא מודעת שהיא קיימת? לא. שאלה: אתה מדבר על האמת, איך אני בודקת את האמת בחיי היום יום? אליעד: ביום יום קרה לך, שאת לא מסכימה עם משהו? שאלה: למשל אימא שלי בוכה על זה שהיא כבר לא יכולה לעבוד, ואני אומרת לה שהיא כבר לא צריכה לעבוד. אליעד: יפה, תבדקי אם זה אמת או לא ...
התודעה תשובה מוחלטת משוגע מודעות מחפש את האמת חווית האני ידע להשתגע
ביטחון עצמי, למה הוא הכרחי כדי להצליח? כיצד תשיג ביטחון עצמי?
... ואת האמונה שלו ביכולת השרידות העצמית שלו. בנוסף, אדם ללא ביטחון עצמי יפחד לחשוף את חולשותיו בפני אחרים, הוא יפחד לשאול אחרים דברים אינו יודע ולכן כמובן שלא הבישן למד. מי שאין לו ביטחון עצמי יפחד לשאול אנשים אחרים שאלות שנראות לו פשוטות מידי, או דברים שהוא חושש שיוציאו אותו לא חכם אם הוא ישאל אותם, כי הוא מפחד שההערכה העצמית שלו תפגע בעיני הסביבה. כל כך אין לו ביטחון עצמי שאכפת לו מה חושבים עליו אחרים ולכן הוא נמנע מלשאול או מלנסות ולטעות. לעומת זאת אדם בעל ביטחון עצמי לא ממש אכפת לו מה אחרים חושבים עליו, אכפת לו מה הוא חושב על עצמו. יותר קריטי מאשר מה חושבים עליך, זה ... אז מה זה עוזר שאחרים משבחים אותך, הרי אתה יודע את האמת. לכן אדם בעל ביטחון עצמי יפעל לפי קנה המידה שלו, הוא ישאל שאלות נכונות בעיניו גם אם לאחרים נראה שהן מטופשות, הוא לא יפחד לסמוך על עצמו ולנסות ולטעות, מה שכמובן יגרור אחריו למידה והצלחות רבות. בנוסף, אדם בעל ... אחרת, אי אפשר להצליח בלי לנסות. אם אתה טועה בדרך ואתה צריך לדעת כיצד להגיע ליעדך, אין לך שום אלטרנטיבה שלא לשאול מישהו שיודע. אם אין לך מה לאכול ואתה צריך לבקש את טובתם של אנשים שיביאו לך פת לחם, אין לך אלטרנטיבה למות ברעב מבושה. כנל בחיים, גם אם אתה כישלון ... לעצמך לא להמשיך לנסות, כי אתה לא רוצה הרי להישאר כישלון מהלך. כדי להצליח אתה חייב להמשיך לנסות, חייב להמשיך לשאול, חייב להתמיד ולעשות כל פעולה חיובית וקטנה כדי להתקדם. אין לך אלטרנטיבה להיכנע ולהרים ידיים, אתה חייב להמשיך הלאה גם אם אתה באמת אדם נכשל. זא בעצם ... נוספות. עליך לדעת לקבל את עצמך ולאהוב את עצמך כפי שאתה, כי רק קבלה עצמית שלך את עצמך תקדם אותך יותר. עליך לדעת לשאול את עצמך תמיד מה אני כן יכול לעשות כדי להצליח, רק מה שאתה יכול לעשות יקדם אותך. ולכן מה שאינך יכול לעשות לא מעניין. לסיכום, תפעל בהיגיון, תרכוש ...
מה מישהו חושב מה אתה חושב על עצמך להיכשל אלטרנטיבה עצמך על כל דבר לאהוב את עצמי בלי תנאים אוהב את עצמי להישאר
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 7
... שלך היא לא מדויקת. כשאתה אומר, אני זזתי מפה לשם, תתבונן, מי אמר שזזת מפה לשם? אולי אתה גם פה וגם שם ורק אתה לא יודע? לשאול , מה היה לפני הזמן? ומי יצר את הזמן? אלו שאלות טיפשיות, כי הזמן תמיד קיים, לא יצרו אותו. גם לשאול מה יש מאחורי המקום, זה גם שאלה טיפשית, כי אין גדול מהמקום. אין טעם לשאול, מי ברא את הזמן והמקום, השאלה האמיתית היא, מה זה זמן? כי הזמן היה ... מקום = אין מקום ריק, נגמר המקום. והאם אתה רוצה לדעת, מה זה העדר מקום מוחלט? תדמיין את החיבור של המקום והזמן לישות אחת. שאלה: איך אפשר לדמיין זאת? אליעד: זה אומר ... וזה החומר, ותשאל מה זה? נכון, המה זה? זה החומר הזה. האדם חווה שהוא לא יודע, תכלית הידיעה שלא נדע. כמו שיש תשובה על שאלה מסוימת, כך יש תשובה שאני לא מבין. יש ... לחוות, אני לא רוצה משהו, הוא לא היה יכול לחוות, אני רוצה משהו. ניקח למשל רצון ואין רצון, ונבדוק ממה הם עשויים? זה כמו לשאול ממה עשוי הזמן והמקום. אתה יכול לשאול, מי אני? אתה רוצה לדעת מי אתה, תיקח את ... ומה זה מהות? לא יודע. אז אתה עשוי מלא יודע. ולכן האדם לא מצליח להבין שום דבר עד הסוף, למה? כי הסוף הוא לא יודע. עכשיו השאלה היא, האם אתה מכיל את הלא יודע? כי אם ... החיבור של שניהם. כשאתה מגיע לנקודה הסופית שלך, אתה מפסיק עם החיפוש. במהות כל הישויות מתאחדות לישות אחת ממש. למשל אדם שואל למה זה קרה לי? הוא צריך לקחת את כל ...
להרגיש רגשות שאלה לפני המפץ הגדול צורה של מקום הרגע הזה יש אין איך אפשר סוד הצמצום יש מאין
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחויב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
... שקרים קטנים לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחויב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים. שאלה: האם הרצון שלנו, הוא זה שגורם שיהיה לנו רע? אליעד: האם יכול להיות לך רע, בלי שיהיה לך רצון? לא. אז זה אומר ... לא אדם חופשי, לא טוב לך מבפנים. כאשר אתה אומר שאתה רוצה את זה, פירושו, שרע לי משאר הדברים. לומר, שאני רוצה להיות שבע, זה להיות בחוויה שרעב זה לא טוב. שאלה: האם יש וודאות בדרך שלך? אליעד: קודם אתה צריך לשאול, מה היא וודאות? האם יש לך וודאות בדברים אחרים? השאלה שלך נובעת מכך שאתה מרגיש הבדל בין וודאות לספק. מה זה אומר, כאשר אני אומר למישהו, תחפש את האמת, והוא אומר שהוא לא יודע מה היא האמת, הוא למעשה משקר את עצמו, למה? כי הוא כן יודע להבדיל בין אמת לשקר. הכוונה שתלך לפי האמת שלך, איך שאתה מבין מה זה אמת או שקר. שאלה: איך אני אדע שיש סוף לחיפוש? אליעד: רק אם תגיע, תדע. אבל החיפוש שלך, הוא מתוך זה שאתה יודע שיש. אם לא היית יודע שיש לא היית מחפש שום דבר. החיפוש שלך מבטא את זה, שבתוכך אתה חושב שיש סוף. שאלה: אני מרגיש שיש כוח שמפעיל אותי, אבל אני מטיל בו ספק. אליעד: יש לך ספק, אתה חושב שיש לך בחירה, אבל השאלה היא מי אתה? אולי אתה ישות בחלום של מישהו אחר, אז איך תהיה לי בחירה? קודם כל אתה צריך לבדוק מה מפריע לך. אין ... לך, דרך זה נוכל לברר מה גורם לכך שדברים יציקו לך. אז בו נברר דברים קטנים שמציקים לך ודרך זה נגלה את השורש של מה שמציק לך מבפנים. המפתח לגן עדן נמצא בשאלה האחרונה. את שואלת שאלה, אבל לא כל כולך שואלת את השאלה. את אומרת, מפריעה לי הנפרדות, אבל מפריעים לי עוד שלושה דברים. כשכול כולך, תהיי בשאלה, שאת רוצה להבין את האחדות והנפרדות הזאת, אז תביני. את לא 24 שעות חושבת על, למה יש נפרדות ואחדות? שאלה : האם אני צריך לכוון את עצמי למקום מסוים? אליעד: אני לא רוצה שתכוון את עצמך למקום מסוים. אני רוצה שתגיע להבנה, שתצליח להבין שדבר והיפוכו זה אחד, אז תמיד תהיה חופשי, ואז תמיד יהיה לך טוב מבפנים. זה עניין של הבנה. שאלה: אז אני לא אהיה, כי הכל מתאפס. אליעד: אם יש נפרדות, יש גם אחדות, נכון? והמכנה המשותף הוא המהות, נכון? זאת ... רואה שניים זה אחד. אמנם זה נגד השכל, אבל אם היית מסוגל להבין זאת בשכל, היית מצליח לחוות זאת. אם היית רואה שני תפוזים ומבין שזה אחד, היית מבין את האחדות. שאלה: בדרך שלך אל האחדות, מגיעים להבנה שהכל זה כלום. אליעד: תשים לב, במשפט הזה אמרת שני דברים הפוכים, להגיד שהכל ... מבין שאתה רעב, אף אחד לא יסיח את דעתך מהרצון שלך לאכול. זה מה שנקרא שהשכל והרגש מחוברים. זה המקום שאתה צריך להיות, היכן שהשכל והרגש מחוברים. אם אתה רוצה לשאול שאלה, אבל מפחד שהשאלה תברח לך, אז זה אומר שאתה לא נמצא בשאלה ברגש. זה אומר שאתה לא שואל ממקום של אמת, השאלה לא באמת מציקה לך. שאלה: מה שמציק לי זה, שאחרי כל מה שהבנתי עד היום, אני עדיין ממשיך להיות עבד. אליעד: אתה צודק במה שאמרת, וזה אמור ... לא מוכר את הפיתרון אלא מוכר את הדרך לפיתרון. אם הייתי מוכר לך וודאות, הייתי מוכר לך רעל, ולכן אני לא יכול למכור לך וודאות, אני מוכר לך איך לברר דברים. שאלה: אז מה עושים? אליעד: הפיתרון שתלך עד הסוף עם מה שאני אומר, מתוך הבנה שצריך להגיע למשהו אחר, ואז תגיע למשהו ... מה שאת רוצה. חווית האחדות זה, לראות תפוח כשני תפוחים ושלוש תפוחים, וכן לראות עשרה תפוחים כתפוח אחד, כל האפשרויות קיימות. ואיך לחוות זאת? על ידי שתשאלי שאלות, ותתבונני עמוק פנימה, ואז תביני את זה בשכל, ואחר זה יעבור לך לרגש. כשתהיי בחוויה הזאת, תראי עשרה תפוזים, אבל בו זמנית תראי גם רק אחד. העין מאבדת את המשמעות, זה כבר לא משנה מה העין רואה. זה נהפך לכל אחד. שאלה: אני מרגיש שאני לא מבין. אליעד: יפה, זאת כבר הבנה. אם הייתי מבין מה זה לא, אז היית מבין מה זה כן. כל זמן שאתה מגדיר, אתה לא מתקרב להבנה. שאלה: האם דרך החשיבה אפשר להגיע ללא מוגדר? אליעד: אפשר, כשהולכים עד לקצה, הכי רחוק שיש, שבמקרה זה גם כאן. כי לצאת משום מקום אפשר מכל מקום. זה ממש עמוק, תשאלי שאלות ואז תכנסי פנימה ותדעי. שום דבר הוא לא מחויב המציאות. בעיני כל דבר הוא מחויב, למרות שזה לא הגיוני, אבל ככה זה ... רק את האמת, ולא משנה לאן תגיע. רק תחפש את האמת, ובסוף תבין שזה דבר והיפוכו. רק שאתה בא ממקום פתוח, שכול תשובה מקובלת עליך, רק אז תוכל להבין את התשובה. שאלה: האם אפשר בשכל המוגדר להבין את המציאות? אליעד: לא, למה? כל זמן שההסבר של המציאות תלוי בשכל שלך, תמיד יהיה לך ... מה הסיפורים מסביב. אל תתאמץ להבין את התשובה, תשאל למה. עדיף שתגיע לתשובה, לא יודע, מאשר לספר לעצמך סיפורים. עד שכול כולך תהיה בחוויה של הלמה האחרון. שאלה: אני חווה נפרדות בחוסר אנושיות. יש הבדלה בתוכי שכשאדם מתייחס אלי יפה ואדם אחר שמתייחס אלי לא יפה. האם זה משנה איך מתייחסים אלי? אליעד: למה זה משנה לך? שאלה: הגוף והחוויה חווים אחרת. אליעד: למה? שאלה: אין לי מושג. אליעד: אני יגיד לך למה, כי המוח שלך דפוק.
רצון עושה טוב דרך החשיבה הבדלה מה שאתה רוצה מה הכוונה גשמיות שקרים מאה אחוז
תובנות לחיים 15
... כולם. החברה, הסביבה דוחפת לנו גרויים שמיצרים לנו רצונות שלא תמיד נכונים. לכן אדם צריך לשאול, מהו באמת רוצה, ולא מה החברה מצפה? זהו בעצם חלק מהתהליך לחקר האמת הסביבה לוחצת, עם ובלי שנשים לב, צריך להיות עירניים, לזהות רצונות אותנטייים, וללכת איתם כי הם חלק מהאמת.. ... אחיד אך רב גוונים, הרמוני, אוהב, סובלני. זה תלוי בכל אחד מאיתנו, פה הבחירה החופשית. לשאול או לא לשאול, זאת השאלה?! ההשתדלות גלומה בשאלה חלק ראשון: לשאול או לא לשאול? זאת השאלה, זאת הבחירה הראשונה חלק שני: גן העדן או הגהנום, הם כאן ועכשיו. גן העדן, הוא עץ החיים, הבחירה באחדות. הגהנום, הוא עץ הדעת טוב ורע, הבחירה בנפרדות. זה נזיל בכל רגע, כי הדבקות ... להיפרדות. לכן חשוב להיות עירניים, ולזכור שהכל אחד. תחי הדבקות באחדות הנקודה שבלב היא השאלה? וכשיש מספיק רצון חזק, השתוקקות, לפתור את השאלה, עד כדי ייאוש ותסכול, שם הוא מתגלה. הכל תלוי ברצון, ואין דבר העומד בפניו. ההשתדלות היא להשתדל לשמור על הגילוי גלוי כל הזמן, להשתדל לא למעוד (נפילה לפסולת), ככל שנדבוק בכך, כך ...
היפוך עולם הבא הרגשה של הבנה דעות קדומות אוהב חופש להירגע באחדות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשאול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשאול, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשאול, איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי לילדים, ייעוץ נפשי מומלץ בתחום לשאול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0898 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 16:17:38 - wesi4