ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9 פרק 7 מכיוון שראיתי כיצד תכניות ABA ו - ...
בעיית התנהגות הורות שאלות נכונות הוראות סיפור תרגיל ויתור ליצור קשר
זיהוי התמכרות בגיל ההתבגרות ומניעתה - מדריך להורים
זיהוי התמכרות בגיל ההתבגרות ומניעתה - מדריך להורים מתבגרים מתחילים לשתות אלכוהול בכמויות גדולות יותר ובגיל צעיר יותר ...
להצליח אלימות הורים מוחלט התמכרות לעישון חברות הצלת חיים סיגריה
בודהיזם - ביסוס הקשב - 3
... ומהנה, ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרגשה הנולדת מתוך מגע - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי (79) של מראות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של צלילים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של ריחות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של טעמים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של תחושות גוף בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של תכני - תודעה בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תגובה - מנטלית למראות בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תגובה - מנטלית לצלילים בעולם ... אוזן... מגע - אף... מגע - לשון... מגע - גוף... מגע - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. זיהוי של מראות... צלילים... ריחות... טעמים... תחושות גוף... תכני - תודעה בעולם מושך ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. תגובה - מנטלית למראות... צלילים... ...
תחושת התעלות ושמחה להתגבר על מצבים הבנה נזירים תגובות התפתחות לעשות סקס רצון למין
דימוי גוף - תרגילים לפיתוח דימוי הגוף
... הפעלת הגוף בתנוחות שונות בליווי מילולי: עמידה, ישיבה, שכיבה והליכה הרכבת תמונות של גוף ופנים, השלמת וזיהוי החסר פירוש הבעות פנים (התבוננות בראי, בתמונות תיאור בגדים וחלקי לבוש לאיברים השונים. מישוש בעיניים עצומות בפנים של אחרים. זיהוי איברים ודמויות מול הראי זיהוי איברים ודמויות בתמונות אנשים. ציור הילד על הרצפה. זיהוי איברים ותפקידיהם. השלמת החלקים החסרים בציור גוף ופנים. זיהוי אברים עצמי ואחרים בעיניים עצומות. זיהוי האיברים לבובה מכוסה בסדין ... להכניס לכיסים. תרגול מעשי של מושגים ביחס לגוף - דחיפה, מתיחה, משיכה, כיווץ שחרור. תרגילי מישוש: זיהוי חפץ על פי מישוש, חיפוש חפץ על ...
תכונות ילדה משיכה זוגיות ילדים מה אפשר לעשות תרגיל בגדים
דימוי עצמי - תרגילים לפיתוח דימוי הגוף
... עמידה, ישיבה, שכיבה והליכה הרכבת תמונות של גוף ופנים, השלמת וזיהוי החסר פירוש הבעות פנים (התבוננות בראי, בתמונות ... לבוש לאיברים השונים. מישוש בעיניים עצומות בפנים של אחרים. זיהוי איברים ודמויות מול הראי זיהוי איברים ודמויות בתמונות אנשים. ציור הילד על הרצפה. זיהוי איברים ותפקידיהם. השלמת החלקים החסרים בציור גוף ופנים. זיהוי אברים עצמי ואחרים בעיניים עצומות. זיהוי האיברים לבובה מכוסה בסדין באמצעות המישוש. ... ביחס לגוף - דחיפה, מתיחה, משיכה, כיווץ שחרור. תרגילי מישוש: זיהוי חפץ על פי מישוש, חיפוש חפץ על פי מישוש בקופסת ...
דימוי עצמי גבוה הבעות פנים דימוי גוף ילד סובל מדימוי עצמי חוסר הערכה עצמית הליכה חומר
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 3
... לנו שתי מקבילות מורחבות מאחותיהן: החמישית והשישית, והשביעית כאמור היא מקבילה משותפת שתתבאר בזמנה. אם כן, קליטת המידע עי התודעה האנושית מסתכמת בזיהוי אותו המידע, ולמעשה זו תכלית העשיה האנושית: זיהוי המידע, וכאשר התודעה אומרת: ויהי אור - משמעות הדבר: ותהי העשייה, ויהי הזיהוי. באופן הזה ניסח מחבר התורה את משמעות העשייה האנושית ותכליתה - על פני המקבילה השנייה: ויעש אלהים את - הרקיע, כלומר יהי אור שמשמעותו יהי אחד שמשמעותו יהי רקיע - הוא תכלית העשיה האנושית, ותכלית זו מסתכמת בזיהוי המידע. במקבילה השלישית נחשפנו לרמת הזיהוי ברובד הטכני שלו: לזהות - לקטוף משרשרת המידע חוליות רצופות, לזהות את הרצף של החוליות. ובמקבילה השניה נחשפנו למשמעות הזיהוי ברמה כללית ביותר: לזהות - להבדיל בין מידע למידע, היינו להבדיל בעזרת הקטע הקטן שזיהיתי את רצף חוליותיו - בין משפחת המידע שעתידה להופיע תחתיו ולגדול מיום ליום ... אותו ומורידה אותו אליה למטה אל המציאות. כך מתפתחת בהדרגה המציאות האנושית. כך ניסח מחבר התורה במקבילה השניה את תכלית העשיה האנושית, תכלית שמסתכמת בזיהוי המידע: ויעש אלהים את - הרקיע, ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע. זו היתה כאמור המקבילה השניה היום השני. וכך ניסח מחבר התורה במקבילה הרביעית המורחבת את תכלית העשיה האנושית, תכלית שמסתכמת כאמור בזיהוי המידע: ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: את - המאור הגדל לממשלת היום, ואת - המאור הקטן לממשלת הלילה, ואת הכוכבים. ההבדל היחיד כאמור בין המקבילה הרביעית לשניה הוא ... נגיע ליתר החלקים בשרשרת ונזהה אותם... היא המנחה ליתר החוליות שבשרשרת, היא הראש שעומד בראש השרשרת, היא הבכור... אם כן, תכלית העשיה האנושית מסתכמת בזיהוי המידע, ועצם הזיהוי - (לדוגמה, זיהוי רצף החוליות של שרשרת מידע חלקית) מאפשר לנו להבדיל בין המידע הנמצא מתחת לרצף החוליות אשר זוהו לבין יתר המידע שעוד לא זוהה למעלה, ואלה הם הגבולות המדויקות של חבילת המידע המלאה. נתון זה משלים עבורינו את משימת הזיהוי: אנו תופסים בכפינו את חבילה המידע המלאה שיודעים את גבולותיה וכבר יודעים מה זיהינו ומה עוד נותר לנו לזהות מתוכה. זוהי משמעות השליטה המלאה בחבילת המידע - שליטה ... (המאור) שכבר נגלה לנו, משמעות הדברים במקבילה הרביעית כלהלן: ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: ויעש - זיהה. ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: זיהוי רצף החוליות עי התודעה האנושית - משמעותו גיוס החוליות הללו להיות כמאור, ובאמצעות מאור זה נזהה את יתר המידע, היינו נבדיל בין מידע למידע, בין משפחת המידע שעתידה ... רצופות שזוהו עי התודעה ויצרו רקיע שהבדיל בין שני רובדי המידע. להזכירכם, במקבילה השניה עוד לא הבחנו במאור)... ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: זיהוי רצף החוליות בקטע מסויים משרשרת האם עי התודעה האנושית - משמעותו גיוס הקטע הזה לשמש עבור התודעה למאור, שיתפצל מטבעו לשני מאורות גדולים, באמצעותם תסלול התודעה את ... לא זיהתה את הרצף שלהן, אולם היא עתידה לזהותן ולגזור אותן משרשרת האם עמ להביאן למטה אל המציאות. להדגיש, הזיקה אל חברי המשפחה הנרחבת הזו נוצרה ברגע זיהוי רצף החוליות של המאור. עמדנו על המונח זיקה במקבילה השלישית. אם כן חוליות המשפחה הגדולה הזו נמצאות עדיין בחשכת הלילה וממתינות לתודעה שתבוא ותזהה אותן, ואכן זוהי ... המידע, דוגמה לחופן כזה: הגלגל. דוגמה אחרת שהשתמש בה מחבר התורה: הארץ. ולמעשה ניתן להשתמש בכל דוגמה שעולה על הדעת, כל חופן כל חבילת - מידע כל זיהוי של רצף - חוליות - כל אחת מאלה מהווה דוגמה מאלפת לחופן שישרטט רקיע בשמים, או שישמש את התודעה כמאור, כבכור. את המונח בכור שעמדנו עליו לעיל בפרשת קדש לי כל בכור - ... העשייה של התודעה האנושית - הגם ולא זוהו באופן מעשי על ידה. ויעש אלהים... ו (גם) את הכוכבים, אבל לא - ואת מאור הכוכבים, כי מאור הוא סימן ההיכר של הזיהוי המוחלט: הדבר זוהה על ידי ונכנס למערך השיקולים שלי, אני מכיר את נתוניו וביכולתי לנתב את שיקוליי האישיים בייחס לנתונים האלה, זו משמעות השליטה במידע, וזו גם משמעות ...
משחק חופש תכלית חושד רעידת אדמה לעקוב עד אין סוף שרירי הזוקפים
בודהיזם - לא עצמי
... לא תהיה כך. אך בדיוק מהסיבה שהרגשה היא לא עצמי, היא גורמת לעצמה אי נוחות. ואי אפשר לומר שההרגשה הזו תהיה כך, שההרגשה הזו לא תהיה כך. זיהוי (iii) הוא לא עצמי. אם הזיהוי היה עצמי הוא לא היה גורם לעצמו אי נוחות. אז היה אפשר לומר שהזיהוי הזה יהיה כך, שהזיהוי הזה לא יהיה כך. אך בדיוק מהסיבה שזיהוי הוא לא עצמי, הוא גורם לעצמו אי נוחות. ואי אפשר לומר שהזיהוי הזה יהיה כך, שהזיהוי הזה לא יהיה כך. תופעה מנטלית (iv) היא לא עצמי. אם התופעה המנטלית הייתה עצמי היא לא הייתה גורמת לעצמה אי נוחות. אז היה אפשר לומר שהתופעה המנטלית הזו תהיה כך, שהתופעה ... נכון להתייחס למה שאינו קבוע, לא נעים, נתון לשינוי כזה שלי, זה עצמי, זה אני? לא, אדוני. האם הרגשה קבועה או משתנה? משתנה, אדוני. ... האם זיהוי קבוע או משתנה? משתנה, אדוני. ... האם תופעה מנטלית קבועה או משתנה? משתנה, אדוני. ... האם הכרה קבועה או משתנה? משתנה, אדוני. והאם מה שמשתנה נעים או לא נעים? לא נעים, ... או עילאי, רחוק או קרוב: כל גוף שהוא צריך להראות כפי שהוא באמת עם הבחנה נכונה כזה לא שלי, זה לא עצמי, זה לא אני. כל הרגשה שהיא... כל זיהוי שהוא... כל תופעה מנטלית שהיא... כל הכרה שהיא, אם בעבר, בעתיד או בהווה, פנימית או חיצונית, גסה או מעודנת, פשוטה או עילאית, רחוקה או קרובה: כל הכרה שהיא צריכה להראות כפי ... לא שלי, זה לא עצמי, זה לא אני. כאשר רואה זאת הנזיר האצילי לאחר שהודרך, הוא מפתח התפקחות ביחס לגוף, התפקחות ביחס להרגשה, התפקחות ביחס לזיהוי , התפקחות ביחס לתופעה מנטלית, התפקחות ביחס להכרה. מתוך ההתפקחות הזו הוא מפתח חוסר תשוקה והינתקות, הוא משוחרר לגמרי. עם השחרור המלא מופיעה הידיעה: שחרור מלא. הוא מבין ... לתודעה. (ii) הרגשה (vedana). קיימים שלושה סוגי הרגשות - הרגשה נעימה, הרגשה לא נעימה והרגשה נייטרלית, שאינה נעימה ואינה לא נעימה. (iii) זיהוי (saa), המרכיב של תפיסה, זיהוי וזיכרון, בתהליך הקוגיטיבי לאחר שההכרה מתוודעת לאובייקט, הזיהוי מבין את מאפייניו (צבע, צורה וכו). (iv) תופעה מנטלית (sankhara). שם לקבוצת הצורות המנטליות של התודעה מלבד vedana, ו - saa המופיעות בפני עצמן. (v) הכרה (viaa). אלמנט ...
תהליכים הוראות בודהה תחושות נעימות להתייחס קרוב או רחוק עתיד הגוף
בודהיזם - ארבעת מוקדי הקשב - סטיפטהנה
... חושב: כך הוא חומר, כך ההופעה של חומר, כך ההעלמות של חומר, כך היא הרגשה, כך ההופעה של הרגשה, כך ההעלמות של הרגשה, כך הוא זיהוי, כך ההופעה של זיהוי , כך ההעלמות של זיהוי, כך הן תופעות מנטליות, כך ההופעה של תופעות מנטליות, כך ההעלמות של תופעות מנטליות, כך היא הכרה, כך ההופעה של הכרה, כך ההעלמות של הכרה. כך הוא מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות ... וכיצד נזירים, בקצרה, חמשת מצרפי האחיזה הם סבל? הנה כך: מרכיב האחיזה שהוא חומר, מצרף האחיזה שהוא הרגשה, מצרף האחיזה שהוא זיהוי, מצרף האחיזה שהוא תופעות מנטליות, מצרף האחיזה שהוא הכרה, אלו, בקיצור, חמשת מצרפי האחיזה שהם סבל. זוהי נזירים אמת הסבל האצילית. ומהו, נזירים, המקור לסבל כאמת האצילית? זוהי ...
לקנא התגברות על קנאה קנאה תהליך חומר אכילה תחושת התעלות איזון נפשי
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 12
... השינוי של השני וגוזר ממנו את האב טיפוס שלו, הוא מכריז עליו כאדם. אולם בזיהוי הזה, ובניגוד לכל יתר הגושים שמזהה אותם בטבע, הוא לא ... ומסיק מהם את טבע האדם שלידו, אישיותו, תכונותיו... לכן הוא משתהה בסוג הזיהוי הזה קצת יותר מעבר למקובל, ומנסה לקלוט עוד נתונים ... נועץ בו את מבטו - כשמזהים שולחן לא נועצים בו את המבט... אך בניגוד לנוהל זיהוי השולחן, וכאשר מזהה האדם את אחיו ונועץ בו את מבטו, ... אלא מנהל איתו יחסי גומלין. בניגוד לאדם, וכשאני פוגש אבן מיד מתחיל תהליך הזיהוי שבמהלכו אני עוקב אחר הגוש המשתנה שלידי ותולש מתוך ... הזה אני קורא אב - טיפוס שנגזר מהתנועה המתמדת של העצמים, וזה בתכלית תהליך זיהוי העצמים עי האדם. לא כן התהליך בזיהוי האדם לאחיו, בפגישתו עימו מתחיל מיד תהליך דו צדדי של ... כראי. כלומר וכשאני נועץ בו את מבטי, אני ממתין בעצם לראות מה תהיה תגובתו מהזיהוי שלי, ואת הנתון הזה אני קולט באופן ברור משפת גופו - שפה המוכרת רק לגזע האנושי ונפוצה במועדון שלו. אני מתאר כאן ולמעשה תהליך של זיהוי עצמי - לא תהליך של זיהוי האדם שעומד מולי, וכאשר אני מסיים את התהליך הזה ... יחסית אלי, הוא זייפן יחסית אלי... למעשה הדמות שראיתי מולי הרחיבה את מעגל הזיהוי העצמי שלי ועזרה לי להתמקם במרחב. וככל ואנעץ בדמות ... את עיני - כך אתמקם באופן מדויק יותר במרחב, ואם אעבור לשלב מתקדם יותר בזיהוי העצמי ואחליף עם הדמות הזו כמה מילים - אזי המודעות ... המרחקים, לזהות לצפות לחקור... וגם לצרוך, לנצל, ליהנות מהמרחקים, ליהנות מהזיהוי, ליהנות מפירות החקירה, ליהנות מהצפי, להפיק ממנו את ...
תמונות ירידה במשקל תוצאות טבע שינויים מערכות יחסים תכונות לשאול
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זיהוי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: זיהוי, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: זיהוי, איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, מאמן למציאת עבודה, מאמן אישי לקשב וריכוז בתחום זיהוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 08:36:35 - wesi4