ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9 פרק 7 מכיוון שראיתי ...
מטרות הצבעה יעוץ להורים הנאה לשאול את עצמי חיוביים מתנה בעיות
בודהיזם - ביסוס הקשב - 3
... מתוך מגע - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי (79) של מראות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של צלילים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של ריחות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של טעמים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של תחושות גוף בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של תכני - תודעה בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ... - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. זיהוי של מראות... צלילים... ריחות... טעמים... תחושות גוף... ...
שקר ניתוק תחושת התעלות ושמחה התרגשות מינית ייאוש בחינות נולד יציבות
דימוי גוף - תרגילים לפיתוח דימוי הגוף
... הרכבת תמונות של גוף ופנים, השלמת וזיהוי החסר פירוש הבעות פנים (התבוננות בראי, בתמונות תיאור בגדים וחלקי לבוש ... בעיניים עצומות בפנים של אחרים. זיהוי איברים ודמויות מול הראי זיהוי איברים ודמויות בתמונות אנשים. ציור הילד על הרצפה. זיהוי איברים ותפקידיהם. השלמת החלקים החסרים בציור גוף ופנים. זיהוי אברים עצמי ואחרים בעיניים עצומות. זיהוי האיברים לבובה מכוסה בסדין באמצעות המישוש. פנטומימה של נשיאת חפצים ... משיכה, כיווץ שחרור. תרגילי מישוש: זיהוי חפץ על פי מישוש, חיפוש חפץ על פי מישוש בקופסת מישוש, חפץ על פי מישוש על ...
מרחב ילדים שינוי תכונות פירוק לכווץ תחושות של הגוף תרגול
דימוי עצמי - תרגילים לפיתוח דימוי הגוף
... ותפקידיהם, באמצעות ליווי מילולי. תרגילים הפעלת הגוף בתנוחות שונות בליווי מילולי: עמידה, ישיבה, שכיבה והליכה הרכבת תמונות של גוף ופנים, השלמת וזיהוי החסר פירוש הבעות פנים (התבוננות בראי, בתמונות תיאור בגדים וחלקי לבוש לאיברים השונים. מישוש בעיניים עצומות בפנים של אחרים. זיהוי איברים ודמויות מול הראי זיהוי איברים ודמויות בתמונות אנשים. ציור הילד על הרצפה. זיהוי איברים ותפקידיהם. השלמת החלקים החסרים בציור גוף ופנים. זיהוי אברים עצמי ואחרים בעיניים עצומות. זיהוי האיברים לבובה מכוסה בסדין באמצעות המישוש. פנטומימה של נשיאת חפצים בגדלים ומשקלים שונים (מזוודה קלה, כבדה, ביצה טריה, כוס מלאה ... כפות ידיים אפשר מאחורי הגב, לכסות, לשבת עליהן, להכניס לכיסים. תרגול מעשי של מושגים ביחס לגוף - דחיפה, מתיחה, משיכה, כיווץ שחרור. תרגילי מישוש: זיהוי חפץ על פי מישוש, חיפוש חפץ על פי מישוש בקופסת מישוש, חפץ על פי מישוש על פי תיאורו (רך וגדול, רך ומחוספס) צבעי אצבעות, ציור ...
הרגשת הגוף חוסר תחושה דימוי עצמי נמוך ציורים הוראה חיזוק הערכה עצמית גורמים הגוף
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 3
... שתי מקבילות מורחבות מאחותיהן: החמישית והשישית, והשביעית כאמור היא מקבילה משותפת שתתבאר בזמנה. אם כן, קליטת המידע עי התודעה האנושית מסתכמת בזיהוי אותו המידע, ולמעשה זו תכלית העשיה האנושית: זיהוי המידע, וכאשר התודעה אומרת: ויהי אור - משמעות הדבר: ותהי העשייה, ויהי הזיהוי. באופן הזה ניסח מחבר התורה את משמעות העשייה האנושית ותכליתה - על פני המקבילה השנייה: ויעש אלהים את - הרקיע, כלומר יהי אור שמשמעותו יהי אחד שמשמעותו יהי רקיע - הוא תכלית העשיה האנושית, ותכלית זו מסתכמת בזיהוי המידע. במקבילה השלישית נחשפנו לרמת הזיהוי ברובד הטכני שלו: לזהות - לקטוף משרשרת המידע חוליות רצופות, לזהות את הרצף של החוליות. ובמקבילה השניה נחשפנו למשמעות הזיהוי ברמה כללית ביותר: לזהות - להבדיל בין מידע למידע, היינו להבדיל בעזרת הקטע הקטן שזיהיתי את רצף חוליותיו - בין משפחת המידע שעתידה להופיע תחתיו ולגדול ... אותו אליה למטה אל המציאות. כך מתפתחת בהדרגה המציאות האנושית. כך ניסח מחבר התורה במקבילה השניה את תכלית העשיה האנושית, תכלית שמסתכמת בזיהוי המידע: ויעש אלהים את - הרקיע, ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע. זו היתה כאמור המקבילה השניה היום השני. וכך ניסח מחבר התורה במקבילה הרביעית המורחבת את תכלית העשיה האנושית, תכלית שמסתכמת כאמור בזיהוי המידע: ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: את - המאור הגדל לממשלת היום, ואת - המאור הקטן לממשלת הלילה, ואת הכוכבים. ההבדל היחיד כאמור בין המקבילה ... החלקים בשרשרת ונזהה אותם... היא המנחה ליתר החוליות שבשרשרת, היא הראש שעומד בראש השרשרת, היא הבכור... אם כן, תכלית העשיה האנושית מסתכמת בזיהוי המידע, ועצם הזיהוי - (לדוגמה, זיהוי רצף החוליות של שרשרת מידע חלקית) מאפשר לנו להבדיל בין המידע הנמצא מתחת לרצף החוליות אשר זוהו לבין יתר המידע שעוד לא זוהה למעלה, ואלה הם הגבולות המדויקות של חבילת המידע המלאה. נתון זה משלים עבורינו את משימת הזיהוי: אנו תופסים בכפינו את חבילה המידע המלאה שיודעים את גבולותיה וכבר יודעים מה זיהינו ומה עוד נותר לנו לזהות מתוכה. זוהי משמעות השליטה המלאה בחבילת ... שכבר נגלה לנו, משמעות הדברים במקבילה הרביעית כלהלן: ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: ויעש - זיהה. ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: זיהוי רצף החוליות עי התודעה האנושית - משמעותו גיוס החוליות הללו להיות כמאור, ובאמצעות מאור זה נזהה את יתר המידע, היינו נבדיל בין מידע למידע, בין משפחת ... שזוהו עי התודעה ויצרו רקיע שהבדיל בין שני רובדי המידע. להזכירכם, במקבילה השניה עוד לא הבחנו במאור)... ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: זיהוי רצף החוליות בקטע מסויים משרשרת האם עי התודעה האנושית - משמעותו גיוס הקטע הזה לשמש עבור התודעה למאור, שיתפצל מטבעו לשני מאורות גדולים, באמצעותם ... את הרצף שלהן, אולם היא עתידה לזהותן ולגזור אותן משרשרת האם עמ להביאן למטה אל המציאות. להדגיש, הזיקה אל חברי המשפחה הנרחבת הזו נוצרה ברגע זיהוי רצף החוליות של המאור. עמדנו על המונח זיקה במקבילה השלישית. אם כן חוליות המשפחה הגדולה הזו נמצאות עדיין בחשכת הלילה וממתינות לתודעה שתבוא ותזהה ... דוגמה לחופן כזה: הגלגל. דוגמה אחרת שהשתמש בה מחבר התורה: הארץ. ולמעשה ניתן להשתמש בכל דוגמה שעולה על הדעת, כל חופן כל חבילת - מידע כל זיהוי של רצף - חוליות - כל אחת מאלה מהווה דוגמה מאלפת לחופן שישרטט רקיע בשמים, או שישמש את התודעה כמאור, כבכור. את המונח בכור שעמדנו עליו לעיל בפרשת קדש ... של התודעה האנושית - הגם ולא זוהו באופן מעשי על ידה. ויעש אלהים... ו (גם) את הכוכבים, אבל לא - ואת מאור הכוכבים, כי מאור הוא סימן ההיכר של הזיהוי המוחלט: הדבר זוהה על ידי ונכנס למערך השיקולים שלי, אני מכיר את נתוניו וביכולתי לנתב את שיקוליי האישיים בייחס לנתונים האלה, זו משמעות השליטה במידע, ...
שרירי הגב התחתון התודעה מודעות רוצה לשלוט היקום בעיות חיות הבריאה
בודהיזם - לא עצמי
... היא גורמת לעצמה אי נוחות. ואי אפשר לומר שההרגשה הזו תהיה כך, שההרגשה הזו לא תהיה כך. זיהוי (iii) הוא לא עצמי. אם הזיהוי היה עצמי הוא לא היה גורם לעצמו אי נוחות. אז היה אפשר לומר שהזיהוי הזה יהיה כך, שהזיהוי הזה לא יהיה כך. אך בדיוק מהסיבה שזיהוי הוא לא עצמי, הוא גורם לעצמו אי נוחות. ואי אפשר לומר שהזיהוי הזה יהיה כך, שהזיהוי הזה לא יהיה כך. תופעה מנטלית (iv) היא לא עצמי. אם התופעה המנטלית הייתה עצמי היא לא הייתה גורמת לעצמה אי נוחות. אז היה אפשר לומר ... כזה שלי, זה עצמי, זה אני? לא, אדוני. האם הרגשה קבועה או משתנה? משתנה, אדוני. ... האם זיהוי קבוע או משתנה? משתנה, אדוני. ... האם תופעה מנטלית קבועה או משתנה? משתנה, אדוני. ... האם הכרה קבועה או משתנה? משתנה, אדוני. והאם ... כפי שהוא באמת עם הבחנה נכונה כזה לא שלי, זה לא עצמי, זה לא אני. כל הרגשה שהיא... כל זיהוי שהוא... כל תופעה מנטלית שהיא... כל הכרה שהיא, אם בעבר, בעתיד או בהווה, פנימית או חיצונית, גסה או מעודנת, פשוטה או עילאית, רחוקה ... האצילי לאחר שהודרך, הוא מפתח התפקחות ביחס לגוף, התפקחות ביחס להרגשה, התפקחות ביחס לזיהוי, התפקחות ביחס לתופעה מנטלית, התפקחות ביחס להכרה. מתוך ההתפקחות הזו הוא מפתח חוסר תשוקה והינתקות, הוא משוחרר לגמרי. עם השחרור ... - הרגשה נעימה, הרגשה לא נעימה והרגשה נייטרלית, שאינה נעימה ואינה לא נעימה. (iii) זיהוי (saa), המרכיב של תפיסה, זיהוי וזיכרון, בתהליך הקוגיטיבי לאחר שההכרה מתוודעת לאובייקט, הזיהוי מבין את מאפייניו (צבע, צורה וכו). (iv) תופעה מנטלית (sankhara). שם לקבוצת הצורות המנטליות של התודעה מלבד vedana, ו - saa ...
הגוף חיצוניות פנימיות רוחניות משחק רוחני קרוב או רחוק צורות
בודהיזם - ארבעת מוקדי הקשב - סטיפטהנה
... האחיזה. כיצד הוא עושה זאת? הנה נזיר חושב: כך הוא חומר, כך ההופעה של חומר, כך ההעלמות של חומר, כך היא הרגשה, כך ההופעה של הרגשה, כך ההעלמות של הרגשה, כך הוא זיהוי, כך ההופעה של זיהוי, כך ההעלמות של זיהוי, כך הן תופעות מנטליות, כך ההופעה של תופעות מנטליות, כך ההעלמות של תופעות מנטליות, כך היא הכרה, כך ההופעה של הכרה, כך ההעלמות של הכרה. כך הוא מתבונן בתופעות מנטליות כתופעות ... זאת במשאלה. זה לא להשיג מה שרוצים. וכיצד נזירים, בקצרה, חמשת מצרפי האחיזה הם סבל? הנה כך: מרכיב האחיזה שהוא חומר, מצרף האחיזה שהוא הרגשה, מצרף האחיזה שהוא זיהוי, מצרף האחיזה שהוא תופעות מנטליות, מצרף האחיזה שהוא הכרה, אלו, בקיצור, חמשת מצרפי האחיזה שהם סבל. זוהי נזירים אמת הסבל האצילית. ומהו, נזירים, המקור לסבל כאמת האצילית? זוהי ...
הוויה התגברות על קנאה אישה קולגות קינאה מסחר עצמאי אמונות
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 12
... ולמרות שגושי המידע של שניהם משתנים בו בזמן, האחד מזהה את מסלול השינוי של השני וגוזר ממנו את האב טיפוס שלו, הוא מכריז עליו כאדם. אולם בזיהוי הזה, ובניגוד לכל יתר הגושים ... הם למעשה תוצאה של עיבוד נתונים, מליוני נתונים, אותם מעבד האדם במוחו ומסיק מהם את טבע האדם שלידו, אישיותו, תכונותיו... לכן הוא משתהה בסוג הזיהוי הזה קצת יותר מעבר למקובל, ומנסה לקלוט עוד נתונים מהאדם שמולו, אנו מכנים את זאת נועץ בו את מבטו - כשמזהים שולחן לא נועצים בו את המבט... אך בניגוד לנוהל זיהוי השולחן, וכאשר מזהה האדם את אחיו ... למעשה וכשאני פוגש גוש מידע מלוכד הנקרא אדם - אינני מזהה אותו אלא מנהל איתו יחסי גומלין. בניגוד לאדם, וכשאני פוגש אבן מיד מתחיל תהליך הזיהוי שבמהלכו אני עוקב אחר הגוש ... אחריה במרחב התנועה הזה ולזהות את הדגם המקורי שלה. לדגם המקורי הזה אני קורא אב - טיפוס שנגזר מהתנועה המתמדת של העצמים, וזה בתכלית תהליך זיהוי העצמים עי האדם. לא כן התהליך בזיהוי האדם לאחיו, בפגישתו עימו מתחיל ... מולי מזהה אותי, ולכן אני רואה בעיניו את עצמי וגם הוא משתמש בי כראי. כלומר וכשאני נועץ בו את מבטי, אני ממתין בעצם לראות מה תהיה תגובתו מהזיהוי שלי, ואת הנתון הזה אני קולט באופן ברור משפת גופו - שפה המוכרת רק לגזע האנושי ונפוצה במועדון שלו. אני מתאר כאן ולמעשה תהליך של זיהוי עצמי - לא תהליך של זיהוי האדם שעומד מולי, וכאשר אני ... הוא רע יחסית לתכונות הטובות שבי או במקביל הרעות, הוא תחמן יחסית אלי, הוא זייפן יחסית אלי... למעשה הדמות שראיתי מולי הרחיבה את מעגל הזיהוי העצמי שלי ועזרה לי להתמקם במרחב. וככל ואנעץ בדמות הזו יותר את עיני - כך אתמקם באופן מדויק יותר במרחב, ואם אעבור לשלב מתקדם יותר בזיהוי העצמי ואחליף עם הדמות הזו כמה ... הבוערת בעצמותינו ומבקשת לפרוץ החוצה... רוצים לחיות, להכיר את המרחקים, לזהות לצפות לחקור... וגם לצרוך, לנצל, ליהנות מהמרחקים, ליהנות מהזיהוי, ליהנות מפירות החקירה, ליהנות ...
חקירות מטרה טיפוס הגדרות הערכה התודעה שלי תכלית הגוף
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זיהוי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: זיהוי, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: זיהוי, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, מאמן לחיים, מטפל בתחום זיהוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6250 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 22:27:36 - wesi4