ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1 הקדמה ספר זה מתמקד בדרכי ההתערבות, השיקום והחינוך ... דעות ופורומים שעוסקים בבעיות אכילה, ובטיפולים שיש בשוק המציעים פתרון לעניין. במקרים אחרים אפשר לשאול את השאלה מה הילד מבקש ממני. ... שלי ובילדים אחרים עם בעיות התפתחות ותקשורת. כל מה שעזר לבני וכן הניסיון שרכשתי במהלך השנים ולקחים שהפקתי מסיטואציות שונות הבאתי ... גם אם ילדכם סובל מבעיות אחרות ולא דווקא אוטיזם. הפרק השני עוסק בשאלות שהורה צריך לשאול את עצמו במידה והוא חושד שהתפתחות ילדו ... וכן על איזה כיוון של בעיות התפתחות עשויות להצביע התשובות לשאלות. שאלות אלה יעזרו לכם כהורים להבין קצת יותר מה הן נקודות החוזק ... המשפחתית. הוא סובל מבעיה בוויסות החושי (SPD) ולשמחתי אדם היה תינוק שכמעט ולא בכה ולכן הטריד את הרגישות השמיעתית של אחיו מעט ... אפשר להבחין מיד שלילד בעיה תקשורתית. אך כאשר קיבלתי את האבחון מסוכם, השורה התחתונה הייתה עיכוב בשפה. הן לא ראו שום בעיה אחרת. כאשר ניסיתי להבין מעט יותר נאמר לי שזו ההבחנה והן המליצו על קלינאית תקשורת ואולי על גן שפתי ... והחששות שהבאתי שלילד בעיה תקשורתית רחבה יותר מאשר עיכוב בשפה. כל זה בגלל שהתעקשתי לקבל תשובות מנומקות ומדעיות למה שראיתי ... כמעט קשר עין אם זו רק בעיה שפתית והתשובה שניתנה לי היתה יש ילדים בישניים. לא ידעתי מה לענות לתשובה כזו שנשמעה לי לא מקצועית, ... לי הרגשה שאני מדמיינת בעיות גדולות, שאני כנראה אמא ניירוטית ואף אולי מופרעת שמשליכה על ילדה את עניינה הרגשיים. לימים הבנתי ... שאני בעצם זו שגרמתי לבעיות הילד, שהרי אם הייתי אמא טובה יותר ומופרעת פחות בוודאי שילדי לא היה נמצא במצב כזה. החלטתי לדבר איתה ... בראשם של ילד שכל בעיותיו מתמקדות בשפה כאשר בעצם היו הרבה יותר בעיות, חסר היה מישהו נוסף בצוות הקולגיום שהיה מסתכל באופן מעמיק ושאינו חושש משינוי דעתו לגבי האיבחון. ... אותו היטב וראיתי את בעיותיו בעבר) בעקבות האבחון וטיפול המתאים לו. קבענו תור לדר צחור. האבחון אצלה היה רציני ביותר ומיד הרגשתי ... כתבה שהיא רואה בעיות בקשר אם - ילד ושהיא ממליצה על טיפול פסיכולוגי דיאדי (אם - ילד), בנוסף לגן טיפולי וטיפול אצל קלינאית ... בעלי והיא סרבה להכיר בבעיות התקשורתיות (הכל כך ברורות לעין!) של אדם. היא המשיכה להתעקש שיש לו בעיה שפתית קטנה. הסברתי לה שאצל הילד חלה מגמת שיפור משום שהוא כבר עובד כמה חודשים בתכנית ABA, אך היא לא ... סימפטומים, התנהגויות ובעיות שונות. אוטיזם הוא על רצף. לאוטיזם יש מספר די גדול של מאפיינים (שתוכלו למצוא את כולם בחיפוש באינטרנט) ... סביב עצמם, שיהיו להם בעיות סנסוריות קשות, למשל רגישות יתר לאור, צלילים, מגע, אוכל מסויים או כל אוכל שהוא יש ילדים שהם בעלי תת ... אחרת מדוע הדגישה שיש בעיה בקשר אם - ילד ומדוע המליצה על טיפול פסיכולוגי לילד שהוא אוטיסט, כאשר ידוע בתחום המחקרי כבר כשלושים ... להיות שהילד נולד עם בעיה נוירולוגית שגרמה לו להיות אוטיסט ושאין שום קשר ביני לבין העניין (מלבד אולי קשר גנטי שמחקרים ממשיכים ... טעם לרגשות אשם, לילד בעיה נוירולוגית שמביאה איתה את כל הסימפטומים שאנו רואים היום. המשפט הזה הוריד מכתפי כל כך הרבה רגשות אשם ... יש מלחמה על הגדרת הבעיה של הילדים ומתן הפתרון בעקבות זאת. עובדה מצערת היא שאנשים רוצים בכל מחיר שהגישה שלהם תהיה בעלת הכוח ... מנת משכל מעל הממוצע ובעיות תקשורת בינוניות יחסית יכולתי לנסות ולחתור לעתיד בו הוא ישולב בגן רגיל. לא הבנתי מדוע אנשי המקצוע ... ומובנית מאד שעזרה לו בבעיות ההתנהגות שלו ועזרה לי להבין כיצד לשנות אני את ההתנהגות שלי בכדי להקל על אדם ולתת לו מה שהוא זקוק כדי ... לאוטיסטים (שוק רחב ובעייתי מאד שאין עליו פיקוח משום גורם). מנסיוני, הטיפול ההתנהגותי הוא המסגרת של הילד והמקום ממנו מתחילה כל ...
חושדת לזכור להתרגש ידע אנשי מקצוע העלאת הערכה עצמית לימוד אושר
ספר השאלות - שאלות למודעות עצמית / שאלות על החיים
... מה הוא פחד? מה היא מציאות? מי תופס את המציאות? מה היא מחשבה? מה הוא רעיון? מה היא שפה? מה היא בעיה? מה הוא סדר? מה הוא שקט? מה הוא ריכוז? מה היא תשומת לב? מה היא הקשבה? מה הוא חלל? מה הוא ידע? מה היא למידה? מה היא התנסות? מה היא יצירתיות? ... מקנה הגנה? הגנה מ... הנודע או הבלתי נודע? האם כל התרחשות ביטחונית היא עתידית? האם פגישה עם בעיה היא במציאות? האם פגישה במציאות היא אחרי ההתרחשות? האם יש צורך בביטחון אחרי ההתרחשות? אז: לשם מה צריך ביטחון? כדי להתמודד עם הפחד? מה הוא פחד? ... בשפה ללא אסוציאציות? האם ניתן לתאר במילים דבר חדש לגמרי? האם השפה משתמשת בנו? אז האם יש פה בעיה? מה היא בעיה? איך יודעים שיש בעיה? מי בנו יודע על הבעיה? האם הישן יודע? האם הבעיה היא בין התדמית לבין המציאות? אם נתבונן בבעיה ללא העבר, האם יש בעיה? זה אפשרי להתבונן ללא המתבונן? האם ללא המתבונן קיימת בעיה? האם צריך סדר כדי להבין בעיה? אז: מה הוא סדר? מה הוא סדר? מה הוא אי סדר? מי רואה אי סדר? האם בטבע קיים אי סדר? האם אי סדר זה הפער בין מה שאמור להיות לבין מה שיש? אז: האם ... אינטלקטואל לאינטיליגנט? האם ידיעה שאינטלקט הוא מוגבל זו אינטליגנציה?? האם הידיעה שזה שיצר את הבעיות לא יכול לפתור אותן זה אינטליגנציה? אפשר לרכוש אינטליגנציה? זה קשור לאבולוציה? לרבולוציה? מה היא אבולוציה? מה היא אבולוציה? האם אבולוציה היא ... שאיננו יודעים כלום? מה זה לדעת שאי אפשר לדעת? מה זה לדעת שאי אפשר לדעת? מה יקרה? האם ידע פתר את בעיות העולם? האם ידע יוביל לחופש? האם ידע יביא שחרור? האם ידע יביא נצחיות? האם ידע יביא רפואה שלימה? האם ידע יביא מרגוע? האם ידע ישיג שמחה יופי ...
בריאת מציאות להרגיש חופשי ויתור טרנספורמציה שליטה על מחשבות הגוף שלי פסיכוזה התפתחות
איך להתעלם מהרע הדמיוני - ואם הוא יחזור / אולי הוא אמיתי?
... - ואם הוא יחזור אולי הוא אמיתי? כפי שכבר התבאר מספר פעמים, תפקידו העיקרי של האדם הוא לעשות הרבה טוב והרע יתבטל ממילא. כאשר יש לך בעיה כלשהי בחיים, הדחקה פושעת היא להמשיך בשגרה הרגילה בלי לעשות שום שינוי. הדחקה טובה שמעלימה את הבעיה לגמרי ללא מלחמה, היא שינוי של השגרה וביצוע של הרבה דברים חיוביים שלא עשית קודם לכן. כאשר יש בעיה, צריך לטפל בה. והטיפול הטוב ביותר הוא על ידי עשיית הרבה טוב נוסף. ונשאלת השאלה. ומה אם הבעיה הזאת אמיתית ומצריכה טיפול אמיתי, מה יקרה אם לא נטפל בה? האם יכול להיות שאנחנו מתעלמים מבעיה אמיתית שמצריכה טיפול? והתשובה לשאלה הזאת היא פשוטה. נניח לדוגמה שתחליט להתעלם מהצורך שלך לאכול לשתות לישון - האם אתה יכול לעשות זאת? תשובה: כן! אבל רק לכמה שעות עד ... משהו חיובי אחר טוב יותר. אין דרך לחשוב על שני דברים במקביל. אם תעשה משהו אחד, לא תעשה תוך כדי משהו אחר. אינך צריך לדאוג שמא אותה בעיה תחזור אליך בהפתעה, כי הדבר היחיד שאי אפשר להתעלם ממנו לגמרי, הוא רק רצון פנימי. ככל שהרצון פנימי יותר, ככל שהפעולה הישרדותית גופנית נפשית יותר, דהיינו שהפעולה משרתת ... להתעלם ממנה אלא היא תחזור ותכריח אותך לבצע אותה. בדיוק כמו שאי אפשר להתעלם מהצורך לאכול כנל. אך יחד עם זאת, באפשרותך להתעלם מכל בעיה ולהתעסק אך ורק בעשיית טוב. כי עליך להבין שאם הבעיה הזאת אמיתית, היא כבר תזכיר לך את עצמה מעצמה. אתה מהצד שלך - אל תחשוב עליה בכלל, אל תבדוק אם היא מזכירה לך את עצמה. אתה תתעלם ממנה לגמרי! אל תדאג לבעיה, אם היא אמיתית, היא כבר תזכיר לך מעצמה שהיא קיימת. אתה לא חושב החל מהבוקר האם אתה עייף, העייפות מגיעה מעצמה גם אם לא חשבת עליה לגמרי. אם ההתנהגות הטורדנית היא אמיתית ... אתה לא נלחץ ולא כועס ולא מוטרד מכך שהיא חזרה. כי אם אתה מוטרד ממנה, הרי שזהו בדיוק הפחד מהפחד שהוא הגרוע מכל. כאשר אתה נלחץ מבעיה, אתה הופך אותה לממשית. כאשר אתה מתעלם ממנה, אתה גורם לה להעלם. וזה אומר, שאם עשית טעות וכבר חשבת את המחשבה שאתה לא רוצה לחשוב עליה, מידית, ממש שניה אחרי שחשבת על ... פנימי. באפשרותך להתעלם לגמרי ממחשבות טורדניות אובססיות או כל התנהגות מחשבה אחרת שאינה מועילה לך. אל תהיה מוטרד מכך שאולי ישנה בעיה אמיתית שאינה מטופלת. אם אכן ישנה בעיה אמיתית, היא תזכיר לך את עצמה מעצמה. אתה תעשה טוב והרע יתבטל ממילא. בהצלחה. הבהרה: כמובן שלא מדובר על בעיה אמיתית שאתה יודע מה הבעיה, כגון שיש לך בעיה רפואית אמיתית ואתה מתעלם ממנה. הכוונה היא לכל שאר הבעיות שיש לאדם, שהכל תקין, אבל בכל זאת הוא ממשיך לחשוב על הבעיה להלחם ברע ולבזבז אנרגיה בחינם! ...
טירדה משהו חיובי מטפל אובססיביות הטוב ביותר לקבל החלטות אוסידי טיפול יכולת
פיתרון בעיות - זה שאינך מוצא פתרון, זה לא אומר ש?
פיתרון בעיות - זה שאינך מוצא פתרון, זה לא אומר ש? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על פיתרון בעיות - זה שאינך מוצא פתרון, זה לא אומר ש?. הרצאה על בעיות ופתרון בעיות. כאשר אינך מוצא פיתרון, זה אומר לא אומר ש? פתרון בעיה: נתמקד בהיבט ספציפי שלעיתים האדם בטוח שאין פתרון לבעיה שלו, והאדם מנסה לפתור ולא מצליח. וכאן נחדש ונאמר, שאם האדם היה בטוח שאין פתרון לבעיה שלו, הוא לא היה סובל. הסבל ... סובל. הסבל נוצר כאשר הוא אומר לעצמו אין אפשרות, אך בתוכו יש תחושה שכן אפשר לשנות, הקונפליקט גורם לבעיה של הסבל. האדם צריך להיצמד לאמת. כאשר האדם מנסה אלף פעם למצוא פתרון לבעיה, עליו להבין שזה שהוא לא הצליח למצוא פתרון לבעיה, אבל מכך שלא הצליח אין להסיק שאין פתרון לבעיה. כי יש בעולם בעיות רבות שהאדם לא הצליח למצוא ... על האדם להיות אמיתי, להודות על האמת, שאמנם אחרים לא הצליחו, אך זו אינה הוכחה שלא קיים פתרון אמיתי לבעיה. הצרה היא כאשר האדם אומר שאין פתרון כלל. זה שקר. לגבי פתרונות לבעיות - הדרך למציאת פתרון, זה על ידי חקירת שורש הבעיה, במקום לרוץ ולמצוא פתרונות, עליו לנסות להסתכל על הבעיה בעיניים ולהבין מהו השורש, מהו אותו הדבר שבגללו יש בעיה? שורש הבעיה, כל הבעיות של האדם הם אף פעם לא בגלל המציאות. הם תמיד בגלל החוויה של האדם את המציאות. על שאינו רוצה את המציאות. הפתרון לכל הבעיות בעולם, הוא ללכת על העניין של הרצון, במה תלויה הבעיה? יש מציאות שאיני רוצה אותה. ... נוסחה קבועה, לשאול למה אני רוצה את המציאות המסוימת, ואז יגיע להשתוות עם המציאות. זה פתרון כללי לכל הבעיות. זה שהאדם לא מצליח למצוא ... תהיה אמיתי. אם חשוב לך תמשיך לחפש, לפחות תדע את האמת. המשך יום של פתרונות! ראה גם: הסוד של כל הבעיות - מהו הסוד שאותו לא יודעים כל הפסיכולוגים מורים רוחניים?. בעיות פתרונות - איך לא להחליף בעיה אחת בבעיה אחרת? איך לפתור בעיות באמת?. מה המשמעות של הביטוי אי אפשר לדעת אין פתרון אין תשובה?. פיתרון בעיות - איך למצוא פתרון לבעיות גם כאשר נראה שאין פתרון?. פשטות פשיטות - מדוע הפתרון הפשוט ביותר הוא הטוב ביותר?. פתרונות בעיות - למה למרות שנדמה לך שאין ...
צרות לפתור בעיות מציאות שורש הבעיה טיפול בבעיות להתמודד עם המון בעיות רוצה את המציאות אכילה
יופי חיצוני, להיות מקובל בחברה, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, להיות מקובל, דחייה חברתית, להיות מושלם, לחוות שלמות
... למעשה מה שמפריע זה לא המחלה אלא הסימפטומים שלה, מה מפריע? למשל אדם מצורע, אז את אומרת שלהיות מצורע זה פחות טוב מאדם בריא, נכון? שאלה: נכון, במראה. אליעד: מה הבעיה במראה? אנו צריכים לחדור פנימה. מה הבעיה במראה? הוא נראה ככה וההוא ככה, למה בעיניך זוהי בעיה? שאלה: זה לא נראה יפה, זה לא נראה נעים אליעד: יש ... חושבת שזה לא נראה יפה, או שבאמת זה לא נראה יפה. ובכלל את לא בטוחה שזה לא נראה יפה, ובכלל מה זה יפה בעיניך? אז בואי נגיד שזה לא יפה, אז מה אם זה לא יפה? מה הבעיה בזה? אבל את צריכה לבדוק גם מה זה יפה. מקודם אמרת ... זה יפה וזה לא יפה, את תחווי את זה בצורה אחרת, את תביני מה אמרת. אבל בואי ונזרום איתך ונגיד שזה לא יפה, אז מה אם זה לא יפה? למה בעיניך אם דבר הוא לא יפה, זאת בעיה? אם למשל היית ילדה בת שנתיים, לא היית אומרת זה ... עמוק פנימה, את תראי שאת אלוהים, את תראי שהכל אחד. זה תגלי רק כאשר תסתכלי עד הסוף. מה אני מבקש ממך, תסתכלי פנימה ותבדקי למה אמרת שזה לא יפה? את חווית את זה כבעיה שזה לא יפה. מה גרם בתוכך, שאמרת שזה לא יפה? מה מייצג עבור יפה? שאלה: דבר שהוא יותר מקובל, אז זה יותר יפה. אליעד: אז הבעיה היא שזה לא מקובל? אז בואי נתחיל מהתחלה, להיות מצורע זה רע, אחת מהסיבות כי זה לא יפה, וכשאנו אומרים שזה לא יפה, אנחנו מתכוונים להגיד שזה לא מקובל, נכון? כן. אז למעשה אין בעיה ביופי, הבעיה היא שזה לא מקובל. זה אומר, שבני אדם לא מקבלים את ... אם זה לא מקובל חברתית? למשל המציאות לא מקובלת חברתית, האנשים כל הזמן מקטרים עליה, והיא הכי דחויה, תמיד מתלוננים עליה, אבל היא המושלמת, היא לא מתאמצת לפתור את הבעיות שלה עם האנשים, למעשה אלוהים הוא הכי מבודד, ויש ... שהוא קיים, אבל לא רע לו מזה שלא יודעים שהוא קיים. כי הוא הרי מפעיל את המנגנון שלא ידעו שהוא קיים. אז השאלה היא, למה זה רע בעיניך לא להיות מקובל חברתית? מה הבעיה עם זה? האם בגלל שזה לא מקובל בחברה, זה מחויב שזה רע? לא. למשל אתה הכי חכם בעולם, אבל זה לא מקובל בחברה, זה לא מחייב שרע לך, אולי טוב לך מזה. אז זה אומר שהבעיה היא לא בלא להיות מקובל, אלא יש בעיה אחרת, מה היא? שאלה: זה גורם לחוסר ביטחון. אליעד: אז הבעיה היא, לא שזה לא מקובל, אלא זה גורם לך לא להיות בטוחה בעצמך. אז מה יש לנו, בעיית עור למשל זאת בעיה, לא בגלל שזה לא יפה, לא בגלל שזה לא מקובל, אלא בגלל שיש לך בעיית ביטחון בגלל זה. אז אם לא הייתה לך בעיית ביטחון, לא היה מעניין אותך בעיית העור, נכון? כן. לכן אדם שהולך לרופא ומבקש תרופה לבעיית עור, צריך לבקש מהרופא תרופה לבעיית ביטחון, נכון? שאלה: אני המומה עד כמה אני נמצאת בעולם מקביל. אליעד: אם תמשיכי לברר, את תכירי את עצמך, ויפתח לך עולם חדש. מה זה אומר בעיית ביטחון? אני לא בטוח במשהו, למשל אדם שהוא מכוער ולכן מרגיש שהוא לא מקובל חברתית, הוא אומר שיש לו בעיה של חוסר ביטחון, מה חסר לך, במה את לא בטוחה? שאלה: זה גורם לכך שאני לא בטוחה שיקבלו אותי. אליעד: אז הבעיה היא לא בזה שזה לא יפה, לא בזה שזה לא מקובל, ולא בזה שיהיה לך חוסר ביטחון, אלא הבעיה בזה שאת לא בטוחה אם יקבלו אותך או לא. אז מה זה אומר שלא יקבלו אותך? שאלה: למשל יגידו שלא רוצים להיות בחברתי אליעד: מה הבעיה בזאת? שאלה: אני מרגישה רע. אליעד: אז מה הבעיה בזה? למשל רוב האנשים בעולם שונאים את המחשבה שלי, ... שאת לא מושלמת ולא מספיק טובה, אז את מנסה להדחיק את זה בכך שאת מנסה להראות מושלמת. ולכן את מתה מפחד, לא להראות מושלמת כדי שלא יזכירו לך שאת לא מושלמת. בעיניך בעיות עור זה רע, אחת מהסיבות כי זה לא יפה. זה שזה לא יפה, זה גורם לכך שזה לא מקובל, ואם זה לא מקובל, אז ידחו אותך, ואם ידחו אותך, אז יזכירו לך שאת לא מושלמת. ואת לא מוכנה שיזכירו לך שאת לא מושלמת. לכן בעיניך בעיות עור זה רע, כי בכך מזכירים לך שאת לא מושלמת. ואת ... משפיע אליך. השאלות האלה מובילות אותך להבין האם זה מושלם או לא מושלם, את חייבת להבין את זה. ובסוף תגיעי למסקנה שזה מושלם, וכשתגיעי למסקנה שזה מושלם, יפתרו לך הבעיות. מה הבנת? שאלה: לבדוק כל תחושה והרגשה שלי, ולראות ...
שלמות אלוהים האמיתי דימוי עצמי גבוה הגדלת ביטחון עצמי רפואה חוסר ערך עצמי תרופה מודעות
בודהיזם - השיחה אודות דרך החניכות
... הוא בעל שליטה מלאה במוסר, בעל דלתות חושים מוגנות, אוכל במידה, מסור לעירנות, הוא בעל שבע המעלות, ומשיג על פי רצונו, ללא קושי וללא בעיה , את ארבעת הגהאנות, שהן תוצרי טוהר נעלה של התודעה ואשר מביאות ברכה בחיים האלו. כיצד תלמיד נאצל הוא בעל מוסר? כאן, מהאנאמה, התלמיד הנאצל ... אשר מובילה להכחדה מוחלטת של הסבל. כך, מהאנאמה, התלמיד הנאצל הוא בעל שבע המעלות. וכיצד התלמיד הנאצל משיג על פי רצון, ללא קושי וללא בעיה, את ארבע הגהאנות שהן תוצרי טוהר נעלה של התודעה ואשר מביאות ברכה בחיים אלו? כאן, מהאנאמה, התלמיד הנאצל, מנותק מתאוות חושים, מנותק ממצבים ... ושוהה בגהאנה הרביעית, אשר מעבר להנאה וכאב, מטוהרת באיזון נפשי ומודעות. כך, מהאנאמה, התלמיד הנאצל משיג על פי רצון, ללא קושי וללא בעיה את ארבעת הגהאנות שהן תוצרי טוהר נעלה של תודעה ואשר מביאות ברכה בחיים אלו. מהאנאמה, תלמיד נאצל שכך הוא בעל שליטה מלאה במוסר, בעל דלתות חושים מוגנות, אוכל במידה, מסור לעירנות, בעל שבע המעלות, אשר משיג על פי רצונו ללא קושי וללא בעיה את ארבעת הגהנות שהן תוצרי טוהר נעלה של התודעה ואשר מביאות ברכה בחיים האלו - (עליו), מהאנאמה, נאמר שהוא תלמיד נאצל אשר נכנס לדרך החניכות ... שכך הוא בעל שליטה מלאה במוסר, בעל דלתות חושים מוגנות, אוכל במידה, מסור לעירנות, בעל שבע המעלות, אשר משיג על פי רצונו ללא קושי וללא בעיה את ארבעת הגהנות שהן תוצרי טוהר נעלה של התודעה ואשר מביאות ברכה בחיים האלו - (עליו), מהאנאמה, נאמר שהוא תלמיד נאצל אשר נכנס לדרך החניכות. ... מתהליך האימון שלו. כשתלמיד נאצל הוא בעל שבע המעלות, גם זה חלק מתהליך האימון שלו. כשהתלמיד הנאצל משיג על פי רצונו, ללא קושי וללא בעיה, את ארבעת הגהאנות שהן תוצרי טוהר נעלה של התודעה ואשר מביאות ברכה בחיים האלו, גם זה חלק מתהליך האימון שלו. התלמיד הנאצל נזכר בחיים קודמים ...
תהליכים לימוד הרגלים התמכרות לאוכל רהיטות ראוי להערכה הלוואות מוסר
הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא
... נוספת לאחוז הנמוך של המאובחנים המבוגרים היא שהפרעת קשב והיפראקטיביות נחשבה עד לפני עשור בערך לבעיה של ילדים בלבד, אם כי המודעות לקיומה גם בקרב מבוגרים גדלה בשנים האחרונות . מבוגרים רבים עם הפרעת קשב אינם מודעים לבעיה, משום שהם חשים שהצליחו להתגבר עליה, במיוחד אם הצליחו לסיים לימודי בית ספר תיכון או להגיע ללימודים אקדמיים למרות ההפרעה. לעתים ההרגלים שאדם עם הפרעת קשב מפתח לעצמו ... ההפרעה, כדי לשפר את איכות חייהם. תסמינים עיקריים (תסמיני הליבה) התסמינים הנובעים באופן ישיר מהבעיות הנוירולוגיות של ADHD מתחלקים למספר קבוצות עיקריות קשב וריכוז, היפראקטביות ואימפולסיביות. תסמיני הליבה הללו עלולים לפגוע בתחומים רבים שיכולים להשפיע על תפקוד האדם ... זו יכולה לנבוע מכל אחת מהסיבות הבאות (או מצירוף שלהן) מצב של תחלואה נלווית בה קיימות במקביל בעיות נוספות - זאת משום שההפרעה מלווה בתחלואה נלווית משמעותית, בעיקר בתחום ההתנהגותי והרגשי. עבור קשיים אלו יש לתת מענה הולם בהתאם למקור הקושי, תוך התייעצות עם אנשי ... איתור מוקדם ומתן מענה טיפולי מתאים. במקרה של איתור בשלב מאוחר יותר בחיי האדם, יש לבדוק האם נוצרו בעיות רגשיות משניות ולתת להן מענה הולם. חלק זה יתמקד בתסמיני הליבה בלבד ויתר הגורמים יפורטו בהמשך. אופן הביטוי של ההפרעה אצל אדם מסוים מושפע ממכלול הגורמים המלא וכולל ... באה לידי ביטוי בקושי משמעותי להימנע או להפסיק פעילות מסוימת, המתקיים חרף רצונו של האדם. כלומר, הבעיה אינה נמצאת ביכולת לזהות טעויות (error detection), אלא ביכולת הוויסות הקוגניטיבית (cognitive regulation) המתרחשת אחרי זיהוי הטעות. התוצאה היא חוסר יכולת להתאים את ... ידי הזולת. בניגוד לפעלתנות היתר המאפיינת היפראקטיביים, עוררות היתר של ילדים מחוננים אינה נחשבת כבעיה. תפיסת החברה ומאפיינים המקשים על הבנת הלקות פעמים רבות נראה קושי של החברה להבין ולקבל את התנהלותם הייחודית של אנשים בעלי הפרעת קשב. דבר זה נובע לא רק מהמורכבות ... תכנון וארגון, וויסות התנהגות ועיכוב תגובה, גמישות חשיבתית, זיכרון עבודה. היא יכולה להוביל גם לבעיות בתפיסת זמן, המשפיעות על היכולת לנהל לוח זמנים ולעמוד בו. לאנשים בעלי הפרעת קשב יש פעמים רבות קשיים בתכנון תנועות, בעיה בעיבוד סידרתי ובביצוע רצף של מטלות. אצל מבוגרים קושי זה יכול לפגוע ביכולת התחזוק של משק בית. במקרים רבים הפרעת קשב פוגעת ביכולת הארגון של האדם ומלווה גם בשכחנות ... מסוימת אך הדבר לא עולה בידו. במקרים אלו לא יעזרו הרצאות והטפות מוסר מצד הסביבה משום שמקור הבעיה אינו בהבנת המצב אלא קושי ביישום הפתרון הרצוי. חוסר ההבנה מצד הסביבה יכול לגרום לכך שאנשים אלו עלולים להיות מטרה קבועה לנזיפות על התנהגות שהיא מעבר לשליטתם, כאשר בו בזמן נמנע מהם המענה למקור האמיתי של הבעיה. ללא טיפול מתאים, מצב זה יכול לגרור אחריו תחושות של תסכול, כעס, חוסר אונים ופגיעה בהערכה העצמית. במקרים רבים אנשים עם הפרעת קשב מצליחים הרבה יותר כאשר עוזרים להם ... שליליות של החברה על הקושי לתפקד בהתאם לדרישות המערכת ולשמור על הגבולות במצבים מובנים עלולות לפתח בעיות התנהגות משניות. בגילאים צעירים בעיות התנהגות עלולות לפגוע בקשר שבין הילד להוריו. זאת משום שילד עם הפרעת קשב קשה הוא אתגר לא קל, הגורם למצוקה אצל ההורים ועלול ליצור ביניהם חילוקי דעות בנוגע לאופן ... של לעג וזלזול תוך נסיון להשתלט על הילד. בנוסף, הורים רבים מצמצמים את המגע שלהם עם ילד סוער ובעייתי ומגיבים אליו רק כאשר צריך לעצור התנהגות בעייתית שלו. במקרים אלו הם מבלים פחות ופחות זמן איכות מהנה עם הילד, ורוב הקשר שלהם איתו הוא ביקורתי ומלא טענות. השונות בקרב אנשים בעלי הפרעת קשב באה לידי ביטוי במסגרת בית הספר, משום שתלמידים בעלי בעיות התנהגות בולטים יותר בעיני הצוות החינוכי. על יועץ בית הספר להתערב במקרים אלו משום שהמורה עלול להתקשות מאוד להתמודד מול תלמיד בעל פעלתנות יתר, ולפתח כלפיו רגשות של ... יכולה לבוא לידי ביטוי רק בהשגים הלימודיים ולא לפגוע כלל ביכולת התלמיד להתנהג כנדרש. בהקשר זה בעיות ההתנהגות שיוצר התלמיד מעלות את הסיכוי לכך שהוא יאותר ויטופל בשלב מוקדם. זאת בעוד שתלמידים בעלי הפרעת קשב ללא בעיות התנהגות עלולים להיות מאותרים רק בשלב מאוחר או כלל לא. דחיית הטיפול הנגרמת כתוצאה ממקרים אלו עלולה להגביר את הסיכון ליצירת קשיים נלווים ובעיות משניות, אשר פוגעים גם הם ביכולת התפקוד של האדם בנוסף לסמפטומים הראשוניים של הפרעת הקשב, ועלולים להיות בלתי הפיכים. התחום החברתי מכיוון שהתסמינים של הפרעת הקשב ... לחוות קשיים בחיי החברה והמשפחה, אשר כוללים בין היתר קשיים ביצירת מערכות יחסים, זוגיות וחברתיות. הבעיות החברתיות הנגרמות כתוצאה מהפרעת קשב הן מגוונות. בין היתר צריך להבין את המרכיבים העמוקים של התופעה כדי להבין את המרכיבים הללו. אצל אנשים עם הפרעת קשב ללא היפראקטביות מופיעים לעתים קרובות ערך עצמי נמוך ומעמד חברתי בעייתי במקצת, אולם ללא דחייה ברורה של בני גילם. לעומת זאת, אצל אנשים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר יש במקרים רבים קשיים חברתיים מהותיים. קשיים בתחום המיומנויות החברתיות ... הכיתה, אך מוצאים את עצמם נידחים ומכאן יסיקו שמתנכלים להם ויפתחו רגשות שליליים כלפי חבריהם לכיתה. בעיות חברתיות יכולות להיגרם גם בעקבות חוויות של כישלון, תסכול וחוסר אונים, ובעקבות דימוי עצמי נמוך. באופן זה ילדים בעלי הפרעות קשב חווים מעגלי תקשורת שליליים אשר נוטים ... ביטחון ברצונם הטוב של האחרים לסייע ולבנות תחושה של מסוגלות עצמית להתמודדות. התחום האקדמי אחת הבעיות היותר בולטות אצל אנשים עם ADHD היא בעיית הלמידה במסגרות החינוך הפורמליות. היא באה לידי ביטוי בחוסר יכולת לתפקד בהתאם לרמה השכלית האמיתית בלימודים, הן בבית הספר והן באוניברסיטה. עם זאת, ADHD אינה מוגדרת ... שולט בחומר הלימוד הפרעת הקשב יכולה למנוע ממנו להפגין את ידיעותיו ולפגוע בציונים שלו. לדוגמה, בעיות בתשומת לב לפרטים יכולות להוביל להבנה שגויה של השאלות ולטעויות נגררות. לעתים קשיי הוויסות אינם מאפשרים לילד ללמוד כהלכה, ואף עשויים לפגוע בהכשרתו לחיים שלמים ... עצמית נמוכה יכולה להוביל להימנעות מאתגרים ולחרדת בחינות, אשר מקשים על התלמיד לממש את יכולותיות. בעיה בולטת היא בעיית הארגון, הגורמת לקושי להתמיד בביצוע מטלות וסיומן, ומעבר מפעילות לפעילות גם ללא שסיימו את הפעילות הקודמת וקושי בהקצבת זמן סביר למטלות על פי קושיין, דחיפותן ... כיתות קטנות ומורים טובים יכולים להגן על תלמיד בעל הפרעת קשב מפני היווצרות של דימוי עצמי נמוך ובעיות תפקוד. על המורים להפגין התפעלות מיכולותיו של התלמיד ומתחומי החוזק שלו ובכך לאפשר לו חוויה חיובית של הסתגלות לחוקים ולדרישות של בית הספר. קשר חיובי המתפתח בין מורה ... נגישות שמע של חדרי כיתה). בנוסף, רוב המורים בחינוך הרגיל לא עברו הכשרה מספקת המאפשרת לאתר את הבעיה ולהתמודד איתה. בבתי הספר השילוב של כיתות גדולות וחוסר הכשרה מתאימה של הצוות החינוכי מביאים לכך שנעשים יותר ויותר אבחונים על מנת לתת הקלות, במקום לנסות לעזור ... אחד מתפקידיו הוא להעביר את הידע שיוכל לעזור לצוות בית הספר לקבוע עבור תלמיד מסוים האם קיימת בעיה ולהחליט מי יטפל בה. פסיכולוג חינוכי וקליני המחזיק בידע על נפש האדם והשפעותיה של הדינמיקה הרגשית, יכול לתרום זווית ראייה אובייקטיבית כגורם חיצוני לבית הספר. ...
להקצין ראיון אהבה טיפול בשלבים הרגשת הצלחה התמודדות עם בעיה בגיל צעיר ריטלין
הכרת הרע, להודות בטעות, להודות על האמת, שאלות מודחקות, לא לפחד להרגיש רע, לא לפחד לשאול שאלות, הדחקה רגשית
... שאת בהבנה. ולכן מה שאני מנסה לומר זה שיש כאן סוג של פחד, פחד להיות פגיעה. למשל, אני מפחדת להרגיש מושפלת. אם למשל את חווה בעיה, את מרגישה מושפלת, אם כשיש לך בעיה ואת חווה שיש פיתרון, את תהיי פחות מושפלת, אבל אם כשתהיה לך בעיה ואת תחווי שאין פיתרון, את תחווי ממש מושפלת, כי את מרגישה חוסר אונים. מה שאני רוצה להגיד הוא שהאדם מפחד להיות בחוויה שהוא לא יודע. בפרט ... ופתאום הבנתי שאני גם רוצה וגם לא רוצה ואין הבדל בין רוצה ללא רוצה. אליעד: רבי נחמן אמר פעם, אני יכול לפתור לאדם את כל הבעיות שלו, אבל הוא צריך לבוא ולספר לי מה הבעיה שלו. כדי לקבל פיתרון אתה צריך לשאול שאלה, ואם אתה לא מוכן להודות שיש לך בעייה, אז איך אוכל להביא את הפיתרון. למרות שכן תוכל לקבל את ... מסוגל להכיל רע. כי השאלה היא כאילו חוויה לא נעימה. וגם השאלה היא להטיל ספק במה שאתה יודע. צריך אומץ להודות בכך שיש לך בעיה, ומה גורם לאומץ הזה? או שאתה מספיק אמיץ או שאתה מספיק סובל. צריך אומץ לשאול שאלה ולהודות שיש לי בעיה. להודות שיש לך חסרונות. ומה עוצר את האדם מלהתקדם? שהוא לא מוכן להודות שיש לו חיסרון. אבל מי שלא יפחד לשאול, בסופו של דבר זה יביא אותו לשאלה הכי חזקה. יש שאלה אחת שמעמידה בספק את קיומו של האדם עצמו. מי שמפחד לשאול נשאר בבעיות שלו, אבל מי שלא מפחד לשאול, לא מפחד מהפחד, מי שמתרגל להגיד את האמת כפי שהיא, אפילו שזה גורם לו להרגיש רע, ואם תלך עם האמת עד הסוף, בסופו ...
חוסר וודאות איבוד חכם אינפורמציה צריך לא לפחד לכל שאלה יש תשובה שכל חקירות
לכל שאלה תשובה - שאלות ותשובות - 20100813
... לא איכפת לך אם תנצח או לא. אם ההצלחה באמת חשובה לך אתה בבעיה מאוד חמורה זה אף פעם לא ייגמר ואתה תמיד תפחד לאבד את ההצלחה. לעומת זאת אם אתה רוצה להצליח כמו שאתה רוצה להצליח במשחק אז קודם כל אתה רוצה להצליח בשביל ... לו ייצויר שאדם מצליח לחוות בתוכו את האין מקום, האם הייתה בעיה? לו ייצויר שהיו גורמים לאדם להרגיש הייתה בעיה? אם אדם היה חווה העדר מקום, הייתה בעיה? לא היה אני ולא היה לא אני. איך מתחברים לזה? עי שאדם שואל אם זה נכון. לא היה אני ולא אני לכן לא היית חווה את הבעיה. ניקח לקיצון האין מקום זה השכל הכי גדול. נלך על האין מקום. לפני כל מה שהיה. איך התודעה שלי מתחברת לאין מקום. האני שהיה לפני הכל. עי ששואלים את השאלה האם ... שאין מקום אילו רק הייתי חווה את האין מקום לא הייתה שום בעיה . ואיך מגלים את התשובה? מה זה מקום? אם תחקור אם יש מקום או אין מקום ותגיע בשכלך למסקנה שאין מקום תגיע למסקנה שאין מקום. לו יצויין שהיה בא דג זהב ואחת ... באחד לא שייך רע, לא שייך ספק. איך חווים את האחדות, כל הבעיות בעולם בגלל חוסר אחדות, אין אפשרות להרגיש רע אם אין לך שני דברים נפרדים אחד מהשני. השאלה הנשאלת איך להתחבר לחוויית האחדות. מבחינת המציאות האובייקטיבית כרגע ... אז אתה לא יודע. זהו. אם הולכים עם הלא משנה עד הסוף, תהיה בעיה כי הלא משנה הוא לא מספיק טוב והוא לא נפרד מהלא משנה. צריך לחוות את הלא משנה בתוך המשנה. אני מאוד רוצה שזה יקרה ובתוכי אני לא חווה את זה כנפרד מהלא משנה. ...
התודעה המוח חלום קיומו של האני להזדהות מסקנות שאלות להתבוננות דעה עצמית
התאמת החוויה להבנה, למות ברעב, סיבת הרצון, למה האדם לא רוצה לסבול, DNA,למה לא לקבל את המציאות
... לעצמי בלגן בראש בגלל הכסף. אליעד: אתה בורא בעיה שלא קיימת עבור בעיה אחרת שלא קיימת וכך אתה מסתובב במעגלים סביבם. בא נתחיל מהתחלה, מה מונע ממך להיות בשלמות? אם היית אלוהים, מה היית משנה במציאות? שתבינו, ... אתה יושב ליד המשחק, ומשחק, ובוא נראה מה הבעיה. לא להגיד שאין בעיה, אלא לראות מה ההרגשה שאתה משחק. אז מה הבעיה בזה שאתה משחק? שאלה: יש בתוכי מחשבה שאני רוצה להפסיק, ואני לא יכול להפסיק. המשחק תופס אותי. אליעד: למעשה אתה רוצה לשנות את המציאות ולא ... המסמך, אלא ממשיך לשחק, אז מה אתה לחוץ? מה הבעיה? למה אתה סובל? שאלה: אני יכול למות, או שאני יהיה חולה. אני לא רוצה להיות רעב. אליעד: למשל אתה ממש רעב, והמשחק חזק ממך, ואתה לא אוכל, אז ... אתה קשור לכסא, ולא נותנים לך לאכול, אז מה הבעיה? אתה סובל בגלל שאתה לא אוכל, למה? הבעיה היא לא באוכל, אלא הבעיה היא שאתה לא רוצה את המצב. אם לא תשתחרר מהפחד הזה, למות ברעב, אף פעם אתה לא תהנה. כל זמן שבעינייך, אתה חושב שיכול להיות שאתה תמות ברעב, ... שתבין שאתה לא רוצה שהתקרה תיפול. להגיד שיש בעיה בתקרה ולא בך, זה נקרא לשקר. ההבנה הנכונה היא שתרצה לרצות את המציאות כמו שהיא, ולא משנה מה יקרה. תבקש מאלוהים מצב שכול מה שיקרה אתה תרצה ... לעשות התאמה בין השכל לרגש. אם אתה לא מבין שהבעיה היא בך, אלא חושב שהבעיה בחוץ, אז לא נוכל להתקדם. הבעיה היא רק בך. כשקורה משהו רע, אתה צריך להבין שהבעיה היא שאתה לא רוצה את זה, ולכן צריך לבדוק עם השכל, ממה אתה מפחד? או האם יש משהו רע במציאות? שאלה: שאני לא עובד במה שאני רוצה, אין לי סיפוק ... לעצמי. אליעד: למשל עכשיו אתה עובד בפרך, מה הבעיה? למה אתה לא רוצה? הסבל הוא שאתה לא רוצה, אז למה אתה לא מרוצה ממה שאתה עובד? האדם כל כך דפוק שהוא לא יכול להגיד שמשהו לא בסדר אצלו. האם אתה מבין שאתה הבעייתי פה? עצם זה שאתה לא מקבל את המציאות, זה מה שגורם לך לסבל. אם אתה אלוהים עכשיו מה היית משנה? שאלה: הייתי מחליף עבודה. אליעד: למה רק עבודה, ... הוא גם יגיע לשלמות. לכן ה - DNA לא פותר את הבעיה. נחזור אליך שוב, אתה לא מרוצה מהעבודה, למה? שאלה: כי יש מנהלים שמכתיבים לי מה לעשות. אליעד: יש הרבה אנשים שרוצים שיהיו עליהם מנהלים, אז ... שלא יכול לשנות את המציאות, ובכל זאת אתה רואה בעיה ואתה סובל. אז למה אתה לא מרוצה מהעבודה? שאלה: אני יושב יותר מדי, עובד 9 שעות ביום אליעד: אז מה הבעיה? שאלה: הריכוז, אני מרוכז מחשבתית וזה קשה לי. אליעד: האם זה מחויב המציאות שאתה תאהב או לא תאהב את הריכוז? שאלה: זה לא מחויב. אליעד: תשאל ... יתר על המידה? הפסקה. אם נופלת עליך אבן, האם הבעיה בך או באבן? אתה צריך להבין שהבעיה היא לא באבן, אלא הבעיה בך, צריך לחבר את הרגש להבנה. אחרת אתה יכול להבין עד מחר שאתה אלוהים, אבל זה לא עוזר לך, צריך לחבר את ההבנה עם הרגש, עד שתגיע למצב, שאם ... אני מוכן לשנות את המציאות, רק תגיד לי מה הבעיה שהילדים שלך לא מאושרים? אתה בא לאלוהים בתלונות, מפריע לך שהילדים לפעמים מאושרים ולפעמים לא, לכן תסביר מדוע אתה לא רוצה את המציאות? מדוע ... שאני אף פעם לא יהיה מודאג? אליעד: כן, מה הבעיה. אם עכשיו הייתה נופלת לך אבן על הראש, את מי הייתי מאשים? האם אתה מבין שהרע שאתה מרגיש זה לא בגלל שנופלת לך אבן על הראש, אלא בגלל שיש ל - ... ולא את המציאות? אני טוען שאם היית מבין שהבעיה היא לא בחוץ אלא ברצון שלך, אז היית מנסה לשנות משהו בתוכך. ואז היית מבין את הרצון הפנימי שלך. אבל אתה עדיין מנסה לשנות את הבחוץ, ולא הבנת שהבעיה בתוכך. קודם תמצא את האשם, אבל אל תאשים את המציאות. שאלה: צריך לקבל את המציאות. אליעד: מה קשור לקבל, אני בכל ההרצאה לא אמרתי לקבל. אמרתי ...
להיות שמח למה באמת אתה רוצה רוצה לנסות אני יודע את התשובה להיות בשלמות להתקדם אפשרויות אתה צריך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בעיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בעיה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בעיה, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, מטפל טוב, מאמן משפחתי בנושאי בעיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1367 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 17:37:46 - wesi4