ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 12
... אינו משתנה. ובעצם, פגשתי עוד פעם אחת בטבע את המודל של המידע המשתנה ואני מדבר על גוש המידע המלוכד האנושי. גוש זה נקרא אדם והוא משתנה ללא הרף, ככל יתר הגושים, במסגרת הבזק הכוחות הפועלים על כל הגושים ביקום, ... למיותר לציין כי האבן לא תזהה את האדם אך הוא יזהה אותה. שניהם גושי מידע משתנים אך רק הגוש האנושי יזהה את גוש האבן ואת כל יתר הגושים שלידו, זו ההפליה לטובה אותה קיבל גוש המידע היחיד בטבע שנקרא ... מעבד את הנתונים המקסימלים האלה ומסיק מהם את ערכי הדמות שאנו עומדים מולה. בעצם, ובשביל להסיק את ערכי הדמות האנושית, מספיק לנעוץ את המבט בתמונה סטטית קבועה, לקלוט ממנה את הנתונים המקסימלים ולזהות את ערכי הדמות שבתוכה. ואכן אנו ... לראות מה תהיה תגובתו מהזיהוי שלי, ואת הנתון הזה אני קולט באופן ברור משפת גופו - שפה המוכרת רק לגזע האנושי ונפוצה במועדון שלו. אני מתאר כאן ולמעשה תהליך של זיהוי עצמי - לא תהליך של זיהוי האדם שעומד מולי, ... כמה מילים - אזי המודעות שלי למיקומי במרחב תשתפר לאין ערוך. אני רואה בהבחנה הזאת את מכלול מערכות היחסים הבין - אנושיים ובכל הרמות. טמוע באדם הצורך להתמקם במרחב הדינמי, ומקור הצורך הזה בפוטנציה הבוערת בעצמותינו ומבקשת לפרוץ החוצה... רוצים לחיות, ... הפוטנציה שבנו תשתרע על מרחב גדול יותר. ובכן ביקשתי בעצם להגיע להגדרה המדויקת של יחסי הגומלין, בין גוש של מידע אנושי מלוכד שנע במרחב, לבין גוש אחר הדומה לו, מה קורה כאשר שני הגופים הללו נפגשים. התשובה שהיגעתי אליה ברורה ... גם הקליפה של התורה אינה רחוקה מהאבן על כל תכונותיה, אך המידע הנמצא בתוך קליפת התורה מתנהג כגוש של מידע אנושי מלוכד שנע במרחב, פוגש גוש ממינו ומקיים איתו יחסי גומלין במלוא מובנה של המילה. אני שואב מהגוף של התורה ...
מסקנות הוא אין סופי תמונות טיפוסים מה זו תודעה מה זה תודעה משיכה איך להבין את המציאות
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 2
... מבוססת ושלווה, הוא מכוון ומטה את תודעתו לאוזן - השמיימית. עם האוזן - השמיימית [48], המזוככת והעולה על זו האנושית, הוא שומע את שני סוגי הקולות - האנושיים והשמיימים, בין אם רחוקים או קרובים. כפי שאדם ההולך לאורך דרך ראשית ושומע קולות של תוף גדול, תוף קטן, ... צלצל ואלו קולות של תוף טאם - טאם. כך הנזיר עם תודעה מרוכזת... שומע את שני סוגי הקולות - האנושיים והשמיימים, בין אם רחוקים או קרובים. גם זה, הוד רוממותך, הינו פרי של חיי הפרישות הנראה כאן ועכשיו, מצוין ... הוא מכוון ומטה את תודעתו לידיעה של מוות ולידה מחדש של יצורים. באמצעות העין השמימית [50], המזוככת והנעלה על הראייה האנושית, הוא רואה יצורים מתים ונולדים מחדש: פשוטים ואצילים, מוצלחים ולא מוצלחים, ביעדים של אושר ואומללות בהתאם לפעולות שלהם, והוא ... טבעיים כלשהם ובכל אופן אין לקבל אותם מילולית. [48] Dibba-sota: שמיעה על - טבעית. היכולת לשמוע צלילים מעבר ליכולת האנושית. היכולת לשמוע קולות וצלילים ממרחק רב, היכולת לשמוע צלילים שאינם בטווח השמיעה האנושית והיכולת לשמוע קולות מעולמות ומישורים שונים. [49] הפרשנות אומרת ששלושת הכפרים הם העולם של תשוקות החושים, העולם החומרי, והעולם האל - חומרי. [50] Dibba-cakkhu: ראייה על - טבעית, היכולת לראות מראות מעבר ליכולת האנושית. היכולת לראות ממרחק רב, היכולת לראות דברים שאינם בטווח הראייה האנושית והיכולת לראות עולמות ומישורים שונים. אין לבלבל בין היכולת הזו לעין - הדהמה. [51] sav: מהמילה - savati לזרום ...
מדיטציה רופא תודעה שופעת אהבה אקט מיני צער טרדות לראות עולם רע וטוב
מה האבסורד בכך שאנשים מחפשים אושר? למה זה האבסורד האנושי הגדול ביותר?
מה האבסורד בכך שאנשים מחפשים אושר? למה זה האבסורד האנושי הגדול ביותר? כפי שכבר התבאר האושר של האדם תלוי אך ורק בו באפשרותך כאדם להיות מאושר בכל רגע נתון ...
האושר של האדם תלוי איך לזכור טיפשות של אנשים החלל החיצון לחיות קשיים חיים לנצח בוודאות
בודהיזם - החיפוש האצילי
... אלמד אותם את הדהמה. אז חשבתי: היכן מתגוררים כעת קבוצת חמשת הנזירים? ובעזרת העין השמיימית, שהיא מטוהרת ועולה על העין האנושית, ראיתי שהם גרים בוראנאסי, בפארק הצבאים שבאיסיפטנה. (לימוד הדהמה) כך, נזירים, לאחר ששהיתי באורובלא ככל שביקשתי, יצאתי לנדוד בשלבים ... הנזירים מקבוצת החמישה השיבו: החבר גוטמה, בעקבות כללי ההתנהגות, התרגול, והעשייה הסגפנית ולקחת על עצמך, לא השגת אף מצב על - אנושי, לא מובחנות בידיעה וראייה הראויים לאציליים. מאחר ועתה אתה חי ברווחה, לאחר שויתרת על מאמציך, וחזרת לתענוגות, הכיצד תוכל להשיג איזשהו מצב על - אנושי, איזושהי מובחנות בידיעה ובראייה הראויים לאציליים? כאשר דבר זה נאמר, אמרתי להם: הטטהאגטה לא חי חיי רווחה, ולא ויתר ... אל חיי חסר - בית. בפעם השנייה אמרו לי הנזירים מקבוצת החמישה: החבר גוטמה... הכיצד תוכל להשיג איזשהו מצב על - אנושי, איזושהי מובחנות בידיעה ובראייה הראויים לאציליים? בפעם השנייה אמרתי להם: הטטהאגטה לא חי חיי רווחה... מחיי בית אל חיי חוסר - בית. בפעם השלישית אמרו לי הנזירים מקבוצת החמישה: החבר גוטמה... הכיצד תוכל להשיג איזשהו מצב על - אנושי, איזושהי מובחנות בידיעה ובראייה הראויים לאציליים? כאשר דבר זה נאמר שאלתי אותם: נזירים, האם שמעתם אותי אי פעם מדבר ...
בורא חברויות נזירים החושים אמונות בודהיסטה מדיטציות ילדה
הפרדיגמה של צורת החשיבה במוחנו
הפרדיגמה של צורת החשיבה במוחנו המוח האנושי עובד על סיבה ותוצאה. המוח בנוי מזיכרונות התא המקודדים במוח האנושי בעזרת מיליוני סמלים, תדרים, אותות, קולות ותמונות. כל אלו מהווים תדרי אנרגיה שונים שמהווים את השדה האלקטרו מגנטי של ... חלקיק ביקום. כל אדם משדר אותות אנרגטיים שונים על פי בסיס זיכרון התא במוחו מהעבר. כתוצאה מזיכרונות התא שחקוקים במוח האנושי משלל תקופות החיים השונות של הזיכרון, מתנהלים חייו של האדם. התוצאה היא שמחשבת האדם משחזרת את העבר ללא הפסקה ... צורת החשיבה במוחנו - במעגליות חוזרת כל הזמן לאותה נקודה של העבר. על מנת לשבור את הזיכרון התא המקודד במוח האנושי י ש לבנות סרט חדש במוח האנושי. כלומר, לצרוב בתודעתו חוויה, זיכרון, תחושה ואומנה חדשה במוחו שתאפשר לכל אחד ללא יוצא מן הכלל לפרוץ ולשחרר חוויה ...
לפתח יכולת שכלית חיים טובים תלות יכולות שכליות להתגבר על קנאה תרגול קוגניטיבי פיתוח יכולת חשיבה להתעלם
אתאיזם - מבוא - חלק 1
... אטומיסטים כגון דמוקריטוס ניסו להסביר את העולם בדרך מטריאליסטית גרידא, מבלי לפנות לרוחני או למיסטי. קריטיאס ראה את הדת כפיתוח אנושי לחלוטין שמטרתו להפחיד את העם לכדי מילוי קודים מוסריים. נראה שפרודיקוס (ידיד פרוטגורס) הצהיר, לא אחת, הצהרות אתאיסטיות בעבודתו ... (לפיה האמונה הדתית נפרדת מההיגיון) אותה כינה docta ignorantia (בורות נלמדת), ובכך הניח שאלוהים או מושג האלוהות הוא מחוץ לקטגוריזציה האנושית והידע עליו כעיקרון כפוף להשערה. ויליאם איש אוקאם השרה נטייה אנטי - מטאפיזית בבקשתו הנומינלית לצמצם את התפיסה האנושית לאובייקט מציאותי יחיד ובכך לציין כי תכלית שמיימית אינה אמורה להיתפש על ידי האינטואיציה או אף הרציונאל האנושי. הפיצול כביכול, או שאלת היחס שבין חשיבה רציונלית כביכול, לבין חשיבה דתית שכביכול אינה, או פחות רציונלית, נידון מאוחר ... שני הסברים המסבירים את אותה התופעה, עלינו לאמץ את ההסבר הפשוט ביותר, שמערב הכי פחות גורמים. אתיאיסטים רבים גורסים שההבנה האנושית של חוקי הפיזיקה, הכימיה והביולוגיה מספקת לנו הסבר נטורליסטי לעולם, ללא צורך באלוהים. לפיכך הם חותכים את אלוהים בתערו ...
חילונים להתייחס הוכחת מציאות הבורא טבע עליונות תהליך הוכחה לקיומו של אלוהים לזלזל
בודהיזם - תפיסת היקום הבודהיסטית
... העולמות העליונים של הרוחות או האלים (devas, gods) כקשורים עם עולם החומר או הגלקסיות. עולמות אשר אינם ניתנים לצפייה בראיה אנושית. האם אנו אמורים להתייחס להיבט זה של היקום כשייך לתחום המיתולוגיה? האם לבודהה היה בסיס מוצדק כלשהו להאמין בקיומם ... - לא נעימות. (Samyutta Nikya, IV. 206). גן עדן, העולמות השמימיים או השמיים (Heavens) הוא צורות חיים נעלות יותר מהאנושי - על אנושי, כאשר כל שחווים הוא נעים (S. IV. 124). בעוד גיהנום (Hells) היא צורת חיים נחותה - תת אנושית, כאשר כל שחווים הוא בלתי נעים. הבודהה טוען לראות את שני סוגי עולמות אלו. הסכנה בהיוולדות בעולמות נחותים תת - אנושיים אלו (vinipata) היא הקושי להיוולד שוב ברמה אנושית לאחר מכן. הסיבה הניתנת היא: מכיוון שאין יכולת לתרגל חיים נכונים וטובים, אין צדק, אין עשייה של פעולות חיוביות ...
מודלים איך להאמין ראוי בינוניות קבוצה לתרגל דמיונות התחשבות
מדוע באים ילדים?
... מתמקד בפעולה עצמה, באנגלית מציין המושג חזקה, מצב מתמשך שיותר מתאים למציאות: to have children. האם קיימת אלטרנטיבה בתרבות האנושית, לעמדה המעודדת הולדת ילדים? ככל שנלך אחורה בזמן, נראה עד כמה ילדים נתנו מענה למגוון רחב של בעיות וצרכים ... ליעדים למילוי צרכים אחרים, בהם נתמקד: ילדים כשותפים נוחים למילוי צרכיהם הנפשיים.. של הוריהם (בהרחבה בהמשך). ברור לכולם כי המין האנושי לא נתון בסכנת הכחדה.. אם כך, רעיון המשכיות הזרע שמרגיש חיוני לרבים ראוי לבחינה. דאגתם של אנשים לא נתונה למין האנושי בכללותו. במבט חוקר נראה כי מאמציהם מכוונים להמשך קיומם הפרטי. ומהו הקושי שמולו הילד מהווה פתרון? ללא ילדים אין ... תקופת חיים שלימה בלי שהכירו את מהות קיומם הייחודית, על ידי כך שמיהרו לבטא בציבור את התפקיד המאויש ביותר בהיסטוריה האנושית: התפקיד ההורי. עד כדי כך התפקיד שגור, שקשה ליחידים גם היום, לראות עצמם משלימים את חייהם מבלי שחוו אותו. ... מלהגיע לאותה משמעות קיומית עצמית יחידנית שלא תלויה באחרים. בשל ההתרגלות להימצא ביחסים המבוססים על תלות רגשית, נעצרת ההתפתחות האנושית. כי היחסים המוכרים, המבוססים על פרדיגמה ישנה, מנציחים את המצב הקיים שבו מביאים ילדים כדי להתגבר על פחדים ארכאיים שהוזכרו לעיל, כמו הפחד להיות לבד, בשעה שמה שיהיה אפקטיבי יותר להמשך הקיום האנושי, זה פיתוח היכולת להתגבר על הפחד. על זה נפרט בפרק העוסק בעצמאות רגשית, בהמשך. נמשיך בהבנה טובה יותר של ...
לוותר לחיות ללא ילדים חרמן שותפים סקס אמצעי מניעה משפחה אלהורות
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 14
... כראי, ולמעשה הדמות שאני רואה מולי מרחיבה את מעגל הזיהוי העצמי שלי ועוזרת לי להתמקם במרחב. וככל ואנעץ בדמות האנושית יותר את עיני - כך אתמקם באופן מדויק יותר במרחב. במקביל, גם בפגישתי עם התורה זיהיתי את את תכונת יחסי גומלין על כל מרכיביה: המידע הנמצא בתוך התורה מתנהג כגוש של מידע אנושי מלוכד שנע במרחב, פוגש גוש ממינו ומקיים איתו יחסי גומלין במלוא מובנה של המילה. אני שואב מגוף התורה מידע ... שמשקף את זהותי העדכנית במרחב. אני אמור לזהות את התורה מתוך עקומה בודדה, אך אני מזהה אותה כעקומה משתנה ואנושית בעלת פנים אין ספור במרחב. עקומת התורה משתנה ביחס אלי ומראה לי פנים אחרות שדרכם אני משפר את מעמדי ואת מיקומי במרחב. התורה מתנהגת איפוא כהתנהגותו של אדם בעל ישות פעילה, ואותה מזהה מתוך עקומה משתנה כישות אנושית. אני חייב איפוא לקבוע כי לגוף המידע של התורה נשמה פעילה - היינו אופציה פעילה ועקומה משתנה. הנוסחה להלן ... כעקומה משתנה והוא מנהל איתי יחסי גומלין לכן אני מזהה בו ישות בפני עצמה. הספר הזה הוא לא ישות אנושית כי אני רואה את קליפותיו וכריכותיו השונות, הן מתבלות, קלפי התורה ומגילותיה נשחקות ככל ספר ומגילה, אך אין זה ... היקום... האדם החליט לקנות לו אלוהים בכל מחיר ויהי מה. היה מי שהטעים כי זה מצרך חשוב להמשך קיום הגזע האנושי, זה מצרך מלכד, מאחד, ואפילו השוללים את קיומו שותפים לדעה הזו. כן נתקפתי זעם על הזילות שהגיע אליה האדם... המסר הטמון בתורה ויחזור, כפשוטו, אל המציאות. מחבר התורה וללא צל של ספק הוא מושא חשוב ומגרה את הסקרנות האנושית. ולמרות שעמדתי על קיומו - אומר בכל הכנות, אינני יודע עדיין מה אני אמור לעשות במידע הזה ובאלו נקודות ...
חיבה להאמין חושש היצע קשר אישי נשמה בודדה תהליכים
מאמן אישי שהוא גם פסיכולוג - האם ולמה זה חשוב?
... משמשת בסיס תיאורטי משמעותי לאימון. הפסיכולוג הוא מומחה לחקר הנפש, התפיסה וההתנהגות. זהו תחום הידע וההכשרה שלו: חוקיות ההתנהגות האנושית. הפסיכולוג עוסק הן בהתנהגות אנושית גלויה והן בהתנהגות אנושית סמויה, כך שהוא נוגע בעצם בכל תחומי החיים האנושיים. כשאנו מדברים על פסיכולוג, זה לא אומר, בהכרח, פסיכולוג קליני שעוסק בניתוח ופתרון בעיות והפרעות נפשיות. פסיכולוג יכול לעסוק ... הנובעות מהאינטראקציות בין החברים בארגון), פסיכולוגיה חינוכית, התנהגותית, קוגניטיבית ועוד. הפסיכולוג כחוקר וכמדען עוסק בארבעה אתגרים מרכזיים: תיאור ההתנהגות האנושית (מהי?), הסבר ההתנהגות (למה אנשים מתנהגים כך?), ניבוי התנהגות (מתי וכיצד אנו מתנהגים באופנים שונים?) ובקרה (כיצד נוכל לשלוט, ... מהוויה ועשייה. זהו המגרש של הפסיכולוג. ההשכלה שרוכש פסיכולוג (תואר M. A לפחות) מקנה לו ידע מעמיק והבנה בתחומי החשיבה האנושית, הרגשות האנושיים, תקשורת בינאישית, הדיאלוג הפנימי, קבלת החלטות, פתרון בעיות, שפה, זיכרון ועוד. פסיכולוג שהוא גם מאמן אישי מביא איתו לאימון את מכלול הידע והמומחיות בשדה ההתנהגות האנושית. לפיכך, יש לו בסיס רלבנטי מאוד, שימושי ואקטואלי שמעניק לו כמאמן פרספקטיבה, כלים, יכולות ומיומנויות ייחודיות. כל אלו מקנים ...
טיפול בהפרעות נפשיות מומחה פסיכולוגיה קלינית לתהליך האימון להחליט זיכרון לטפל בחולי נפש בעיות נפשיות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אנושיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אנושיות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אנושיות, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עומד בהחלטות אמונה בשלמות שלילת אזרחות החלטות מידיות איך לבטא? תחושת יכולת לפחד ממחלת הקורונה חרדות מהעתיד לא מעריך את עצמי דימוי עצמי חיובי איך לדעת האם מישהו אוהב אותך? אני אוהב את מה שיש התנזרות ממין ואושר למה אני לא מאושר? זוגיות גורמת איך לשכנע אקס? לקבל החלטות לפי הרגע הזה מתי קשה לקבל החלטה? להתמודד עם חרדה אחרי פרידה להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט רצון שלא מצליחים להשיג אותו להצליח במכירה חוויית הלקוח לתת ללקוחות להשתמש במוצר לגרום לילד לעשות שיעורי בית כמה לפנק ילדים? שאלה רוחנית שלמות רוחנית תרופות פסיכיאטריה שיגעון גדלות ורגשי נחיתות יוצאת עם מישהו לזכור את האקסית גירוי בשריר deadlift vs squat האם יש מוסריות בלי אלוהים? הוכחה לאי מציאות הבורא שלבים בהארה רוחנית הדרך להארה להיות אלוהים שקרי להיות אלוהים עצמו להשקיע כסף בבורסה בארהב איפה תוכל לעשות הכי הרבה כסף? תכלית החיים והמוות מה תכלית החיים? מה גורם לבן אדם ליהנות? שיפוטיות שלילית הגדרה של בחירה חופשית האם לאלוהים יש רצון חופשי? איך המהות של העולם נוצרה? כמה זמן היקום קיים? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, יועץ טיפולי, קואצר לזוגיות בנושאי אנושיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 08:08:03 - wesi4