... מתאר את שלבי הלימוד המתחילים בכך שהתלמיד מאזין למורה בהקשבה מלאה: כאשר החוקר רואה שהנזיר חופשי לגמרי מבורות,
האמון שלו בנזיר מתבסס. עם הופעת
האמון (במורה), אדם פונה (אל המורה), לאחר שפנה (אל המורה), הוא נותן את דעתו אליו בכבוד, כך, לאחר שנתן את דעתו, הוא מקשיב בערנות (לדברי המורה), לאחר שהקשיב בערנות, הוא שומע את ... פנייה (אל המורה) היא דבר מסייע ביותר לנתינת הדעת בכבוד. גוטמה, איזה גורם מסייע ביותר לפנייה? בהארדוואגה,
אמון (במורה) הוא דבר מסייע ביותר לפנייה. (שוורץ, 2006, סוטרת צנקי 104) על פי קטע זה תהליך החקירה מותנה בחקירת המשמעות, המותנה בזכירת הדהמה, המותנה בשמיעה של הדהמה, המותנה בהאזנה ערנית, המותנה בנתינה הדעת הכבוד (השתדלות), המותנה בפנייה למורה, המותנה
באמון במורה. ולכן לאחר שהחניך נותן
אמון במורה, הוא פונה אליו, נותן את דעתו אליו בכבוד, מאזין בעירנות לדבריו, שומע את דבריו, זוכר את הדברים בזיכרונו, ולאחר מכן חוקר את משמעותם. זהו התהליך הלימוד בקצרה שנעשה בעבר ...