... מלחמה איש חרבו על ירכו מפחד בלילות. ערכה המספרי של האות ס = ששים=60 מכאן שהאות ס רומזת להגנה וחומה. יש המבינים כי המספר 60 רומז ל - 60
האותיות המרכיבות את שלושת הפסוקים של ברכת כהנים: יברכך י - ה - ו - ה וישמרך. יאר י - ה - ו - ה פניו אליך ויחנך. ישא י - ה - ו - ה פניו ... סגולת האות ע לשאוב גם עושר גשמי. וכן יכולה לבטא כלי מושלם לקבל אור רוחני גבוה ביותר. בספר תורה, עור הקלף אוצר בתוכו את אור הקדושה של
אותיות התורה. כן גם גוף האדם, כולו עטוף ב - עור אשר מתחבר לאור ההילה העוטפת ויוצרת את הגוף הפיזי. האות ע מייצגת גם עוצמה. תכונות ... באופן קיצוני. במידה והוא פטפטן, נושא שיחתו יהיה הוא והישגיו בלבד. צ - צדקות וענווה האות צ רומזת בשמה לערך: צדק או צדיק. היא נמצאת ברשימת
אותיות ה - אב במקום ה - 18 המבטא את המילה: חי. על פי מה שנאמר: וצדיק באמונתו יחיה... (חבקוק ב ד) יש הרואים באות צ צירוף של שתי
אותיות: נ, ו - י כאשר הבסיס היא האות נ ומעליה האות י: האות נ רומזת לענווה והאות י רומזת לחכמה. ענווה ורוחניות המשולבות זו בזו. נכון ... היינו ממליצים ללכת בכל צעד ושעל בחיינו לפי הצדק, לפי הדין...? אולי מומלץ לפעמים להשתמש במושג: לפנים משורת הדין??? צדיק יסוד עולם - בעל
האותיות צ יש לו יכולת לפרנסה טובה, בזכות מעשיו הטובים יקבלו אנשי שלומו שפע והצלחה גשמית. יש לו יכולת טובה לשאת תפילות ובקשות ליושב בשמים, ... נוכל לומר כי האות ק יכולה לבטא מטוטלת של כוחות מן המרכז החוצה ומן ההיקף פנימה, זאת הודות לחכמה האצורה בה. כי הרי האות ק היא הרחבה של
האותיות א, ו - י המביעות חכמה. (סדר א. י. ק: א=1 י=10 ק=100) החכמה היא כוח אדיר, אבל כמו כל כוח בעולם יכולה להיות בעל משמעות חיובית או להיפך - בעלת משמעות שלילית. יש הרואים בה רמז לקבה אשר משני צדדיו נמצאות
האותיות: צ ו - ר, קרי: צדיק או רשע שניהם נמצאים בקרבתו של הקבה. יכולת האדם הנושא אות ק בשמו, היא יכולת של שליטה עצמית, שליטה על יצריו ... חלקה הנסתר והנגלה של האות, גם הם מרמזים כל אחד בפני עצמו, לשם מהשמות הקדושים: את החלק הנגלה (ק) - יש סופרים הכותבים באמצעות חיבור
האותיות: כ + ו, שערכן ביחד 26 הרומזות לשם הויה. בשם זה קיימת השלמות האבסולוטית והטוהר המוחלט. החלק הנסתר - וף ערכו בגימטריא 86 כמו ... - תנועה. בחירה בין גדולה ושפלות האות ר מביעה תנועה. היא המנוע, הגלגלים, המניעים את כל מה שזקוק להנעה. היא הרחבה של האות ב ושל האות כ (סדר
אותיות ב. כ. ר: ב=2, כ=20, ר=200) המביעות יצירה, יצירת כפיים, פעילות. ואכן זו האות ר, מביעה את הכוח המניע. האות ר מבטאת את המושג ראשית, ... אחר הסגולה הניתנת לו בכשרונו המיוחד לפתיחה, יכולה להיות מסוכנת. הוא עלול כביכול ללא חשש לפתוח תיבות פנדורה, בלי להתייחס לתוצאות. צורת
האותיות ד ו - ר כמעט זהה. ההבדל ביניהן הוא בפינה הימנית העליונה. שם מתעקלת הר כדי להתאים את עצמה לקו האנכי. בעוד ה - ד מייצגת זוית חדה ... ת היא יכולת ההתבוננות, תפישה על חושית. מושגים של אמת, שלמות, ותכלית, הם מושגים אשר מגיעים אליהם רק בסוף, כמו האות ת הנמצאת בסוף רשימת
האותיות. אנו תמיד בדרך, כדי להגיע אל כל האידיאלים הנזכרים. האות ת היא אות החיים, כי במשך כל ימות חיינו אנו נמצאים בשלב של להגיע ולהשיג: תכלית, אמת. חיים שיש בהם משמעות! אנו רואים את
האותיות כמעגל אשר תחילתו האות א וסיומו באות ת. מאלף עד תו. מספר
אותיות האלף בית הוא 22,
האותיות הן קודים מיוחדים לנשמה, והן גם רמז למעגל השלם, אשר את בנוסחתו הקבועה הנקראת בלעז פאיי, אנו משתמשים עי החלוקה של המספר 22 ב 7-! (3=22:7 ושארית 1=א) האמת היא שהאות ת לא נחשבת כסיום ממשי אלא חוזרת ומתחברת אל האות א, היא שואפת לקבל את כוחה מהאות הסמוכה לה במעגל
האותיות מן האות א הרוחנית, כך היא מקבלת משמעות, ולא סיום וניתוק חלילה. לכן מומלץ מאד לנושאי האות ת בעיקר בסוף שמותיהם, להתחבר אל ... בצורה חזקה ובאופן טבעי, כי האות ת צמודה לאות א. יש כאן רמז למילה תא, הרומזת ליחידה בסיסית שמרכיבה אורגניזם שלם חי. ת נכתבת במילוי
אותיות תיו. י רומזת לחכמה ו רומזת לחיבור, כך שסוף האות תי - ו היא האות ו אות החיבור המתחברת אל האות הסמוכה האות א. (שתי
האותיות: י ו הן
אותיות משם הויה, והן
אותיות של רחמים) ת אות של תמימות, שלמות, התמימות נמדדת ומוערכת רק בסוף. האות ת מיוצגת עי יעקב אבינו, אחרון האבות לפני יצירת האומה ... בטרם יפעל. סיכום ואחרית דבר כל אות היא עולם בפני עצמו, עם יכולות מגוונות של כוחות ועצמה. כל מה שנאמר לעיל משמש ומובא כבסיס להבנת משמעות
האותיות. עולם
האותיות עולם קסום רוחש בתוכו את כל ההוויה וסודותיה. מומלץ להבין גם את צירופי
האותיות , כיצד הן מתחברות זו ליד זו ומה משמעות החיבור שביניהן. אם נתחבר שכלית ורגשית אל סוד
האותיות נשיג השגות גדולות ויתגלה לפנינו עולם שלם נפלא וקסום.
והאותיות תהיינה כיצורים של שליחי הא - ל, לעזר לנו לכל תכלית ומשימה.
מהאותיות הללו נבנים מלים, מהמילים, משפטים, שאותם אנו מדברים במשך כל ימי חיינו. עלינו להבין כי המשפטים אשר אנו מוציאים מפינו יש להם כוח ... חכמים חילקו את כל ההויה ל - 4 דרגות זו מעל זו: דומם, צומח, החי והמדבר ומשום כך העדיפו לכנות את האדם: מדבר. הבה ונעריך גם אנו כוחן של
אותיות כאבני היסוד של הדיבור והשפה. כדי
שהאותיות יתעוררו ויכירו את מי שמכיר אותן, וחיינו יחדיו באושר שלווה וביטחון. ...