... נוצרת בשל תנאי מסויים? יש לומר: כך הדבר. אם נשאלים: בשל איזה תנאי יש היקשרות? יש לומר: עם
הישתוקקות כתנאי יש היקשרות. אננדה, אם נשאלים: האם
הישתוקקות נוצרת בשל תנאי מסויים? יש לומר: כך הדבר. אם נשאלים: בשל איזה תנאי יש
הישתוקקות? יש לומר: עם הרגשה כתנאי יש
הישתוקקות. אננדה, אם נשאלים: האם הרגשה נוצרת בשל תנאי מסויים? יש לומר: כך הדבר. אם נשאלים: בשל איזה תנאי יש הרגשה? יש לומר: עם מגע כתנאי יש הרגשה. אננדה, אם ... - חומריות, עם מנטליות - חומריות כתנאי יש מגע, עם מגע כתנאי יש הרגשה, עם הרגשה כתנאי יש
הישתוקקות, עם
הישתוקקות כתנאי יש היקשרות, עם היקשרות כתנאי יש קיום, עם קיום כתנאי יש לידה, עם לידה כתנאי נוצרים הזדקנות ומוות, צער, קינה, כאב, עצב, ויאוש. כך הוא המקור ... לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של קיום, קרי, היקשרות. (היקשרות) כך נאמר: עם
הישתוקקות כתנאי יש היקשרות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה
הישתוקקות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא
הישתוקקות למראות,
הישתוקקות לצלילים,
הישתוקקות לריחות,
הישתוקקות לטעמים,
הישתוקקות לתחושות מגע,
הישתוקקות לתופעות מנטליות - אז, בהיעדרות מוחלטת של
הישתוקקות, בהפסקה של
הישתוקקות, האם היקשרות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של היקשרות, קרי,
הישתוקקות. (הישתוקקות) כך נאמר: עם הרגשה כתנאי יש
הישתוקקות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה הרגשה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא הרגשה הנולדת ממגע - עין, ... ממגע - גוף, הרגשה הנולדת ממגע - תודעה - אז, בהיעדרות מוחלטת של הרגשה, בהפסקה של הרגשה, האם
הישתוקקות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של
הישתוקקות , קרי, הרגשה. (תלוי
בהישתוקקות) כך, אננדה, בתלות בהרגשה יש
השתוקקות, בתלות
בהישתוקקות יש מרדף, בתלות במרדף יש הישג, בתלות בהישג יש לקיחת - החלטה, בתלות בלקיחת - החלטה יש
תשוקה ותאווה, בתלות
בתשוקה ותאווה יש היקשרות, בתלות בהיקשרות יש רכושנות, בתלות ברכושנות יש קמצנות, בתלות בקמצנות יש בעלות, ובגלל בעלות, נוצרות תופעות רעות ומזיקות שונות - ... נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של רכושנות, קרי, היקשרות. כך נאמר: בתלות
בתשוקה ותאווה יש היקשרות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היו
תשוקה ותאווה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של
תשוקה ותאווה, בהפסקה של
תשוקה ותאווה, האם היקשרות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של היקשרות, קרי,