ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






שחרור אמיתי מפחדים - הסוד טמון בראשית - יש טיפול בפחד ויש שחרור בשלמות מפחד
... אמיתי מפחדים - הסוד טמון בראשית - יש טיפול בפחד ויש שחרור בשלמות מפחד טיפול בפחד, אצל מרבית המטפלים, פירושו לגרום לכך שהוא יעלם או יפחת לרמה שתאפשר תפקוד יומיומי סביר. למרבה הצער, גם במקרה הפנטסטי שבו נדמה לרגע שהוא נעלם לגמרי, עדיין האפשרות שהוא יחזור קיימת. זאת אומרת ... ואין לך שום אפשרות לדעת באיזו עוצמה הוא יהיה ומה יהיו ההשפעות שלו על החיים שלך. יוצא שבאופן פרדוקסלי, מרבית הטיפולים מכל סוגי ושיטות הטיפול, גם במקרה של טיפול מוצלח, מולידים פחדים גדולים יותר מהפחד או החרדה בה הם טיפלו. הדרך היחידה להשתחרר מהפחד בשלמות היא על ידי הבנת המקור שלו, על ידי מציאת הסיבה הראשונה שלו. רבים כמובן מנסים להתחקות אחר מקור הפחד, אך אם המטפל לא יודע מהו המקור הראשון ... לא יודעים מהו המקור הראשון של הפחד ולכן לא יכולים להוביל אותך אליו. כנ"ל גם פסיכיאטרים, מתקשרים, מנטורים, מטפלים בהיפנוזה וכיוצ"ב. הם לא יודעים מהו המקור הראשון של הפחד שלך, ולא יכולים לכוון אותך למצוא אותו בעצמך. וכאן המקום להדגיש - שחרור בשלמות מהפחד אין פירושו לא לפחד. גם אין ...
בכוחות עצמי פסיכיאטריה הצלחה שיטות טיפול תרופה לטפל בחולי נפש אתה רוצה פחד או חרדה
פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית (C. B. T) / פסיכותרפיה "רגילה" (טיפול דינאמי)
... קוגניטיבית התנהגותית (C. B. T) / פסיכותרפיה "רגילה" (טיפול דינאמי) הדומה והשונה בין פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית (C. B. T) לבין פסיכותרפיה "רגילה" (טיפול דינאמי) הטיפול המוכר הנו הטיפול הדינאמי. טיפול זה מתייחס להיבטים לא מודעים של הנפש. ההתבוננות על קשיים שונים, הנה באמצעות ההתמקדות בעצמי ובמפגש בין מטפל סובייקטיבי למטופל סובייקטיבי. בתוך מפגש זה יתבוננו הן המטפל והן המטופל על הקונפליקטים וההתרחשויות השונות בתוך חדר הטיפולים. כלומר, מוקד העבודה הנו ביחסים בין המטופל למטפל. מדובר בתהליך ארוך אשר נמשך בדרך כלל מספר שנים, לפחות. בעשור האחרון שיטת הטיפול הנפוצה בארה"ב הנה הפסיכותרפיה הקוגניטיבית התנהגותית. זאת ועוד בעיות רגשיות מסוימות, כגון טראומה, על פי החלטת משרד הבריאות ומשרד הביטחון, הטיפול ייעשה רק על ידי מטפלי C. B. T (טיפול בשילוב, P. E E. M. D. R ). הפסיכותרפיה ההתנהגותית הינה טיפול פסיכולוגי המתבסס על תיאוריית הלמידה הביהייביוריסטית. הטיפול מניח שמקור הקשיים הרגשיים, מצוי בדפוסי התנהגות, או הרגלים, לא יעילים אשר נלמדו במהלך החיים. למעשה, באמצעות שינויי ההתנהגות הלא מותאמת של המטופל, נביא להקלה משמעותית במצבו. למשל, אישה אשר חרדה לצאת החוצה אחה"צ, עת עברה אונס בשעות אחה"צ. שינוי ההתנהגות - קרי, למידה דרך חשיפה , כי אין סכנה כיום ביציאה החוצה אחה"צ, יוביל לשיפור משמעותי במצבה. הפסיכותרפיה הקוגניטיבית שמה דגש על ההווה ועל הסימפטומים שעמם מגיע המטופל לטיפול. קרי, היא מתמקדת בקשיים בזמן אמת, ועל כן לא פעם, מדובר בטיפול ממוקד וקצר. הטיפול הקוגניטיבי מבוסס על ההנחה שדפוסי חשיבה משפיעים על ההתנהגות, ומקור המצוקה הוא בדפוסי חשיבה מעוותים. על כן הטיפול מתמקד בזיהוי דפוסי החשיבה הלקויים ובניית דפוסי חשיבה מותאמים יותר, אשר מביאים לשיפור במצב הרגשי. למשל, אדם אשר חושב כי לא יוכל להתקבל לעבודה טובה יותר, מאחר ואינו מסוגל לעבור ... התמודדות נמנעת כפי שתיארתי בדוגמא. יש לציין כי על פי הגישה ההתנהגותית, המטפל, אף יערוך עם המטופל משחקי תפקידים רבים של ראיון על מנת ליצור התרגלות. בטיפול הדינאמי, ינסו להבין את המקור לגבי החרדה מראיון, בעברו של המטופל, ויבחנו את היחסים עם ההורים אשר, על פי הגישה הדינאמית השפיעו על דימויו העצמי וחרדותיו, כיום. תהליך זה של התבוננות דורש זמן רב, ואינו מבטיח שיפור בחרדות המטופל. יש לציין כי ממחקרים רבים, נמצא כי הטיפול היעיל ביותר במצבי חרדה, דיכאון, טראומה, הפרעות קשב והתנהגות, אבל, וכפייתיות (O. C. D), הנו הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי. חלק מטיפולים אלו מבוצעים אף תוך זמן קצר, של 15 מפגשים. טיפול C. B. T בילדים טיפול קוגניטיבי התנהגותי בילדים, דורש מיומנות מורכבת. הן הבנה של עולמם הפסיכו - קוגניטיבי של הילדים והן התאמה של כלי ה - C. B. T לגילם של הילדים. רוב מטפלי ה C. B. T מטפלים במבוגרים. מטפלים אשר להם ניסיון עם ילדים, בדרך כלל יטפלו בילדים מגיל 10 - 11, מאחר ומתחת לגילים אלו נדרשת מיומנות שונה (קב' גיל. 6 - 10, 2 - 6). בנוסף לניסיוני עם בני נוער ומבוגרים, עקב עבודתי ...
שותפות ראיונות סבל קושי ילדים קטנים הנאה מינית קונפליקט להתמודד
טיפול בפרפקציוניזם ודחיינות
טיפול בפרפקציוניזם ודחיינות נעמי (שם בדוי), בת 48, הגיעה לטיפול בנושא של דחיינות. היא סיפרה כי מזה שנים היא עוסקת ביוגה, מתרגלת ואף השתתפה בקורס מורים ליוגה. עם זאת, היא לא ... שוקלת לגשת ולעשות את העבודה, היא מחליטה קודם לעשות משהו אחר וכך העניין נמשך עוד יום ועוד יום. לפתע, היא נזכרת בדברים דחופים אחרים שעליה לטפל בהם: ערמת הכביסה לא סובלת דיחוי, היא חייבת לבשל או לסדר את הבית, לנקות, ללכת לקנות משהו וכיו"ב - מיליון סידורים הופכים ... שהיא עייפה מכדי להשקיע בעבודת הגמר. כך חולפים להם הימים, הימים הופכים לחודשים והעבודה בעינה עומדת. התחלנו להשתמש בטכניקת ה - EFT, כדי לטפל בדחיינות של נעמי. בטכניקה זו, "מתופפים" על נקודות ספציפיות בגוף - נקודות המרידיאנים לפי הרפואה הסינית - תוך כדי התייחסות ...
השקעה פחד מ הגברת הביטחון העצמי אנחה משיכה להתחיל לשכנע הגברת ביטחון עצמי מה היא מרגישה
הרמוניה בפילוסופיה הסינית, עם קשר לטיפול בצמחים
... בפילוסופיה הסינית, עם קשר לטיפול בצמחים מה משמעות המונח 'הרמוניה', ברמת הפרט, ברמת החברה וברמת הטבע? מי נושא באחריות לשמירה על ההרמוניה וליצירתה, ואיך כל העניין יכול להתקשר לקביעת פורמולות של ...
עניין יכולות אני לא יכול יעיל יותר הרמוניה היא חתירה יעילות אוטומט
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 8
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 8 פרק 6 הצעות למשחקים ופעילויות 1."המלך אמר". משחק בו ... למישהו מהמשפחה בהפתעה. 14.צרו לילד אלבום ובו תמונות של רוב הצעצועים והמשחקים או אפשרויות הבידור שלו. תנו לילד לבחור בטיפולים או בשעות אחרות מתוך הספר. 15.אפשרות אחרת לבחירת הילד את מהלך הטיפול היא להחליט שיש תורות בין המטפל לילד ופעם המטפל מחליט במה הם ישחקו ופעם הילד מחליט. בתחילת הטיפול ניגשים לחדר הצעצועים או לאלבום תמונות בו מצולמים כל הצעצועים והפעילויות (ראו סעיף קודם) ובוחרים לפי תורות מה הולך להיות בטיפול. כל פעילות שנבחרת תמונתה יוצאת מתוך האלבום ומודבקת ע"י ...
מידי פעם צורות שונות התחושה דגים עשייה טריק הגעה יעדים
אימון אישי / מאמן אישי - תובנות לחיים של מורה רוחני, ייעוץ אישי וטיפול אישי - חלק 8
... אישי / מאמן אישי - תובנות לחיים של מורה רוחני, ייעוץ אישי וטיפול אישי - חלק 8 ניהול זמן כאשר האדם רוצה להשיג מטרות ... אך הרצון בנקמה כרוך במאמץ ולעיתים אף לא מספק את האדם, כמו כן הוא מייצר כעס אצל האדם הנוקם. ומטרת האדם הנוקם שהאגו שלו ירגיש טוב יותר והנקמה לא נותנת מענה שלם לצורך הזה. והדרך לטפל באגו פגוע היא ע"י אהבה עצמית אמיתית שהאדם מברר ...
עצה טובה קבלת החלטה השכל של המציאות אגו פגוע רצון תוצאות לדעת מה יקרה לגרום לגבר
מהות הקשר הזוגי / אמונות על זוגיות / טיפול זוגי - טיפול בזוגיות / בחירת בן זוג - בת זוג
... הקשר הזוגי / אמונות על זוגיות / טיפול זוגי - טיפול בזוגיות / בחירת בן זוג - בת זוג אמונות על זוגיות כולנו מטפחים במרוצת חיינו רעיונות לגבי מהי זוגיות בריאה, מהי הזוגיות שאנו רוצים להיות בה, מה ראוי שיהיה ... מרגישים, מכירים את עצמינו לעומק ובמקרה הטוב גם מתפתחים. את הציפיות הכי עמוקות ואינטימיות שלנו אנו מפתחים ביחס לבן / בת הזוג שלנו; האופן בו אנו רוצים להיות מטופלים על ידו, האופן בו הוא אמור לדאוג לנו, להפתיע אותנו ביומולדת, לקדם אינטרסים שחשובים לנו. בן הזוג אמור לפי הציפיותנו להיות מותאם לנו ולצרכנו, מותאם בהשקפותיו, ... בחירה ולא מתוך תבניות מסרסות / מעלימות / לא מכבדות, יש לפתח מודעות למראה שבן הזוג משמש עבורנו, על מנת לתקן עם הזמן את עצמנו ולפתח בעזרתו את המופע שלנו בעולם. טיפול זוגי - טיפול בזוגיות בטיפול זוגי מתאמנים בני הזוג על תקשורת מקרבת יותר המביעה טוב יותר את המישור הרגשי של המסר, תקשורת שככל שמתקדם הטיפול, מכילה פחות האשמות ודברי ביקורת. תקשורת המאפשרת לכל צד להבין טוב יותר את המניעים והתגובות של הצד השני. טיפול זוגי מאפשר הבנה טובה יותר של התפקיד שכל אחד משחק בעולמו הרגשי של האחר, אלו נושאים הוא בא לפתור בעזרתו ומהן הפעולות שיכולות לזרז את תהליך הריפוי. הבנות ...
נישואים הערות תפקיד הוכחות אינטרס ביקורת הזוגיות לסמוך
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4 יעדי התכנית הטיפולית התכנית היא אישית ונבנית לילד ספציפי. על ההורה לשאול את המנחה בכל שלב ושלב מדוע תכנית זו מתאימה כרגע לדעתו לילד. יש לשנות את התכניות לעיתים כל שבוע, אך לעיתים ... מבחינת הדרך שבה אנו מנסים להגיע לתוצאות, משום שלא יתכן שהילד יעשה בדיוק את אותה הדרך במשך חודשים רבים (וגם לא שבועות). לכן על המטפלים והמנחה להיות יצירתיים ומעניינים ולהבין שככל שהילד עולה ברמת התפתחותו כך גם נדרשת מהם יצירתיות וגמישות בדרך בה הם מטפלים בו, במשחקים, סיפורים ושירים שהם מביאים. יש להתחשב ביכולתו של הילד לשבת באופן רציף ליד שולחן. ילדים רבים על הקשת אינם מסוגלים לשבת ולהקשיב בתחילת דרכם הטיפולית. לא יהיה זה הגיוני או מוסרי להושיב ילד כזה על כסא ליד שולחן זמן רב ולנסות להחזיק אותו שם בשעה שברור שהוא אינו מסוגל לכך. ישנן דרכים שונות להביא את הילד לשולחן. צריך להכיר את הילד היטב לשם כך ולפני שקופצים לתוך התכנית הטיפולית להקדיש זמן לא מבוטל לחשיבה כיצד לעשות זאת. לדוגמא, כמה וכמה ילדים שהכרתי לא התחילו בישיבה ליד שולחן אלא במשחק פיזי עמוק, כמו קפיצה על פוף, התגלגלות בשמיכה, עבודת ... על הגוף. לאחר שהצורך הסנסורי של הילד בא "על סיפוקו" יש לו יותר יכולת לשבת ליד שולחן או בשקט על הרצפה ולשחק. ילדים שמתחילים תכנית טיפולית במצב אוטיסטי עמוק יותר על ההורים להחליט עד כמה נכון, מועיל ובאיזו עוצמה להכניס את הילד שלא ברצונו לתוך הטיפול. ילדים רבים שנכנסים לתוך טיפול ABA מראים התנגדות עזה, משתוללים, בוכים ומכים את סביבתם ועצמם. הם אינם מסוגלים לקבל הוראות או את העובדה שיש מבוגר מולם שהוא המדריך שלהם ויש להם הרבה מה ללמוד ממנו וליהנות מלימוד זה. כאמור, חשוב מאד שהמנחה יסביר להורים שתגובתו של הילד עשויה להיות בעלת עוצמה לא מבוטלת בתקופה הראשונה של הטיפול (כדאי להגדיר כמה זמן זו תקופה ראשונית, בעיני מדובר בלא יותר ממספר פגישות עד מקסימום מספר שבועות). על המנחה וההורים להחליט ביחד עד כמה "רחוק" הם מוכנים ללכת ועדיין ... חיוביים על התנהגות שכן הייתה הולמת (ישיבה רגוע על הכסא לכמה שניות, שיתוף פעולה וכו') כך שהוא הבין את הדרך הנכונה להתנהגות בזמן טיפול. לאחר שהילד הבין זאת הוא המשיך להגיע לטיפולים ברצון רב והתקדם יפה. הכוונה בטיפול אינה בשום אופן לשבור את רוחו של הילד ולשנות את מי שהוא במהותו, אלא לתת לו להבין שיש כאן עוד אדם ושהמילה האחרונה, כמבוגר, היא שלו. כך מבין הילד שהוא מתלמד ואילו המבוגר הוא המורה. בתוך הגבולות הללו ניתן חופש די רחב לילד והוא לומד למצות אותו עד תום, ליהנות וללמוד לשחק ולתקשר בטיפול. תפקיד המטפל הוא להציג ולהציב לילד גבולות של ריסון עצמי ודחית סיפוקים ובה בעת להעניק לילד חופש בכל מקום שהדבר אפשרי מתוך אהבה וכבוד לילד. מתן כוח גדול מידי לילד ... אותו משום שהוא יודע שהמפתח לבלבול וחוסר האונים שהוא חש מצוי אצל המבוגר והוא מוכן לתת לו לעזור ולהוביל. למשל, כאשר ילד נמצא בטיפול והמטפל נותן לו אפשרות לבחור בין שני משחקים שאפשר לשחק כרגע והילד מתעקש לעשות דבר מה שונה לחלוטין שפורץ את המסגרת שהמטפל מנסה להבנות, על המטפל להגיב בריסון עצמי ולא ... הנושאת בתוכה את החום, האהבה והכלים שיסייעו לילד לתפקד ולהיות בקשר עם הסובבים אותו. למנחים דרכים שונות לגרום לילד להבין את דרך הטיפול וחוקיו, יש להקפיד שהדברים נעשים במקצועיות, מהסיבות הנכונות, בגבולות הנכונים, בהיגיון ובהדרכת והסכמת ההורים. חשוב מאד לאורך כך הטיפול, אך בעיקר בתחילתו, כאשר הילד אינו מכיר את חוקי המשחק, ללמד את הילד מהם החוקים, מה תפקידו כילד ומה תפקיד המבוגר, כמה נחמד שכל אחד יודע מה תפקידו ואיך אפשר ליהנות ממשחק הולם ביחד. במהלך התקדמות הטיפול אפשר להרחיב את הגבולות והילד לומד עד לאן הוא יכול למתוח אותם. לאחר שנקבעו היעדים והדרכים להשגתם יתחיל המנחה להנחות את הצוות הטיפולי. המצב בארץ כיום הוא כזה שרוב הפעמים תמצאו את עצמכם כהורים מכשירים מטפלות לעבודה עם הילד. כדאי לפרסם באתרי אינטרנט של שתי"ל ואלוט בלוחות המודעות באוניברסיטה בחוג ... תכנית ABA, כדאי להיות בקשר עם בית לורן ולקבל רשימה של מטפלות שעברו קורס ABA, אך קחו בחשבון שסיום קורס כזה אינו אומר שהמטפל יודע לטפל בילד (הוא יודע את התיאוריה), הוא זקוק להנחיה צמודה. רצוי מאד לסכם עם המטפל שהוא נשאר לעבוד עם הילד לפחות שנה משום שלוקח זמן וכסף להכשיר את המטפל ולכן אין טעם להעסיק אותו לכמה חודשים. יש הורים שמחתימים מטפלים על חוזה לשנה בשל העלות הכספית הגדולה והזמן שלוקח להכשיר את המטפל. כל מטפל מתחייב לטיפול בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע, להגיע לביתכם ולטפל בילד על פי ההוראות של המנחה ושלכם, בנוסף לטיפולים יש גם ישיבה שבועית שהמנחה וכל המטפלים בשיטה מגיעים אליה. בתחילת הדרך יש לאפשר לילד ולמטפל להתחבר ביניהם וליצור תחושה של אמון, חיבה, אהבה וכבוד הדדי, זאת בנוסף לתכניות הטיפוליות הראשונות. המנחה צריך לקחת זאת בחשבון ולעזור למטפלים לתכנן את הטיפול הספציפי כך שיהיה כתוב על דף נייר באופן מובנה, יהיו בו אופציות שונות למשחק ולאינטראקציה שהילד יוכל לבחור מתוכם במידת האפשר (תלוי במצבו של הילד). בסיום כל מפגש טיפולי ישאיר המטפל את דף העבודה שלו בקלסר ה
לימוד חשוב ביותר תפקיד המטפל ניסיון הורים סיפוק יכול לבחור אוטיסט
טיפול פסיכיאטרי - מבוא
טיפול פסיכיאטרי - מבוא טיפול פסיכיאטרי הוא טיפול בהפרעה נפשית או במחלת נפש המתבצע על ידי רופא מומחה לפסיכיאטריה, לעתים בשילוב עם פסיכולוג, עובד סוציאלי, מטפל אמנויות או מומחה לריפוי בעיסוק. הטיפול הפסיכיאטרי בנוי בדרך כלל מאיבחון, טיפול תרופתי או פסיכותרפי ושיקום. טיפול פסיכיאטרי ניתן במסגרת בית חולים מתמחה, במסגרת קהילתית או בבית החולה בהתאם לחומרת ההפרעה. רוב ההפרעות הנפשיות אינן ניתנות לריפוי מוחלט, והטיפול הפסיכיאטרי מתמקד באיזון ביוכימי של הגוף, ריסון התסמינים, הקלת מצוקת החולה ושיקומו. בשונה מענפי רפואה אחרים ובשל ההשפעה של מחלות נפש על כושר השיפוט של החולה, נתונה בחוק ברוב המדינות סמכות לטיפול פסיכיאטרי שלא בהסכמת החולה, במקרים בהם המחלה מסכנת את שלומו של החולה או של הסובבים אותו. גבולותיה של סמכות זו הם נושא שנוי במחלוקת. עקרונות הטיפול הפסיכיאטרי הטיפול הפסיכיאטרי השתנה מהותית בעשורים האחרונים. בעבר נהוג היה לאשפז חולים לתקופות ארוכות במוסדות, לעתים לשנים ארוכות. כיום רוב החולים מטופלים במסגרת מרפאות חוץ ומחלקות יום. במקרים בהם נדרש אשפוז הוא נמשך שבועות ספורים, ורק אחוז קטן של החולים מאושפז לתקופות ארוכות. רוב הטיפולים הפסיכיאטריים נעשים ביוזמת המטופלים ובהסכמתם, בשל מצוקה אישית על רקע נפשי. חלק מהמטופלים פונים באופן אישי וחלקם מופנים על ידי רופאי משפחה או בתי החולים הכלליים. ישנם מטופלים שמופנים בפסיקת בית משפט לאחר איבחון, כתחליף לעונש מאסר וישנם מקרים נדירים של אשפוז כפוי על פי חוק במידה וקיים סיכון ממשי לחולה או לסביבתו. פחות מאחוז מהפונים לטיפול פסיכיאטרי בישראל מופנים דרך רשויות החוק. טיפול פסיכיאטרי יכול להינתן לכל דורש במרפאות הציבוריות בישראל. כל אדם הסובל ממצוקה נפשית או מסימפטומים הקשורים להפרעת התנהגות או הפרעה נפשית יכול לפנות ... אבחון פסיכיאטרי הליך האבחון הפסיכיאטרי זהה לכל המטופלים, ללא קשר לסיבת הגעתם למרפאה או לגורם שהפנה אותם. השלב הראשון באבחון הוא הערכה של מצבו הגופני והנפשי של המטופל. הוא כולל ראיון מקיף שמטרתו זיהוי תסמינים התנהגותיים, הכרת אישיותו, התנהגותו ותפקודו היומיומי, ההיסטוריה הרפואית והנפשית שלו ויחסיו עם הסביבה. ... ושוטרים או סגל רפואת חירום שהיו במגע קרוב עם המטופל ויכולים להעיד על מאפייני התנהגותו. בחלק מהמקרים מופנה המטופל לבדיקות רפואיות כגון בדיקות דם או סי. טי. שמטרתן שלילת בעיות רפואיות ונוירולוגיות המשליכות על מצב נפשי, או המצאות המטופל תחת השפעת סמים. בדיקות רפואיות מוסברות למטופל ומתבצעות בהסכמתו, למעט במקרים נדירים של אשפוז כפוי או בצו בית משפט. במידה וזוהו תסמינים של מצוקה או הפרעה נפשית ונשללו בעיות רפואיות ונוירולוגיות או ... סמך זיהויה המוחלט של ההפרעה מחליט הפסיכיאטר על הטיפול המומלץ - תרופתי, פסיכואנליטי או אחר. במקרים מסוימים ממליץ הפסיכיאטר על אשפוז קצר במחלקה או במוסד שיקומי עד לאיזון ההפרעה. טיפול פסיכיאטרי רוב הטיפולים הפסיכיאטריים מתבצעים במתכונת של מפגשים תקופתיים, בדומה לטיפול בכל מחלה אצל רופא מומחה. המטופל מגיע לפגישות קבועות מראש עם הפסיכיאטר בהן מתבצעת הערכה של מצבו ולעתים טיפול פסיכותרפי. תדירות הפגישות יכולה להיות אחת למספר ימים עד לאחת למספר חודשים, בהתאם לסוג ההפרעה והשלב בו היא נמצאת. אצל מטופלים רבים שמצבם יציב ומאוזן הפגישות מתבצעות לעתים רחוקות מאוד. ממוצע המפגשים ל
הפרעה נפשית של הפרעת מומחה פסיכותרפיסט בעיות מצב נפשי סמכות איזון ביוכימי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפולים
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טיפולים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפולים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, קואצינג, קואצ'ינג אישי בנושאי טיפולים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 19_03_2024 השעה 09:58:46 - wesi4