ידע להצליח - Yeda.EIP.co.il

הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : ידע EIP > היקשרות
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על היקשרות...
תקציר⬅ ... הבנה מדויקת עד כמה שאפשר לגבי הדרך בה תופס המטופל את התנסויותיו העצמיים במודעותו הערה. הכוונה, להבנה של עולמו הפרטי כאילו היה זה של המטפל, אך מבלי לאבד את הכאילו. היכולת, לחוש את רגשותיו כעסיו, פחדיו ושמחותיו, כאילו היו שלו אולם, מבלי לתת לכעסו, פחדיו או שמחותיו שלו, להיקשר ולהסתבך בהם. דרך נוספת למימוש תנאי זה הינה, באמצעות "אמפטיה גופנית". כאשר, גופו של המטופל ברמה החושית חווה, כי המטפל קשוב לו והוא מזהה את מצוקותיו ומתייחס אליהם, הוא נרגע ומרפה אחיזה ומתח כך, שהדבר מאפשר שחרור רגשות וגלישה לרמה טיפולית עמוקה יותר. מצב זה, אינו תלוי במודעותו הערה של המטופל ואפקט זה, יכול להיות מושג גם כאשר ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... הבודהה מופיע. אדם שמיישם את פעולות הבודהה נקרא בודהה. בודהה שהמציאו בני - אדם אינו בודהה. כשאנחנו אומרים שהבודהה הוא חסר גבולות, הכוונה היא שהוא אינו מוגבל בצורה. אין זו אמת - מידה לגודלו. בודהה הוא חד - מחשבה, עליז וחופשי מהיקשרות. ובכל זאת אנשים רבים בימינו חושבים שבודהה קודר וחסר - מזל. 33. לך שיוצא מדעתך בניסיון להשיג תודעה - שלווה תורת הבודהה אין לה אמדן ואין לה גבול. איך ניתן להתאים אותה לקטגוריות שלך. לא משנה מה אתה מנסה להשיג, הוא מוגבל. בכל מקרה רק דברים לאנשים רגילים ניתנים להשגה. להשיג כסף, להיאחז בבריאות, להיקשר למעמד ותואר, להשיג סטורי - כל דבר שתשיג פשוט יהפוך לרכוש של אדם רגיל. להניח לרכוש של אנשים רגילים - זו המשמעות של להיות בודהה. אם תודעה - שלווה פירושה הסיפוק האישי שלך, הרי שאין לזה דבר וחצי דבר עם תורת - הבודהה. תורת - הבודהה מורה לנו היעדר גבולות. זה שאין לו אמדן צריך להתקבל ללא תלונות. אתה חסר שלוות - תודעה כיון שאתה רודף אחרי שלוות - תודעה מושלמת. זה עקום. היה קשוב ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... "האם לידה נוצרת בשל תנאי מסויים? " יש לומר: "כך הדבר". אם נשאלים: "בשל איזה תנאי יש לידה? " יש לומר: "עם קיום כתנאי יש לידה. " אננדה, אם נשאלים: 'האם קיום נוצר בשל תנאי מסויים? " יש לומר: "כך הדבר". אם נשאלים: "בשל איזה תנאי יש קיום? " יש לומר: "עם היקשרות כתנאי יש קיום. " אננדה, אם נשאלים: "האם היקשרות נוצרת בשל תנאי מסויים? " יש לומר: "כך הדבר". אם נשאלים: "בשל איזה תנאי יש היקשרות? " יש לומר: "עם הישתוקקות כתנאי יש היקשרות. " אננדה, אם נשאלים: "האם הישתוקקות נוצרת בשל תנאי מסויים? " יש לומר: "כך הדבר". אם נשאלים: "בשל איזה תנאי יש הישתוקקות? " יש לומר: "עם הרגשה כתנאי יש הישתוקקות. " אננדה, אם נשאלים: "האם הרגשה נוצרת בשל תנאי מסויים? " יש לומר: "כך הדבר". אם נשאלים: "בשל איזה תנאי יש הרגשה? " יש לומר: "עם ... " יש לומר: "עם מודעות מנטליות - חומריות כתנאי יש מודעות. " כך, אננדה, עם מנטליות - חומריות כתנאי יש הכרה; עם הכרה כתנאי יש מנטליות - חומריות; עם מנטליות - חומריות כתנאי יש מגע; עם מגע כתנאי יש הרגשה; עם הרגשה כתנאי יש הישתוקקות; עם הישתוקקות כתנאי יש היקשרות; עם היקשרות כתנאי יש קיום; עם קיום כתנאי יש לידה; עם לידה כתנאי נוצרים הזדקנות ומוות, צער, קינה, כאב, עצב, ויאוש. כך הוא המקור לכל מסת הסבל הזו. (הזדקנות ומוות) כך נאמר: "עם לידה כתנאי נוצרים הזדקנות ומוות. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה לידה מכל סוג שהוא ... לא קיום בספירת החושים, קיום בספירת חומר עדין, קיום בספירת אל - חומר - אז, בהיעדרות מוחלטת של קיום, בהפסקה של קיום, האם לידה תוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של לידה, קרי, קיום. (קיום) כך נאמר: "עם היקשרות כתנאי יש קיום. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה היקשרות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא היקשרות בספירת החושים, היקשרות בדיעות, היקשרות במצוות ופולחנות, או היקשרות בדוקטרינת עצמי - אז, בהיעדרות מוחלטת של היקשרות, בהפסקה של היקשרות, האם קיום יוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של קיום, קרי, היקשרות. (היקשרות) כך נאמר: "עם הישתוקקות כתנאי יש היקשרות. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה הישתוקקות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא הישתוקקות למראות, הישתוקקות לצלילים, הישתוקקות לריחות, הישתוקקות לטעמים, הישתוקקות לתחושות מגע, הישתוקקות לתופעות מנטליות - אז, בהיעדרות מוחלטת של הישתוקקות, בהפסקה של הישתוקקות, האם היקשרות תוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של היקשרות, קרי, הישתוקקות. (הישתוקקות) כך נאמר: "עם הרגשה כתנאי יש הישתוקקות. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה הרגשה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא הרגשה הנולדת ממגע - עין, הרגשה הנולדת ממגע - אוזן, הרגשה הנולדת ממגע - אף, הרגשה הנולדת ממגע - לשון, ... זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של הישתוקקות, קרי, הרגשה. (תלוי בהישתוקקות) כך, אננדה, בתלות בהרגשה יש השתוקקות; בתלות בהישתוקקות יש מרדף; בתלות במרדף יש הישג; בתלות בהישג יש לקיחת - החלטה, בתלות בלקיחת - החלטה יש תשוקה ותאווה; בתלות בתשוקה ותאווה יש היקשרות; בתלות בהיקשרות יש רכושנות; בתלות ברכושנות יש קמצנות; בתלות בקמצנות יש בעלות; ובגלל בעלות, נוצרות תופעות רעות ומזיקות שונות - מתחילים להשתמש באלות ונשקים, סכסוכים, מאבקים, ויכוחים, וריבים, דיבור מעליב, השמצות, ואמירת שקרים. כך נאמר: "בגלל בעלות, נוצרות תופעות רעות ומזיקות שונות - מתחילים להשתמש באלות ... באופן מוחלט ותכליתי לא היתה רכושנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של רכושנות, בהפסקה של רכושנות, האם קמצנות תוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של קמצנות, קרי, רכושנות. כך נאמר: "בתלות בהיקשרות יש רכושנות. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה היקשרות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של היקשרות, בהפסקה של היקשרות, האם רכושנות תוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של רכושנות, קרי, היקשרות. כך נאמר: "בתלות בתשוקה ותאווה יש היקשרות. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היו תשוקה ותאווה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של תשוקה ותאווה, בהפסקה של תשוקה ותאווה, האם היקשרות תוכל להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של היקשרות, קרי, תשוקה ותאווה. כך נאמר: "בתלות בלקיחת - החלטה יש תשוקה ותאווה. " בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה לקיחת - החלטה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של לקיחת - החלטה, בהפסקה של לקיחת - החלטה, האם תשוקה ותאווה היו יכולות להראות? "כמובן ... כיוון שהעצמי שלי נתון לחוות הרגשה. ' אננדה, כאשר נזיר לא מאמין שהרגשה היא עצמי, ולא מאמין שעצמי הוא חסר חוויה של הרגשה, ולא חושב ש'העצמי שלי מרגיש; כיוון שהעצמי שלי נתון לחוות הרגשה. ' - אז, כאשר הוא נטול אמונות מעין אלו, הוא לא נצמד לדבר בעולם. ללא היקשרות, הוא לא טרוד. כאשר הוא לא טרוד, הוא משיג ניבאנה בעצמו. הוא מבין: 'הלידה מוצתה, החיים הרוחניים הסתיימו, מה שהיה לעשות נעשה, אין עוד חזרה למצב התהוות זה. ' אננדה, אם מישהו יאמר על נזיר שתודעתו השתחררה בדרך זו, שהוא מאמין 'הטטהאגטה קיים אחרי המוות' - אין זה יהיה ראוי; או שהוא מאמין ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... כמוגבל / לממש את אפשרות המגבלה, דהיינו במילים אחרות, שחזרנו לכך שאלוהים מוגדר ככל יכול, ולכן חסר את המגבלה, דהיינו - מוגבל בעצמו... כשאתה רוצה ליצור קשר עם צורה כלשהי במציאות, פירושו לומר שאתה רוצה ליצור תלות, ומי שבורח מהעובדה הזו, שישאל את עצמו - האם יכולתי להרגיש את אותו הטוב גם בלי הצורה שאליה אני רוצה להיקשר? אם התשובה שלך היא - לא, אז זה נכון שאתה רוצה ליצור חיסרון / תלות ואם התשובה היא שכן - אז למה אתה רוצה להשיג את הצורה הזו? האדם לא מחפש את האמת למען האמת, אלא כי הוא מרגיש טוב עם עצמו מכך שהוא אחד שמחפש את האמת... יש אנשים שנדמה להם שתחושת הטוב שלהם נובעת מכך שהם שמרו שבת, או הניחו תפילין או קיבלו ברכה וכו' אבל מצד האמת לא הצורה החיצונית שיפרה להם את התחושה, אלא המחשבה שלהם שהצורה החיצונית עוזרת, דהיינו המשמעויות שהם מייחסים לצורה ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... חשיבה בלבד: אטקאבצ'רו, Atakkvacaro: מעבר להסקה לוגית ולהמשגה. הדבר ניתן להבנה אך ורק באמצעות תובנה ולא באמצעות חשיבה מושגית בלבד. [34] מתענג בהאחזות: אלייה - ראמה, laya-rma: התענגות בבסיס, כלומר דבר מה שניתר להיקשר אליו. [35] הטבע המותנה של הדברים: אידה - פצ'יטא, Ida-paccayat: 'מותנה בזה', כלומר, העובדה שלכל דבר יש סיבה מסויימת. [36] התהוות מותנית: פטיצ'ה - סמופאדה, paicca-samuppda. [37] תגובות - מנטליות: סנקהארה, sakhr: מתורגם גם כ'דפוסי התודעה', 'דפוסים מנטליים', 'צורות התודעה', 'תצורות מנטליות', 'תופעות מנטליות', 'רגשות' ועוד. [38] התשתיות ללידה חוזרת: אופדהי, upadhi. כל הגורמים התורמים להיקשרות, ומכאן ללידה מחדש. [39] ברהמא סהמפטי מזוהה עם הברהמא העליון. [40] 'הם יהיו אלו אשר יבינו את הדהמה', bhavissanti dhamassa atro ti. [41] עין הבודהה עולה על 'עין הדהמה' ועל 'עין החוכמה'. [42] עבירות על כללי המוסר. [43] החכם: סומדהו, sumedho: זה היה גם שמו של הברהמין אשר יצא לפרישות תחת הבודהה דיפנקרה (Dpankara), ויועד להפוך לבודהה גוטמה. [44] הראו את אמונכם: ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ברעב. דוגן זנז'י אומר שעלייך להיות עני כדי לתרגל את הדרך, כיצד אוכל אם - כן לבקש לי חיים טובים מאלה? עוני כמובן אינו מכוון רק למיעוט ברכוש. בראש ובראשונה מדובר בטוהר התודעה. הרושי סאוואקי אומר: "אם כוס המים שבתודעתך מלאה היא תעלה על גדותיה אם תקבל עוד. עלייך לרוקן את כוס המים הזו - זאת אומרת להשליך את רעיונותייך האישיים ואת היקשרויות האגו שלך. רק כך יש ביכולתך לפתח את הגישה שתאפשר לך להקשיב ולקבל את כל מה שהמורה האמתי שלך מציע לך. " תרגול למבוגרים מתחיל בזניחת האגו שלנו. ללא גישה זו לעולם לא נשיג מה שאנחנו רוצים, כיון שאין ביכולתנו להקשיב, אין ביכולתנו לקבל את התורה, ואין ביכולתנו לראות את ההנחיות, אנחנו לא מבססים אמונה בזאזן, ולאחר מספר שנים של "תרגול" אנחנו נוכחים לדעת שאנחנו מבזבזים את זמננו - ואנחנו מאשימים אחרים או ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לאחר שאדם מבין את שתי הדרכים האלו להתפתחות ודעיכה עליו לפעול כך שחוכמתו תגדל. 283 עיקרו את יער התשוקה עד אחרון העצים מתוך היער צומח פחד. לאחר שעקרתם את היער וסבך השיחים אז, נזירים, תהיו חסרי תשוקה. 284 כל עוד סבך השיחים, אף הקטנים ביותר של תשוקת גבר כלפי אישה לא נעקר תודעתו כבולה כמו עגל יונק לאימו. 285 עקור את ההיקשרות לעצמך כפי שעוקרים לוטוס סתיו בידיים חשופות פתח את הדרך לשלווה לניבאנה, כפי שהוצגה על ידי הנעלה. 286 "כאן אחיה בעונת הגשמים כאן אחיה בחורף ובקיץ" כך מהרהר לו הטיפש. ולא מבין את הסכנה. 287 אדם הקשור לילדיו ומרעו בהתאהבות ממכרת המוות סוחף אותו כמו שיטפון הסוחף כפר בשנתו. 288 בנים, הורים וקרובים אינם מהווים הגנה. אדם שנלכד על ידי ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לא לאדם שנגוע באשליה. " "אך חברים, האם מטרה זו היא לאדם שנגוע בהשתוקקות או חופשי מהשתוקקות? " כתשובה נכונה, המתבודדים מתורות לימוד אחרות יענו כך: "חברים, מטרה זו היא לאדם שחופשי מהשתוקקות, לא לאדם שנגוע בהשתוקקות. " "אך חברים, האם מטרה זו היא לאדם שנגוע בהיקשרות או חופשי מהיקשרות? " כתשובה נכונה, המתבודדים מתורות לימוד אחרות יענו כך: "חברים, מטרה זו היא לאדם שחופשי מהיקשרות, לא לאדם שנגוע בהיקשרות. " "אך חברים, האם מטרה זו היא לאדם בעל ראייה או לאדם חסר ראייה? " כתשובה נכונה, המתבודדים מתורות לימוד אחרות יענו כך: "חברים, מטרה זו היא לאדם בעל ראייה, לא לאדם חסר ראייה. " "אך חברים, האם מטרה זו היא לאדם שמסכים ומתנגד [2] או לאדם שאינו מסכים ומתנגד? " כתשובה נכונה, המתבודדים מתורות לימוד אחרות יענו כך: "חברים, מטרה זו היא לאדם שאינו מסכים ... השקפת האי - קיום, מקבלים את השקפת האי - קיום, הנם מתנגדים להשקפת הקיום. כל הפרושים או הברהימינים שאינם מבינים כפי שהם באמת המקור, ההעלמות, הסיפוק, הסכנה והמפלט במקרה של שתי השקפות אלו הנם נגועים בתאווה, נגועים בשנאה, נגועים באשליה, נגועים בהשתוקקות, נגועים בהיקשרות, חסרי ראייה, נתונים להסכמה והתנגדות, והם חושקים ונהנים משיגשוג. הם לא חופשיים מלידה, הזדקנות ומוות, עצב, קינה, כאב, מועקה וייאוש. אני אומר שהם אינם משוחררים מסבל. כל הפרושים או הברהימינים שמבינים כפי שהם באמת המקור, ההעלמות, הסיפוק, הסכנה והמפלט במקרה של שתי השקפות אלו הנם חסרי תאווה, חסרי שנאה, חסרי אשליה, חסרי השתוקקות, חסרי היקשרות, בעלי ראייה, לא נתונים להסכמה והתנגדות, ואינם חושקים ונהנים משיגשוג. הם חופשיים מלידה, הזדקנות ומוות, עצב, קינה, כאב, מועקה וייאוש. אני אומר שהם משוחררים מסבל. נזירים, ישנם ארבע היקשרויות אלו. מהן הארבע? היקשרות להנאות חושים, היקשרות להשקפות ודעות, היקשרות למצוות ופולחנות, והיקשרות לאמונה בעצמי. למרות שפרושים וברהמינים מסויימים טוענים להצגת ההבנה המלאה של כל סוגי ההיקשרות, הם אינם מציגים בשלמות את ההבנה המלאה של כל סוגי ההיקשרות. הם מתארים את ההבנה המלאה של היקשרות להנאות חושים מבלי לתאר את ההבנה המלאה של היקשרות להשקפות ודעות, היקשרות למצוות ופולחנות, והיקשרות לדוקטרינת העצמי. ומדוע? פרושים וברהמינים טובים אלו לא מבינים את שלושת המקרים האלו של היקשרות כפי שהם באמת. לכן, למרות שפרושים וברהמינים מסויימים טוענים להצגת ההבנה המלאה של כל סוגי ההיקשרות, הם מתארים רק את ההבנה המלאה של היקשרות להנאות חושים מבלי לתאר את ההבנה המלאה של היקשרות להשקפות ודעות, היקשרות למצוות ופולחנות, והיקשרות לאמונה בעצמי. למרות שפרושים וברהמינים מסויימים טוענים להצגת ההבנה המלאה של כל סוגי ההיקשרות, הם אינם מציגים בשלמות את ההבנה המלאה של כל סוגי ההיקשרות. הם מתארים את ההבנה המלאה של היקשרות להנאות חושים והיקשרות להשקפות ודעות מבלי לתאר את ההבנה המלאה של היקשרות למצוות ופולחנות, והיקשרות לאמונה בעצמי. ומדוע? הם לא מבינים את שני המקרים האלו של היקשרות כפי שהם באמת. לכן, הם מתארים רק את ההבנה המלאה של ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... על קיומנו. מחשבות ישנן שם כל הזמן. מחשבות שגם אם נדמה לי שאני המצאתי, מתברר שאין זה כך. המחשבות שעוברות לי בראש עכשיו קיימות כבר אלפי שנים. אני ממחזרת אותן. אז הן אפילו לא באמת שלי. בטח ובטח לא אני. מחשבות ישנן. מה שמביא לי את הסבל אולי זה ההיקשרות שלי למחשבות שלי, האמונה שלי שהמחשבות הן מקוריות שלי ואיזה חכמה אני שיש לי מחשבות כאלה ויותר מזה, שהן נכונות. והרעיון שהראש שלי עוזר לי בזמן שהוא כלל וכלל לא מתכוון לעשות את זה. הוא מתכוון לשעבד אותי. כל זה בגלל פחדנותו. כל זה כי הוא פוחד שאם לא ידבר, לא יהיה קיים ולא נצטרך אותו. ניפטר ממנו. הדרך החוצה מהסבל תחילת הדרך החוצה מהסבל יכולה להיות בשיחה עם הראש. הראש בעצם ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... וכך גם הרבע השני, השלישי והרביעי, ממעלה, מטה ובאלכסון וכל כולו. כל העולם לאורכו ולרוחבו מלא במחשבות הקורנות מתודעתו המקיפה, הנרחבת וחסרת הגבולות נטולת שנאה ורצון רע. אז הוא יודע: "דבר זה ישנו, ישנו שלב נמוך יותר וישנו שלב גבוה יותר, השחרור נמצא מעבר למרחב התפיסה". כאשר הוא רואה ויודע זאת, תודעתו משתחררת מזיהומי תענוגות החושים, מהיקשרות לקיום מתמשך, ומהבורות. כאשר הוא משתחרר, עולה בו הידיעה שהוא משוחרר. והוא יודע: 'הלידה מוצתה, החיים הרוחניים הסתיימו, מה שהיה לעשות נעשה, לא נותר דבר נוסף לעשות מעבר לכך. ' ובכן בשעה זו, ברהמין בשם סונדריקה - בהארדוואג'ה שישב בסמוך שאל את הבודהה: "האם גוטמה הנכבד הולך להתרחץ בנהר באהוקא? ". ברהמין, מה העניין בנהר באהוקא? "גוטמה הנכבד, הנהר באהוקא ... ⬅לקריאת המשך המאמר על היקשרות - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 2 3 4 ...5 6 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: היקשרות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: היקשרות, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות משוגע שיגעון גדלות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





הדף ב: Facebook      הקבוצה ב: Facebook
YouTube
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
 
‏אליעד כהן - להיות אלוהים - EIP.co.il‏
קבוצת פייסבוק · ‏1,712‏ חברים
הצטרף לקבוצה
 

קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, אימון אישי בתל אביב, קאוצינג, מטפל רגשי, מאמן אישי בסקייפ, קואצר לזוגיות, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי בטלפון, טיפול נפשי בתחום היקשרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.9219 שניות
עכשיו 23_10_2019 השעה 11:49:41
wesi4