אל תהיה הפסיכולוג, רק תקשיב - חלק 2אל תהיה הפסיכולוג, רק תקשיב - חלק 2 אל תהיה הפסיכולוג, רק תקשיב - חלק 1. אחת מאסטרטגיות התקשורת המיושמת על פני הגישות השונות הרפואיות והפסיכו רפואיות, שנתפסת כתנאי בסיסי ושנמצאת חשובה לכל מערכת יחסים בה ישנו מתן עזרה, כשבמערכת הרפואית היא נחשבת כמרכיב...(Eds), Patient Advocacy for Health Care Quality: Strategies for Achieving Patient - Centered Care (pp. 185 - 214), Jones and Bartlett Publishers, Inc. Gould, A, MacPherson, H. (2001). Patient perspectives on outcomes after treatment with acupuncture. Journal of Alternative and Complement Medicine, 7, 261 - 268. Greenfield, S., Kaplan, S. H., Ware, 1. E., Jr., Yano, E. M., & Frank, H. 1. (1988). Patients participation in medical care: Effects of blood sugar control and quality of life in diabetes...