אמת, חוויית הזמן, זהות עצמית, זיכרון, התחדשות, מכונת אמת, להשתגע, הטלת ספק, פרשנות המציאות... האם את מבינה איך כל הדברים מחוברים לכלום הזה? כאשר את יושבת בבית וחושבת על המקום והזמן, ואומרת אליעד הסביר עכשיו, שזה עשוי מאין מקום ואין זמן וזה אחד. אבל האם כשאת הולכת ורואה מולך קיר, האם את זוכרת ... קודם תעשי הפרדה בין העובדות לבין הפירוש של העובדות. לא בשליטה שלי, זה דבר שאת לא בטוחה בו. אני מסביר לך, כל קו החשיבה שלי הוא לא לשקר כחוט השערה. למרות שכשאמרת שזה לא בשליטה שלי, זה שקר מאוד ... משקר, ואומר שיש הבדל אם היא מבינה או לא מבינה אותי, למרות שאין הבדל. ובגלל שיש הבדל אני רוצה להסביר לך. אבל אני לפחות מבין שזה לא אמיתי. אני גם מבין שזה אחד, וגם משחק מישחק. אבל אם האדם ... השלמות, אתה משתחרר מהרצון לחוות את זה ולא את זה. שאלה: למה אתה לא מדבר ברמה נמוכה, אלא אתה מסביר ברמה גבוהה? אליעד: תשובה ראשונה, אני רוצה שהם יסבלו ולא יבינו אותי, כי ככה בא לי. תשובה שנייה, מי ... א, אבל אני למשל מתעניין גם בכיתה א, יש שכל בכל דבר. ואני חווה התחדשות בכל דבר. אם אני אסביר עכשיו את מה שמסבירים בכיתה א אז מי היה מסביר את מה שאני מסביר עכשיו? גם הנושא של הזמן, שכול רגע הוא חדש, גם זה נושא של כיתה א, יש דברים הרבה יותר ... יענה לו. ואם הוא לא מבין שישאל. אני מוכן ללמד גם כיתה א, אבל תגיד מה לא מובן ואני אסביר שוב.