... לילדים להעניק שמות משלהם לתופעות בהם צפו, ולא לחסום את חשיבתם
היצירתית עם שמות שאני או מורים אחרים וחוקרים העניקו לתופעות. כך שאם אחד הילדים מכנה את התופעה אוויר שמניע אוויר או ... את התופעה בה צפינו. כאשר הילד מגלה את התופעה באופן חופשי
ויצירתי שכזה, היא שלו לתמיד. הוא לא צריך להתאמץ לזכור את שמה, יש לו שם שהוא המציא עבורה והוא לומד להסביר אותה דרך השיחה בכתה (בסיום כל השלבים של הלמידה, כאשר אין הדבר חוסם את
היצירתיות של הילדים, ניתן לאמר את שם התופעה המקובל במציאות). כאשר הילד עובר דרך רגשותיו ומחשבותיו הוא, ואני מכוונת ... מיתרונות הגישה: שנת לילה שעוזרת לעיבוד ההתבוננות בניסוי. שימוש
ביצירתיות והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה ... האישית של כל ילד דיון - רגש נפש שלב 3 תופעה כללית, הרחבתה חשיבה
יצירתית רוח יש הנוהגים לערוך את שלושת השלבים הנל במשך כיומיים, ויש הנוהגים לערכם לאורך שלושה ימים. ...