ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הדרכת מורים - תקופת חשבון - כתה ד'
... שהילדים יפנימו את החומר הנלמד. בארבעת שיעורי החזרה אני לא מייבשת את הילדים בדפי עבודה בלבד או פתרון תרגילים במחברת תקופה. מידי פעם אנו פותרים תרגילים, אך שיעור שלם כפול כזה הוא לא נעים לילדים וגם אינו אפקטיבי בעיני. ... להם את היכולת להמשיך אחר כך, בשיעורים הבאים, להתאמץ ולהמשיך ללמוד את החומר. בכל השיעורים אני ממליצה להשתמש בשתי מחברות - מחברת תרגול ובה הילדים מתרגלים באופן חופשי כתיבה וחשבון. בנוסף יש מחברת תקופה שהיא גדולה יותר, יפה ועשויה מחומרים טובים יותר מבחינת עובי הדף והיכולת של הצבעים להקלט בנייר באסטטיות ובקלות. במחברת זו כותבים הילדים את הספר שלהם, משום שבחינוך ולדורף אין ספרים. המחנך והילדים כותבים את הספר בעצמם במהלך השיעורים ... הפרטי שלהם הסביר עח איזה סוג של עבודה הם היו אחראים ועשו עם המספרים. הנה ארבעת האחים למשפחת מספר מחבר מספר מכפיל מספר מחלק מספר מחסיר מספר כמו בכל משפחה, כל אח היה מאד שונה משאר אחיו והיתה לו דרך משלו לעשות דברים בעולם. שלושת האחרים הראשונים היו מוצלחים מאד בעבודתם. מחבר ומכפיל אהבו לאסוף דברים. היו להם אוספים רבים - בולים, זכוכית שבורה מנצנצת, מקבוקים מיוחדים, גולות - הכיסים שלהם היו תמיד מלאים באוצרות. מחבר אהב לערום ערימות גדולות של מה שאסף עד שלא היה כמעט מקום בתוך החדר שלו עבור עצמו. מכפיל היה ... גרוע יותר! הוא ניסה להשיג לאוספים שלו פי שתיים, שלוש או חמש מכל אחד אחר במשפחה. כשהיית רואה את מחבר ומכפיל ראית שהם תמיד סחבו מספר דברים ממקום למקום. השכנים אמרו: איזו משפחה חרוצה! יש להם כל כך הרבה ... כל היום, הם אף פעם לא נחים. אפילו מחלק מספרים, האח השלישי, סחב הרבה חפצים. אבל הוא היה שונה ממחבר ומכפיל. הוא אהב לחלוק באוצרות שלו עם אחרים. הוא היה מחלק אותם לערימות קטנות יותר ולוקח אותם איתו לחברים ... מחייכים בסבלנות, משום שאהבוהו מאד. אם מחסיר לא היה הרי עולמם של המספרים היה מתפקע מרוב חפצים של מכפיל ומחבר. ניתן לאמר שמחסיר היה מאבד את אוצרותיו, אך הוא גם היה מלווה הרבה מאחרים - הוא היה ניגש למספרים ... אני מציירת ארבעה אחים על הלוח. לכל אח חולצה בצבע שונה ועליה הסימן המתמטי שלו. הילדים מעתיקים את הציור למחברתם, זהו עמוד השער של התקופה. שיעור x כאשר אנו מחברים או מכפילים מספר אנו צרכים לדעת להעביר ממספר אחד לשנים, כאשר אנו מתחילים במספר הראשון. אנו מעבירים מהאחדות לעשרות, מהעשרות למאות, מהמאות לאלפים. דוגמה לאח מחבר - לכתוב תרגיל חיבור על הלוח, להראות כיצד מחברים למשל 2456 ועוד 3467. הילדים מעתיקים את הדוגמה בגדול למחברת, עם כל הדרך של העבודה. חלוקת דפי עבודה עם תרגילים בחיבור. חמש תרגילים ראשונים הילדים מנסים לעשות כל אחד ... כזה: מחלקים, מורידים, מכפילים ומחסירים. כך בארבעה פעילות מוכרות הילדים יזכרו מה צריך לעשות, יש לכתוב זאת בדוגמה לחילוק במחברת. בהמשך התקופה יש ללמד בכתה ולהביא בכל אחד מארבעת פעולות החשבון שאלות מילוליות. אני עושה זאת דרך חידות. שאלה מילות נקראת אצלי חידה, ילדים מתחברים יותר לחידות, זה נתפס אצליהם ככיף. לדוגמה: ילד אחד עצד והתווכח עם נער הגדול ממנו. אמר הגדול - למה ... ואני מסבירה את החוקיות כדי שמי שעדיין לא גילה אותה יוכל לראותה. לאחר ההסבר הילדים יעתיקו את לוח המשפחות למחברת. הטבלה כאן אינה מייצגת את האסטיות הנדרשת בשרטוט וציור שלה על לוח הכתה. להבנה מעמיקה יותר על ציורי לוח ... חיבור וחיסור. שהם עדינים יותר מכפל וחילוק, הם בני הזקונים. אז חיבור וחיסור - פותרים אחרונים ואז כותבים ומציירים במחברת תקופה דף על סדר פעולות החשבון: סדר פעולה תרגילי חשבון המכילים בתוכם כמה פעולות חשבון נפתור בעזרת סדר פעולות ... ספרותיו מתחלק ב - 3 מספר מתחלק ב - 9 כאשר סכום ספרותיו שווה ל - 9 הילדים מעתיקים למחברת את החוקים של סימני ההתחלקות. תרגול - אני נותנת מספרים והילדים צרכים לנסות עליהם את הכללים: 303, 541, 675, ... יותר! אני כותבת על הלוח את הפירוק לגורמים של המספר 12 ליד הפירוק לגורמים של מנת הפלאפל. הילדים מעתיקים למחברת את מה שכתוב ומצוייר על הלוח. (חלק מהציורים ניתן לבקש ואעביר לכם כתמונות). שיעור חידת היום (טוב להביא כל ... הכתה. לדוגמה: 16, 12, 24 וכו. תתכן יותר מדרך אחת לפרק לגורמים מספר ויש להראות זאת על הלוח. משימה במחברת - הילדים יכתבו פירוק לגורמים של כמה מספרים שאומר להם. שיעורי בית - דף עבודה עם תרגילי חיסור, חילוק ... ספרתיים. הילדים מתבלבלים בעיקר בחילוק ויש לחזור על כך. אני כותבת תרגיל על הלוח, נותנת לילדים זמן לפתור אותו במחברת התרגול ואז מזמינה ילד לפתור אותו על הלוח ולהסביר לכל שאר הילדים כיצד פתר. שיעורי בית - תרגילי כפל ... יש לתקנה עי הזזת גפרור אחד (אסור לשנות את סימן השיוויון) vi-iv=ix פתרון: vi+iv=x שיחה והזכרות - פותחים את המחברת בלוח המשפחות (הכפל) שציירנו לפני מספר שיעורים. חידה - אילו מספרים לא נמצאים בלוח הכפל? מדוע? (2 מופיע, אבל ... 1 או בעצמם. אז איך נקרא להם? אני מבקשת שהילדים ימציאו שמות למספרים המיוחדים הללו. והם כותבים את השמות במחברת תרגול ומקריאים אותם אחכ בכתה. אנו בוחרים יחד את השם המתאים ביותר לדעתנו ואני מסבירה שבעולם החשבון קוראים למספרים ... ויש בזה היגיון, משום שהם מתחלקים רק באחד (הראשון) ובעצמם. משימה בכתה - כתבו את המספרים הראשוניים עד 100 במחברת תרגול. אנו בודקים זאת לאחר מכן. משימה - כתבו בגדול במחברת התקופה כך: מספר ראשוני: מספר המתחלק רק ב - 1 ובעצמו. כאן רישמו במחברת מתחת לכותרת הזו את כל המספרים הראשוניים עד 100. שיעורי בית - כתבו שיר על המספרים שאין להם משפחה, ...
ללמד נולד ממי ללמוד רמאות סיפור שיעורי בית איך להסביר עצבות
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 3
... מתפזר האור של הבכור הזה ונעשה ממנו מאור - מקור של אור עבור יתר המידע שבערימה? זכרו נא כי מחבר התורה משתמש לשיטתו בארץ כדוגמה המייצגת שרשרת מידע חלקית - בה נפגשה התודעה האנושית לראשונה, וביקשה לפזר את המידע ... ובמאור ובפטר חמור - גם על גב התמונות הקודמות, אך הבעיה היא עם בעלי הראיה הקצרה... לכן היה על מחבר התורה להגדיל עבורינו את התמונה המקורית באופן שנבבחין בכל הפרטים שבתוכה עד הקטנים ביותר. הוא חישב וראה שיש להגדילה ... (פרטים ביום השביעי), ובסך הכל 6 + 1 = 7, שבע תמונות - שבע הגדלות. השאלה היא, מדוע חילק המחבר את ההגדלות לשבע ולא עשה הגדלה אחת גדולה שכלולים בה כל הפרטים?! על השאלה הזו ענה הפעם האדם, שמעודו ועד היום השתמש באותו המנחה של המחבר וקבע 12 שנות לימוד + אוניברסיטה. והשאלה שוב - מדוע חילק את כיתות הלימוד ל - 12 ולא עשה ... החזון - דנה עצמה נפלה בין הכיסאות... מה עם דנה! אם נחזור למטבע הלשון של התורה ולדוגמה המיוחדת של המחבר, או גם אז נשאל את השאלה: ומה עם הארץ? אומנם - זיהיתי עכשיו את הארץ וראיתי בה כמאור לחזון ... בשביל ליהנות ממנה היא... אני רוצה ליהנות מהארץ, מיופיה, מנופה, רוצה לאכול את פירותיה... תהייתך תקנית - ענה לי מחבר התורה והציע לי לנוע בשבילי התמונה כפי שנעים בשבילי החילזון, ניתן להגיע בתנועה סיבובית אל כל חלק בחילזון ומכל ... מזהים את ערימת המידע ונעים בתוכה - בתנועה הסיבובית הזו. עד כאן משמעות משפט המפתח ויהי אור בו הציג מחבר התורה את התמונה המקורית בראשונה, והרחיב אותה זה ארבע פעמים עבורינו. ביום השני הרחיב את המשפט ויהי אור ל ... העשיה האנושית: זיהוי המידע, וכאשר התודעה אומרת: ויהי אור - משמעות הדבר: ותהי העשייה, ויהי הזיהוי. באופן הזה ניסח מחבר התורה את משמעות העשייה האנושית ותכליתה - על פני המקבילה השנייה: ויעש אלהים את - הרקיע, כלומר יהי אור ... קטע מסויים מרצף חוליותיה, קוטפת אותו ומורידה אותו אליה למטה אל המציאות. כך מתפתחת בהדרגה המציאות האנושית. כך ניסח מחבר התורה במקבילה השניה את תכלית העשיה האנושית, תכלית שמסתכמת בזיהוי המידע: ויעש אלהים את - הרקיע, ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע. זו היתה כאמור המקבילה השניה / היום השני. וכך ניסח מחבר התורה במקבילה הרביעית המורחבת את תכלית העשיה האנושית, תכלית שמסתכמת כאמור בזיהוי המידע: ויעש אלהים את - שני המארת ... כן, בעזרת המאור הזה שכבר זהיתי את רצף חוליותיו, אני צריך לזהות (להאיר) עוד שתי משפחות - מידע, לכן המחבר השתמש ב - שני המארת, מאור בשביל המשפחה שלמטה ממנו, והשני בשביל זו שלמעלה. וזהו ייחוס שתי המשפחות הללו: ... (היגענו מהגלגל עד החללית ועוד היד נטויה לאין סוף)... והן זו שלמעלה שלמעשה נגזרות מתוכה כל יתר החוליות שעתידות להתחבר עם המציאות. לכן, השתמש מחבר התורה במילת התואר גדולים לתאר את המאור שיעמוד לשימוש כל חמולה ויאיר את הדרך אליה... שני המארת הגדלים. (בניגוד למקבילה השניה בה השתמש המחבר ב - רקיע - אחד ויחיד, היינו חוליות רצופות שזוהו עי התודעה ויצרו רקיע שהבדיל בין שני רובדי המידע. ... ואור הירח הקטן מספיק למשימה מוגדרת כזו, בשביל למשול באמצעותו בחבילת המידע המשתרעת על הלילה הארוך הזה. לכן השתמש מחבר התורה כאן במילת התואר (קטן) המאור הקטן הגם והאזור שאמור להאיר בו - גדול הוא מהאזור בו פועל המאור ... במקבילה הרביעית למאור) נוצר עקב החופן הראשון שחפנה התודעה מערימת המידע, דוגמה לחופן כזה: הגלגל. דוגמה אחרת שהשתמש בה מחבר התורה: הארץ. ולמעשה ניתן להשתמש בכל דוגמה שעולה על הדעת, כל חופן כל חבילת - מידע כל זיהוי של ... עדים לה בטבע: גם שרשראות המידע שנעלמו מעינינו ושלא זוהו על ידינו - מצטרפות תדירות ובדרך עלומה למציאות שלנו, ומתחברות עם יתר השרשראות המזוהות שבידינו... הן מתפקדות וכאילו זוהו על ידינו כבכורות וכמאורות לכל דבר ועניין... במוזמנות הזרות והברוכות ...
ידיעת העתיד גב תחתון ליהנות סיבולת מה זה אין סוף לחזות את העתיד גבולות מדוייק
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 4
... המידע ביקום לרשות האדם, ויכול ויום בהיר אחד יזהה אותו... היינו ישתמש בו ויצרפו למחוז העשייה שלו. לכן כתב המחבר ויעש אלהים... (גם) ואת הכוכבים, כלומר העשייה הזו עומדת לרשות האדם במצב הכן, ועל האפשרות הזו למדנו מתוך המאור ... באופן הזה ניתן להבחין שכל המונחים הקושרים את התודעה לעשייה - מתיישבים הם באופן מדוייק עם הדוגמה שהשתמש בה מחבר התורה - הארץ. דוגמה זו נכונה היא ומדוייקת לגבי התודעה האנושית ויחסה למאורות הגדולים, ולכדור הארץ שני מאורות: מאור השמש העצום, המאור הצנוע של הירח, וגם הכוכבים. באופן הזה מתחברת התודעה האנושית עם כל רעיון ועם כל שרשרת - מידע חלקית מהיקום, ולכל רעיון שני מאורות גדולים ומוגדרים ולצידם ... השמים וגלגלי הזמן יעצרו מלכת, כי ללא עשייה אין תוקף לזמן - דבר שיוביל בהכרח לקריסת התודעה... וזו תשובת מחבר התורה לשאלה עקרונית זו: ויתן אתם אלהים ברקיע השמים, להאיר על - הארץ, ולמשל ביום ובלילה, ולהבדיל בין האור ובין החשך, וירא אלהים כי - טוב. כאן השתמש מחבר התורה בפועל חדש לתת שערכו הספרותי בתורה: למכור. הייתי רוצה לעמוד על הפועל המקורי הזה (לתת) שבאמצעותו ניתן לרדת אל עומק תשובת המחבר לשאלה העקרונית שלעיל. ביוני 2007 עמדתי במסגרת חיבור שכתבתי - מידע - על שני הפועלים לתת ולקחת, ומתוך חשיבות ... ביקורת על צורת השימוש בשני הפועלים החדשים, ולא על האקדמיה העברית ואף לא על כניסת המטבע לשוק המסחר, וגם מחבר התורה לא ביקש להוריד את שני הפועלים החדשים ממצבת הפועלים התקנית, נהפוך, הוא עשה שימוש באבחנה הזאת - היינו ... ושילם עבורה בלב שלם ובנפש חפצה... התורה ניסתה להגיד לנו, דרך הפועלים האמיתיים של נתן - לקח ששימשו את המחבר בפרק הזה - שהעיסקה ההדדית הזו התקיימה בפועל, מתוך רצונם המלא של שני הצדדים. ארז היה מבסוט על שהצליח ... אותו. - וכל מילה מיותרת. תודה ארז. עד כאן. וזה הזמן לחזור אל הסיפא של התמונה הרביעית, דרכה ביקש המחבר לענות על השאלה שהתעוררה, וזה הנוסח שלה: איך התודעה האנושית מתחזקת את שני המאורות באופן שימשיכו להאיר כל הזמן ... אתם אלהים ברקיע השמים, להאיר על - הארץ, ולמשל ביום ובלילה, ולהבדיל בין האור ובין החשך. - זו תשובת המחבר. בתשובה זו וכאמור, השתמש המחבר לראשונה בפועל ויתן שערכו הספרותי בתורה: וימכור. החליף את הדבר באחר, המיר את הדבר, נתן את הדבר על מנת ... תרצה במאורם - תרצה ימישכו להאיר, תרצה יפסיקו את מאורם והיא תקרוס. השאלה היא, מה היא הגדרת הפועל תרצה? מחבר התורה הגדיר עבורינו במדויק את הפועל הזה: תרצה - משמע תתן, תחליף את מרכולתה, תמיר אותה בדבר אחר, תתן את הטובין של מרכולתה על מנת לקבל במקומם טובין אחרים. מחבר התורה הקפיד להשמיע לי את ההגדרה המדוייקת - לא ההגדרה הקרובה גם לא הדומה... תרצה - משמע תתן, תתן ... את המידע של הגלגל במידע אחר, לפדות את המידע. כך ראה משה רבינו את הרצון שיפעיל את מכונת החיים. מחבר התורה ראה את התודעה נותנת את המידע שבידה, גם מוכרת גם קונה... וכל עוד עסקת החילופין הו מתקיימת - המאור קיים על שני ערוציו: העליון והתחתון. באופן הזה תיאר המחבר את מכונת החיים, ותוך כדי כך הפיג את החשש מעצירתה... ויתן אתם אלהים ברקיע השמים, להאיר על - הארץ ...
למות חוויית חיים עסקה מחיר של מוצר המחיר יקר מידי איך ללמוד תודעה אנושית פרויקט
שחרור הפחד והתחברות לעוצמה הפנימית שלנו
שחרור הפחד והתחברות לעוצמה הפנימית שלנו מהו פחד? פחד הוא תגובה של המוח למצב או אירוע מתוך התת מודע המאיים על הווייתנו. ... שכל אדם שאנו פוגשים הוא סוג של מראה לנו, שיקוף למי שאנחנו. לפחדים שלנו, לכאבים שלנו, לאהבות שלנו. ככל שמתחברים לאדם יותר משמע יש יותר גורמים משותפים (לרוב זה החלקים שאנו אוהבים בעצמנו) וככל שאנו לא מקבלים אדם זה ... של הלב של קבלה שימחה כך הפחד לא ישלוט בחיינו . אחד הכלים החשובים ביותר עבורנו לשחרר את הפחד ולהתחבר לעוצמתנו הפנימית היא להתחבר לייחודיות שלנו לערך המוסף של כל אחד שחקוק בו מיום יוצרות הנשמה.
אנושות איומים דפוסי התנהגות ביטחון למה לשנוא את עצמי חרדות ופחדים פחדים יוצרים מה זו תודעה
איך להתחבר לתת המודע, מה זה נותן ואיך זה קשור לאושר ולקבלת החלטות?
איך להתחבר לתת המודע, מה זה נותן ואיך זה קשור לאושר ולקבלת החלטות? כדאי לאדם לדעת כי לפעמים הוא לא מודע ... יותר גורם לאותן רצונות וסיבות. מצאת רצון נסתר יותר? חקור אותו שוב להבין מה מניע גם אותו. חקור, גלה והתחבר לרצון הפנימי שבך, לתת מודע שלך, לרצונות הפנימיים שלך. נסה להבין מה באמת מניע אותך, מה באמת גורם לך ... את התת מודע טוב יותר, כך ניתן להגשים אותו טוב יותר ולהיות בשלמות עם עצמנו טוב יותר. ככל שתצליח להתחבר לרבדים עמוקים יותר של עצמך, כך תגלה דברים מדהימים על עצמך. פתאום תוכל לשלוט ברצונות שונים שלך. ככל שתבין ... למטרה שלך טוב יותר, ככל שתהיה קשוב יותר לתת המודע שלך, כך תצליח להגשים את עצמך טוב יותר. ככל שתתחבר יותר לתת המודע שלך, כך תהיה מאושר יותר. ולמה? כי עיקר חוסר האושר של האדם נובע מכך שקורים לאדם ...
רצון אחד מודעות החלטיות קבלת החלטות הישגים להיות שלם בודדה איך להחליט
תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית
תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית. מה שאני טוען בסופו של דבר, שהישועה שלך תלויה בהבנה, לא בעשייה. מה זה אומר? ...
הכל מושלם אין ויש יתרונות אין או יש הרגשה של מציאות ילדים הרגשה של אחדות להבדיל
לכל שאלה תשובה - שאלות ותשובות - 20100813
... של המקום זה פיצול. הוא פיצול מהזמן ולפני זה הזמן והמקום היו ביחד. אחרי שהאני נוצר, השורש זה לא להתחבר לאני זה להתחבר לשורש של עצמך. זאת אומרת לא תתחבר לאני שלך אלא לאני האמיתי שלך זו המציאות שהוא היה לפני כל מה שהיה. ומצד האמת צריך להתחבר למה שהיה לפני המקום. צריך להתחבר ללפני הכל ללפני ההגדרה בכלל, כי צריך לדעת מה המטרה הסופית. אם יודעים מה המטרה הסופית יותר כל לכוונן ... של דבר האדם אמור לחוות שהוא עצמו המציאות. מצד האמת אתה יותר ההוויה מאשר הצמצום הקטן. ואז אם אתה מתחבר לשורש ומתחבר להכל אז ממילא יש לך את הכל במכה אחת. כי יש לך כוח אינסופי, אנשים מרגישים שאין להם בחירה. למציאות יש בחירה, אם היית מתחבר לתודעה של המציאות, אז לא יכול להיות שהיית חווה חוסר בחירה. אתה בוחר את כל מה שקורה. למה הדבר ... להרגיש הייתה בעיה? אם אדם היה חווה העדר מקום, הייתה בעיה? לא היה אני ולא היה לא אני. איך מתחברים לזה? עי שאדם שואל אם זה נכון. לא היה אני ולא אני לכן לא היית חווה את הבעיה. ניקח לקיצון האין מקום זה השכל הכי גדול. נלך על האין מקום. לפני כל מה שהיה. איך התודעה שלי מתחברת לאין מקום. האני שהיה לפני הכל. עי ששואלים את השאלה האם יש או אין מקום. יש אפשרות תפיסת מקום ... בעולם בגלל חוסר אחדות, אין אפשרות להרגיש רע אם אין לך שני דברים נפרדים אחד מהשני. השאלה הנשאלת איך להתחבר לחוויית האחדות. מבחינת המציאות האובייקטיבית כרגע הכל אחד. איך מתחברים לזה? עי שאדם שואל מתבונן ומחפש את האמת. ואם אדם מוסר את נפשו להתעמק בזה, אם תבין בשלמות את ...
לסגור לטעות החרדה היא מהספק תמונות חלום בתוך חלום זיכרון למה באמת אתה רוצה להיות המציאות
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 6
... רק את החיים... בנקודה הזו התמכר לפוטנציה שבו וביקש להפיק ממנה את התועלת המקסימלית. על התועלת המקסימלית הזו עמד מחבר התורה וביקש להגדירה. למעשה הוא ביקש לבודד אותה מיתר כל הגורמים ולהתבונן בה, אם תרצה - ליצור רגע אינטימי איתה. זו דרכו של מחבר התורה כאשר מבקש להגדיר גורם מסויים, הוא מבודד אותו ורק אז מתבונן בו. כך עשה עם הסטיה שגרמה לאדם ... הופיעה קושיה מהותית: והיכן אני אלברט שבות נמצא בגוף הזה? ערכי כאדם בטל בשישים בגוף האין - סופי הזה. מחבר התורה ענה לי: יש לחזור לגורם הסדר בשביל להתבונן במופשטת הזו. החוליה הראשונה במופשטת הזו הופיעה כאשר עמד האדם ... שמרחקים אדירים מפרידים ביניהם - מייצגים את האזורים השונים שעומד עליהם ולא את השינויים שעוברים עליו. ולמרות זאת מצא מחבר התורה דרך עיונית - דרכה ניתן להתבונן באדם הזה ולעמוד על מאפייניו, ולמעשה מדובר בתרגיל מחשבתי לכל דבר בו ... העצום הזה ואף תחושת ניכור לבשה אותי: מי יזהה את ערכי כאדם בגוף האין סופי זה... ברגע מבוכה זה, מחבר התורה הציע לחזור לגורם הסדר ולהתבונן דרכו במופשטת הזו. הוא השתמש למטרה הזאת בתרגיל מחשבתי שמאפשר להתבונן בגוף אנושי ... זיהה כיכולת ליהנות מהיקום ולאכול את פירותיו, לנצלו, לקפץ ולהתענג עליו, לצרוך אותו. זו היתה החוליה הראשונה שהבחין בה מחבר התורה ובודד אותה מתוך תמונת האדם הנייחת, אותה גזר מהיקום כאשר עצר את מנועיו לרגע קט... וגם את החוליה הזו ביקש מחבר התורה לפרק לחלקים, לבודדם ולהתבונן בכל אחד בנפרד, כי הרי יש בידו תמונה נייחת שמאפשרת כל חלוקה... שבעת הפסוקים להלן מתעדים את רשמי הניתוח האנטומי שביצע מחבר התורה בחולית התועלת המקסימלית, ואני מעדיף לכנותה כתכונת הצריכה שפרחה באדם כאשר זיהה את הפוטנציה שבו ויצא עימה לצרוך ... אחד. (בראשית, ב) בחלק הראשון של שבעת ימי הבריאה - יום7 עמדתי ארוכות על התחלת הפסוקים האלה, שמבחין דרכם מחבר התורה בתולדות תכונת הצרכנות שנצפתה באדם, וכאמור עצרתי שם באמצע המלאכה מסיבות אישיות והינה אני כאן שוב עם אותם ... כוחות היקום, וזאת בשביל לרתום אותם לעגלתו ולדהור... אני צריך איפוא להבין את המציאות בה אני חי, וכאן בא מחבר התורה ואמר לי שלמעשה המציאות שלי אינה מסתכמת בסביבה בה אני חי, וכוחות הטבע הפועלים עלי ועל הסביבה שלי ... אומר שאותו הכוח משפיע על מערכת השמש שלי ועל כדור הארץ שלי ועל הסביבה שלי. למעשה ההכללה הגורפת של מחבר התורה היא מבחינת מוסכמה היום, אכן וללא ספק כוחות הטבע הפועלים על הסביבה שלנו מקורם בכוחות אין סופיים שגם מערכת השמש מושפעת מהם וגם גלקסית שביל החלב... ואולם מחבר התורה לא הסתפק בהכללה הגורפת הזאת והדביק בזנבה עוד הכללה גדולה ממנה: למעשה כל הכוחות הפועלים ביקום - פועלים ...
להסכים שופינג תחושה של ניכור קושי הדדיות להמשיך ימי הבריאה אינטימיות
שמות / סוד השמות / בחירת שם / איזה שם לבחור / משמעות שמות - חלק 3
... הקלף אוצר בתוכו את אור הקדושה של אותיות התורה. כן גם גוף האדם, כולו עטוף ב - עור אשר מתחבר לאור ההילה העוטפת ויוצרת את הגוף הפיזי. האות ע מייצגת גם עוצמה. תכונות פוטנציאליות לנושא את האות ע בשמו: ... שליטה על יצריו ותאוותיו, עד צמצומם למינימום האפשרי. טהור ונעלה במוסריותו, משתדל מאד לעשות מעל ומעבר למצופה ממנו. רצונו להתחבר בצורה כמעט מוחלטת אל המקור הרוחני. הגימטריא של האות המלאה - קוף, כמו זו של המילה מקום (=186) שהוא ... בעל האות ר יכול להיכנס לתכונה חיובית של פתיחת ערוצים חדשים, או פריצת דלתות סגורות אפילו במנעול ובריח. יכול להתחבר, לחדור ללבבות אשר סגורים ואינם נפתחים בקלות לכל אדם. מצד אחר הסגולה הניתנת לו בכשרונו המיוחד לפתיחה, יכולה להיות ... האות ש בנויה משלושה קווים: ימין, שמאל ומרכז, ומסמלת איזון וחיבור. הגרון מסמל בכל החכמות חיבור. דרך הגרון אנו מתחברים אל העולם הזה. דרך המזון האויר, ודרך הדיבור אשר בעצמו נוצר עי חיבור בין האויר, המח ומיתרי הקול הגשמיים. ... פריחה והסתעפות כמו האות ש. סופר סתם אשר יוצר את האות ש כותב בתחילה שלוש פעמים את האות י, ומחבר ביניהן. רומז בכך לחכמה מורכבת ומשולשת. יש הכותבים את האות ש שלוש פעמים האות ו, ומחברים ביניהן. אלו רומזות לערך 18 של המילה חי, המבטאת את אנרגית החיים. האש יוצרת ומניעה עולם מלא אך גם ... החלוקה של המספר 22 ב 7-! (3=22:7 ושארית 1=א) האמת היא שהאות ת לא נחשבת כסיום ממשי אלא חוזרת ומתחברת אל האות א, היא שואפת לקבל את כוחה מהאות הסמוכה לה במעגל האותיות מן האות א הרוחנית, כך היא מקבלת משמעות, ולא סיום וניתוק חלילה. לכן מומלץ מאד לנושאי האות ת בעיקר בסוף שמותיהם, להתחבר אל הרוחניות, אל החכמה, לעזרה לזולת, בכדי להעצים את כוחם! מעניין שנמצאו רבים ששמותיהם מסתיימים באות ת ומתחברים לרוחניות בצורה חזקה ובאופן טבעי, כי האות ת צמודה לאות א. יש כאן רמז למילה תא, הרומזת ליחידה בסיסית ... אותיות תיו. י רומזת לחכמה ו רומזת לחיבור, כך שסוף האות תי - ו היא האות ו אות החיבור המתחברת אל האות הסמוכה האות א. (שתי האותיות: י ו הן אותיות משם הויה, והן אותיות של רחמים) ת אות ... האותיות. עולם האותיות עולם קסום רוחש בתוכו את כל ההוויה וסודותיה. מומלץ להבין גם את צירופי האותיות, כיצד הן מתחברות זו ליד זו ומה משמעות החיבור שביניהן. אם נתחבר שכלית ורגשית אל סוד האותיות נשיג השגות גדולות ויתגלה לפנינו עולם שלם נפלא וקסום. והאותיות תהיינה כיצורים של שליחי ...
השכל להשתמש אומץ חוש המישוש להרגיש טוב בלעדיה שינויים לטפל בהתמכרות מקובלים
שבעת ימי הבריאה - יום 3
... אל מרחב המציאות מקום משכנה של התודעה האנושית, מי שתזהה את צירוף החוליות של המידע הזה בהדרגה. בזאת סיים מחבר התורה את התמונה המקורית בשנית, ביום השני. יש בידי האדם איפוא את השליטה המלאה בחומר, ביקום, בערימת המידע. עם ... הרעיון הגולמי שקדם לגלגל... איך התודעה האנושית קולטת מהמרחב רעיון תקני שיקשר אותה עם שני חלקי התמונה? וזו תשובת המחבר: ויאמר אלהים יקוו המים מתחת השמים אל - מקום אחד ותראה היבשה. זו המקבילה של התמונה בראשונה: ויאמר אלהים, ... אותם אל מקום אחד, חיבר ברצף את חוליות המידע שלהם. אני השתמשתי ברעיון הגלגל והמנוע בשביל לבאר את התמונה, ומחבר התורה השתמש בדוגמת כדור הארץ כרעיון לכל דבר - איך נוצר הרעיון הזה בתודעה האנושית: ויאמר אלהים יקוו המים ... הזה מתפתח הרעיון בתודעה האנושית. וכאמור אישית בחרתי לי את רעיון הגלגל השימושי עד מאוד לביאור העניין הכללי, אך מחבר התורה בחר את רעיון הארץ, אם תרצה את המצאת הארץ - אם כל ההמצאות בתודעה האנושית. ויאמר אלהים, תדשא ... עומק המציאות בהתהוותה: מהו יחס הטבע אל התודעה האנושית? ובעצם כיצד מתהווה הטבע? מהי משמעות המשפט הקצר ויהי כן שהמחבר חוזר עליו תדירות? וכך מתהווה המציאות מול התודעה האנושית, וזה טבע הדברים: המחבר חוזר לבקשתי אל התודעה האנושית - אל הרגע בו זיהתה את הארץ, ומתאר את התהוות הטבע ביחס אליה - ... זיהתה את הארץ כמקום ירקרק מקסים עם דשא רב שימושי שעוד יצמח ממנו הכל... ותוצא הארץ... וכצפוי היה על המחבר להשתמש בפועל ותדשא, אולם הוא השתמש בפועל ותוצא שמשמעותו להוציא דבר קיים ומוכן מתוך הארון החוצה, היינו מתוך ערימת ... אל החוליות האלו - הגם והקשר הישיר אליהם עודינו מתמהמה, כי התודעה עוד לא יכלה לזהות את הצירוף בו מתחברות החוליות הללו מעל הרקיע, היינו מעל לחופן שיצרה בערימת המידע שנקרא רקיע. כך נותרו החוליות הבלתי מזוהות הללו מעל ... - אל מתחת לרקיע, אל הטבע ואל המציאות, אל מקומה הטבעי של התודעה. עשב מזריע זרע למינהו: נא לזכור שהמחבר חוזר אל התודעה האנושית - אל הרגע בו זיהתה את הארץ, ומתאר לבקשתי את התהוות הטבע ביחס אליה - ... והתפוחים והתפוזים והלימון וארז ואשכוליות... וכמובן אשר זרעו - בו - כל סוג של עץ וזרעו בו, ולכן השתמש המחבר בדירוג הגבוה ביותר: למינהו: למינים שלו, כל העצים וזרעם בם. בעוד התודעה הגיעה בתמונה המיקרוסקופית שלה לדירוג השני בלבד ... ובאותו בוקר מתוק התכוננתי למלאכת הקטיפה בפועל. כך עבר עלי היום - בשלישית. את מפתחות היום השלישי שם בידי המחבר המסור ואסיר תודה אני לו. ואני מתחיל לבקש את קירבתו, ואני מתחיל להבין את הקבוצה הראשונה שכה ביקשה את ...
חופש מה זה קיום התודעה שלי מקוריות שיפור יכולת שכלית מידע אין סופי מסירות תכונות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התחברות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התחברות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התחברות, איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עובדים מצטיינים תרגילים מורכבים מול תרגילים מבודדים רצון לילדים מי שמחפש אושר? למכור מוצר יקר כוחן של פעולות קטנות פחד ממחלה סופנית רמת הדיכאון למה לאהוב את עצמך? לאהוב את עצמי האם אני באמת אוהב משהו? איך לא לאהוב את עצמך? להיות שמחים כל הזמן האם מגיע לך להיות מאושר? האם זוגיות חד צדדית אפשרית? להכיר בן זוג להחליט החלטות מפחידות לקבל החלטה שקולה התמודדות עם הפחד מהמוות להתמודד עם אובססיות הצלחה תלויה במעשים למה אל תתמיד כדי להצליח? להתמודד עם חוסר הצלחה למכור לשכנע לקוח למכור את עצמו שתלטנות בחינוך ילדות אבודה אימון התת מודע זוגיות רוחנית טיפול בהפרעה טורדנית כפייתית פתרון למחלות נפש להשתחרר מהאקס לגרום לאקס לרצות אותך תרגילי משיכה כמה פעמים לאמן כל קבוצת שרירים? כמה אלוהים יש? מה מיוחד בספר להיות אלוהים? הרגשה של הארה הארה רוחנית להיות אלוהים ודמויות בחלום הספר להיות אלוהים איך להצליח לעשות כסף? השקעות כספיות איך לדעת מהי מטרת החיים? מטרת החיים היא גן עדן הנאה אמיתית ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל בחירה חופשית אלוהית דיקטטורה ורצון חופשי איך עובד העולם? עולם מושלם עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, אימון אישי לילדים, אימון אישי למתבגרים בנושא התחברות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0918 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 06:22:27 - wesi4