... אחת שהיא כלום. אבל זה עדיין שניים. יש לנו נפרדות ואחדות. האין מהווה את היש, את הצורות. הבנו שגם האין סוף נפרדות וגם האחדות, זה צורות שונות של משהו אחר, שבו נגמר ההבדל בין יש צורות לאין צורות. יש משהו ...
... והתגברות על פחדים. הספרה שמונה המאפיינת את חג החנוכה (שמונה ימים, שמונה נרות) בתפיסה הקבלית, הספרה 8 מייצגת את האין סוף (עפי ספר היצירה המיוחס לאברהם שמות הבורא בגימטריה: שדי = 8, יהוה = 8, קבה = 8 ( בפילוסופיה ...
... יש מגבלות שהתבארו בהרחבה כאן. זא השכל עצמו מוגבל ביכולת התפיסה שלו. לדוגמה האדם לא מסוגל לתפוס את מהות האין סוף, או לחשוב על 2 דברים במקביל וכיוב. וזה בעצם אומר, כי ישנם דברים מעל לשכל, שבהם אין משמעות לשכל. ...
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 6 יח ויאמר יהוה אלהים, לא - טוב היות האדם לבדו, אעשה - לו עזר כנגדו. יט ויצר יהוה אלהים מן - האדמה כל - חית השדה ואת כל - עוף השמים, ויבא אל - האדם לראות מה - יקרא - לו, וכל אשר יקרא - לו האדם נפש חיה הוא שמו. כ ויקרא האדם...המתקתק ביקום ומגדיר את נוכחות האדם בו. בנקודה זו צץ הגוף האנושי הפרוש על פני היקום במלואו וצופה בו במרחק של מליארדי השנים אחורה וקדימה ולצדדים... אומנם הגוף הזה החזיר למופשטת את הצבע הוורוד ללחיים, אך על חשבון הצבע של הלחיים שלי... הרגשתי אובדן במרחב הגוף העצום הזה ואף תחושת ניכור לבשה אותי: מי יזהה את ערכי כאדם בגוף האין סופי זה... ברגע מבוכה זה, מחבר התורה הציע לחזור לגורם הסדר ולהתבונן דרכו במופשטת הזו. הוא השתמש למטרה הזאת בתרגיל מחשבתי שמאפשר להתבונן בגוף אנושי שנע ונד ללא הרף על פני יקום אין...
שבעת ימי הבריאה - יום 2 24 עמודים שימשו אותי בכתיבת הפרק הראשון שפתח את סדרת שבעת ימי הבריאה. זה היה יום הבריאה הראשון, ואני יודע שאף אדם לא ישב וקרא את 24 העמודים בעיון בעקביות וברצינות, את זאת אני יודע והשאלה היא מדוע איפוא ממשיך אני ומשקיע וכותב....והמכונית והחללית ומכונת הגילוח, כל אלה היו מעל הרעיון שלו והתחילו במרוצת הזמן לרדת ולהתמקם ברשימה הארוכה מתחת לרעיון הגלגל. אם כן, הוגה רעיון הגלגל יצר את הרקע לרשימת רעיונות אין - סופית שעתידה להתמקם תחת הרעיון שלו, בו בזמן יצר את הרקע לתיקיה גדולה ואין סופית שממוקמת למעשה מעל הרעיון שלו ומכילה את החוליות האין - סופיות שעתידות להפלט מתוכה ולרדת ולהתמקם תחת הרעיון שלו, כל אחת בתורה ובזמנה. אני יכול להגיד איפוא, שהוגה רעיון הגלגל יצר שרשרת מידע אין - סופית שמחולקת לשני חלקים אין - סופיים, חלק אין...
אלוהים \ הארה וחלומות \ החלל הריק פיזיקה והתודעה בפוסט זה אדבר על הקשר בין חוויית ההארה, לאלוהים ולחלל הריק והקשר שלו אל התודעה והחלומות. כמו כן אנסה לפרט מהי בדיוק התודעה מנקודת מבטי ומיהו למעשה הבורא ובאילו דרכים הוא מתקיים במציאות. זאת ועוד אנסה להסביר...ומוחם של בעלי החיים נוצר כמעין מרכז בקרה שנועד לסייע לנשמה לנהוג בגוף ככלי רכב, ולהפעיל אותו ואת כל רבדיו השונים והמגוונים. בכדי לנהוג במכונית, צריך ראשית להיות מספיק חכם ומפותח שכלית בכדי לתפוס ראשית את הרעיון הכללי של עצם הדבר, ייתרה מכך על הנהג להיות בעל יכולות מוטוריות ומוחיות מפותחות מספיק בכדי שיוכל לתפעל את הרכב. בדיוק באותו האופן, מרכז העיבוד והשליטה של התודעה הנשמתית, מפותח פי אלפי אלפים ממרכז העיבוד והשליטה האנושי (המוח), זוהי למעשה הסיבה שהנשמה מסוגלת לתפעל ולשלוט במוח ככלי רכב. לא כל...
אושר או סבל - הסבל שבאושר - השעבוד לאושר - חלק 1 הקדמה הספר הוא רצף של תובנות אישיות שנחו עי מה שמכונה direct experience או חוויה ישירה. חלק מהדברים נלמדו ממורה הסבל, חלק מספרים וחלקם ממורים. אין דבר שכתוב פה שאינו בר השגה עי הפשוט באנשים. שכן מחשיב...בעין שונה שמקרבת לבבות ולא מפרידה. אני רוצה לציין כי איני מורה מהסיבה שלפעמים המורים הופכים לפעמים בטעות למטרה, במקום הידע שלהם. והם מנצלים זאת. הסיבה השניה היא, כי אין לי מספיק ידע להערכתי להיות מורה. הספר נכתב מנקודת מבט של אדם רגיל ממוצע, שהצליח בדרך פשוטה, להבין דברים, שאחרים מנסים לסבך אותם כדי לשמור על פרנסתם. טעם החיים איש היה בארץ עוץ, איוב שמו, והיה האיש ההוא, תם וישר וירא אלהים - וסר מרע (איוב פסוק א) פעם הכרתי ילד. בן שש היה, בבוקר סגרירי אחד נשלח הילד למכולת לקנות חלב. הילד לא ידע כי...
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 3 ובכן דווקא מי שעוקב אחר שתי הקבוצות ומלווה את התהליך העצוב של ההצטמצמות הקבוצה הראשונה של האדם לעומת הקבוצה השניה שהולכת ומתעצמת ומקטינה ללא רחמים את מימדי הראשונה... דווקא אז ניתן להבחין בנוכחות הקבוצה שיד האדם בחשה בה...בחוקי הטבע. הבניין שאני רואה ממול לא היה אמור להיות לפי חוקי הטבע, אני האדם התערבתי בחוקי הטבע ושיניתי אותם, הקמתי את הבניין. וכמובן הטבע וחוקיו הם דומיננטים, ומהחוקים נגזרים כוחות: כמו כוח הכבידה המפורסם, הכוח הגרעני החזק, החלש, הכוח האלקטרומגנטי ששומר בין היתר על אימא אדמה... אלה הם הכוחות הפועלים בגרעין האטום וישנם עוד כוחות הפועלים בין הגלקסיות ומחברים ביניהם או מרחיקים אותם כמו החומר האפל שמחבר בין הגלקסיות והאנרגיה האפלה שמשפיעה על התפשטות היקום... כוחות אלו נקראים אפלים כי לא זוהו באופן ישיר...
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 4 מנגד, אני צריך את המאור הקטן בשביל לגדר דרכו את אזור המידע ולהאיר את נתיביו אך לא בשביל לעבוד בפועל באזור הזה ולשחק בנתוניו... מטרת הארת הנתונים באזור הזה הוא להשאירם עבורי במצב הכן באופן שאושיט את היד למחרת בבוקר ואקטוף...כאן טמונה למעשה אבחנת התורה שדיברנו עליה... התורה עשתה שימוש גם בשני הפועלים הקלים במקרה הנכון ובמקום הנכון - במטרה להסב את תשומת ליבנו למוטיב האינפלציוני בערך הנתינה והלקיחה שביטאו שני הפועלים החלופיים... עשו לא חשב הרבה... גם לא לעומק... הוא שלף מהמותן... הוא מכר... התורה ביקשה להדגיש לנו כי עשו מכר את הבכורה שלו - לא נתן... ואף יעקב השתמש בפועל למכור כאשר ביקש מעשו לוותר לו על הבכורה. יעקב הכיר בעובדה כי אינו יכול לבקש מעשו לתת את הבכורה, כלומר הוא לא יכל לצפות ממנו לנתינה בלב שלם ובנפש חפצה...
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 1 יד ויאמר אלהים, יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה, והיו לאתת ולמועדים ולימים ושנים. טו והיו למאורת ברקיע השמים, להאיר על - הארץ, ויהי - כן. טז ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: את - המאור הגדל לממשלת היום...רקיע - אינה אלא: יהי מארת, זו המשמעות הנשקפת מההגדלה הרביעית של התמונה המקורית. כלומר פני התודעה האנושית ובשעה שחפנה את החופן שלה מערימת המידע - לא היו אל החופן עצמו ואף לא אל הרקיע שיחלק את הערימה המלאה לשניים כי - אם אל המאורות שיופיעו ברקיע, התודעה האנושית ביקשה להציב מאורות ברקיע הנוצר בערימת המידע, פניה היו אל המאורות הללו. מאור הוא מקור האור, הוא המקום ממנו מפיצים את האור, וברבים: מאורות. במילים מעודכנות, התודעה האנושית וברגע פגישתה עם המידע ביקשה והלכה למעשה להציב אלומת אור בתוך היקום, מעין...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: האין סוף, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: האין סוף, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מאמן אישי לאורח חיים בריא, קאוצינג מומלץ בנושא האין סוף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331