... אתה לומד וממי? ואיך עובדות
פרסומות? כל אדם לומד כל הזמן. יש מי שלומד רק מטעויות של עצמו ויש מי שלומד גם מניסיונם של ... לחשוב בצורה כלשהי. ניקח לדוגמה את עניין
הפרסומות שבני האדם חשופים אליהן כל הזמן. אם נניח בכל בוקר תיחשף
לפרסומת שאומרת שהקפה של חברת X הוא הקפה הטוב בעולם, הרי שזהו בעצם תהליך של למידה, אולי סמוי ... לדוגמה מאוד אהבת לאכול משהו מסוים, ונחשפת
לפרסומות שאומרות שהמאכל הזה אינו בריא, או אפילו נחשפת לכמות מאוד גדולה של
פרסומות שאומרות שיש מאכל אחר מאוד טוב, הרי שהדברים האלו גרמו לך לשנות ולו במעט את נקודת המבט ... לך איזה X, אז עולמך ישתנה, הרי שבמקרה כזה
הפרסומות האלו גורמות לתת מודע שלך לפתח תלות רגשית של האושר שלך עם אותו הדבר שאותו מנסים למכור ... אין להם את אותו המוצר. כי הרי זו מטרתה של
הפרסומת, לשנות את צורת החשיבה והתחושות שלך כלפי אותו המוצר.
פרסומות עובדות על האסוציאציות הרגשיות שלך כלפי דברים מסוימים. יש
פרסומות שמשלבות
בפרסומת כל מיני דברים דרמטיים ויש
פרסומות שמשלבות
בפרסומת כל מיני דברים מרגיעים או מצחיקים. והכל למה? כדי ללמד את התת מודע שלך להרגיש רגשות ... או אפילו להרגיש רגש כלשהו כלפי משהו (כגון
פרסומות), כל ביקורת שאדם מעביר על עצמו אפילו במחשבתו, כל ביקורת שמישהו מעביר עליך אתה מעביר ...