ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסומות ✔מה אתה לומד וממי? ואיך עובדות פרסומות? ✔כל אדם לומד כל הזמן. יש מי שלומד רק מטעויות של עצמו ויש מי שלומד גם מניסיונם... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨מה אתה לומד וממי? ואיך עובדות פרסומות?
כל אדם לומד כל הזמן. יש מי שלומד רק מטעויות של עצמו ויש מי שלומד גם מניסיונם של אחרים. קריאת ספר לדוגמה נחשבת ללימוד מניסיונם של אחרים, מאחר שאתה בעצם לומד מניסיונו של כותב הספר, שאולי גם הוא עצמו למד מניסיונם של אחרים שאת ספריהם הוא קרא.

אם נתבונן בעניין נראה, כי דרכי הלימוד רבות הן וכי האדם בעצם לומד הן בצורה מודעת והן בצורה לא מודעת, כל הזמן ומכל דבר. אז ראשית נגדיר מהו בעצם לימוד? לימוד הוא פעולה בודדת או רצף מתמשך של פעולות שאתה עושה, כאשר הרצף הזה משנה / משפר את צורת החשיבה שלך לגבי נושא כלשהו, משנה את צורת החשיבה ו/או את הרגשות שלך לגבי משהו, מבהיר לך משהו, משנן ומטמיע אצלך משהו וכולי.

כאשר אתה מתרגל לחשוב בצורה כלשהי, הרי שניתן לומר שלמדת לחשוב בצורה כלשהי. ניקח לדוגמה את עניין הפרסומות שבני האדם חשופים אליהן כל הזמן. אם נניח בכל בוקר תיחשף לפרסומת שאומרת שהקפה של חברת X הוא הקפה הטוב בעולם, הרי שזהו בעצם תהליך של למידה, אולי סמוי ואולי גלוי, אך זהו תהליך של למידה שמלמד אותך שהקפה של אותה החברה הוא הטוב בעולם. כדי שכאשר יהיה לך מבחן, דהיינו כאשר תהיה בחנות ותצטרך לקבל החלטה איזה קפה טוב יותר, אז הלימוד שלמדת קודם לכן יעזור לך מבחינת אותו המפרסם להצליח במבחן דהיינו לקנות את המוצר שלו.

לאמיתו של דבר, כל דבר שגורם לך לחשוב על משהו בצורה כלשהי, הרי שהוא בעצם מלמד אותך לחשוב על אותו הדבר באותה הצורה. אם כבר קודם לכן חשבת בצורה הזאת, הרי שבעצם בוצע כאן שינון וחזרה על משהו שידעת, אך אם לא ידעת או אם התלבטת לגבי אותו הדבר, הרי שבעצם המידע שנחשפת אליו, הרי שהוא גרם לך ללמוד את צורת ההסתכלות של זה שפרסם את המידע. דהיינו אתה בעצם למדת את צורת ההסתכלות של זה שדיבר איתך, על הנושא שהוא דיבר איתך.

אם לדוגמה מאוד אהבת לאכול משהו מסוים, ונחשפת לפרסומות שאומרות שהמאכל הזה אינו בריא, או אפילו נחשפת לכמות מאוד גדולה של פרסומות שאומרות שיש מאכל אחר מאוד טוב, הרי שהדברים האלו גרמו לך לשנות ולו במעט את נקודת המבט שלך על אותו הדבר שאהבת, כי עכשיו אתה אולי כבר לא אוהב אותו, או אוהב אותו פחות ולו רק בגלל שכרגע אתה כבר אוהב (או שוקל לאהוב) עוד משהו נוסף.

כ"ש כאשר הרגשת מצוין בחיים שלך, אבל מידי יום נחשפת לאינפורמציה שאומרת שאם וכאשר יהיה לך X אז תתחיל לחיות וליהנות מהחיים, ושרק אם יהיה לך איזה X, אז עולמך ישתנה, הרי שבמקרה כזה הפרסומות האלו גורמות לתת מודע שלך לפתח תלות רגשית של האושר שלך עם אותו הדבר שאותו מנסים למכור לך. ואם אין לך את אותו הדבר, הרי שלאט לאט משהו בתוכך משתנה, בגלל החזרה שאומרת לך שרק אם יהיה לך... והרי כרגע אין לך את זה... ואז מצב הרוח וצורת החשיבה שלך לגבי אותו המוצר ולגבי עצמך שיש לך / אין לך את אותו המוצר משתנה.

ונמצא אם כן, כי אותה אינפורמציה שקיבלת על אותו המוצר, הרי שהיא בעצם לימדה אותך להרגיש אחרת כלפי עצמך אם יש / אין לך את המוצר, או אפילו להרגיש אחרת / לחשוב אחרת על אחרים שיש / אין להם את אותו המוצר. כי הרי זו מטרתה של הפרסומת, לשנות את צורת החשיבה והתחושות שלך כלפי אותו המוצר.

פרסומות עובדות על האסוציאציות הרגשיות שלך כלפי דברים מסוימים. יש פרסומות שמשלבות בפרסומת כל מיני דברים דרמטיים ויש פרסומות שמשלבות בפרסומת כל מיני דברים מרגיעים או מצחיקים. והכל למה? כדי ללמד את התת מודע שלך להרגיש רגשות כלשהם בצורה אסוציאטיבית כלפי מוצר כלשהו.

הדבר נכון לחלוטין גם לגבי כל דבר שאתה שומע / קורא. כי כאשר אתה שומע לדוגמה סיפור של מישהו על משהו, אז תוך כדי שאתה מבין אותו אתה בעצם לומד את צורת ההסתכלות שלו על אותו האירוע. גם סיפור תמים של מישהו על משהו, גם סיפור כזה משפיע על תת המודע שלך. גם כאשר מישהו מספר לך שהוא עשה משהו או הרגיש משהו כלפי משהו, הרי שבעצם הוא מלמד אותך בצורה כלשהי לחשוב כמוהו.

אם לדוגמה בכל בוקר יספרו לך על מישהו שפוגע באחרים, הרי שבעצם השמיעה התמימה הזאת לכאורה, היא הופכת בתת המודע שלך את הפעולה של אותו אדם לפחות לא לגיטימית וליותר לכן לגיטימית, גם אם השכל שלך מבין אחרת. כי אפילו כאשר אתה רואה מישהו שלדוגמה מתאכזר למישהו אחר, הראיה עצמה משפיעה על הנפש של האדם ירצה או לא ירצה.

נמצא אם כן, כי כל מחשבה שעוברת לאדם בראש לגבי משהו, נחשבת ללימוד, כל דבר שגורם לך להסתכל על משהו בצורה אחרת או אפילו להרגיש רגש כלשהו כלפי משהו (כגון פרסומות), כל ביקורת שאדם מעביר על עצמו אפילו במחשבתו, כל ביקורת שמישהו מעביר עליך / אתה מעביר על מישהו, כל דבר כזה נחשב ללימוד.

לימוד לא מתבצע רק דרך קריאת ספר, סדנא או אימון אישי, לימוד מתבצע כל הזמן בהמון צורות. לא צריך ללכת לפסיכולוג כדי להיות נורמאלי יותר או פחות, מספיק להיחשף לערוצי מידע חיוביים או שליליים כדי להשפיע על הנפש שלך לטובה או לרעה.

והמוסר השכל שעולה מכל הנ"ל הוא, כי בעצם כל התקשורת שנכנסת לתוכך כאדם, כל התקשורת הזאת, היא זו שאחראית למחשבות דיבורים ומעשים שלך. כי גם כאשר אתה קורא סטיקר כלשהו, חושב מחשבה כלשהי, שומע דיבור כלשהו, כל הדברים האלו נחשבים ללימוד ואימון אישי שהסביבה שלך משפיעה עליך ומאמנת אותך לחשוב בצורה כלשהי, גם אם זה בצורה בלתי מודעת. לכן חשוב מאוד לשים לב לכך שאתה מקיף את עצמך ומסתובב כמה שיותר בחברה חיובית ולא בטעות בחברה שלילית, כי כל הדברים שנכנסים פנימה משפיעים עליך לטוב ולמוטב. בהצלחה.


ציטוטים: רבי נחמן מברסלב

מי שרוצה לזכות לשפע, צריך לשים לב למה שהוא מדבר / מריח / רואה ושומע. כי הדברים האלו אחראים למה שהוא חושב וכולי.

אֲבָל לְהַגִּיעַ לִבְחִינַת שֶׁפַע... אִי אֶפְשָׁר לָבוֹא לָזֶה, אֶלָּא שֶׁיְּקַדֵּשׁ אֶת פִּיו וְחָטְמוֹ וְעֵינָיו וְאָזְנָיו, וְהֵן הֵן מְאִירִין לוֹ שֶׁפַע... כִּי הַפֶּה וְהַחֹטֶם וְהָעֵינַיִם וְהָאָזְנַיִם תְּלוּיִים בַּמּחַ, וְהֵן מְעוֹרְרִין אֶת הַמּחַ...
תת המודע קבלת החלטה התלבטות רבי נחמן מבחן בתת המודע שלך צורות הנפש שינון לפתח תלות רגשית תמים איך עובד איך עובדות פרסומות למידה פרסומות פרסומת
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: ... עם המסר. איך השימוש במילים כלליות משפיע על התת - מודע? השימוש במילים כמו כל, תמיד ובכל העולם, מטרתו להפעיל מניפולציה על המוח. האדם שקורא את הפרסומת מייחס אמינות גבוהה למשפט, כיוון שהמוח מתקשה לבדוק ... השנייה (גם אצלנו), וכך הוא מחבר בין האמינות של הטענה הראשונה (הכללית) לבין השירות שהחברה מציעה, גם אם במציאות הטענה הזו לא בהכרח נכונה. איך פרסומות משתמשות באסוציאציות רגשיות? אליעד מדגיש שפרסומות עובדות על יצירת אסוציאציה רגשית חזקה. בדוגמה הנוכחית, המילה משפחה חוזרת שוב ושוב לאורך הפרסומת: כל המשפחות מוזמנות להצטרף תוכנית למשפחה נתרום ... את המוצר או השירות של החברה, למרות שבפועל השירות לא בהכרח קשור ישירות למשפחה באופן ממשי. איך נוצרת מניפולציה של מידע באמצעות טקסט? הטקסט בפרסומת אומר בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל ובסופה כתוב גם אצלנו, אך במקביל מופיעה הערה קטנה בתחתית הפרסומת: לשימוש בישראל בלבד. כך נוצרת תחושה כוזבת של שירות ... כאשר בפועל הוא מוגבל למדינה אחת. אדם שלא שם לב לפרטים הקטנים יתפוס את השירות כמשהו בינלאומי, למרות שזה כלל לא כך. מה החשיבות של סדר המשפטים בפרסומת? אליעד מסביר כי יש משמעות לסדר של המשפטים ולמבנה ... נכון באותה מידה כמו הראשון. המניפולציה נוצרת משום שהמשפט הכללי (בכל העולם) מייצר תחושת אמת, שמועברת אוטומטית למשפט השני (גם אצלנו). מדוע הפרסומת משתמשת במילים לפני הכל? השימוש במילים לפני הכל ... החשוב ביותר בעולם, דבר שמעורר אצלו הזדהות רגשית עמוקה. האדם מקשר באופן אוטומטי בין החשיבות האישית שלו ושל משפחתו לבין המוצר או השירות. כאשר הפרסומת מבהירה שהמשפחה באה לפני הכל, האדם חושב בתת - מודע: המשפחה חשובה לי, והחברה הזו מבינה אותי ומזדהה איתי. איך מתרחשת הטעיה במחיר בפרסומות? בפרסומת גם מצוין המחיר החודשי, אך מצוין ... שהצרכן לא יקדיש תשומת לב מספקת לפרטים אלה, ולכן יחשוב שהמחיר הוא קבוע, למרות שבפועל המחיר עתיד להשתנות אחרי תקופה מסוימת. זו דרך נוספת שבה הפרסומת מטעה את הצרכן. מהו תפקיד כוח המדמה בפרסומות? אליעד מסביר שהמוח של האדם משתמש תמיד בדימויים כדי להבין מידע חדש. כוח המדמה (הדמיון) הוא כלי מרכזי שהפרסומות מנצלות. הן יוצרות אסוציאציות ברורות וחזקות בין ... כאשר הצרכן רואה מילה או משפט שיש בו עמימות או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. כיצד ניתן להיות מודע יותר למניפולציות בפרסומות? כדי להיות מודע למניפולציות האלה, האדם צריך לשאול ... הזה נכון? או מה הכוונה האמיתית מאחורי המילים האלה?. ככל שהצרכן מודע יותר לדרך שבה מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום? ...
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
... באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי ... לרגשות חיוביים, ופרסום של סלבריטאים מאפשר למותג להיכנס לתוך מערך הרגשות החיוביים של הצרכן. שיטות שיווק שיטות מכירה איך ליצור פרסומת מוכרת? הערצה למפורסמים איך המוח מגיב לפרסומות? הזדהות ורצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצר באמצעות אנשים ... עובד גם עם סלבריטאים: אם אני אוהב את המפורסם, אני נוטה לאהוב את מה שהוא אוהב ולהזדהות עם עמדותיו. איך המוח משכנע אותנו דרך פרסומות עם סלבריטאים? כשמפורסם מפרסם מוצר, הוא פונה למעריצים שלו דרך הקשר הרגשי. כאשר המפורסם אומר, הרכב הזה ... כי הם יודעים שהמוח של הצרכן יפנה אליהם גם כשמדובר בבחירות קנייה. שיטות פרסום איך עובד פרסום הזדהות ורצון איך המוח מגיב לפרסומות הערצה למפורסמים שיטות שיווק, שיטות מכירה, איך ליצור פרסומת מוכרת? השכל של הפרסומות, איך פרסומות משכנעות אנשים לקנות? מסרים לתת מודע, איך נוצרת התאהבות? איך נוצרת הערצה? למה אנשים אוהבים סלבריטאים? ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את ... כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות ... מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ויפות, לא מדובר בהגדלת האמינות של המוצר, אלא בניצול המשיכה המינית של הדמות. דוגמה לכך היא פרסומות לרכב, בהן נשים מוצגות כדימוי מושלם ולא כהמלצה אמיתית על איכות המוצר. כלומר, הצופה לא מאמין שהרכב עצמו טוב יותר רק בגלל שהדמות הנשית מפרסמת אותו, אלא הדימוי המושלם שהיא ... מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? NLP, או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את התת - מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת. איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית? הדרך לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות. לדוגמה, אם מוצר יקר נמכר, הפרסומות ימתגו את המחיר כהשקעה משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם ... מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים ... לרכוש אותו. איך השפעת הפרסומות תלויה בקהל היעד? השפעת פרסומות משתנה על פי קהל היעד. לא כל אדם יגיב באופן זהה לפרסומות. למשל, פרסומות שנעשות במיוחד עבור ילדים יעשו שימוש בדמויות שהם מעריכים, ולא בהצגת יתרונות המוצר באופן ישיר. ילדים נוטים להיות מושפעים יותר מפרסומות עם דמויות שהם אוהבים, בעוד שלמבוגרים עשויה להיות השפעה פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים ב
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
... מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת? שטיפת מוח היא תהליך שבו אנו מכניסים למוח של האדם מידע מסוים, לעיתים מידע ... ויותר לרעיונות שמבוססים על עקרונות מסוימים, הוא עלול להתחיל להאמין בהם. איך שטיפת מוח מתבצעת דרך פרסומות ותקשורת? אחת הדוגמאות הבולטות לשטיפת מוח היא פרסומות בטלוויזיה. לדוגמה, כאשר גבר רואה פרסומת לרכב, ובפרסומת מופיעה אישה יפה, הוא יכול להתחיל לקשר את היופי של האישה לרכישת הרכב. המסר הסמוי של הפרסומת הוא שכשיש לך רכב כזה, תוכל להשיג גם אישה יפה. חשיפה עקבית לפרסומות כאלו גורמת לאדם להאמין בכך כי הוא נחשף לכך שוב ושוב. בפרסומות אחרות, למשל כשמשתמשים בשחקנים מפורסמים, נוצר הרעיון שאם כולם מעריכים את השחקן, אז הוא ודאי טוב. כאשר אדם ... - היא לא תמיד בהצגת רעיונות ישירים, אלא ברעיונות שמבוססים על הנחות יסוד. לדוגמה, כל פעם שמישהו רואה פרסומת שמציגה אדם מפורסם או מושא הערצה, הוא לא רק עובר שטיפת מוח לגבי הדימוי של אותו אדם, אלא גם מתחיל להאמין ... שומעים, ואנחנו לא תמיד שואלים את עצמנו אם ההנחות שעליהן מבוסס הרעיון הן נכונות. דוגמה לכך היא כאשר בפרסומת אומרים לנו לקנות מוצר כי הוא מיועד לאנשים מצליחים, אז נשאל את עצמנו האם באמת כל מי שקונה את המוצר מצליח?, אך במקום זאת אנחנו יכולים להאמין שהמוצר באמת יוביל אותנו להצלחה, רק משום שהוא מצוין בפרסומת. האדם צריך לפתח הרגל של להיות מודע לחשיפה הזו ו לבדוק אם ההנחות שעומדות בבסיס הרעיונות הם אכן נכונות. עלינו ... אובייקטיביים או שיש להם מטרה לכוון אותי לאמונה מסוימת? לא תמיד קל להימנע משטיפת מוח, כי התקשורת והפרסומות עמוסות במסרים שמנסים להוביל אותנו למקום מסוים. אך כאשר נשאל את השאלות הנכונות ונתחיל להבין את ההנחות ... להיות מודע לתהליך הזה ולבחון היטב את הרעיונות וההנחות שמסביבם. שטיפת מוח? אוטוסוגסטיה שכנוע עצמי פרסומות ומסרים סמויים הנחות יסוד השתלות מחשבות מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת? איך בן אדם יכול לבצע לעצמו שטיפת מוח ... את הנחת היסוד ולהאמין בה באופן טבעי. כיצד שטיפת מוח פועלת ביומיום? דוגמאות לשטיפת מוח אפשר לראות בפרסומות ובמדיה. למשל, מדוע גברים נמשכים לנשים יפות? בין היתר, מפני שהם נחשפים לאינספור מסרים שטופים בתקשורת. בפרסומות לרכב, למשל, מופיעה אישה יפה. למה דווקא היא? כי היא נראית טוב. המסר הסמוי הוא שכדי להצליח, עליך להיות עם אישה יפה. המסר מועבר שוב ושוב, עד שהאמונה מתקבעת. דוגמה נוספת היא פרסומות למוצרים שונים, שבהם משתמשים בשחקנים מפורסמים. הקהל רואה כיצד אנשים מריעים לשחקן מפורסם, מה שמחזק את הרעיון ...
איך נוצר חשק מיני? במה תלוי חשק מיני, א מיניות, חוסר חשק מיני, מה מעלה חשק מיני? מה מוריד חשק מיני? סקס, יחסי מין, אין חשק מיני, יותר מידי חשק מיני, חשק מיני גבוה, שליטה בחשק המיני, דחף מיני
איך נוצר חשק מיני? במה תלוי חשק מיני, א מיניות, חוסר חשק מיני, מה מעלה חשק מיני? מה מוריד חשק מיני? סקס, יחסי מין, אין חשק מיני, יותר מידי חשק מיני, חשק מיני גבוה, שליטה בחשק המיני, דחף מיני
... החשק, ולא רק הפעולה הפיזית. כיצד מושפע החשק המיני מפרסומות ומתרבות? אליעד מציין כי התרבות, פרסומות והסביבה החברתית משפיעות רבות על החשק המיני של האדם. כאשר אדם רואה פרסומות שבהן מוצגת בחורה יפה או מוצרים שמבוססים על ערכים חברתיים כמו אם תשיג את הבחורה הזו תקבל יותר ערך עצמי, הוא עשוי לפתח חשק מיני בעקבות פרסומות אלה, גם אם הגוף לא היה זקוק לתגובה פיזיולוגית כזו. איך נוצר חשק מיני? האם חשק מיני הוא פיזיולוגי או פסיכולוגי? מה משפיע ... איך לשלוט בדחף המיני? מה גורם לאובדן חשק מיני? איך פרסומות משפיעות על החשק המיני? מה הקשר בין חשק מיני לאושר? איך נוצר חשק מיני ומה משפיע על העוצמה שלו? אליעד כהן מסביר כי החשק ... והמשמעות שנתנו לאדם שמולם. כיצד מושפע החשק המיני מפרסומות ומתרבות? אליעד כהן מסביר כי חשק מיני יכול להיות מושפע משמעותית מפרסומות, מהתרבות ומהסביבה, ששותלות במוח האדם את המחשבה שאם הוא ישיג דבר מסוים, כמו קשר או מגע עם אדם יפה, הוא יקבל ערך עצמי ... איך לשלוט בדחף המיני? מה גורם לאובדן חשק מיני? איך פרסומות משפיעות על החשק המיני? מה הקשר בין חשק מיני לאושר? אז אתה שואל במה תלוי חשק מיני נכון אז אני אמרתי לך במה תלוי חשק ... אתה הבנת את התשובה זאת אומרת שאם לדוגמה נגיד כל פרסומת שאתה רואה בטלוויזיה נגיד שמים לך ליד זה בחורה שותלים מחשבה שאם תשיג יש לך ערך אז יש לך את החשק נגיד להשיג את הבחורה. ...
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 3
... שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 3 מתי הייתה הפעם האחרונה שהדלקתם את הטלוויזיה וראיתם פרסומת לפטריות שיטאקי? אנשים שרים ורוקדים ברחובות, נהנים, אוכלים פטריות... מה בנוגע לנבטי אלפלפא? קינואה? (זה זרע), צנוניות? פטל? ... על הבשר עם בשר, גבינה, גבינה כפולה, תוספת גבינה... ומה עם עוד קצת גבינה עם הבשר? תשתו עוד חלב פרה, תאכלו עוד ביצים. ומה אתם רואים בין הפרסומות האלה? לא מרגיש כל כך טוב? צריך לראות מומחה לסרטן? מה עם רופא לב? צריך כדורי ליפיטור? זוקור? קרסטור? פלביקס? צריך קצת כדורי הרזייה? מה עם קצת משקאות אנרגיה? קצת קאופקטייט? טאמס? פפטו ביסמול... עבדו עליכם אז אין בטלביזיה הרבה פרסומות לירקות, למרות שבפועל יש פרסומות כאלו שמעודדות אכילת פירות וירקות, גם מטעמי בריאות, וגם מטעמים מסחריים. כמו שיש הרבה חברות שמשווקות מיצים טבעיים או גם אפילו ירקות ופירות מסוימים, שהן מפרסמות את המוצרים חסרי הישע שלהם, בצורת פירות וירקות בטלביזיה. אבל נניח שאין פרסומות כאלו. אז מה זה אומר? איך זה אומר שעבדו עלינו? ואיך זה שיש פרסומות לרופאים וכולי, זה קשור לנושא? ואיך זה מוכיח משהו? האם זה בהכרח מוכיח משהו? או שאולי יש כאן קונספירציה, וזה מוכיח שאתה גארי ... שלא נאמין לו, למרות שבאמת לא בהכרח יש קשר בין הדברים. ומי בדיוק הורג אותנו? רצו לעשות לנו טוב שנאכל בשר, בזה הורגים אותנו? אההה, נכון... הפרסומת של הרופא, אחרי הפרסומת של הבשר... היא ההוכחה לכך שהבשר הורג אותנו. אכן תיאוריה מעניינת ביותר. האם הורגים בעלי חיים? תשובה: כן זו עובדה. אך האם זה ...
איך למצוא עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם לעולם? הכל השתקפות שלך, איך להתעניין בדברים? חיים משעממים, חיים מעניינים, חשיבה יצירתית, חשיבה מופשטת, להסתכל מחוץ לקופסא, השתקפות עצמית
איך למצוא עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם לעולם? הכל השתקפות שלך, איך להתעניין בדברים? חיים משעממים, חיים מעניינים, חשיבה יצירתית, חשיבה מופשטת, להסתכל מחוץ לקופסא, השתקפות עצמית
... שלנו מלאים בצורות שונות של מידע, כמו חדשות, פוליטיקה, מוזיקה, אומנות, ספרות או פרסומות. כל פרט בחיים משקף לנו צורה מסוימת, ולכל צורה יש מהות ... רואים את החיים שמאחורי הדברים. לדוגמה, אדם שלא מסוגל להתעניין בפוליטיקה, באמנות, בפרסומות, או אפילו ברכילויות, נתפס כאדם מת, כי הוא לא מסוגל ליהנות ... גם אם על פני השטח הדבר נראה חסר משמעות לחלוטין. למשל, מי שמסוגל ליהנות אפילו מפרסומות, ממש כמו מסרט טוב, כי הוא מזהה את המשמעות העמוקה מאחוריהן. איך אפשר ליהנות מדברים שנראים חסרי משמעות, כמו פרסומות? אליעד מדגים כיצד אדם יכול לצפות בפרסומת ולהפיק ממנה הנאה בדיוק כמו מצפייה בסרט קולנוע. הסיבה שאנשים לא נהנים מהפרסומות היא שהם מתייחסים רק לשכבה החיצונית של הדברים, לצורה ...
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 7
... גם דברים שהם לא הכי בריאים, למען ההנאה שלהם. כמוך בדיוק גארי יורופסקי. יש מבין? אז בואו נראה, יש לנו את כל המוצרים האלה מן החי שקיימים בתזונה שלנו... האם פעם תהיתם מדוע יש לא פחות מ 3 פרסומות המשודרות בטלוויזיה לתוספי סידן? אקטונל, ... מבין גארי יורופסקי? החלבון מן החי לא מרשה לזה לקרות. חלבון מן החי הופך את הדם שלכם לחומצי, כך שהגוף שלכם לוקח את הסידן והזרחן מהעצמות. הזרחן משמש לנטרול החומציות והסידן מופרש דרך השתן. יש 4 פרסומות לסיבים: מטמיוסיל, פייברקון, פייברשור, ...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... לאותו קהל היעד, איפה לפרסם לקהל היעד, מה בדיוק לפרסם לקהל היעד, איזה סוגי תוכן, מה לומר באותה פרסומות, איזה מסרים להעביר בפרסומת, באיזה מילים להשתמש בפרסומות, באיזו גרפיקה להשתמש בפרסומת ועוד. והאם כדאי לפרסם פרסומת אחת, או כמה פרסומות שונות. ואיפה לפרסם, וכמה לפרסם, ומתי לפרסם, ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק. וכל ...
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחויב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחויב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
... בכל זאת תראה שהכל אחד. איך? קודם כל תתחיל להטיל ספק בדברים החלשים, שאתה חושב שהם נכונים. למשל את רואה פרסומות בטלוויזיה, תתחילי להטיל ספק, מי אמר שזה נכון? אולי מרמים אותי? תתחיל להטיל ספק בדברים שאתה לא רואה בחושים. קודם כל תהיה אמיתי, מה שלא ראית במו עיניך, אתה יכול להטיל בו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה אתה לומד וממי? ואיך עובדות פרסומות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: פרסומות, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פרסומות, איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, אימון אישי לילדים נוער והורים, אימון אישי קשב וריכוז בנושאי פרסומות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4736 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 02:02:42 - wesi4