... הציטוט של פיטר דרוקר, שאומר שיש רק שתי פונקציות מרכזיות בעסקים: שיווק וחדשנות, כל השאר זה עלויות. למעלה מ - 70% מהעסקים נכשלים בימינו בגלל חוסר היכולת לשווק
ולמכור את מרכולתם. אי אפשר להתחמק מהשיווק, זה החלק הכי חשוב בלעדיו, לא משנה כמה ייחודי ובעל ערך העסק שלך יהיה, אף אחד לא יידע את זה. יתרה מכך, אני מאמין שהיכולת לשווק
ולמכור לובשת משמעות רחבה גם מחוץ לדלתות של אימון עסקי, גם ברחבי האימון האישי... שיווק ומכירות זה משחק של מחשבה, ... למשל: ניתן לבצע סיעור מוחות יחד עם המאמן ולמצוא דרכים שונות לשיווק העסק. ולפעמים גם הרבה יותר מזה: להסיר אמונות מגבילות (אם יש כאלה) באשר ליכולת שלך לשווק
ולמכור. אם אתה כבעל עסק מזהה את הפונקציה של השיווק כפונקציה שבה אתה פחות טוב, זו לא בושה להודות בזה. לאחר מכן, ...