... ושוב. עי הכללות באס קיים גם רק אין משמעות, ועל ידי זה שגם יש משמעות קיים גם בריאה. וזה שקיימת גם בריאה היא גם הכללות באס. שאני אומר אני למה אני מתכוון? מה הוא המחויב הראשון? האם ניתן
להגדיר אותו? הרי בהגדרה הוא לא הראשון, כלום יחסי לפני הכלום. למה מבחינתי נברא העולם? חשוב להדגיש - לא מבחינת המאזין. מה זה אומר להעלות את היראה לשורשה ואיך אני מגיע לשם? ... מגדירים כקור מצד האמת זה לא קור ולא חום אלא פרוש סובייקטיבי שלנו למציאות. וזה שהצלחנו ללמוד ולחקור את החום, לא אומר שלא קיים קור, הרי ללא קור לא תהיה משמעות לחום. כלומר, לא שייך
להגדיר חום ולא על דרך השלילה ולא קור. בנוסף, בהנחה שיש חום וקור, לא שייך לומר שאלוהים לא ברא את הקור. האור והחושך זהה לקור ולחום, בלבוש שונה: אנחנו יכולים ללמוד את האור, ...