... ומתאמן ומה שביניהם - יחסי מאמן ומתאמן את ניתוח והבנת
היחסים בין מאמן למתאמן אני מבססת על - פי התאוריה והספר של דר תומס א. הריס, אני בסדר - אתה בסדר. לדעתי
מערכת היחסים בין מאמן למתאמן צריכה להיות של בוגר - בוגר, מתוך הבנת הטיפוסים האחרים קרי: הורה, ילד. וכדי להבין את מהות
היחסים המבוססת על בוגר - בוגר יש צורך להסביר את שלושת ... צורות האישיות אינן תפקידים שהאדם לוקח על עצמו אלא מציאויות פסיכולוגיות ממשיות. אלה מציאויות של תודעה. לאחר הבנת מצבים אלה נראה כיצד ניתן ליישם
מערכת יחסים בין מאמן למתאמן, שנובעת ממצב תודעה של בוגר - בוגר.
מערכת יחסים זו היא הנכונה, הטובה והמתאימה ביותר לתהליך ... הגבולות בין ילד הורה ובוגר לא תמיד ברורים. 4 מצבי חיים כתוצאה משלושת מצב התודעה הללו נוצרים 4 מצבי חיים. מצבי חיים אלה מתארים את סוגי התקשורת
והיחסים שאנו יוצרים עם בני אדם. 1. אני לא בסדר - אתה בסדר ... וניתוח. מן הילדות אנו גדלים עם חוויות ונסיון של ילד והורה שאי אפשר למחוק אותן. מה אם כן תקוותנו לשינוי? איך נוכל לשחרר את עצמנו מקרסי העבר?
היחסים הנוצרים בין מאמן למתאמן - מה תפקיד של המאמן? ואיך ... ואז להחליט אם הם נכונים. 2. הערכת הסתברויות, ובהתאם להן להחליט על פתרונות. השאיפה והמטרה היא שגם המתאמן יפעל ממצב זה. הוא יוצר עם המתאמן שלו
יחסים המבוססים על העמדה אני בסדר - אתה בסדר. יצירת
יחסים זו מתאפשרת כאשר המאמן מודע ומזהה את ה - ילד, הורה ... כי, לא פחות חשוב (ואולי אפילו יותר), שגם המאמן יהיה מודע לחלקים של ילד, הורה ובוגר שלו עצמו. כי רק כך יוכל המאמן להביא את המתאמן שלו ליצירת
יחסים אני בסדר - אתה בסדר. על המאמן מוטלת האחריות והחובה ...