... שחייבות להיות בכל עסק מצליח: הראשונה - עסק מצליח חייב להיות
ייחודי דמיינו את עצמכם בסיטואציה בה אתם צריכים לבחור אבן מסוימת מתוך ארגז מלא באבנים, דמיינו שכל האבנים נראות פחות או יותר יפות. באיזו אבן תבחרו? סביר להניח שתבחרו באבן שנראית בעיניכם הכי
ייחודית . העולם העסקי הוא בדיוק כמו ארגז האבנים, הוא בדרך כלל מלא באבנים יפות, אבל העסקים המצליחים הם העסקים שנתפסים
ייחודיים בעיני הלקוחות שלהם. כדי להיתפס
כייחודי בעיני הלקוחות שלך, אתה צריך להיות
ייחודי בשני מובנים: האחד, להיות שונה מהעסקים האחרים במאפיין מסוים. והשני, שאותו מאפיין בו אתה שונה מהעסקים האחרים, אכן חשוב באמת ... הלקוח שלך. לעתים תהליך של אימון עסקי מחזיר את העסק אחורה למצוא
ייחודיות מסוימת. השנייה - עסק מצליח חייב להציע ערך יוצא דופן עסק מצליח צריך להציע ערך בלתי רגיל ללקוחותיו, אחרת אין לו זכות קיום. ... יוצא דופן. השלישית - עסק מצליח חייב לתקשר ולהעביר את המסר שהוא
ייחודי ומציע ערך יוצא דופן אני אוהב את הציטוט של פיטר דרוקר, שאומר שיש רק שתי פונקציות מרכזיות בעסקים: שיווק וחדשנות, כל השאר זה ... אי אפשר להתחמק מהשיווק, זה החלק הכי חשוב בלעדיו, לא משנה כמה
ייחודי ובעל ערך העסק שלך יהיה, אף אחד לא יידע את זה. יתרה מכך, אני מאמין שהיכולת לשווק ולמכור לובשת משמעות רחבה גם מחוץ לדלתות של ...