ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
מה עומד מאחורי קוריקולום ולדורף בבית הספר התיכון ?
... במקצועות הומאניים התלמיד יתאר וישחזר בבהירות רצף אירועים או טבע אנושי של דמות מבלי ללכת לאיבוד ולהתבלבל בפרטים. המטרה היא לאמן את כוחות התלמיד בהתבוננות מדוייק ... בין השפעות וכוחות הנשיים והגבריים. דרך מחקר של איזון בתופעות טבע ותופעות אנושיות התלמידים יכולים למצוא את נקודת המשען האישית שלהם. הם חוקרים תופעות מנוגדות וקובעים ... זה היצור הזה שנקרא אדם? מי עומד ברקע האירועים בעולם ותופעות הטבע - ומושך את כל אלה לסינתזה של שלם? מכאן שבכתה יב הקוריקולם לא רק חוזר על נושאים שנלמדו בשנים קודמות ...
ליצור ביטחון עצמי רצון למין העצמת ביטחון עצמי פעילות מינית להעלות ביטחון עצמי סיפוק מיני פיתוח ביטחון עצמי רגשות מיניים
בודהיזם - חמש היכולות - מושגי יסוד בדהמה
... (viriya) - מאמץ איתן בתרגול ובדרך מתוך נחישות. סטי (sati) - מודעות רצופה. סמאדהי (samdhi) - ריכוז עמוק ומפוקח. פניא (pa) - חוכמה ותבונה חודרת אל טבע הדברים. קיימים שלושה סוגים של חוכמה: חוכמה מתוך למידה, חוכמה מתוך חשיבה שכלית, וחוכמה מתוך ... העוצמה של כל יכולת מכונה בלה (bala) וחמשת אלו מכונים חמשת העוצמות. כאשר המתרגל מפתח את חמשת היכולות בעוצמה המתאימה ובאיזון נכון נוצרת התקדמות טבעית בדרך וההבנה של טבע הדברים מתעמקת דרך תובנה. ...
תובנות אמונה להיות חזק כל יכול הבנה נכונה מאמץ לחמוד יציבות
משמעות הצבעים במעגל החיים
... מגן ותומך על הלב, מהחלק התחתון של הגוף. תקשורת של ידע וחוכמה. מרחב לעצמי ולאחרים. טבע - יער, עלים, דשא, צבע של ירוק עד. כוח והתחדשות בכל הרמות. היכול לעזור מן הלב, ערך עצמי, התמדה, צבע של אמון והבטחה, שלום ושלוה. אוטוריטה, ... במרחב של אדם אחר ולרצות להיות משהו אחר. מרכז הלב - אהבה, רצון אלוהי, אמביציה ורצון, טבע, צמיחה וגדילה, חיים ואיזון, ביטוי מן הלב ונתינת אהבה ללא תנאים. מרחב, תקשורת והתעוררות מהלב. רגשות של אמון, יושר, איזון וכיוון. הרמוניה ויוצר הרמוניה, שלווה ושקט. הזנה של הטבע לגוף. רוחניות הבאה מן הלב והלב עצמו. תורכיז: תקשורת יצירתית מצד הרגשות. תקשורת מעצמי לאחרים. תקשורת מן הלב אל הלב. אנושיות שלא תלויה בדבר. ...
ביטחון אהבה וקבלה רוגע מערכת יחסים חשיבה מעשית לרצות להיות חוויית אמון צורות
פילוסופיה / פיזיקה - אסימטריה פורקת עול - על ציר הזמן - חלק 3
... הם פשוטים מאוד - כל אחד יכול להבינם במעט מאמץ - וזו בדיוק הסיבה שהם כל כך חמורים! נציג כאן שלושה מהניסויים המפורסמים של תורה זו, המביאים לתוצאות פרדוקסליות, ונבחן את ההשלכות שלהם לגבי טבע הזמן. תמונה 4 הניסוי הראשון קשור בתופעה הקרויה התאבכות. לשם כך נפצל אלומת אור לשתי תת - אלומות בדרך הבאה. אם קרן אור ... את תורת הקוונטים. מאז, היכולת של אירוע אחד להשפיע מיידית על אירוע אחר תוך סתירה עקיפה לתורת היחסות (נון - לוקאליות), נעשתה לחלק בלתי - נפרד מעולם הקסמים הקוונטי. מה אומר הניסוי הזה על טבע הזמן? הוא יכול לומר הרבה דברים, תלוי איך מפרשים אותו, ובמהלך השנים אכן הוצעו לו פירושים שונים ומשונים. נסתפק כאן בהערה ...
פיזיקה תמונות תורה סתירות נילס שינוי יכולות היגיון
זן בודהיזם / זאזן - חלקים מלְךָ מאת הרושי סאוואקי קודו - חלק 2
... הבודהיסטית היפנית מוטמע באופן עמוק מאד המושג של הארה מקורית - הונגאקו שיסו. התפיסה הזו מצביעה על כך שכיון שבבסיסם לכל הדברים יש טבע הבודהה שאינו ניתן לחלוקה או להריסה, ... של מעשיו או דבריו של אדם אחד. ננסן וסאוואקי מחזירים אותנו ל צורה היא ריקות. כשנשארים בצורה היא ריקות מקבלים את ההארה המקורית, את טבע - הבודהה את הונגאקו שיסו ואת המעורבות ...
התפתחות מושגים לשאול את עצמך אלימות ביקורתי ריקוד אושר גדול תלמיד
מודעות רוחנית - תובנות על החיים וחומר למחשבה - 12
... פוגש את עצמו או את ההפך של הידיעה שהיא צורה של כלום שהיא מהות האדם... הכרה בכך שהאי וודאות זה טבע האדם משנה את הפרספקטיבה מנפרדות לאחדות ... החסר של הדעת נובע (וגם לא) מבורות כי אפשר למלא את החסר הזה. אבל ככל שתמלא את הדעת, יישאר חסר כי זה טבע הדעת כי כדי שיהיה דעת חייב להיות חסר ...
יש אין לפחד להשתחרר לנסות לשכנע התאמצות אי וודאות כדור הרגעה חרדה ופחד
הומאופתיה - רפואה שלמה בדרך הטבע. מדוע נקראת הומאופתיה שיטת ריפוי טבעית?
... - רפואה שלמה בדרך הטבע. מדוע נקראת הומאופתיה שיטת ריפוי טבעית? רפואה שלמה בדרך הטבע. מדוע נקראת הומאופתיה שיטת ריפוי טבעית? במה היא שונה משיטות טיפול טבעיות אחרות? מדוע נקראת הומיאופתיה שיטת ריפוי טבעית? במה היא שונה משיטות ריפוי טבעיות אחרות? תרופות הומיאופתיות מופקות ממגוון רחב ביותר של חומרים הקיימים בטבע, הן מעולם הצומח, הן מעולם הדומם והן מעולם החי (ולא רק מצמחים), אך לא בזכות כך נקרא טיפול הומיאופתי טבעי, כי גם רפואה מערבית עושה שימוש בחומרים טבעיים וצמחים בהפקת תרופותיה, וכמובן גם נטורופתיה וצמחי מרפא. הומיאופתיה (מיוונית הומויוס, דומה + פאתוס, סבל חולי) הנה שיטת ריפוי טבעית, הן במובן שחוקי הריפוי שלה מבוססים על חוקי טבע אוניוורסליים בלתי משתנים, על הגיונם הישר של תהליכי החיים logic) (Bio -והן במובן שהטיפול מעורר ומפעיל באופן עדין את כוחות הריפוי העצמיים המוטבעים באדם ובכך תומך בטבע ומשרתו במקום לדכאו בכוחם של חומרים כימיים. בשונה מהגישה הקונוונציונאלית אשר נלחמת נגד סימפטום, הומיאופתיה מבינה שסימפטומים אינם אלא ניסיון של הגוף ... הידיעה והתעלמות מאיתותי אזהרה, הבעיה רק תחמיר עד שהרכב יושבת. הסימפטום הוא רק ביטוי חיצוני של הקלקול הפנימי שגורם לחוסר סדר ואיזון. לצורך ריפוי אמיתי צריך לגרות ולהפעיל את מנגנוני ההגנה המוטבעים בגוף (הכוח החיוני) כנגד שורש הכי עמוק של המחלה. קיימים יחסי גומלין בין כל חלקי הגוף והנפש, בין המודע והלא מודע, ולכן הומיאופתיה מתייחסת לאדם כאל מכלול שלם ומחפשת בכל מחלה ייחודיות של המטופל עצמו במצב בו הוא נתון. בהבדל מרפואה קונוונציונלית ומשיטות טיפול טבעיות אחרות, על התרופה ההומיאופתית להיות מותאמת היטב למכלול האפיונים האישיים והאישיותיים של מטופל ומחלתו, למה שהוא אוהב או שונא, לדפוס האנרגטי שלו, ... בין אם כאב הראש מוחמר או מוטב מהפעלת לחץ על הראש, לפני או בזמן המחזור, בין אם נזלת מחמירה או מוטבת באוויר פתוח, בחורף או בקיץ - ייתן רופא קונוונציונלי אותה תרופה כימית לכל מצב. שיטות ריפוי טבעיות כמו נטורופתיה וצמחי מרפא אומנם מייחסות חשיבות מסוימת להבדלים אישיים בין מטופלים עם אותה התלונה, אך זאת בצורה מוגבלת מאד וללא התייחסות למכלול האפיונים ... וגם כטיפול בתינוקות וילדים. ההומאופתיה מרפאה יותר מקרים מכל שיטת טיפול אחרת והיא ללא ספק בטוחה וחסכונית יותר... והיא המדע הרפואי השלם ביותר. (מהטמה גנדי) כדי לבחור מתוך מגוון שיטות ריפוי טבעיות אחת שהכי מתאימה כדאי להבין בגדול מהו עיקרון הפעולה וייחודיות של כל אחת מהשיטות הללו. מהם הבדלים עיקריים בין הומיאופתיה לשיטות טיפול אלטרנטיביות ... הגורמים השונים של אותה ההפרעה (האם זה קשור לטמפרמנט או חוסר מוטיווציה ללמוד בלבד או שאולי ישנה פגיעה אורגנית ובעיה התפתחותית ממקור אורגני, או שמא מדובר בסיבה רגשית - נפשית), אך התרופה (תזונה טבעית המכוונת למערכת העצבים בשילוב עם צמחי מרפא ופרחי באך) אינה תשא את מכלול המאפיינים האישיים והאישיותיים של הילד. לסיכום, ניתן למיין שיטות טיפול בהתאם ... ביוכימיים פיזיולוגיים בכוח של חומר כימי (רפואה קונוונציונלית). מתמקד אך ורק בשינוי מלאכותי של המאזן הכימי בגופו של המטופל שיטות ריפוי במשלים - טיפול על ידי השלמת חומרים ואלמנטים חסרים (תזונה טבעית, תוספי מזון, צמחי מרפא. תרכובות שמספקות לאורגניזם אלמנטים חסרים. ברפואה הקונוונציונלית דוגמאות של הטיפול במשלים הן תכשירים הורמונליים, כמו זריקות ...
אמת אנרגיות רופא סוכר תוספי מזון יכולת אלרגיות הגוף והנפש
שבעת ימי הבריאה - יום 1
... משפתינו - משפת - גופינו, אנו מפקפקים בכנות במוסר האנושי ובכל דבר שבא איתנו במגע וטוענים שרק מניעים אנוכיים מכתיבים את ההתנהגות האנושית, לכן אנו מגוננים על עצמינו מפני הרעה הזאת באותו מטבע מפוקפק: אחד בפה ואחד בלב... זהו מטבע המחשבה האנושי המאפיין את הדור שלנו ועוד הרבה דורות לפנינו. באותו המטבע אנו מתמודדים גם עם הנושא של ... כעס ולא מעמד גם לא פחד. הוא מחטא בדרכו את חושיו המזוככים מכל קורטוב בלתי ענייני שעלול לצוץ בדרך ולהפריע. לאדם כזה סבירות גבוהה לטפס על הר משופע בכל הכוח ולאורך זמן, המכשולים האנושיים הטבעיים לא יגרמו לו לעצור או לבהות ... לעכלה גם שמעון שלא הצליח לזהות את חלקי התמונה הראשונה, וכך נולד היום השני עם שלושת הפסוקים ו, ז, ח ונוצרה דרכם את האפשרות להגדיל את מרחב התמונה הראשונה וכאילו הונחה תחת זכוכית מגדלת. מטבע הדברים אנו מבחינים כאן בדברים שלא הבחנו בתמונה הראשונה ונוצר הרושם המוטעה בעליל וכאילו אנו בוחנים תמונה שניה ונפרדת... אולם והלכה למעשה התמונה השניה אינה אלא המשכה של הראשונה שמתחברת עימה באופן טבעי. אפשר להגיד איפוא ששלושת הפסוקים ... הנתונים, היא קלטה את הנתונים על מנת להשתמש בהם. ואלו הם הנתונים, את השמים ואת הארץ: היא ביקשה לאסוף לחיקה קודם כל את האוצר הגדול שאין לו סוף - השמים, והאוצר הקטן שלידה - הארץ - נותר בטבעיות רק בעדיפות השניה, זהו המאפיין ... לו את מרכז השליטה. וגם מנקודת שפל זו המשיך המחבר יד ביד עם האדם ולא וויתר על המשימה שלקח על עצמו... וכך נולד אמצעי העזר החדש ועימו המשיכה התורה את מסעה עם האדם. אמצעי העזר החדש הוא הטבע, בלשון התורה יהוה: יהיה אשר יהיה: ימשיך ההווה ויתקיים באופן רציף מנקודת התהוותו ועד לעתיד האין - סוף, זו משמעות הטבע עפ הגדרת התורה, כל דבר אשר יתקיים בהווה - ימשיך ויתקיים עד לעתיד הקרוב והרחוק וכך עד לאין סוף. הגדרה זו של הטבע טומנת בחובה מספר עקרונות וחוקים ... של צארלס דרווין... אלה הם התורות והעקרונות הזכורים לי ויתכן וישנם עוד. השאלה היא מי עושה את ההווה? מי הוא הגורם האחראי לעשייה שתמשיך ותתקיים עד לאין סוף? אנחנו יודעים שהדברים נעשים בטבע, עצים, חיות, גשמים, עונות, ... לתודעתו התערפלו, והוא ביקש להחזיר לעצמו את השליטה בתודעתו. וכך פנה אליו המחבר: אינך יכול לשלוט בתודעתך כי אינך יכול לזהות את דרכי הגישה אליה, אולם ביכולתך לצפות בעשייה המתמשכת שלך בטבע, ודרך הצפייה תזהה את תודעתך האחראית לעשייה זו, וכאילו ניתנה לך האפשרות להציץ מהחור שבדלת האחורית בתודעתך שלך ולבחון אותה ואת דרכי הגישה אליה. הטבע איפוא הוא ראי טכני לעשייה ודרך הראי הזה ניתן לצפות גם בתודעה, לכן כיניתי את הטבע כאמצעי עזר לתודעה. ציינתי לעיל כי ... אמצעי העזר החדש יותר מאלף מילים. אלה תולדות השמים והארץ בהבראם, ביום עשות יהוה אלהים ארץ ושמים: תולדות השמים והארץ נרשמו ביום שנבראו בתודעה האנושית, בו ביום התקיימה עשיית ארץ ושמים בטבע. השמים והארץ נבראו ונעשו בו בזמן - ביום שזיהה אותם האדם באמצעות תודעתו. זיהוי הדבר עי התודעה האנושית זהה לבריאתו, ובריאת הדבר זהה לעשייתו בטבע. עשייה זו נעשית איפוא עי התודעה האנושית במרחב הטבעי, בטבע , ועל פי הגדרת התורה דינמיקת הפעולה בטבע היא זו: ימשיך ההווה ויתקיים באופן רציף מנקודת התהוותו ועד לעתיד האין - סוף. התורה לא הגדירה את הטבע כשם תואר כמו גדול, רחב, אין - סופי... או כשם עצם, כמו שולחן, ספר, אבן, ארץ... אלא הגדירה אותו בצורת פועל מתמשך - יהוה: ימשיך ההווה ויתקיים לעתיד האין סוף. כלומר הטבע יכול להתקיים רק במצב של תנועה, ... השני המעשי של הפסוק ובניגוד לסדר המקובל מופיעה הארץ לפני השמים, כי הארץ נבראה ראשונה בתודעה האנושית, היא זוהתה ראשונה על ידה ורק אחריה זוהו השמים מסביב ונבראו בתודעה האנושית, לכן גם בטבע נרשמה העשייה הזו בפועל על פי הסדר ... לך אמצעי - עזר שיהיה לך מעכשיו ל - אלהים: למורה - דרך למנווט למדריך למוביל למנחה למכוון... עמדנו על הפסוק הראשון שנוצר בעקבות הכישלון, המציג וכאמור תמונה כללית לדינמיקת הפעולה במרחב הטבע. לאחר הפסוק הזה מוצגת וראציה ... העזר החדש שייעזר בו האדם בעקבות כישלונו להעזר בתודעתו... האמצעי החדש והחשוב הזה ומעתה יילווה את האדם בדרכו הארוכה חזרה אל תודעתו ויהיה לו למורה, למדריך, למנחה... המורה הזה הוא לא הטבע אלא הדינמיקה הפועלת בטבע, לכן יש לשים לב כל הזמן לדינמיקה ... הזה שהתנועה הדינמית מאפיינת אותו, כל עצירה תתלוש אותכם מתוכו. בזה הרגע נפלט המידע הזה מתוך תוככי האדמה ונקלט עי התודעה האנושית, בזה הרגע נבראה הארץ עי התודעה האנושית, זוהי הדינמיקה של הטבע. וחשך על - פני תהום: אנו עדיין ... לבחוש בערימת המידע האין סופית להנאתי... וזאת תגובת המחבר למבטי המושפל... ארחיב לך גם את התמונה השניה ואמתח אותה מצדדיה, והשמנת נמצאת בצידי התמונה... השאלה שלך היא ומה הלאה? מהו המשכה הטבעי של התמונה הזאת? ג ויאמר אלהים ... שהתחוללו, ומבטאת את המשך הדברים האלה מבחינת האדם שחווה אותם. לאחר הארוחה אני יכול לאמר שבעתי, רוצה עוד, טעים, מלוח, מחר אעשה דיאטה... האמירה ובנוסף מקשרת בין הדברים שחוויית לבין המשכם הטבעי והמקובל. התודעה האנושית נפגשה עם היקום, עם המידע ועם הארץ... המשכה הטבעי של הפגישה הזאת הוא: יהי אור, זו האמירה שביטאה את חוויית התודעה ואת המשכה המקובל מבחינתה. יהי אור: מצאתי לפני את חבילת המידע האין סופי של היקום ושל הארץ, והמשך החווייה הטבעית הזאת הוא לפתוח את החבילה החשוכה ...
איך לזהות הפרעת אכילה כאב בכוחות עצמי מידע אין סופי מועקה מהווה קשיים
טיוטת הצעה ל"מגילת זכויות החיים"
... לחזות את תוצאות מעשיו ולהבחין בין טוב ורע הואיל והמין האנושי פיתח עוצמה שטרם נודעה כמותה בין המינים החיים על פני כדור הארץ, למד לשלוט באיתני הטבע ושינה את הסביבה לבלי הכר הואיל והמין האנושי צמצם את השפעת הברירה הטבעית על בני האדם והחליפה במערכות ערכים דתיות, משפטיות ומוסריות המעניקות זכויות לחלש, לחולה, לנכה, לבעל - המום ולזקן, והמחייבות להתערב במהלך חייהם של בני אדם מלידה עד זקנה, להגן עליהם מכל סכנות הטבע, למנוע סבל, לרפא מחלות ולהאריך חיים הואיל והתערבויות אלה גרמו לכך שאוכלוסיית המין האנושי פרצה את מגבלות הטבע, התרבתה יותר מכל מין אחר והתפשטה על פני כל כדור ... עם היצורים החיים האחרים כדי שהמין האנושי יוסיף להתקיים ולהתפתח יחד עם יתר המינים בכבוד וברווחה. סעיף א. 1. כל מין (species) של יצורים חיים הקיים בטבע, על כל זניו, מופעיו ואוכלוסיותיו השונות, מהווה חלק ... אחד בעולם דינם כדין זיהום או פגיעה במשאבים אלה בעולם כולו ופגיעה בנכסיהם המשותפים של הביוספרה והמין האנושי כולו. סעיף ב. 1. לכל היצורים החיים בטבע זכות שווה לחיות ולהיות ריבוניים על חייהם כפי שמתירים להם התנאים הטבעיים השוררים מקדמת דנא במקום חיותם וכפי נטייתם, האינסטינקטיבית או התבונית. 2. לכל המינים והאוכלוסיות של היצורים החיים בטבע זכות שווה להתקיים ולהתפתח באופן אונטוגנטי ופילוגנטי על פי תנאי סביבתם הטבעית. כל מין הוא אוצר מדעי, אסתטי ותרבותי שכל האומות ... בניו כפרטים. בכל מקרה בו קיים איום על זכותו של אדם לחיים, לחירות ולביטחון אישי, המוקנית לו במגילת זכויות האדם, יגבר תוקף זכות זו על חוקי הברירה הטבעית. 4. עקב הפרה חד - צדדית זאת שמפר המין האנושי את חוקי הברירה הטבעית, מקבל המין האנושי על עצמו, באופן חד - צדדי, ליצור, במחשבה תחילה, את האיזונים האקולוגיים כנגד הסכנה לביוספרה שנוצרה עקב ביטול חוקי הברירה הטבעית בהתפתחות האדם. באופן זה ישתלב המין האנושי במאזן האקולוגי ויציית לחוקיו ברמת המין כולו, מבלי לחשוף בני אדם בודדים לברירה הטבעית. סעיף ג. 1. לא יתנכל אדם לשלומו, לחירותו, לרווחתו או לכבודו של יצור חי, בין יצור החי בטבע ובין יצור החי במשק ביתו, אלא אם כן הוא מוכרח לעשות כן על פי סעיף ב3. 2. לא יגרום אדם סבל ליצור חי בטבע או בשביה המסוגל לחוש סבל, גופני או נפשי, לצורכי מסחר, שעשועים, עבודות צבא, ספורט, פולחן דתי או כל צרכים אחרים שאינם צרכי קיום. 3. לא יגרום אדם סבל ליצור חי בטבע או בשביה המסוגל לחוש סבל, גופני או נפשי, לצורכי ... לא יפקיר אדם בעל חיים שנולד או גדל בשבי או שניזוק כתוצאה ממעשי אדם, ועקב כך אינו מסוגל לדאוג לעצמו. סעיף ד. 1. לא יפגע אדם ביכולתו של יצור החי בטבע להתפתח ולהתרבות על פי החוקים השוררים בטבע. 2. לא יעשה אדם דבר אשר יסכן את קיומו של מין טבעי אלא במקרה שבו טפיל ייחודי מאיים באופן מוחשי וחמור ... 3. לא יפגע אדם בבית - גידולו של מין כלשהו לצורכי ניצול משאבים, תיירות, בניית או הרחבת יישובים או השלכת פסולת. 4. לא יפגע אדם בגיוון הגנטי הטבעי של מין טבעי, לא יצמצם אוכלוסייה של יצורים חיים בטבע ולא יפריע לקשרים בין אוכלוסיות. 5. לא יפגע אדם במבנה החברתי של יצורים החיים בחברה. סעיף ה. 1. לא יפגע אדם במגוון הביולוגי (biodiversity) הקיים בבית - גידול טבעי. 2. לא יפר אדם את האיזון האקולוגי הקיים בבית - גידול טבעי עי הכנסת מינים זרים לאותו בית - גידול. 3. לא יתערב אדם ביחסיהם של יצורים חיים בטבע אלה עם אלה. סעיף ו. 1. לא יצור אדם עי ברירה ... האנטומיות, הפיזיולוגיות, הכימיות או ההתנהגותיות גורמות סבל לאותו בעל - חיים. 2. לא יצור אדם מין בעל תוקפנות מוגברת מלידה. 3. לא ישחרר אדם בטבע בשום תנאי מין או זן שנוצר באופן מלאכותי. סעיף ז. ... זה. 3. על כל האומות והמדינות לנסות ולשקם ככל יכולתן בתי - גידול שנהרסו, לנקוט מיד צעדים נמרצים להגנה על כל המינים הנתונים בסכנת הכחדה, ולהחזיר לטבע מינים ואוכלוסיות שנעקרו ממקומם או נכחדו, אחרונים ... הכוחניים והרכושניים הנוכחיים לאפיקים אינטלקטואליים, רוחניים, מדעיים, אמנותיים וספורטיביים כדי להפחית מסכנות התחרות ההולכת וגוברת על שטחים, משאבי טבע, כוח, רכוש ומעמד. 6. על מערכות החינוך להנחיל ... של המין האנושי תלויים באופן הדוק וגורלי בשלומם, בריאותם ורווחתם של כל המינים החיים על פני כדור הארץ. יש לעודד את תושבי כל הארצות להכיר מקרוב את הטבע הסובב אותם במקומות מגוריהם, בארצותיהם ובעולם כולו, ...
מוכרח לעשות לעשות סקס תשוקה מינית לטפל בהתמכרויות יכולות ביטחון תקשורתיות רצון לסקס
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 9
... דקות ואני כבר חוזר אל השאלה הזאת, פתחתי בה בשביל לוודא שלא אשכחנה, זהו הנושא שלנו להיום, אבל לפני כן הייתי רוצה להשלים רעיון קטן שהתחלתי בו בפרק הקודם אודות חוק הטבע , המסר... כל התורה, כתבתי, מהתחלתה ועד סופה, מתארת את המסר הזה ומעבירה לנו אותו ברמותיו ואופניו השונים. המסר וכאמור פשוט הוא מאין כמוהו: לך - תגיע, הטבע בנוי באופן שיבטיח את הגעתך, את קיום רצונך שביטאת אותו והתחלת בפועל לעסוק בו - יהא אשר יהא. אם כן, מה הכוונה שכל התורה על כל פרקיה וחמשת חומשיה מעבירה את המסר הזה ברמותיו ... הבאה יעמוד האדם הגבוה ביותר שיישכלל את המודעות שלו לגבי הערך התזונתי של האוכל, וינצל את המודעות הזו לאריכות ואיכות חייו. זאת היתה הדוגמה הקרובה ביותר למסר - לחוק הטבע המקביל לך - תגיע. מודעותינו לתוכן המסר הזה עומדת היום על המדרגה הנמוכה ביותר הנושקת כמעט למודעות החיה הזהה לאינסטינקט. גם בחיה צרוב המסר הזה, חוק הטבע הזה, היא הולכת - ומגיעה! וכידוע, המודעות שלה אינה עוברת את מחסום האינסטינקט, כלומר היא לא מסוגלת לעבור את האינסטינקט הזה ולעלות איתו לרמת מודעות שתאפשר לה לרדת אל עומק חוקי הטבע ולנצלם עמ להשתכלל... אומנם היא הולכת ואף מגיעה, אך עד לגבול מסויים ומוגדר מראש, היא הולכת ונתקעת במיכשול הראשון ואין לאל ידה... היא נתקלת בבור הראשון, נופלת ומוצאת את מותה ... תלוי מתי נזדמן לה הבור. כל התורה, כתבתי, מהתחלתה ועד סופה, מתארת את המסר לך - תגיע ומעבירה לנו אותו ברמותיו ואופניו השונים. היא מנסה לפתח בנו את המודעות לחוק - טבע הזה באופן שנעמוד במודעותינו אליו על המדרגה הגבוהה ביותר, באופן שנתרחק כמה שמהר ויותר מהמדרגה הבהמית לה אנו צמודים מזה דורות, באופן שנגיע לידי מודעות כזו שתנוצל על ידינו ללא הגבלה ובאופן חופשי שהולם אותנו. בכל פרק ובכל שורה היא מנסה לעמוד על אחד המכשולים שעלול האדם להתקל בהם, לא בדרך אל רצונו - כי אם בדרך להבנת חוק הטבע הזה שהצטמק וכמעט נמחק מתודעתינו על פני אלפי השנים, ולא נותר ממנו כמעט מאומה... פרק עקדת יצחק (למשל) מתאר את אחד המכשולים האלה, אחד מיני רבות, היינו פרק אחד מתוך הרבה פרקים המתארים מיכשולים שונים - בדרך להבנת המסר המקורי הוא הוא חוק הטבע. אבל מי אמר שהתורה כותבת אודות המסר הזה ומי אמר שהיא מתכוונת לזאת? ועל איזה מסר סח אתה! ויאמר קח - נא את - בנך את - יחידך אשר - אהבת את - יצחק, ולך - לך אל - ארץ המריה, ... ב, כב) שני תריסר פסוקים מכיל הפרק של עקדת יצחק, והוא מדבר באופן שוטף עקבי ומעמיק אודות אחד המכשולים הבסיסיים ביותר שהאדם עלול להתקל בהם במהלך מסעו להבנת חוק הטבע הבסיסי: לך - תגיע! אבל... קשה לקבל את המסר הזה כאחד מחוקי הטבע, כי דווקא הטבע הוא המפיץ הגדול ביותר של המכשולים שעומדים בפני רצון האדם... אני יכול ללכת ולהגיע דווקא אם תבטיח לי מרחב ידידותי שלטבע וגורמיו הבלתי צפויים - אין יד בו... אולם, ואף אם יעמוד חוק הטבע הזה במבחן המציאות ולא יפריע בדרך לעיבוד רצוני, ואף אם נניח שאקבל מהטבע את מלוא העזרה וכאילו מדובר בישות שהעמידה לרשותי את כל המשאבים למלא את רצונותי ושאיפותי, והרי בזאת אני כורה לעצמי בור עמוק שאין מנוס מליפול בו! כי מצד אחד וכתוצאה מהפנמתי זו אני שם את מלוא מבטחי בטבע כי יודע אני שאגיע... ומצד שני החשש הטבעי מהבלתי ידוע הטמוע באדם באשר הוא יתעורר אצלי ויעבוד שעות נוספות - כל עוד ואני בעמדת ציפייה מהטבע... יודע אני שאגיע אבל דווקא בגלל ידיעתי זו אני מעיר את החשש הטבעי שבי מהלא נודע... תהליך מנוגד כזה יקשור לי את הידיים: אלך או לא? אצפה או לא? אעשה או לא? (אחשוש? אבל אני יודע!) (אבטח? אבל אני חושש)... - ידי קשורות, לשוני קשורה, מבטי קשור, עקוד אני! זו ההרגשה שמתפתחת מאליה כתוצאה ישירה מעצם הכשרת המודעות לחוק הטבע: עקדה! זה אחד המכשולים שנתקל בהם האדם כאשר בא במגע ראשון עם חוק הטבע הזה, ועל המכשול הזה מדבר פרק העקדה. מכשול אנושי זה מתואר באופן ישיר ברור ועקבי דרך שני התריסרים של פסוקי פרק כב של בראשית. לעומק זה יורדת התורה. חתמתי בשורות הקודמות על ... באמצע, ניתן לגלות במהרה זיופים מעורפלים או הזיות פילוסופיות. אבל, היה וקיימתי את הבטחתי והראתי שהתורה, כל כולה, מדברת על המסר ומפענחת את המסר ומחזירה את האדם לחיק הטבע ולאחד החוקים הבסיסיים שבו, אבל מי אמר שאלהים כתב אותה? מי אמר שזו ישות על שבראה את היקום ואת האדם ואת החיה? אולי זה אהוד? שלמה? שרה? איתן... אולי זה אחד האנשים האינטלגנטים שהבחין ותיאר את הטבע? אולי זו ישות חוצנית - חייזר שהאינטלגנציה שלו עברה אותנו במליארדי שנות אור... כל האפשרויות האלה סבירות הן, תקינות הן, קיימות הן בזכות עצמן, אינני מביע את דעתי שלי אני מביא ... שהעתקתיה מהתורה, ובעצם שהיסקתיה ישירות מהתורה עצמה. התורה ידידי לא הזכירה אף במילה אחת את קיום ישות העל, את המושג אלוהים השגור בפינו. היא כן תיארה את המסר, את חוק הטבע, את המיכשולים... היא כן הראתה לאדם את הדרך חזרה אל רצונו האנושי שבמהותו אינו מתכלא ועל כן האדם ובאמצעותו חי לעד. אלו דברים שניתן לקרוא אותם שחור על גבי לבן ולבחון את מקוריותם ואמינותם מקרוב. אבל התורה עצמה שואלת אותנו בעצם: ולמה עליכם לדעת אם אלהים קיים! האם קיומו או אי - קיומו משנה כהוא זה מחוקי הטבע הנהוגים ביקום? בשביל להגיע אל מעמקי חוק הטבע הזה שקראתי לו מסר, לימדה אותנו התורה להעמיק אל תוך עצמינו... היינו לפתוח ערוץ מיוחד אל עצמינו, באופן כנה טוטלי, באופן הזה ניצור את הקשר המתאים עם הערוץ הראשי הפועל ביקום ...
יכול להיות מוסכמות תאולוגיה ישראל מבחנים ליצור חוקי הטבע הגירוש מגן עדן
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טבע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טבע, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טבע, איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, מאמן אישי להרזיה, מטפל הוליסטי בתחום טבע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1147 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 01:08:31 - wesi4