אלוהים של יום יום - הקדמה מתוך ספרה של לילי בנטב... אפשריים. אכן, זהו תיאור כושל של השלם המוחלט. את השלם המוחלט לא ניתן לתאר או להגדיר - אך ניתן להתנסות בו. מהותו של השלם המוחלט, היא מודעות עצמית נצחית (חסרת זמן), טהורה באחדותה, נטולת שניות (דואליות), מודעת ומתנסה באושרה ... הסבל והאומללות והדרך היחידה להיחלץ מהם, היא לחזור אל השלם המוחלט ומהותו, או במלים אחרות, להתעורר מן הקיום האשליתי ולהתנסות בשלם המוחלט ובמהותו. התעוררות זו אל השלם המוחלט, מתבצעת על ידי פתיחת המודעות היחסית, המוגבלת על ידי האגו הזורע ... ב) על ידי ביטול ההתייחסות הרגילה שלנו לחלל וזמן, מתוך הבנה פשוטה, שהעבר והעתיד אינם קיימים, למעשה, כמצב של התנסות עכשווית, משום שהעבר הפך לזיכרון והעתיד לא הגיע עדיין והוא רק בגדר של ציפיות, חרדות ומשאלות - לב עכשוויות, ... ואהבה כוללת - כל, המובילה ישר אל השלם המוחלט ומהותו. אלה היו חמש הדרכים, שהביאו את כותבת הספר הזה להתנסות בשלם המוחלט ובמהותו, על רקע חיי היום יום שלה / שלי כבת, אחות, אשת איש, אימא, סבתא, ידידה, עקרת ...