ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






אודות: ענת טסלר מסיקה. בעלת תואר M.A ובעלת נסיון רב בהוראה מתקנת. מתמקדת בטיפוח הילד, בהעצמה והענקת תחושת מסוגלות, כך שכישורי למידה אסטרטגיה והוראה מתקנת הופכת להיות חלק מעולמו הלימודי של הילד ביום יום. ארגז הכלים שלי כולל כלים מקצועיים רבים אשר רכשתי לאורך השנים- משחקים, ציור, מצגות, ביבליותרפיה, עבודה אמנותית, הוראה מתקנת ועוד.
בעלת היכרות מעמיקה עם ילדי ובני נוער מרתקי המתמודדים עם ADHD וגם ASD, ולקויות למידה שונות, ועם דרכי ההתמודדות האפקטיביות בהן.
מחנכת בחינוך ולדורף (אנתרופוסופיה) מזה 7 שנים, מורה לציור ופיסול בחימר, תואר שני בספרות, מנחת קבוצות בגישת מעגלי הקשבה, מדריכה בגישת תקשורת לא אלימה (nvc), מקדמת ילדים עם עיכוב התפתחותי בשיטת Vba, ומורה להוראה מתקנת.
כניסה לאתר: merkazlimudi.co.il
1 2 3
פמיניזם וטכנולוגיה של הגוף: מגדרו של הסייבורג ותבניות דיכוטומיות
פמיניזם וטכנולוגיה של הגוף: מגדרו של הסייבורג ותבניות דיכוטומיות If women are made rather than born, then surely the same is true of men. It is also true of science Evelyn Fox Keller מבוא הסייבורג הוא חיבור בין גוף אנושי למכונה. (1) נושא המחקר הוא ההשלכות...... Ira Livingston, ad Posthuman Bodies, Indiana University press, Bloomington and Indianapolis. 25. Chris Hables Gray, Steven Mentor, Heid J. Figueroa-Sarriera (1995) Cyborgology: Constructing the Knowledge of Cybernetic Organisms, in The Cyborg Handbook, Chris Hables Gray (ed). Routledge, New York & London. 26. Clyens Manfred E. and Nathan S.Kline (1960) Cyborgs and Space. Astronautics September, 26-27, 75-76. 27. Desmond William, Neither Deconstruction...
הטרוסקסואל אינטראקציה לחקות מסקנה היהודים עוררות מינית שינוי פוליטיקאים
הדרכת מורים - שיעור ראשי בחינוך ולדורף - החלק הריתמי
הדרכת מורים - שיעור ראשי בחינוך ולדורף - החלק הריתמי בחינוך ולדורף לומדים את המקצועות השונים בתקופות של כמה שבועות בשיעור של שעתיים כל בוקר - גיאוגרפיה למשל תילמד במהלך 4 שבועות רצופים בכל בוקר שעתיים. לאחר ארבעת שבועות אלה ילמדו 4-5 שבועות של תקופת...... אוכל: האדמה הצמיחה נבט הנבט צימח עץ העץ נתן פירות והאדם אותם אסף. את הכל חיממה השמש באור וחום כי רב את הכל הרווה הגשם בשפע טיפותיו. פותח את ידיך ומשביע לכל חי רצון ברוך אתה האל הזמן את העולם. בתאבון, הילדים יוצאים להפסקת אוכל ומשחק.
מסובך נשימה התפתחות מוסיקה שינויים שמחה לבד שמח
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 10
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 10 משחק סימבולי מטרה: הילד ילמד לשחק במשחק דמיוני ולהמציא סצנות. התהליך: בתחילת הדרך של המשחק הסימבולי כדאי להשתמש בצעצועים שהילד אוהב, כך המוטיבציה שלו...... למתוח אותם. 8.אם הילד אינו פותח את הטוש פתחי אותו עבורו והמשיכי. אל תתעכבי על חוסר הענות, התעלמי. אבל נסי שלא להגיע למצבים כאלה, בקשי מהילד משהו שאת יודעת שהוא ירצה לעשות (בוא לאכול עוגיה! כשהילד נענה לכך אמרי כל הכבוד, אתה מקשיב לי!) ואז שבחי אותו על כך כדי לבנות ביניכם מערכת של אמון וכן לבנות את הערך העצמי שלי הילד והאמונה בעצמו שהוא מצליח ומסוגל. 9.אמרי תראה! תראה, אני מציירת קו. ציירי קו בכיוון מלמעלה למטה. אמרי זה קו והצביעי באצבעך על הקו שציירת...
חיזוק הערכה עצמית החלטות למתוח להאמין בעצמך מטופל צחוק תמונה דימוי עצמי שלילי
הדרכת מורים - לימודי גיאוגרפיה בכתה ד
הדרכת מורים - לימודי גיאוגרפיה בכתה ד בחינוך ולדורף אנו מתחילים בלימודי הגיאוגרפיה באופן לא רישמי כבר בגן ובכתה א. ילדי הגן והכתה יוצאים אחת לשבוע לטיול שבועי דרכו הם חווים את המרחב הטבעי בסביבה. הילדים מתבוננים בהתחלפות העונות, בתנועת השמש, בגדילת הצמחים...... מדוע, למה סיבה כמה מספר, כמות שיעור הקראת שיעורי בית - השאלות והתשובות על סיפור כיווני השמים. שאלות לדיון בכתה - היכן היית רוצה לגור? באילו מקומות אתם גרים או גרתם בעבר? מה הם ארבעת שמות הכיוונים? - צפון, דרום, מזרח, מערב. תוך כדי דיון בכתה לרשום על הלוח את האיכויות של כל כיוון ומקור שמו של הכיוון: דרום - חם, השמש דרה ברום. צפון - קר. צפון סוד. מערב, ים, שקיעה, מהמילה ערב, סוף היום. מזרח - יבש, רוחות, חמסין, מהמילה זריחה. לבקש מהילדים שיראו בהצבעה...
תרגילים לפיתוח המוח לימוד ראוי רוחות לאמן את המוח עייפות ירושלים סודות
הדרכת מורים - תקופת ויקינגים - תקופה משלימה לסיפורי הצפון בכתה ד
הדרכת מורים - תקופת ויקינגים - תקופה משלימה לסיפורי הצפון בכתה ד אורך התקופה - שבועיים. שבוע ראשון לימוד על הויקינגים. שבוע שני מחנה ויקינגי ביער. שיעור 1 סיפור על הויקינגים וציור ספינה ויקינגית. הסיפור: הסיפור שלנו מתרחש באיסלנד וסקנדינביה, בארצות הקרות...... שעל פיהם הם חיו. אני כותבת את החוקים על הלוח והילדים מעתיקים למחברת. חוקי הויקינגים: אני תמיד נהנה לעשות עבודה טובה אני נשבע להגן ולשרת את משפחתי וחברי אני נשבע לאמר את דברי באומץ אני נלחם למען הצדק אני נשבע לכבד את הטבע אני נשבע להאמין באל על ידי כך שאני מאמין בעצמי. אני לעולם לא אוותר על כבוד בני האדם אני לעולם לא אתבייש בעצמי אני לעולם לא אגנוב אני לעולם לא אשקר אני לעולם לא אפר שבועה אני תמיד אגיע למטרתי, כנגד כל הסיכויים אני לומד כדי שאוכל לפרנס...
הנאה כבוד שמח עבודה להאמין בעצמך אחדות שחזור שקרים
הדרכת מורים - מיפוי נטיות אישיות / התנהגויות כלליות של ילדים
הדרכת מורים - מיפוי נטיות אישיות התנהגויות כלליות של ילדים מחנך כתה עובד עם נפשות ועל כן עליו להתבונן היטב מה חי בנפשות הילדים, מה הם צרכים? מה הם רוצים? לכן בכל שנה (בין אם זו כתה חדש או כתה שאני ממשיכה איתה משנה שעברה) אני מכינה כמה ניתוחים של מפת...... - כדי להחמיא להם ולהעצימם בכל פעם שאני צופה בהתנהגות כזו) מיפוי חברתי בכתה מצב הילד מבחינת קשרים חברתיים מיפוי פדגוגי - מצב הילד בתחומי הלימוד השונים מיפוי צרכים מיוחדים - מצב הילד מבחינת בעיות ולקויות במאמר קצר זה אתייחס למיפוי צרכים כלליים שהילד מביא וארצה לעבוד עימו עליהם באופן עקיף בכתה או בשיעורים פרטניים באמצעות סיפור מרפא (ביבליותרפיה), ציור ופיסול (תראפיה באמנות), שיחות ודיונים בכתה, דיון על הילד במפגשי מורים, דיון על הילד בשיחה עם היועצת...
קנאה ורכושנות חברות יעוץ צרכים מיוחדים אישיות מוסר לוזרים להתמודד עם קנאה
מעגלי הקשבה
מעגלי הקשבה מתי בפעם האחרונה הקשיבו לך? באמת. בלי להגיב, להסכים או לסתור, בלי לשנות נושא, בלי לספר סיפור שדומה בדיוק לסיפור שלך, בלי לנסות לתת עצה, לגונן, להתגונן, לשפוט, להנהן, לענות לנייד, לשלוח הודעה כתובה, להעיף מבט לטלוויזיה. פשוט הקשיבו. כמו הפך...... משתדלים לא לתכנן את הסיפור שלנו מראש ולסמוך על כך שברגע הנכון יעלה הסיפור המתאים. כשאני חופשי מהצורך לתכנן, ביכולתי לפנות מקום בתוכי לטובת קול אינטואיטיבי יותר. 4.דיבור בהתאמה. בהתאם לזמן וגודל הקבוצה. כאן אני מקשיב פנימה לסיפור העולה בי מחד ולקבוצה ולזמן מאידך. כאשר אני בנוכחות מלאה אני מספר את המהות של הסיפור ומגיע ללב העניין. דרך מעגל ההקשבה מעודדת כנות, תקשורת עמוקה מלב ללב ללא שיפוט וביקורת, מרחב של קבלה, תמיכה, כבוד לזולת וגילוי הערך שבהקשבה...
יכולת לומר את האמת להתאמן נוכחות להתגונן יכולת הכלה מחשבות בלי שיפוטיות
גיל ההתבגרות בחינוך ולדורף
גיל ההתבגרות בחינוך ולדורף יבשת הילדות של המתבגרים הולכת ונעלמת ולצידה עולה אי הבגרות. המסע בין יבשת הילדות לבין אי הבגרות הוא מסע דרך ים של גיל שאנו מכנים אותו גיל ההתבגרות והוא אורך שנים לא מעטות. לעיתים קרובות נער ה שטים בים גיל ההתבגרות בכלי שיט...... מוסיקה, כדרות, קליעת סלים, פיסול, ציור ועוד. אם נחזור לתמונת המסע בים ההתבגרות הסוער, אותה ציירתי בתחילת דברי, אפשר לומר שאנו שואפים לבנות עם הנער ה המתבגרים כלי שיט חסון, מיטיב, חם ובטוח שבה יעבור המתבגר את מסעו. מקורות עזר: טיפוח האדם בילדות ססיל הרווד
הרגשת שייכות מקצוע ילד אינטלקט מדינה התמודדות מוסיקה מחשבות
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9 פרק 7 מכיוון שראיתי כיצד תכניות ABA ו - VBA מקדמות מאד את הילד ולצערי לא מצאתי, מלבד ספרו הראשון של לובאס, תכנית עבודה מפורטת של גישת ABA החלטתי כי מן...... החיזוק החיובי המיידי (שניתן עוד באמצע הדרך להשלמת משימת הרמת הידיים) עשוי לשמח את הילד ולנטרל את תגובת הנגד שלו. תכנית חיקוי אורלי מטרה: הילד יחקה הברות או מילים. תהליך: 1.בתחילת העבודה בחרי הברה או מילה שהילד יודע לומר אותה. 2.למדי את הילד לומר את ההברה על פי בקשתך (ולא רק כשהיא יוצאת מפיו באופן ספונטאני ולא מתוכנן דווקא). 3.מצאת שהילד יודע לומר את ההברה אה. 4.אימרי לילד תגיד אה. 5.הדגישי את ההברה אה והאריכי אותה. 6.שימי לב שהילד מסתכל על פניך,...
אגו מחמאה נשימה תקשורת להירגע מרחב לומר לילד תלונה
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, משחקים ונעים במרחב בבית הספר אנו חוזרים לכתה, אני לוחצת את ידו...... הטמפרטורה שבה נמצא החומר ששרפנו חשובה? וכו. השאלה שאלות שאני בוחרת לשאול בשלב 3 בכתה הן חשובות שכן כעת אנו נמצאים בשלב מתקדם של תהליך הלמידה יצירה, שלב הקשור בחשיבה. בשלב השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע את דעתו בכתה. דעות וחשיבה מגוונת ומקורית היא המטרה כאן. חשוב גם לתת לילדים להעניק שמות משלהם לתופעות בהם צפו, ולא לחסום את חשיבתם היצירתית עם שמות שאני או מורים אחרים וחוקרים העניקו לתופעות. כך שאם אחד הילדים מכנה את התופעה אוויר שמניע אוויר או או...
מידי פעם החושים פילוסופיה ילדה מאמץ פנימיות ילדים התחברות
1 2 3
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, מאמן אישי בסקייפ, קואצ'ר מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 08:25:37 - wesi4