... לאורך הרבה מאוד שנים והיא בהחלט סמל לחברה ממותגת. חברה שהלקוחות שלה הם קהל מאמינים. מי שקונה מוצרים של אפל - קונה אותם לא בגלל האיכות או הטכנולוגיה. הוא קונה אותם בגלל שהוא חולק עם אפל אמונה
משותפת . המיתוג של אפל הוא לחשוב אחרת. אפל דוגלת בחשיבה אחרת. יש את כולם. ויש את אפל. אפל חושבת אחרת. זה הסיפור שלה. זה האמונה שלה: אנחנו לא כמו כולם. אנחנו מאמינים שהעולם יהיה יותר ... כך. עד שאפל הוציאה את האייפון הראשון. מכשיר סלולרי ללא כפתורים. זוהי חשיבה אחרת. היא קוראת תגר על המחשבה השולטת. זה יכל גם להביא כישלון והפסד כלכלי. אך אפל עשתה זאת. הלכה עם האמונה שלה. אמונה
משותפת צריך לשים לב: זה לא המכשיר המיוחד, זו האמונה המיוחדת. זו האמונה בחשיבה אחרת. זה הרעיון שגדול יותר מהחברה עצמה. מי שלקוח של אפל חולק עימה אמונה
משותפת. הוא כמוה, מאמין בחשיבה אחרת. בשבירת הסטטוס קוו המחשבתי. לכן הוא רוכש את המוצרים של אפל למרות שאולי מוצרים אחרים מחברה אחרת טובים יותר. אמונה
משותפת יוצרת קהילה. אמונה
משותפת יוצרת חיבור. אמונה
משותפת יוצרת נאמנות. הלקוחות של אפל גאים בשייכותם לחברת אפל. הם מרגישים
שותפים למשהו גדול יותר. אפל עבורם זה לא המחשב או האייפון אלא זה דרך חיים. זו חוויה. זה השראה. להוציא מכשיר של אפל זו גאווה עבורם. זה הרבה מעבר לסתם עוד מכשיר טכנולוגי. לסיכום: ...