... אינטרנט או מעלים קמפיין לאוויר. 1.
הציבור החרדי אינו ציבור רוחני.
הציבור החרדי הוא ציבור חכם ונבון. מי שחושב שהפרסומות לישועה והסיפורים על כל מיני ניסים שמתגלגלים אצל מקובלים ורבנים מגיע
מהציבור החרדי, טועה ובגדול. זה ממש לא קשור לציבור החרדי.
הציבור החרדי מאוד מעשי, ארצי, על הקרקע, מחובר למציאות ולא קונה לוקשים. 2.
הציבור החרדי הוא לא הציבור הדתי והמסורתי. לפעמים אנשים מתבלבלים בין הציבור הדתי לציבור החרדי. זה בעיה קשה. הציבור הדתי שונה בתכלית
מהציבור החרדי. הציבור הדתי לא מעוניין בניתוק ובבידול כמו
הציבור החרדי. הציבור הדתי פתוח ומכיל הרבה יותר מאשר
הציבור החרדי. יש עוד מלא הבדלים ולא כאן המקום לפרטם. אך חובה לברר לפני שמתחילים לפרסם האם הקהל הוא קהל דתי או קהל חרדי. זה שמים וארץ מבחינה ... תבלבל לו את המוח בטכנולוגיה מתקדמת.
הציבור החרדי מעוניין בשימוש בטכנולוגיה עבור צרכיו וענייניו. הוא איננו זקוק ולא מעוניין בטכנולוגית יתר. באופן כללי המילה טכנולוגיה לא מצטלצלת לו ... בתיבות דואר, מודעות רחוב וכדומה.
הציבור החרדי הולך גם לכיוון השיווק הדיגיטלי אך עדיין חייבים לומר שרוב ההשקעה היא התקשורת המסורתית. לכן שיווק אפקטיבי יהיה חייב לכלול הן שיווק מסורתי והן שיווק דיגיטלי. בשוליים של
הציבור החרדי הולך וגודל החשיפה לאינטרנט ויש ציבור גדול מאוד שכן ניזון מגוגל והרשתות החברתיות. אנחנו תמיד עם יד על הדופק. 6.
הציבור החרדי ממוקם בקהילות מוגדרות ואזורים טריטוריאליים ייעודיים עבור
הציבור החרדי. זה מקל על השיווק והפרסום כאשר למשל רוצים להעלות קמפיינים ברשתות החברתיות וכדומה אך בהתחשב בכך
שהציבור החרדי כמעט ולא נמצא ברשתות החברתיות אין בנתון זה משמעות כל כך. מאידך הציבור של בעלי תשובה וחסידי חבד כן נמצאים בהמוניהם ברשתות החברתיות. ... כן יש לזה משמעות. בקיצור לאלמנט הזה
שהציבור החרדי מכונס באזורים טריטוריאליים יש מעולות וחסרונות וצריך לקחת זאת בחשבון. 7.יש דבר שיכול להרים לך את הקמפיין ובכלל יכול לעזור לציבור ... מוצרי פנאי ופאן פחות ילך. בל נשכח
שהציבור החרדי הוא ציבור עני יחסית ועיקר ההוצאות הם על הדברים האלמנטרים והבסיסיים ביותר. יוצאי דופן הם חינוך הילדים וקניית מוצרי קודש בהם אפשר ...