ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






קשב וריכוז - הדרך הנכונה לאבחן
... וריכוז - הדרך הנכונה לאבחן בתחילת שנות ה - 90 כ - 5% מהאוכלוסיה אובחנו כסובלים מהפרעות קשב וריכוז. מאז ועד היום התופעה תפסה מימדים עצומים ומשנה לשנה המספרים עולים ועולים. כיום אנו כבר עומדים על מעל ל - 20% מאובחנים באופן רישמי וזאת רק בקרב אוכלוסיית הילדים. כלומר, 1 מכל 5 ילדים ימצא כלוקה בהפרעה בגווניה השונים. הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות יכולה לנבוע מגורמים רבים מאוד. כמו כן להפרעה זו יש שלל צורות התנהגות היכולות להעיד על כך שלילד קיימת הפרעה, שלל סימפטומים ושלל דרכים לקבוע שאכן ילדכם סובל מהפרעה זו. עקב כך יש לנהוג במשנה זהירות כאשר באים לאבחן האם ההפרעה קיימת. לפני שאגש לאופן בו ניתן לאבחן באופן נכון ויעיל האם ילדכם סובל מהפרעה זו אסביר מה היא הפרעת קשב וריכוז. הפרעת קשב וריכוז הינה תסמונת ניורולוגית העוברת בדרך כלל בתורשה. היא מתאפיינת בהסחות דעת, אימפולסיביות וחוסר מנוחה. תסמינים אלו קיימים למן גיל הילדות. הגדרת ה - DSM להפרעה: הפרעת קשב וריכוז היא דפוס מתמשך של חוסר קשב ו או היפראקטיביות אימפולסיביות חמור יותר וניכר יותר (מינון) מאשר ניתן לצפות אצל אלו הנמצאים באותה רמה התפתחותית (DSM עמ 75) לפי בארקלי - ההפרעה נמצאת בתחום השליטה העצמית, האם ברצונו או ביכולתו של הילד לשלוט בהתנהגותו. (בארקלי 2003 עמ 31) עוד מוסיף ספר האבחונים של ה - DSM -ואומר: על מנת שאדם יאובחן כסובל מהפרעות קשב וריכוז חייבים להתקיים הקריטריונים הבאים: חלק מהתסמינים של ההיפראקטיביות, האימפולסיביות או חוסר הקשב חייבים להתקיים לפני גיל 7. חלק מהלקויות חייבות להתקיים בלפחות 2 סביבות חיים שונות. תנאי הכרחי לקיום ההפרעה - הינו הפרעות משמעותיות בתפקודים החברתיים, לימודיים ו או תעסוקתיים. (DSM 2000) אז כעת, כאשר יש לנו ידע בסיסי אודות הגדרת ההפרעה ותסמיניה, ניגש לראות כיצד יש לאבחן בצורה נכונה ומה הן ההשלכות על אבחון לא תקין. אבחון לא תקין והשלכותיו: הורים רבים מדווחים כי ילדיהם התחילו את שנות ... גם פעולות הגורמות לירידה בתפקוד באופן לא מודע ובאופן מודע. גם אנו המבוגרים, ההורים, נוטים לחשוב כי ילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז הינם ילדים בעלי יכולות נמוכות וכי יהיה קשה להם להגיע להישגים כמו כל ילד רגיל. אנו סמוכים ובטוחים כי ילדים אלו יצטרכו השקעה רבה יותר על מנת להגיע ... פעולות באופן לא מודע הגורמות לרגרסיה אצל הילד. אנו לא אשמים, גם הילד שלנו לא אשם! אנו פשוט לא יודעים מספיק אודות ההפרעה, אודות היכולות כאשר קיימת ההפרעה ואודות דרכי האבחון. שילוב זה של מצוקת ההורה ודרך חשיבתו אודות ההפרעה לבין מצוקת הילד ודרך חשיבתו יוצרות תהליך של רגרסיה אצל הילד. ומרגע האבחון אצל מרבית הילדים יש ירידיה משמעותית בתפקוד. לכן חשוב מאוד להבין מתי צריך לשלוח ... אותו ולהעביר אותו את התהליך הזה. צר לי לומר אך במקרים הללו - האצבע על ההדק קלה מידי. עליכם להבין הורים יקרים כי הפרעת קשב וריכוז הינה הפרעה נוירולוגית כפי שצוין מעלה. אולם כיום תחת הכותרת: הפרעות קשב וריכוז נכנסים גם הפרעות רגשיות. עליכם לדעת כי ילד עם הפרעות רגשיות אינו ילד שצריך אבחון. ילד עם הפרעות רגשיות הוא ילד שצריך טיפול רגשי. ושום תרופה כגון ריטלין או קונצרטה לא תפתור את הבעיה הרגשית. בבעיות רגשיות לא מטפלים בתרופות כימיות. לפני שאנו שולחים לאבחון ... קיימת בעיה מסוימת עלינו לשלול בראש ובראשונה את התרחישים הבאים: האם הילד ישן טוב? אינו מתעורר בלילה, אינו סובל מהפרעות נשימה, סיוטים וכדומה. האם הילד ישן מספיק שעות? בהתאם לגיל הילד ישנן מספר שעות שינה אותן הוא חייב לישון על מנת שיתפקד במלוא העוצמה והערנות במהלך היום. האם ... הורים וילדים, פסיכולוג. גשו לאן שצריך לגשת בהתאם לבעיה הקיימת. ילד שסובל מאחת התופעות הללו באופן אוטומטי חווה הפרעות בקשב וריכוז ולכן אם ישלח לאבחון יימצא כסובל מההפרעה בעוד שאינו סובל ממנה היא נגרמת מגורם חיצוני אחר. כאשר מאבחנים ילד כסובל
בעיות רפואיות דיאטנית חינוך ילדים אוטומט בעיית קשב לשפר את הביטחון העצמי חוסר תיאבון לקיחת אחריות
ריקנות - מבוא
... שלו בצורה אובססיבית, לעתים לא - מודעת. הריקנות לעתים קרובות מלווה מצבים דיכאוניים, בדידות, ייאוש, או הפרעות נפשיות כגון אישיות גבולית. היא ...
להקצין סימפטום שעמום להגזים אישיות קיצונית מועקות להיות מפורסם אובססיבית
הפרעת דחק פוסט טראומטית - מבוא
הפרעת דחק פוסט טראומטית - מבוא הפרעת דחק פוסט - טראומטית (או הפרעת דחק בתר - חבלתית, באנגלית: Post-Traumatic Stress Disorder, בקיצור: PTSD) היא הפרעה פסיכיאטרית מתחום הפרעות החרדה. זוהי הפרעה המתפתחת לאחר חוויית אירוע טראומטי. הלוקים בהפרעה מגיבים לחוויה זו בתחושות של פחד וחוסר אונים. הגדרת האירוע הטראומטי אינה נוקשה, ישנם שילקו בהפרעה אחרי תאונת דרכים קלה, וישנם שיפתחו אותה לאחר פיגוע, התרסקות מטוס ואירועים קשים אחרים. אחד מתת - הסוגים של הפרעה זו מתייחס לאירועים הקשים להם נחשפים חיילים במלחמה ונקרא הלם קרב או תגובת קרב. יש הרואים בהלם קרב תופעה ייחודית ושונה מהפרעת הדחק הפוסט - טראומטית, מכיוון שהלם הקרב הוא בדרך כלל קצר - מועד אם הוא מטופל נכון, בעוד שהפרעת הדחק הפוסט - טראומטית היא בדרך - כלל ארוכת - מועד וקשה יותר לטיפול. אפידמיולוגיה שכיחות התסמונת לזמן חיים באוכלוסייה הכללית הוא 8%, אם כי 15-5% נוספים מכלל האוכלוסייה עשוים לחוות צורות תת - קליניות של ההפרעה (Sadock & Sadock, 2003) שכיחות ההפרעה גבוהה יותר בנשים. היסטורית, המאורעות הטראומטיים שונים בין המינים, ודובר על כך שגברים מפתחים את ההפרעה לאחר חשיפה לקרבות, ואילו נשים מפתחות אותה בתגובה לתקיפה או אונס. היום רוב הסובלים מההפרעה באוכלוסייה הכללית נחשפו לתאונת דרכים או תאונת עבודה. ביוצאי קרבות האחוזים גבוהים יותר. לדוגמה, בקרב יוצאי מלחמת וייטנאם מדובר על 30% הסובלים מן ההפרעה, ועוד 25% שלקו בצורה תת - קלינית שלה (Sadock & Sadock,2003). התסמונת שכיחה ביותר במבוגרים צעירים, שכן הם החשופים ביותר לסיטואציות טראומטיות. ההפרעה מופיעה גם בילדים ובמתבגרים. גורמי סיכון טראומה בילדות הפרעת אישיות (גבולית, פראנואידית, תלותית או אנטי - סוציאלית) מערכת תמיכה חברתית לקויה (במקרה של הלם קרב, חייל נמצא בסיכון גבוה יותר אם הוא ... מחסור כרוני בשעות שינה שימוש בסמים עם פוטנציאל לגרימת פרנויה וחרדה. אטיולוגיה פקטורים פסיכודינמיים לפי המודל הפסיכואנליטי של ההפרעה קיימת הפעלה של קונפליקט פסיכולוגי חבוי בלתי פתור. החיאתה של טראומה בילדות גורמת להפעלת מנגנוני הגנה שונים המובילה להיווצרות תסמינים. מנגנוני ההגנה השכיחים כוללים הכחשה, הפחתה, פיצול, דיסוציאציה ואשמה. פקטורים התנהגותיים קוגניטיביים לפי המודל הקוגניטיבי להפרעה, האנשים הלוקים בה לא מסוגלים לעבד או לעשות רציונליזציה של הטראומה שקודמת להפרעה. הם ממשיכים לחוות את הדחק, ומנסים להימנע מחווייתה על ידי טכניקות הימנעות. אנשים אלו חווים תקופות משתנות של הכרה וחסימה של האירוע הטראומטי. אחד ההסברים לשינוי זה הוא המאמץ של המוח לעבד את כמות המידע הרבה שעוררה על ידי הטראומה. המודל ההתנהגותי להפרעה מדגיש שני שלבים בהתפתחותה. ראשית, הטראומה (הגירוי הבלתי מותנה) שגורם לתגובת פחד, ומותנה, בשלב מאוחר יותר, בתהליך של התניה קלאסית עם גירוי ... בעת האירוע). שנית, בתהליך של למידה, הגירוי המותנה גורם לתגובת הפחד שכבר אינה תלויה בגירוי הבלתי מותנה המקורי, ולכן הסובלים מן ההפרעה מפתחים דפוס של הימנעות מן הגירוי המותנה (צלילים המתקשרים לטראומה, לדוגמה סירנה, ריח שמתקשר, למשל עשן), ומן הגירוי הבלתי מותנה (לדוגמה, האזור בו התרחשה הטראומה). חלק מן הסובלים מן ההפרעה מקבלים גם רווח משני מן הסביבה, לדוגמה, פיצויים, תשומת לב מוגברת, וסיפוק של צרכים תלותיים. אלו עשויים לחזק את התפתחות ההפרעה, והתמשכותה. גורמים ביולוגיים בתחום הביולוגי נבדקו נוירוטרנסמיטורים רבים וחומרים שונים כאחראיים להתפתחות ההפרעה. כיום אוששה מחקרית מעורבותן של מספר מערכות: המערכת האדרנרגית הקשורה בשחרור של חומרים כמו אדרנלין, נוראדרנלין וחומרים אחרים לזרם הדם. ... האופיואידית אופיואידים משמשים בדרך כלל כחומרים מרגיעים, ביניהם האנדורפינים המשתחררים בגוף בעת פעילות גופנית, לדוגמה. בסובלים מההפרעה נמצאו רמות נמוכות מן הרגיל של חומרים אלו בדם. ציר ההיפותלמוס - היפופיזה - אדרנל ציר זה אחראי על הפרשת הורמונים רבים במסלול פידבק העובר מבלוטה לבלוטה. בין השאר, אחראי הציר על שחרור הורמונים בזמן דחק. באופן מפתיע, בסובלים מן ההפרעה נמצאו ריכוזים נמוכים של הורמון הקורטיזול שהוא הורמון שמפריש הגוף בזמן דחק. כיום חלק מן המחקרים מצביעים על מעורבותו של ההיפוקמפוס בבקרת יתר על הציר המוזכר לעיל. אבחנה על פי ה - DSM ישנם מספר קריטריונים לאבחנת הפרעת דחק פוסט - טראומטית: האדם נחשף למאורע טראומטי בו חווה, היה עד או התעמת עם איום של מוות או פציעה משמעותית או איום על השלמות הפיזית שלו ... נישואין, ילדים) תסמינים עקביים של עוררות מוגברת: קושי להירדם או להמשיך לישון אי מנוחה או התפרצויות זעם קושי בריכוז משך ההפרעה (כל התסמינים שהוזכרו לעיל) היא יותר מחודש
שינוי פוטנציאליות צורות תלותיות בית חולים להאשים הפרעה פסיכיאטרית בריאות הנפש
למה דווקא הצבע הזה...
... לגופכם דרך אצבעות הידיים והרגליים, ולאחר מכן נע בעדינות דרך הגוף. דמיינו את העצמות שלכם חלולות, כמו צינורות חלולים או תעלות מעבר, כך שהצבע יכול לנוע בתוכן ללא הפרעה . לאחר מכן, כאשר תנשפו אוויר, דמיינו את הצבע עוזב את הגוף ונוטל ... כחול: מצוין להקלה על כאבים, לדימומים ולכוויות, לכאבי בטן, לבעיות נשימה, לבעיות עור ולשיגרון. כחול כהה - אינדיגו: מסייע למיגרנות, מרגיע בעיות עיניים ואוזניים, הפרעות בעור ומערכת העצבים. סגול: עוזר בדלקת פרקים, בעיות תעוקה בחזה ובכלל ...
שקט פוטנציאליות ביטחון בורא דחף מיני בני אדם זוקפי הגב נפש
התמכרות לסמים - מבוא
... מהשפעתו. המכור הופך להיות שבוי ואיננו יכול לחדול מלצרוך את החומר שאליו התמכר, בלי שיסבול מתסמונת נסיגה ומצב של קריז (משבר), הנלווה לבעיות או הפרעות גופניות ונפשיות קשות. תוכן עניינים: 1 התמכרות כתופעה חברתית 2 גורמים נוספים 3 סוגי הסמים העיקרים לפי השפעתם 4 קריטריונים לקביעת ... חברתיות). אצל נערים הטיפול היעיל יכול להיות דרך התמקדות בטיפול במשפחה הקרובה ובחברים המשפיעים. גורמים נוספים: גורם ביולוגי - על פי מחקרים, לבעלי הפרעות קשב וריכוז ישנו מחסור מולד בדופאמין וסרטונין, שהם חומרים אשר מופרשים מהמוח. כדי לפצות על מחסור זה, הם משתמשים בסם שעוזר לטווח הקצר, אך מזיק מאוד לטווח הארוך. זאת ועוד, מציאות חייהם של בעלי הפרעות קשב וריכוז קשה ומסובכת יותר מאשר של אנשים נורמטיביים. צריכת סם ככלי להתגבר על טראומה מסוימת - נמצא כי אנשים שעברו טראומה מסוימת ... כשמושגת הקלה בכאב. המדריך לאבחון ומיון של האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית נחשב לאחד המקורות מוסמכים ביותר בתחום. מדריך זה אפשר למצוא פרק שלם מוקדש להפרעות הקשורות בחמרים. למעשה, מבחין המדריך בשלשה סוגי הפרעות התנהגות: תרעלה חריפה, שימוש לרעה, ותלות (או התמכרות). תרעלה: תרעלה אקוטית היא מצב שנמשך זמן קצר יחסית והוא מוכר בציבור בעיקר ...
לשפר יכולות חשיבה שרירים מודעות מטפל תקשורת בינאישית הפנמה צורך חולי נפש
הורות והתמכרות לסמים
... החומר שהוא מקבל, הופך להיות תלוי בו. הפסקת השימוש בחומר (סמים, אלכוהול, ניקוטין ועוד) גורמת לתסמינים גופניים כגון: כאבים בשרירים, הפרעות בתפקוד מע העיכול, בחילות, כאבי ראש, הפרעות בויסות לחץ הדם, חולשה כללית. התסמינים (קריז) יימשכו מס ימים וייפסקו כאשר הגוף יתנקה מהסם ויסתגל להיעדרו. עוצמת הקריז ומשך הזמן שלו תלויים בסוג החומר, הכמות שהגוף התרגל ... הדופאמין משבש גם את תפקוד האונות המצחיות וזה משבש את יכולת התכנון והתפקוד. אלו יכולים להיות אנשים הסובלים מדיכאון קל, ילדים עם הפרעת קשב וריכוז היפראקטיבית (ADHD) ועוד. ככל שגיל תחילת ההתנהגות הממכרת צעיר יותר, כך גדל הסיכון שתתפתח התמכרות, בגלל המצב המוחי, החלק האחורי של המוח - היצרי חווייתי (שבו ...
לשרוד נקודת מבט אסטרטגיות אשמה להיגמל מעגל קסמים בעיית בריאות דאגה
ציניות זה רגש שהלך לאיבוד
... מתאספת לה בגוף ולפעמים מקבלת צורה גשמית רגשות שהופכים להערות ציניות רגשות שהופכים למועקה בלב רגשות שהופכים לכאב בטן והפרעות במערכת העיכול רגשות שהופכים למערכת חיסונית חלשה רגשות שהופכים לכאבי ...
הפרעות הפרעה חושש להבין חיסונים חשש אהבה אנרגיה
מודל רגישות דחק - מבוא
... (אנגלית: Vulnerability-Stress Model) הוא מודל בתחום הפסיכולוגיה והפסיכיאטריה העוסק בחקר הגורמים להפרעות נפשיות. מודל זה מציע דרך לשלב בין גישות שונות להבנתן של הפרעות נפשיות - גישת המודל הרפואי (המתמקדת בגורמים גנטיים וביולוגיים כגורם המרכזי להפרעה) וגישה המתמקדת בהשפעת הסביבה (דחק שגורם להפרעה): לפי המודל המשולב, קיימת סבירות גבוהה יותר להתפתחות הפרעה נפשית אצל אנשים שאצלם קיימת רגישות מולדת להתפתחות ההפרעה, בעיקר גנטיים וכן הם חשופים לגורמי דחק שונים אשר יביא למימוש הפוטנציאל להפרעה. דוגמאות ליישומים של המודל על הפרעות נפשיות שונות: במחקרים נמצא כי אחוז מאוד גבוה מהמאובחנים מהפרעת אישיות גבולית חוו התעללות כלשהי בילדותם או התבגרותם. כמו כן, במוחם של הסובלים מההפרעה בדרך כלל קיימות רמות חריגות של המוליך העצבי סרוטונין. לפי המודל של רגישות - דחק, ייתכן כי פוטנציאל מולד לבעיה ברמות הסרוטונין בשילוב גורמי הדחק (התעללות) מביאים להתפתחות המחלה. הפרעת פאניקה ואגורפוביה: אצל אנשים מסוימים קיימת נטייה מולדת לפעילות - יתר של תגובת הילחם - ...
חרדה מפני הפרעה פסיכיאטרית נפש לטפל בהפרעה נפשית התקפת פאניקה חשיבה פוביה בעיה
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 2
... הוד רוממותך, הנזיר שבע רצון. נטישת ההפרעות (Nvaraappahna) כאשר הוא בעל התנהגות מוסרית אצילית, ... בעצמו את זניחתן ואי - הופעתן של חמש ההפרעות (38), הוא מתייחס אליהן כחוב, כמחלה, כמאסר בבית כלא, ... בדרך מדברית. אך כאשר הוא רואה שחמש ההפרעות האלו נזנחו בו ונעלמו, זה כאילו היה חופשי מחוב, ... (Pahamajjhna) כאשר הוא רואה שחמש ההפרעות האלו נזנחו בו, עולה בו שמחה, ומשמחה נוצרת תחושת ... VM 1.140) (38) nvaraa: ניוורנה. חמש ההפרעות הן תופעות מנטליות מזיקות המונעות ראייה בהירה של ... חוסר - מנוחה ודאגה, וספק. חמש ההפרעות מתפוגגות באופן זמני כתוצאה ממצבי הגהאנה. (39) ... רובם אינם מזהמים בפני עצמם, אך מהווים הפרעות בשלב מסויים של מדיטציית ויפסנא. (43) רייס דייויס ...
דאגה עתידות מאמינים קהות חושים מוצר החרדים אכילה כפייתית תשוקה מינית
סוגים של אימון: אימון אישי / אימון ADHD / אימון ילדים / אימון נוער / אימון סטודנטים / אימון הורים / סדנאות הורים / אימון מבוגרים / אימון תעסוקתי
... ומאפשר למתאמן למצוא ביחד עם המאמן את הדרכים והכלים המתאימים להתמודד עם לקויות למידה ו או הפרעת קשב וריכוז. מטרת האימון נקבעת בשיתוף המתאמן תוך התייחסות לצרכיו ולמאפייני הקשיים שלו. בתהליך האימון אנו משלבים הקניית ידע והבנה על לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז ובונים תהליך של טכניקות ואסטרטגיות מותאמות למתאמן. לכל מתאמן נבנית תוכנית אימון ייחודית לו. ... ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? אימון ילדים לקשב וריכוז, מעניק לילד כלים לשיפור יכולות והישגים. האימון משפר את ... על דרכים לקבלת תשומת לב בצורה חיובית ויעילה. הנושאים המרכזים באימון ילדים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. הקניית כלים לעידוד והפנמה של כללים, הקשבה ושליטה עצמית. פיתוח ושיפור ... ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? בגיל ההתבגרות המתבגר מחפש אחר זהותו. למתבגר יש כמיהה לעצמאות ולהכרה חברתית, ... שעובר המתבגר בתקופה זו מחוללת שינוי בדימוי העצמי ובתדמית שהוא מנסה ליצור. לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז הופכות את גיל ההתבגרות לקשה ומורכב אף יותר. האימון עוזר למתבגר לגבש זהות אישית, לפתח ... בד בבד עם שאיפותיו להיות עצמאי יותר. הנושאים המרכזים באימון מתבגרים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. קביעת מטרות והשגתן בדרך היעילה ביותר. מודעות לערכים ולמטרות של ... קשה לך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם את ה מחפש ת פתרון, מותאם לך אישית, שיאפשר לך להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז? לרוב, לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז מפריעים גם בחיים האקדמיים. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובעת מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק מתאמצים. האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות ולנהל את עצמו בצורה יעילה וטובה יותר. הנושאים המרכזים באימון לסטודנטים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה. ניהול זמן - בניית תכנית מעשית ... ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? משפחות שבהן ילדים עם הפרעת קשב וריכוז מתמודדות עם מצבים שלא קיימים בדרך כלל בבתים אחרים. הקשיים נובעים מהפרעות הקשב והריכוז המשפיעים על כל התא המשפחתי. האימון, במקרה זה, עוזר להורים לפתח מיומנויות שיאפשרו להם ... לתמוך בילד בחיי היום יום לאורך זמן. הנושאים המרכזים באימון להורים לילד עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. הגדרת מטרות וזיהוי הערכים החשובים למשפחה. הקניית כלים המסייעים ... לשיפור ההתנהלות. סדנאות הורים סדנאות להורים לילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה ו או הפרעת קשב וריכוז בסדנאות הורים, ההורים לומדים להבין את הקשיים של ילדם וכן את הקשיים שלהם עצמם בהתמודדות ... להם לעזור לילדם עי יצירת מרחב תומך להורים. הנושאים המרכזיים בסדנאות: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום ניהול עצמי: ניהול זמן, קביעת סדר יום, מניעת דחיינות ושיפור יכולת ... שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. אימון - כדי שאנו ננהל את הפרעת הקשב ולא שהיא תנהל אותנו אימון ADHD אימון מבוגרים האם את ה מתקשה להתרכז? האם דעתך מוסחת בקלות? האם ... קשה לך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם את ה מחפש ת פתרון, מותאם לך אישית, שיאפשר לך להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז? ברוב המקרים, הפרעת קשב וריכוז אינה נעלמת כאשר האדם מתבגר. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובע מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק מתאמצים. האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות אישיות והמקצועיות ולנהל את עצמו בצורה יעילה וטובה יותר. הנושאים המרכזים באימון מבוגרים הפרעת קשב וריכוז ו או עם לקויות למידה: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום. קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה. ניהול זמן - בניית תכנית מעשית ...
איך להתמודד עם חרדה סדנה לשלוט איך לשמור על מוטיבציה יכולת שכלית להתמודד עם בעיות צומת דרכים בקלות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפרעות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הפרעות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הפרעות, איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי לנוער, מאמן שיווקי בתחום הפרעות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 17:25:33 - wesi4